Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste
Acties:

• josh-hill
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01-12 23:08
PatrickC schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:21:
[...]

Maar, als hij normaal aan de bar zat tijdens zo'n race, hoe konden ze dan altijd 'live' vragen stellen aan de Masked Simmer?

Verder is een ghost nogal oneerlijk,omdat het geen live race is onder druk, maar van Gameren heeft dan gewoon een keer een snelste ghost lap van tevoren kunnen zetten. Dat verklaart dan ook meer dat hij zoveel overwinningen haalde. Wel opvallend dat hij gisteren compleet een bocht miste, hierna flink voor lag en hierna ineens weer makkelijk ingehaald werd door Rudy. Alles vooropgezet... omdat de Masked Simmer door Rudy ontmaskerd moest worden gisteravond.
Dat was inderdaad allemaal vooropgezet. Net zoals de vragen. Bij zo'n ghost heb je ook altijd dat als je over start/finish gaat je opnieuw midden in de ghost zit. Dat zag je ook steeds terug. Als dat live was, was dat niet zo geweest, en was hij niet zo snel weer achter de bar.

Net zoals die vragen over F1 historie achteraf. Dat is ook duidelijk van te voren opgenomen.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• CreativeS
  • Registratie: juli 2010
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Maar, als hij normaal aan de bar zat tijdens zo'n race, hoe konden ze dan altijd 'live' vragen stellen aan de Masked Simmer?
Hij zat nooit aan de bar... ook beelden vanaf de sim kon je nooit 'achter' Doornbos kijken. Begin van het seizoen zag je van Gameren zelfs door de deur van het café komen na afloop van 'masked simmer'... in een heel kort overzicht-shot van het café. Daarnaast... de sim moest ook in een virtuele wereld gezet worden, dat gebeurt net als het rondje van Doornbos ("Ja, dank je wel Rob!") buiten de uitzending om (want de pitbox is buiten de desk verder virtueel uiteraard).

• gysman11
  • Niet online
Twijfel twijfel. Nu een maandabonnement afsluiten voor F1TV pro of meteen een voor een jaar. Met nu een maandabonnement (7,99) kan ik de drie komende wedstrijden kijken en testen of het me bevalt. (heb nu nog ziggo). Een jaar is nu voor 48 euro af te sluiten (zoek op kortingscode!)

Iemand recent jaar abo afgesloten? Voordeel lijkt me wel dat je het risico op overwachte prijsstijgingen voor komend seizoen zo uitsluit.

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:46
gysman11 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:26:
Twijfel twijfel. Nu een maandabonnement afsluiten voor F1TV pro of meteen een voor een jaar. Met nu een maandabonnement (7,99) kan ik de drie komende wedstrijden kijken en testen of het me bevalt. (heb nu nog ziggo). Een jaar is nu voor 48 euro af te sluiten (zoek op kortingscode!)

Iemand recent jaar abo afgesloten? Voordeel lijkt me wel dat je het risico op overwachte prijsstijgingen voor komend seizoen zo uitsluit.
Vergeet ook niet dat nog niet bekend is wat volgend jaar gaat gebeuren. F1TV blijft beschikbaar is aangegeven, maar verder is nog niks bekend. Het kan dus ook zo gaan als in Duitsland, daar was F1TV beschikbaar "zoals hier", maar nadat Sky Germany de rechten kocht konden geen nieuwe abonnementen meer worden afgesloten. Bestaande abonnementen kunnen wel nog vijf jaar (IIRC) worden verlengd en dan zou het ophouden. Als je nu een maand abonnement afsluit kan het potentieel dus zo zijn dat je volgend jaar geen abonnement meer kunt afsluiten.

Puur als heads up. Want zoals aangegeven, er is niks over bekend gemaakt, en als er echt niks veranderd hoeft er natuurlijk ook niks bekend gemaakt te worden.

* RobertMe kijkt overigens via de Ziggo Sport deal (eigen F1TV account in het voorjaar gekoppeld aan Ziggo account van familie die Ziggo Sport Totaal hebben, nadat mijn betaalde abo afliep) en ik zie wel wat er volgend jaar gebeurt.

• torx
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 10:40
De vragen moesten altijd met ja of nee beantwoord kunnen worden en ze hadden simpelweg telkens een ja en nee vooraf opgenomen, ze hoefden alleen de juiste af te draaien. Een paar weken terug zag je ook dat ze twee keer hetzelfde antwoordfilmpje afspeelden

F1Pool.net :: Yamaha Fazer FZ6 SA

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 01-12 18:54

Harrie

NederVlaming

kraats schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:04:
Hier op een 55AG8 ook nog niks in de store. Ik ben gelukkig tevreden genoeg met F1TV Viewer, dus zie 'm vanzelf wel een keer in de store verschijnen
Sony Bravia 43XD8305 hier, en ook hetzelfde.
Hopelijk komt hij in de store beschikbaar ... De officiële app is wel wat mooier en uitgebreider dan F1tv viewer (Wat verder wel prima gewoon werkt).
Maar elke keer manueel de apk downloaden om te updaten is natuurlijk onhandig

F1TV 20% korting hier

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01-12 19:10
Achteraf zeggen dat je altijd al wist wie masked simmer was.
Natuurlijk jongens :D

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:51

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Duke rules the world...

Zie nu pas die masked simmer, maar jemig dat is toch wel heel erg slecht. Net als crashen in de keuken, het lol gehalte is te hoog als Rob Kampheus erbij zit.

Zie van Gameren of Doornbos zonder hem en dan is de chemie heel anders. Doornbos moest een keer de uitzending doen en toen was het al veel inhoudelijker en minder lol trappen.

Tweakers Discord

• DarkFire1985
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 08:43
Geen idee wie de simmer was, tot ze het gisteren bekend maakte maar het hele gebeuren vond ik helemaal niets.
Een snelste rondje rijden op een bepaald circuit zoals vorig jaar was op zich prima (hoewel ik liever gewoon meer diepgang in de gesprekken zie).

Wat wel altijd duidelijk was, was inderdaad die ghost en dat het dus opgenomen is. Vaak hoor je de commentator (Doornbos of Winkelman) nog zeggen dat het een close call was zodra de ghost direct na de start/finish weer in beeld verschijnt. Maar ook al die vragen en de zogenaamde 'grappige' reacties. Niet voor mij weggelegd :)

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ik kijk vaak F1 cafe tot de reclame en dan de volgende ochtend nog ff het interview met Verstappen.

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:52
Arjantje72 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:42:
Achteraf zeggen dat je altijd al wist wie masked simmer was.
Natuurlijk jongens :D
Nee, ik had het gisteren pas door toen Rudy zei dat de masked simmer wel vaker in de studio zat.

• PatrickC
tweakduke schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:01:
Zie nu pas die masked simmer, maar jemig dat is toch wel heel erg slecht. Net als crashen in de keuken, het lol gehalte is te hoog als Rob Kampheus erbij zit.

Zie van Gameren of Doornbos zonder hem en dan is de chemie heel anders. Doornbos moest een keer de uitzending doen en toen was het al veel inhoudelijker en minder lol trappen.
Klopt helemaal, maar ik vind Doornbos niet echt een ‘lead’ presentator. Maar zonder Rob en Tom is het wel beter/inhoudelijker inderdaad. Maar ja, het programma heet ‘Café’, dus moet waarschijnlijk ook dat sfeertje oproepen. Alleen het ‘café’-gehalte is wel steeds groter geworden.

• PatrickC
DarkFire1985 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:03:
Geen idee wie de simmer was, tot ze het gisteren bekend maakte maar het hele gebeuren vond ik helemaal niets.
Een snelste rondje rijden op een bepaald circuit zoals vorig jaar was op zich prima (hoewel ik liever gewoon meer diepgang in de gesprekken zie).

Wat wel altijd duidelijk was, was inderdaad die ghost en dat het dus opgenomen is. Vaak hoor je de commentator (Doornbos of Winkelman) nog zeggen dat het een close call was zodra de ghost direct na de start/finish weer in beeld verschijnt. Maar ook al die vragen en de zogenaamde 'grappige' reacties. Niet voor mij weggelegd :)
Je kunt hier best iets leuks van maken, bijvoorbeeld door de kijkers er meer bij te betrekken. Je zou een week ervoor bijvoorbeeld een online hotlap competitie kunnen organiseren en dan b.v. de snelste uitnodigen in de studio en die live laten rijden tegen een bekende professionele coureur of professionele sim racer.

• DarkFire1985
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 08:43
PatrickC schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:38:
[...]

Je kunt hier best iets leuks van maken, bijvoorbeeld door de kijkers er meer bij te betrekken. Je zou een week ervoor bijvoorbeeld een online hotlap competitie kunnen organiseren en dan b.v. de snelste uitnodigen in de studio en die live laten rijden tegen een bekende professionele coureur of professionele sim racer.
Zeker maar nu was het een extreem slap aftreksel van The Stig en nog slecht uitgevoerd ook.

• PatrickC
DarkFire1985 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:42:
[...]

Zeker maar nu was het een extreem slap aftreksel van The Stig en nog slecht uitgevoerd ook.
Helemaal mee eens. Vanaf het begin van dit seizoen heb ik er hier al een paar keer over geklaagd, maar Ziggo leest hier niet mee denk ik. :+

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 10:42
Meer mensen problemen met f1tv naar chromecast casten ?
Blijft hangen op 'ready to cast' met f1tv logo, zowel telefoon als laptop geprobeerd.
Youtube casten geen probleem.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Spollie
  • Nu online
DDX schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:24:
Meer mensen problemen met f1tv naar chromecast casten ?
Blijft hangen op 'ready to cast' met f1tv logo, zowel telefoon als laptop geprobeerd.
Youtube casten geen probleem.
Met Race Control geen problemen met casten. F1TV app niet geprobeerd.

• DDX
Spollie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:30:
[...]

Met Race Control geen problemen met casten. F1TV app niet geprobeerd.
Race control heeft zelfde probleem helaas.
Naja dan maar op laptop kijken.

• Spollie
  • Nu online
DDX schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:37:
[...]

Race control heeft zelfde probleem helaas.
Naja dan maar op laptop kijken.
Versie 2.5.1 van zojuist geprobeerd? Ze hadden namelijk weer wat veranderd aan de chromecast implementatie.

• DDX
Spollie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:39:
[...]

Versie 2.5.1 van zojuist geprobeerd? Ze hadden namelijk weer wat veranderd aan de chromecast implementatie.
Ja 2.5.1.
Hoop dat het morgen wel werkt.

• MrSparkels
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-12 11:55
Hier ook al twee dagen geen mogelijkheid om te casten van F1Tv Pro :(

Laptop kijken is tot daar aan toe, maar vrolijk worden we er niet van

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10:08

pinda powerrr

Slow down...

De officiële F1 app op Chromecast TV werkt tot nog toe feilloos!

Twice as much ain’t twice as good

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
dutiptv schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:53:

[...]

Je bedoelt dat het geluid soms bij het starten van een stream er geen geluid is? Of na het wisselen van taal? Beide zijn op te lossen door de stream te starten en dan de juiste audio stream/taal te kiezen. Indien dan geen geluid, stream even herstarten en dan zou hij het moeten doen.
Nee de audiostream wordt wel gestart, ook na het wisselen van taal, maar om de halve minuut of zo blijft het geluid voor een fractie hangen, een hele korte 'trrrrrrr' als het ware. Het is niet de F1TV-Ziggo audio bug, dat was echt een onderbreking en is inmiddels ook opgelost. Ik gebruik de laatste versie uit de repository, en het is bij live sessies.

• MrSparkels
pinda powerrr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:04:
Dan kom ik morgen wel bij jou kijken @pinda powerrr

Kan de pagina van F1Tv netjes op de tv krijgen, maar zodra ik de stream start.... niks, nopes, nada :(

Lees dat er meer mensen last van hebben zonder dat er een duidelijke oplossing in de lucht hangt. 8)7

We hebben nog 20 uur om allerlei goden, wierook, offers, voodoo poppen en dergelijke ter handen te nemen om de bak aan de gang te slingeren, want nu is het super spannend en dan werkt het niet....

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
MrSparkels schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:53:
[...]

Kan de pagina van F1Tv netjes op de tv krijgen, maar zodra ik de stream start.... niks, nopes, nada :(

Lees dat er meer mensen last van hebben zonder dat er een duidelijke oplossing in de lucht hangt. 8)7

We hebben nog 20 uur om allerlei goden, wierook, offers, voodoo poppen en dergelijke ter handen te nemen om de bak aan de gang te slingeren, want nu is het super spannend en dan werkt het niet....
Morgen een aantal van die magische AWS databases erbij en dan werkt het wel :P Net als die andere AWS voorspellingen tijdens de F1 race :+ * HKLM_ rent snel weer weg

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Nu online

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

gysman11 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:26:

In december ga ik een jaarabonnement afsluiten voor die 50 euro. Goedkoper gaat het niet worden en dan zit ik voor 2022 in ieder geval goed.

Mijn Sony Android TV uit 2015 kan de officiele app niet draaien. De onofficiele draait al een tijdje prima, maar ik heb nu de APK gedownload van de officiele app (versie Nov 2)
Die op USB stick gezet
File Explorer geinstalleerd op TV
App install gestart —> Dan moet je apps from unknown sources aanzetten
App install nog een keer starten
En de officiele app werkt nu op mijn TV!! Ik houd de andere er naast als backup, want er zullen vast een keer updates komen die de boel stuk maken.
(En ik kan altijd nog casten van ipad/iPhone naar de TV)

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@Hann1BaL : ik wil je zeker niet aan het twijfelen brengen, maar hoe weet je zo zeker dat F1Tv Pro volgend jaar alles mag uitzenden?
Hopelijk volgt er in de komende weken eindelijk eens wat nieuws hierover, maar ik zou er nu niet zeker van zijn dat F1Tv Pro volgend jaar alles mag uitzenden, ook al blijven ze actief in Nederland.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• DDX
MrSparkels schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:53:
[...]

En anders gaat hier de hdmi kabel weer in de laptop.

• Hann1BaL
  • Nu online

Hann1BaL

KillerBee schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:55:
@Hann1BaL : ik wil je zeker niet aan het twijfelen brengen, maar hoe weet je zo zeker dat F1Tv Pro volgend jaar alles mag uitzenden?
Hopelijk volgt er in de komende weken eindelijk eens wat nieuws hierover, maar ik zou er nu niet zeker van zijn dat F1Tv Pro volgend jaar alles mag uitzenden, ook al blijven ze actief in Nederland.
Als ze dat niet mogen krijg ik het geld wel terug want dan leveren ze niet wat je mag verwachten. Ik heb online niet gelezen dat F1TV ergens niet alle races mag uitzenden. Alleen dat ze niet meer actief mogen zijn, maar het is alles of niets.

Ik ben daar dus niet bang voor.

• MrSparkels
DDX schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:58:
[...]

En anders gaat hier de hdmi kabel weer in de laptop.
Da's een goeie....

Mocht de nood aan de man zijn komt @DDX to the rescue... *O* d:)b

• Chocoball
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 08:54

Chocoball

瞧好吧!

Zijn er nog meer Tweakers die last hebben met de internal player van Race Control sinds de update naar versie 2.5?

Ik krijg of zwart of groen beeld of het F1 TV intro filmpje zonder geluid maar de livestream start niet, met de MPV player lukt het wel. Bij achteraf kijken met de internal player laadt de stream wel en met geluid. Opnieuw installeren en uitloggen en opnieuw aanmelden lost het probleem ook niet op. Voor de zekerheid nu 2.5.1 maar geïnstalleerd maar moet ik nog wachten tot er weer een live sessie is.

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10:08

pinda powerrr

Slow down...

Het zou toch apart zijn dat F1TV niet alles mag uitzenden, het is namelijk van de FOM zelf 8)7
Eigen platform de andere rechten zijn om het grote geld in het laatje te brengen.

Twice as much ain’t twice as good

• Gwoon Joep
  • Registratie: november 2019
  • Nu online
Chocoball schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:40:
Zijn er nog meer Tweakers die last hebben met de internal player van Race Control sinds de update naar versie 2.5?

Ik krijg of zwart of groen beeld of het F1 TV intro filmpje zonder geluid maar de livestream start niet, met de MPV player lukt het wel. Bij achteraf kijken met de internal player laadt de stream wel en met geluid. Opnieuw installeren en uitloggen en opnieuw aanmelden lost het probleem ook niet op. Voor de zekerheid nu 2.5.1 maar geïnstalleerd maar moet ik nog wachten tot er weer een live sessie is.
Ik heb ergens op het net gelezen dat er nog een paar bugs in zitten....advies was terug naar 2.4

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

pinda powerrr schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:43:
Het zou toch apart zijn dat F1TV niet alles mag uitzenden, het is namelijk van de FOM zelf 8)7
Eigen platform de andere rechten zijn om het grote geld in het laatje te brengen.
Ja, en als Viaplay duurder is/wordt dan F1Tv, dan wil straks vast iedereen een abonnement op Viaplay... :P
Je kunt er donder op zeggen dat hier 'iets' mee gaat gebeuren.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• RobertMe
KillerBee schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:12:
[...]

Ja, en als Viaplay duurder is/wordt dan F1Tv, dan wil straks vast iedereen een abonnement op Viaplay... :P
Je kunt er donder op zeggen dat hier 'iets' mee gaat gebeuren.
Ziggo Sport Totaal is ook duurder dan F1TV, dus.... Viaplay zal vast alle sporten voor één prijs aanbieden. Oftewel: €x per maand en je krijgt toegang tot hun volledige aanbod. En dat aanbod zal dus een stuk groter zijn dan een beetje F1. Dus echte concurrenten worden ze ook niet. En als Viaplay met een F1-only abonnement komt verwacht ik niet dat dat extreem veel duurder is of dat ze echt een grotere meerwaarde hebben. Zoals meerdere programma's er omheen. Iets dat ze natuurlijk best kunnen doen omdat ze in meerdere landen de rechten hebben gekocht. Gewoon een Nederlandse voor & nabeschouwing, en buiten een Nederlands interview met Verstappen gewoon lekker alles delen met de andere zenders. Interviews van bij alle sessies etc kunnen ze delen, meer in-depth programma's voor doordeweeks kunnen ze delen en lekker ondertitelen (de die-hards die alles willen weten, zien en analyseren zullen daar geen moeite mee hebben). Houd je alleen een programma alla F1 café over dat je dan waarschijnlijk weer wel in het Nederlands zou willen doen.

En hetzelfde zie je ook bij Sky. "Sky", Sky Germany en Sky Italy doen bv ook interviews gewoon uitwisselen (Ferrari coureurs melden zich meestal alleen bij Sky Italy bv en wordt ook door Sky UK gebruikt).

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:49
Waarom wordt de Grand Prix Build-Up niet via F1 Pro uitgezonden maar wel op YT? Sommige dingen vind je alleen op yt en sommige dingen alleen op F1 TV pro.

Beetje kromme versplintering imho.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RobertMe
AtlAntA schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:45:
Waarom wordt de Grand Prix Build-Up niet via F1 Pro uitgezonden maar wel op YT? Sommige dingen vind je alleen op yt en sommige dingen alleen op F1 TV pro.

Beetje kromme versplintering imho.
De build up is toch gewoon de track parade en klaar, meen ik? Beetje categorie om wat aandacht te trekken zonder ook maar iets uit te zenden qua race / informatie / ....
Wat ik persoonlijk veel storender vind is dat de pre-show, race en post-show losse items zijn op F1TV en je dus zelf moet switchen.

• Giem
  • Registratie: augustus 2004
Waar ik nog steeds een gruwelijke hekel aan heb: Ik heb f1 tv pro, al 2 jaar maar toch op een of andere manier moet het geblokkeerd worden als je op vakantie bent buiten Europa. Waar zit dat vreemde regio denken toch nog steeds in, ik wil ook lekker op vakantie mee kunnen genieten 🙄😞

• PatrickC
Jack Plooij tegen Bottas: “There are a few people behind you, who want to be before you”. |:(
Na al die jaren nog steeds dramatisch Engels.

[Voor 19% gewijzigd door PatrickC op 07-11-2021 19:37]

• PatrickC
Giem schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:18:
Waar ik nog steeds een gruwelijke hekel aan heb: Ik heb f1 tv pro, al 2 jaar maar toch op een of andere manier moet het geblokkeerd worden als je op vakantie bent buiten Europa. Waar zit dat vreemde regio denken toch nog steeds in, ik wil ook lekker op vakantie mee kunnen genieten 🙄😞
Hoezo, vorig jaar in Zwitserland, wat geen EU land is, gewoon F1 TV Pro gekeken op mijn NL abonnement. In landen waar het wordt aangeboden, zou je het gewoon moeten kunnen bekijken. Was je in een land waar F1 TV Pro niet beschikbaar is?

[Voor 11% gewijzigd door PatrickC op 07-11-2021 19:40]

• NiaX
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:37:
Jack Plooij tegen Bottas: “There are a few people behind you, who want to be before you”. |:(
Na al die jaren nog steeds dramatisch Engels.
Het blijft een legendarisch slechte interviewer. Ook aan Kygo vragen hoe je zijn naam uitspreekt en het dan alsnog verkeerd zeggen :-D

• Chocoball
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 08:54

Chocoball

瞧好吧!

Gwoon Joep schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:06:
[...]

Ik heb ergens op het net gelezen dat er nog een paar bugs in zitten....advies was terug naar 2.4
Voor mij lijkt het met versie 2.5.1 opgelost te zijn.

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 10:15
pinda powerrr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:04:
Die is nu uit? Wil komende maand de tv smart maken. F1 protv erop kijken zonder casten zou top zijn.

• dutiptv
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 30-11 22:04
PatrickPR schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:12:
[...]

Nee de audiostream wordt wel gestart, ook na het wisselen van taal, maar om de halve minuut of zo blijft het geluid voor een fractie hangen, een hele korte 'trrrrrrr' als het ware. Het is niet de F1TV-Ziggo audio bug, dat was echt een onderbreking en is inmiddels ook opgelost. Ik gebruik de laatste versie uit de repository, en het is bij live sessies.
Wat voor platform (OS/CPU) gebruik je? Herken dit niet van mijn tests op Android (Nvidia Shield TV), Windows (x86) en CoreELEC (Amlogic S905X2/3)

• PatrickC
De manier waarop ze dat rondje van Robert over het circuit in beeld brengen… op die manier zie je er toch niets van… tijdverspilling.

• DDX
MrSparkels schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:14:
[...]

Da's een goeie....

Mocht de nood aan de man zijn komt @DDX to the rescue... *O* d:)b
Helaas gaat hier dus hdmi worden, chromecast geeft nogsteeds 'ready to connect' en dan timeout in app of racecontrol

• RobertMe
DJ-Promo schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:43:
[...]

Die is nu uit? Wil komende maand de tv smart maken. F1 protv erop kijken zonder casten zou top zijn.
Ja, F1 TV app is uit voor Android TV en daarmee dus ook de Chromecast TV.

• Spollie
  • Nu online
Chocoball schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:40:

Zou gefixt moeten zijn in 2.5.2. Soms wel wat geduld nodig bij wisselen van audio track of video kwaliteit.

Edit: 2.5.1 werkt ook maar heeft wat issues met wisselen van audio tracks tijdens live streams. Maar je kunt sowieso een default instellen als workaround.

[Voor 9% gewijzigd door Spollie op 07-11-2021 19:57]

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
dutiptv schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:46:
[...]

Wat voor platform (OS/CPU) gebruik je? Herken dit niet van mijn tests op Android (Nvidia Shield TV), Windows (x86) en CoreELEC (Amlogic S905X2/3)
Raspberry Pi 4 met Libreelec/kodi en daar dus jouw repository in.
De addon van bsan2k heeft goed werkend geluid maar die lijkt niet meer ontwikkelt te worden, vandaar dat ik liever die van jou wil gebruiken.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Die F1TV Android TV app wisselt wel heel veel tussen beeldkwaliteit, hopelijk komt dit omdat hij net uit is..

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Joris748
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 10:45
Tot nu toe erg tevreden over de F1TV AppleTV app!

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:49
G_Dragon schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:57:
Die F1TV Android TV app wisselt wel heel veel tussen beeldkwaliteit, hopelijk komt dit omdat hij net uit is..
Vandaag voor het eerst op mijn shield gekeken en kwaliteit was top. Misschien dat je tv/box/oid het niet bij kan benen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

G_Dragon schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:57:
Dat viel me eerder deze week ook al een paar keer op, vooral bij de start van een stream. Daarom heb ik nog steeds de onofficiële gebruikt gisteren en vandaag, die heeft er (gek genoeg), geen last van.

Steady as she goes...

• Kasper
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 01-12 19:36
RobertMe schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:54:
[...]

Ja, F1 TV app is uit voor Android TV en daarmee dus ook de Chromecast TV.
Waar kan ik deze officiele versie vinden?
Voor mijn android tv (sony) is er geen app beschikbaar.

Ik gebruik nu altijd f1 tv viewer for android tv. Maar die werkte bij mij totaal niet de laatste 10 rondes. Andere races nooit problemen eigenlijk

• RobertMe
Kasper schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:28:
[...]

Waar kan ik deze officiele versie vinden?
Voor mijn android tv (sony) is er geen app beschikbaar.

Ik gebruik nu altijd f1 tv viewer for android tv. Maar die werkte bij mij totaal niet de laatste 10 rondes. Andere races nooit problemen eigenlijk
In de app store, maar je bent niet de eerste die aangeeft dat deze niet te vinden is in de Play Store op een Sony TV.

• Kasper
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 01-12 19:36
RobertMe schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:30:
[...]

In de app store, maar je bent niet de eerste die aangeeft dat deze niet te vinden is in de Play Store op een Sony TV.
Is het exact dezelfde als voor android telefoons? Want ik vind in de webbased playstore geen andere.
(Vanuit daar kan ik hem iig niet naar de tv installeren)
Dus dan zal ik het via apktje moeten proberen

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:50
Nou hier klapte ie er 10 ronden voor het einde uit, niet te kijken tot na de ceremonie :( jammer weer.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• RobertMe
Kasper schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:36:
[...]

Is het exact dezelfde als voor android telefoons? Want ik vind in de webbased playstore geen andere.
(Vanuit daar kan ik hem iig niet naar de tv installeren)
Dus dan zal ik het via apktje moeten proberen
Hoe ik het begrepen heb is het dezelfde entry in de Play Store, die je inderdaad vanaf web ook op TV zou moeten installeren. Maar als je een APK gaat zoeken, dat schijnt wel een andere te zijn dan die voor de telefoon.

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Reclame tijdens de race en duits commentaar maar blij dat ik de race kom kijken bij familie in Zwitserland ;)

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Nu online
Hann1BaL schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:58:
Als ze dat niet mogen krijg ik het geld wel terug want dan leveren ze niet wat je mag verwachten. Ik heb online niet gelezen dat F1TV ergens niet alle races mag uitzenden. Alleen dat ze niet meer actief mogen zijn, maar het is alles of niets.
Ik heb net even m'n abonnement gecheckt bij F1tv Pro, dat verloopt volgende maand na de laatste race. En wordt dan automatisch verlengd voor 64,99 euro. Ik neem aan dat ze me op de hoogte brengen als er wijzigingen zijn in het bedrag en/of de uitzendingen.
Doen ze dat niet dan verwacht ik dezelfde service, dat wil zeggen alle vrije trainingen, de kwalificatie en de race.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
AtlAntA schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:56:
[...]

Vandaag voor het eerst op mijn shield gekeken en kwaliteit was top. Misschien dat je tv/box/oid het niet bij kan benen?
De tv moet het met gemak aan kunnen, we kijken er ook films mee via streamingdiensten.
Als een tv uit 2019 geen F1TV kan streamen lijkt me wel heel sterk, ik gok dat het ons internet zelf is met maar 108 Mbit/s. Want we merken het wel bij meer dingen dat dit niet het beste internet is sinds we van glasvezel hierna toe zijn gegaan, dus we hopen dat we snel onze glasvezel krijgen ( de kabel ligt al 6 maand bij ons huis ).
hardware-lover schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:26:
[...]

Dat viel me eerder deze week ook al een paar keer op, vooral bij de start van een stream. Daarom heb ik nog steeds de onofficiële gebruikt gisteren en vandaag, die heeft er (gek genoeg), geen last van.
Gelukkig ben ik niet de enige, raar toch dat het zoveel wisselt? Hoop dat het komt omdat de app nog maar net uit is en dat een update dit op zal lossen, vind het wel heel apart dat ze de officiële app voor Android TV hebben uitgebracht maar dat hij vervolgens nergens te vinden is in de App Store O-) .

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Hann1BaL
  • Nu online

Hann1BaL

G_Dragon schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:29:
[...]

De tv moet het met gemak aan kunnen, we kijken er ook films mee via streamingdiensten.
Als een tv uit 2019 geen F1TV kan streamen lijkt me wel heel sterk, ik gok dat het ons internet zelf is met maar 108 Mbit/s. Want we merken het wel bij meer dingen dat dit niet het beste internet is sinds we van glasvezel hierna toe zijn gegaan, dus we hopen dat we snel onze glasvezel krijgen ( de kabel ligt al 6 maand bij ons huis ).

[...]

Gelukkig ben ik niet de enige, raar toch dat het zoveel wisselt? Hoop dat het komt omdat de app nog maar net uit is en dat een update dit op zal lossen, vind het wel heel apart dat ze de officiële app voor Android TV hebben uitgebracht maar dat hij vervolgens nergens te vinden is in de App Store O-) .
Hij is wel te vinden maar niet op je device. Sideloaden lost dat op. Het lijkt alsof ze bepaalde devices/versies certificeren en het bij de rest niet aanbieden. Zo hoef je minder devices te checken bij updates etc

Zoals gezegd werkt de officiële app prima op een Sony uit 2015. En die is echt heel traag😊

[Voor 4% gewijzigd door Hann1BaL op 08-11-2021 08:55]

• Hann1BaL
  • Nu online

Hann1BaL

grun93 schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:04:
[...]

Ik heb net even m'n abonnement gecheckt bij F1tv Pro, dat verloopt volgende maand na de laatste race. En wordt dan automatisch verlengd voor 64,99 euro. Ik neem aan dat ze me op de hoogte brengen als er wijzigingen zijn in het bedrag en/of de uitzendingen.
Doen ze dat niet dan verwacht ik dezelfde service, dat wil zeggen alle vrije trainingen, de kwalificatie en de race.
Ik had dit eerder al gecheckt en omdat ik Ziggo Sport heb, heb je een maandelijks abonnement en die wordt elke keer een maand vernieuwd. Dit zal dus stoppen per volgend jaar.

Dan wordt het zaak van een abo 😊

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hann1BaL schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:44:
[...]

Hij is wel te vinden maar niet op je device. Sideloaden lost dat op. Het lijkt alsof ze bepaalde devices/versies certificeren en het bij de rest niet aanbieden. Zo hoef je minder devices te checken bij updates etc

Zoals gezegd werkt de officiële app prima op een Sony uit 2015. En die is echt heel traag😊
Waarom werkt het niet via de normale weg nu de app officieel uit is voor Android TV? :P
Probeer dat te begrijpen, heb hem nu erop gezet via een APK.
Haha fijn dat hij werkend is op een 2015 Sony tv

• RobertMe
G_Dragon schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:02:
[...]

Waarom werkt het niet via de normale weg nu de app officieel uit is voor Android TV? :P
Zoals iemand al schreef zullen ze de app wel alleen enabled hebben voor specifieke apparaten (die ze getest hebben). I.p.v. dus aan zetten voor bv alle Android TV apparaten met minimaal versie X.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
RobertMe schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:08:
[...]

Zoals iemand al schreef zullen ze de app wel alleen enabled hebben voor specifieke apparaten (die ze getest hebben). I.p.v. dus aan zetten voor bv alle Android TV apparaten met minimaal versie X.
Oke duidelijk , dank je voor de uitleg :).
Laten we hopen dat met de tijd meer tv's de ondersteuning gaan krijgen.

• Jassy
  • Registratie: mei 2003
Zal er nog een kortingscode voor F1TV komen als het seizoen is afgelopen of komt dit pas als het seizoen volgend jaar weer begint?

Ik ben erg bang dat met de komst van Viaplay het niet meer mogelijk is om F1TV te abonneren, net als met Sky in Duitsland destijds. Zou leuk zijn als er aan het eind van het seizoen nog een code wordt uitgedeeld.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Hann1BaL
  • Nu online

Hann1BaL

G_Dragon schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:02:
[...]

Het antwoord op je vraag stond in de tekst die je had gequote. Dat weet je hè? 😉

• ISaFeeliN
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 01-12 20:53
Het lijkt er op dat Ziggo de laatste maanden van F1 rechten nog maximaal wil uitmelken, want we mogen inmiddels niet meer 'spoelen' (reklame's skippen) in eerdere uitzendingen :(

Volgens mij is dit redelijk recent aangepast? (2 weken?)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hann1BaL schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:22:
[...]

Het antwoord op je vraag stond in de tekst die je had gequote. Dat weet je hè? 😉
|:( och wat voel ik me nu dom, tijd voor koffie!

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:57
F1TV ligt er hier uit. Meer mensen last van?

Was vorige week ook al.

iRacing Profiel

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:52:
F1TV ligt er hier uit. Meer mensen last van?

Was vorige week ook al.
Nope, werkt hier prima (ful race, race in 30 min)

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01-12 17:10
Ik had gisteren erg lage kwaliteit F1TV, hij bleef telkens rond 540p schommelen en wilde handmatig ook niet naar 1080p schakelen. Dit terwijl andere diensten het wel goed deden en de verbinding bij de TV gewoon 500mbps was. Dus een probleempje vanuit F1TV denk ik.. meer mensen last van gehad?

• Xilion
  • Laatst online: 10:56
Divak schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:06:
Ik had gisteren erg lage kwaliteit F1TV, hij bleef telkens rond 540p schommelen en wilde handmatig ook niet naar 1080p schakelen. Dit terwijl andere diensten het wel goed deden en de verbinding bij de TV gewoon 500mbps was. Dus een probleempje vanuit F1TV denk ik.. meer mensen last van gehad?
Ik heb gisteren ook 'veel' problemen gehad met de kwaliteit, waarbij deze ook regelmatig volledig stopte met afspelen. Normaal nooit issues gehad en ook andere diensten werkten wel gewoon op hetzelfde moment.

• Woudloper
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Kwaliteit liep bij mij terug vanaf race ronde 65 ongeveer. Daarvoor werkte de F1TV app prima. Heb meerdere malen in de laatste ronde de melding 'Network issue' gehad.

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01-12 18:05

majoh

【ツ】

App werkte gisteren voor mij goed. Maar als ik wilde streamen via Chromecast wilde de stream maar niet starten.

Maar via de laptop gekeken dus...

Klik om te doneren aan Het Vergeten Kind tijdens mijn trip met een oude Volvo naar de Noordkaap in december

• waah
  • Nu online
Via de onofficiele app gekeken. Werkte hier prima. Hele race eigenlijk geen buffermoment of kwaliteitsverlies gehad.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

waah schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:07:
Via de onofficiele app gekeken. Werkte hier prima. Hele race eigenlijk geen buffermoment of kwaliteitsverlies gehad.
Idem (opnieuw).

Wordt er door personen met kwaliteit/afspeelproblemen draadloos gekeken misschien?

Steady as she goes...

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
hardware-lover schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:19:
[...]

Idem (opnieuw).

Wordt er door personen met kwaliteit/afspeelproblemen draadloos gekeken misschien?
Nee via bedraad

• Hann1BaL
  • Nu online

Hann1BaL

Ook hier geen probleem gehad met de kwaliteit. Altijd 2 streams aan:
Main
Onboard Max ( ik zou willen dat je alleen kon filteren op boardradio en en de rest van het geluid uit)

• RobertMe
Is het niet zo dat F1Viewer voor Android de 1080p stream (/hoogste kwaliteit stream) afspeelt, terwijl de officiële F1TV app automatisch bepaald welke stream af te spelen op basis van beschikbare bandbreedte etc? Gisteren heb ikzelf gekeken via de officiële app, en bij opstarten ook super lage kwaliteit wat even later wel gewoon FHD werd, en tijdens de race op gegeven moment ook melding dat verbinding weg was. Met F1Viewer nooit deze issues gehad. Afspeelapparaat is al die tijd een SHIELD met draadje geweest.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@RobertMe, ik heb ook het vermoeden dat het iets met de mobiele versie te maken heeft en het controleren van de beschikbare snelheid, al zal deze bij velen meer dan afdoende zijn. Netflix had daar vroeger ook een handje van, matig beginnen en daarna kwaliteit opbouwen.

Ik zie daarom nog geen reden om van de onofficiële app af te stappen, sterker, lijkt minder issues te hebben. Ik ga er vanuit dat het wel zal worden opgelost.

Steady as she goes...

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Woudloper schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:13:
Kwaliteit liep bij mij terug vanaf race ronde 65 ongeveer. Daarvoor werkte de F1TV app prima. Heb meerdere malen in de laatste ronde de melding 'Network issue' gehad.
Laatste ronden had ik ook issues (ik kijk via iphone -> airplay naar apple tv). Toen snel laptop erbij gepakt en via de website verder gekeken. Ik heb echt nooit issues gehad alleen gisteren wel. Jammer dit. Ach gelukkig kan je tegenwoordig terug spoelen tijdens het live event ;) Dus niets gemist.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Spollie schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:56:
Zou gefixt moeten zijn in 2.5.2. Soms wel wat geduld nodig bij wisselen van audio track of video kwaliteit.

Edit: 2.5.1 werkt ook maar heeft wat issues met wisselen van audio tracks tijdens live streams. Maar je kunt sowieso een default instellen als workaround.
Het lukt op dit moment niet om streams te downloaden. Tijdens het (erg trage) opslaan crasht de app (2.5.2.).

Ik had eerder al problemen vanmiddag met het afspelen van de On Board van Hamilton. Bleef bevriezen en daarna crashte eveneens de app. Andere On Boards liepen toen wel goed.

Edit: nu heb ik het Pitlane channel volledig binnen kunnen halen. Nog steeds wat trager dan anders, maar wel compleet.

Edit2: ook de main feed kwam nu volledig binnen. Misschien eerder een hickup van de server oid?

[Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 08-11-2021 21:24]

Steady as she goes...

• ebis
  • Niet online
Jassy schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:13:
Zal er nog een kortingscode voor F1TV komen als het seizoen is afgelopen of komt dit pas als het seizoen volgend jaar weer begint?

Ik ben erg bang dat met de komst van Viaplay het niet meer mogelijk is om F1TV te abonneren, net als met Sky in Duitsland destijds. Zou leuk zijn als er aan het eind van het seizoen nog een code wordt uitgedeeld.
Je kan op dit moment code F1GAME25 gebruiken voor 25% korting.

• Spollie
  • Nu online
hardware-lover schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:37:
[...]

Het lukt op dit moment niet om streams te downloaden. Tijdens het (erg trage) opslaan crasht de app (2.5.2.).

Ik had eerder al problemen vanmiddag met het afspelen van de On Board van Hamilton. Bleef bevriezen en daarna crashte eveneens de app. Andere On Boards liepen toen wel goed.

Edit: nu heb ik het Pitlane channel volledig binnen kunnen halen. Nog steeds wat trager dan anders, maar wel compleet.

Edit2: ook de main feed kwam nu volledig binnen. Misschien eerder een hickup van de server oid?
Er lijkt iets vreemds te zijn met de onboard van Hamilton, het seeken werkt inderdaad niet lekker. Alle andere onboards werken wel.

Het downloaden gaat hier prima, ik kan de streams met ~200 Mbps binnen halen. Zou inderdaad een probleem bij F1TV geweest kunnen zijn.

• Hann1BaL
  • Nu online

Hann1BaL

RobertMe schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:36:
Is het niet zo dat F1Viewer voor Android de 1080p stream (/hoogste kwaliteit stream) afspeelt, terwijl de officiële F1TV app automatisch bepaald welke stream af te spelen op basis van beschikbare bandbreedte etc? Gisteren heb ikzelf gekeken via de officiële app, en bij opstarten ook super lage kwaliteit wat even later wel gewoon FHD werd, en tijdens de race op gegeven moment ook melding dat verbinding weg was. Met F1Viewer nooit deze issues gehad. Afspeelapparaat is al die tijd een SHIELD met draadje geweest.
Ik heb voor beide streams de officiele app gebruikt en heb dit niet ervaren, maar dat is natuurlijk ook gewoon een n=1.

• MrSparkels
ebis schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:04:
[...]

Je kan op dit moment code F1GAME25 gebruiken voor 25% korting.
Geld die code ook als je al een abbo hebt?
Staat je iets van bij dat zoiets eenmalig was?

• gysman11
  • Niet online
MrSparkels schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:20:
[...]

Ik neem aan dat je met een nieuwe combinatie van email/creditcard gegevens in ieder geval een nieuw account met korting kunt aanmaken. Mocht het met alleen een nieuw emailadres niet werken kun je altijd via bijvoorbeeld Revolut een virtuele creditcard aanmaken.

• noo
  • Niet online
MrSparkels schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:20:
[...]

Vorig jaar met een actiecode 'verlengd' met alleen een ander emailadres (zelfde CC)

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09:01
Doornbos staat in een studio in Londen. Zou die iets voor Viaplay aan het voorbereiden zijn?

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Boinkie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:50:
Doornbos staat in een studio in Londen. Zou die iets voor Viaplay aan het voorbereiden zijn?
Tja... zeg het maar... ik zie het op zijn insta inderdaad.

I intend to live forever. So far, so good.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

gysman11 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:39:
[...]
Ik neem aan dat je met een nieuwe combinatie van email/creditcard gegevens in ieder geval een nieuw account met korting kunt aanmaken. Mocht het met alleen een nieuw emailadres niet werken kun je altijd via bijvoorbeeld Revolut een virtuele creditcard aanmaken.
Ik heb net een oude account weer tot leven geroepen, was actief (met een hoop gezeur), totdat Ziggo met hun "gratis" F1TV aanbod kwamen via het Ziggo Sport 1 abonnement (voor Ziggo abonnees). Daarop is die oude account op non-actief gezet.

Bij die oude account de eerder gedeelde code gebruikt en dat ging prima. Voor nu dus een dubbel abonnement, maar daarmee niet meer afhankelijk (hoop ik), wat het allemaal met Ziggo en/of Viaplay gaat worden. Mocht dat allemaal van een leien dakje gaan dan kan ik nog steeds niet wakker liggen van de betaalde centjes, ik wil hoe dan ook (legaal) F1 kunnen kijken.

Steady as she goes...

• Spollie
  • Nu online
Is het Engelse commentaar bij anderen ook niet aanwezig?

• alesandro_46
  • Nu online
Spollie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:58:
Is het Engelse commentaar bij anderen ook niet aanwezig?
Hier werkt het gewoon.
Via F1TV.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Spollie
  • Nu online
Hier nu ook.

• DDX
Gaat niet helemaal lekker, net ook weer even stil.

• D-dark
  • Registratie: januari 2008
  • Nu online
In het begin niet maar via race control nu stabiel

• DDX
En Ted horen we niet.

• HyperTrophy
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Gaat hier iets mis met Apple en F1tv.

Kreeg achter elkaar eerst van Apple dat het abonnement betaald is, en vier uur later van F1tv dat m’n betaling niet op tijd in orde is…

Meer mensen last van?
Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee