Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste
Acties:

• kraanwagen
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 06:49
Homeland schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:17:
[...]

Die historische kennis zit wel goed bij Olaf, maar het zijn inderdaad zijn observaties (en die zijn toch echt het belangrijkste tijdens de race) zijn vaak verkeerd, elke keer dat hij commentaar heeft, of dat een race of quali is zijn er momenten aan te wijzen waarbij hij er duidelijk naast zit, zeer ergerlijk om naar te moeten luisteren.
Ik vind Mol en Plooij echt slecht, jammer voor de F1-beleving. Maar dat is hier al vaker aan de orde gekomen. Daarom de pluspunten.
Mol: ziet vaak goed waar het bij coureurs misgaat, bijvoorbeeld door overstuur, band op kerb,etc. Verder hoort hij beter dan ik de communicatie met de coureurs. Na een zin uit de boordradio heb ik vaak ‘wat zei ie nou?’, Mol vult dat dan goed in.
Plooij: zijn ad-rem gesprekken met wie hij maar tegen komt vlak voor de start vind ik leuk om te zien. Helaas vanwege Corona al een tijd geleden.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Het is juist ook zo zonde nu we een aantal ex coureurs hebben die dan mogelijk niet de F1 historie zo goed weten, maar dat maakt ook niet zoveel uit, zij zullen we erg goed aan kunnen geven wat een coureur meemaakt tijdens de race,waarom ze bepaalde acties doen etc.

Laatst Nico Rosberg gezien bij Sky, dat was echt fantastisch commentaar.

• Slapstick
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22-09 11:30

Slapstick

Me, myself or I

kraanwagen schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:36:
[...]

Ik vind Mol en Plooij echt slecht, jammer voor de F1-beleving. Maar dat is hier al vaker aan de orde gekomen. Daarom de pluspunten.
Mol: ziet vaak goed waar het bij coureurs misgaat, bijvoorbeeld door overstuur, band op kerb,etc. Verder hoort hij beter dan ik de communicatie met de coureurs. Na een zin uit de boordradio heb ik vaak ‘wat zei ie nou?’, Mol vult dat dan goed in.
Plooij: zijn ad-rem gesprekken met wie hij maar tegen komt vlak voor de start vind ik leuk om te zien. Helaas vanwege Corona al een tijd geleden.
Wait, Mol hoort het echt onzettend vaak verkeerd maar is dan wel weer mans genoeg om zich later te corrigeren. (als dat belangrijk is).

Weten we eigenlijk al of ze meegaan naar viaplay?

:TweakBlog:

• joost217
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 22-09 18:37
Homeland schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:00:
Laatst Nico Rosberg gezien bij Sky, dat was echt fantastisch commentaar.
Button was gisteren ook goed.

Ook de post race show van F1TV gezien met een meer dan uitmuntende Nyck de Vries. Mocht zijn race carrière voorbij zijn weet ik wel een goede job voor hem.

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:01

AtlAntA

Hier stond iets kinderachtigs.

Slapstick schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:04:
[...]

Wait, Mol hoort het echt onzettend vaak verkeerd maar is dan wel weer mans genoeg om zich later te corrigeren. (als dat belangrijk is).

Weten we eigenlijk al of ze meegaan naar viaplay?
Ben ik ook benieuwd naar. En blijft hun/zijn commentaar dan nog wel via f1tv te krijgen of wordt dat een ander of helemaal niemand meer?

Avatar does not reflect reality. *much*

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07:27
AtlAntA schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:38:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar. En blijft hun/zijn commentaar dan nog wel via f1tv te krijgen of wordt dat een ander of helemaal niemand meer?
Dat is denk ik simpel: als f1tv beschikbaar blijft in NL, zullen we het commentaar wel krijgen.

Zo niet..... Dan zal het wel wegvallen.

Merk wel dat nu Hamilton tegenstand heeft, is het sky commentaar wel héél erg pro-brits. Meer dan voorheen :X

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:48
Ik vind Mol best goed bij zijn interviews. In het duo interview met Sainz en Leclerc krijg hij ook een compliment van beide coureurs, dat het een keer wat ‘anders’ was als de interviews die ze normaal krijgen. Tijdens de race vind ik gewoon dat je het niet meer in je eentje moet doen. Als dat echt iets is wat Mol niet wil (dat hoor ik steeds, maar heb het hem zelf nooit horen zeggen), dan hoop ik volgend jaar op andere presentatoren tijdens de race. Jack heb ik nooit echt wat gevonden… prima kerel hoor, maar te hoog ‘popie jopie’ gehalte. En dat wordt ook nog eens versterkt als hij aanschuift bij Ziggo F1 Café en bij de ‘F1 Aan Tafel’ podcast die ik regelmatig luister.

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online
PatrickC schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:55:
Ik vind Mol best goed bij zijn interviews. In het duo interview met Sainz en Leclerc krijg hij ook een compliment van beide coureurs, dat het een keer wat ‘anders’ was als de interviews die ze normaal krijgen. Tijdens de race vind ik gewoon dat je het niet meer in je eentje moet doen. Als dat echt iets is wat Mol niet wil (dat hoor ik steeds, maar heb het hem zelf nooit horen zeggen), dan hoop ik volgend jaar op andere presentatoren tijdens de race. Jack heb ik nooit echt wat gevonden… prima kerel hoor, maar te hoog ‘popie jopie’ gehalte. En dat wordt ook nog eens versterkt als hij aanschuift bij Ziggo F1 Café en bij de ‘F1 Aan Tafel’ podcast die ik regelmatig luister.
Ik had begrepen dat Ziggo het te duur vond om een extra iemand mee te sturen naar elk circuit.
Een tijdje terug heeft hij toch samen met van der Garde een paar wedstrijden samen gedaan en volgens mij ging dat best goed.

• PatrickC
Arjantje72 schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:07:
[...]

Ik had begrepen dat Ziggo het te duur vond om een extra iemand mee te sturen naar elk circuit.
Een tijdje terug heeft hij toch samen met van der Garde een paar wedstrijden samen gedaan en volgens mij ging dat best goed.
Mol & van der Garde zou ik een prima duo vinden en dan Winkelman als pitreporter.

• waah
Arjantje72 schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:07:
[...]

Vind ik altijd bijzonder. Miljoenen aan uitzendrechten, miljoenen aan reclame op tv.... Maar iemand inhuren voor 23 weekenden, of 23 zondagen in het jaar? Nee dat is te duur :+

Alleen de zondag zou zelfs maar nodig zijn. De quali is niet zo hectisch...

Hell, voor mijn part laat je de pitcommentator lekker weg. Na een crash krijg je toch vaak niet zoveel reactie. Ze gaan echt niet foeterend en schuimend "in het vierkantje" staan......
Behalve Max misschien

[Voor 20% gewijzigd door waah op 06-09-2021 20:01]

• Togi
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
Tel naast salaris reiskosten, verblijfskosten etc, en waarschijnlijk moeten ze nog extra betalen voor paddock toegang, kan het best zijn dat je het over 250k hebt of meer.

• waah
Togi schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:00:
Tel naast salaris reiskosten, verblijfskosten etc, en waarschijnlijk moeten ze nog extra betalen voor paddock toegang, kan het best zijn dat je het over 250k hebt of meer.
Wat waren de uitzendrechten ook alweer nu? 30 miljoen voor een jaar? Komt nog een leuk bedrag bij voor reclame maken voor F1 via Ziggo op tv.

En dan ga je beknibbelen op kwaliteit voor een slordige 250k? :+

Ik denk dat de top 10 binnen Ziggo meer krijgt per jaar :+

• Togi
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
Wat is dan de definitie van kwaliteit.
Hoeveel kijkers verliezen ze door alleen Olaf Mol te hebben en kan je dat compenseren met meer abonnees/kijkers. En kan je die aantal kijkers vertalen in meer reclame inkomsten?
Zelfde vraag ik me bevoordeeld ook af bij het voetbal. Waar in Engeland ze het met 2 doen (of bij bepaalde finales met 4 (elke helft een ander duo) hebben wij er hier ook maar 1.
Maar ben bang dat we het dit jaar hier nog mee moeten doen en benieuwd hoe het met onze Scandinavische vrienden gaat worden.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
joost217 schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:12:
[...]

Ook de post race show van F1TV gezien met een meer dan uitmuntende Nyck de Vries. Mocht zijn race carrière voorbij zijn weet ik wel een goede job voor hem.
Idem voor Albon. Die was een tijd terug bij een post-show ook echt heel erg goed en leuk

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Loveless85
  • Nu online
joost217 schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:12:
[...]

Ik vond hem wel een beetje pedant en het was wel de grote Mercedes-show en 'we probeerden dit, we probeerden dat', maar goed, hij staat natuurlijk (nog) bij hun onder contract. Maar er waren momentjes dat hij half over Buxton heen walste, dat was imho niet echt nodig.

Verder wel m'n complimenten aan Ziggo, redelijk wat via Ziggo gekeken ipv F1TV, deels doordat ik gedurende Q & race visite had en deels om me wat meer onder te dompelen in het sfeertje en ze deden het erg leuk vond ik. Wisten goed te hypen zonder dat je er plaatsvervangende schaamte van krijgt, wat leuke interviews en natuurlijk DC en Sir Jackie Stewart die aanschoven bij F1 café.

Wel gelijk weer aan m'n limiet voorlopig hoor, wat dat betreft blijft het F1 café soms iets teveel gebral en geschreeuw (zonder basis/feiten) en denkt zo'n Doornbos volgens mij echt dat hij niveautje DC/Max is/was en probeert hij alles te overschreeuwen en het mannetje uit te hangen...

• MaxPelle12
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 09:50
Loveless85 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:10:
[...]

Verder wel m'n complimenten aan Ziggo, redelijk wat via Ziggo gekeken ipv F1TV, deels doordat ik gedurende Q & race visite had en deels om me wat meer onder te dompelen in het sfeertje en ze deden het erg leuk vond ik. Wisten goed te hypen zonder dat je er plaatsvervangende schaamte van krijgt, wat leuke interviews en natuurlijk DC en Sir Jackie Stewart die aanschoven bij F1 café.

Wel gelijk weer aan m'n limiet voorlopig hoor, wat dat betreft blijft het F1 café soms iets teveel gebral en geschreeuw (zonder basis/feiten) en denkt zo'n Doornbos volgens mij echt dat hij niveautje DC/Max is/was en probeert hij alles te overschreeuwen en het mannetje uit te hangen...
Op zich was het allemaal leuk gedaan door ziggo. Volgens mij was het ook wel iets te veel voor hun zelf ook. Kon het wel merken tijdens het cafe in de avonden dat ze een druk programma hadden gehad overdag. Het F1 cafe was soms lastig te volgen aangezien ze af en toe door elkaar aan het praten waren. Hebben ze normaal ook wel eens maar deze keer was het wel iets erger. Maar het is natuurlijk ook vermoeiend om hele dagen te presenteren en te mensen spreken van in de ochtend tot in de avond.

Misschien ook een beetje alles uit de kast getrokken omdat dit het laatste jaar is.

• RobertMe
  • Nu online
Loveless85 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:10:
[...]

Ik vond hem wel een beetje pedant en het was wel de grote Mercedes-show en 'we probeerden dit, we probeerden dat', maar goed, hij staat natuurlijk (nog) bij hun onder contract. Maar er waren momentjes dat hij half over Buxton heen walste, dat was imho niet echt nodig.
Die coureurs die cohost bij F1TV zijn staan allemaal onder contract van een team, en ze zijn dat weekend al bij dat team aanwezig waardoor F1TV ze kan regelen. Die "we probeerden dit en dat" hebben dus al die coureurs. Immers hebben ze net drie dagen lang in de pitbox van "hun" team door gebracht en alle (radio)verkeer meegekregen en potentieel ook bij de briefings / debriefs gezeten. Als bv een Fitipaldi bij F1TV meedraait dan krijg je ook veel "wij..." m.b.t. Haas. En dat is voor de andere coureurs niet anders, natuurlijk spreken die over "wij" vorm van het team waarvoor ze werken. En aangezien de meeste junioren zijn die maar bij één team zijn geweest blijf je dan ook in die "wij" hangen. Bij een Button bv op Sky krijg je dan veel meer "bij Williams deden we dit en bij McLaren dat" omdat die wel bij meerdere teams heeft gereden.

• Loveless85
  • Nu online
RobertMe schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:32:
[...]

Die coureurs die cohost bij F1TV zijn staan allemaal onder contract van een team, en ze zijn dat weekend al bij dat team aanwezig waardoor F1TV ze kan regelen. Die "we probeerden dit en dat" hebben dus al die coureurs. Immers hebben ze net drie dagen lang in de pitbox van "hun" team door gebracht en alle (radio)verkeer meegekregen en potentieel ook bij de briefings / debriefs gezeten. Als bv een Fitipaldi bij F1TV meedraait dan krijg je ook veel "wij..." m.b.t. Haas. En dat is voor de andere coureurs niet anders, natuurlijk spreken die over "wij" vorm van het team waarvoor ze werken. En aangezien de meeste junioren zijn die maar bij één team zijn geweest blijf je dan ook in die "wij" hangen. Bij een Button bv op Sky krijg je dan veel meer "bij Williams deden we dit en bij McLaren dat" omdat die wel bij meerdere teams heeft gereden.
Oh helemaal eens hoor, maar ik had wel iets meer enthousiasme willen zien bij een Nederlander als net een andere Nederlander de Nederlandse GP heeft gewonnen zeg maar. Maar meer dan een obligatoir 'ze waren gewoon te snel vandaag' kwam hij niet, dat vond ik jammer. Maar is uiteraard volkomen te begrijpen zolang er nog Mercedes op z'n salarisstrookje staat.

• La1974
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:42
Loveless85 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:43:
[...]

Oh helemaal eens hoor, maar ik had wel iets meer enthousiasme willen zien bij een Nederlander als net een andere Nederlander de Nederlandse GP heeft gewonnen zeg maar. Maar meer dan een obligatoir 'ze waren gewoon te snel vandaag' kwam hij niet, dat vond ik jammer. Maar is uiteraard volkomen te begrijpen zolang er nog Mercedes op z'n salarisstrookje staat.
Hij begon met te zeggen dat hij een hele trotse Nederlander is. Mooi toch.

Met een beetje geluk zijn het volgend seizoen concurrenten.

• AtlAntA

AtlAntA

MaxPelle12 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:14:
[...]

Op zich was het allemaal leuk gedaan door ziggo. Volgens mij was het ook wel iets te veel voor hun zelf ook. Kon het wel merken tijdens het cafe in de avonden dat ze een druk programma hadden gehad overdag. Het F1 cafe was soms lastig te volgen aangezien ze af en toe door elkaar aan het praten waren. Hebben ze normaal ook wel eens maar deze keer was het wel iets erger. Maar het is natuurlijk ook vermoeiend om hele dagen te presenteren en te mensen spreken van in de ochtend tot in de avond.

Misschien ook een beetje alles uit de kast getrokken omdat dit het laatste jaar is.
Op mij kwam het eerder over alsof er al een paar borreltjes in waren gegaan. Vooral vrijdagavond zaten ze maar wat met dubbele tong door elkaar heen te brabbelen.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En? Wie bekijkt "Radio Rewind" van F1TV ook nog altijd even? Is meestal 2 dagen na de race beschikbaar. ;)

[Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 07-09-2021 22:21]

Steady as she goes...

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 09:47
hardware-lover schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:20:
En? Wie bekijkt "Radio Rewind" van F1TV ook nog altijd even? Is meestal 2 dagen na de race beschikbaar. ;)
Ik normaliter nooit maar nu je er over begon even opgezet.

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik probeer de refresh rate van m'n TV goed te krijgen voor het kijken van F1TV in de browser, maar ik krijg het haperende er maar niet uit. Hoeveel Hz is de stream nou? Heb alles geprobeerd tussen 24 en 60Hz. :? Ik heb een LG C9 i.c.m. externe GTX 1080.

[Voor 9% gewijzigd door dreester op 10-09-2021 14:47]

• MuVo
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:14
dreester schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:45:
Ik probeer de refresh rate van m'n TV goed te krijgen voor het kijken van F1TV in de browser, maar ik krijg het haperende er maar niet uit. Hoeveel Hz is de stream nou? Heb alles geprobeerd tussen 24 en 60Hz. :? Ik heb een LG C9 i.c.m. externe GTX 1080.
Ik dacht 50Hz, mitst de applicatie welke gebruikt, ziggo of F1TVpro dit ook zo uitzend.

nieuws: F1 TV gaat races in 1080p en met 50fps streamen en krijgt Chromecast-...

[Voor 24% gewijzigd door MuVo op 10-09-2021 14:50]

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
MuVo schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:49:
[...]

Ik dacht 50Hz, mitst de applicatie welke gebruikt, ziggo of F1TVpro dit ook zo uitzend.

nieuws: F1 TV gaat races in 1080p en met 50fps streamen en krijgt Chromecast-...
Het lijkt erop dat het in de webbrowser (Edge) niet soepel werkt. Met de Race Control app werkt het prima op 50Hz. :)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09:04

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik hoop dat Rick Winkelman er de volgende race weer bij is. Dat hakkelende commentaar van Jack is nou niet het meest prettige om naar te luisteren. Het is zo droog en saai als wat. Laat Jack maar lekker in de paddock rond hobbelen, dat doet hij een stuk beter. :P

"When you grow up your heart dies"

• MuVo
dreester schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:53:
[...]

Het lijkt erop dat het in de webbrowser (Edge) niet soepel werkt. Met de Race Control app werkt het prima op 50Hz. :)
Dat soort apps werken inderdaad beter dan Edge :).

• MuVo
sjaool schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:20:
Ik hoop dat Rick Winkelman er de volgende race weer bij is. Dat hakkelende commentaar van Jack is nou niet het meest prettige om naar te luisteren. Het is zo droog en saai als wat. Laat Jack maar lekker in de paddock rond hobbelen, dat doet hij een stuk beter. :P
Eens, ben gewisseld naar het Sky comentaar.

• La1974
sjaool schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:20:
Kunnen we in dit forum niet afspreken dat we ophouden met klagen over het commentaar?

Iedere week hetzelfde liedje en met drie races achter elkaar is het nu drie weken lang klagen.

Het commentaar is er nu eenmaal en klagen verandert daar niets aan. Je kan altijd switchen naar een andere taal (als je niet via Ziggo kijkt).

Ik stel voor dat we stoppen met klagen totdat de Nent groep de commentatoren bekend maakt (en dan een weekje klagen, of blij zijn en weer stoppen met deze nutteloze discussie).

• sjaool

sjaool

La1974 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:41:
[...]

Kunnen we in dit forum niet afspreken dat we ophouden met klagen over het commentaar?

Iedere week hetzelfde liedje en met drie races achter elkaar is het nu drie weken lang klagen.

Het commentaar is er nu eenmaal en klagen verandert daar niets aan. Je kan altijd switchen naar een andere taal (als je niet via Ziggo kijkt).

Ik stel voor dat we stoppen met klagen totdat de Nent groep de commentatoren bekend maakt (en dan een weekje klagen, of blij zijn en weer stoppen met deze nutteloze discussie).
Lol, klagen over het commentaar en kwaliteit van de uitzendingen daar is dit topic juist voor geopend. ;)

• AtlAntA

AtlAntA

La1974 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:41:
[...]

De grootste reden om dit topic destijds te openen was juist vanwege het geklaag over het commentaar in de race topics en het hoofd topic.

Ik wijs bij deze je voorstel af. :)

• La1974
sjaool schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:03:
[...]

Lol, klagen over het commentaar en kwaliteit van de uitzendingen daar is dit topic juist voor geopend. ;)
Ook goed. Dan weet ik dat ik hier niet meer moet zijn. Succes met het nutteloze klagen. Wellicht goed om de titel van dit topic ook te wijzigen want die dekt nu niet te lading.

Iets van [F1] en azijnpissers en tijdverspilling.

[Voor 18% gewijzigd door La1974 op 10-09-2021 16:46]

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

La1974 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:45:
[knip]Wellicht goed om de titel van dit topic ook te wijzigen want die dekt nu niet te lading.

[knip]
De uitleg in het roze gedeelte (topic warning), ook niet?

Steady as she goes...

• sjaool

sjaool

La1974 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:45:
[...]

Ook goed. Dan weet ik dat ik hier niet meer moet zijn. Succes met het nutteloze klagen. Wellicht goed om de titel van dit topic ook te wijzigen want die dekt nu niet te lading.

Iets van [F1] en azijnpissers en tijdverspilling.
Wow, lange teentjes? Ik zet hier netjes neer waarom ik Rick een betere commentator vind dan Jack en meteen is dit forum niet goed meer? Maar goed het is maar wie je een azijnpisser wilt noemen. ;)

• La1974
sjaool schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:08:
[...]

Wow, lange teentjes? Ik zet hier netjes neer waarom ik Rick een betere commentator vind dan Jack en meteen is dit forum niet goed meer? Maar goed het is maar wie je een azijnpisser wilt noemen. ;)
Het ging niet alleen om jouw post hoor. Blader de laatste 10 (of 20) pagina's maar terug en tel hoeveel berichten er over het slechte commentaar gaan.

Dat is voor mij de reden om weg te gaan bij dit sub-forum. Het gaat alleen maar over het commentaar en daar heb ik geen commentaar meer op en het commentaar op het commentaar van iedereen interesseert mij ook niet.

Dus vat het niet persoonlijk op :) ;w .

• PatrickC
Zit Olav nu te promoten dat Max Lewis er maar af moet tikken in de sprintrace? Weken lang hebben ze Hamilton zitten beschermen om zo de negatieve reacties op Zandvoort richting Hamilton te verminderen en nu Zandvoort voorbij is mag alles weer? Hoe hypocriet ben je dan!

• AtlAntA

AtlAntA

La1974 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:11:
[...]

Het ging niet alleen om jouw post hoor. Blader de laatste 10 (of 20) pagina's maar terug en tel hoeveel berichten er over het slechte commentaar gaan.

Dat is voor mij de reden om weg te gaan bij dit sub-forum. Het gaat alleen maar over het commentaar en daar heb ik geen commentaar meer op en het commentaar op het commentaar van iedereen interesseert mij ook niet.

Dus vat het niet persoonlijk op :) ;w .
Tja als het off topic zou zijn heb je een punt. Het enigste wat je nu hebt bereikt is jezelf ergeren aan on topic posts in dit topic en daarbij een off topic discussie hebt gestart.

Ontopic: ben benieuwd wanneer Rick terugkomt. Hij begon voor mij toch een vertrouwde stem te worden voor de vrije trainingen.
Ik mis Rick

• PatrickC
La1974 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:11:
[...]

Het gaat hier om veel meer dan dat, b.v. ook alternatieve methodes om legaal naar F1 te kijken. En inderdaad… de berichten over slecht commentaar komen ook vaak voorbij, maar ja… daar is dan ook vaak een reden voor. Maar als je je daaraan stoort, dan zou ik er vooral niet op gaan reageren, maar gewoon negeren. ;)

• noo
  • Niet online
Nou laat mij dan eens zeuren over de F1TV reclame OP F!TV aan het begin van een sessie :-)

[Voor 4% gewijzigd door noo op 10-09-2021 17:56]

• AtlAntA

AtlAntA

noo schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:55:
Nou laat mij dan eens zeuren over de F1TV reclame OP F!TV aan het begin van een sessie :-)
Het is reclame voor hunzelf. Daar kan ik nog mee leven. :)

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hier ineens de F2 race niet meer zichtbaar op F1TV website en Race Control, staat niet meer in de lijst.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• Bram1041
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-09 13:55
JohanKupers schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 08:57:
Hier ineens de F2 race niet meer zichtbaar op F1TV website en Race Control, staat niet meer in de lijst.
Ik zat ook al te zoeken waar de stream van de race is... Hopelijk is 'ie zo weer beschikbaar en kan je wel terugspoelen :)

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Bram1041 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:00:
[...]

Ik zat ook al te zoeken waar de stream van de race is... Hopelijk is 'ie zo weer beschikbaar en kan je wel terugspoelen :)
Ik ben overgestapt naar Ziggo Sport Totaal for the time being.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• PatrickC
F2 wel op Ziggo Sport nu, maar inderdaad… niet te zien in F1 TV Pro app op mijn iPad.

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ondertussen F1TV op twitter:

Hi there, thanks for bringing to our attention, our team are now looking into this issue

Goh, verrassend!

⛔ Trackers of betalen ⛔

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

En we hebben weer beeld op F1TV *O*

New live session detected van Race Control 8)

[Voor 40% gewijzigd door JohanKupers op 11-09-2021 09:14]

⛔ Trackers of betalen ⛔

• AtlAntA

AtlAntA

JohanKupers schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 09:03:
Ondertussen F1TV op twitter:

Hi there, thanks for bringing to our attention, our team are now looking into this issue

Goh, verrassend!
Dit soort geklooi vermindert de meerwaarde van een F1TV abbo wel een beetje.

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

AtlAntA schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:04:
[...]

Dit soort geklooi vermindert de meerwaarde van een F1TV abbo wel een beetje.
Het is alleen met vlagen zo, dan loopt het een paar weekenden zonder problemen en dan begint het weer te klooien. Vorige week werkte alles perfect, behalve dan de F1 race zelf die bij mij haperde, waardoor ik de buren al hoorde juichen terwijl bij mij de laatste ronde in ging door het bufferen. Rest van afgelopen weekend geen enkele hapering gehad.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• waah
Lichtelijk offtopic: maar ik ben blij dat hier niemand in de buurt iets geeft om F1 ;-)

Kan ik gewoon kijken wanneer het me uitkomt. Zonder dat er spoilers zijn. Alleen de radio en Live TV niet aan laten staan.....

Ben zelf nog wel tevreden met F1TV Pro... Zolang de Android-tv onofficiele app nog werkt teminste ;-) want dat gaat vlekkeloos

• jan390
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 12:20
JohanKupers schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 10:20:
[...]

Het is alleen met vlagen zo, dan loopt het een paar weekenden zonder problemen en dan begint het weer te klooien. Vorige week werkte alles perfect, behalve dan de F1 race zelf die bij mij haperde, waardoor ik de buren al hoorde juichen terwijl bij mij de laatste ronde in ging door het bufferen. Rest van afgelopen weekend geen enkele hapering gehad.
Die mismatch hou je sowieso
F1TV loopt hier ongeveer 30 seconden achter op ziggo. (maar F1TV is bij mij behoorlijk stabiel)
ziggo loopt weer 10 seconden achter op de livetiming van Formula1

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:33
Keek FP2 via Ziggo (kanaal 401). Waren er meer mensen die de onboards niet konden horen? Olav hoorde ze wel.

iRacing Profiel

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:05

MeNTaL_TO

The future is not set

alexbl69 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 15:57:
Keek FP2 via Ziggo (kanaal 401). Waren er meer mensen die de onboards niet konden horen? Olav hoorde ze wel.
Ik hoorde ook niets (bijvoorbeeld tussen FIA en Ferrari).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ik heb een audiosync probleem met F1TV zodra die via de Chromecast loopt. :?

⛔ Trackers of betalen ⛔

• noo
  • Niet online
Heeft de post-sprint show op F1TV vertraging of is er weer iets stuk? Zit al 10 minuten naar 'coverage will begin shortly' te staren

[Voor 31% gewijzigd door noo op 11-09-2021 17:22]

• fommas
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22-09 21:39
JohanKupers schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 16:23:
Ik heb een audiosync probleem met F1TV zodra die via de Chromecast loopt. :?
Dacht dat het aan mij lag, maar niet dus

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

fommas schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 18:04:
[...]

Dacht dat het aan mij lag, maar niet dus
Heb uiteindelijk maar het PLC aangezet op de Chromecast, die liep zo goed als synchroon.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• DDX
  • Registratie: april 2001
Lol, probeer bij f1tv antwoord/oplossing te krijgen dat ik niet steeds ipv6 moet disablen om live sessies te kunnen kijken. (vermoed iets met land detectie)
Na eerst wat standaard antwoorden, krijg ik net dit antwoord ;
Using the I.Pv6 usually creates issues in the server connection with the Host - therefore the issues you encounter.

Please try to avoid using this type of connection as it will create issues with your account and subscription.

Using the I.Pv4 connection will work and no other issues should come up, however if any errors come up, please do not hesitate on contacting us with any questions you may have.
Als ipv6 problemen geeft moeten ze het misschien niet aan hun kant aanzetten...

https://www.strava.com/athletes/2323035

• AtlAntA

AtlAntA

DDX schreef op zondag 12 september 2021 @ 00:18:
Lol, probeer bij f1tv antwoord/oplossing te krijgen dat ik niet steeds ipv6 moet disablen om live sessies te kunnen kijken. (vermoed iets met land detectie)

[...]

Volgens mij insinueren ze hier dat het bij jou ligt? Het Engels is ook een beetje brak. Lijkt erop dat het door een Frans sprekend persoon is getikt. Juist van Frans naar Engels worden zulke nuances vaak 'weg' vertaald.

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Is er nu al eens iets bekend over hoe we volgend jaar kunnen kijken?
(als je geen f1tv hebt)

• RobertMe
  • Nu online
hjs schreef op zondag 12 september 2021 @ 12:56:
Is er nu al eens iets bekend over hoe we volgend jaar kunnen kijken?
(als je geen f1tv hebt)
Yes, lees de discussie een paar pagina's terug waarbij een paar medegebruikers elkaar figuurlijk in de haren vlogen :+

TL;DR: FOM heeft aangegeven dat F1TV beschikbaar blijft. Maar dat is ook alles. Het zou dus zo kunnen zijn dat net zoals in Duitsland bestaande abonnees tot 5 jaar kunnen blijven verlengen en het abonnement dan alsnog vervalt en verlengen niet mogelijk is. Maar het kan net zo goed zijn dat je wel gewoon een nieuw abonnement kunt aanvragen. Er is zelfs niks bekend over de deal met Ziggo, maar het lijkt mij dat die in ieder geval komt te vervallen. Met als vervolgvraag. Als je nu een abo hebt via Ziggo en ze dadelijk alleen bestaande klanten hun abo laten doorlopen en verlengen, kun je als klant via Ziggo dan wel een betaald abo krijgen?

Edit:
Whoops, "als je geen F1TV hebt". Ik las F1TV en ben gaan reageren.
Nouja, iets met ViaPlay dus, maar volgens mij hebben zij ook nog niks bekend gemaakt.

[Voor 7% gewijzigd door RobertMe op 12-09-2021 13:06]

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Wordt tijd dat het allemaal echt duidelijker wordt dan.

Maar zullen ze wel mee wachten tot na het seizoen en dan iets uitsluiten zodat je geen f1tv meer kan afsluiten als de prijzen bekend worden van die nieuwe dienst.

Overigens heb ik zelf al twee jaar f1tv omdat ik JackMoe was ;)

[Voor 13% gewijzigd door hjs op 12-09-2021 13:14]

• Melantrix
  • Laatst online: 22-09 13:11
DDX schreef op zondag 12 september 2021 @ 00:18:

[...]

Ik weet niet wat je problemen precies zijn maar ik heb zowel ipv6 van kpn op m'n vaste als mobiele lijn en het werkt zonder problemen. (IPv6 dus direct van de provider en niet van een tunnel broker). Daar kan het dus niet aan liggen

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee