Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
13:37
Je weet dat het alleen bij live sessies werkt? En het blijft uiteraard een experimentele featureNibbz schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:14:
In Race Control werkt auto sync niet meer in MPV. Dat is jammer, dat werkte zo fijn. Meerdere mensen last van? Met de internal player -> sync lijkt wel goed te gaan.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Hier het zelfde probleem op nvidia shield(50fps) en de android tv app, gebruik ik kodi dan nergens van(wel weer andere probleem sinds dit weekend geluid happert zo nu en dan, wat weer niet voorkomt bij android app)roda_djavulen schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:42:
@Tylen @Waah Het is inderdaad vooral met helicopter beelden dat het opvalt, beetje zoals bij een film die in 24fps opgenomen is.
Volgens mij werkt het 50fps gewoon niet altijd even goed.
Wel irritant want we kijken op groot scherm (projector), en dan zie wel heel goed dat de auto's kleine sprongetjes maken ipv rijden. Het is niet dat je misselijk word maar het kijkt niet fijn.
Volgende keer eens chromecast proberen ipv laptop met browser (chrome)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Misschien heeft die zijn mondkapje nu op de microfoon gehangen ipv onder zijn neus.G_Dragon schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:24:
Wat is er met de microfoon van Olaf? Klinkt opeens anders
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ik heb het even vergeleken met de Ziggo stream, en het lijkt inderdaad dat de Nederlandse
audio stream bij F1TV bijna 2 seconden voorloopt t.o.v. het beeld.
Ja viel mij ook op, dat was niet zo relaxed.ppeterr schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:34:
Wat ik vervelend vind bij F1tvpro, dat Olav dingen uitspreekt, voordat het in beeld is.
Ik heb het even vergeleken met de Ziggo stream, en het lijkt inderdaad dat de Nederlandse
Dat geeft Olav wel twee seconden de tijd om zijn fout te corrigeren zodat hij het juiste zegt bij het beeld.ppeterr schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:34:
Wat ik vervelend vind bij F1tvpro, dat Olav dingen uitspreekt, voordat het in beeld is.
I'll leave myself out.
Dat dacht ik eigenlijk ook direct als eerste, maar alsnog riep hij van alles foutRobertMe schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:47:
[...]
Dat geeft Olav wel twee seconden de tijd om zijn fout te corrigeren zodat hij het juiste zegt bij het beeld.
I'll leave myself out.
Dat terzijde, best irritant, eens kijken of ik er iets op kan verzinnen.
Kortom, ik zie het punt wat velen tegen het Nederlandse duo hebben niet zo.... Tuurlijk Olav maakt wel eens een foutje, maar dat doet Crofty ook....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik vind het reuze meevallen. Meerdere keren gezegd dat er deze race geen maat stond op Verstappen en ik heb maar weinig Hamilton bias gehoord. Enige foutje wat mij opviel was dat ze het hadden over Raikkonen in de FerrariBullet NL schreef op zondag 4 juli 2021 @ 23:32:
Ik ben ook een beetje klaar met het Sky Sport comentaar, velen hier lopen zich te ergeren aan de oranje bril van Olav, maar bij Sky zijn ze echt net zo, vooral als het maar Brits is. De voor- en nabeschouwingen, maar ook tijdens de race laat Crofty zijn engels-hart ook meermaals spreken.
Kortom, ik zie het punt wat velen tegen het Nederlandse duo hebben niet zo.... Tuurlijk Olav maakt wel eens een foutje, maar dat doet Crofty ook....
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat viel hier ook op vandaag, normaal is dat niet het geval toch?ppeterr schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:34:
Voorheen is het mij ook al eens op gevallen, hoewel het deze race wat erger was.Bart-Willem schreef op zondag 4 juli 2021 @ 23:57:
[...]
Dat viel hier ook op vandaag, normaal is dat niet het geval toch?
Ah, ik ben dus toch niet gek! Ik keek de race gisteren achteraf, ik dacht dat het aan mijn stream lag. Heb dus een aantal keer de stream opnieuw gestart/van taal gewisseld, maar dat hielp nietBart-Willem schreef op zondag 4 juli 2021 @ 23:57:
[...]
Vaak bu'j te bang!
Tijdens het Formule 1 Café kwam Rob Kamphues met een opmerking "Maar dan zitten we al niet meer bij Ziggo Sport", of iig iets in die richting. Maar ik zal er vast te veel achter zoeken...CAPSLOCK2000 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 12:39:
Voor mij klinkt dat als "het product is bijzaak en personeel is vervangbaar". Dat straalt het "wij managers kunnen alles" gevoel uit waar ik zo'n hekel aan heb. Ik heb liever mensen met passie die proberen een goed product te leveren. Het klinkt echter als "cover your ass" management dat vooral bezig is met de eigen carriere veilig te stellen.
[..]
Na alle "ophef" heb ik ook maar eens met Nederlands commentaar gekeken en (op grond van 1 race) vind ik het verschil dat het Nederlands een beetje voelde als radio. De verslaggever vertelt wat hij ziet gebeuren. En als er even niks spannends is dan houdt hij gewoon z'n mond. Dat laatste kan ik wel waarderen, maar de feitelijke verslaglegging hoeft voor mij niet zo, dat kan ik zelf ook wel zien.Bullet NL schreef op zondag 4 juli 2021 @ 23:32:
Ik ben ook een beetje klaar met het Sky Sport comentaar, velen hier lopen zich te ergeren aan de oranje bril van Olav, maar bij Sky zijn ze echt net zo, vooral als het maar Brits is. De voor- en nabeschouwingen, maar ook tijdens de race laat Crofty zijn engels-hart ook meermaals spreken.
Bij Sky hebben ze het meer over de race, ze leggen uit waarom dingen gebeuren of wat voor gevolgen dat heeft. Dat is informatiever. De schaduwzijde is dat ze iedere seconde vol praten, ook als er niks zinnigs meer te zeggen is.
Maar omdat Verstappen deze race nauwelijks in beeld kwam, was dit misschien niet de beste race om een oordeel te vormen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Vorige week liep Olav 20 seconden achter.Bart-Willem schreef op zondag 4 juli 2021 @ 23:57:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit klopt wel ja. Olav zegt ook wel eens dat Fom bepaalde dingen moet uitzenden omdat dat context geeft en hij dat anders mist. Hij bedoelt dan bijv een boordradio dat bepaalde context geeft. Wat Sky echter doet is dat er iemand achter de schermen naar boordradios enzo kijkt/luistert en komt dan in de uitzending om dat te vertellen.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 23:45:
[...]
Na alle "ophef" heb ik ook maar eens met Nederlands commentaar gekeken en (op grond van 1 race) vind ik het verschil dat het Nederlands een beetje voelde als radio. De verslaggever vertelt wat hij ziet gebeuren. En als er even niks spannends is dan houdt hij gewoon z'n mond. Dat laatste kan ik wel waarderen, maar de feitelijke verslaglegging hoeft voor mij niet zo, dat kan ik zelf ook wel zien.
Bij Sky hebben ze het meer over de race, ze leggen uit waarom dingen gebeuren of wat voor gevolgen dat heeft. Dat is informatiever. De schaduwzijde is dat ze iedere seconde vol praten, ook als er niks zinnigs meer te zeggen is.
Maar omdat Verstappen deze race nauwelijks in beeld kwam, was dit misschien niet de beste race om een oordeel te vormen.
Ik snap Olav's standpunt wel, maar ik vind de oplossing van sky wel een fijne.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Het zou juist wel goed zijn om er iemand naast te zetten die de missers van Mol kan corrigeren, of ervoor zorgt dat hij die niet maakt omdat hij niet als enige alles meer hoeft te volgen.
[ Voor 31% gewijzigd door dutchgio op 06-07-2021 08:59 ]
Even advocaat van de duivel.dutchgio schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:58:
NENT heeft al aangegeven het met twee commentatoren te willen doen. Aangezien Mol daar eerder geen fan van was is maar de vraag of hij dat standpunt nu nog kan vasthouden als ze anders voor twee anderen kiezen.
Het zou juist wel goed zijn om er iemand naast te zetten die de missers van Mol kan corrigeren, of ervoor zorgt dat hij die niet maakt omdat hij niet als enige alles meer hoeft te volgen.
Als we dan toch naar nieuwe provider gaan waarom dan geen compleet nieuw duo?
Een "introductieprijs" van €7,50 p/m in Polen, echter zonder F1.
Lastig vergelijken, ik vermoed det met f1 de kosten wel hoger zijn aangezien de linke investering voor Nent.DutchOwnage schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:46:
https://www.totaaltv.nl/n...tie-polen-7-50-per-maand/
Een "introductieprijs" van €7,50 p/m in Polen, echter zonder F1.
I intend to live forever. So far, so good.
Ik denk ook dat €9,99 de psychologische bovengrens is voor heel veel mensen.
Het commentaar van de televisie wordt ook rechtstreeks als audio uitgezonden op zijn eigen podcast/radio dienst: GP Radio. Als je die tijdens een race naast de wedstrijd legt hoor je precies hetzelfde commentaar.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 23:45:
[...]
Na alle "ophef" heb ik ook maar eens met Nederlands commentaar gekeken en (op grond van 1 race) vind ik het verschil dat het Nederlands een beetje voelde als radio. De verslaggever vertelt wat hij ziet gebeuren. En als er even niks spannends is dan houdt hij gewoon z'n mond.
Mensen houden niet van verandering. Hoe meer er hetzelfde blijft hoe groter de kans op succes, tenzij het nieuwe echt veel beter is en/of mensen dat geloven.schumi2004 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:08:
Even advocaat van de duivel.
Als we dan toch naar nieuwe provider gaan waarom dan geen compleet nieuw duo?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat van die veranderingen ben ik met je eens maar als het dan toch moet dan maar meteen radicaal en alles en iedereen eruit en nieuw bloed erin.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:12:
[...]
Mensen houden niet van verandering. Hoe meer er hetzelfde blijft hoe groter de kans op succes, tenzij het nieuwe echt veel beter is en/of mensen dat geloven.
Als je nu af en toe leest wat voor commentaar er op hem is en ik bij mezelf nu ook begin te merken dat dit toch best irritant begint te worden.
Simpel voorbeeldje. Iets simpels als Woking en Milton Keynes door elkaar halen en dan nog zeggen dat je dat altijd vergeet! Serieus, hoe fucking lang doe je dit vak al en weet je het nog niet? En dan de rest nog.
Ik ben eigenlijk dus wel benieuwd hoe het eruit zou gaan zien met andere, dus dan maar meteen goed en alles en iedereen vervangen.
Ik kreeg 2 weken geleden een mail van Ziggo met dus een jaar lang gratis Ziggo Sport Totaal;
Zat in mn spam folder dus zag deze nu pas....
Gratis Ziggo Sport Totaal
En daarmee kun je ook gratis de F1 TV pro app activeren.
Werkt die F1 TV Pro app overal vandaan? Of zitten daar nog restricties op?
Ik ga buiten de EU op vakantie dus kan niet mn gewone Ziggo app gebruiken, zou mooi zijn als ik dan via de F1 app kan kijken
Vreemd dat je die mail 2 weken geleden pas hebt ontvangen?stefanass schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:22:
Tip voor ziggo klanten:
Ik kreeg 2 weken geleden een mail van Ziggo met dus een jaar lang gratis Ziggo Sport Totaal;
Zat in mn spam folder dus zag deze nu pas....
Gratis Ziggo Sport Totaal
En daarmee kun je ook gratis de F1 TV pro app activeren.
Werkt die F1 TV Pro app overal vandaan? Of zitten daar nog restricties op?
Ik ga buiten de EU op vakantie dus kan niet mn gewone Ziggo app gebruiken, zou mooi zijn als ik dan via de F1 app kan kijken
Uit de actievoorwaarden; Actievoorwaarden•Actieperiode: 1 januari 2021 t/m 31 maart 2021.
Testing, one, two ...
Dan zal je teleurgesteld worden tenzij je naar een land gaat waar F1TV officieel beschikbaar is.stefanass schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:22:
https://support.f1.tv/s/a...-use-F1-TV?language=en_US
Lijst met landen waar het beschikbaar is was lastig te vinden op de site van F1 TV, maar op Formula1.com kwam ik wel deze lijst tegen:noo schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:05:
[...]
Dan zal je teleurgesteld worden tenzij je naar een land gaat waar F1TV officieel beschikbaar is.
https://support.f1.tv/s/a...-use-F1-TV?language=en_US
https://www.formula1.com/...nmATn163HYW6oMYMMkRH.html
Zo te zien kan ik tijdens m'n vakantie gewoon de F1 TV pro app gebruiken om live te kijken
Mail was van 16/6, maar ondanks dat de actie volgens de voorwaarden al verlopen is, werkt het gewoon wel - inclusief activeren van de F1 TV Pro app. Had dit ook gezien in de actievoorwaarden die ik toch maar even door wilde lezen omdat ik niet ineens ongemerkt er een betaald abo achteraan wil krijgenhardware-lover schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:55:
[...]
Vreemd dat je die mail 2 weken geleden pas hebt ontvangen?
Uit de actievoorwaarden; Actievoorwaarden•Actieperiode: 1 januari 2021 t/m 31 maart 2021.
[ Voor 30% gewijzigd door stefanass op 06-07-2021 19:22 ]
Maakt geen verschil hoor, Nederlanders zeiken altijd op Nederlandse commentatoren. Wie je er ook wegzetten, binnen een jaar loopt de helft weer Sky ontzettend de hemel in te prijzen (want dat is niet Nederlands en dus automatisch hartstikke goed).schumi2004 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:19:
[...]
Dat van die veranderingen ben ik met je eens maar als het dan toch moet dan maar meteen radicaal en alles en iedereen eruit en nieuw bloed erin.
Als je nu af en toe leest wat voor commentaar er op hem is en ik bij mezelf nu ook begin te merken dat dit toch best irritant begint te worden.
Simpel voorbeeldje. Iets simpels als Woking en Milton Keynes door elkaar halen en dan nog zeggen dat je dat altijd vergeet! Serieus, hoe fucking lang doe je dit vak al en weet je het nog niet? En dan de rest nog.
Ik ben eigenlijk dus wel benieuwd hoe het eruit zou gaan zien met andere, dus dan maar meteen goed en alles en iedereen vervangen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik persoonlijk En ik denk de meerderheid heb nooit geen aanmerkingen op bijvoorbeeld een Winkelman. Dat is toch echt een Nederlander.Lekker Ventje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 19:24:
[...]
Maakt geen verschil hoor, Nederlanders zeiken altijd op Nederlandse commentatoren. Wie je er ook wegzetten, binnen een jaar loopt de helft weer Sky ontzettend de hemel in te prijzen (want dat is niet Nederlands en dus automatisch hartstikke goed).
Geen mij maar commentaar zoals (vroeger) op de Duitse RTL. Die zaten vol met kennis, bleven rustig. Kleine bias naar de Duitsers, maar niet storend.
Of een constructie zoals 14.99 of 9.99 bij TV-providers die één zender uit het pakket altijd voor iedereen toegankelijk maken (en daar altijd voor betalen).DutchOwnage schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:00:
Klopt. Ik ga nog steeds uit van €9,99 als introprijs voor NL, stijgend naar €14,99 na een x aantal tijd. Puur nattevingerwerk, maar ze willen zichzelf niet uit de markt prijzen.
Bij de meeste niet Ziggo aanbieders betaal je nu al die 14 tot 15 euro per maand.DutchOwnage schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:00:
Klopt. Ik ga nog steeds uit van €9,99 als introprijs voor NL, stijgend naar €14,99 na een x aantal tijd. Puur nattevingerwerk, maar ze willen zichzelf niet uit de markt prijzen.
Zou mooi zijn als ze het op jou manier zouden doen maar ik denk dat ze hoger inzetten.
Reden waarom ik bij KPN geen ZiggoSport heb genomen dat ik nu ongeveer €65,00 betaal bij F1tv.TR1969 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:15:
[...]
Bij de meeste niet Ziggo aanbieders betaal je nu al die 14 tot 15 euro per maand.
Zou mooi zijn als ze het op jou manier zouden doen maar ik denk dat ze hoger inzetten.
Ik heb de rest niet nodig(Voetbal etc...)
Voor de mensen die het denken beter te kunnen, dan een bepaald persoon.Illegal_Alien schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:14:
Voor de mensen die denken goed race commentaar te doen of beter denken te kunnen:![]()
WIN AN INCREDIBLE F1® EXPERIENCE TAKE ON THE FASTEST LAP COMMENTATOR CHALLENGE
Van DHL.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat zou het Ziggopakket zonder F1 op 6-7 euro waarderen. Het zou mooi zijn als dat vanaf volgend jaar de prijs is maar ik weet zeker van niet, het staat gewoon totaal niet in verhouding.TR1969 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:15:
[...]
Bij de meeste niet Ziggo aanbieders betaal je nu al die 14 tot 15 euro per maand.
En daarom is 15 euro (of zelfs 10 euro) overpriced en heb ik een hekel aan allemaal dat opsplitsen en voor elk dingetje een apart abonnement af te moeten sluiten.
Signatures zijn voor boomers.
Cross-post vanuit een ander topic, maar Ziggo Sport raakt vanaf de zomer 2022 ook de Engelse Premier League rechten kwijt aan ViaplayMaasluip schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:41:
[...]
Dat zou het Ziggopakket zonder F1 op 6-7 euro waarderen. Het zou mooi zijn als dat vanaf volgend jaar de prijs is maar ik weet zeker van niet, het staat gewoon totaal niet in verhouding.
En daarom is 15 euro (of zelfs 10 euro) overpriced en heb ik een hekel aan allemaal dat opsplitsen en voor elk dingetje een apart abonnement af te moeten sluiten.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67964176
Daarmee verliest het Ziggopakket nog meer zijn waarde, waarbij je voor 4-5 euro (?) per maand maar bar weinig content terug krijgt.
Anderzijds zal dat de prijs van Viaplay weer verhogen.
https://mediamagazine.nl/...emier-league-aan-viaplay/
Dus als Viaplay daaroverheen gaat vraag ik me af wat er gaat gebeuren.
uiteindelijk gaan mensen toch alternatieven zoeken waar ik zelf al mee was begonnen paar weken terug en daar ook al een besluit in heb genomen.
Het is gewoon niet meer te houden met de versnippering van alle extra abonnementen, sport, muziek, film en serie. het zijn er momenteel zo veel dat zelf bij een maximum prijs van 5 euro per abonnement je nog aan hele hoge maandelijkse kosten komt te zitten.
Probleem hierin is dat zolang er genoeg mensen zijn die al die pakketten aanschaffen en kunnen aanschaffen dit hele circus blijft draaien en er geen goed alternatief gaat komen waarin alles inzit.
jaren geleden ontplofte de bom in de muziek wereld en nu ben kun je je prima redden met 1 muziek streaming dienst naar keuze (althans dat vind ik). Maar al het overige media is blijkbaar zo krachtig dat dit niet hoeft.
Héél slecht nieuws voor Ziggo, en haar klanten. Ziggo Sport wordt op deze manier de zender voor de B-sporten. Hockey en cricket en zodutchgio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:46:
[...]
Cross-post vanuit een ander topic, maar Ziggo Sport raakt vanaf de zomer 2022 ook de Engelse Premier League rechten kwijt aan Viaplay
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67964176
Daarmee verliest het Ziggopakket nog meer zijn waarde, waarbij je voor 4-5 euro (?) per maand maar bar weinig content terug krijgt.
Anderzijds zal dat de prijs van Viaplay weer verhogen.
https://mediamagazine.nl/...emier-league-aan-viaplay/

Ik zie dan geen reden meer om bij Ziggo te blijven, helaas.
Je moet denk ik kijken wat er met dat geld gebeurt. Als er bv het creeren van tv series, films van betaald moeten worden, of verschillende grote sporten die steeds verder professionaliseren, dan kost dat ook een hoop geld. Meer denk ik dan rechten van muziek (rechten tot streamen) kopen.d-vine schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:47:
Voor mij was 15 euro wel een beetje de grens met een extra abonnement en ik denk vele met mij
Dus als Viaplay daaroverheen gaat vraag ik me af wat er gaat gebeuren.
uiteindelijk gaan mensen toch alternatieven zoeken waar ik zelf al mee was begonnen paar weken terug en daar ook al een besluit in heb genomen.
Het is gewoon niet meer te houden met de versnippering van alle extra abonnementen, sport, muziek, film en serie. het zijn er momenteel zo veel dat zelf bij een maximum prijs van 5 euro per abonnement je nog aan hele hoge maandelijkse kosten komt te zitten.
Probleem hierin is dat zolang er genoeg mensen zijn die al die pakketten aanschaffen en kunnen aanschaffen dit hele circus blijft draaien en er geen goed alternatief gaat komen waarin alles inzit.
jaren geleden ontplofte de bom in de muziek wereld en nu ben kun je je prima redden met 1 muziek streaming dienst naar keuze (althans dat vind ik). Maar al het overige media is blijkbaar zo krachtig dat dit niet hoeft.
Uiteindelijk zit denk ik juist de oplossing in meer betalende klanten (ik denk dat je daar eerder op moet hopen dan minder iig) om de prijs lager te houden. F1 is bijvoorbeeld gelukkig bezig met een cost cap. Voetballerij komt nog steeds elk jaar bakken met geld te kort.
een treffende spreuk
Waar heb je dat gelezen van die 2 commentatoren?dutchgio schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:58:
NENT heeft al aangegeven het met twee commentatoren te willen doen. Aangezien Mol daar eerder geen fan van was is maar de vraag of hij dat standpunt nu nog kan vasthouden als ze anders voor twee anderen kiezen.
Testing, one, two ...
Hier vermoed ik: https://racingnews365.nl/...de-formule-1-in-nederlandhardware-lover schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 12:55:
[...]
Waar heb je dat gelezen van die 2 commentatoren?
Dat zou wel logisch zijn ja
Ik kan dat namelijk niet terugvinden bij hun eigen NENT nieuwspagina, daar hebben ze het over;
The coverage will be led by world-class Dutch commentators and experts, and will feature extensive and innovative studio programming.
Misschien dat het elders nog anders beschreven is (buiten een verdraaiing van woorden, zoals wel vaker), maar dat heb ik expliciet zo niet kunnen vinden (behalve op bovenstaande website).
Testing, one, two ...
Ze spreken bij RN365 over een "exclusief interview", heb er alleen mijn twijfels over.hardware-lover schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:32:
[...]
Dat zou wel logisch zijn ja
Ik kan dat namelijk niet terugvinden bij hun eigen NENT nieuwspagina, daar hebben ze het over;
The coverage will be led by world-class Dutch commentators and experts, and will feature extensive and innovative studio programming.
Misschien dat het elders nog anders beschreven is (buiten een verdraaiing van woorden, zoals wel vaker), maar dat heb ik expliciet zo niet kunnen vinden (behalve op bovenstaande website).
Kan ook nergens anders iets er over vinden.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Daar komt het inderdaad vandaan.
Nørrelund spreekt gedurende het interview zeer gepassioneerd over de Formule 1 en laat daarmee duidelijk zien dat hij de Nederlandse F1-fans zo goed mogelijk wil bereiken."We zullen niet alleen vanuit een studio uit Amsterdam werken, maar we hebben ook minimaal twee commentatoren en een pitreporter op locatie aanwezig. Dat moet ervoor zorgen dat we de fans altijd van het laatste nieuws kunnen voorzien. Het is in de Formule 1 nodig dat je erbij bent, zodat je de sport zo goed mogelijk kan verslaan voor de fans."
"Op dit moment is het echter nog onbekend wie welke positie op zich zal gaan nemen. Het is duidelijk dat we met F1-experts gaan werken, maar op dit moment weten we nog niet wie welke rol zal vervullen. Eerst zijn we namelijk bezig om qua management alles goed te regelen in Nederland, zodat er een goede basis komt te liggen. Vanuit dat punt kunnen we doorpakken en aan de rolverdeling gaan werken. Stap voor stap zullen we dan ook naar de fans communiceren over de manier waarop we te werk zullen gaan. Wanneer we meer duidelijkheid hebben over bepaalde zaken, zullen we dit direct delen met de fans."
Duidelijk. Dan leg ik dat naast me neer als zijnde een "dikke duim" vertaling en ga ik er vanuit dat de verslaggeving zo zal blijven zoals ie nu is. Race- en Pitreporter, dat zijn er ook tweedutchgio schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:36:
Daar komt het inderdaad vandaan.
Testing, one, two ...
Dan stop je gewoon kop in het zand toch? Er staat duidelijk dat ze minimaal twee commentatoren hebben én 1 pitreporter, samen dus 3 mensen.hardware-lover schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:45:
[...]
Duidelijk. Dan leg ik dat naast me neer als zijnde een "dikke duim" vertaling en ga ik er vanuit dat de verslaggeving zo zal blijven zoals ie nu is. Race- en Pitreporter, dat zijn er ook twee
Dat je RN365 niet wilt geloven dat ViaPlay dat tegen hen heeft gezegd is misschien een ander verhaal, maar in principe zeggen ze (viaplay) dat ze met minimaal 3 mensen op lokatie willen werken.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Even goed lezen voordat je zo los gaatMelantrix schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:17:
[...]
Dan stop je gewoon kop in het zand toch? Er staat duidelijk dat ze minimaal twee commentatoren hebben én 1 pitreporter, samen dus 3 mensen.![]()
Dat je RN365 niet wilt geloven dat ViaPlay dat tegen hen heeft gezegd is misschien een ander verhaal, maar in principe zeggen ze (viaplay) dat ze met minimaal 3 mensen op lokatie willen werken.

Testing, one, two ...
F1TV Pro is wel een tijd lang echt minder geweest hoor. De streams zijn pas vrij recent verbeterd qua kwaliteit, resolutie en bitrate en Chromecast support zit er ook echt pas sinds een paar maanden in. Ik zat een tijd geleden altijd te klooien met het aansluiten van laptops op de TV en later heb ik een tijd de browser van de (Smart) TV gebruikt om te kunnen kijken. Tot een paar maanden geleden vond ik dat ze wel heel erg hopeloos achterliepen qua beeldkwaliteit en het gebrek aan Chromecast support. Nu is het dikke prima (op de problemen van een aantal weken geleden na).Damian schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:35:
Ik heb nu de laatste 3 races gekeken met F1TV Pro op een chromecastje van 4 tientjes, en dat werkt eigenlijk prima. Kan nu kiezen tussen Opa Olav of die ADHD Engelsen van Sky qua commentaar. Prima zo. Waarom ik in godsnaam ooit 15 euro per maand heb neergelegd voor Ziggo Sport Totaal i.p.v. 8 euro voor F1TV Pro is mij een groot vraagteken.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik ben wel te spreken over F1TV Pro, helemaal samen met losse apps zoals Race Control. Als ik dan naar de IndyCar kijk dan merk je wel dat die flink achterlopen, niet alleen qua aanbod, maar ook qua weergave van de race, met bijvoorbeeld die onnavolgbare puinhoop over waar iemand zich bevindr in de race.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 16-07-2021 15:29 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het valt mij op dat er destijds veel meer competitie was qua aantal coureurs dat in 1 seizoen minstens 1 wedstrijd won. Ook grote variatie in aerodynamische oplossingen en meerdere bandenfabrikanten.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ik heb hier geen goed woord voor over, dus ik gebruik het moment maar even om je nogmaals te bedanken voor de fijne appSpollie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:25:
Kak, ik kreeg vanmiddag een mail van Microsoft dat FOM heeft geklaagd over mijn app. De reden is het gebruik van de merknaam 'F1' in de titel en omschrijving en 'unauthorised use of the F1TV services'. Dus waarschijnlijk moet ik Race Control uit de Microsoft store halenDe MSI blijft vooralsnog wel beschikbaar. Hopen dat het hierbij blijft.
Balen! Kun je de app aan hen verkopen misschien? Hij werkt zoveel beter!Spollie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:25:
Kak, ik kreeg vanmiddag een mail van Microsoft dat FOM heeft geklaagd over mijn app. De reden is het gebruik van de merknaam 'F1' in de titel en omschrijving en 'unauthorized use of the F1TV services'. Dus waarschijnlijk moet ik Race Control uit de Microsoft store halenDe MSI blijft vooralsnog wel beschikbaar. Hopen dat het hierbij blijft.
Ah wat vervelend. Heb hem zelf echt net een beetje ontdekt en het werkt echt fantastisch, zelfs met zoveel streams. Ook onthoud hij gewoon mijn layout, petje afSpollie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:25:
Kak, ik kreeg vanmiddag een mail van Microsoft dat FOM heeft geklaagd over mijn app. De reden is het gebruik van de merknaam 'F1' in de titel en omschrijving en 'unauthorized use of the F1TV services'. Dus waarschijnlijk moet ik Race Control uit de Microsoft store halenDe MSI blijft vooralsnog wel beschikbaar. Hopen dat het hierbij blijft.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hoe het verder moet? Geen idee. Ziggo wil graag door met het Formule 1 Café, ook als ze geen beeldrechten krijgen. Dan moeten Tom, Robert en ik wel op de markt zijn. NENT heeft zich nog bij niemand gemeld. Ze hebben tegen Ziggo gezegd dat ze na de zomer willen praten. Misschien verandert er wel niks en gaan Ziggo en NENT samenwerken en krijgt Ziggo een sublicentie. Ergens in het najaar hoop ik te weten wat de toekomst brengt.
4k support via F1TV pro zou dan de volgende stap zijn.G_Dragon schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:28:
Wederom weer prachtige kwaliteit bij de F1 TV Viewer op Android TV
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Heeft de MS store dan zoveel voordelen? Ik haal daar echt nooit software vandaan en RC haal ik dan ook gewoon van GIT. Heeft het daar ook nog nog gevolgen voor je met zo'n klacht?Spollie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:46:
Haha, ik kan het altijd vragen, maar ik heb zo mijn twijfels. Misschien volgende week even een nette reactie naar ze sturen. Het komt gewoon weer van zo'n bureautje dat in opdracht van FOM achter content infringements aan gaat (https://www.webcapio.com/).
Dat zal volgend jaar wel het verschil zijn tussen F1TV Pro (geen 4k) en Viaplay (wel 4k) vermoed ik.MaXeRs schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 10:18:
[...]
4k support via F1TV pro zou dan de volgende stap zijn.
F1TV Pro zou dit jaar toch zelf met een officiële player komen voor Apple TV en Chromecast? Het is inmiddels half juli en het blijft nog angstig stil op dit front.ZFLaSH schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:04:
[...]
Heeft de MS store dan zoveel voordelen? Ik haal daar echt nooit software vandaan en RC haal ik dan ook gewoon van GIT. Heeft het daar ook nog nog gevolgen voor je met zo'n klacht?
Nu de work-arounds aanschrijven zonder zelf een goed alternatief te hebben is wel erg jammer.
Jaar is nog niet omLa1974 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:29:
[...]
F1TV Pro zou dit jaar toch zelf met een officiële player komen voor Apple TV en Chromecast? Het is inmiddels half juli en het blijft nog angstig stil op dit front.
Nu de work-arounds aanschrijven zonder zelf een goed alternatief te hebben is wel erg jammer.
En voor de Apple TV is er reeds de unofficial F1 TV app en die werkt perfect.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Helemaal mee eens, totdat de FOM Apple aan laat schrijven en die ook verwijderd wordt (als ze al niet zijn aangeschreven). Het zou raar zijn als ze wel Microsoft aanschrijven niet Google en Apple niet toch?Rivanov schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:33:
[...]
Jaar is nog niet om
En voor de Apple TV is er reeds de unofficial F1 TV app en die werkt perfect.
Zo heel dramatisch zal het verschil tussen beiden dan nog niet zijn vermoed ik, Viaplay zit op dit moment met zijn F1 4k stream aan de onderkant van aantal bitrates, met ~16Mbit houdt dat ook niet echt over.La1974 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:28:
[...]
Dat zal volgend jaar wel het verschil zijn tussen F1TV Pro (geen 4k) en Viaplay (wel 4k) vermoed ik.
Testing, one, two ...
Het zou voor mij ook geen reden zijn om ViaPlay te nemen (als deze dubbel zo duur is). Het aanvullend sportaanbod van ViaPlay interesseert met niet.hardware-lover schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:34:
[...]
Zo heel dramatisch zal het verschil tussen beiden dan nog niet zijn vermoed ik, Viaplay zit op dit moment met zijn F1 4k stream aan de onderkant van aantal bitrates, met ~16Mbit houdt dat ook niet echt over.
En welke codec? H.265 / HEVC kan volgens mij echt vele malen minder gebruiken ten opzichte van H.264. Netflix met Dolby Vision erbij gebruikt AFAIK ook niet veel meer, maar de kwaliteit is wel gewoon goed, doordat het dus met HEVC codec is.hardware-lover schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:34:
[...]
Zo heel dramatisch zal het verschil tussen beiden dan nog niet zijn vermoed ik, Viaplay zit op dit moment met zijn F1 4k stream aan de onderkant van aantal bitrates, met ~16Mbit houdt dat ook niet echt over.
Balen man. Wat een sukkels. Deze software voegt een forse waarde toe. F1 maakt zichzelf kapot met zo'n domme actie. Ik hoop dat je een andere manier vindt om je werk te delen.Spollie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:25:
Ik verwacht eerlijk gezegd erger: dat bijv. de VT's en Q niet meer live op F1Tv Pro (mogen) worden uitgezonden, en alleen de race nog live.hardware-lover schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:34:
[...]
Het feit dat F1Tv Pro in bepaalde landen al niet meer beschikbaar is, waar Viaplay al is, doet mij dit vermoeden.
Maar ik ben glas-half-leeg persoon
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Voor Nederland heeft ViaPlay expliciet aangegeven dat F1TV Pro beschikbaar blijft. Dus vergelijken met andere landen heeft niet zoveel nut denk ik.KillerBee schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:34:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd erger: dat bijv. de VT's en Q niet meer live op F1Tv Pro (mogen) worden uitgezonden, en alleen de race nog live.
Het feit dat F1Tv Pro in bepaalde landen al niet meer beschikbaar is, waar Viaplay al is, doet mij dit vermoeden.
Maar ik ben glas-half-leeg persoon, hopelijk heb ik het mis.
Ja, het levert ze eerder geld op dan dat het ze geld kost. De ingehuurde ontwikkelaars kunnen ze naar huis sturen en een F1TV abo heeft iedereen sowieso nodig om met de betere alternatieve apps te kijken.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:48:
[...]
Balen man. Wat een sukkels. Deze software voegt een forse waarde toe. F1 maakt zichzelf kapot met zo'n domme actie. Ik hoop dat je een andere manier vindt om je werk te delen.
Nog meer deze problemen?
H.265 is de standaard, ook voor Viaplay met zijn 4k. Ik vergelijk ze met andere F1 4k streaming aanbieders, en dan staan ze nu aan de onderkant van de 4k ladder.RobertMe schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:42:
[...]
En welke codec? H.265 / HEVC kan volgens mij echt vele malen minder gebruiken ten opzichte van H.264. Netflix met Dolby Vision erbij gebruikt AFAIK ook niet veel meer, maar de kwaliteit is wel gewoon goed, doordat het dus met HEVC codec is.
Netflix, wat je als voorbeeld neemt, legt het ook dik af tegen Appletv+ wat dat betreft. Het verschil tussen die beiden is dan ook duidelijk zichtbaar, ook al kan het voor Netflix verder prima voldoen hoor.
Testing, one, two ...
Nee, start hier normaal via de telefoon de Chromecast stream op. Misschien de standaard oplossing voor problemen met F1TV proberen (even uit en inloggen).Hellboy! schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:20:
Weer issues met de Chromecast. Fp2 wil ik kijken. Via mijn telefoon blijft het hangen, als ik cast via mijn laptop wat laatst altijd goed werkte, dan krijg ik melding dat het zo begint.
Nog meer deze problemen?
⛔ Trackers of betalen ⛔
Of het is beschikbaar, of helemaal niet, er zit niets tussen. Voor Duitsland is het voor nieuwe abonnees niet meer beschikbaar, maar dat heeft Sky afgedwongen. Wij blijven het hier houden werd er gesteld, daar ga ik dan eerst maar vanuit.KillerBee schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:34:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd erger: dat bijv. de VT's en Q niet meer live op F1Tv Pro (mogen) worden uitgezonden, en alleen de race nog live.
Maar ik ben glas-half-leeg persoon, hopelijk heb ik het mis.
Testing, one, two ...
Al geprobeerd, Chromecast herstart, cache geleegd, app opnieuw geïnstalleerd, niks werktJohanKupers schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:22:
[...]
Nee, start hier normaal via de telefoon de Chromecast stream op. Misschien de standaard oplossing voor problemen met F1TV proberen (even uit en inloggen).
Niemand weet nu wat de abonnementsprijs van Viaplay straks gaat zijn, maar stel dat deze hoger ligt dan F1Tv Pro, dan zou er -lijkt mij- geen enkele reden zijn voor ons Nederlanders om een abonnement op Viaplay te nemen. Het lijkt me dat ze dit niet graag zien gebeuren.hardware-lover schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:25:
[...]
Of het is beschikbaar, of helemaal niet, er zit niets tussen. Voor Duitsland is het voor nieuwe abonnees niet meer beschikbaar, maar dat heeft Sky afgedwongen. Wij blijven het hier houden werd er gesteld, daar ga ik dan eerst maar vanuit.
Dan denk ik aan twee scenario's: óf Viaplay onderscheidt zich op een andere manier, waardoor het voor veel mensen alsnog aantrekkelijker is, óf het wordt een rechten issue, waarbij niet alles (live) beschikbaar meer zal zijn op F1Tv Pro.
Ik heb trouwens niet gezegd dat F1Tv Pro NIET meer beschikbaar zal zijn (het is al bevestigd dat ze in NL blijven), maar laten we eerlijk zijn: niemand (nee, ook ik niet
En dit is gewoon afwachten, totdat er van beiden meer bekend is...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Goede kans dat ze Viaplay hoger inschatten, omdat het niet alleen F1 is maar ook series en andere sporten etc., of je daar nou interesse in hebt of niet.KillerBee schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:40:
[...]
Niemand weet nu wat de abonnementsprijs van Viaplay straks gaat zijn, maar stel dat deze hoger ligt dan F1Tv Pro, dan zou er -lijkt mij- geen enkele reden zijn voor ons Nederlanders om een abonnement op Viaplay te nemen. Het lijkt me dat ze dit niet graag zien gebeuren.
Dan denk ik aan twee scenario's: óf Viaplay onderscheidt zich op een andere manier, waardoor het voor veel mensen alsnog aantrekkelijker is, óf het wordt een rechten issue, waarbij niet alles (live) beschikbaar meer zal zijn op F1Tv Pro.
Ik heb trouwens niet gezegd dat F1Tv Pro NIET meer beschikbaar zal zijn (het is al bevestigd dat ze in NL blijven), maar laten we eerlijk zijn: niemand (nee, ook ik niet) weet wat F1Tv Pro straks nog mag uitzenden, al dan niet live.
En dit is gewoon afwachten, totdat er van beiden meer bekend is...
Aan het begin zal dat nog wel meevallen maar zodra er steeds meer content en rechten bij komen zal het ook duurder worden.
Het idee van zo'n abonnementsdienst is dat je ook betaald voor de content die je niet kijkt, een abonnement voor enkel F1 zal bij Viaplay geen optie zijn lijkt me.
Zit wel een klein verschil. Deze app staat niet in de officiële App Store maar is enkel te downloaden als “beta” via de TestFlight app. Dus dat is een workaround voor de ontwikkelaar om “buiten de officiële paden” deze app te distribueren.La1974 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:34:
[...]
Helemaal mee eens, totdat de FOM Apple aan laat schrijven en die ook verwijderd wordt (als ze al niet zijn aangeschreven). Het zou raar zijn als ze wel Microsoft aanschrijven niet Google en Apple niet toch?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Grootste voordeel is dat updates van de app automatisch bij gebruikers worden geïnstalleerd. Ongeveer 50 procent van de gebruikers maakt gebruik van de store versie.ZFLaSH schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:04:
[...]
Heeft de MS store dan zoveel voordelen? Ik haal daar echt nooit software vandaan en RC haal ik dan ook gewoon van GIT. Heeft het daar ook nog nog gevolgen voor je met zo'n klacht?
Bij mij versprong het geluid opeens en liep het voor. Ik hoorde Olav eerder zeggen dat Perez eraf vloog dan dat ik het zag.robbinonline schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:45:
Irritant weer loopt het geluid van iig Olav 1,2 seconden achter bij F1TV
deze video is niet beschikbaar op jouw locatie
Is er een eenvoudige oplossing om hier iets aan te doen?
VPN lijkt mij?saert schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:48:
Ik zit momenteel in het buitenland en krijg bij video's op het Twitter account van Ziggo Sport de volgende melding:
deze video is niet beschikbaar op jouw locatie
Is er een eenvoudige oplossing om hier iets aan te doen?
Haha dat bedoel ik, ook constant verschil in volumeLa1974 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:19:
[...]
Bij mij versprong het geluid opeens en liep het voor. Ik hoorde Olav eerder zeggen dat Perez eraf vloog dan dat ik het zag.
[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 17-07-2021 21:20 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik lees alleen maar positieve dingen als Rick Winkelman een grotere rol krijgt (bijvoorbeeld zoals bij de afwezigheid van Jack). Maar toch blijft zijn rol beperkt. Waaraan zou dat liggen? Van mij mag zijn rol ook groter worden (Tom vervangen bijvoorbeeld).Help!!!! schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:20:
Vond Rick Winkelman in de studio een goede toevoeging. Mag van mij vaker want gewoon zakelijk en feitelijk. Veel liever dan BN'ers of Tom Coronel fanboy.
Van wat ik in dit topic gelezen heb (iemand hier kent hem persoonlijk?) wil Rick zelf niet zo lang van huis zijn en vindt hij verslag hebben van nascar ook leuk om te doen.La1974 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:22:
[...]
Ik lees alleen maar positieve dingen als Rick Winkelman een grotere rol krijgt (bijvoorbeeld zoals bij de afwezigheid van Jack). Maar toch blijft zijn rol beperkt. Waaraan zou dat liggen? Van mij mag zijn rol ook groter worden (Tom vervangen bijvoorbeeld).
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dat heb ik ook begrepen echter dat gaat dan over zijn werk op de racelocatie. De studio is toch gewoon dicht bij huis of woont hij niet in NL ?alesandro_46 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:27:
[...]
Van wat ik in dit topic gelezen heb (iemand hier kent hem persoonlijk?) wil Rick zelf niet zo lang van huis zijn en vindt hij verslag hebben van nascar ook leuk om te doen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Precies, zet hem aan tafel bij het F1 caf'é om mee te beginnen.Help!!!! schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:30:
[...]
Dat heb ik ook begrepen echter dat gaat dan over zijn werk op de racelocatie. De studio is toch gewoon dicht bij huis of woont hij niet in NL ?
Dit topic is gesloten.
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.