Het zou natuurlijk raar zijn om als Ziggo (of de productiemaatschappij) zijnde langere contracten af te sluiten dan de periode waarvoor je de F1-rechten hebt. Wat als NENT het lekker zelf wil doen, dan zit je met Olav Mol, Robert Doornbos en weet ik wie onder contract terwijl je geen F1 meer uit kan zenden?
Mogelijk willen ze wat succesvolle formats (F1 Café) voort zetten, of schuiven wat dezelfde mensen aan (lijkt mij dat een hoop 'losse' gasten gewoon per show een vergoeding krijgen). Doornbos zie ik wel doorschuiven, die heeft zichzelf handig gepositioneerd, en is een beetje dé F1 pundit in NL geworden, mede doordat hij na de GP van NL de interviews mocht doen.
creapYYY schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:39:
[...]
Ik was bij Zandvoort waar Allard Kalf het race verslag deed. Vond het op bepaalde momenten tenenkrommend slecht hoor, te laat reageren en vooral veel dezelfde woorden en zinnen gebruiken. In mijn optiek heeft die ook wel zijn beste tijd gehad (niks negatiefs, heb vroeger van hem genoten).
Wat mij betreft pleuren ze al die 'oude mannen' er uit

Mol, de tandarts, gebr. Coronel, Kamphues, etc. etc. en gaan ze lekker een beetje verjongen, dus ook geen Kalff terughalen oid. Misschien Doornbos en dat ventje met z'n grappige filmpjes/socials doorschuiven, en er zal ongetwijfeld een dame en/of iemand van kleur aanschuiven, het is tenslotte 2021
Weet niet of NENT dat in één keer aandurft, het zou wel erg veel verandering zijn, daar gaat de gemiddelde Nederlandse F1-kijker niet zo goed op, kijk maar naar al het drama over volgend seizoen 23 races