Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste
Acties:

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
CH4OS schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:35:
[...]
Dat een zender free-to-air (vrij voor doorgifte) is betekend niet dat een andere zender opeens rechten heeft om de volledige race uit te zenden. ;)
1. Wat snap je niet aan het woord "als" ?
2. Het is nog onbekend of viaplay (ook) een zender krijgt. Dit staat ook in de link die je post, maar moet je wel even iets meer lezen dan alleen de titel. Het zal vast mogelijk zijn om voor 1 race een event zender neer te zetten, maar ik ken het in Nederland nog niet.
3. In andere landen gebeurt het ook (Canvas eergisteren)

• Plenkske
  • Nu online
CH4OS schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:54:
[...]
Maar ook dat F1TV beschikbaar is in Nederland tussen 2022 en 2024, zie mijn edit. Ik ben momenteel abonnee, dus ik heb in elk geval niets te vrezen. Momenteel lift ik via het Ziggo abonnement van mijn ouders, jaar daarvoor had ik met 50% korting F1TV Pro gekeken, wanneer er weer een kortingsactie is, ik verwacht vlak voor de start van volgend seizoen, sluit ik ook gewoon weer opnieuw af aldaar. :)

Ik denk dus niet dat ViaPlay totale exclusiviteit heeft. :)
Ik vraag me nu langzaam af of je aan het trollen bent of gewoon niet leest en alleen maar reageert om te reageren.

"Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees."

Wordt hierboven al gequote en staat meteen na de regels in jou edit.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Plenkske schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:58:
1. Wat snap je niet aan het woord "als" ?
Tja, dan blijf je zelf verder gissen, ook prima. De meeste informatie is gewoon bekend, dus snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden.
2. Het is nog onbekend of viaplay (ook) een zender krijgt. Dit staat ook in de link die je post, maar moet je wel even iets meer lezen dan alleen de titel. Het zal vast mogelijk zijn om voor 1 race een event zender neer te zetten, maar ik ken het in Nederland nog niet.
Gezien in het artikel (ook de bron op corp.formula1.com) aangeeft dat het zowel free-to-air gaat uitzenden, als de DutchGP als free-to-view gaat aanbieden, zal het dus beiden worden. Viaplay zal dan hoogstwaarschijnlijk een betaalpakket worden bij de TV aanbieders.
3. In andere landen gebeurt het ook (Canvas eergisteren)
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Als een zender free-to-air aangeboden wordt, heeft het natuurlijk weinig zin om een andere zender ook de F1 uit te laten zenden. De rechten liggen nu bij Ziggo, die doet daar hun sausje overheen en dat wordt beschikbaar gesteld aan andere zenders. Volgend jaar onder Viaplay zal dat niet anders zijn. De uitzendrechten op TV (en zeker met F1) zijn meestal wel exclusief, toen het bij RTL was, was RTL de enige die het uitzond, ook toen het bij de SBS Groep was, was SBS de enige die het uitzond, waarom zou dat nu opeens veranderen? :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Plenkske schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:01:
Ik vraag me nu langzaam af of je aan het trollen bent of gewoon niet leest en alleen maar reageert om te reageren.
Tja, alle info die er is, is hier ook al meermaals voorbij gekomen + besproken, ook onder de nieuwsartikelen, dus wellicht ben jij nu aan het trollen of aan het reageren om te reageren? Details die er (nog) niet zijn kan niemand nog wat over vertellen, maar ik denk dat er hier een paar mensen zijn die er wat te moeilijk over denken en daarop vastlopen. :)

Alles zal heus wel op tijd duidelijk gemaakt worden. Laat Viaplay eerst eens beginnen met überhaupt het een en ander op te zetten, zou ik zeggen. Voor de rest hebben we in de tussentijd zowel Ziggo als F1TV en is er a.s weekend "gewoon" een Dutch GP, laten we daar eerst eens van genieten. ;)

[Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 31-08-2021 17:13]

• Plenkske
  • Nu online
CH4OS schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:11:
[...]
Tja, alle info die er is, is hier ook al meermaals voorbij gekomen + besproken, ook onder de nieuwsartikelen, dus wellicht ben jij nu aan het trollen of aan het reageren om te reageren? Details die er niet zijn kan niemand nog wat over vertellen, maar ik denk dat er hier een paar mensen zijn die er wat te moeilijk over denken en daarop vastlopen. :)
Misschien slim om even rustig terug te lezen. Je interpreteert de informatie die er is niet volledig juist.
(edit)
Overigens haal je net het belangrijkste stukje van mijn vorige bericht uit je quote....

[Voor 7% gewijzigd door Plenkske op 31-08-2021 17:34]

• grun93
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 04:50
Je kunt het bericht in die link ook zo lezen: de races via F1tv Pro blijven live gestreamd worden, maar de F1 weekenden zijn exclusief voor Viaplay. Dat staat er letterlijk, toch? Exclusief betekent 'uitsluitend'.
In die interpretatie zouden de vrije trainingen en de kwalificatie niet meer live te volgen zijn via F1tv, maar de race wel.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Plenkske schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:13:
Misschien slim om even rustig terug te lezen. Je interpreteert de informatie die er is niet volledig juist.
(edit)
Overigens haal je net het belangrijkste stukje van mijn vorige bericht uit je quote....
In Duitsland is de situatie dat je niet als nieuwe klant kan registreren voor F1TV Pro, klanten die reeds klant waren/zijn van F1TV Pro kunnen hun subscriptie wel verlengen (voor maximaal 5 jaar meen ik). In het aangehaalde artikel wordt geschreven dat de situatie zoals die in Duitsland is, niet naar Nederland komt. Je kunt hier dus gewoon voor F1TV registreren, ook in 2022 en een subscriptie afsluiten.

Maar dit is ook eerder al voorbij gekomen in dit topic en de overige artikelen online...

[Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 31-08-2021 18:03]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

grun93 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:44:
Je kunt het bericht in die link ook zo lezen: de races via F1tv Pro blijven live gestreamd worden, maar de F1 weekenden zijn exclusief voor Viaplay. Dat staat er letterlijk, toch? Exclusief betekent 'uitsluitend'.
In die interpretatie zouden de vrije trainingen en de kwalificatie niet meer live te volgen zijn via F1tv, maar de race wel.
Of de deal is niet zo exclusief als men laat lijken, of wij hebben een andere interpretatie van exclusief.

• Plenkske
  • Nu online
CH4OS schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:48:
[...]
In Duitsland is de situatie dat je niet als nieuwe klant kan registreren voor F1TV, klanten die reeds klant waren/zijn van F1TV kunnen hun subscriptie wel verlengen via F1TV (voor maximaal 5 jaar meen ik). In het aangehaalde artikel wordt geschreven dat de situatie zoals die in Duitsland is, niet naar Nederland komt. Je kunt hier dus gewoon voor F1TV registreren, ook in 2022 en een subscriptie afsluiten.

Maar dit is ook eerder al voorbij gekomen in dit topic en de overige artikelen online...
Lees het tweakers artikel nou eens goed. Notabene in de laatste regel van de alinea over duitsland staat:
"Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees."
Of je dus vanaf 2022 een nieuw abonnement kunt afsluiten is juist nog onbekend.
En dit is wat nu in afgelopen paar uur al paar keer gepost wordt hier.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Plenkske schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:04:
Lees het tweakers artikel nou eens goed. Notabene in de laatste regel van de alinea over duitsland staat:
Of je dus vanaf 2022 een nieuw abonnement kunt afsluiten is juist nog onbekend.
En dit is wat nu in afgelopen paar uur al paar keer gepost wordt hier.
Ik begin serieus te denken dat jij nu degene bent die aan het trollen is. Het is zo vaak voorbij gekomen, niet alleen hier overigens. Ik kan het niet mooier maken dan het is. Ik heb nu aangegeven hoe de situatie in Duitsland is en men schrijft dat die situatie niet naar Nederland komt.

Duidelijker kan het niet worden, maar toch hou je vol dat ik degene ben die niet lees, andere websites zeggen hetzelfde. Het artikel van Tweakers is gewoon ruk geschreven, er is in de comments ook over gesproken over hoe dat de vork in de steel steekt in Duitsland, ook in dit topic en andere websites.

• Plenkske
  • Nu online
CH4OS schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:07:
[...]
Ik begin serieus te denken dat jij nu degene bent die aan het trollen is. Het is zo vaak voorbij gekomen, niet alleen hier overigens. Ik kan het niet mooier maken dan het is. Ik heb nu aangegeven hoe de situatie in Duitsland is en men schrijft dat die situatie niet naar Nederland komt.

Duidelijker kan het niet worden, maar toch hou je vol dat ik degene ben die niet lees, andere websites zeggen hetzelfde. Het artikel van Tweakers is gewoon ruk geschreven, er is in de comments ook over gesproken over hoe dat de vork in de steel steekt in Duitsland, ook in dit topic en andere websites.
Nu wordt het een welles nietes cirkel.

Bron artikel: https://corp.formula1.com...-netherlands-for-viaplay/
Staat een heel klein stuk over f1 tv pro. Dat zo geschreven is dat je dus nog niks kunt zeggen over hoe de situatie zal zijn.
Geef jij mij maar eens een bron aan dan waaruit blijkt dat je volgend jaar in nederland een nieuw f1 tv pro abonnement kunt nemen.
En kom nu niet aan met dat tweakers artikel, want dan komen we in dezelfde cirkel terecht.

Volgens mij is er gewoon nog niet meer aan officiele info.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Plenkske schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:18:
Geef jij mij maar eens een bron aan dan waaruit blijkt dat je volgend jaar in nederland een nieuw f1 tv pro abonnement kunt nemen.
En kom nu niet aan met dat tweakers artikel, want dan komen we in dezelfde cirkel terecht.
Heeft geen nut, je wilt het toch niet aannemen, lees gewoon dit topic door, gebruik de zoekfunctie daarvoor of Google even. Fijne avond. Ook reeds gepost:
Hier komt het antwoord letterlijk ook voorbij, wel pas bijna op het einde.

[Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 31-08-2021 18:52]

• Plenkske
  • Nu online
CH4OS schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:19:
[...]
Heeft geen nut, je wilt het toch niet aannemen, lees gewoon dit topic door, gebruik de zoekfunctie daarvoor of Google even. Fijne avond.
Ohja, nu moet ik jou standpunt gaan bewijzen 8)7 _O-

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Vergeten we even niet dat jullie nu continu verwijzen naar een artikel op Tweakers? En dus niet de originele bron? En dat het aanhalen van dingen als "races blijven beschikbaar" en dan de suggestie "maar FPs en Qs misschien niet" potentieel al een foute vermelding van "races" is en de bron wellicht over "race weekenden" spreekt en Tweakers er "races" van gemaakt heeft.

En dingen als "bestaande klanten kunnen blijven kijken" ook onderhevig is aan interpretatie. Want als je via de VodafoneZiggo combideal kijkt, ben je dan een klant? En kun je als klant (in bv Duitsland) je abonnement ook wijzigen? Of opzeggen en later opnieuw afsluiten? Of moest je bij het ingaan van de nieuwe voorwaarden een abonnement hebben, en moet je dat continu laten door lopen en dus steeds automatisch verlengen?

Oftewel: jullie zitten vanuit twee kampen een discussie te voeren zonder dat iemand ook maar iets van bewijs / een echte bron erbij haalt.

Het enige dat we op het moment weten, is dat we het niet weten. Behalve dat F1TV op een of andere manier beschikbaar blijft, maar mogelijk alleen voor bestaande klanten, en in hoeverre je als bestaande klant (al dan niet via de VodafoneZiggo combi) de mogelijkheden hebt om je abonnement aan te passen (bv dus overstappen van de gratis combi deal naar een betaald abo) is nog allemaal niet bekend en dus pure speculatie.

• Plenkske
  • Nu online
RobertMe schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:25:
Vergeten we even niet dat jullie nu continu verwijzen naar een artikel op Tweakers? En dus niet de originele bron? En dat het aanhalen van dingen als "races blijven beschikbaar" en dan de suggestie "maar FPs en Qs misschien niet" potentieel al een foute vermelding van "races" is en de bron wellicht over "race weekenden" spreekt en Tweakers er "races" van gemaakt heeft.

En dingen als "bestaande klanten kunnen blijven kijken" ook onderhevig is aan interpretatie. Want als je via de VodafoneZiggo combideal kijkt, ben je dan een klant? En kun je als klant (in bv Duitsland) je abonnement ook wijzigen? Of opzeggen en later opnieuw afsluiten? Of moest je bij het ingaan van de nieuwe voorwaarden een abonnement hebben, en moet je dat continu laten door lopen en dus steeds automatisch verlengen?

Oftewel: jullie zitten vanuit twee kampen een discussie te voeren zonder dat iemand ook maar iets van bewijs / een echte bron erbij haalt.

Het enige dat we op het moment weten, is dat we het niet weten. Behalve dat F1TV op een of andere manier beschikbaar blijft, maar mogelijk alleen voor bestaande klanten, en in hoeverre je als bestaande klant (al dan niet via de VodafoneZiggo combi) de mogelijkheden hebt om je abonnement aan te passen (bv dus overstappen van de gratis combi deal naar een betaald abo) is nog allemaal niet bekend en dus pure speculatie.
Daarom haalde ik de bron er dus wel bij in mijn nu twee na laatste bericht...

• 3raser
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21-09 16:30

3raser

⚜️ Premium member

Ik ben geen Ziggo klant en zit ook niet in een Ziggo gebied. Waar kan ik die gratis F1 nu precies bekijken? Want die streams zijn tijdelijk toch gratis beschikbaar voor alle Nederlanders?

Ik heb al op Ziggogo.tv gekeken maar dan moet ik alsnog inloggen met een Ziggo account. Die heb ik dus niet.

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

3raser schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:38:
Ik ben geen Ziggo klant en zit ook niet in een Ziggo gebied. Waar kan ik die gratis F1 nu precies bekijken? Want die streams zijn tijdelijk toch gratis beschikbaar voor alle Nederlanders?

Ik heb al op Ziggogo.tv gekeken maar dan moet ik alsnog inloggen met een Ziggo account. Die heb ik dus niet.
Zit ziggosport ook niet bij andere aanbieders?

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

MikeyMan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:40:
[...]

Zit ziggosport ook niet bij andere aanbieders?
Niet bij NLZiet (wat ik heb).

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

3raser schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:41:
[...]

Niet bij NLZiet (wat ik heb).
Oh, nee, dan niet. Denk dat het dan een hele uitdaging wordt.
Gauw F1TV regelen maar dan ;)

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
3raser schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:38:

Heb je nog een ouderwetsch TV abo of alleen internet? Bij Solcon bv. staan de Ziggo Sport kanalen (vanaf kanaal 160) dit weekend open voor iedereen. Gratis kijken via streams kan dacht ik niet.

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

noo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:45:
[...]

Heb je nog een ouderwetsch TV abo of alleen internet? Bij Solcon bv. staan de Ziggo Sport kanalen (vanaf kanaal 160) dit weekend open voor iedereen. Gratis kijken via streams kan dacht ik niet.
Alleen internet. Is Ziggo serieus alleen te kijken via ouderwetse media?

• PatrickPR
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 09:09
Voor Trined klanten zijn de Ziggo TV kanalen vanaf donderdag tot en met dinsdagochtend open gezet. Deze zijn te vinden vanaf kanaal 271 en het geldt voor zowel DVB-C en interactieve TV.

• MaxPelle12
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 10:13
3raser schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:47:
[...]

Nou in princie ook via verschillende apps van providers. Maar die hebben wel allemaal ook een tv kastje. Denk dat dit vooral dan aan nlziet ligt dat ze dit pakket niet aanbeiden. Dat is een keuze van hun. Waar jij nu een nadeel aan hebt aangezien het gratis is.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Nee hoor, ook via het "moderne" streamen ;)

Ga maar zeuren bij NLZiet waarom ze het niet uitzenden, Ziggo biedt het tenslotte gratis aan alle providers die Ziggo Sport in het pakket hebben zitten.

Steady as she goes...

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

hardware-lover schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:51:
[...]

Nee hoor, ook via het "moderne" streamen ;)

Ga maar zeuren bij NLZiet waarom ze het niet uitzenden, Ziggo biedt het tenslotte gratis aan alle providers die Ziggo Sport in het pakket hebben zitten.
Ik ga zeker zeuren.

• MEN-O
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 14:05
[...]

Nee, als je Ziggo klant bent, kun je overal ter wereld kijken zowat met de Ziggo go app.

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 08:44
Bij iedereen werkt f1 tv vandaag goed? Ik heb regelmatig buffering, maar het kan aan mn access point liggen..

[Voor 6% gewijzigd door roda_djavulen op 03-09-2021 11:06]

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22-09 20:37
MEN-O schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:54:
[...]

Nee, als je Ziggo klant bent, kun je overal ter wereld kijken zowat met de Ziggo go app.
Alleen de EU eigenlijk ;)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Shadow Ghost | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

roda_djavulen schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:05:
Bij iedereen werkt f1 tv vandaag goed? Ik heb steeds buffering, maar het kan aan mn access point liggen..
Yup, niks aan de hand.

edit: Wacht even; ik gebruik Race Control net. Weet niet of hier verschil in zit.

[Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 03-09-2021 11:06]

• Highfive95
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 10:29
Bij iedereen werkt f1 tv vandaag goed? Ik heb steeds buffering, maar het kan aan mn access point liggen..
Hier werkt het goed, geen haperingen of iets dergelijks.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Draai op dit moment via Race Control, dat ging tot nu toe probleemloos tijdens FP1 van F3.

Steady as she goes...

• roda_djavulen
@MikeyMan @Highfive95 @hardware-lover Ok, dan zal ik eens naar mn hardware kijken, dacht eerder van de week ook al problemen te hebben. Maar gezien de geschiedenis van F1 TV twijfelde ik :)

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Niets aan te doen dus...

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Logisch antwoord eerlijk gezegd...

• StefanVerkerk
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:03
Kennelijk is de 4 a 5 seconde vertraging in team radio op de driver cams dus de bedoeling.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

F1TV down?

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• roda_djavulen
@StefanVerkerk is dat misschien om de scheldwoorden te filteren? Of komen die nog steeds door?

• roda_djavulen
Aan het bufferen bij mij :+
maar dat ligt aan mij hadden we al bepaald middels een enquete :P

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 10:14
@Spollie Man man man, ik schrok me net rot met dat geluidje van 'new live session detected'. Ik had geen idee waar dit vandaan kwam, dus ik heb alles afgezocht. Aangezien ik ook zat te RDP-en naar mijn werk pc, heb ik 2 pc's afgezocht. Via Google kwam ik er uiteindelijk achter dat mijn pc niet overgenomen was of dat mijn baas mijn pc aan het checken was :p Wel goede feature btw!

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 10:16
Als ik inlog op f1tv website of via app kan ik de fp1 niet kijken ?
(net ook niet met fp van f3)
Ik zie alleen de weekend warmup staan die ik kan kijken.

En mijn abonnement is gewoon nog actief tot augustus 2022 ('F1 TV Pro Annual')

Meer mensen dit probleem ?
Voor nu niet zo heel erg, maar morgen en overmorgen wil ik wel kunnen kijken ;)

[Voor 32% gewijzigd door DDX op 03-09-2021 11:37]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hier doet F1TV het ook niet

⛔ Trackers of betalen ⛔

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 10:16
Nou bij mij is het dus iets van landdetectie die niet goed gaat ofzo.
Zet ik wifi uit op telefoon en ga ik via kpn dan mag ik wel kijken.

Maar geen melding oid op site dat ik niet mag kijken.

[Voor 17% gewijzigd door DDX op 03-09-2021 11:50]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Spollie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:26
LoeWn schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:28:
@Spollie Man man man, ik schrok me net rot met dat geluidje van 'new live session detected'. Ik had geen idee waar dit vandaan kwam, dus ik heb alles afgezocht. Aangezien ik ook zat te RDP-en naar mijn werk pc, heb ik 2 pc's afgezocht. Via Google kwam ik er uiteindelijk achter dat mijn pc niet overgenomen was of dat mijn baas mijn pc aan het checken was :p Wel goede feature btw!
LOL, je kan het wel uitzetten overigens.

• GoldenBatt
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online
Hier geen enkel gezeur met F1tv. Kijk via de RaceControl app (Die hier helaas niet sync wil lopen met meerdere streams ondanks de nieuwe update).

Zojuist ook even via chrome de officiele site geprobeerd. Daar kom ik ook direct in. Wellicht is er iets gefixt ondertussen?

Specs!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hier doet die het ook weer normaal

⛔ Trackers of betalen ⛔

• PatrickC
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:48
Pffff… hebben we eindelijk een GP van NL en dan moeten we het doen met dat commentaar van Jack.. zo jammer dat Rick er niet bij is…

• GrooV
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-09 18:45
Jack is wel echt pure ellende kwa commentaar, waarom is Rick er niet bij?

• PatrickC
GrooV schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:22:
Jack is wel echt pure ellende kwa commentaar, waarom is Rick er niet bij?
Herstellende van een hartoperatie.

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 05:09
Hmm, tot mijn verrassing zie ik dat Ziggo Select is opengesteld door KPN. Vind ik niet erg hoor, maar dacht dat alleen de race op het open kanaal zou worden uitgezonden. :)
Top!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• SLice88
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22-09 12:31
PatrickC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:13:
Pffff… hebben we eindelijk een GP van NL en dan moeten we het doen met dat commentaar van Jack.. zo jammer dat Rick er niet bij is…
Helemaal mee eens. Ik zet F1tv op met Sky commentaar d:)b

• NLDViane
  • Laatst online: 22-09 14:47
Driver Tracker en Data Channel lijken stuque in Race Control, meer mensen met dit probleem?

EDIT: fixed it, Driver Tracker en Data Channel apart ingeladen in plaats van via de opgeslagen layout

[Voor 36% gewijzigd door NLDViane op 03-09-2021 15:27]

• XLord
  • Laatst online: 22-09 17:26
Bij iedereen werkt f1 tv vandaag goed? Ik heb regelmatig buffering, maar het kan aan mn access point liggen..
de eerste vrije training moest ik missen doordat ik m'n zoontje van school moest halen, maar ik heb bij de 2de vrije training ook behoorlijk last van buffering. Hoop dat de kwalificatie morgen wel wat minder buffering problemen heeft.

Zondag gelukkig wat minder last van doordat ik dan bij m'n pa via ziggo kijk (helaas dan wel weer NL commentaar :+ )

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Wat een verschikking is die Jack toch als commentator, respect voor Olav Mol.

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Exocet schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:04:
Ik ben blij dat er Engels commentaar beschikbaar is en hoop ook dat volgend jaar andere Nederlandse commentatoren zijn.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• noo
  • Niet online
Hier is de 'Our Expectations for You Were Low But Holy Fuck' meme wel van toepassing.

• La1974
  • Laatst online: 09:42
[...]

Wat is er ouderwetst aan tv via ip over glasvezel? Tv dat nog door de overgrote meerderheid gebruikt wordt?

Dat sommigen geen tv kijken of alleen via NLZiet maakt de andere manieren nog niet ouderwets.

Ik snap wel dat Ziggo zich alleen richt op hun huidige verdienmodel. Via de reguliere tv aanbieders.

• La1974
Maarten_E schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:35:
Hmm, tot mijn verrassing zie ik dat Ziggo Select is opengesteld door KPN. Vind ik niet erg hoor, maar dacht dat alleen de race op het open kanaal zou worden uitgezonden. :)
Top!
Wat is in jouw beleving dan een open kanaal?

Ziggo Sport is nu ‘open’ bij alle tv providers.

• PatrickC
Waarom bij deze GP bij Ziggo toch niet met meerdere personen commentaar geven? Ze zijn allemaal op het circuit aanwezig. Olav mist weer dat Lando op mediums rijdt tov Lewis op softs…

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 05:09
La1974 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:10:
[...]

Wat is in jouw beleving dan een open kanaal?

Ziggo Sport is nu ‘open’ bij alle tv providers.
Normaal kan ik Ziggo Sport Select niet ontvangen op kanaal 233, nu kon ik er zonder problemen op.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 07:33
Gisteren Grand Prix Radio aangezet onderweg en ik heb het van ellende maar uitgezet.
Echt niet te harden dat commentaar.

Je zal maar blind zijn en F1 fan en NL commentaar willen..... je vraagt je continu af wie er toch continu aan het stofzuigen is maar als grootste ellende Jack die het commentaar verzorgt ipv de koffie.

Ik hoop echt dat hij niet mee de overstap maakt volgend jaar.
Olav mag van mij wel blijven als hij iemand naast hem krijgt.

Edit: KPN heeft de sportkanalen ook open staan.

[Voor 3% gewijzigd door Ad de Jong op 04-09-2021 13:33]

Mijn profiel op Discogs

• PatrickC
Pffff… hopelijk maak ViaPlay er volgend jaar wat beters van qua verslaggeving… op een paar krukjes in de paddock met een TV scherm erachter wat bijna niet zichtbaar is door het licht buiten. En weer reclame…

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

4K niet actief bij kanaal 14.

/edit: nu wel weer.

[Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 04-09-2021 15:07]

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:01

AtlAntA

Hier stond iets kinderachtigs.

PatrickC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:13:
Waarom bij deze GP bij Ziggo toch niet met meerdere personen commentaar geven? Ze zijn allemaal op het circuit aanwezig. Olav mist weer dat Lando op mediums rijdt tov Lewis op softs…
Ik hoor het liefste alleen Mol praten als ik eerlijk ben. Soms is hij echt super scherp en mist hij bijna niets. Vandaag echter leek het erop dat hij druk aan het candy crushen was oid. Erg jammer. Misschien was hij de focus wat kwijt omdat de Dutch GP voor wat extra druk zorgde oid.

Avatar does not reflect reality. *much*

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:10
Even advocaat van de duivel spelend.... Mol als de ultieme man die F1 met Jos en nu Max populair gemaakt heeft in Nederland. En zich er ook zo naar gedragen heeft... Waar is hij? Met trots had hij 2 dagen in de commentaarpositie kunnen (imo moeten) zitten gisteren en vandaag. Zeker aan moeten schuiven bij de pre/post show en F1-Cafe. Dit had zijn drukste weekend ooit moeten/kunnen zijn. Naar het schijnt was hij aan het bijverdienen bij 538 dit weekend?

• Ad de Jong
  • Laatst online: 07:33
AtlAntA schreef op zondag 5 september 2021 @ 00:56:
[...]

Ik hoor het liefste alleen Mol praten als ik eerlijk ben. Soms is hij echt super scherp en mist hij bijna niets. Vandaag echter leek het erop dat hij druk aan het candy crushen was oid. Erg jammer. Misschien was hij de focus wat kwijt omdat de Dutch GP voor wat extra druk zorgde oid.
Hij is soms scherp omdat hij enorm veel kennis heeft.
Maar omdat hij allerlei dingen (alleen) aan het volgen is mist hij dingen op de baan.
Ik zou dan graag bv een Rick Winkelman naast zien zitten die dan de schermen doet en Olav het verslag op de baan.
Het is al lang geen 1 man taak meer.

En dan bv Allard Kalf in/achter de pits zodat Jack de catering kan doen zonder zich te laten horen.

Mijn profiel op Discogs

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:01

AtlAntA

Hier stond iets kinderachtigs.

Ad de Jong schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:57:
[...]

Hij is soms scherp omdat hij enorm veel kennis heeft.
Maar omdat hij allerlei dingen (alleen) aan het volgen is mist hij dingen op de baan.
Ik zou dan graag bv een Rick Winkelman naast zien zitten die dan de schermen doet en Olav het verslag op de baan.
Het is al lang geen 1 man taak meer.

En dan bv Allard Kalf in/achter de pits zodat Jack de catering kan doen zonder zich te laten horen.
Rick is growing on me lately dus dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn. Allard is al lang niet meer (imho) de Allard die die vroeger was dus die mag lekker z'n YT blijven doen.

En Jack..? Tja ik heb wel respect voor wat zijn kunnen en doen maar zodra ik zijn stem hoor of ik hem zie lopen ga zsm op zoek naar een alternatief.

Avatar does not reflect reality. *much*

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 10:29

d0s

sssst

Allard was gisteren commentator op het circuit en eerlijk gezegd was dat veel beter dan Olav en Jack samen. Zou niet verkeerd zijn om hem weer terug te hebben als pitreporter.

Slipstream doet hij ook erg leuk. Oranje bril ook wel, maar wel een stuk scherper dan de eerder genoemde heren.

[Voor 10% gewijzigd door d0s op 05-09-2021 09:51]

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
d0s schreef op zondag 5 september 2021 @ 09:50:
Allard was gisteren commentator op het circuit en eerlijk gezegd was dat veel beter dan Olav en Jack samen. Zou niet verkeerd zijn om hem weer terug te hebben als pitreporter.

Slipstream doet hij ook erg leuk. Oranje bril ook wel, maar wel een stuk scherper dan de eerder genoemde heren.
Tsja, pitreporter bestaat eigenlijk niet meer. Toen Kalff het deed, liep hij gewoon tijdens Q en race door de pit. Als hij iets wilde weten, liep hij de pitbox van dat team in.

Tegenwoordig sta je in een aangewezen vak te wachten op iemand die info komt brengen. Als Jack niet zo popiejopie zou willen zijn, kan hij dat ook wel prima.

• RobertMe
  • Nu online
PWM schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:00:
[...]

Tsja, pitreporter bestaat eigenlijk niet meer. Toen Kalff het deed, liep hij gewoon tijdens Q en race door de pit. Als hij iets wilde weten, liep hij de pitbox van dat team in.

Tegenwoordig sta je in een aangewezen vak te wachten op iemand die info komt brengen. Als Jack niet zo popiejopie zou willen zijn, kan hij dat ook wel prima.
Pitreporter zoals vroeger, letterlijk in de pits, bestaat inderdaad niet meer omdat reporters niet in de pitstraat mogen komen. Maar toch is (/was, want corona) Ted een pitreporter. Er zijn op de meeste circuits doorgangen van paddock naar pitstraat, en die zijn gewoon toegankelijk tijdens de race. Dus Ted stond pre-corona gewoon vanuit zo'n gang te kijken wat er zich afspeelde en ook via die weg kon hij nog wel eens live "vanuit de pitstraat" zeggen welke banden iemand kreeg bij een pitstop, zonder dat het op TV was. Daarnaast hebben de garages natuurlijk ook een achteringang. Ik weet alleen niet of een reporter via die weg een mogelijkheid heeft om in contact met een team te komen of dat ze hem dan weer snel weg sturen.

Als je naar de verslaggeving van bv Sky kijkt heb je dan echt Ted nog meer as ouderwetse pitreporter die info geeft van wat zich in de pitstraat afspeelt en ook vaker info vanuit teams geeft (reden uitvalbeurt bv, maar dat kan ook uit een algemener "persbericht" komen). En bv Natalie Pinkham of Rachel Brooks zijn dan journalisten/interviewers. Jack bij Ziggo is nu dan ook voor 90% journalist/interviewer en 10% "pitreporter".

Overigens is het volgens mij ook zo dat er wel weer pitreporters daadwerkelijk in de pitstraat mogen zijn met de FPs. Of in ieder geval pre-corona was dat zo.

• PatrickC
d0s schreef op zondag 5 september 2021 @ 09:50:

Bij RTL is de kwaliteit van verslaggeving tijdens races gewoon veel beter dan bij Ziggo. Als je b.v. de verslaggeving van de 24 uur van Le Mans bekijkt… een deskundige verslaggever samen met een echte coureur en dan Allard in de pits. En dan kun je ook nog eens vragen aan hun stellen via b.v. Twitter. Bij Ziggo vinden ze zichzelf veel te belangrijk/grappig… ze moeten zichzelf ook verkopen want… schrijven boeken en treden zelfs op in theaters. En bij Rob, Robert, Tom en van Gameren heb ik meer het idee dat je af en toe naar een slap aftreksel van Top Gear zit te kijken… de ‘races’ tussen de heren, ‘the Masked Simmer’, elkaar constant liggen jennen…

• StefanVerkerk
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:03
XLord schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:17:
[...]
maar ik heb bij de 2de vrije training ook behoorlijk last van buffering. Hoop dat de kwalificatie morgen wel wat minder buffering problemen heeft.
Hoe was de kwalificatie? En kijk je in de browser / in de app of maak je gebruik van een 3rd party app zoals Racecontrol of F1Viewer?

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10:24

pinda powerrr

Slow down...

Giedo van der Garde bij F1TV volgend jaar? Erg prettig samen met Buxton :)

The blues ain't nothing but a good man feeling bad

• prOnorama2
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 09-09 14:42
Dacht dat F1 Zandvoort gratis was maar als ik naar https://www.ziggogo.tv/nl.html ga dan wordt een login met klantnummer gevraagd :?

Ik zoek gewoon een simpele livestream zonder account etc., 720p is goed genoeg.

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

F1TV buffert hier continue

⛔ Trackers of betalen ⛔

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10:24

pinda powerrr

Slow down...

Via CCTV (app) werkt het wel, maar op de laptop ook continu buffer.

The blues ain't nothing but a good man feeling bad

• La1974
prOnorama2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:43:
Dacht dat F1 Zandvoort gratis was maar als ik naar https://www.ziggogo.tv/nl.html ga dan wordt een login met klantnummer gevraagd :?

Ik zoek gewoon een simpele livestream zonder account etc., 720p is goed genoeg.
F1 was alleen gratis bij de reguliere tv abonnementen. Maakt niet uit bij welke provider. Internet only gratis was niet beschikbaar.

• La1974
De app is gewoon ruk. De streams werken op zich prima via Apple TV of Google TV. Maar op een iPad moet je verplicht via de app kijken en die weigert regelmatig dienst.

• PatrickC
La1974 schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:06:
[...]

De app is gewoon ruk. De streams werken op zich prima via Apple TV of Google TV. Maar op een iPad moet je verplicht via de app kijken en die weigert regelmatig dienst.
Ik heb de laatste GP’s geen problemen met de app op de iPad. Hele race vandaag onboard van Max erop gehad, met geen enkel probleem.

• La1974
PatrickC schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:09:
[...]

Ik heb de laatste GP’s geen problemen met de app op de iPad. Hele race vandaag onboard van Max erop gehad, met geen enkel probleem.
Misschien is het een iOS 15 beta dingetje. Maar vind het wel jammer dat je verplicht naar de app gestuurd wordt. Je kan de online streams niet als backup gebruiken.

[Voor 16% gewijzigd door La1974 op 05-09-2021 17:17]

• Luuk1983
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:21
Android app via Chromecast Ultra 0.0 problemen gehad.

AMD Ryzen 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI GTX1080 Gaming X | Kingston KC2000 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | Fractal Define C TG | Scythe Mugen 5 | Seasonic Focus Plus Gold 650 | HTC Vive

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hier bleef die de hele uitzending alsnog stotteren, normaal ook echt 0.0 problemen met de app naar Chromecast

⛔ Trackers of betalen ⛔

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

pinda powerrr schreef op zondag 5 september 2021 @ 14:10:
Giedo van der Garde bij F1TV volgend jaar? Erg prettig samen met Buxton :)
Alles is goed behalve die Doornbos. Die laat mensen niet uitpraten. Rete irritant.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Frieda
  • Niet online
Tylen schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:55:
[...]

Alles is goed behalve die Doornbos. Die laat mensen niet uitpraten. Rete irritant.
Ik vind het wel prima dat hij de altijd oververhitte Coronel niet uit laat praten. Hij is wel de voice of reason en zowat de enige die ook advocaat van de duivel durft te spelen. Maar goed, ik heb met wat hogere prio vervangers voor Olav en Jack op mijn verlanglijstje. Vooral als Jack weer een Bert Maalderinkje doet in steenkolenengels en Olav weer zit te smakken en te praten met dat eeuwige snoepje in zn mond gaan mijn haren recht overeind staan. Tijd voor iets nieuws wat mij betreft! :)

• PatrickC
Frieda schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:04:
[...]

Ik vind het wel prima dat hij de altijd oververhitte Coronel niet uit laat praten.
Helaas doet Robert dat niet alleen bij Tom, maar ook gewoon bij gasten aan tafel.

Maar ik vind dat ze er vandaag best een mooie uitzending van gemaakt hebben bij Ziggo. Ik vraag me wel af of Christian Horner vantevoren wist dat tijdens zijn interview na de race ineens ook Toto Wolff aanschoof? Hij keek een beetje ‘verrast’ toen dat gebeurde.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

PatrickC schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:17:
[...]

Helaas doet Robert dat niet alleen bij Tom, maar ook gewoon bij gasten aan tafel.

Maar ik vind dat ze er vandaag best een mooie uitzending van gemaakt hebben bij Ziggo. Ik vraag me wel af of Christian Horner vantevoren wist dat tijdens zijn interview na de race ineens ook Toto Wolff aanschoof? Hij keek een beetje ‘verrast’ toen dat gebeurde.
Ah dus jou valt het ook op. De grootste helden aller tijden aan tafel/stoel maar meneer Doornbos laat ze niet uitpraten. Of stelt heeeeeeele lange vragen. Dat van Horner/Toto viel mij ook op. Maar gaf wel leuke televisie. Toto was ook erg positief over Max en Zandvoort.

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:52
Samenvatting van de afgelopen paginas en elders op tweakers

Het is allemaal subjectief. De één luistert graag naar de kennis van allard kalff en de ander naar de bijdehante brutale Jack Plooij die overal tussen zit. De één vergeeft de fouten van Olav Mol die hij af en toe maakt tijdens de race en de ander irriteert zich mateloos aan het geschreeuw van herbert. Het zal toch nooit goed zijn.

Met het afgeven op de heren dit weekend stoor ik me enorm aan. Ze kruipen met zn allen in een rol die ze nog nooit gehad hebben, zitten daar ineens live met de top van de F1 teams, moeten lice interviews doen en ja… dan lopen dingen wel eens niet goed. Mij hebben ze heerlijk meegenomen in de feel good sfeer van dit weekend en dat is ook heel veel waard. Johan Derksen zei toevallig in VI afgelopen vrijdag nog dat dit vak een typisch geval learning on the job is. Ik hoop serieus dat ze net als Sky eenzelfde vierkantje krijgen bij het zweedse platform.

Wat iemand hierboven schetst is de beste opmerking die ik gehoord heb en dat is dat de baan van Mol geen one man job meer is door de toevoeging van alle info/data van de afgelopen jaren.

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Kenny_026 schreef op zondag 5 september 2021 @ 20:30:
Samenvatting van de afgelopen paginas en elders op tweakers [Afbeelding]

Het is allemaal subjectief. De één luistert graag naar de kennis van allard kalff en de ander naar de bijdehante brutale Jack Plooij die overal tussen zit. De één vergeeft de fouten van Olav Mol die hij af en toe maakt tijdens de race en de ander irriteert zich mateloos aan het geschreeuw van herbert. Het zal toch nooit goed zijn.

Met het afgeven op de heren dit weekend stoor ik me enorm aan. Ze kruipen met zn allen in een rol die ze nog nooit gehad hebben, zitten daar ineens live met de top van de F1 teams, moeten lice interviews doen en ja… dan lopen dingen wel eens niet goed. Mij hebben ze heerlijk meegenomen in de feel good sfeer van dit weekend en dat is ook heel veel waard. Johan Derksen zei toevallig in VI afgelopen vrijdag nog dat dit vak een typisch geval learning on the job is. Ik hoop serieus dat ze net als Sky eenzelfde vierkantje krijgen bij het zweedse platform.

Wat iemand hierboven schetst is de beste opmerking die ik gehoord heb en dat is dat de baan van Mol geen one man job meer is door de toevoeging van alle info/data van de afgelopen jaren.
Ben het helemaal met je eens. Maar je gasten niet laten uitpraten en hun interrumperen is echt not done.

• Maasluip
  • Laatst online: 10:04

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Tylen schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:07:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Maar je gasten niet laten uitpraten en hun interrumperen is echt not done.
Heb je dat F1 café wel eens gekeken? Als je daar niet regelmatig ingrijpt blijven Tom en Robert het met elkaar oneens zijn en sowieso valt iedereen elkaar daar constant in de rede. Heel vermoeiend stukje uitzending is dat.
Maar volgens mij had Rob wel wat geleerd (of is hem wat ingefluisterd), want bij de laatste keren dat ze vanaf het circuit commentaar zaten te geven begon Rob te zeggen wie commentaar mocht geven. Dat was een grote verbetering. Want anders gaat het echt zo:
Rob: blablablabla
Robert/Tom/Giedo: Ja maar/Nee ik vind/Want anders...

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Kenny_026
Maasluip schreef op zondag 5 september 2021 @ 21:41:
[...]

Heb je dat F1 café wel eens gekeken? Als je daar niet regelmatig ingrijpt blijven Tom en Robert het met elkaar oneens zijn en sowieso valt iedereen elkaar daar constant in de rede. Heel vermoeiend stukje uitzending is dat.
Maar volgens mij had Rob wel wat geleerd (of is hem wat ingefluisterd), want bij de laatste keren dat ze vanaf het circuit commentaar zaten te geven begon Rob te zeggen wie commentaar mocht geven. Dat was een grote verbetering. Want anders gaat het echt zo:
Rob: blablablabla
Robert/Tom/Giedo: Ja maar/Nee ik vind/Want anders...
Maar dat is toch ook het kroegformat waar ze voor gaan. Voor heel veel kijkers werkt dat goed. Als ik de technisch inhoudelijk veel betere show van kees en allard op zet in bed haal ik nooit het einde.

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:23

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Dit dus Doornbos en Kamphues zitten normaal nooit midden in de scène waar het allemaal gebeurt en bovendien maken ze vanaf donderdag al uitzendingen. Met al die ervaringen en beleving wat mij betreft een beetje teveel voor het team. Een enkele keer was het duidelijk improviseren, maar heb mij er niet aan geërgerd. Zeker als je het bovenstaande in je achterhoofd houdt, het blijven wel mensen.

Tweakers Discord

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

"Jenson Button, on Sky F1 race-day (F1TV) commentary duties with David Croft for the first time"

Heel geslaagd, mag ik wel opmerken. Misschien zou het duo Button en Martin Brundle een nog meer geslaagde combinatie zijn.

Steady as she goes...

• RobertMe
  • Nu online
hardware-lover schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:20:
"Jenson Button, on Sky F1 race-day (F1TV) commentary duties with David Croft for the first time"

Heel geslaagd, mag ik wel opmerken. Misschien zou het duo Button en Martin Brundle een nog meer geslaagde combinatie zijn.
Ik verwacht dan eerder dat Brundle stopt ;) Die heeft vorig en dit jaar al vaker verstek laten gaan. Soms omdat zijn zoon Alex een race had, soms "zonder verklaring". En Brundle heeft natuurlijk ook flink wat jaren in de F1 gewerkt. Coureur in jaren 90, en op TV begonnen nog naast Murry Walker, heeft nog met David Coulthard bij Channel4 gewerkt (o.a. Canada 2011 vol weten te praten :P). Die draait dus ook al een jaar of 30 mee.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:26:
[...]
Ik verwacht dan eerder dat Brundle stopt ;) Die heeft vorig en dit jaar al vaker verstek laten gaan. Soms omdat zijn zoon Alex een race had, soms "zonder verklaring". En Brundle heeft natuurlijk ook flink wat jaren in de F1 gewerkt. Coureur in jaren 90, en op TV begonnen nog naast Murry Walker, heeft nog met David Coulthard bij Channel4 gewerkt (o.a. Canada 2011 vol weten te praten :P). Die draait dus ook al een jaar of 30 mee.
We zijn ongeveer van hetzelfde bouwjaar, dus het zou best kunnen dat ie wat aan het afbouwen is ;)

Toch zou ik het wel graag een keer mee willen maken, die combinatie, eens een keer wat anders dan "lights out..." enz., een mens mag tenslotte wat te wensen hebben :)

Steady as she goes...

• GrooV
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-09 18:45

Wat een onzin, het is gewoon hun baan die ze al jaren doen en niet verbeteren of naar kritiek luisteren. Met “een fout” of “iets loopt niet goed” bedoel je dan stelselmatig tientallen jaren dit doen.

Ja hier mag gewoon kritiek op gegeven worden. Mol is zeker leuk voor feel good en een nederrrrrrrrrlands sfeertje maar inhoudelijk is de verslaglegging gewoon bagger. En het is gewoon sportverslaglegging wat gewoon moet kloppen. Kijk maar eens races (terug )met Engels commentaar, daar worden ook fouten gemaakt maar iedereen vult elkaar aan en verbetert elkaar. Mol wil zelf er niemand bij hebben en op deze manier verder, een side kick zou al zo veel schelen.

De manier van verslag is subjectief maar keer op keer fouten maken is niet subjectief, dat zijn gewoon feiten

• Frieda
  • Niet online

Wat mij betreft is mijn irritatie niet alleen van dit weekend, absoluut niet zelfs. Ik vond dit zelfs een van de aangenamere verslagleggingen :). Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk nauwelijks naar de voor & na kijk met de heren aan tafel. Ik ben het ook zeker eens dat het geen one-man job meer is. Een samenwerking zou al enorm schelen, dan hoor je nog eens wat andere invalshoeken of komt er wat andere kennis ter tafel (de interactie met Jack even buiten beschouwing gelaten).

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:26

franssie

Save the albatross

Mijn "waar te kijken" werd uiteindelijk Ziggo. op het terras van een strandtent in Zandvoort Zuid. Het plan was daar te lunchen en dan later ergens op een TV te kijken maar het weer en de sfeer waren zo voortreffelijk dat ik daar ben blijven plakken.
Grappige was dat er meerdere mensen waren die race volgden op hun mobiel via een stream (ziggo/f1TV) onder het genot van een glas wijn en een hapje. In de verre verte kon je de wagens wel horen, met je voeten in het zand en goed eten op bestelling.
Waarschijnlijk omdat iedereen bang was voor de drukte was het ondanks het heerlijke weer en zeer rustig genieten. En omdat alle bezoekers van de GP noordelijker zaten had k een prima 5G ontvangst om ongestoord de race te kunnen volgen. Mooie wijn, prima oesters, het goede leven buiten het circuit.

Keep Calm, Carry On Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Kenny_026
GrooV schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:55:
[...]

Wat een onzin, het is gewoon hun baan die ze al jaren doen en niet verbeteren of naar kritiek luisteren. Met “een fout” of “iets loopt niet goed” bedoel je dan stelselmatig tientallen jaren dit doen.

Ja hier mag gewoon kritiek op gegeven worden. Mol is zeker leuk voor feel good en een nederrrrrrrrrlands sfeertje maar inhoudelijk is de verslaglegging gewoon bagger. En het is gewoon sportverslaglegging wat gewoon moet kloppen. Kijk maar eens races (terug )met Engels commentaar, daar worden ook fouten gemaakt maar iedereen vult elkaar aan en verbetert elkaar. Mol wil zelf er niemand bij hebben en op deze manier verder, een side kick zou al zo veel schelen.

De manier van verslag is subjectief maar keer op keer fouten maken is niet subjectief, dat zijn gewoon feiten
Dan denk ik dat jij gewoon maar heel blij moet zijn dat je veel keus hebt tegenwoordig. Ik deel de mening over Mol gewoon niet.

Ik kijk al een jaar of 30 formule1, steek er een uurtje of 10 in met een raceweek en lees verder waar anderen stoppen. Ik zie ook dingen in een race die Mol niet ziet, maar het structurele en keer op keer fouten maken zie ik niet zo extreem zoals jij. En dan heb ik toch het idee dat ik de sport aardig snap.

Zijn die fouten dan zoals vandaag dat hij roept dat Alonso halverwege de race aan de binnenkant zit terwijl het Ocon is? Is het de observatie tijdens de race waar je over valt? Zijn kennis na ik weet niet hoeveel jaar tussen de Formule 1 hoeven we toch niet in twijfel te trekken?

Doornbos, van der Garde, Coronel, van der Zande in de studio zijn ook allemaal jongens die verstand van racen en F1 hebben. Kamhues wat minder maar die hoeft ook niet dezelfde kennis te hebben als gespreksleider.

• XLord
  • Laatst online: 22-09 17:26
StefanVerkerk schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:16:
[...]
Hoe was de kwalificatie? En kijk je in de browser / in de app of maak je gebruik van een 3rd party app zoals Racecontrol of F1Viewer?
Die was wel iets beter dan de vrije trainingen maar nog steeds meer buffer momenten dan ik gewend ben.
Ik kijk in de browser (Chrome) op de F1TV site.

• roda_djavulen
Ik moet zeggen dat kijken via de Racecontrol windows app een stuk beter werkt dan via de browser, minder vaak haperingen, beeld lijkt vloeiender. Volgens mij gaat het in de browser niet altijd goed qua refresh rate.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Kenny_026 schreef op zondag 5 september 2021 @ 23:35:
[...]

Dan denk ik dat jij gewoon maar heel blij moet zijn dat je veel keus hebt tegenwoordig. Ik deel de mening over Mol gewoon niet.

Ik kijk al een jaar of 30 formule1, steek er een uurtje of 10 in met een raceweek en lees verder waar anderen stoppen. Ik zie ook dingen in een race die Mol niet ziet, maar het structurele en keer op keer fouten maken zie ik niet zo extreem zoals jij. En dan heb ik toch het idee dat ik de sport aardig snap.

Zijn die fouten dan zoals vandaag dat hij roept dat Alonso halverwege de race aan de binnenkant zit terwijl het Ocon is? Is het de observatie tijdens de race waar je over valt? Zijn kennis na ik weet niet hoeveel jaar tussen de Formule 1 hoeven we toch niet in twijfel te trekken?

Doornbos, van der Garde, Coronel, van der Zande in de studio zijn ook allemaal jongens die verstand van racen en F1 hebben. Kamhues wat minder maar die hoeft ook niet dezelfde kennis te hebben als gespreksleider.
Die historische kennis zit wel goed bij Olaf, maar het zijn inderdaad zijn observaties (en die zijn toch echt het belangrijkste tijdens de race) zijn vaak verkeerd, elke keer dat hij commentaar heeft, of dat een race of quali is zijn er momenten aan te wijzen waarbij hij er duidelijk naast zit, zeer ergerlijk om naar te moeten luisteren.
Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee