[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.412 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Denk dat de mensen die het iets intensiever volgen veel liever mensen als Rick en Ho Pin Tung hebben echter Ziggo richt zich natuurlijk vooral ook op de mainstream en daarom zetten ze o.a. BN'ers neer en 'vrolijke frans' Jack Plooij om te voorkomen dat het te zakelijk wordt. Helaas voor ons.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 17-07-2021 21:36 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:22
Help!!!! schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:35:
Denk dat de mensen die het iets intensiever volgen veel liever mensen als Rick en Ho Pin Tung hebben echter Ziggo richt zich natuurlijk vooral ook op de mainstream en daarom zetten ze o.a. BN'ers neer en 'vrolijke frans' Jack Plooij om te voorkomen dat het te zakelijk wordt. Helaas voor ons.
Zoveel mensen kijken helemaal niet naar F1 Café. Ze kunnen zich beter op de liefhebbers richten dan op de mainstream (die toch niet kijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
alesandro_46 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:27:
[...]

Van wat ik in dit topic gelezen heb (iemand hier kent hem persoonlijk?) wil Rick zelf niet zo lang van huis zijn en vindt hij verslag hebben van nascar ook leuk om te doen.
Denk wel eens dat de reden dat hij zo populair is bij de kijkers (niet zo'n Popie-Jopie adhd gedrag a la de rest van de crew) bij het verwerven van een plekje aan tafel juist tegen hem werkt. De rest is veel assertiever en heeft een grotere mond.

Maar heb hier ook wel eens gelezen dat hij eigenlijk de baas van het hele clubje zou zijn, dus dan klopt die theorie ook niet :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Help!!!! schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:35:
'vrolijke frans' Jack Plooij om te voorkomen dat het te zakelijk wordt.
Dat weet je met Jack 'open deur' Plooij in ieder geval zeker... zakelijk (of inhoudelijk) wordt het in ieder geval nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

La1974 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:43:
[...]

Zoveel mensen kijken helemaal niet naar F1 Café. Ze kunnen zich beter op de liefhebbers richten dan op de mainstream (die toch niet kijkt).
Bedoel dat hij m.i. ook bij de race een goede aanvulling in de studio zou zijn dus niet alleen bij F1 Café :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

La1974 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:19:
[...]

Bij mij versprong het geluid opeens en liep het voor. Ik hoorde Olav eerder zeggen dat Perez eraf vloog dan dat ik het zag.
Ik kwam naar dit topic om weer te checken of ik de enige was, niet dus :P ik heb achteraf de sprintrace gekeken, je zou juist daarbij verwachten dat ze de boel de goed syncen. Ik had het pas (duidelijk) in de gaten bij de spin van Perez

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
alesandro_46 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:27:
[...]

Van wat ik in dit topic gelezen heb (iemand hier kent hem persoonlijk?) wil Rick zelf niet zo lang van huis zijn en vindt hij verslag hebben van nascar ook leuk om te doen.
*wave*

Ik ken Rick persoonlijk ja :)
We gaan 1x in het jaar ergens in het land een biertje drinken (alleen nu al 1,5 jaar niet gedaan door COVID).
Beetje offtopic: maar als je NASCAR volgt dan hoor je wel de naam Dutch NASCAR Fans langskomen, in die hoedanigheid spreken wij dus af met Rick.
Help!!!! schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:30:
[...]

Dat heb ik ook begrepen echter dat gaat dan over zijn werk op de racelocatie. De studio is toch gewoon dicht bij huis of woont hij niet in NL ?
Rick woont gewoon in Nederland.
De reden dat Rick ook bij het F1 cafe juist aan de bar zit heeft te maken dat hij makkelijker kan weglopen mocht het nodig zijn (o.a. bij de verslag van de Masked Simmer). En ook beetje "functiescheiding" wat men hier al zegt; hij zit er meer als de "wijze".
Zag je ook duidelijk vandaag bij de uitzending, dat hij apart stond van Robert & Rob.

Maar ook als er wat andere dingen gebeuren; hij is o.a. eindredacteur van de Ziggo Sport F1 afdeling.
Als je goed oplet, dan is hij soms tijdens een uitzending ook even "weg" omdat hij dan even achter de schermen loopt.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryur op 17-07-2021 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:45
La1974 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:34:
[...]

Helemaal mee eens, totdat de FOM Apple aan laat schrijven en die ook verwijderd wordt (als ze al niet zijn aangeschreven). Het zou raar zijn als ze wel Microsoft aanschrijven niet Google en Apple niet toch?
De naam is al verandert, app heet nu unofficial VROOM TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
alexbl69 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:49:
Dat weet je met Jack 'open deur' Plooij in ieder geval zeker... zakelijk (of inhoudelijk) wordt het in ieder geval nooit.
In de post-sprint show van F1TV zelf zie je de presentatoren achter een balie in de paddock staan die iedereen voor de microfoon krijgen. Vlak daarnaast in de achtergrond staat Jack te roepen en te zwaaien naar de teambazen, coureurs en hun begeleiders, maar het lukt hem niet om ook maar 1 te spreken te krijgen. Dat duurt meer dan een kwartier, het is gewoon komisch en tragisch tegelijk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
grun93 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 07:26:
[...]

In de post-sprint show van F1TV zelf zie je de presentatoren achter een balie in de paddock staan die iedereen voor de microfoon krijgen. Vlak daarnaast in de achtergrond staat Jack te roepen en te zwaaien naar de teambazen, coureurs en hun begeleiders, maar het lukt hem niet om ook maar 1 te spreken te krijgen. Dat duurt meer dan een kwartier, het is gewoon komisch en tragisch tegelijk om te zien.
Maar of dat nu specifiek aan Jack ligt betwijfel ik. Wij leveren als land de beste coureur maar als zendgemachtigde stellen we niet veel voor.

In die zin is het positief dat de rechten volgend jaar naar NENT gaat. Dat is straks, naast Sky, een partij die ze niet kunnen/mogen/willen* missen.

*doorhalen wat niet van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
La1974 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:20:
Maar of dat nu specifiek aan Jack ligt betwijfel ik. Wij leveren als land de beste coureur maar als zendgemachtigde stellen we niet veel voor.
In die zin is het positief dat de rechten volgend jaar naar NENT gaat. Dat is straks, naast Sky, een partij die ze niet kunnen/mogen/willen* missen.
Mee eens. Misschien dat de teams contractueel verplicht zijn om met alle reporters te praten, maar er zit kennelijk een bepaalde volgorde in, de grote zenders eerst en daarna de kleine(re). Ziggo staat niet erg hoog in de pikorde leek het wel. Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht, vanwege Liberty Global.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Ze hebben volgens mij wel een deal dat Verstappen eerst naar Ziggo komt, als elke coureur dat heeft zul je bij andere coureurs niet bovenaan staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Help!!!! schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:20:
Vond Rick Winkelman in de studio een goede toevoeging. Mag van mij vaker want gewoon zakelijk en feitelijk. Veel liever dan BN'ers of Tom Coronel fanboy.
Helemaal mee eens. Ik vind de relatie Rob K.-Robert D.-Rob v. G. een beetje teveel ouwe jongens krentenbrood worden. Kamphues doet alsof hij er niets van af weet (of misschien doet hij niet alsof), Doornbos zit alleen maar dingen te verzinnen, het enige feitje dat hij kent is dat een Minardi langzamer is dan de rest en Van Gameren zitten ze altijd een beetje te dollen.
Om van Tom nog niet te spreken, als die begint te praten zap ik door.

Rick is wat zakelijker. Het slaat voor mij wat teveel door naar een paar vrienden die samen de F1 zitten te kijken en er commentaar op hebben.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ik kijk eigenlijk alleen maar de world feed met SKY commentaar, maar wilde vandaag eigenlijk eens die pitlane channel proberen. Iemand daar al ervaring mee? Een hele race pit lane channel

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:13:
Ik kijk eigenlijk alleen maar de world feed met SKY commentaar, maar wilde vandaag eigenlijk eens die pitlane channel proberen. Iemand daar al ervaring mee? Een hele race pit lane channel
Niet live, maar an zich ook wel te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Denk dat ik de start en de eerste paar ronden gewoon normaal kijk en daarna eens switch naar pit lane

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 18-07-2021 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:00
Ik dacht al waarom zou je de race vanuit de pit lane willen zien, maar zie nu wat het echt is ;)

En ze laten alleen HAM en BOT zien in de 2 kleinere windows omdat het Sky is? Of hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Via Google TV Chromecast hapert het soms, maar weet nog niet waar dat aan kan liggen.

Mijn TV geeft wel een HDR signaal aan. Is dat nieuw??? Want het beeld (na even reset) is wel akelig goed!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Hier ook af en toe buffering issues op laptop, ligt dus niet aan je chromecast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:18:
Denk dat ik de start en de eerste paar ronden gewoon normaal kijk en daarna eens switch naar pit lane
Even geprobeerd. Kan er niet aan wennen. Te veel info op mn tv scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

sverzijl schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:43:
Hier ook af en toe buffering issues op laptop, ligt dus niet aan je chromecast.
Overigens niks meer aan bufferen gehad, dus perfecte stream weer.

Mijn TV geeft aan 2160p HDR als signaal d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
pinda powerrr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:46:
[...]

Nu niet meer nee. Denk dat de meeste Max fans al uitgelogd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17
Afkoelen doe je maar elders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Deze mag weer open :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

Waar heb jij naar zitten kijken als ik vragen mag?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

hardware-lover schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:02:
[...]

Waar heb jij naar zitten kijken als ik vragen mag?
F1TV Pro via de Google Chromecast TV (laatste versie Chromecast).

De app F1TV Player, daarmee log je dus gewoon in met je eigen account, doet eigenlijk wat F1TV zelf zou moeten doen.
Ik stond zelf ook even verbaast van de HDR melding, maar de tv geeft die melding echt niet als dat signaal niet gegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

F1TV heeft toch commentaar van Sky of niet? Want dan ga ik volgend seizoen ernstig twijfelen of ik niet toch Viaplay neem, na vandaag is Sky nog meer door de mand gevallen dan Ziggo al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

dawg schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:19:
F1TV heeft toch commentaar van Sky of niet? Want dan ga ik volgend seizoen ernstig twijfelen of ik niet toch Viaplay neem, na vandaag is Sky nog meer door de mand gevallen dan Ziggo al was.
Je kan meerdere talen kiezen, waaronder dus Engels (SKY), of Nederlands (Ziggo).

Het grote voordeel is de data en de drivercams, Pitlane Channel enz. Maar is afwachten wat ViaPlay uiteindelijk gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ah dat biedt perspectief. Dank voor je reactie @pinda powerrr. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:24
Heb al een jaar of 2/3 nu F1TV Pro, best tevreden over. Vindt Sky commentaar over het algemeen ook beter dan Olaf Mol. Begint me alleen op te vallen dat ze sinds een tijdje af en toe plots over andere dingen praten als dat men laat zien. Vooral tijdens de "pauze's" tussen de qualificaties in, of zoals vanmiddag tijdens de rode vlag. Hebben ze tegenwoordig op hun eigen zender dat ze zelf replays gaan opzoeken en het daar over hebben?

Vindt het beetje irritant/storend. Al denk ik dat er weinig aan te doen is.... De Nederlandse comments waren vanmiddag ook tijdje stil omdat ze op Ziggo even naar het F1 cafe waren overgestapt?

Wat ik tevens eigenlijk mis is de optie om gewoon "de" stream te starten op de zondag, tijdens de pre-race show, en dat het gewoon door loopt... First world problems, i know... Maar het is gewoon lastig, en komt beetje klungelig over. Snap dat nu makkelijk is dat ik gewoon de race kan starten, of de pre/post show. Maar het voelt gewoon niet echt af/compleet zo.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:10
pinda powerrr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:11:
[...]

De app F1TV Player, daarmee log je dus gewoon in met je eigen account, doet eigenlijk wat F1TV zelf zou moeten doen.
Ik stond zelf ook even verbaast van de HDR melding, maar de tv geeft die melding echt niet als dat signaal niet gegeven wordt.
Dus jij hebt vandaag de race in 4k HDR gezien, door te casten vanaf de app naar een chromecast.

Uhmmm hoe dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

GoldenBatt schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:32:
Heb al een jaar of 2/3 nu F1TV Pro, best tevreden over. Vindt Sky commentaar over het algemeen ook beter dan Olaf Mol. Begint me alleen op te vallen dat ze sinds een tijdje af en toe plots over andere dingen praten als dat men laat zien. Vooral tijdens de "pauze's" tussen de qualificaties in, of zoals vanmiddag tijdens de rode vlag. Hebben ze tegenwoordig op hun eigen zender dat ze zelf replays gaan opzoeken en het daar over hebben?
Dat is al jaren zo, je krijg de FOM beeld feed met het Sky commentaar en die starten af en toe wat eigen beelden in die het F1TV plebs niet te zien krijgt
Wat ik tevens eigenlijk mis is de optie om gewoon "de" stream te starten op de zondag, tijdens de pre-race show, en dat het gewoon door loopt... First world problems, i know... Maar het is gewoon lastig, en komt beetje klungelig over. Snap dat nu makkelijk is dat ik gewoon de race kan starten, of de pre/post show. Maar het voelt gewoon niet echt af/compleet zo.
Dat mis ik ook, gewoon een 'today's shows' stream. Begin van de dag aanzwengelen, en de F2 race, pre-race show, de race en de post-race show komen voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pinda powerrr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:11:
[...]

Ergens is er dan toch wat mis gegaan tijdens het casten, ze sturen het signaal nog steeds niet door in 4k via de app en HDR zit enkel nog maar in de testfase voor de reguliere uitzending.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

ppeterr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:38:
[...]

Dus jij hebt vandaag de race in 4k HDR gezien, door te casten vanaf de app naar een chromecast.

Uhmmm hoe dan :)
Lees even goed, niet gecast ;)
Misschien dat ik in een A/B test zat? Geen idee, zeker niet bewust aangezet oid.

Via de app F1TV Viewer (ik zei eerder Player, maar dat zeg ik verkeerd), is al vaker besproken in dit topic.

https://play.google.com/s...leonardoxh.f1&hl=nl&gl=US
hardware-lover schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:48:
[...]

Ergens is er dan toch wat mis gegaan tijdens het casten, ze sturen het signaal nog steeds niet door in 4k via de app en HDR zit enkel nog maar in de testfase voor de reguliere uitzending.
Zoals ik hierboven zeg, niks zelf gedaan, TV gaf zelf aan dat dit signaal binnenkwam. Wellicht was ik onderdeel van een test.

[ Voor 28% gewijzigd door pinda powerrr op 18-07-2021 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
[...]

En weer (net als gisteren) liep bij mij het geluid voor op het beeld (F1 TV op mijn iPad). Weer hoorde ik dat Max eraf ging voordat ik het zag (wel een fractie maar toch).

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
pinda powerrr schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:05:
[...]

Lees even goed, niet gecast ;)
Misschien dat ik in een A/B test zat? Geen idee, zeker niet bewust aangezet oid.

Via de app F1TV Viewer (ik zei eerder Player, maar dat zeg ik verkeerd), is al vaker besproken in dit topic.

https://play.google.com/s...leonardoxh.f1&hl=nl&gl=US
Die app gebruik ik ook, op de shield. Werkt top. Maar het beeld vond je dus ook opeens veel beter ?

Uhmmmm spannend :) Ik kijk er weer naar uit om de races in 4k te zien. Heb het 1 week mogen kijken
bij Ziggo.....was echt top daarna stapte ik over naar KPN. Gigabit fiber...tja, keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:23
La1974 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:09:
[...]

En weer (net als gisteren) liep bij mij het geluid voor op het beeld (F1 TV op mijn iPad). Weer hoorde ik dat Max eraf ging voordat ik het zag (wel een fractie maar toch).

Hier hetzelfde op mijn telefoon. Engels was wel goed. Nederlands liep voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
La1974 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:09:
[...]

Tja, hier ook inderdaad. Ik heb halverwege het geluid van ziggo aangezet, bij het beeld van f1tv.

Dat liep goed. Slaat natuurlijk nergens op om het zo te doen. Maar goed, ik was in de keuken bezig
met een scherm waar ziggo op stond. Op de tv zelf draaide f1tv....boel draaide in synch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
noo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:40:
[...]

Dat is al jaren zo, je krijg de FOM beeld feed met het Sky commentaar en die starten af en toe wat eigen beelden in die het F1TV plebs niet te zien krijgt
Was me eerder niet opgevallen geloof ik. Pas recentelijk dat ik me er echt aan ging storen, maar goed, niks aan te doen...
[...]

Dat mis ik ook, gewoon een 'today's shows' stream. Begin van de dag aanzwengelen, en de F2 race, pre-race show, de race en de post-race show komen voorbij.
Zal eens kijken of de helpdesk een hint kan geven, wellicht vindt iemand daar dit ook een strak plan O-)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
GoldenBatt schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:32:
Ja, dan zit Anthony iets uit te leggen op de Skypad of hoe heet dat ding. Je hoort z'n stem maar krijgt het bijbehorende beeld niet te zien. Op zich niet zo raar, we kijken naar F1TV maar het geluid komt van Sky.

Storender vind ik dat de commentators gewoon doorpraten terwijl er radioberichten van de coureurs doorheen komen. Het zit is net of ze dat niet kunnen horen. Vandaag bijvoorbeeld tijdens toen de Red Bull contact zochten met Race Control vlak na het ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
Waah schreef op zondag 18 juli 2021 @ 22:21:
[...]

Hier hetzelfde op mijn telefoon. Engels was wel goed. Nederlands liep voor.
Had er hier ook last van, erg irritant om via het commentaar te horen dat Max er af vliegt terwijl ze elkaar nog niet eens geraakt hadden. ik denk dat het niet aan de ontvangende kant ligt (wij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
grun93 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 00:17:
[...]

Ja, dan zit Anthony iets uit te leggen op de Skypad of hoe heet dat ding. Je hoort z'n stem maar krijgt het bijbehorende beeld niet te zien. Op zich niet zo raar, we kijken naar F1TV maar het geluid komt van Sky.

Storender vind ik dat de commentators gewoon doorpraten terwijl er radioberichten van de coureurs doorheen komen. Het zit is net of ze dat niet kunnen horen. Vandaag bijvoorbeeld tijdens toen de Red Bull contact zochten met Race Control vlak na het ongeluk.
Ja, dat door praten is ook ontzettend vervelend, je verstaat dan beide niet meer. Wellicht met goed opletten en commentaar goed blijven volgen en je niet laten afleiden door de onboard? :+

"Verveelde me", dus heb de support van F1tv eens aangeschreven of ze de streams niet kunnen "bundelen", denk dat dit wel grootste dingetje is op mijn wensen lijst. Was wat enthousiast, en praktisch A4 vol getikt. Maar ook het doorpraten in commentaar of het switchen naar ander materiaal en daar commentaar van voorzien genoemd. Dat lossen ze toch niet zo even op, maar wellicht kunnen ze er op lange termijn iets mee. Het stoort gewoon in de "overall experience" zeg maar. Je betaald premium, maar je krijgt net niet compleet pakket zeg maar :X

Ding waar ik tegenwoordig nog wel beetje fan van ben is die live timing app, leuk om live sector tijdens enz te zien. Alleen die is ook weer niet te syncen met je stream natuurlijk... Ze roepen al jaren met een AndroidTV & AppleTV app bezig te zijn, maar las ergens dat die dit seizoen toch echt wel er moet gaan komen. In mijn "betoog met verbeter punten" die ik heb gestuurd ook subtiel gevraagd of er dan tussen de apps niet iets kan syncen daar in. Zou echt gaaf zijn, en de ervaring compleet maken zeg maar. Wellicht is het muggenziften is, maar ik zie ruimte voor verbetering O-)
R_Donselaar schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:08:
[...]

Had er hier ook last van, erg irritant om via het commentaar te horen dat Max er af vliegt terwijl ze elkaar nog niet eens geraakt hadden. ik denk dat het niet aan de ontvangende kant ligt (wij)
Zelf met Sky commentaar gekeken, maar lijkt me inderdaad vies vervelend. Maar dat klinkt echt alsof het bij de F1TV kant inderdaad al niet sync loopt. Zou vooral met meerdere mensen bericht die kant op sturen met verhaal, laat ze daar ook maar eens naar kijken :O

https://support.f1.tv/s/?language=nl_NL

[ Voor 14% gewijzigd door GoldenBatt op 19-07-2021 11:14 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
Ik zit er over na te denken om een maandje F1 TV pro te proberen. Nu is logischerwijs augustus niet de beste maand hiervoor natuurlijk maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet erg lang meer bedwingen dus wil het aankomend weekend al proberen.

1. Krijg ik instant access nadat de betaling is voldaan?
2. Er staat bij dat het maandelijks opzegbaar is. Is dit makkelijk en snel te doen of heeft men dit ingewikkeld en langdradig gemaakt?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
AtlAntA schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:10:
Ik zit er over na te denken om een maandje F1 TV pro te proberen. Nu is logischerwijs augustus niet de beste maand hiervoor natuurlijk maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet erg lang meer bedwingen dus wil het aankomend weekend al proberen.

1. Krijg ik instant access nadat de betaling is voldaan?
2. Er staat bij dat het maandelijks opzegbaar is. Is dit makkelijk en snel te doen of heeft men dit ingewikkeld en langdradig gemaakt?
1 Yes
2 Met 1 klikje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Top!

Zit nu naar de herhaling van vorige week te kijken via een (de?) app op een nvidia shield. Lijkt erop dat zelfs met de herhaling het commentaar van Mol wat voorloopt op het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
AtlAntA schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:36:
[...]

Top!

Zit nu naar de herhaling van vorige week te kijken via een (de?) app op een nvidia shield. Lijkt erop dat zelfs met de herhaling het commentaar van Mol wat voorloopt op het beeld.
Ja. dat is best vervelend. De ene keer is het erger dan de andere keer.
Volgens mij gaat dat ergens mis met het samenvoegen van de streams bij F1tvpro. (niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
ppeterr schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:04:
[...]

Ja. dat is best vervelend. De ene keer is het erger dan de andere keer.
Volgens mij gaat dat ergens mis met het samenvoegen van de streams bij F1tvpro. (niet zeker)
Het viel me bij de formatie ronde al meteen op. Ook klinkt hij 'anders' dan op ziggo. Misschien eens proberen of gpradio of hoe dat ook heet wel synchroon loopt met de stream van F1 TV pro.

Voor mij persoonlijk is Mol onlosmakelijk verbonden met de formule 1 dus dat moet wel goed zijn wil ik definitief overgaan. Jack mag wmb dan wel weer thuis blijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
AtlAntA schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:09:
[...]

Het viel me bij de formatie ronde al meteen op. Ook klinkt hij 'anders' dan op ziggo. Misschien eens proberen of gpradio of hoe dat ook heet wel synchroon loopt met de stream van F1 TV pro.

Voor mij persoonlijk is Mol onlosmakelijk verbonden met de formule 1 dus dat moet wel goed zijn wil ik definitief overgaan. Jack mag wmb dan wel weer thuis blijven. ;)
Ik heb het getest net de ziggo-go stream. Het geluid daarvan loopt gelijk met het f1tv beeld.
Heb je geen reet aan natuurlijk, maar toch 8). Anyway het is niet altijd uit synch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ook maar ff een bericht gestuurd naar F1TV support. Hoe meer mensen dat doen, hoe sneller ze het waarschijnlijk fixen. Het is inderdaad niet leuk als je hoort "Vettel spint!" om dat vervolgens 2 seconden later te zien.

Tot die tijd maar Sky. Vind ik eigenlijk leuker (wat enthousiaster/energieker commentaar. Maakt het spannender dan het écht is) maar nu Max het goed doet is het commentaar van Olaf toch óók leuk om te horen :D

[ Voor 33% gewijzigd door Waah op 28-07-2021 10:54 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Waah schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:54:
Ook maar ff een bericht gestuurd naar F1TV support. Hoe meer mensen dat doen, hoe sneller ze het waarschijnlijk fixen. Het is inderdaad niet leuk als je hoort "Vettel spint!" om dat vervolgens 2 seconden later te zien.
Voordeel is dat Mol alles vaak later ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Na een paar berichtjes heen en weer (elke keer met een ander persoon, lekker handig) bevestiging gekregen:
Voor het Nederlandse commentaar is er een kleine vertraging, waardoor het geluid voorloopt op de beelden

Tech department weet ervan.

Wel fijn dat ze ook expliciet melden dat het niet bij mij ligt. Dus ben benieuwd wanneer ze het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Waah schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:40:
Na een paar berichtjes heen en weer (elke keer met een ander persoon, lekker handig) bevestiging gekregen:
Voor het Nederlandse commentaar is er een kleine vertraging, waardoor het geluid voorloopt op de beelden

Wel fijn dat ze ook expliciet melden dat het niet bij mij ligt. Dus ben benieuwd wanneer ze het oplossen.
Wacht.. Voor het Nederlandse commentaar is er een kleine vertraging. Waardoor het commentaar VOOR loopt?
Daar klopt iets niet. ;)

Maar als ze wel weten dat het commentaar iets voorloopt dan is het toch makkelijk te fixen? Gewoon een kleine delay toe voegen aan het commentaar en klaar toch? Of denk ik nu te simpel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Waah schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 15:40:

Volgens mij loopt het commentaar van Mol juist altijd 3 ronden achter op de beelden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
Ankona schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:11:
[...]

Volgens mij loopt het commentaar van Mol juist altijd 3 ronden achter op de beelden.
Bij mij loopt het een fractie voor. Heel irritant. Je hoort dat Verstappen er af gaat en een seconde later zie je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
La1974 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:12:
[...]

Bij mij loopt het een fractie voor. Heel irritant. Je hoort dat Verstappen er af gaat en een seconde later zie je het.
Je sarcasme detector is defect denk ik :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 21:04
La1974 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/339/265/bb8.png

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
AtlAntA schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:09:
[...]

Wacht.. Voor het Nederlandse commentaar is er een kleine vertraging. Waardoor het commentaar VOOR loopt?
Daar klopt iets niet. ;)

Maar als ze wel weten dat het commentaar iets voorloopt dan is het toch makkelijk te fixen? Gewoon een kleine delay toe voegen aan het commentaar en klaar toch? Of denk ik nu te simpel?
Niet mijn woorden :+

Denk gevalletje Technische dienst legt het uit, en vervolgens legt non-technisch iemand het uit. Maar vooral fijn dat het bekend is.

Kwa delay: tja zal vast simpel zijn, maar moet wel natuurlijk over 5 lagen heen voor je het geïmplementeerd hebt :+
Wij hebben uw probleem aan onze tech department verteld en ze hebben geconfirmeerd dat het probleem niet bij uw device ligt, maar bij onze commentatoren/ audio systeem. Voor de Nederlandse commentaar, er is een kleine vertraging, dat zorgt voor dat het geluid voor loopt op de beelden. Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk te oplossen, zo dat u niks verliest. Excuseer ons voor dit ongemak!

Als u nog vragen of problemen hebt, aarzel niet om mij te contacteren!

Met vriendelijke groeten
Misschien is er bij Sky een grote vertraging :D

ik let maar ff niet op de zinsopbouw. Of De commentaar

[ Voor 30% gewijzigd door Waah op 28-07-2021 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
ppeterr schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:43:
[...]

Je sarcasme detector is defect denk ik :)
Ik las seconden ipv ronden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
AtlAntA schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:09:
[...]
Heb een jaar of 2 geleden een mooie setup gebouwd met monitoren en chromecasts die ik nog had liggen. Wilde een soort pitwall bouwen met timing-schermen, het pitkanaal, positie van de wagens op de baan etc.

Het kostte me voor aanvang van elke race een paar minuten om dit in sync te krijgen met het reguliere Ziggo kanaal (had oa de pauze functie van m'n decoder nodig).

Bij de start liep het allemaal wel synchroon, maar al na een paar minuten merk je dat het allemaal out-of-sync is. Ben er na een paar keer dan ook mee gestopt.

Wat ik maar wil zeggen; ik ben bang dat als ze met dit bronsignaal gaan pielen er op andere vlakken weer problemen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:36
Ik heb trouwens het idee dat het commentaar van Sky op F1TV ook niet 100% goed loopt. Het is niet dat het echt voor loopt (zoals schijnbaar bij Ziggo), maar gevoelsmatig is hun commentaar ook iets te snel. Bv als de camera wisselt naar iemand die ineens in de muur staat. Dan komt het ook wel eens voor dat zij al roepen van "someone is in the wall" terwijl het beeld net een fractie is gewisseld. De audio lijkt ook daar dus een paar tienden / halve seconde voor te lopen op het beeld. Maar als het bij Ziggo 1 seconde of meer is lijkt mij dat inderdaad zwaar irritant. Bij Sky hoor je zeg maar letterlijk het commentaar bij de beelden, waar het commentaar logischerwijs iets achter zou moeten lopen, want reactietijd van commentator. Maar als de commentator al vertelt wat je nog moet zien zou ik ook gek worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Jasphur schreef op zondag 18 juli 2021 @ 15:13:
Ja, ik doe dat wel eens en het is prima.
Ik heb laatst geprobeerd een objectieve vergelijking toen doen door de hele race dubbel te kijken. Eerst 10 minuten sky, dan, vanaf het begin, 20 minuten pitlane. Daarna weer 20 minuten verder met de Sky uitzending, en zo verder.

Daarbij heb ik op volgende dingen gelet:
a) wie ziet "iets" het eerste,
b) wie mist er iets (bv geen melding dat een middenvelder is ingehaald, ook niet 1 minuut later),
c) wie geeft, met de kennis van enige minuten later, de juiste analyse van de situatie (het wiel zat vast),
d) wie praat er over bijzaken (gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw!),
e) partijdigheid en vooroordelen (het is altijd de schuld van ham/ver!),
f) emotie en vermaak (restklasse voor alles wat ik niet objectief kan beoordelen).

a) werd royaal gewonnen door de Pitlane, ze zitten er heel alert bovenop met een hoop videoschermen en letten goed op het middenveld, maar geen perfecte score,
b) zat dicht op elkaar, imho deed Pitlane het beter,
c) hier won Sky het, daar zit veel meer race-ervaring en onderbuikgevoel waardoor ze vaak direct de vinger op de zere plek weten te leggen ("typisch koude banden dit"),
d) Sky heeft een stuk meer kletpraatjes die eigenlijk alleen goed zijn voor bij een rode vlag,
e) krappe winst Pitlane, maar eigenlijk vind ik dat Sky het heel netjes doet,
f) dikke winst Sky, maar dat is mijn persoonlijke emotie, dit is opzettelijk het laatste punt van de lijst.

Alles bij elkaar vind ik dat de Pitlane het wint als het gaat om niks van de race missen. Het is het kanaal voor nerds die details willen weten. Sky wint het echter als het gaat om een emotioneel verhaal maken dat tot het laatste moment spannende blijft. Als het op de baan niet spannend is dan heeft Sky genoeg oorlogsverhalen en speculatie achter de hand om de kijker het idee te geven dat het ieder moment kan gaan gebeuren.

Het grootste nadeel van Pitlane is misschien wel dat de beeldkwaliteit minder is dan de hoofdstream, maar je kan natuurlijk ook de hoofdstream kijken terwijl je naar Pitlane luistert.

De laatste races doe ik het zo:
a. de start van de race doe ik vanuit de camera van Verstappen en volg die (ongeveer) de eerste ronde,
b. dan kijk ik de eerste ronde op het hoofdkanaal met Sky commentaar om alle details van de start goed te zien,
c. dan kijk ik de eerste rond via Pitlane en let dan ook op de picture-in-pictures van andere coureurs,
d. als bv Alonso opeens 6 plekken wint dan kijk de start nóg een keer vanuit die camera,
e. vervolgens ga ik terug naar Verstappen (als die nog rijdt) tot er iets gebeurt (inhaalactie, gele vlag, pitstop),
f. dan ga ik verder met de Sky of de Pitlane stream, af en toe wissel ik en vroeg of laat blijf ik bij een van die streams hangen,
g. als ik bij het moment uit e. ben beslis ik of ik weer terug ga naar first person verder kijk naar de verslaglegging

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:06

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

RobertMe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:31:
Ik heb trouwens het idee dat het commentaar van Sky op F1TV ook niet 100% goed loopt. Het is niet dat het echt voor loopt (zoals schijnbaar bij Ziggo), maar gevoelsmatig is hun commentaar ook iets te snel. Bv als de camera wisselt naar iemand die ineens in de muur staat. Dan komt het ook wel eens voor dat zij al roepen van "someone is in the wall" terwijl het beeld net een fractie is gewisseld. De audio lijkt ook daar dus een paar tienden / halve seconde voor te lopen op het beeld. Maar als het bij Ziggo 1 seconde of meer is lijkt mij dat inderdaad zwaar irritant. Bij Sky hoor je zeg maar letterlijk het commentaar bij de beelden, waar het commentaar logischerwijs iets achter zou moeten lopen, want reactietijd van commentator. Maar als de commentator al vertelt wat je nog moet zien zou ik ook gek worden.
Alle beelden lopen achter. of het nu Ziggo, Sky of F1 is. Zet as zondag eens voor de aardigheid NOS langs de Lijn op die lopen soms wel 30 seconden voor op de beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
RobertMe schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:31:
Hmm... wat ben ik dan?!
Ik ben af en toe sneller als Sky met het zien dat er iemand in de muur zit.

Sky heeft ook gewoon meerdere schermen. En als je de driver tracker bv volgt kan je af en toe een aantal seconden eerder al zien dat er iets gebeurt on-track zonder dat het op de main-feed gebeurt.

De crash van max en hamilton is denk ik de perfecte manier om te kijken of audio voor of achter loopt.
Dat was heel de tijd en beeld en je kon het niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:05:
[...]

Ja, ik doe dat wel eens en het is prima.
Ik heb laatst geprobeerd een objectieve vergelijking toen doen door de hele race dubbel te kijken. Eerst 10 minuten sky, dan, vanaf het begin, 20 minuten pitlane. Daarna weer 20 minuten verder met de Sky uitzending, en zo verder.

Daarbij heb ik op volgende dingen gelet:
a) wie ziet "iets" het eerste,
b) wie mist er iets (bv geen melding dat een middenvelder is ingehaald, ook niet 1 minuut later),
c) wie geeft, met de kennis van enige minuten later, de juiste analyse van de situatie (het wiel zat vast),
d) wie praat er over bijzaken (gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw!),
e) partijdigheid en vooroordelen (het is altijd de schuld van ham/ver!),
f) emotie en vermaak (restklasse voor alles wat ik niet objectief kan beoordelen).

a) werd royaal gewonnen door de Pitlane, ze zitten er heel alert bovenop met een hoop videoschermen en letten goed op het middenveld, maar geen perfecte score,
b) zat dicht op elkaar, imho deed Pitlane het beter,
c) hier won Sky het, daar zit veel meer race-ervaring en onderbuikgevoel waardoor ze vaak direct de vinger op de zere plek weten te leggen ("typisch koude banden dit"),
d) Sky heeft een stuk meer kletpraatjes die eigenlijk alleen goed zijn voor bij een rode vlag,
e) krappe winst Pitlane, maar eigenlijk vind ik dat Sky het heel netjes doet,
f) dikke winst Sky, maar dat is mijn persoonlijke emotie, dit is opzettelijk het laatste punt van de lijst.

Alles bij elkaar vind ik dat de Pitlane het wint als het gaat om niks van de race missen. Het is het kanaal voor nerds die details willen weten. Sky wint het echter als het gaat om een emotioneel verhaal maken dat tot het laatste moment spannende blijft. Als het op de baan niet spannend is dan heeft Sky genoeg oorlogsverhalen en speculatie achter de hand om de kijker het idee te geven dat het ieder moment kan gaan gebeuren.

Het grootste nadeel van Pitlane is misschien wel dat de beeldkwaliteit minder is dan de hoofdstream, maar je kan natuurlijk ook de hoofdstream kijken terwijl je naar Pitlane luistert.

De laatste races doe ik het zo:
a. de start van de race doe ik vanuit de camera van Verstappen en volg die (ongeveer) de eerste ronde,
b. dan kijk ik de eerste ronde op het hoofdkanaal met Sky commentaar om alle details van de start goed te zien,
c. dan kijk ik de eerste rond via Pitlane en let dan ook op de picture-in-pictures van andere coureurs,
d. als bv Alonso opeens 6 plekken wint dan kijk de start nóg een keer vanuit die camera,
e. vervolgens ga ik terug naar Verstappen (als die nog rijdt) tot er iets gebeurt (inhaalactie, gele vlag, pitstop),
f. dan ga ik verder met de Sky of de Pitlane stream, af en toe wissel ik en vroeg of laat blijf ik bij een van die streams hangen,
g. als ik bij het moment uit e. ben beslis ik of ik weer terug ga naar first person verder kijk naar de verslaglegging
Thanks voor de verslag :D Misschien toch eens een kans geven :P Vond de afgelopen race na het incident het commentaar van SKY wel interessant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Jasphur schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 10:01:

Thanks voor de verslag :D Misschien toch eens een kans geven :P Vond de afgelopen race na het incident het commentaar van SKY wel interessant
Graag gedaan. Tip: een rode vlag of safety car is een goed moment om een stuk terug te zappen en nog een keer te kijken via een ander kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
@Spollie Kan het zijn dat Race Control niet werkt onder Windows 11? Voorheen werkte die prima, waarvoor vele malen dank, maar net update naar de release beta gehad en werkt het niet meer. Zowel de interne player als MPV niet.

Edit: het leek alsof er niks gebeurde maar na een halve minuut verschijnt er toch een video window, maar de stream stopt al snel en raakt niet meer fatsoenlijk gebufferd. Waardoor afspelen onmogelijk is.

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 30-07-2021 12:07 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Laatst online: 19:31
Phusebox schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:01:
@Spollie Kan het zijn dat Race Control niet werkt onder Windows 11? Voorheen werkte die prima, waarvoor vele malen dank, maar net update naar de release beta gehad en werkt het niet meer. Zowel de interne player als MPV niet.

Edit: het leek alsof er niks gebeurde maar na een halve minuut verschijnt er toch een video window, maar de stream stopt al snel en raakt niet meer fatsoenlijk gebufferd. Waardoor afspelen onmogelijk is.
Ik heb nog niet op Windows 11 getest, dus het zou heel goed kunnen dat dit niet werkt. Zodra het uit beta is ga ik er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Spollie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:24:
Ik heb Race Control zojuist unavailable gemaakt, dus zal binnenkort niet meer vindbaar zijn in de store. Bestaande gebruikers kunnen de store versie wel blijven gebruiken en zullen ook updates blijven ontvangen.
Moet ik voor het ontvangen van de updates nog iets speciaals doen? Ik ben ingelogd in de store maar er gebeurt niets, de RC client blijft op 2.3.4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
  • Laatst online: 19:31
grun93 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:59:
[...]

Moet ik voor het ontvangen van de updates nog iets speciaals doen? Ik ben ingelogd in de store maar er gebeurt niets, de RC client blijft op 2.3.4?
Microsoft is zo vrij geweest om de complete app unavailable te maken, dus ik kan momenteel ook geen updates naar de store submitten. Ik ben nog bezig om dit te fixen maar dan moet Microsoft wel meewerken. Vooralsnog kun je het beste de MSI gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Spollie schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:04:
[...]

Microsoft is zo vrij geweest om de complete app unavailable te maken, dus ik kan momenteel ook geen updates naar de store submitten. Ik ben nog bezig om dit te fixen maar dan moet Microsoft wel meewerken. Vooralsnog kun je het beste de MSI gebruiken.
Sinds erg kort heb ik ook f1 tv pro en heb meteen je app geprobeerd en vind het echt fantastisch. Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Hebben meer mensen last van dat ze niet in kunnen loggen? Als ik me probeer aan te melden krijg ik te zien "Sorry, er is iets fout gegaan". Als k dan wachtwoord vergeten intik en een nieuw ww ontvang krijg ik hetzelfde. te zien :S

EDIT het lijkt erop dat het in ieder geval aan Edge ligt. In Chrome kom ik wel in :S

[ Voor 16% gewijzigd door RoyK op 30-07-2021 16:44 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

RoyK schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 16:40:
Hebben meer mensen last van dat ze niet in kunnen loggen? Als ik me probeer aan te melden krijg ik te zien "Sorry, er is iets fout gegaan". Als k dan wachtwoord vergeten intik en een nieuw ww ontvang krijg ik hetzelfde. te zien :S

EDIT het lijkt erop dat het in ieder geval aan Edge ligt. In Chrome kom ik wel in :S
Waarin? In je email? ;).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
@Spollie en eventueel anderen

Ben ik nu blind of is het niet mogelijk halverwege een sessie in te stappen en dan terug te 'spoelen' naar het begin om daar te beginnen. Ik zit me suf te klikken in RC om van het begin af te beginnen tijdens de 3e vrije training maar het lukt me maar niet.

Edit: Ik heb het over racecontrol. :)

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 31-07-2021 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik probeer de Q terug te kijken maar de WiFi van de B&B is matig, waardoor F1TV redelijk vaak zijn rode scherm laat zien…

Nu laat ik hem even bufferen maar dat wil ik morgen met de race niet.

Hoeveel GB is een race ongeveer? Dan weet ik hoeveel ik ongeveer bij moet kopen.

Alvast mijn dank!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mbt geluid heb ik vooralsnog nergens last van gehad met sync issues... gebruik zelf: https://play.google.com/s...leonardoxh.f1&hl=en&gl=nl

op een Nvidia Shield Pro.

Enige is dat Olav met pensioen moet of iemand naast zich moet dulden. Dat gebazel als hij weer iets mist wordt je echt moe van... maar het commentaar van Sky wordt je ook niet vrolijk van met hun Hamilton roze bril (nog erger dan Ziggo over Max)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

streamnl schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:24:
Ik probeer de Q terug te kijken maar de WiFi van de B&B is matig, waardoor F1TV redelijk vaak zijn rode scherm laat zien…

Nu laat ik hem even bufferen maar dat wil ik morgen met de race niet.

Hoeveel GB is een race ongeveer? Dan weet ik hoeveel ik ongeveer bij moet kopen.

Alvast mijn dank!
4~5 GB moet je aan denken.

Heb zelf ook een paar keer via mobiel gestreamd (lang leve Unlimited)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
pinda powerrr schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:10:
[...]

4~5 GB moet je aan denken.

Heb zelf ook een paar keer via mobiel gestreamd (lang leve Unlimited)
Bedankt voor je antwoord.

4~5 GB red ik zeker. Had eigenlijk meer verwacht.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ArcticWolf schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:05:
mbt geluid heb ik vooralsnog nergens last van gehad met sync issues... gebruik zelf: https://play.google.com/s...leonardoxh.f1&hl=en&gl=nl

op een Nvidia Shield Pro.

Enige is dat Olav met pensioen moet of iemand naast zich moet dulden. Dat gebazel als hij weer iets mist wordt je echt moe van... maar het commentaar van Sky wordt je ook niet vrolijk van met hun Hamilton roze bril (nog erger dan Ziggo over Max)
Gisteren nam Jack de honneurs waar voor FP1 en FP2, dus had ik het Duitse commentaar maar aangeslingerd, maar die blaten ook door van alles heen. Het Engelse ben ik ook wel even zat dus dan maar overgeschakeld naar ambient sound (zonder gezever dus), ik trok daarbij zelf de conclusies wel ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
hardware-lover schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 20:47:
[...]

Gisteren nam Jack de honneurs waar voor FP1 en FP2, dus had ik het Duitse commentaar maar aangeslingerd, maar die blaten ook door van alles heen. Het Engelse ben ik ook wel even zat dus dan maar overgeschakeld naar ambient sound (zonder gezever dus), ik trok daarbij zelf de conclusies wel ;)
PitLane Channel is dan nog een goed alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

demonic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:03:
[...]
PitLane Channel is dan nog een goed alternatief ;)
Niet echt, er zit er daar ook vaak eentje bij die nogal biased is. Buiten dat zit hij er ook nogal eens naast, dus dan toch maar niet 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
hardware-lover schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:12:
[...]

Niet echt, er zit er daar ook vaak eentje bij die nogal biased is. Buiten dat zit hij er ook nogal eens naast, dus dan toch maar niet 😉
over wie hebben we het dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

demonic schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:03:
[...]
over wie hebben we het dan?
De krullenbol 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 09:02
Joepie, geen Engels commentaar :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:14
Geen Engels commentaar op F1tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Britten moeten hun microfoon nig even inpluggen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:58:
Britten moeten hun microfoon nig even inpluggen :P
Ze hebben het knopje gevonden :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:51
Osxy schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:00:
[...]

Lijkt een ander kanaal te zijn?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:14
Klinkt niet als Crofty en Brundle, irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 09:02
Osxy schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:00:
[...]

Is alleen het commentaar van de Pitlane channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:34

Felyrion

goodgoan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eVPm5DWHhxkrLYZmDXHvnKDEjrQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8pviKInD0shzeugfEwBFBpBw.png?f=user_large

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Pitlane channel werkt perfect. Prima kwaliteit commentaar ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:12:
Maar het Sky commentaar is niet meer te kiezen?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bounto
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 10:48
Zijn er hier nog meer mensen die last hebben van haperend beeld via de Edge (chromium) browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
fsfikke schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:16:
[...]

Maar het Sky commentaar is niet meer te kiezen?
Ze zijn er mee bezig als ik Twitter mag geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
bounto schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:18:
Zijn er hier nog meer mensen die last hebben van haperend beeld via de Edge (chromium) browser?
Had ik ook maar na opnieuw starten is het weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Laatst online: 22:58

KrazyJay

Phusebox schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:01:

Hier werkt het op W11. Maar, je moet na je upgrade van W10 en RaceControl wel even opletten dat je de NET 5.0 Desktop Runtime installeert. Vraagt je om bij installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Laatst online: 22:58

KrazyJay

Jasphur schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 15:12:
Die audiostream mogen ze zo houden op het main channel. Dik in orde zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

Oef. Engelse commentaar wordt inmiddels ook echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk biased aan het worden.

Wellicht maar over naar Duits commentaar. Hoe bevalt dat voor sommige? 😋

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Pitlane commentaar al geprobeerd. Als je normaal gesproken Sky volgt dan heb je deze race al kennis gemaakt met Pitlane want het eerste stuk van de race vervingen die Sky wegens technische problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:17:
Pitlane commentaar al geprobeerd. Als je normaal gesproken Sky volgt dan heb je deze race al kennis gemaakt met Pitlane want het eerste stuk van de race vervingen die Sky wegens technische problemen.
Commentaar was de eerste tijd niet slecht. Pitlane kanaal is qua beeld te druk voor mij, dat ga ik niet een hele race volhouden. #oudeman :P

⛔ Trackers of betalen ⛔

Pagina: 1 ... 19 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.