Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste
Acties:

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09:39
De F1 tv app zou uit zijn voor Android tv. Maar ik kan hem nog niet vinden in de Playstore. Heeft iemand al de F1 tv app geïnstalleerd op een Android tv?

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:26
darretje92 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:07:
De F1 tv app zou uit zijn voor Android tv. Maar ik kan hem nog niet vinden in de Playstore. Heeft iemand al de F1 tv app geïnstalleerd op een Android tv?
Ja, velen, en ook velen die hem niet vinden.

Laat me gokken, je hebt een Sony TV? Dan ben je niet de eerste die hem niet vind. Op mijn Nvidia SHIELD vind ik hem wel, Chromecast TV staat die blijkbaar ook op.

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09:39
Jep, 2 jaar oude Sony tv dat op Android 9 draait...

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 07:54
Waarschijnlijk stomme vraag meer ik kan het niet vinden, hoe kan je in de racecontrol app terugspoelen ?
Alleen de pauze/mute en record button doen het hier, de andere buttons reageren niet/hebben iets andere kleur.

Of kan dat niet tijdens een live sessie ?
Want als ik een herhaling kijk werken de buttons wel.
Ik wilde net met vertraging de free practice kijken.

[Voor 26% gewijzigd door DDX op 13-11-2021 17:09]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 01-12 18:54

Harrie

NederVlaming

darretje92 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:19:
Jep, 2 jaar oude Sony tv dat op Android 9 draait...
Je kan in dit topic even de apk opzoeken, die moet je dan op je tv installeren.
Hij gaat dan alleen niet automatisch updaten.

F1TV 20% korting hier

• Xilion
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 01-12 11:27
Zijn er meer mensen die problemen hebben met inloggen op de Android TV F1TV app?

Krijg continue de melding dat het maximaal aantal apparaten bereikt is (zelfs na uitloggen in andere onofficiele apps).

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Xilion schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 19:38:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met inloggen op de Android TV F1TV app?

Krijg continue de melding dat het maximaal aantal apparaten bereikt is (zelfs na uitloggen in andere onofficiele apps).
Even via de website wat stale devices deleten?

(Inloggen, My Subscription -> Devices, en daar opruimig houden)

• Motion2
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:10
Hmm, die Android TV app werkt niet op mijn Shield 2019 pro. Blijft aangeven dat ik geen internet verbinding heb.
Shield is bekabeld aangesloten en alle andere Apps werken prima. Reboot helpt ook niet.

Dan maar weer via chromecast...

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 06:20
Via de nieuwe Android app.
Mijn wachtwoord moet ik weer invullen en kreeg daarna steeds de melding dat inloggen mislukt was.
Nu maar de onofficiële app gebruikt

• DDX
En f1tv heeft nogsteeds geen zin om te casten naar m'n chromecast.
Net als voige week dus maar weer hdmi kabel in laptop...

• Xilion
  • Laatst online: 01-12 11:27
noo schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 19:47:
[...]

Even via de website wat stale devices deleten?

(Inloggen, My Subscription -> Devices, en daar opruimig houden)
Ik ga het eens proberen. Het rare is dat als ik uitlog.in de onofficiele app het nog steeds niet werkt in de officiele, maar daarna wel gewoon weer kan inloggen in de onofficiele.

• Opperpanter2
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 01-12 12:42
Rembock schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Mijn 'educated guess' is dat men de laatste 10 minuten terug gaan naar de studio van Sky, F1 neemt voor zover ik weet alleen het commentaar af van Sky. Je kunt dit bijvoorbeeld ook opmerken bij een rode vlag, dan praten ze over beelden die je ook niet bij F1TV ziet maar blijkbaar wel getoond worden op Sky.
Is er toevallig iemand in dit topic met Sky Sports die dit kan bevestigen?

[...]

Engels dus :)
Op sky is er gewoon continu geluid, er wordt niet teruggegaan naar de studio ofzo. Wel het standaard filmpje van F1 met info over t circuit, de grond, etc.

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 09:43
Het zou wel heel fijn zijn, als je op ieder willekeurig moment kunt beginnen met terugkijken.

Heb de eerste 11 ronden gezien, daarna gaan eten met het gezin. En moet nu wachten tot de wedstrijd weer terug te kijken is.

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Nu online
Joris748 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:55:
Het zou wel heel fijn zijn, als je op ieder willekeurig moment kunt beginnen met terugkijken.

Heb de eerste 11 ronden gezien, daarna gaan eten met het gezin. En moet nu wachten tot de wedstrijd weer terug te kijken is.
Ja dat is ook iets waar ik me soms wat aan stoor. Ik kan helaas niet altijd alle sessies live volgen en moet dan in het beste geval halverwege instappen. Ik kan dan in de RC app niet selecteren om vanaf het begin te beginnen met kijken. Ik zal dan inderdaad moeten wachten todat het afgelopen is om vanaf het begin te kunnen kijken. Op de F1tv website is dat dan weer wel mogelijk. Ook al zal je dan eerst even 'in moeten stappen' in de sessie om daarna terug te spoelen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RobertMe

Sinds dit seizoen kun je live beginnen met kijken en dan "terugspoelen". Krijg je uiteraard wel een spoiler van het live meekijken, en je moet even zelf zoeken "waar je moet zijn". Maar gelukkig staat er linksboven een rondenteller, dus heb je ronde 11 zo gevonden :p Of je onthoud even de timestamp waarop je hem uit zet en zoekt die terug. Die loopt gewoon netjes vanaf moment van uitzenden, dus als je live instapt staat die bv al op 1 uur.

• Joris748
Terugspoelen is helaas zo goed als onmogelijk zonder iets van het verloop van de wedstrijd mee te krijgen.

Spanning van de wedstrijd is dan zo goed als weg.

• AtlAntA
  • Nu online
Joris748 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:17:
Terugspoelen is helaas zo goed als onmogelijk zonder iets van het verloop van de wedstrijd mee te krijgen.

Spanning van de wedstrijd is dan zo goed als weg.
Klopt, vooral met de race is dat erg vervelend. De lange positiebalk links in het scherm staat er altijd en of je nu wilt of niet. Daar kijk je toch naar. 8)7

• DDX
Mwah gewoon naar linksonder in je beeld kijken en direct klikken met je muis zodat je in begint zit en daarna weer vooruit spoelen.
Net ook gedaan toen ik met vertraging de race ging kijken.

• misteriks
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 01-12 11:02
Motion2 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 19:49:
Hmm, die Android TV app werkt niet op mijn Shield 2019 pro. Blijft aangeven dat ik geen internet verbinding heb.
Shield is bekabeld aangesloten en alle andere Apps werken prima. Reboot helpt ook niet.

Dan maar weer via chromecast...
Ik heb sinds 2 weken ook een shield en hier werkt de app prima. Gebruiksgemak is een stuk beter dan via de Chromecast aangezien het switchen tussen de world feed en een van de andere feeds een stuk makkelijker en sneller gaat.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:46

Duidelijk dat Viaplay wat wijzigingen gaat doorvoeren voor volgend jaar.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online
Leuk, ben fan van haar!

• Frappuccino
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 06:44
Nu snap je ook meteen waarom die nooit meer gast bij Ziggo F1 was.

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 08:55

kazuka

Building Better Worlds

Amber Brantsen is wel echt een aanwinst voor Viaplay en voor ons kijkers denk ik. Luister altijd graag naar haar NOS F1 podcast met Lammers en Dekker. Benieuwd of die laatste 2 meekomen als vaste tafelgast of dat een Doornbos bijvoorbeeld de overstap maakt vanaf Ziggo.

• GrooV
  • Registratie: september 2004
  • Nu online
Gaat helemaal goed komen met Viaplay :)

Kamphues gaan we dus niet meer terug zien, geen gemis als je het mij vraagt

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23:01

d0s

sssst

Mooi, een frisse wind. Nu hopen (althans, hoop ik ;-)) dat ze ook andere niet meenemen.

Doornbos mag wmb wel mee als hij zich iets bescheidener opstelt zoals in het begin. Die is de laatste tijd wel héél erg vol van zichzelf. Maar ik kan het me gezien deze beweging niet voorstellen.

Nu nog Ho-Pin Tung als vaste gast :)

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:44

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Nee, laat Doornbos maar lekker zitten. Die geeft geen antwoord op vragen. Misschien omdat hij het antwoord niet weet, misschien omdat hij graag lekker fantaseert, maar je kunt hem beter niks vragen.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:35
Benieuwd of dit nog gaat gebeuren:
"Via een beschermde bron heeft Middelhoff vernomen dat de Formule 1 ook in 2022 exclusief bij Ziggo te zien zou zijn via de decoder. Ziggo-klanten zouden hier geen extra pakket voor hoeven aan te schaffen."

https://gp33.nl/formule-1...h-gratis-bij-ziggo-sport/

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 09:14
Wom schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:04:
[Afbeelding]

Duidelijk dat Viaplay wat wijzigingen gaat doorvoeren voor volgend jaar.
Erg jammer, zo slecht vind ik haar met de NOS podcast :|

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Apache4u
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:17:
Benieuwd of dit nog gaat gebeuren:
"Via een beschermde bron heeft Middelhoff vernomen dat de Formule 1 ook in 2022 exclusief bij Ziggo te zien zou zijn via de decoder. Ziggo-klanten zouden hier geen extra pakket voor hoeven aan te schaffen."

https://gp33.nl/formule-1...h-gratis-bij-ziggo-sport/
Als dat zo is ben ik echt heel benieuwd naar het business model van Viaplay. Ziggo zal daar per abonnee wel voor moeten aftikken, maar dat gaat natuurlijk minder zijn dan de abo-prijs die consument bij Viaplay betaalt. Daarnaast heeft Viaplay in NL ook concurrentie van F1TV dus op die manier blijven er denk ik weinig potentiële Viaplay abonnees over.. Er van uitgaan dat de bedragen in de media kloppen, betalen die Zweden dus 30 miljoen per jaar voor de rechten.

Ik hoop trouwens dat als ze geld willen besparen op de productiekosten ze als eerste Plooy schrappen..Dan beloon ik ze met +1 betalende abonnee >:)

[Voor 7% gewijzigd door Apache4u op 15-11-2021 13:27]

Dat betekent, stam + t .

• matthijst
Apache4u schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:24:
[...]

Als dat zo is ben ik echt heel benieuwd naar het business model van Viaplay. Ziggo zal daar per abonnee wel voor moeten aftikken, maar dat gaat natuurlijk minder zijn dan de abo-prijs die consument bij Viaplay betaalt. Daarnaast heeft Viaplay in NL ook concurrentie van F1TV dus op die manier blijven er denk ik weinig potentiële Viaplay abonnees over.. Er van uitgaan dat de bedragen in de media kloppen, betalen die Zweden dus 30 miljoen per jaar voor de rechten.

Ik hoop trouwens dat als ze geld willen besparen op de productiekosten ze als eerste Plooy schrappen..Dan beloon ik ze met +1 betalende abonnee >:)
Een, maar afhankelijk van de prijs zou ik als ik geen ziggo had eerder voor Viaplay dan F1TV gaan. Target van NEND is 4,5-6 miljoen internationale subscribers eind 2025 (daar zitten NL, DE en UK dan bij).

• JP_Frost
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
Ben benieuwd naar de invulling van het studio team. Heb de podcast nooit beluisterd dus geen idee hoe Amber Brantsen het doet, maar het is in ieder geval een intelligente dame met liefde voor de sport (daar leek het in ieder geval op toen ze te gast was bij ziggo).

Vraag mij ook af wat de ziggo heren gaan doen als zij niet meegaan naar viaplay of niet een ander F1 programma krijgen. Door de populariteit van Verstappen hebben zij toch wel aardig een graantje mee kunnen pikken de laatste jaren. Zullen ze toch niet graag willen opgeven lijkt mij.

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik hoop wel dat Amber hierin de rol van Rob gaat vervangen (presentatie in de studio), en niet die van Olav.
Olav kan soms best irritant zijn, maar hij heeft wél de juiste emotie om live verslag uit te brengen van de race.
Hoe goed en lief ik Amber ook vind, maar ik denk niet dat ze genoeg emotie gaat tonen, als zij daadwerkelijk de race gaat presenteren, en dan kan het weleens een erg saaie boel worden.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• JP_Frost
  • Nu online
KillerBee schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:01:
Ik hoop wel dat Amber hierin de rol van Rob gaat vervangen (presentatie in de studio), en niet die van Olav.
Olav kan soms best irritant zijn, maar hij heeft wél de juiste emotie om live verslag uit te brengen van de race.
Hoe goed en lief ik Amber ook vind, maar ik denk niet dat ze genoeg emotie gaat tonen, als zij daadwerkelijk de race gaat presenteren, en dan kan het weleens een erg saaie boel worden.
Volgens mij stond in het bericht vrij expliciet dat ze de studio programma's gaat presenteren. Verslag van de race is nog onbekend.

Zou wel mooi zijn als Viaplay een wat meer technische en serieuze weg inslaat mbt de inhoud van de programma's. Bij Ziggo heeft het wel een heel hoog circus gehalte gekregen. Weet alleen niet of de casual F1 fan daarop zit te wachten, of dat zij de VI insteek juist wel leuk vinden.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als Ziggo inderdaad F1 blijft uitzenden (in licentie) kan het natuurlijk prima dat de huidige ploeg daar blijft zitten.

En dat Viaplay een eigen crew opbouwt voor hun eigen kanaal.

Dus als je Ziggo hebt ben je dus nog steeds niet van bepaald figuren af ... :P

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• kraanwagen
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 09:11
Tom Coronel, Jack Plooij en Olav Mol weggeven. Tim Coronel, Rob Kamphues, Ho-Pin Tung houden. Met Amber Brantsen erbij een mooie mix.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Je begrijpt dat die lui (behalve overjarige cliniclown Kamphues en het vaste team Doornbos, Mol en Plooij) gewoon per aflevering ingehuurd worden?

• waah
  • Nu online
JP_Frost schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:08:
[...]

Volgens mij stond in het bericht vrij expliciet dat ze de studio programma's gaat presenteren. Verslag van de race is nog onbekend.

Zou wel mooi zijn als Viaplay een wat meer technische en serieuze weg inslaat mbt de inhoud van de programma's. Bij Ziggo heeft het wel een heel hoog circus gehalte gekregen. Weet alleen niet of de casual F1 fan daarop zit te wachten, of dat zij de VI insteek juist wel leuk vinden.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten O-)
Je kan prima combineren door het circus te nemen, en vervolgens met de theorie en techniek zoiets te onderbouwen of ontkrachten.

Nog altijd blij met F1tv trouwens. Dacht: Laat ik NL commentaar opzetten voor de verandering. Maar na 4 bochten waarbij Olaf duidelijk te weinig zag omdat die er alleen zit, maar overgeschakelt naar de UK verslaggeving en vanaf de start opnieuw gekeken.

Indrukwekkend hoe ze bij de UK alles in de eerste bochten gewoon correct verslaan en álle belangrijke dingen benoemen, en bij NL er niet meer uitkomt dan "Ho, ho" en het énkel over Max en Perez gaat in diezelfde eerste 4 bochten.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

What goes around comes around

[Voor 86% gewijzigd door Outerspace op 16-11-2021 18:52]

• waah
  • Nu online
CreativeS schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:26:
Pas maar op... straks komt er weer een mod die het niet eens is met het gebash op Laafje Mol.
Niets tegen mol, prima enthousiast. Alleen als je er alleen zit zie je gewoon minder. Ben benieuwd wat ze gaan doen bij Viaplay.

• matthijst
Jammer dat Olav dr alleen zit inderdaad. Ook letterlijk elke week te klooien met die puntenverdeling.
"Als het zo eindigt heeft Verstappen x punten", nee Olav, klopt weer 's niet.

• Rembock
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 09:02

Rembock

Beh...

waah schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:22:
[...]
Indrukwekkend hoe ze bij de UK alles in de eerste bochten gewoon correct verslaan en álle belangrijke dingen benoemen, en bij NL er niet meer uitkomt dan "Ho, ho" en het énkel over Max en Perez gaat in diezelfde eerste 4 bochten.
Inderdaad, had afgelopen zondag weer eens (met tegenzin) via Ziggo gekeken. Wat een verschil in info dat je krijgt, Olav mistte compleet het weaven van VER...

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:47
Rembock schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:06:
[...]

Inderdaad, had afgelopen zondag weer eens (met tegenzin) via Ziggo gekeken. Wat een verschil in info dat je krijgt, Olaf mistte compleet het weaven van VER...
Jack en die kale mogen van mij heel snel wieberen.
Olav mag zeker blijven mits er iemand bij komt zitten en hij de microfoon dicht zet om eet, drink en slik geluiden niet meer te hoeven horen.

Mijn profiel op Discogs

• Rembock

Rembock

Beh...

@Ad de Jong Dat geslurp inderdaad :D Zal iemand hem daar ooit op gewezen hebben?

• JP_Frost
  • Nu online
Rembock schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:14:
@Ad de Jong Dat geslurp inderdaad :D Zal iemand hem daar ooit op gewezen hebben?
Olav Mol lijkt een beetje de Mart Smeets status te hebben gekregen en als een soort God te worden gezien. "F1 zonder Olav Mol kan niet!". De man ken ik verder niet, dus geen idee of hij naast zijn schoenen loopt, maar ik verwacht niet dat er veel mensen zijn die hem op fouten wijzen.

• Rembock

Rembock

Beh...

@JP_Frost Als ik hem ooit ontmoet zal ik hem wel een (herbruikbaar) rietje geven :+

• sverzijl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:59
matthijst schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:45:
Jammer dat Olav dr alleen zit inderdaad. Ook letterlijk elke week te klooien met die puntenverdeling.
Ja of zeggen dat Perez waarschijnlijk wel in "1 van de laatste laps" de snelste tijd zal proberen te pakken. Nee, nooit in '1 van de laatste', maar altijd de allerlaatste. Gaat hij eerder naar binnen dan kan Bottas ook nog naar binnen in lap 70. Alleen als je in lap 70 naar binnen gaat kan hij niet volgen.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:13

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

https://www.autoblog.nl/n...ECIGMWpGXX_kIZlVq5UFH9H8A

Amber gaat het presenteren ;).

[Voor 9% gewijzigd door Tylen op 15-11-2021 19:02]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Amber gaat niet het commentaar doen tijdens de race ;)

I intend to live forever. So far, so good.

• PatrickC
  • Nu online
Prima keuze Amber. Ik luister graag naar haar podcast en lijkt me ook een prima lead presentator van een F1 studio programma. Ze weet meer van F1 dan Rob volgens mij en het ‘popie jopie’-gehalte zal in ieder geval veel lager worden. Ben wel benieuwd wie er nog meer bij gaat komen. Ho Pin, Giedo, Renger en Jan zijn wat mij betreft goede opties. BN-ers graag thuis laten. Andere topsporters met hart voor F1… zoals b.v. Niki Terpstra, prima!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09:30
Ad de Jong schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:12:
[...]

Jack en die kale mogen van mij heel snel wieberen.
Olav mag zeker blijven mits er iemand bij komt zitten en hij de microfoon dicht zet om eet, drink en slik geluiden niet meer te hoeven horen.
Sigaretten aansteken hoort daar ook bij. soms hoor je de aansteker. Ik kon het eerst niet geloven, totdat ik de peuken zag liggen tijdens een uitzending. En zojuist ook een interview waarin hij het gewoon zegt.

Mijn observaties over het onderwijs gaan vooral over het hbo dan het wo. De rest zal ik dan expliciet benoemen als ik dat bedoel :)

• PatrickC
  • Nu online
Adlermann schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:36:
[...]

Sigaretten aansteken hoort daar ook bij. soms hoor je de aansteker. Ik kon het eerst niet geloven, totdat ik de peuken zag liggen tijdens een uitzending. En zojuist ook een interview waarin hij het gewoon zegt.
Vandaar dat niemand bij hem in dat commentaar hokje gaat zitten… lekker stinken naar sigaretten. :r

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Doornbos stapt over naar Viaplay volgens Chris Woerts, nog geen nieuws over de andere, al gaf hij wel aan dat Kamphuis geen rol meer zou hebben (denk dat hij bedoeld bij Ziggo?).

• Joehoe900
  • Laatst online: 01-12 20:32
Net op VI: Doornbos heeft al contract getekend bij Viaplay, olav mol en plooij nog niet en nog geen contact gehad.

Prima, doorbos is de enige die ik wil tot mee gaat :)

• PatrickC
  • Nu online
Doornbos zonder Kamphuis lijkt mij prima, maar dan wel zonder verhalen over wat hij wel niet allemaal heeft meegemaakt met Coulthard en over ‘natte stoeltjes’ in de auto…die hebben we nu wel vaak genoeg gehoord… bij Amber zal hij zich wel wat beter gedragen denk ik. :+ Doornbos is af en toe wel sterk in analyses en waarnemen wat er gebeurt, b.v. settings die op stuurtjes worden aangepast. Dat is de Doornbos die ik wel graag zie.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik dacht dat dit op een bepaald moment beschikbaar was gekomen, afgelopen jaar. Zal me wel vergissen.

Ik pauzeer 'm meestal gewoon, en kijk dan later gewoon verder. en als je toch moet terugspoelen: als je op Apple TV kijkt, kun je casten vanuit de app, en geef je gewoon een slinger aan die progress bar. Dan 'zie' je dus niet de halve race terwijl je aan het terugspoelen bent.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Joris748
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:14:
[...]

Ik dacht dat dit op een bepaald moment beschikbaar was gekomen, afgelopen jaar. Zal me wel vergissen.

Ik pauzeer 'm meestal gewoon, en kijk dan later gewoon verder. en als je toch moet terugspoelen: als je op Apple TV kijkt, kun je casten vanuit de app, en geef je gewoon een slinger aan die progress bar. Dan 'zie' je dus niet de halve race terwijl je aan het terugspoelen bent.
Dat pauzeren doe ik normaal ook, maar het sinterklaasjournaal gooide roet in het eten :P

• sverzijl

Sinds een x-aantal maanden kan dat nu. Ik had het begin van de race afgelopen zondag gemist. Toen ik de stream zo'n 15 min later startte kon ik deze gewoon terugzetten naar de race-start (je moet alleen goed uitkijken, je start default op het live moment van de race. Dus geluid uit en alleen naar de tijdbalk kijken als je de stream opstart:)

Misschien was je net te laat? Als de stream helemaal afgelopen is zou het kunnen zijn dat de stream pas weer enige tijd later terug te zien is (meen ik me ter herinneren van vroeger). Zolang de stream nog loopt kan je hem in ieder geval ook terugspoelen.

[Voor 15% gewijzigd door sverzijl op 16-11-2021 09:29]

• Joris748
sverzijl schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:27:
[...]

Sinds een x-aantal maanden kan dat nu. Ik had het begin van de race afgelopen zondag gemist. Toen ik de stream zo'n 15 min later startte kon ik deze gewoon terugzetten naar de race-start (je moet alleen goed uitkijken, je start default op het live moment van de race. Dus geluid uit en alleen naar de tijdbalk kijken als je de stream opstart:)
Maar dat is juist wat ik niet wil. De kans op een dikke spoiler (pun intended) is gewoon te groot. Wist zondag dus al na 15 rondjes dat Hamilton gewonnen had en Verstappen 2de was geworden.

Ik wil gewoon de keus:
1) live kijken
2) vanaf begin kijken

• sverzijl
Joris748 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:29:
[...]

Maar dat is juist wat ik niet wil. De kans op een dikke spoiler (pun intended) is gewoon te groot. Wist zondag dus al na 15 rondjes dat Hamilton gewonnen had en Verstappen 2de was geworden.

Ik wil gewoon de keus:
1) live kijken
2) vanaf begin kijken
Dat zou nog mooier zijn, maar met een beetje moeite kan het dus al wel. Voorheen kon dit helemaal niet, dan moest je echt wachten tot de race afgelopen was voordat je terug kon kijken.

[Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 16-11-2021 09:32]

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:38
PatrickC schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:28:
Prima keuze Amber. Ik luister graag naar haar podcast en lijkt me ook een prima lead presentator van een F1 studio programma. Ze weet meer van F1 dan Rob volgens mij en het ‘popie jopie’-gehalte zal in ieder geval veel lager worden. Ben wel benieuwd wie er nog meer bij gaat komen. Ho Pin, Giedo, Renger en Jan zijn wat mij betreft goede opties. BN-ers graag thuis laten. Andere topsporters met hart voor F1… zoals b.v. Niki Terpstra, prima!
Hoop echt dat ze een SkyF1 stijl gaan doen op het circuit, zoals in zandvoort.
Daar lopen ook diverse dames rond die de interviews doen. En leuke technische analyses rond de vrijdag training

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:44

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

matthijst schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:45:
Hij krijgt dat wel vaker te horen van ergens. Of Jack dan in zijn oor zit te toeteren of dat hij ondertussen twitter leest waar hij verbeterd wordt?
Misschien toch eens een twitteraccount maken @NeeOlavKloptWeerEsNiet. :D

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• RobertMe
Maasluip schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:17:
[...]

Hij krijgt dat wel vaker te horen van ergens. Of Jack dan in zijn oor zit te toeteren of dat hij ondertussen twitter leest waar hij verbeterd wordt?
Misschien toch eens een twitteraccount maken @NeeOlav,KloptWeerEsNiet. :D
Olav heeft ook een lijntje met Hilversum / studio / ... van waaruit hij wordt bijgestaan. Kan dus ook daar vandaan komen.

• Melantrix
  • Laatst online: 09:19
Al dat gezeur over de fouten die Olav maakt...

Challenge voor jullie:

Kijk de aankomende race eens zonder commentaar, en neem je eigen commentaar op. Ik ben héél benieuwd hoe jullie het er vanaf brengen. Post het hier voor mijn part en dan geef ik mn mening wel (en waarschijnlijk de rest ook).

Veel maakt het toch niet uit, omdat Olav net als jullie gewoon naar de beelden van FOM kijkt, en het verder moet doen van spiekbriefjes e.d. wat ie zelf voorbereid.

Ik kijk uit naar het resultaat a.s. maandag.. :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23:01

d0s

sssst

PatrickC schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:13:
Doornbos zonder Kamphuis lijkt mij prima, maar dan wel zonder verhalen over wat hij wel niet allemaal heeft meegemaakt met Coulthard en over ‘natte stoeltjes’ in de auto…die hebben we nu wel vaak genoeg gehoord… bij Amber zal hij zich wel wat beter gedragen denk ik. :+ Doornbos is af en toe wel sterk in analyses en waarnemen wat er gebeurt, b.v. settings die op stuurtjes worden aangepast. Dat is de Doornbos die ik wel graag zie.
Precies dit. Iets minder de Doornbos/Kamphues show en meer analyse. Maar ik neem aan dat hij die opdracht wel mee heeft gekregen. Kamphues is niet voor niets exit.

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 09:36

rammes

koekebakker 1e klas

Even over Olav Mol en zijn toekomst. Zou het niet kunnen dat Olav indien hij niet meer gevraagd wordt bij Viaplay, hij via zijn zender grandprixradio gewoon te horen zal zijn?
Dit bericht van vorig jaar blijft steeds in mijn gedachten rondzweven
https://www.grandprixradi...iorechten-voor-2020-2023/

Ik zou het doen!

• AtlAntA
  • Nu online
rammes schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:47:
Even over Olav Mol en zijn toekomst. Zou het niet kunnen dat Olav indien hij niet meer gevraagd wordt bij Viaplay, hij via zijn zender grandprixradio gewoon te horen zal zijn?
Dit bericht van vorig jaar blijft steeds in mijn gedachten rondzweven
https://www.grandprixradi...iorechten-voor-2020-2023/
Als ik dat zo lees dan lijkt het ook aannemelijk dat zijn commentaar gewoon bij F1TV zal blijven?

• RobertMe
Melantrix schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:35:

Challenge voor jullie:

Kijk de aankomende race eens zonder commentaar, en neem je eigen commentaar op. Ik ben héél benieuwd hoe jullie het er vanaf brengen. Post het hier voor mijn part en dan geef ik mn mening wel (en waarschijnlijk de rest ook).

Veel maakt het toch niet uit, omdat Olav net als jullie gewoon naar de beelden van FOM kijkt, en het verder moet doen van spiekbriefjes e.d. wat ie zelf voorbereid.

Met dat verschil dat Olav ervoor betaald krijgt en dit werk al 25? 30? jaar doet. Daarnaast doet Olav het alleen, waardoor die dingen mist. Daarom ook dat de meesten aangeven dat het waarschijnlijk al beter zou zijn als het duopresentatie zou zijn. Eigenlijk moet jouw vraag dan al zijn "maak een opname van het commentaar van jouw met een vriend die net zo F1 gek is en het ook beter kan dan Olav".

Edit:
Overigens zelf al lang niet meer via Ziggo gekeken. Maar als ik hier keer op keer lees dat je hem een blikje drinken open hoort trekken, of nu zelfs aansteker en dat hij onder de race zit te roken. Come on... Dat is sowieso zwaar onprofessioneel.
Bij Sky heb je zeker bij de FPs vaker dat er mensen het hok in en uit lopen, maar ook soms bij de race (als Brundle post race interview doet) en daar hoor je echt niks van, waarbij afgelopen weekend zelfs "en daar sloeg de deur dicht" waarvan je op TV niks hoorde. Dat je bij Olav blijkbaar alles hoort op TV v.w.b. drinken, roken, ... kan echt niet wat mij betreft.

[Voor 23% gewijzigd door RobertMe op 16-11-2021 11:57]

• JP_Frost
  • Nu online

Challenge voor jullie:

Dit is zo'n kul argument. Dus er mag ook geen commentaar geleverd worden op coureurs want niemand hier kan zelf een F1 auto besturen?

Olav Mol wordt gezien als één van de toonaangevende gezichten/stemmen in de Nederlandse F1 wereld. Hij loopt al decennia mee en heeft zo'n beetje alles meegemaakt. Dan mogen wij als kijkers/luisteraars toch wel opmerken dat hij regelmatig dingen mist of verkeerd beschrijft (om maar te zwijgen over de manier waarop hij dat doet)?

Het argument dat hij het ook maar moet doen met de beelden van de FOM slaat helemaal nergens op. De kijkers zelf zien bepaalde dingen wel en buitenlandse zenders zetten meestal niet voor niks meerdere commentatoren neer. Tevens is hij op locatie en zou hij toch meer informatie tot zich moeten krijgen dan de kijkers thuis op de bank. Wellicht dat Jack Plooij wat vaker kan bijspringen om aan te vullen wanneer Olav wat mist of verkeerd zegt. Maar die is duidelijk met andere dingen bezig.

Persoonlijk denk ik ook niet dat het een makkelijke baan is, maar als het allemaal wat te veel wordt voor Olav dan is het tijd om iemand anders toe te voegen of misschien helemaal te kijken naar nieuwe commentatoren.

• Rembock

Rembock

Beh...

Challenge voor jullie:

Dit topic is toch om te discussiëren over de kwaliteit van de uitzendingen (daar hoort het commentaar van Olav naar mijn mening ook bij)? Of mis ik iets? :)

• Ozzie
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

Challenge voor jullie:

Dus omdat ik het slechter kan dan Olav Mol mogen we geen commentaar op hem hebben?

Ik kijk gewoon met het engelse commentaar aan. Als ik het Nederlandse commentaar aan heb staan zit ik me dood te ergeren. Dat is niet alleen omdat Mol soms dingen mist, maar ook zijn manier van praten, woordgebruik en zinsopbouw vind ik gewoon niet prettig om naar te luisteren.
Dat er dingen gemist worden die tijdens de race gebeuren vind ik niet eens zo erg, dat gebeurt bij het Sky commentaar ook. Maar de diepgang die bijvoorbeeld Martin Brundle biedt tijdens de race, vooral bij incidenten, is gewoon echt een toevoeging die we in Nederland niet hebben.

Als ik iemand "Binnenkantje, binnenkantje, binnenkantje, ho, ho, ho" wil horen zeggen tijdens de start kan ik het inderdaad beter zelf doen. Of teksten als "Jah joh, schuif er allemaal maar lekker af, zet de deur maar open voor jan en alleman". Dat is leuk voor als je met een groep vrienden op de bank zit en dat tegen elkaar zegt, maar de commentator hoeft dat wat mij betreft niet te doen.

Maar voor ieder wat wils, ik kijk al tijden met het Engelse commentaar. Eerst via illegale streams, maar sinds het mogelijk is gewoon via F1TV. En als Mol meegaat naar Viaplay dan blijf ik gewoon in het Engels kijken en anders probeer ik het Nederlandse commentaar.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• alki
  • Laatst online: 09:38

Challenge voor jullie:

Het gaat mij niet om dat ie er af en toe naast zit, maar wel dat oeverloze gezwets, nog geen 10 sec zn klep kan houden als er niks gebeurd op de baan. Hij is Frank Snoeks niet met zn geleuter

• PatrickC
  • Nu online
Met Olav is het een beetje ‘het kan vriezen, het kan dooien’ bij mij. Soms best sterk in commentaar en interviews en soms tenenkrommend. Afgelopen weekend bijvoorbeeld, prima interview met GIO, maar dan wil hij toch weer de lolbroek uithangen aan het eind en gaat hij vragen stellen over ananas op pizza’s, omdat dat natuurlijk vloeken in de kerk is voor een Italiaan. In een ‘true or false’ interview (wat ze altijd deden met die rode kaart), ja, dan is het misschien wel een leuke vraag.

• Melantrix
Wauw jongens, wat zijn we hier snel op de teentjes getrap 8)7

Het gaat nu al pagina's over Olav die het beter kan doen, en ja dat kan hij 100%. maar dat argument is nu al zo uitgemolken dat het niet leuk meer is.

Het is natuurlijk duidelijk als er iemand bij zit het beter kan, en ja ik zou dat heel graag willen. Maar eindeloos door blijven gaan op het feit dat iemand iets niet perfect doet houdt ook een keer op.

Die challenge was overigens vrij serieus hoor, ik ben wel benieuwd wat jullie als tweakers daar van bakken. Dat bedoel ik niet flauw, maar ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om te zien wat er dan van komt, maar blijkbaar wil iedereen gewoon zeiken, prima.. :X
RobertMe schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:54:
[...]
Eigenlijk moet jouw vraag dan al zijn "maak een opname van het commentaar van jouw met een vriend die net zo F1 gek is en het ook beter kan dan Olav".
Nee juist niet. Met z'n 2en ga je sowieso minder missen ja. Ik ben wel benieuwd hoeveel je als persoon mist als je in je eentje commentaar levert.

Mijn challenge was niet, doe het beter dan Olav maar doe het een keer zelf, ik ben wel benieuwd wat dat voor effect heeft en hoe dat klinkt.

[Voor 29% gewijzigd door Melantrix op 16-11-2021 12:57]

• JP_Frost
  • Nu online
Melantrix schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:51:
Wauw jongens, wat zijn we hier snel op de teentjes getrap 8)7

Het gaat nu al pagina's over Olav die het beter kan doen, en ja dat kan hij 100%. maar dat argument is nu al zo uitgemolken dat het niet leuk meer is.

Het is natuurlijk duidelijk als er iemand bij zit het beter kan, en ja ik zou dat heel graag willen. Maar eindeloos door blijven gaan op het feit dat iemand iets niet perfect doet houdt ook een keer op.

Die challenge was overigens vrij serieus hoor, ik ben wel benieuwd wat jullie als tweakers daar van bakken. Dat bedoel ik niet flauw, maar ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om te zien wat er dan van komt, maar blijkbaar wil iedereen gewoon zeiken, prima.. :X
Je komt zelf met een lullig argument, dan is het niet zo raar dat daar op gereageerd wordt. En als je het gezeik zat bent dan kan je of een ander onderwerp aansnijden of je laat het topic even links liggen. Afvragen of forum bezoekers het beter kunnen is zo kinderachtig.

Maar goed als jij wilt dat die challenge wordt aangegaan dan kan jij misschien het spits afbijten :/

• PLAE
  • Laatst online: 01-12 11:22
Ik zie graag een rolletje weggelegd voor Allard Kalff.

• rammes
  • Registratie: juni 1999

rammes

koekebakker 1e klas

PLAE schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:01:
Ik zie graag een rolletje weggelegd voor Allard Kalff.
Maar dan niet met een microfoon want... dan.. zijn... de ... pauze's... zoo ... lang... tussen...de .. woorden.

Ik zou het doen!

• Melantrix
JP_Frost schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:58:
[...]

Je komt zelf met een lullig argument, dan is het niet zo raar dat daar op gereageerd wordt. En als je het gezeik zat bent dan kan je of een ander onderwerp aansnijden of je laat het topic even links liggen. Afvragen of forum bezoekers het beter kunnen is zo kinderachtig.

Maar goed als jij wilt dat die challenge wordt aangegaan dan kan jij misschien het spits afbijten :/
Ik vind het eigenlijk wel bijzonder :)

Je leest allemaal aannames in mijn bericht, die er niet zijn.

Ik daag jullie uit, punt. ik zeg niet dat ik verwacht dat jullie het beter kunnen, ik zeg niet dat ik het gezeik zat ben. Sterker nog, ik constateer alleen dat er veel gezeur is (en dat kan je niet ontkennen).

Als je de uitdaging niet wilt aangaan, prima hoor, ik ga er niet wakker van liggen. Maar blijkbaar mag hier alleen gezeikt worden over olav's commentaar en nergens anders over. :+

Maar bij deze houd ik er over op, blijkbaar verpest ik je dag met zo'n voorstel dus dat zal ik dan maar niet meer doen. :+

• Soccer98
  • Registratie: oktober 2015
Moet zeggen dat ik geen megafan van Doornbos bent. Het valt me in zijn analyses op dat hij vooral herhaald wat er te zien is op het scherm, zonder dat er verder een diepgaande analyse op volgt. 'Hier gaat hij op zijn gas', 'hier neemt hij meer kerb mee', etc. Dat zien we ook. Het is dan vervolgens basiskennis om te begrijpen wat daar een eventueel voordeel of nadeel van is. Volgens mij lult hij vaak en maskeert hij dat omdat hij een goede spreker is. Voor de rest praat hij vooral over zichzelf en over zijn tijd. Ik vind het meer flair dan inhoud.

[Voor 3% gewijzigd door Soccer98 op 16-11-2021 13:04]

• Thom2289
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:16
Wat als Mol terugkeert naar Studio Sport voor de paar races die zij live mogen uitzenden?
Die Louis Dekker mogen ze wat mij betreft ook uitrangeren.

• kraanwagen
Soccer98 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:03:
Moet zeggen dat ik geen megafan van Doornbos bent. Het valt me in zijn analyses op dat hij vooral herhaald wat er te zien is op het scherm, zonder dat er verder een diepgaande analyse op volgt. 'Hier gaat hij op zijn gas', 'hier neemt hij meer kerb mee', etc. Dat zien we ook. Het is dan vervolgens basiskennis om te begrijpen wat daar een eventueel voordeel of nadeel van is. Volgens mij lult hij vaak en maskeert hij dat omdat hij een goede spreker is. Voor de rest praat hij vooral over zichzelf en over zijn tijd. Ik vind het meer flair dan inhoud.
Ja, dat heb ik ook met Doornbos. Jammer dat ie meeverhuist.

• GrooV
  • Registratie: september 2004
  • Nu online
Doornbos is wel een oud F1 coureur, weliswaar niet de beste die we ooit gehad hebben maar hij weet wel hoe hij het moet vertellen. Ook zijn connecties bij Minardi / RBR zijn altijd handig.

Olav was bij mij definitief klaar toen hij zaterdag tijdens de sprint race het lijstje in beeld ging voorlezen wie er de GP van Brazilië had gewonnen maar het lijstje ging over de laatste 5 pole positions. Als je dan al niks bijdraagt door iets voor te lezen wat in beeld staat doe het dan op z'n minst goed

[Voor 9% gewijzigd door GrooV op 16-11-2021 15:07]

• PatrickC
  • Nu online
rammes schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:02:
[...]

Maar dan niet met een microfoon want... dan.. zijn... de ... pauze's... zoo ... lang... tussen...de .. woorden.
Allard moet terug in de pits!

• PatrickC
  • Nu online
Soccer98 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:03:
Ik kan me toch een paar keer herinneren dat hij dingen zag op stuurtjes van coureurs… ik weet het niet hoor, maar als ik F1 zit te kijken, dan zie ik dat niet op het scherm. Of ik moet toevallig de cockpit camera aan hebben staan in F1 TV Pro, maar dan nog… Verder, ik ben zeker geen fan van Doornbos enik heb eerder ook al aangeven waaraan ik me wel eens stoor bij hem en dat is precies wat jij ook noemt in je laatste 2 zinnen. ;)

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01-12 17:10
Ik kijk alweer een paar seizoenen Sky maar dat is op een gegeven moment nog veel vervelender. Binnen 5 rondjes heb je de Bingo kaart al vol met de standaard uitspraken (en de 65 rondjes erna hoor je deze uitspraken nog eens 5x herhaald worden) en alle coureurs op de grid worden compleet genegeerd met uitzondering van Hamilton, Norris, Russel. Zeker nu het kampioenschap wat spannender wordt zijn ze echt verschrikkelijk irritant en hebben het alleen maar over Hamilton terwijl je races juist hebt waar andere coureurs echt veel meer de aandacht verdienen. Maargoed, dat is in het algemeen ook een opmerking voor de regie die echt belabberd is (waarom al die lange replays van de start als we nog in rondje 2 zitten.. kom op jongens..).

[Voor 7% gewijzigd door Divak op 16-11-2021 21:09]

• loekf2
  • Laatst online: 08:18
Voor de fans van Jack en Olav, teken de petitie:

https://twitter.com/538oc...tatus/1461595036148285441

Overigens, ik denk dat Viaplay met een 100% verse crew gaat starten. Alleen geen idee wie dan commentaar gaat geven. Vd Garde ? Volgens mij al een tijdje niet bij Ziggo in beeld geweest.

iMac 27" 2019 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• kraanwagen

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

Rick Winkelman lijkt me een goede aanwinst voor het Viaplay kanaal, hetzij als presentator of als interviewer ter plekke. Hij heeft nu maar een bijrolletje bij F1 cafe maar vind hem wel het prettigst om naar te luisteren.

• loekf2
kazuka schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:15:
Rick Winkelman lijkt me een goede aanwinst voor het Viaplay kanaal, hetzij als presentator of als interviewer ter plekke. Hij heeft nu maar een bijrolletje bij F1 cafe maar vind hem wel het prettigst om naar te luisteren.
Mensen die in het comentaar hokje of op de pit gaan rondhuppelen moeten ook natuurlijk bereid zijn 22 weken per jaar in een vliegtuig te zitten.

Zou echt niet weten wie dat ipv Olav Mol kan doen. Christijan Albers dan misschien die nu voor de Telegraaf een Podcast doet ?

iMac 27" 2019 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• alexbl69
  • Nu online
loekf2 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:12:
Voor de fans van Jack en Olav, teken de petitie:

https://twitter.com/538oc...tatus/1461595036148285441

Overigens, ik denk dat Viaplay met een 100% verse crew gaat starten. Alleen geen idee wie dan commentaar gaat geven. Vd Garde ? Volgens mij al een tijdje niet bij Ziggo in beeld geweest.
De reacties onder die oproep zeggen genoeg.

Olav alleen maakt wellicht nog een kans, maar de combi Olav/Jack gaat hem als het van deze petitie af zou hangen niet worden.

iRacing Profiel

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

loekf2 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:27:
[...]

Mensen die in het comentaar hokje of op de pit gaan rondhuppelen moeten ook natuurlijk bereid zijn 22 weken per jaar in een vliegtuig te zitten.

Zou echt niet weten wie dat ipv Olav Mol kan doen. Christijan Albers dan misschien die nu voor de Telegraaf een Podcast doet ?
Dat is een valide punt. Winkelman heeft ook net een hartoperatie achter de rug dus misschien heeft hij daar ook helemaal geen trek in.

• JP_Frost
  • Nu online
loekf2 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:27:
[...]

Winkelman misschien niet, maar denk dat er genoeg beginnende of aspirerende commentatoren zijn die de helft van het jaar kunnen reizen. Er hoeft niet altijd uit de bekende vijver gevist te worden. Er kan ook voor een onbekend talent gekozen worden, aangevuld met een ervaren kenner.

• loekf2
JP_Frost schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:53:
[...]

Winkelman misschien niet, maar denk dat er genoeg beginnende of aspirerende commentatoren zijn die de helft van het jaar kunnen reizen. Er hoeft niet altijd uit de bekende vijver gevist te worden. Er kan ook voor een onbekend talent gekozen worden, aangevuld met een ervaren kenner.
Hoop alleen niet die jonge gast die (dacht ik) ook bij de Telegraaf zit, verschijnt soms in beeld bij de Telegraaf journaal-achtige videootjes.

• PatrickC
  • Nu online
Tsja… het heet Formule 1 Café… maar gaat bijna niet meer over Formule 1… alvast aan het voorsorteren op volgend jaar Ziggo?

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

PatrickC schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:21:
Tsja… het heet Formule 1 Café… maar gaat bijna niet meer over Formule 1… alvast aan het voorsorteren op volgend jaar Ziggo?
Formule Geen Café dus :+

Ik ben dit seizoen al afgehaakt bij het Formule 1 Café.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• PatrickC
  • Nu online
JohanKupers schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 08:52:
[...]

Formule Geen Café dus :+

Ik ben dit seizoen al afgehaakt bij het Formule 1 Café.
Ik heb dit jaar voor de eerste keer ook een behoorlijk aantal uitzendingen gemist. Eigenlijk ben ik wel blij dat het bij Ziggo weg gaat… tijd voor wat nieuws! 8)

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Duke rules the world...

Het was duidelijk het MotoGP café gisteren. Ik snap dat je dat wil promoten, maar doe dat dan op een subtielere manier in de reclame bijvoorbeeld.

Ik kijk lang niet altijd, maar zo hoef je er niet meer voor te gaan zitten.

Tweakers Discord

• d-vine
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 09:32
Divak schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:08:
Ik kijk alweer een paar seizoenen Sky maar dat is op een gegeven moment nog veel vervelender. Binnen 5 rondjes heb je de Bingo kaart al vol met de standaard uitspraken (en de 65 rondjes erna hoor je deze uitspraken nog eens 5x herhaald worden) en alle coureurs op de grid worden compleet genegeerd met uitzondering van Hamilton, Norris, Russel. Zeker nu het kampioenschap wat spannender wordt zijn ze echt verschrikkelijk irritant en hebben het alleen maar over Hamilton terwijl je races juist hebt waar andere coureurs echt veel meer de aandacht verdienen. Maargoed, dat is in het algemeen ook een opmerking voor de regie die echt belabberd is (waarom al die lange replays van de start als we nog in rondje 2 zitten.. kom op jongens..).
Momenteel switch ik tussen Ziggo en Sky.
Sky vaak de VTs omdat ze daar wel wat meer achtergrond informatie meegeven en het laatste technische nieuws.
Ziggo de races ik vind Olaf wat fijner om te luisteren en neem zijn foutjes voor lief, volg alles nauwkeurig op de app en andere informatie bronnen dat de fouten langs me heen gaan.
Sky met de race is 2x een commentator op ADHD speed level en dat anderhalf uur lang. Dat trek ik gewoon niet.
Voor de samenvatting op YouTube prima.

Olaf mag van mij best blijven maar dan met iemand naast hem met de kunde zoals bv. Robert Doornbos zaken kan overbrengen.
En anders 2x nieuw bloed maar dat zal wel erg wennen worden.

En ook komt er volledig wat nieuws een nieuwe discussie is geboren.

Commentaar op commentatoren is nou eenmaal onafscheidelijk.

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:23
Gisteren heb ik eerst de nieuwe Race Control gedownload en geïnstalleerd. Ik kijk op twee monitoren: de ene met de race, de andere met de driver tracker. Het viel vooral op dat beide intro's, daar bedoel ik dat filmpje mee met alle drivers, dat ze altijd aan het begin van de uitzending tonen, perfect synchroon liepen. Bij eerdere versies van RC was dat stukken minder.
In het begin, zeg gedurende de eerste 5 minuten, wil het beeld nog wel eens syncen, maar dat wordt later steeds minder en is het niet storend.

• AtlAntA
  • Nu online
tweakduke schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:00:
Het was duidelijk het MotoGP café gisteren. Ik snap dat je dat wil promoten, maar doe dat dan op een subtielere manier in de reclame bijvoorbeeld.

Ik kijk lang niet altijd, maar zo hoef je er niet meer voor te gaan zitten.
Ik kijk ook lang niet altijd maar wou het vanmorgen toch even terug kijken ivm het politieke spel tussen RB en Mercedes. An sich logisch dat ze hun content van volgend jaar willen promoten maar nu voelt het een beetje alsof het door mijn strot wordt gedrukt.

Beetje een afknapper. Zoek volgende keer het gesprekje met Max (mijn hoofddoel om te kijken) wel op op YT oid.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 01-12 18:06
AtlAntA schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:18:
[...]

Ik kijk ook lang niet altijd maar wou het vanmorgen toch even terug kijken ivm het politieke spel tussen RB en Mercedes. An sich logisch dat ze hun content van volgend jaar willen promoten maar nu voelt het een beetje alsof het door mijn strot wordt gedrukt.

Beetje een afknapper. Zoek volgende keer het gesprekje met Max (mijn hoofddoel om te kijken) wel op op YT oid.
Helemaal eens met dit ja, vond het ook nogal een afknapper.
Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee