[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

tweakduke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:00:
Het was duidelijk het MotoGP café gisteren. Ik snap dat je dat wil promoten, maar doe dat dan op een subtielere manier in de reclame bijvoorbeeld.

Ik kijk lang niet altijd, maar zo hoef je er niet meer voor te gaan zitten.
Strohalm, met beide handen aangegrepen. Gezien de populariteit van het huidige MotoGP topic en gezien de prestatie van die ene Nederlander in 2021 en de verwachting van de prestaties van die tweede Nederlander voor het 2022 Moto2 seizoen, zal het niet zo zijn dat we een Verstappen achtige opleving gaan krijgen voor de gemotoriseerde tweewielers (denk ik).

Ik kijk overigens wel zowat alles aan MotoGP races (alle klassen), maar daar heb ik Ziggo niet voor nodig.

Ontopic: ik heb de laatste weken Ziggo niet misbruikt voor het kijken van F1, ik ben eigenlijk al overgestapt naar F1TV.

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 20-11-2021 14:38 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Meer mensen met af en toe een hapering in de F1TV stream?
Als ik Race Control gebruik stopt de hele stream er mee... Dan moet ik de stream echt weer opnieuw starten.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Nyarlathotep schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:24:
Als ik Race Control gebruik stopt de hele stream er mee... Dan moet ik de stream echt weer opnieuw starten.
Hier geen probleem met Race Control met MPC-HC als player. Als ik de website van Race Control bekijk, lijken de problemen zich vooral voor te doen met de interne player. Misschien als test de meegeleverde MPV eens proberen.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Klopt het dat ik al enkele races geen NL commentaar meer kan selecteren bij F1 TV Pro?

Oh…betreft de ATV app trouwens.

[ Voor 17% gewijzigd door readytoflow op 20-11-2021 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:37
readytoflow schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:35:
Klopt het dat ik al enkele races geen NL commentaar meer kan selecteren bij F1 TV Pro?
In ieder geval in de app is dat verplaatst naar het hamburger menu links bovenin -> Conmentary language. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Fuwor schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:37:
[...]

In ieder geval in de app is dat verplaatst naar het hamburger menu links bovenin -> Conmentary language. ;)
Ha. Was handig als ik meteen het device erbij had gezet. Betreft de ATV app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:37
readytoflow schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 23:16:
[...]

Ik gebruik helaas geen Apple TV maar dat zou onder Profile in het navigatie menu links moeten zitten:
https://support.f1.tv/s/a...d-language?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
readytoflow schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 23:16:
[...]

Ik ga er voor het gemak even vanuit je Apple TV bedoelt.

De taal staat gekoppeld aan je systeem taal geloof ik. Dus je zal je systeem taal op Nederlands moeten zetten voor Nederlands.

Tenminste dat is wat een snelle zoekactie in dit topic mij vertelde.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Fuwor schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 23:23:
[...]

Ik gebruik helaas geen Apple TV maar dat zou onder Profile in het navigatie menu links moeten zitten:
https://support.f1.tv/s/a...d-language?language=en_US
Klopt!
AtlAntA schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:18:
[...]

Ik ga er voor het gemak even vanuit je Apple TV bedoelt.

De taal staat gekoppeld aan je systeem taal geloof ik. Dus je zal je systeem taal op Nederlands moeten zetten voor Nederlands.

Tenminste dat is wat een snelle zoekactie in dit topic mij vertelde.
Klopte :)

Dat was in het begin zo voor de app op de iPhone, maar ik zie dat de 'Commentary Language' inmiddels ook in de iPhone app zit (bij mij versie 2.0.11)

[ Voor 33% gewijzigd door noo op 21-11-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Beetje irritant dat die pre race build up dan weer niet via F1TV pro te volgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Nyarlathotep schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:24:
Nog even terug naar dit probleem. Op GitHub is er een nieuwe release (2.5.4) met als release notes:
  1. Improved stability of internal player
  2. Improved performance when switching audio track or video quality
  3. Enabled downloading of live broadcasts
Misschien dat het eerste punt jouw problemen oplost.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

JohanKupers schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:52:
[...]

Nog even terug naar dit probleem. Op Github is er een nieuwe release (2.5.4) met als release notes:
  1. Improved stability of internal player
  2. Improved performance when switching audio track or video quality
  3. Enabled downloading of live broadcasts
Misschien dat het eerste punt jouw problemen oplost.
Thanks! Ik zag dat ik ondanks dat ik al een paar keer een update heb gedraaid tóch een aantal versies achter liep. Waarschijnlijk omdat ik de app ooit eens via de Windows Store heb geinstaleerd. Misschien draaide ik twee versies naast elkaar en startte ik steeds de oude op.
Nieuwe versie draait nu. We gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Nyarlathotep schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:18:
[...]

Thanks! Ik zag dat ik ondanks dat ik al een paar keer een update heb gedraaid tóch een aantal versies achter liep. Waarschijnlijk omdat ik de app ooit eens via de Windows Store heb geinstaleerd. Misschien draaide ik twee versies naast elkaar en startte ik steeds de oude op.
Nieuwe versie draait nu. We gaan het zien...
Ja die Store versie loopt echt achter door het geklaag van FOM:
Spollie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:25:
Kak, ik kreeg vanmiddag een mail van Microsoft dat FOM heeft geklaagd over mijn app. De reden is het gebruik van de merknaam 'F1' in de titel en omschrijving en 'unauthorized use of the F1TV services'. Dus waarschijnlijk moet ik Race Control uit de Microsoft store halen :( De MSI blijft vooralsnog wel beschikbaar. Hopen dat het hierbij blijft.
Ik draai al sinds het begin de versie van GitHub. Als die bij het opstarten een nieuwe versie detecteert op GitHub meld die dat (vandaar dat ik ook wist dat er een nieuwe was uitgebracht).

[ Voor 6% gewijzigd door JohanKupers op 21-11-2021 14:23 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Was het motorgeluid er altijd al bij de onboard camera's, als de audio op teamradio staat?
Zou liever een clean teamradio audio spoor hebben zonder de motorgeluiden.
M'n geheugen laat me ineens in de steek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Veel haperingen vandaag op de F1TV stream zeg :( Ben al achter mijn pc gaan zitten ipv de TV (Chromecast), daar gaat het iets beter... Op de TV zat ik steeds naar 30 pixels te kijken ipv 1080p

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Damian schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:02:
Veel haperingen vandaag op de F1TV stream zeg :( Ben al achter mijn pc gaan zitten ipv de TV (Chromecast), daar gaat het iets beter... Op de TV zat ik steeds naar 30 pixels te kijken ipv 1080p
Denk dat het je eigen verbinding is, hier geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hier ook probleemloos op mn chroomcast met de onofficiele app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Met de nieuwe (Github) versie van de app (en idd zónder F1 in de naam) geen haperingen meer. En ik stream ook over WiFi.
Dus eventuele problemen zitten niet aan de F1 kant.
Proleem opgelost hier gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nyarlathotep schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:12:
Met de nieuwe (Github) versie van de app (en idd zónder F1 in de naam) geen haperingen meer. En ik stream ook over WiFi.
Dus eventuele problemen zitten niet aan de F1 kant.
Proleem opgelost hier gelukkig :)
Ja en nee als ik het goed begrepen heb. Aan de F1 kant was wat gewijzigd in hoe de streams geserveerd werden en dus moest RaceControl aangepast worden.

Klopt dat een beetje @Spollie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 13:21
"We zullen niet alleen vanuit een studio uit Amsterdam werken, maar we hebben ook minimaal twee commentatoren en een pitreporter op locatie aanwezig."
Dat wordt dan dus geen Olav Mol. Olav heeft heel duidelijk aangegeven dat hij niet met iemand op de kamer wil zitten, had ik begrepen.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Extigo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:31:
Dat wordt dan dus geen Olav Mol. Olav heeft heel duidelijk aangegeven dat hij niet met iemand op de kamer wil zitten, had ik begrepen.
Dat was in juni eerder al zo gedeeld, het wordt nu alleen opnieuw aangehaald in het artikel, niet echt ander nieuws dus. Daarna ging vrijwel iedereen er nog zowat vanuit dat het toch Mol zou worden als "logische" keuze, dat lijkt ondertussen echter niet meer zo logisch dan gedacht.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

[...]

Wel jammer! Ondanks hij een beetje erg veel voor Verstappen is soms, vind ik zijn humor en sommige droge opmerkingen echt geweldig en moet ik er soms echt hard om lachen. Ik hoop dat we niet van die Commentators krijgen zoals die Engelse van nu, wat is die druk en schreeuwt die veel zeg :o ! Vaak ook bij de Highlights op Youtube zoek ik het liefst naar de Nederlandse versie, maar die is er vaak niet zo snel als de Engelse :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
G_Dragon schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:43:
[...]

Wel jammer! Ondanks hij een beetje erg veel voor Verstappen is soms, vind ik zijn humor en sommige droge opmerkingen echt geweldig en moet ik er soms echt hard om lachen. Ik hoop dat we niet van die Commentators krijgen zoals die Engelse van nu, wat is die druk en schreeuwt die veel zeg :o ! Vaak ook bij de Highlights op Youtube zoek ik het liefst naar de Nederlandse versie, maar die is er vaak niet zo snel als de Engelse :o
Dat heb ik dus ook. Iedereen zit te piepen op Olav en hemelt Crofty (en Brundle) de lucht in, maar ik kan die vent niet uitstaan. Veel te druk en constant schreeuwen, nee dat is niets voor mij. Ik moet zeggen dat ik Giedo het wel goed vond doen naast Olav, die ene keer.

Steam

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Extigo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:48:
[...]

Dat heb ik dus ook. Iedereen zit te piepen op Olav en hemelt Crofty (en Brundle) de lucht in, maar ik kan die vent niet uitstaan. Veel te druk en constant schreeuwen, nee dat is niets voor mij. Ik moet zeggen dat ik Giedo het wel goed vond doen naast Olav, die ene keer.
Haha dit gaat raar klinken maar het moet gewoon iemand zijn met een warme stem en die niet constant loopt te schreeuwen maar daarin tegen wel lekker uit de hoek kan komen met humor :).

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:12
[...]

[...]

Misschien hebben ze het wel over Rick die de vrije trainingen op locatie gaat verslaan? Lijkt me niet voor de hand liggend overigens maar zou een mogelijkheid kunnen zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Ilex op 25-11-2021 11:45 ]

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

Ik denk eerder dat Olav er uit gekomen is met Nent, juist in de week dat er geen races zijn hebben ze een deal gemaakt. Ik zeg het je Olav is er volgendjaar gewoon weer bij.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
rammes schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:39:
Ik denk eerder dat Olav er uit gekomen is met Nent, juist in de week dat er geen races zijn hebben ze een deal gemaakt. Ik zeg het je Olav is er volgendjaar gewoon weer bij.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Maar ik hoop het niet…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 16:51

-tom-562

Oliesjeik

[...]

[...]

Lol, ik geloof echt niet dat Olav Mol 'nee' zegt als NENT/Viaplay met een contract wappert :P

Vaak bu'j te bang!

• Extigo
We zullen zien op 8 december. Dan komt NENT met meer informatie over Viaplay in Nederland.
https://nl.motorsport.com...ijkheid-december/6818801/

Steam

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Heeft iemand ervaring met het draaien van de F1 tv app op een formuler z7+? Heb hem weten te installeren maar bij het openen van de app is het onmogelijk om ook maar iets af te laten spelen. Die interface is echt vreselijk.

Gebruikte voorheen kodi maar op de een of andere manier start die ook niet meer op. :'(

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

werphengel schreef op donderdag 25 november 2021 @ 17:48:
Heeft iemand ervaring met het draaien van de F1 tv app op een formuler z7+? Heb hem weten te installeren maar bij het openen van de app is het onmogelijk om ook maar iets af te laten spelen. Die interface is echt vreselijk.

Gebruikte voorheen kodi maar op de een of andere manier start die ook niet meer op. :'(
Heb je de Android mobiele of Android TV versie geïnstalleerd?

Testing, one, two ...

• werphengel
hardware-lover schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:40:
[...]

Heb je de Android mobiele of Android TV versie geïnstalleerd?
Is daar ook nog verschil tussen? :? Misschien gaat het zo belazerd omdat ik geen Android mobieltje heb. Zag wel een mobiele app die je kan koppelen aan de formuler.

Daarom gaat het navigeren in alle menu's er moeilijk, zeg maar niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

werphengel schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:58:
Is daar ook nog verschil tussen? :? Misschien gaat het zo belazerd omdat ik geen Android mobieltje heb. Zag wel een mobiele app die je kan koppelen aan de formuler.

Daarom gaat het navigeren in alle menu's er moeilijk, zeg maar niet te doen.
Het zijn idd 2 verschillende versies, dus afhankelijk van wat je nu geïnstalleerd hebt kun je de andere nog eens proberen. De Android TV versie is hier gedeeld, maar heeft vandaag toevallig net een update ontvangen, het is dus niet de allerlaatste versie; hardware-lover in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2"

Testing, one, two ...

• werphengel
@hardware-lover Wow, dat was makkelijk. Gewoon te installeren via USB sticky. Dank.. d:)b

oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
werphengel schreef op donderdag 25 november 2021 @ 23:41:
@hardware-lover Wow, dat was makkelijk. Gewoon te installeren via USB sticky. Dank.. d:)b

oOo oOo
Ik gebruik zelf altijd deze app voor het overzetten van APK's, je moet de app op de tv en mobiel installeren om iets te kunnen verzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
@G_Dragon Ah jammer. Heb een iPhone en een Samsung tv dus dat gaat allebei niet lukken.😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
werphengel schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:18:
@G_Dragon Ah jammer. Heb een iPhone en een Samsung tv dus dat gaat allebei niet lukken.😋
Oh dat is inderdaad wel jammer! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Laatst online: 22:23
Weet er iemand wat er gebeurt als ik nu een nieuwe jaarabonnement afsluit '(25% korting) terwijl m'n huidige abonnement nog tot maart loopt (op hetzelfde account)?
Heb ik dan een jaar verlenging vanaf maart, of betaal ik tot maart dubbel?

(De algemene voorwaarden geven aan dat de 14 dagen bedenktermijn niet geldig is als de service 'geactiveerd' wordt, dus ben beetje huiverig om 'm af te sluiten en te kijken wat er gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:19
henri86 schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:46:
Weet er iemand wat er gebeurt als ik nu een nieuwe jaarabonnement afsluit '(25% korting) terwijl m'n huidige abonnement nog tot maart loopt (op hetzelfde account)?

(De algemene voorwaarden geven aan dat de 14 dagen bedenktermijn niet geldig is als de service 'geactiveerd' wordt, dus ben beetje huiverig om 'm af te sluiten en te kijken wat er gebeurt)
Andere keren kreeg je per direct een dubbel abonnement. Daarnaast moet je handmatig de oude "opzeggen", anders krijgt die (mogelijk) een auto-renewal aan het eind van het contract.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
RobertMe schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:59:
[...]

Andere keren kreeg je per direct een dubbel abonnement. Daarnaast moet je handmatig de oude "opzeggen", anders krijgt die (mogelijk) een auto-renewal aan het eind van het contract.
Antwoord van F1 TV support:

"If you get a new subscription now, your current subscription is still going until it expires. So technically you would have 2 subscriptions until then. But don't worry, if you manage to get your new subscription we can issue you a refund for the unused period of your subscription!"
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik voel me echt een sukkel, maar ik krijg race control op windows 11 niet aan de praat :P. Ik heb dotnet 6.0 geinstalleerd, maar dat moest dus 5 zijn. En nu linkt racecontrol naar 5.0 en als ik die download en dubbelklik, gebeurt er gewoon niets. Iemand een idee?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01

is er alweer een 25% kortingscode dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

demonic schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:40:
[...]
is er alweer een 25% kortingscode dan?
Deze deed het voor mij enkele weken geleden nog; ebis in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2"

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
kraanwagen schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:00:
[...]

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Maar ik hoop het niet…
Heerlijk juist Olav Mol,
Vind het juist verschrikkelijk dat Amber Brantsen straks te zien is.
Wat is die gemaakt zeg, verschrikkelijk in de NOS Formule 1 Podcast

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mars18 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:19:
[...]

Heerlijk juist Olav Mol,
Vind het juist verschrikkelijk dat Amber Brantsen straks te zien is.
Wat is die gemaakt zeg, verschrikkelijk in de NOS Formule 1 Podcast
Wat is er zo verschrikkelijk en 'gemaakt' aan Amber Brantsen? De lat ligt nou ook niet bepaald hoog op dit moment met Rob Kamphues. Als ze een aantal goede vaste tafelgasten krijgt lijkt het me zeker geen stap achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:20
JvS schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:59:
Ik voel me echt een sukkel, maar ik krijg race control op windows 11 niet aan de praat :P. Ik heb dotnet 6.0 geinstalleerd, maar dat moest dus 5 zijn. En nu linkt racecontrol naar 5.0 en als ik die download en dubbelklik, gebeurt er gewoon niets. Iemand een idee?
Misschien eerst .net 6 uninstallen? Dat schijnt te kunnen met dit tooltje. Ik heb het zelf niet geprobeerd.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:27
https://racingnews365.nl/...commentatoren-van-viaplay

Het commentaar wordt vanaf 2022 verzorgd door Nelson Valkenburg, die gezelschap krijgt van coureur en expert Melroy Heemskerk als co-commentator. Dit betekent dat de Formule 1 in Nederland twee nieuwe gezichten krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:42
d-vine schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:12:

Het commentaar wordt vanaf 2022 verzorgd door Nelson Valkenburg, die gezelschap krijgt van coureur en expert Melroy Heemskerk als co-commentator. Dit betekent dat de Formule 1 in Nederland twee nieuwe gezichten krijgt
Nice, erg benieuwd.
Dat wil zeggen dat we in ieder geval van Jack af zijn.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Voor mij onbekende gezichten. Erg benieuwd.

Ergens toch ook wel jammer voor de ziggo mensen. Tenzij ziggo nog een soort deal heeft met viaplay om ook te mogen uitzenden maar die kans lijkt me wel erg klein.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
Ad de Jong schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:23:
[...]

Nice, erg benieuwd.
Dat wil zeggen dat we in ieder geval van Jack af zijn.
De 2 namen die zijn genoemd worden hoofdcommentator en co-commentator. Ik zie niets over een pit reporter. Maar het feit dat men voor nieuwe namen als commentatoren heeft gekozen, zegt wel genoeg denk ik. Hopelijk kiezen ze dan voor Allard Kalff als pit reporter, want die heeft al samengewerkt met Valkenburg.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Kwam deze tegen… 11 jaar terug met Valkenburg en Heemskerk.
[YouTube: Interview N Valkenburg, Jesper Egebart, M Heemskerk, P, Schothorst, M Krolikowski.MOV]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 15-09 15:33

Yes zoals ik verwachtte een sky f1 opzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Ben benieuwd, wel een flinke gok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
PatrickC schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:39:
[...]

De 2 namen die zijn genoemd worden hoofdcommentator en co-commentator. Ik zie niets over een pit reporter. Maar het feit dat men voor nieuwe namen als commentatoren heeft gekozen, zegt wel genoeg denk ik. Hopelijk kiezen ze dan voor Allard Kalff als pit reporter, want die heeft al samengewerkt met Valkenburg.
Ja, Plooij is natuurlijk maatje van Mol en dat is zijn bestaansrecht. Die zien we niet meer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:07

Chiron

Moderator Discord
Soccer98 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:00:
[...]

Ja, Plooij is natuurlijk maatje van Mol en dat is zijn bestaansrecht. Die zien we niet meer terug.
Mol heeft een paddock pass for life en Plooij heeft de radiorechten, dus grote kans dat die gewoon verder gaan.

Ben benieuwd!

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
"Ik heb zeer veel respect voor Olav Mol, die een belangrijk aandeel in de Formule 1 in Nederland heeft gehad. We hebben echter ook onze visie op het produceren van de Formule 1. Daarbij hebben we straks 15 mensen op locatie om de sport op zeer hoog niveau te presenteren in Nederland."

NENT wil met Viaplay Formule 1 naar hoger niveau tillen
De coverage van Formule 1 wordt door NENT zeer groots opgezet. Het grote team, met daarin ook diverse grote internationale namen, zal de verslaggeving rondom de Formule 1 naar een hoger niveau tillen.

"We gaan de sport zeer uitgebreid verslaan, waarbij we een studio in Nederland hebben waar Nederlandse experts zitten. Daarnaast hebben we een setting in de paddock, met ook altijd een Nederlandse (pit)reporter en een Nederlander in de studio op het circuit."
Uit het artikel van racing365. Er is dus een pitreporter en meer mensen op het circuit.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:48
Als ik zijn Instagram bekijk zat hij altijd als backup klaar voor Ziggo, als Mol uit zou vallen ofzo?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:42
Heerlijk nieuwe commentatoren. Hopelijk doen ze het een beetje goed, dat is natuurlijk nog afwachten. Olav Mol heeft het best leuk gedaan hoor maar ik vind dat die zijn beste tijd wel gehad heeft.

Hopelijk kan ik volgend seizoen gewoon weer lekker F1 in het Nederlands kijken en genieten van de sport zonder me te ergeren aan het commentaar. Dat zou ik wel weer eens fijn vinden.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ozzie schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:09:
Heerlijk nieuwe commentatoren. Hopelijk doen ze het een beetje goed, dat is natuurlijk nog afwachten. Olav Mol heeft het best leuk gedaan hoor maar ik vind dat die zijn beste tijd wel gehad heeft.

Hopelijk kan ik volgend seizoen gewoon weer lekker F1 in het Nederlands kijken en genieten van de sport zonder me te ergeren aan het commentaar. Dat zou ik wel weer eens fijn vinden.
Yep, geen Mol en tandarts lijkt mij een verademing. Echter wel te hopen dat de prijs een beetje acceptabel is anders gewoon F1 TV met die schreeuwende Crofty.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 14:52
Chiron schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:02:
[...]

Mol heeft een paddock pass for life en Plooij heeft de radiorechten, dus grote kans dat die gewoon verder gaan.

Ben benieuwd!
Volgens mij heeft die radio inderdaad al aangekondigd sowieso door te gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
tweakduke schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:02:
[...]

Uit het artikel van racing365. Er is dus een pitreporter en meer mensen op het circuit.
Dat word nieuwe informatiestroom welke voor een shock kan zorgen bij de gemiddelde Nederlandse kijker :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand die dit herkend? Probeer een account op F1TV aan te maken, maar blijf de melding krijgen, Email address is invalid. Is het soms niet mogelijk om een hotmail account te gebruiken?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04
Ben benieuwd of de 'nieuwe lichting' nu ook wat meer kritische vragen gaat stellen, b.v. aan Max. Dat geslijm was ik wel een beetje zat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Jasphur schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:15:
[...]

Dat word nieuwe informatiestroom welke voor een shock kan zorgen bij de gemiddelde Nederlandse kijker :P
Nou Olav hoefde voor mij niet helemaal uit beeld, maar dat er vernieuwing nodig was dat was wel duidelijk. Hopelijk kan hij het wereldkampioenschap van Max verslaan en dan op zijn eigen manier nog genieten van de F1. Hij heeft immers een 'paddock pass for life'.

Ben nu wel benieuwd hoe het nieuwe team dit gaat verslaan, maar heb niet het idee dat de keuzes zomaar zijn gemaakt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vreselijk, wat een kansloze in dat youtube filmpje

100x liever Olav Mol

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Mars18 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:22:

100x liever Olav Mol
Dat filmje is 11 jaar oud...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-09 14:32
Mars18 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:22:

100x liever Olav Mol
Dat was 11 jaar terug. Nelson Valkenburg heeft voor RTL7 en Eurosport gewerkt, voornamelijk WEC en WTCR races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
Hier een video met het commentaar van Nelson Valkenburg. Klinkt niet verkeerd.

Steam

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Extigo schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:24:
[YouTube: Mazda MX-5 Cup E-Sports Edition | Zandvoort - Dutch Commentary]
Olav mist behoorlijk wat, maar dit heeft de energie van een wedstrijd kantklossen voor amateurs als je het mij vraagt.

The best is yet to come

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:18
Ik ga sowieso via play nu proberen. Ik luisterde nu F1tv Pro en dan het Engelse commentaar. Je moet gewoon minimaal 2 man hebben en daar is Olav niet geschikt voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 15:10

ricardo246

Life's what you make it!

:Z :Z :Z :Z :Z
WTF.. is dit beter dan Olav en/of Jack? 80% stilte, en wat ik hoor is van een behoorlijk amateuristisch niveau.
Have I been ricktrolled?

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Ben vooral verrast door de achtergrond van beide. Vooral touringcars en dat is toch wel wat anders dan Formule klassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Laatst online: 22:15
Totaal niet benieuwd.

Twee volkomen onbekenden waarvan er eentje wordt weggezet als expert terwijl ik 'm in geen enkele raceklasse die ik op tv gezien heb ooit voorbij heb zien komen,

Ik kijk al sinds 92 steevast F1, daarvoor sporadisch. Ik ga weleens (indoor)karten. En ik kijk af en toe wat andere autosport. Dus ik ben bij deze ook expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57
Klinkt als Frank Verhoeven

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Het is een nieuw duo ik geef het gewoon een kans. Bij voorbaat gaan afschieten op andere video's vind ik wat makkelijk. Rustig commentaar is alleen maar een pré voor mij, anders gaat het commentaar gewoon uit.

Het lijkt mij niet dat ze er gaan zitten als ze geen passie voor de F1 hebben :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
PatrickC schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:39:
[...]

Allard Kalff, serieus?

Het is al erg genoeg dat die nog bij Le Mans rondloopt.
Het was een verrijking dat die bij de F1 weg was.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
F1=Olav, voor mij tenminste. Ik was al niet echt van plan om viaplay te nemen maar nu is er weer een reden minder.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:38
Mooi, hoef ik mij eindelijk niet meer te storen aan het commentaar.... op Olav/Jack in de f1 topics (alhoewel). Verder vind ik het wel jammer. Ondanks z'n foutjes luister ik altijd graag naar Olav.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik had ook het idee dat de stem en de manier waarop het commentaar werd gegeven me bekend voorkwam. Kreeg een heel erg jaren 90 eurosport vibe erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
torx schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:40:
Mooi, hoef ik mij eindelijk niet meer te storen aan het commentaar.... op Olav/Jack in de f1 topics (alhoewel). Verder vind ik het wel jammer. Ondanks z'n foutjes luister ik altijd graag naar Olav.
Check die youtube filmpjes. Dat wordt enkel jezelf storen aan het commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:02

Ik lees nergens dat de nieuwe commentaren op locatie gaan zitten. Dus straks commentaar vanuit Nederland? Wat moet ik anders denken van dit stukje tekst:
”We gaan de sport zeer uitgebreid verslaan, waarbij we een studio in Nederland hebben waar Nederlandse experts zitten. Daarnaast hebben we een setting in de paddock, met ook altijd een Nederlandse (pit)reporter en een Nederlander in de studio op het circuit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Volgens mij ging Doornbos ook mee, wat moet die andere "expert" waar nog nooit iemand van gehoord heeft dan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Doornbos in de pit?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Iemand al ervaring met Viaplay? Doen ze aan live ondertitelen zoals Teletekst 888 of is dat wishful thinking? Ziggo wou er nooit aan ondanks diverse verzoeken.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 15-09 14:52
Wel knap dat sommige het nu al niks vinden, zonder ook maar 1 F1 race in de nieuwe opzet gezien te hebben.
Voor een goed oordeel wacht ik het minimaal een paar races af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Plenkske schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:54:
Wel knap dat sommige het nu al niks vinden, zonder ook maar 1 F1 race in de nieuwe opzet gezien te hebben.
Voor een goed oordeel wacht ik het minimaal een paar races af.
Het of hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Lijkt me persoonlijk bijna niet te combineren met z'n directeurschap bij Porsche (dealer) en een jong gezin.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Tom Coronel houdt het ook goed vol... (ik heb het niet over de financiële kunsten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001

Chiron

Moderator Discord
U123456 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:48:
[...]
Ik lees nergens dat de nieuwe commentaren op locatie gaan zitten. Dus straks commentaar vanuit Nederland? Wat moet ik anders denken van dit stukje tekst:
[...]
Uit het stukje wat je quote:
met ook altijd een Nederlandse (pit)reporter en een Nederlander in de studio op het circuit."
Ik zie het probleem niet?

Doornbos zal wel met Brantsen vanuit de studio in NL gaan werken. Beetje zoals Scarbs en Palmer doen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04
Als Viaplay ook nog de rechten van het Nederlandse voetbal een keer overneemt dan zijn we misschien eindelijk ook van Joep Schreuder en Frank Snoeks af.......;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het zou een mooie afsluiter zijn voor Olav als hij Max' kampioenschap nog mag meemaken als commentator. Persoonlijk zal ik hem missen als kiespijn. Net als die tandarts in de pitstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-08 22:39
Zou Doornbos de studiopresentatie gaan doen (een beetje in de rol van Kamphues eerder - die denk ik exit is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
toolkist schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:40:
F1=Olav, voor mij tenminste. Ik was al niet echt van plan om viaplay te nemen maar nu is er weer een reden minder.
Kan zijn dat je straks gewoon Viaplay kunt kijken als cadeau van je provider. Gaan al langer geruchten dat Viaplay bij diverse providers een gratis keuze wordt als je tv/internet en een telefoonabo afneemt. Net zoals je nu bij Ziggo bv het filmpakket of Ziggo Sport kunt kiezen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• alexbl69
tweakduke schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:37:
Het is een nieuw duo ik geef het gewoon een kans. Bij voorbaat gaan afschieten op andere video's vind ik wat makkelijk. Rustig commentaar is alleen maar een pré voor mij, anders gaat het commentaar gewoon uit.

Het lijkt mij niet dat ze er gaan zitten als ze geen passie voor de F1 hebben :)
Vind ik ook...

Olav heeft de bevlogenheid, maar mist de laatste jaren simpelweg te veel. Met een rustiger, kundige co-commentator ernaast had hij z'n carrière wellicht nog een paar jaar kunnen verlengen. Maar hij is daar altijd duidelijk in geweest en dat heeft mogelijk zijn lot bezegeld.

Dat Jack weg is rouw ik geen moment om. Veel te popie-jopie, duidelijk niet geliefd bij de coureurs en hij komt altijd met z'n non-info op de verkeerde momenten (als er actie is op de baan).

Het ADHD geschreeuw bij Sky is ook niet my cup of tea.

Geef dit nieuwe duo dus duidelijk een kans. Ik reken/hoop op rustig/kundig commentaar.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
tweakduke schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:37:

Ergens passie voor hebben ≠ kwaliteiten hebben.

Winkelman heeft ongetwijfeld ook passie voor Nascar maar wat heeft die gast een totaal niet boeiend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02

Hoe kom jij aan 25% korting?? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Ik zie in het bericht van racing365 dat die ene ook dakar heeft gedaan. Dat waren echter 3 verschillende commentatoren, dus welke van de 3 was dan de juiste? En klopt het dat die ene een tijd samen met Van Dam de F2 of F3 co-commentaar heeft gedaan? Ik was toen al niet echt over beiden te spreken, maar weet niet of dat dan ook dezelfde is.

We gaan het zien, maar ik zie mezelf nog wel switchen naar Sky of PLC commentaar als ze de races niet lekker aan elkaar babbelen. Ik vind de keuze in ieder geval wel apart. Beiden geen recent F1 ervaring en imo ook niet echt bijzonder in de eerdere klassen. Ziet er gewoon heel erg mager uit en ik heb niet het idee dat het zo'n verbetering is. Dan ga je van een commentator die een sterke mening heeft, naar 2 die eigenlijk veel te afzijdig zijn geweest. Het feit dat ze nog nooit in de studio zijn geweest of bij geen enkele podcast zijn aangeschoven, doet mij niet veel vertrouwen geven in succes.

Maar goed, we gaan het zien. Had zelf liever Rene Hoogterp gezien, maar die lag natuurlijk al wel vast bij Ziggo. Maar als ik zie wat voor commentaar en presentatie ze kiezen, dan is het weer lekker ijskoud. Ik vind Amber ook niet echt geschikt voor deze rol. F1 draait om spanning en sensatie, beetje drama hier en daar. Waar ze nu voor kiezen is echt het tegenovergestelde van de huidige presentatie. Erg kil en standaard. Ik wens ze alle succes, maar krijg niet heel veel zin in komend jaar in ieder geval.

In de huidige opstelling zie ik ze ook geen F1 cafe doen. Dat vond ik eigenlijk altijd nog wel gezellig op de vrijdagavond (al mocht ie wel iets vroeger)

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 01-12-2021 20:44 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Frappuccino schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:29:
[...]

Ergens passie voor hebben ≠ kwaliteiten hebben.

Winkelman heeft ongetwijfeld ook passie voor Nascar maar wat heeft die gast een totaal niet boeiend geluid.
Je schiet het bij voorbaat af zonder ook maar 1 uitzending te hebben gezien. De prijs van het abonnement gaat ook zeker meewegen en anders is het maandelijks opzegbaar.

Dus eerst kijken en dan oordelen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
cs-tweak schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:24:
Zou Doornbos de studiopresentatie gaan doen (een beetje in de rol van Kamphues eerder - die denk ik exit is?)
Dat was al eerder bekend… dat wordt Amber Brantsen. Doorbos zal wel een vergelijkbare rol krijgen als nu bij Ziggo.

Pagina: 1 ... 27 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.