Plenkske schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:13:
Nu gooien ze Ziggo open en dat is leuk voor het overgrote deel van Nederland. Maar er zijn ook
(steeds meer) mensen die geen TV abonnement hebben. En er zijn volgens mij ook een paar kleine providers die Ziggo niet hebben.
Ik kan eens kijken op of na 2 september (en voor 8 september) hoe en wat. Ik ben oud-Ziggo klant en heb verder geen TV meer, maar kan eens kijken of de zenders gewoon werken ook al heeft mijn CI+ module dus geen actieve subscriptie meer.

Als het dan bij NOS uitgezonden wordt dan kan zeker iedereen het aan: elke provider en ook als je alleen internet hebt.
Ik denk dus niet dat NOS het gaat uitzenden, dan zou je ook in de gids daarover eea terug moeten vinden en dat vond je niet gaf je eerder al aan.
blijkbaar is er een verschil tussen free-to-air en free-to-view bij Viaplay. Nou ja we gaan het meemaken volgend jaar.
Ja, free-to-air betekend dat iedereen het als zender op kan pikken (ik vermoed ook met digitennes) en doorgeven. Free-to-view betekend accountje registreren, gratis in de app de race kunnen zien. Maar goed, de zes Ziggo Sport Totaal zenders gaan tijdelijk free-to-air, dus iedereen kan het dan gewoon doorgeven, ook via internet.
[
Voor 21% gewijzigd door
CH4OS op 31-08-2021 16:29
]