R2D2 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:17:
[...]
Niet alleen bij jou
Doornbos is een prima vent waarschijnlijk maar na jaren "
in mijn tijd bij Red Bull" en "
zoals ik Horner ken" e.d. is het ook wel een keer leuk geweest. De beste man heeft pak hem beet 10 races gereden in de F1 en zat daar vooral omdat Meurmans destijds bereid was de rekeningen te betalen maar een echte "kenner" vind ik het niet.
Aan de andere kant, in NL hebben we in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Sky UK weinig beters met kennis van F1 en moeten we het helaas doen met de mindere goden uit de auto sport die vaak een hele sterke mening hebben over pay drivers maar die zelfs al hadden ze de centen nog niet goed genoeg waren voor de aller hoogste klasse.
van de Garde vind ik altijd wel een prettig figuur, die weet zelf heel goed dat hij best een potje kan racen maar nooit de mate van talent had zoals een Verstappen dat heeft.
Daarnaast zou ik Albers best wel weer eens terug willen zien, geen heel spraakmakend persoon maar het is één van de weinige NL coureurs (op de Verstappens na dan) die zonder al teveel cadeautjes toch een heel eind gekomen is in de autosport, ook niet perse omdat hij een uitzonderlijk talent heeft maar wel omdat hij naast een begaafd coureur ook een zakenman is en aardig wat paden heeft bewandeld in de autosport.
Ho-Pin Tung heeft duidelijk de beste kennis van de heren op TV en geeft degelijke, redelijk technische analyses die wat toevoegen.
Echter vind ik dat Doornbos zich wel degelijk sterk heeft ontwikkeld en de laatste jaren hoor ik weinig "mijn tijd bij Red Bull" meer en vind ik dat Doornbos aan tafel bij Ziggo de meest zinnige dingen zegt. Doornbos mag van mij dus toch wel blijven. De eerste jaren zei ik daar wat anders over.
Tom Coronel heeft al moeite met zichzelf niet tegen te spreken en zal als Max zelf de auto in de muur parkeert dat alsnog uit kunnen leggen als tactisch slimme keuze. Kan hij alsjeblieft gewoon even weg? Voegt echt niets maar dan ook niets toe. Ook na de US GP stelde de wielrenner (even naam kwijt) goede vragen en Tom zat zichzelf wederom in de knoop te lullen. Wat irritant.
Rob Kamphues: tja, presentator, moet vooral het gesprek leiden en minder zelf analyseren.
Ik vraag me af wie het team wordt na de overgang naar ViaPlay.
De enige reden dat ik dit jaar op Ziggo F1 kijk is als ik het vertraagd kijk (oftewel: ik kom 45 na de start thuis en wil kijken.) Het grote gemis van F1TV Pro is dat je niet een race met vertraging kunt kijken. Het is Live of het is herhaling als de race afgelopen is. Dat is een feature die ze moeten toevoegen.
Maar doe mij Brundle maar. (Jammer dat door de drukke kalender hij wat races niet van commentaar voorziet. Jenson Button is niet slecht, maar wel een Lewis fan en gewoon niet zo'n goede presentator als de uitstekende Brundle. Dat maakt Jenson niet slecht of ongeschikt, maar gewoon iets minder.