[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.420 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

KillerBee schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 11:01:
[...]

Het mag allemaal wel iets vriendelijker graag ;) .

[...]
NENT is de partij die dit beslist, niet F1TvPro.

Om echter over iets wat ook JIJ nu helemaal nog niet weet, af te doen als onzin, gaat wat te ver en je kan/mag je echt wel iets vriendelijker verwoorden...
Compleet eens met dat het wat vriendelijker verwoord had kunnen worden.

NENT beslist echter niet over of F1TV wel of niet alles uitzendt, dat is nog steeds de FOM die de rechten verkoopt. Hoogstens zou je kunnen zeggen dat de diepte van de portemonee van NENT van invloed is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:20
The_Admin schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 10:53:
Klopt helemaal, maar er is al meerdere keren door diverse partijen bevestigd dat F1TV beschikbaar blijft, ook voor nieuwe klanten.
Beschikbaar blijven is een ding, maar voor welke prijs? Als Viaplay straks >10 euro/maand vraagt, zal het vast geen 65 euro voor een heel seizoen blijven. F1 is het enige wat me interesseert, alle andere sporten hoef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
grun93 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 14:04:
[...]

Beschikbaar blijven is een ding, maar voor welke prijs? Als Viaplay straks >10 euro/maand vraagt, zal het vast geen 65 euro voor een heel seizoen blijven. F1 is het enige wat me interesseert, alle andere sporten hoef ik niet.
Viaplay gaat natuurlijk ook een stuk meer aanbieden naast F1. Een Ziggo Sport Totaal abonnement is ook vele malen duurder dan F1TV. De prijs voor een Viaplay totaalpakket met o.a. ook alle voetbal dat ze gekocht hebben kun je dus ook niet vergelijken met een F1TV abo. Mocht Viaplay wel een apart F1 abonnement aanbieden lijkt mij dat de prijzen wel redelijk bij elkaar in de buurt zullen liggen of ze echt onderscheidend zijn. Dus dat bv Viaplay veel meer uitzendingen heeft met een lang voor- & naprogramma en nog wat andere programma's. Of andersom dat Viaplay juist goedkoper is en F1TV zich onderscheidt door het feit dat je daar ook het volledige archief hebt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
De witbalans lijkt wel helemaal van het padje af bij F1TV. Er zit zo veel verschil in de contrast/brightness kleuren per camera.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

AtlAntA schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:12:
De witbalans lijkt wel helemaal van het padje af bij F1TV. Er zit zo veel verschil in de contrast/brightness kleuren per camera.
Da's om de US televisie beleving te versterken. NTSC, Never Twice the Same Color :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 16:29
Meer mensen die wat bufferproblemen hebben met de stream(s)? Gaat momenteel niet echt lekker, regelmatig is de buffer al eerder op dan dat er nieuw beeld binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Heb het idee dat het aan de CDN Akamai ligt, de andere CDN waar de website momenteel van gebruik maakt werkt wel. Krijg gewoon niet meer dan 20 seconde gebuffered in F1Viewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
Er is nu ook een officiele apple tv f1 app te vinden in de store op je apple tv.

Kwam net dit artikel tegen:

https://www.whathifi.com/...now-available-on-apple-tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik heb voor het eerst problemen met F1TV, telkens wisselende beeldkwaliteit pff.. in de app en android tv app

Edit

Ik heb de boel uitgezet , dit is onkijkbaar........

Edit

Ga morgen een klacht indienen bij F1tv want heb gewoon een race moeten kopen bij KPN omdat hun betaalde service niet te kijken was.

[ Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 24-10-2021 21:28 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:28
Hier nu helemaal einde verhaal F1TV... jammer, de laatste tijd ging het net zo goed.

edit: Met UK commentaar werkt het wel, ach is alleen maar beter :)

[ Voor 29% gewijzigd door GrooV op 24-10-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:32

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Loopt nog steeds perfect hier. We kijken in bed via airplay naar een apple tv.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:32

DDX

F1TV zat hier op het laatst ook regelmatig te wisselen in beeldkwaliteit.

[ Voor 3% gewijzigd door DDX op 24-10-2021 22:47 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:21
Oh wazig hoe het soms mis gaat bij sommige. Ik heb zowel de prerace show als de race gekeken op de Chromecast ultra, aangestuurd met de android app en ik heb echt 0,0 problemen gehad. Geen enkele keer aanpassingen in beeldkwaliteit of bufferen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

F1TV met de nieuwe officiele Apple TV app was hier probleemloos het weekend (en de races daarvoor met de onofficiele Vroom TV Apple TV app ook)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:58
Die vraag van Jack in het interview met Lewis… snap helemaal dat Lewis daar niets van begrijpt. Je mag 2 vragen stellen in het vierkantje en dan kom je hier mee….

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
PatrickC schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:40:
Die vraag van Jack in het interview met Lewis… snap helemaal dat Lewis daar niets van begrijpt. Je mag 2 vragen stellen in het vierkantje en dan kom je hier mee….
Het is al een wonder dat die Jack 4 woorden in een logische volgorde kan plaatsen. Echt verschrikkelijk. En dan te bedenken dat hij dit werk al JAREN doet en dus mag je verwachten dat hij in ieder geval een paar lidwoorden kan gebruiken. Maar helaas nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Dit weekend tot aan vanavond bij de race eigenlijk 0 problemen ervaren met F1TV (ik kijk altijd via F1Viewer met mpv op de Mac, 4 streams tegelijk), maar vanavond ging het niet lekker met de streams die via Akamai CND liepen. De streams die via de website van F1TV liepen (en met een andere CDN) deden het wel in de browser. Na een tijdje (±15 minuten na de racestart) kreeg ik in ieder geval de world feed wel aan de praat via de Akamai CDN. De rest van de streams werkten niet via Akamai. Gelukkig maar eenmalig en het was op te vangen met de andere streams in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik kijk het hele jaar al via de F1player app op Android TV maar vanavond was echt drama..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
G_Dragon schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:55:
Ik kijk het hele jaar al via de F1player app op Android TV maar vanavond was echt drama..
Ging hier prima. Vlak voor de race 2 hele korte (2 seconden) buffer momenten en verder was het prima.

Op de helft van de race overgeschakeld naar Chromecast voor de pitlane channel. Ging ook prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
AtlAntA schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:42:
[...]

Het is al een wonder dat die Jack 4 woorden in een logische volgorde kan plaatsen. Echt verschrikkelijk. En dan te bedenken dat hij dit werk al JAREN doet en dus mag je verwachten dat hij in ieder geval een paar lidwoorden kan gebruiken. Maar helaas nee dus.
“Lewis… what a great race… wouldn’t have had been possible without this great start?” :? 8)7 |:(

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

G_Dragon schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:55:
Zo vaak die verschillende ervaringen, hier opnieuw geen enkel probleem via diezelfde app, werkelijk nul haperingen of verstoringen. Ik heb live de race bekeken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
hardware-lover schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 00:25:
[...]

Zo vaak die verschillende ervaringen, hier opnieuw geen enkel probleem via diezelfde app, werkelijk nul haperingen of verstoringen. Ik heb live de race bekeken.
Oh dat is inderdaad dan heel appart, gelukkig heeft u geen enkele problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hier ook heen enkel probleem gehad met Chromecast vanaf de app. Opstarten en kijken.

Blijft apart hoe ze het toch voor elkaar krijgen dat er altijd een deel van hun klanten is wat problemen heeft. Net als bij de GP in Zandvoort, toen was ik in het kamp met de buffering en had de rest van hier geen problemen.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit raceweekend toch iets raars met de F1TV addon op Kodi (laatste versie; 1.2.5): gedurende FP, Q en Race werkte alles prima, behalve het Main Feed kanaal. Dat laat de bekende roodwitte F1TV schermen zien "coverage will begin shortly", maar dat werd niet vervolgd door beeld. Alle andere kanalen, inclusief pitlane channel, waren allemaal prima. En later terugkijken van de main feed ging ook prima.
Heeft iemand hetzelfde gehad?

https://github.com/dut-iptv/dut-iptv/issues/73

@dutiptv

[ Voor 5% gewijzigd door AlterEgo op 25-10-2021 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:59
Gisteravond de race gekeken via F1TV via Kodi. Ook hier geen enkel probleem gezien, geen uitval, geen buffer of terugval in kwaliteit. Gewoon de hele race goed. Zelfs het audio-issue tussen F1TV en de Ziggo stream is opgelost (dat euvel dat om de zoveel tijd een hapering in het geluid zat).
AlterEgo schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:04:
Dit raceweekend toch iets raars met de F1TV addon op Kodi (laatste versie; 1.2.5): gedurende FP, Q en Race werkte alles prima, behalve het Main Feed kanaal. Dat laat de bekende roodwitte F1TV schermen zien "coverage will begin shortly", maar dat werd niet vervolgd door beeld. Alle andere kanalen, inclusief pitlane channel, waren allemaal prima. En later terugkijken van de main feed ging ook prima.

@dutiptv
Ik ben weer terug gegaan naar de addon van bbsan2k. Die is wat ouder, maar de addon van dutiptv had op een gegeven moment andere issues met het geluid. Ik zie wel dat de addon van dutiptv redelijk recent nog is bijgewerkt dus zal die nog eens proberen. Van bbsan2k is al een hele tijd geen nieuwe versie meer uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Niet online
PatrickPR schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:02:
[...]

Ik ben weer terug gegaan naar de addon van bbsan2k.
Bedankt voor de suggestie, die kende ik nog niet. Ga ik eens testen.

[edit] Deze heeft een python-2 dependency. Ik heb teveel moeite gedaan om alles naar python 3 te zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door AlterEgo op 25-10-2021 15:12 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutiptv
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18:53
AlterEgo schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:04:

@dutiptv
Je hebt dan de Live feed vanaf het begin dat F1 TV is gaan streamen (+-20-30 min voor start race) gestart. Bij het terugkijken halen ze dat stuk eraf. Je komt bij de live edge (einde van de lopende live stream) door een aantal keer op rechts/omhoog op je toetsenbord/afstandbediening te drukken.

Blijft onhandig dat Kodi een live stream niet zelf herkent en automatisch naar de live edge springt. Kan nog wel eens kijken om dit met een omweg via de addon te regelen, maar door bovenstaande oplossing moet het prima bruikbaar zijn.
PatrickPR schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:02:
Ik ben weer terug gegaan naar de addon van bbsan2k. Die is wat ouder, maar de addon van dutiptv had op een gegeven moment andere issues met het geluid. Ik zie wel dat de addon van dutiptv redelijk recent nog is bijgewerkt dus zal die nog eens proberen. Van bbsan2k is al een hele tijd geen nieuwe versie meer uitgebracht.
Je bedoelt dat het geluid soms bij het starten van een stream er geen geluid is? Of na het wisselen van taal? Beide zijn op te lossen door de stream te starten en dan de juiste audio stream/taal te kiezen. Indien dan geen geluid, stream even herstarten en dan zou hij het moeten doen.

[ Voor 24% gewijzigd door dutiptv op 25-10-2021 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Niet online
dutiptv schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:53:
[...]
Je hebt dan de Live feed vanaf het begin dat F1 TV is gaan streamen (+-20-30 min voor start race) gestart. Bij het terugkijken halen ze dat stuk eraf. Je komt bij de live edge (einde van de lopende live stream) door een aantal keer op rechts/omhoog op je toetsenbord/afstandbediening te drukken.
[...]
Gaan we proberen, dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Niet online
dutiptv schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:53:
[...]
Je bedoelt dat het geluid soms bij het starten van een stream er geen geluid is? Of na het wisselen van taal? Beide zijn op te lossen door de stream te starten en dan de juiste audio stream/taal te kiezen. Indien dan geen geluid, stream even herstarten en dan zou hij het moeten doen.
Dat herken ik ook. Wisselen van audio stream lost het probleem op, behalve bij b.v. de pre-race show, waar maar één audiokanaal aanwezig is. Stream herstarten werkt daar alleen soms.

@dutiptv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Zojuist hier kunnen lezen dat er eindelijk een f1tv app voor apple tv is, perfect! Toch wel weer jammer dat dat dan niet meteen in 4k is, maar goed, misschien ben ik te ongeduldig ;-).

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19:05
AtlAntA schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 23:42:
[...]

Voor mijn gevoel is het alleen maar slechter aan het worden. Domme vragen en het Engels is met de keer slechter. Als je Engels zo kut is, bedenk ff vooraf wat je wil vragen. Ik krijg plaatsvervangende schaamte en wil eigenlijk gewoon zappen. Ook die vragen aan Schumi. Man man. Kunnen ze geen ex-coureur strikken? De bijdrage van Jack tijdens de race is imho ook nagenoeg nul. De tijd dat je ff ergens een pitbox is liep komt ook niet meer terug.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
Inspired schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:37:
[...]

Voor mijn gevoel is het alleen maar slechter aan het worden. Domme vragen en het Engels is met de keer slechter. Als je Engels zo kut is, bedenk ff vooraf wat je wil vragen. Ik krijg plaatsvervangende schaamte en wil eigenlijk gewoon zappen. Ook die vragen aan Schumi. Man man. Kunnen ze geen ex-coureur strikken? De bijdrage van Jack tijdens de race is imho ook nagenoeg nul. De tijd dat je ff ergens een pitbox is liep komt ook niet meer terug.
Inderdaad. Het Engels wordt merkbaar slechter bij hem. Maar ook als hij een keer aan tafel zit bij het F1 café komt er in het Nederlands nauwelijks iets coherent uit. Zolang Olav blijft zal Jack ook wel blijven denk ik. Die zijn dikke maatjes zegt Olav.

In (mijn) een ideale wereld staat er een vlotte prater met een nuchtere kop de interviews en dergelijke te doen en doet Olav samen met een ander de verslagen. Olav is imho niet zo scherp meer als vroeger en vooral bij de USGP van afgelopen zondag vond ik hem erg afwezig overkomen. Ik denk dat dat ook de reden is dat best veel mensen de race afgelopen Zondag nogal saai vonden. Het commentaar daarbij is van grote invloed.

Ik hoef dan ook weer geen schreeuw wedstrijdje zoals Crofty en Ant en in mindere mate Brundle maar hun zijn wel erg goed op elkaar ingespeeld en missen erg weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb gisteren een "mixje" bekeken waar BBC audio was gebruikt (met Jack Nicholls, Jolyon Palmer en Jennie Gow). Dat was zeker niet onaardig mag ik wel opmerken.

Nu ik recentelijk begonnen ben met races te bekijken via F1TV en niet via mijn Ziggo box, kies ik eerder voor Engels of Duits (eigenlijk ook prima voor mij).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik moest zondag de F1TV race kijken in MS Edge, want in Chrome wilde de stream ineens niet starten. Erg vreemd...
De beeldkwaliteit is dikke prima, maar ik heb nog wel heel af en toe dat de stream stopt en moet bufferen. Ze hebben nog wel wat te doen daar want perfect is het nog niet helaas.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nyarlathotep schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:23:
Ik moest zondag de F1TV race kijken in MS Edge, want in Chrome wilde de stream ineens niet starten. Erg vreemd...
De beeldkwaliteit is dikke prima, maar ik heb nog wel heel af en toe dat de stream stopt en moet bufferen. Ze hebben nog wel wat te doen daar want perfect is het nog niet helaas.
RaceControl al eens geprobeerd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Inspired schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:37:
[...]

Kunnen ze geen ex-coureur strikken? De bijdrage van Jack tijdens de race is imho ook nagenoeg nul. De tijd dat je ff ergens een pitbox is liep komt ook niet meer terug.
Jos Verstappen :D

"Max, je deed het goed in de regen vandaag. Waar heb je dat van geleerd?"

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 09:20

Nhz

Heb vandaag voor het eerst even getest met Race Control. Klopt het dat vier streams tegelijk prima gaat, maar 6 niet?

Of ligt dat aan mijn 8 jaar oude computerbeestje?

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:54
@Nhz Maak dit gehele seizoen al gebruik van 6 streams i.c.m. Race Control. Eerst met meerdere schermen, maar dat trok mijn laptop niet. Nu vanaf 1 scherm (LG Oled TV) en dat gaat prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Nhz schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:41:
Heb vandaag voor het eerst even getest met Race Control. Klopt het dat vier streams tegelijk prima gaat, maar 6 niet?

Zonder dat ik de specs van je computerbeestje weet durf ik wel met enige zekerheid te zeggen dat het aan je eerdergenoemde 'beestje' ligt. ;)

Zou natuurlijk ook nog aan je internet verbinding kunnen liggen. Als je op een antiek ADSL lijntje zit die nog geen 20mbit haalt dan zal het ook niet gaan zonder de kwaliteit naar beneden te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 11-09 09:20

Nhz

Aan de 500mbit glaslijn zal het niet liggen verwacht ik. Tijd voor een nieuwe computer dus. ;-)

Groetjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Nhz schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:41:

Je kunt nog proberen om voor bepaalde streams de kwaliteit te verlagen. Als je bijv. een 1080p scherm hebt met een 2x2 grid van streams, dan is het zinloos om hiervoor 1080p streams te gebruiken.

Aankomende release ga ik ook nog de FlyleafLib upgraden, wellicht dat die nog wat efficiënter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:54
Spollie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:39:
[...]
Aankomende release ga ik ook nog de FlyleafLib upgraden
Oeeehhh, kunnen we dan ook inzoomen met behoud van aspect ratio en panOffset instellen? :*)

Anders dien ik wel netjes een enhancement request in :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Voor de F1TV abonnees, de pas verschenen Radio Rewind is weer een lekkere (y)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

De W-series highlights zijn ook in F1TV beschikbaar zie ik nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Voor F1TV PRO ben ik even aan het bedenken wat handig is, omdat we niet weten wat de prijs gaat doen volgend jaar.

Situatie nu: F1TV Pro gratis, want ik heb Ziggo Sport (gratis, want ik heb Vodafone abonnementje van 15 euro :))
Dat houdt eind dit jaar op.
Op dit moment kost F1TV PRO nog 64 euro per jaar.

Dus het idee: unlink het gratis Ziggo account over een maand.
Neem dan snel een abonnement voor een jaar (dus tot december volgend jaar) en dan heb je een goedkoop abonnement vastgelegd tot December 2022.
Wat de prijzen dan gaat doen, dan zit je goed.

Mis ik hier iets :)? Zijn er al mensen geweest met hetzelfde idee? Of kunnen we beter wachten? (De laatste vraag neigt naar kristallen bol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21
Spollie schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Je kunt nog proberen om voor bepaalde streams de kwaliteit te verlagen. Als je bijv. een 1080p scherm hebt met een 2x2 grid van streams, dan is het zinloos om hiervoor 1080p streams te gebruiken.

Aankomende release ga ik ook nog de FlyleafLib upgraden, wellicht dat die nog wat efficiënter is.
Was je ook nog van plan aan een Mac versie te werken? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

R2D2 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:17:
[...]

Niet alleen bij jou ;)

Doornbos is een prima vent waarschijnlijk maar na jaren "in mijn tijd bij Red Bull" en "zoals ik Horner ken" e.d. is het ook wel een keer leuk geweest. De beste man heeft pak hem beet 10 races gereden in de F1 en zat daar vooral omdat Meurmans destijds bereid was de rekeningen te betalen maar een echte "kenner" vind ik het niet.

Aan de andere kant, in NL hebben we in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Sky UK weinig beters met kennis van F1 en moeten we het helaas doen met de mindere goden uit de auto sport die vaak een hele sterke mening hebben over pay drivers maar die zelfs al hadden ze de centen nog niet goed genoeg waren voor de aller hoogste klasse.

van de Garde vind ik altijd wel een prettig figuur, die weet zelf heel goed dat hij best een potje kan racen maar nooit de mate van talent had zoals een Verstappen dat heeft.

Daarnaast zou ik Albers best wel weer eens terug willen zien, geen heel spraakmakend persoon maar het is één van de weinige NL coureurs (op de Verstappens na dan) die zonder al teveel cadeautjes toch een heel eind gekomen is in de autosport, ook niet perse omdat hij een uitzonderlijk talent heeft maar wel omdat hij naast een begaafd coureur ook een zakenman is en aardig wat paden heeft bewandeld in de autosport.
Ho-Pin Tung heeft duidelijk de beste kennis van de heren op TV en geeft degelijke, redelijk technische analyses die wat toevoegen.

Echter vind ik dat Doornbos zich wel degelijk sterk heeft ontwikkeld en de laatste jaren hoor ik weinig "mijn tijd bij Red Bull" meer en vind ik dat Doornbos aan tafel bij Ziggo de meest zinnige dingen zegt. Doornbos mag van mij dus toch wel blijven. De eerste jaren zei ik daar wat anders over.

Tom Coronel heeft al moeite met zichzelf niet tegen te spreken en zal als Max zelf de auto in de muur parkeert dat alsnog uit kunnen leggen als tactisch slimme keuze. Kan hij alsjeblieft gewoon even weg? Voegt echt niets maar dan ook niets toe. Ook na de US GP stelde de wielrenner (even naam kwijt) goede vragen en Tom zat zichzelf wederom in de knoop te lullen. Wat irritant.

Rob Kamphues: tja, presentator, moet vooral het gesprek leiden en minder zelf analyseren.

Ik vraag me af wie het team wordt na de overgang naar ViaPlay.

De enige reden dat ik dit jaar op Ziggo F1 kijk is als ik het vertraagd kijk (oftewel: ik kom 45 na de start thuis en wil kijken.) Het grote gemis van F1TV Pro is dat je niet een race met vertraging kunt kijken. Het is Live of het is herhaling als de race afgelopen is. Dat is een feature die ze moeten toevoegen.

Maar doe mij Brundle maar. (Jammer dat door de drukke kalender hij wat races niet van commentaar voorziet. Jenson Button is niet slecht, maar wel een Lewis fan en gewoon niet zo'n goede presentator als de uitstekende Brundle. Dat maakt Jenson niet slecht of ongeschikt, maar gewoon iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:37
Geen idee hoe serieus je dit moet opvatten, maar wat als Wilfred Genee het stokje op ViaPlay overneemt?
https://www.mediacourant....lpa-streep-door-talkshow/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000

Reinier

\o/

De man heet Ho-Pin Tung jongens 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Reinier schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:28:
De man heet Ho-Pin Tung jongens 8)
Dat zeg ik: Ho-Pin Tung.

(Mijn muscle memory als IT-er maakt er gewoon Ping van. Alleen ik spreek het niet zo uit. :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Thom2289 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:19:
Geen idee hoe serieus je dit moet opvatten, maar wat als Wilfred Genee het stokje op ViaPlay overneemt?
https://www.mediacourant....lpa-streep-door-talkshow/
Als hij al zou gaan zou dat denk ik eerder voor de presentatie van voetbal (Viaplay heeft ook de Bundesliga, Premier league rechten) met wellicht een een (voetbal) talkshow dan Formule 1 gaan.

Maar ze hebben net bijgetekend om in januari met een dagelijkse show te starten, daar kan hij niet zomaar onderuit zonder dat in ieder geval geprobeerd te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Hann1BaL schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:00:
Voor F1TV PRO ben ik even aan het bedenken wat handig is, omdat we niet weten wat de prijs gaat doen volgend jaar.

Situatie nu: F1TV Pro gratis, want ik heb Ziggo Sport (gratis, want ik heb Vodafone abonnementje van 15 euro :))
Dat houdt eind dit jaar op.
Op dit moment kost F1TV PRO nog 64 euro per jaar.

Dus het idee: unlink het gratis Ziggo account over een maand.
Neem dan snel een abonnement voor een jaar (dus tot december volgend jaar) en dan heb je een goedkoop abonnement vastgelegd tot December 2022.
Wat de prijzen dan gaat doen, dan zit je goed.

Mis ik hier iets :)? Zijn er al mensen geweest met hetzelfde idee? Of kunnen we beter wachten? (De laatste vraag neigt naar kristallen bol)
Andere jaren was er in december ook nog eens een 50% kortingscode. Behalve in 2020, dus even afwachten of die er dit jaar wel weer is/komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Hann1BaL schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:14:
De enige reden dat ik dit jaar op Ziggo F1 kijk is als ik het vertraagd kijk (oftewel: ik kom 45 na de start thuis en wil kijken.) Het grote gemis van F1TV Pro is dat je niet een race met vertraging kunt kijken. Het is Live of het is herhaling als de race afgelopen is. Dat is een feature die ze moeten toevoegen.
Het hele jaar al kun je seeken in de live stream, inclusief verder terug gaan dan dat je begonnen bent. Dus je kunt wel beginnen met kijken vanaf het begin terwijl de live uitzending bezig is. Vraag is alleen hoe je dat doet in het programma / app / officiële website die je gebruikt (en al helemaal hoe je dat doet zonder spoilers door eerst de stream live te starten en dan "terugspoelen").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

RobertMe schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:52:
[...]

Het hele jaar al kun je seeken in de live stream, inclusief verder terug gaan dan dat je begonnen bent. Dus je kunt wel beginnen met kijken vanaf het begin terwijl de live uitzending bezig is. Vraag is alleen hoe je dat doet in het programma / app / officiële website die je gebruikt (en al helemaal hoe je dat doet zonder spoilers door eerst de stream live te starten en dan "terugspoelen").
Dat werkt dan wel volgend jaar, maar die spoilers zijn altijd wel vervelend ja.

Ik gebruik verschillende apps:
Race Control op de laptop als ik meerdere streams wil kijken
F1 TV pro onofficial Android TV app op de TV voor de streams
En de officiele stream app op iPad & Mobiel. (kan altijd kiezen om te Chromecasten.)

Overigens is een 25% korting geen probleem en heb je F1TV Pro al voor minder dan 50 euro voor een jaar. Dat is een no-brainer voor volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:08

IkWilbert

Het is mij!

https://www.totaaltv.nl/n...ijft-formule-1-uitzenden/

Volgens Chris Woerts gaat Ziggo in ieder geval zes F1 races uitzenden volgend seizoen.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 14:52
IkWilbert schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:56:

Volgens Chris Woerts gaat Ziggo in ieder geval zes F1 races uitzenden volgend seizoen.
Toen de deal met viaplay bekend werd hadden ze het over 6 races die "gratis" te zien zouden moeten zijn.
Zie ook de bewoording hier:
nieuws: Streamingdienst Viaplay komt in 2022 met Nederlandse series, F1 en Bu...
De Nederlandse Grand Prix zal elk jaar uitgezonden worden op een free-to-air-basis in Nederland en Viaplay zal in totaal zes races, inclusief de Nederlandse Grand Prix, op een free-to-view-basis aanbieden. Deze bewoordingen lijken erop te duiden dat deze race op het circuit van Zandvoort gratis bij een bestaande tv-zender te zien zal zijn en dat de overige vijf gratis te bekijken races alleen via de Viaplay-streamingdienst te zien zijn.
Mocht Ziggo het dus gaan doen, dan zal denk ik het kanaal tijdens die 6 races gratis beschikbaar moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
IkWilbert schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:56:

Ho ho... goede clickbait!
Chris Woerts weet het bijna zeker. Ziggo Sport blijft het komende seizoen Formule 1 uitzenden. Wellicht niet alle races maar in ieder geval zes.
En dat zegt hij alleen omdat Ziggo de enige kandidaat hiervoor is, omdat de rest niet meer wil. Niets is zeker en zo heeft Jarco weer een makkelijk artikeltje afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Plenkske schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:25:
Mocht Ziggo het dus gaan doen, dan zal denk ik het kanaal tijdens die 6 races gratis beschikbaar moeten zijn.
En dus ook bij KPN en de andere providers. Aangezien Ziggo Sport Totaal bij alle providers wel beschikbaar is, is dat (Select of Racing) kanaal (net als bij promotionele doeleinden) zo opengezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16:37
Was het niet zo dat FOM eist dat er 6 races in het jaar gratis te zien zijn in de land waar je de uitzendrechten voor krijgt? Ik dacht dat dat destijds gezegd was toen net bekend werd dat NENT de rechten had gekregen.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

En dat moet via publieke tv? Ik zou als via play zijnde dan toch die 6 races pushen via je eigen platform, dan kun je echt laten zien wat je in huis hebt.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HaterFrame schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:41:
En dat moet via publieke tv? Ik zou als via play zijnde dan toch die 6 races pushen via je eigen platform, dan kun je echt laten zien wat je in huis hebt.
Viaplay wordt toch een streamingdienst? Dat valt niet onder TV lijkt mij.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Melantrix schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:16:
Was het niet zo dat FOM eist dat er 6 races in het jaar gratis te zien zijn in de land waar je de uitzendrechten voor krijgt? Ik dacht dat dat destijds gezegd was toen net bekend werd dat NENT de rechten had gekregen.
Volgens mij heeft NENT toen ook al aangekondigd bezig te gaan om een x aantal races gratis via TV uit te zenden, waaronder Zandvoort.

Zie ook nieuws: Streamingdienst Viaplay komt in 2022 met Nederlandse series, F1 en Bu...

Toen laatst de geruchten voorbij kwamen was dit ook het eerste waar ik aan dacht. Dus als het klopt was dit eigenlijk al wel bekend.

Ben alleen heel erg benieuwd wanneer Viaplay bekend maakt wat de prijzen zijn voor de streaming dienst.

[ Voor 17% gewijzigd door Metian op 02-11-2021 18:52 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16:37
Metian schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 18:50:
[...]

Volgens mij heeft NENT toen ook al aangekondigd bezig te gaan om een x aantal races gratis via TV uit te zenden, waaronder Zandvoort.

Zie ook nieuws: Streamingdienst Viaplay komt in 2022 met Nederlandse series, F1 en Bu...

Toen laatst de geruchten voorbij kwamen was dit ook het eerste waar ik aan dacht. Dus als het klopt was dit eigenlijk al wel bekend.

Ben alleen heel erg benieuwd wanneer Viaplay bekend maakt wat de prijzen zijn voor de streaming dienst.
Dat sowieso maar toen NENT dat had aangekondigd werd er gezegd, leuk dat ze dat zeggen maar dat zijn ze gewoon contractueel verplicht. Of dát klopt durf ik niet te zeggen maar wellicht is het dus niet gewoon een leuk gebaar.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

Ik ben dus heel erg benieuwd of F1 TV pro hier nou gewoon beschikbaar blijft of niet.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:35

pinda powerrr

Slow down...

De officiële F1TV app is nu ook te downloaden voor Android TV! *O*

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 16:27
pinda powerrr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 00:46:
Jup, keek vanochtend 'toevallig' en zag hem er tussen staan! UI ziet er gelikt uit, nu maar hopen dat het ook een beetje goed werkt tijdens een race. Ik hou F1TV Viewer er nog even naast als plan B :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Neee serieus??? Staat die gewoon in de store?

*O* *O* Thanks voor dit goede nieuws van de dag held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 14:52
[...]

Kijk eens goed naar de bewoording zoals ik 6 posts boven je in een quote zette.
Free-to-air voor Zandvoort, free-to-view voor alle 6 de races.
Het is nog steeds afwachten wat dit in de praktijk gaat betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:00
Hallo, Leuk nieuws dat er een app is voor android tv. Ik vroeg me af of hier iemand de google chromecast met google tv heeft en of hierop dan deze app beschikbaar is. Ben namelijk aan het kijken om die een keertje te kopen. Ik vraag me namelijk af of google tv hetzelfde is als android tv. Volgens mij wel maar zou het graag bevestigd willen zien. Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bambpp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:05
MaxPelle12 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:00:
Hallo, Leuk nieuws dat er een app is voor android tv. Ik vroeg me af of hier iemand de google chromecast met google tv heeft en of hierop dan deze app beschikbaar is. Ben namelijk aan het kijken om die een keertje te kopen. Ik vraag me namelijk af of google tv hetzelfde is als android tv. Volgens mij wel maar zou het graag bevestigd willen zien. Alvast bedankt.
Ja, draait goed op Google TV(= Android TV) aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:00
bambpp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:09:
[...]

Ja, draait goed op Google TV(= Android TV) aanrader :)
Bedankt.
Ja ik verwachte ook dit antwoord. Maar was benieuwd omdat google soms wel een rare keuzes maakt.
Ik ga dat apparaatje eens in de gaten houden met black friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Kan hem niet vinden in de playstore -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 19:24
G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:28:
[...]

Kan hem niet vinden in de playstore -O-
Bij mij was hij zelfs al geinstalleerd uit zichzelf, omdat ik de F1TV app ook al op de mobiel heb en Google ze schijnbaar dan direct op je andere apparaat installeerd, wist even niet of ik daar nu blij of minder blij van moest worden maar goed...

https://play.google.com/s...ne.production&hl=nl&gl=US
Hier boven de playstore link, als je met je google account bent ingelogd (zelfde als op je android tv unit) dan zou je hem moeten kunnen installeren vanaf je browser op laptop/pc ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
GoldenBatt schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:40:
[...]

Bij mij was hij zelfs al geinstalleerd uit zichzelf, omdat ik de F1TV app ook al op de mobiel heb en Google ze schijnbaar dan direct op je andere apparaat installeerd, wist even niet of ik daar nu blij of minder blij van moest worden maar goed...

https://play.google.com/s...ne.production&hl=nl&gl=US
Hier boven de playstore link, als je met je google account bent ingelogd (zelfde als op je android tv unit) dan zou je hem moeten kunnen installeren vanaf je browser op laptop/pc ;)
Gevonden, helaas voor niks blij...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOYH52tRBVecmd68mAV3JExFAaU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z3WsGQSapbPI7oewNCtU7WlO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
@G_Dragon Waar draai jij op? Hier een Nvidea Shield Pro (2019) en daar doet hij het dus prima op. Of het kan zijn dat je apparaat niet ondersteund wordt, of woon je wellicht in buitenland of gebruik je een vpn? Andere landen willen ook wel eens uitgesloten zijn...

In beide gevallen zou je sideloaden kunnen proberen, als je bij iets als apk-mirror de juiste apk kan vinden kan je die wellicht installeren ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
GoldenBatt schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:46:
@G_Dragon Waar draai jij op? Hier een Nvidea Shield Pro (2019) en daar doet hij het dus prima op. Of het kan zijn dat je apparaat niet ondersteund wordt, of woon je wellicht in buitenland of gebruik je een vpn? Andere landen willen ook wel eens uitgesloten zijn...

In beide gevallen zou je sideloaden kunnen proberen, als je bij iets als apk-mirror de juiste apk kan vinden kan je die wellicht installeren ;)
Ik draai nergens op, gewoon de playstore van mijn Sony Bravia G8 android TV :) zelfs een APK downloaden werkte niet, ik woon gewoon in Nederland en heb geen VPN

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 03-11-2021 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:49:
[...]

Ik draai nergens op, gewoon de playstore van mijn Sony Bravia G8 android TV :) zelfs een APK downloaden werkte niet
Dan draai je dus op je tv, en die wordt dan dus niet ondersteund om wat van reden dan ook... Weet je zeker dat die APK de juiste versie nummer heeft? Want het zal de zelfde app wel zijn als voor de mobiel, en die oude versie zal wel niet draaien op je tv ;)

[ Voor 19% gewijzigd door GoldenBatt op 03-11-2021 12:55 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Helaas niet voor Sony TVs uit 2015 dus de minimale Android versie zal 8 of hoger zijn.

Beschikbaar voor mijn tv boven met Google TV, maar op de tv in de woonkamer moet ik bij de onofficiële app blijven die trouwens verder helemaal prima is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
GoldenBatt schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:54:
[...]

Dan draai je dus op je tv, en die wordt dan dus niet ondersteund om wat van reden dan ook... Zou Sideloaden een poging geven als je een .apk kan vinden ;)
Dat zou echt te gek voor woorden zijn als een tv uit 2019 van €1500 niet ondersteund word.. hopelijk is dit een foutje :) ik heb al een apk gevonden en op me tv staan, welke sideloader zal ik uit de playstore pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
Hann1BaL schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:55:
[...]

Helaas niet voor Sony TVs uit 2015 dus de minimale Android versie zal 8 of hoger zijn.

Beschikbaar voor mijn tv boven met Google TV, maar op de tv in de woonkamer moet ik bij de onofficiële app blijven die trouwens verder helemaal prima is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62tE7w9idL5l4TjwYheAHJqxAwY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AVY1OWRn5YK4EgjkgH8eQsNP.png?f=user_large

Lager volgens de store, maar goed, zal vast ergens op vast hangen...
G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:56:
[...]

Dat zou echt te gek voor woorden zijn als een tv uit 2019 van €1500 niet ondersteund word.. hopelijk is dit een foutje :) ik heb al een apk gevonden en op me tv staan, welke sideloader zal ik uit de playstore pakken?
Kan je niet via een file manager naar dat bestand heen browsen en dan openen?

Tevens zou ik er niet raar vanop kijken als een tv van 2019 niet meer ondersteund wordt. Die chipsets in de tv zelf zijn vaak relatief zwak, en het is een externe partij die het in dit geval moet ondersteunen he, niet Sony zelf ;)

[ Voor 34% gewijzigd door GoldenBatt op 03-11-2021 12:59 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hann1BaL schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:55:

[knip]
Dat verwacht ik ook;

"Deze app is beschikbaar voor al je apparaten" << het zijn er zo'n 15 in het lijstje met minimaal Android TV 8.1 en maximaal Android TV 10 op dit moment

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@GoldenBatt bedankt voor je reactie! Heb het werkend, had zelf de verkeerde apk file gepakt wat stom stom stom!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfU8mVGoTmP5bgAd7Qs0edpBnfQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QIcDHDFqImqBNd4CkuzO1X5k.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rCWlxHYAZKL-RuW9R5kMDNs73Vg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aPw7cz2mIRJMlnAkKaBPEBte.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

https://play.google.com/s...=com.github.leonardoxh.f1

Deze onofficiële app werkt trouwens prima op mijn tv beneden maar misschien ga ik eens spelen met sideloaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldenBatt
G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:04:
@GoldenBatt bedankt voor je reactie! Heb het werkend, had zelf de verkeerde apk file gepakt wat stom stom stom!

[Afbeelding][Afbeelding]
Kan gebeuren toch, geen probleem. Forum is er om elkaar te helpen, geniet er lekker van!
Hann1BaL schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:13:
https://play.google.com/s...=com.github.leonardoxh.f1

Deze onofficiële app werkt trouwens prima op mijn tv beneden maar misschien ga ik eens spelen met sideloaden
Ik houd die on-officiele app er zelfs gewoon naast. Haal hem wel van homescreen af maar ervaring leert dat in gevallen van problemen het vaak bij F1 zelf lag, en niet bij de streaming servers van Amazon waar de stream zelf weg komt. Die on-officiele app omzeilt die F1 laag (checkt alleen je login) en werkt doorgaans altijd. Fijn is dat die inlog ook niet wordt mee getelt bij de 6 devices die je mag gebruiken.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07

Harrie

NederVlaming

hardware-lover schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:59:
[...]

Dat verwacht ik ook;

"Deze app is beschikbaar voor al je apparaten" << het zijn er zo'n 15 in het lijstje met minimaal Android TV 8.1 en maximaal Android TV 10 op dit moment
Mijn Sony Bravia draait versie 9, maar ik vind het ook niet in de play store. Heb je de apk van ergens anders gehaald?
Ik woon wel in België.. Misschien moet ik de play store eens via browser op pc bezoeken?

Edit: hmm, als ik met m'n browser in de playstore kijkt, staat er inderdaad dat de tv niet ondersteund word. Ik zal eens de apk zoeken en proberen sideloaden.

[ Voor 22% gewijzigd door Harrie op 04-11-2021 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Harrie schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:04:
[...]
Mijn Sony Bravia draait versie 9, maar ik vind het ook niet in de play store. Heb je de apk van ergens anders gehaald?
Ik woon wel in België.. Misschien moet ik de play store eens via browser op pc bezoeken?
Ik heb geen losse apk nodig, kan via de Play Store de app op een apparaat uit het overzichtje installeren.

Via de Play Store link (en je Sony Google inlog), komt je Sony niet als geschikt apparaat tevoorschijn begrijp ik?

Edit: blijkbaar niet geschikt...

Losse APK is snel gevonden; https://www.apkmirror.com...sp43-6-0-release-release/

[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 04-11-2021 20:16 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Spollie
  • Nu online
Voor de liefhebbers: Race Control 2.5.0

Change log:
- Added pre-selection of video quality in options panel
- Sort events for current season in descending order
- Automatically select current event when selecting current season
- Added keyboard shortcut and menu entry to show main window
- Added support for play/pause media control key
- Fixed MPV team radio audio track selection
- Select correct audio track when loading layout in MPV
- Upgraded MPV to version 2021-10-17
- Upgraded internal player to FlyLeaf 3.3.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07

Harrie

NederVlaming

hardware-lover schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:12:
[...]

Ik heb geen losse apk nodig, kan via de Play Store de app op een apparaat uit het overzichtje installeren.

Via de Play Store link (en je Sony Google inlog), komt je Sony niet als geschikt apparaat tevoorschijn begrijp ik?

Edit: blijkbaar niet geschikt...

Losse APK is snel gevonden; https://www.apkmirror.com...sp43-6-0-release-release/
Inderdaad, via de play store blijkbaar niet geschikt. Maar deze apk geïnstalleerd en werkt prima! Thanks! d:)b
Zelfs geen sideload launcher nodig na de installatie.

(Ik had zelf een verkeerde apk gevonden, tablet versie volgens mij)

[ Voor 4% gewijzigd door Harrie op 04-11-2021 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Even qua reclame/sponsor van F1 op Ziggo..

Vraag me toch steeds af of "Lampdirect.nl' wel de rechten heeft van t StarWars lightsaber geluid :?

Je mag "in principe" SW geluiden en liedjes gebruiken, maar niet voor commerciele doeleinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Registratie: December 2007
noo schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:37:
[...]

IOS 15 en de taalinstelling van je telefoon zelf is niet Engels? Dat is een bekend probleem met F1TV, even je telefoon switchen naar Engels en je hebt in F1TV weer Engels commentaar.
Beetje laat, maar alsnog bedankt voor de tip. Ze maken het wel steeds onhandiger: de oude app onthield gewoon welke taal je had geselecteerd, de nieuwe sprong al steeds weer terug naar Nederlands na afsluiten van de app en nu is de hele optie verdwenen en moet je de hele taal instelling van je Apple device wijzigen…

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PatrickC
Die Niki Terpstra aan tafel bij F1 Café zegt zinnigere dingen dan Tom Coronel. Mag wel vaker aanschuiven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Eindelijk dat Masked Simmer gezeur voorbij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:51
DarkFire1985 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:21:
Eindelijk dat Masked Simmer gezeur voorbij
Haha, echt he! Het was de eerste uitzending al duidelijk dat het van Gameren was.
Ze hadden minimaal de stem wat beter kunnen vervormen ook.
Maar wellicht deden ze dat expres, maar dan moet je niet de hele tijd zo idioot er om doen.

Heel dat Masked Simmer gebeuren deed me aan het tenenkrommende artiesten stuk in The Grand Tour denken.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
josh-hill schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 01:24:
[...]

Haha, echt he! Het was de eerste uitzending al duidelijk dat het van Gameren was.
Ze hadden minimaal de stem wat beter kunnen vervormen ook.
Maar wellicht deden ze dat expres, maar dan moet je niet de hele tijd zo idioot er om doen.

Heel dat Masked Simmer gebeuren deed me aan het tenenkrommende artiesten stuk in The Grand Tour denken.
Inderdaad… dit was ook compleet doorgestoken kaart… van Gameren is echt niet zo snel dat hij van al die gasten wint. Hij is echt geen slechte sim racer, want hij was de vorige seizoenen ook best snel in de sim, maar zo snel als dit seizoen, zeker als hij zegt dat hij ook maar beperkt kon oefenen van tevoren, echt niet… Het werd ook vaak slecht in beeld gebracht waardoor wij ook niet goed konden zien wat er gebeurde. En aan de ‘humor’ tussen Rob en de Masked Simmer was ook duidelijk, dat het hier om van Gameren ging. En de gast in de studio die het tegen de Masked Simmer opneemt, merkt natuurlijk niet dat van Gameren ineens niet meer op z’n normale plekje aan de bar zit?

En… het feit dat het van Gameren was, bewijst maar weer eens dat de presentatoren van F1 Café de echte ‘sterren’ zijn van dit programma. Ik ben al meer dan 25 jaar F1 fan en heb sim racen als hobby, maar dit seizoen heb ik F1 Café regelmatig overgeslagen, terwijl het één vast de beste F1 seizoenen is in die 25 jaar. Dat zegt genoeg… Tijd voor vernieuwing/verandering!

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 06-11-2021 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:09
dennisfr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:01:
[...]

Beetje laat, maar alsnog bedankt voor de tip. Ze maken het wel steeds onhandiger: de oude app onthield gewoon welke taal je had geselecteerd, de nieuwe sprong al steeds weer terug naar Nederlands na afsluiten van de app en nu is de hele optie verdwenen en moet je de hele taal instelling van je Apple device wijzigen…
Ik heb gisteren de officiële F1TV app gedownload op m’n Apple TV. Na inloggen (en uitloggen op m’n tablet omdat ik teveel apparaten gebruikte (argh)) inderdaad alleen Nederlands. Ik lees dat dit in de race dus ook zo is? Gelijk TestFlight aangezwengeld en Vroom weer een update gegeven, scheelt weer geklooi op m’n telefoon (maar wel handig dat er een workaround is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb dan nu de F1TV app via een losse APK geinstalleerd omdat hij niet te vinden was in de Google Play Store van mijn Sony Bravia G8, maar nu 5 dagen later nog steeds niet?! Dat vind ik wel heel vreemd, hebben meer mensen dit probleem?

De app werkt verder erg goed, zou hem alleen graag via de store willen kunnen installeren en updaten.

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 06-11-2021 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 19:07

kraats

Ik rol

Hier op een 55AG8 ook nog niks in de store. Ik ben gelukkig tevreden genoeg met F1TV Viewer, dus zie 'm vanzelf wel een keer in de store verschijnen

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ebis
  • Niet online
Holk schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:58:
[...]

Ik heb gisteren de officiële F1TV app gedownload op m’n Apple TV. Na inloggen (en uitloggen op m’n tablet omdat ik teveel apparaten gebruikte (argh)) inderdaad alleen Nederlands. Ik lees dat dit in de race dus ook zo is? Gelijk TestFlight aangezwengeld en Vroom weer een update gegeven, scheelt weer geklooi op m’n telefoon (maar wel handig dat er een workaround is)
Ik heb onder de menuoptie Profiel de knop ‘Taal commentaar wijzigen’. Door hem daar op Engels te zetten krijg ik standaard overal het Engelstalige commentaar en wordt ook onthouden na het afsluiten van de app. De app zelf blijft wel in het Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:51
PatrickC schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:05:
[...]

Inderdaad… dit was ook compleet doorgestoken kaart… van Gameren is echt niet zo snel dat hij van al die gasten wint. Hij is echt geen slechte sim racer, want hij was de vorige seizoenen ook best snel in de sim, maar zo snel als dit seizoen, zeker als hij zegt dat hij ook maar beperkt kon oefenen van tevoren, echt niet… Het werd ook vaak slecht in beeld gebracht waardoor wij ook niet goed konden zien wat er gebeurde. En aan de ‘humor’ tussen Rob en de Masked Simmer was ook duidelijk, dat het hier om van Gameren ging. En de gast in de studio die het tegen de Masked Simmer opneemt, merkt natuurlijk niet dat van Gameren ineens niet meer op z’n normale plekje aan de bar zit?
Hij zat steeds wel nog op zijn normale plekje aan de bar (met uitzondering van gisteren). Zijn run was duidelijk van te voren opgenomen. De gast reed steeds tegen een ghost. En dat maakt het lastig, want in race games zie je normaal de ghost in je beeld waardoor je niet weet waar je moet remmen of insturen als die net een halve meter voor ligt. Denk dan ook niet dat de gasten allemaal uit zichzelf langzamer zijn gaan rijden. Dat kwam met die amper oefening op de sim (elke sim voelt compleet anders en daar heb je tijd voor nodig om aan te wennen) een het rijden tegen een ghost en met publiek en of camera's.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
josh-hill schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:10:
[...]

Hij zat steeds wel nog op zijn normale plekje aan de bar (met uitzondering van gisteren). Zijn run was duidelijk van te voren opgenomen. De gast reed steeds tegen een ghost. En dat maakt het lastig, want in race games zie je normaal de ghost in je beeld waardoor je niet weet waar je moet remmen of insturen als die net een halve meter voor ligt. Denk dan ook niet dat de gasten allemaal uit zichzelf langzamer zijn gaan rijden. Dat kwam met die amper oefening op de sim (elke sim voelt compleet anders en daar heb je tijd voor nodig om aan te wennen) een het rijden tegen een ghost en met publiek en of camera's.
Maar, als hij normaal aan de bar zat tijdens zo'n race, hoe konden ze dan altijd 'live' vragen stellen aan de Masked Simmer?

Verder is een ghost nogal oneerlijk,omdat het geen live race is onder druk, maar van Gameren heeft dan gewoon een keer een snelste ghost lap van tevoren kunnen zetten. Dat verklaart dan ook meer dat hij zoveel overwinningen haalde. Wel opvallend dat hij gisteren compleet een bocht miste, hierna flink voor lag en hierna ineens weer makkelijk ingehaald werd door Rudy. Alles vooropgezet... omdat de Masked Simmer door Rudy ontmaskerd moest worden gisteravond.

Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.