[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:08

rammes

koekebakker 1e klas

Ben we benieuwd waarom Jack er nu weer niet bij is. Op Twitter reageert hij ook amper.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
rammes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:36:
Ben we benieuwd waarom Jack er nu weer niet bij is. Op Twitter reageert hij ook amper.
Weer een positieve test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Thom2289 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:37:
[...]

Weer een positieve test.
Dat is apart toch, is hij dan enkele weken na zijn 1e besmetting nog eens besmet? Hij is iets voor Portugal voor het eerst positief getest, dat was eind April. We zijn nu al bijna 2 maanden verder.
Ik vermoed dat er meer achter zit.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Vuvuzela schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:51:
[...]

Dat is apart toch, is hij dan enkele weken na zijn 1e besmetting nog eens besmet? Hij is iets voor Portugal voor het eerst positief getest, dat was eind April. We zijn nu al bijna 2 maanden verder.
Ik vermoed dat er meer achter zit.
Er zit niet meer achter. Dit heet Covid-19 en kan ervoor zorgen dat je inderdaad 2+ maanden later nog steeds positief test. Dit hoor je wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Uhm. Nog meer mensen dat rode “even wachten aub” vee van F1TV? We hebben nig maar 7 minuten

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Meer mensen last van hangend beeld op kanaal 14? Geluid gaat wel door. Beeld blijft hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:27
Op ziggo Sport gaat 't ook niet goed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:53:
Uhm. Nog meer mensen dat rode “even wachten aub” vee van F1TV? We hebben nig maar 7 minuten
Ik zit nu naar een bevroren Carnext.com beeld te kijken via Ziggo kanaal 14 en Next box.😱

Geluid loopt gewoon door.

Edit: het beweegt weer...

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 20-06-2021 14:58 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 22:50
Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:53:
Is toch iedere race zo? Hier zijn ze live iig nu

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
robbinonline schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:57:
[...]

Is toch iedere race zo? Hier zijn ze live iig nu
Ja klopt echter nooit tot vlak voor de start. Altijd een kwartier van te voren met wat ambient geluid en beelden van het volkslied en het grid.

Geluids kwaliteit van de UK audio stream klinkt wat ruk trouwens. Verstaanbaar maar schel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 21:50
Valt mij op dat het Ziggo 4k kanaal nu in werkelijkheid in Full HD is. Jammer! Meer mensen last van? Het ziggo sport logo is wel 4k en haarscherp, er staat ook 4K onder, maar de rest van het beeld is duidelijk minder scherp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
t0mmiiiii schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:07:
Valt mij op dat het Ziggo 4k kanaal nu in werkelijkheid in Full HD is. Jammer! Meer mensen last van? Het ziggo sport logo is wel 4k en haarscherp, er staat ook 4K onder, maar de rest van het beeld is duidelijk minder scherp.
Klopt, hopelijk fixen ze het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
4K signaal is nu weer weg. Ook logo is nu weg.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Srvv93
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-09 17:25
Rivanov schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:19:
4K signaal is nu weer weg. Ook logo is nu weg.
Jup, hier ook. Heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lijkt NPO 1 UHD kanaal wel.. :O

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik zie dit geen 4K meer worden vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Kreeg vandaag het mailtje dat mn F1TV weer verlengd is met een jaar, dus wat die scandinaviers met hun betaalzender gaan doen zal me een worst wezen, in ieder geval het komende jaar :Z

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Het Nederlandse commentaar via mobiel op F1TV liep deze keer verder achter dan normaal leek het wel. Zo’n 20 seconde na de acties pas het commentaar erbij… heel irritant. En eens in de zoveel tijd de oneindige laad overlay met het bericht dat de verbinding niet OK is en het beeld/geluid gewoon doorgaan. Waarom blijft dit toch zo moeilijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 22:10
Ik geloof dat dit het juiste draadje is?: Rick winkelman doet het echt fantastosch, ik zie de coureurs goed reageren, veel meer vertellen dat bij Jack. Hopelijk ziet jack dit ook en laat hij Rick de rest van eht seizoen oden! Ik zou het van harte willen zien!!!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
wowly schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:31:
Ik geloof dat dit het juiste draadje is?: Rick winkelman doet het echt fantastosch, ik zie de coureurs goed reageren, veel meer vertellen dat bij Jack. Hopelijk ziet jack dit ook en laat hij Rick de rest van eht seizoen oden! Ik zou het van harte willen zien!!!!
Rick hangt niet de popiejopie uit (is een beetje de mode, ook bij sommigen in de studio) en stelt serieuze en goede vragen. Hij moet alleen nog wat harder praten af en toe tijdens de race vanuit de pits, want soms slecht verstaanbaar.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Kan iemand mij vertellen waar je als eerste legaal een Engelstalige of Nederlandse samenvatting kan kijken? Is dat deze avond al een optie of pas een dag later op het officiële F1 kanaal YouTube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gemini NL schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:07:
Kan iemand mij vertellen waar je als eerste legaal een Engelstalige of Nederlandse samenvatting kan kijken? Is dat deze avond al een optie of pas een dag later op het officiële F1 kanaal YouTube?
In de minuut dat je dit postte stond die al op YouTube?
Jasphur in "[F1 2021] Race 7 GP van Frankrijk"

Of iig het einde, heb het filmpje niet bekeken.

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 20-06-2021 18:27 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
YakuzA schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:26:
[...]

In de minuut dat je dit postte stond die al op YouTube?
Jasphur in "[F1 2021] Race 7 GP van Frankrijk"

Of iig het einde, heb het filmpje niet bekeken.
Geen legaal filmpje, al verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gemini NL schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:44:
[...]

Geen legaal filmpje, al verwijderd.
Is gewoon va de F1 zelf, die staat er nog steeds, maar het was idd alleen de laatste inhaalactie.

De hele samenvatting is er nu ook al een kwartiertje zo te zien:

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 11:02
F1tvpro i.c.m Chromecast was weer slecht vandaag, na het casten bleef beeld zwart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hellboy! schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:56:
F1tvpro i.c.m Chromecast was weer slecht vandaag, na het casten bleef beeld zwart.
Vandaag geen enkel probleem gehad met deze combinatie, alles werkte perfect.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hellboy! schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:56:
Dat had ik ook met de mobiel. Via de laptop casten ging wel goed.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:56
Casten vanuit Race Control werkt vanaf volgende race ook weer. Dan heb je nooit meer last van dat hij naar een lagere kwaliteit springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb gisteren de race later op de dag terug gekeken via de AppleTV app. Dat werkt uitstekend, alleen 1 ding is wat irritant: als ik het afspelen stop, om later verder te kijken, dan begint hij weer vooraan, in plaats van dat hij verder gaat waar ik was gebleven. Is dat een bug of een feature?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

BeQuietAndDrive schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:47:
Ik heb gisteren de race later op de dag terug gekeken via de AppleTV app. Dat werkt uitstekend, alleen 1 ding is wat irritant: als ik het afspelen stop, om later verder te kijken, dan begint hij weer vooraan, in plaats van dat hij verder gaat waar ik was gebleven. Is dat een bug of een feature?
https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV/issues/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 12-09 22:54
Spollie schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:01:
Casten vanuit Race Control werkt vanaf volgende race ook weer. Dan heb je nooit meer last van dat hij naar een lagere kwaliteit springt.
Heb je misschien gekeken of je de applicatie ook op Xbox beschikbaar kan stellen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Klopt het dat streamen naar een Shield niet meer werkt @Spollie

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pierre schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:59:
Klopt het dat streamen naar een Shield niet meer werkt @Spollie
Met de laatste update (2.3.3), werkt dat hier prima naar een Shield...

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

hardware-lover schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:10:
[...]

Met de laatste update (2.3.3), werkt dat hier prima naar een Shield...
Heb de Shield hier even herstart opgelost, geen idee wat er nu fout ging.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
Pierre schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:11:
[...]

Heb de Shield hier even herstart opgelost, geen idee wat er nu fout ging.
De Chromecast implementatie van niet-Google devices is soms een beetje 'hit or miss'. En ik maak gebruik van een library die misschien ook niet 100% perfect is. Maar mooi dat het nu wel werkt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Spollie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:21:
[...]
De Chromecast implementatie van niet-Google devices is soms een beetje 'hit or miss'. En ik maak gebruik van een library die misschien ook niet 100% perfect is. Maar mooi dat het nu wel werkt in ieder geval.
Ik heb maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de race nogmaals te bekijken en dan via het Pit-lane kanaal. Die optie heb ik namelijk niet beschikbaar bij de Kodi of Android TV oplossingen

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 23-06-2021 16:46 . Reden: Onjuist ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
hardware-lover schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:39:
[...]

Ik heb maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de race nogmaals te bekijken en dan via het Pit-lane kanaal. Die optie heb ik namelijk niet beschikbaar bij de Kodi of Android TV oplossingen ;)
Huh? De F1TV Player die ik op mijn NVidia SHIELD draai geeft bij elk event na "door klikken" een overzicht van alle streams, dus main + PLC + data + 20 onboards. Gisteren dan ook nog via deze weg de race terug gekeken op PLC. Ik dacht daar eens wat anders / extra's te zien. Maar als Verstappen, Hamilton en Bottas na de pitstops treintje rijden is de main feed de track carrousel met hen, één onboard / extra beeld van Hamilton, en de andere onboard / extra beeld van Bottas. Dus wat er in midfield gebeurt blijft nog buiten beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:39:
[...]
Huh? De F1TV Player die ik op mijn NVidia SHIELD draai geeft bij elk event na "door klikken" een overzicht van alle streams, dus main + PLC + data + 20 onboards. Gisteren dan ook nog via deze weg de race terug gekeken op PLC. Ik dacht daar eens wat anders / extra's te zien. Maar als Verstappen, Hamilton en Bottas na de pitstops treintje rijden is de main feed de track carrousel met hen, één onboard / extra beeld van Hamilton, en de andere onboard / extra beeld van Bottas. Dus wat er in midfield gebeurt blijft nog buiten beeld.
Over welke "de F1TV player" heb je het dan? Want wat jij allemaal opnoemt zie ik niet direct staan met de onofficiële Android TV app (daar is er toch maar één van?), noch met de IPTV F1 addon. Dus blijkbaar zie ik ergens wat over het hoofd?

Edit: niet goed gekeken...., 2 koppen koffie is duidelijk niet voldoende voor één dag.

Dank voor de oplettendheid (y)

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 23-06-2021 16:45 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
hardware-lover schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:12:
[...]

Over welke "de F1TV player" heb je het dan? Want wat jij allemaal opnoemt zie ik niet direct staan met de onofficiële Android TV app (daar is er toch maar één van?), noch met de IPTV F1 addon. Dus blijkbaar zie ik ergens wat over het hoofd?

Edit: ik zie bij de Kodi addon idd wat over het hoofd. Ik moet de >> 2021 France Grand Prix << selecteren, dan komen de opties idd tevoorschijn.

Dank voor de oplettendheid (y)
Dit is de app die ik op de SHIELD draai: https://play.google.com/s...nardoxh.f1&hl=en_US&gl=US

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Yes. Ik ben simpelweg niet goed wakker geweest, alles in beeld zoals je aangaf.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
hardware-lover schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Yes. Ik ben simpelweg niet goed wakker geweest, alles in beeld zoals je aangaf.
Ik was al aan het twijfelen, volgens mij had jij toch juist die feature request aangemaakt om live sessies vanaf het begin te kunnen starten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:48:
[...]
Ik was al aan het twijfelen, volgens mij had jij toch juist die feature request aangemaakt om live sessies vanaf het begin te kunnen starten? :P
Klopt idd. Ik gebruik de app echter niet zo heel vaak aangezien ik andere mogelijkheden tot afspelen heb die ik liever gebruik (vooral voor de race).

Van multiview lijkt trouwens niets te komen, toch lastig te implementeren schijnbaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 14:22
Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:29:
[...]

Denk tocht echt dat je iets verkeerd doet. Want bij mij werkt de link ook nog gewoon

- Installeer TestFlight op je iPhone

https://apps.apple.com/nl/app/testflight/id899247664

- Open TestFlight en meld je aan met je Apple ID
- Klik op de link die ik gepost had. De TestFlight app wordt dan automatisch geopend en dan kun je op ACCEPT klikken om de Beta te accepteren

- Installeer vervolgens TestFlight op je Apple TV
- Open TestFlight en meld je aan met je Apple ID
- Je ziet hier dan alle geaccepteerde Beta's, waaronder dus F1TV
Ik heb deze app nu op mijn apple tv's geïnstalleerd. Als ik nu in mijn Testflight kijk zie ik dat de app over 86 verloopt. Weet iemand hoe dat gaat? Moet je dan alles weer opnieuw instellen of heeft het niets te maken met de werking van de app. Of is de app dan gewoon stuk :? Heb eigenlijk geen zin een jaarabonnement af te sluiten als deze app er al met een paar maanden mee stopt.

[ Voor 7% gewijzigd door TR1969 op 24-06-2021 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
TR1969 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:30:
[...]

Ik heb deze app nu op mijn apple tv's geïnstalleerd. Als ik nu in mijn Testflight kijk zie ik dat de app over 86 verloopt. Weet iemand hoe dat gaat? Moet je dan alles weer opnieuw instellen of heeft het niets te maken met de werking van de app. Of is de app dan gewoon stuk :? Heb eigenlijk geen zin een jaarabonnement af te sluiten als deze app er al met een paar maanden mee stopt.
Een TestFlight beta is altijd maar 90 dagen geldig. De ontwikkelaar moet 'm dan gewoon binnen die 90 dagen weer een keer updaten. Gaat allemaal vanzelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Toch wel teleurstellend dat Formula W niet te zien is via F1 TV Pro, terwijl F2, F3 en Porsche Supercup wel. Een gemiste kans voor de FIA wat betreft het populairder maken van deze race klasse.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

PatrickC schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 07:36:
Toch wel teleurstellend dat Formula W niet te zien is via F1 TV Pro, terwijl F2, F3 en Porsche Supercup wel. Een gemiste kans voor de FIA wat betreft het populairder maken van deze race klasse.
Die moest ik even googlen. Wat een discriminatie klasse :(.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Tylen schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 07:59:
[...]

Die moest ik even googlen. Wat een discriminatie klasse :(.
Nog niet eerder van gehoord dan? Beitske Visser is in 2019 2e geworden in dat WK. Waren best leuke races om te kijken. Ze rijden met Formule 3 auto’s. Ziggo Racing zendt het wel allemaal uit, maar daarvoor heb je dan een Ziggo Sport Totaal abonnement nodig. Dit seizoen zitten ze ook een aantal keer in het programma van de F1… 8 weekenden als ik me niet vergis. Ook in Zandvoort tijdens de F1 GP.

[ Voor 13% gewijzigd door PatrickC op 25-06-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:56
PatrickC schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 07:36:
Was Formula W live niet te zien via YouTube net zoals F3. In iedergeval was dit wel zo in de periode toen Max Verstappen in de F3 reed nog op YouTube Live te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
__Deathscythe__ schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:44:
[...]

Was Formula W live niet te zien via YouTube net zoals F3. In iedergeval was dit wel zo in de periode toen Max Verstappen in de F3 reed nog op YouTube Live te kijken.
In landen waar Formula W TV rechten zijn verkocht, kun je het niet gratis kijken via Youtube of andere kanalen. In 2019 was er ook een live stream op Facebook, maar die werkte niet in NL, omdat hier Ziggo de rechten heeft en zij zenden het uit op hun Racing kanaal.

Misschien toch via FB….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8AW8t7obK4fuH92wQkYjylt3Gu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rM6kf7FD4kGA9E3ayX6N6red.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door PatrickC op 25-06-2021 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 22:50
Jammer dat het pitlane kanaal niet zo scherp is als het main kaneel. Erg interessant tijdens vrije training.

Thumps up verder voor F1TV ik kijk dit hele seizoen al via de (Onofficiële) AppleTV app en het werkt echt vlekkeloos. De kwaliteit van de main stream is al zoveel beter dan het standaard (NIET 4K) kaneel van Ziggo.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik zit vandaag in de auto tijdens de start van de race en ga het eerste uur vrees ik niet op TV zien. Nederland voetbalt om 18.00 uur dus de race wat later inhalen wordt 'm vandaag ook niet.

Normaal gesproken kijk ik Sky Sports en F1 TV Pro. Zou het een beetje te doen zijn naar de stream te luisteren?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Eiríkr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 08:27:
Ik zit vandaag in de auto tijdens de start van de race en ga het eerste uur vrees ik niet op TV zien. Nederland voetbalt om 18.00 uur dus de race wat later inhalen wordt 'm vandaag ook niet.

Normaal gesproken kijk ik Sky Sports en F1 TV Pro. Zou het een beetje te doen zijn naar de stream te luisteren?
Ik zit het eerst uur ook in de auto. Gewoon telefoon op dashboard en meeluisteren / kijken. Of je vrouw laten rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Tylen schreef op zondag 27 juni 2021 @ 09:02:
[...]

Ik zit het eerst uur ook in de auto. Gewoon telefoon op dashboard en meeluisteren / kijken. Of je vrouw laten rijden ;)
Grappig dat dat laatste niet in me op kwam! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:47

ik zit ook in de auto mijn zoon weg brengen voor zijn vaccinatie :'( maar goed ziggo go doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 07:46

Ja ik zat laatst een keer in de auto met de kwalificatie, toen heb ik de F1TV stream aangezet en de telefoon uit het zicht gelegd. Ging eigenlijk best goed en ik kreeg voldoende mee zonder de beelden te kunnen zien.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 11:55
Eiríkr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 09:09:
[...]

Grappig dat dat laatste niet in me op kwam! :+
_O-

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je alleen wilt luisteren: https://www.grandprixradio.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:38
Werkt idd ook prima, alleen is dat Olav en niet de mannen van sky ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
Probleem opgelost. Mijn vriendin kruipt achter het stuur O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:12

IkWilbert

Het is mij!

Eiríkr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:15:
Probleem opgelost. Mijn vriendin kruipt achter het stuur O+
Zo doe ik het ook altijd, de laatste keer heeft me dat echter twee bekeuringen opgeleverd van in totaal 300 euro. Mijn vrouw denkt soms dat ze Max is ;)

Was een dure race haha.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Mijn vrouw is nog grotere f1 fan dan ik ;). Dus ik moet helaas zelf rijden. Maar ik met acc en lane assist aan gaat dat heel best 😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Laatst online: 16-08 14:05
Ik kijk F1 TV pro op mijn Philips 55OLED804. Direct uit de play store geïnstalleerd.
Het valt mij al een aantal weken op dat er een hik in het beeld zit.
Herkennen meer mensen dit?
Geluid lijkt gewoon goed te zijn, al heb ik een keer gehad dat hier ook een hik in zat.

Ik heb mijn tv al keer helemaal van de stroom gehad en opnieuw opgestart, helaas zonder resultaat.

As we speak lijkt het er even uit te zijn weer. Maar het komt en gaat zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Buffalo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:47:
Ik kijk F1 TV pro op mijn Philips 55OLED804. Direct uit de play store geïnstalleerd.
Geluid lijkt gewoon goed te zijn, al heb ik een keer gehad dat hier ook een hik in zat.

Ik heb mijn tv al keer helemaal van de stroom gehad en opnieuw opgestart, helaas zonder resultaat.

Die hik herken ik, maar is normaal gesproken alleen even aanwezig bij het begin van het kijken. Gaat hier vrij snel over naar een soepele weergave. Dit op een Shield 2019 Pro en de refreshrate dan op 50Hz (zoals dat hoort voor F1TV).

Bij het starten van een live stream heb ik de hik trouwens meestal niet, enkel als ik vertraagd kijk.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Laatst online: 16-08 14:05
hardware-lover schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:40:
[...]

Die hik herken ik, maar is normaal gesproken alleen even aanwezig bij het begin van het kijken. Gaat hier vrij snel over naar een soepele weergave. Dit op een Shield 2019 Pro en de refreshrate dan op 50Hz (zoals dat hoort voor F1TV).

Bij het starten van een live stream heb ik de hik trouwens meestal niet, enkel als ik vertraagd kijk.
Ja ik ook vooral wel aan het begin. Daarna minder, maar nog wel zo nu en dan aanwezig. Inderdaad ook 50fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:30
Buffalo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:47:

Zelfde probleem, zo af en toe lijkt het net of de refresh rate toch maar 25 fps is ipv 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

roda_djavulen schreef op maandag 28 juni 2021 @ 08:55:
[...]

Zelfde probleem, zo af en toe lijkt het net of de refresh rate toch maar 25 fps is ipv 50
Ik zie dat altijd met beelden uit de helikopter. Alhoewel dit seizoen ik het niet meer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 09:27
Is het toevallig elke 3 seconden een korte hickup? Dat issue heb ik namelijk met NLZiet en Canal Digitaal op een Philips oled. En ben niet de enige. Misschien dat het voor F1 tv ook zo is?

Het valt vooral op bij pannende bewegingen.

Maar zou ook een buffer/switch issue kunnen zijn tussen kwaliteiten. Zelf gebruik ik geen officiele F1TV player op mijn Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Terug van weggeweest: de Track Test staat weer in het schedule van F1TV (donderdag 14:00 - 15:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:30
@Tylen @Waah Het is inderdaad vooral met helicopter beelden dat het opvalt, beetje zoals bij een film die in 24fps opgenomen is.

Volgens mij werkt het 50fps gewoon niet altijd even goed.

Wel irritant want we kijken op groot scherm (projector), en dan zie wel heel goed dat de auto's kleine sprongetjes maken ipv rijden. Het is niet dat je misselijk word maar het kijkt niet fijn.

Volgende keer eens chromecast proberen ipv laptop met browser (chrome)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Chromecast in 50Hz modus werkt perfect hier, geen enkele hapering te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 08:43
noo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:26:
Terug van weggeweest: de Track Test staat weer in het schedule van F1TV (donderdag 14:00 - 15:00)
Hmm interessant, waar zie je dit staan?
Ik zie het niet in het programma staan, niet via de browser en ook niet via de Android app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

PatrickPR schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:27:
[...]

Hmm interessant, waar zie je dit staan?
Ik zie het niet in het programma staan, niet via de browser en ook niet via de Android app.
Hij is weer verdwenen, hij stond in het 'Weekend Schedule' Formula 1 tabje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
NENT Group laat van zich horen na het kopen van de Formule 1 rechten

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Zal onderhand tijd worden, maar ik lees bij elke woord $$ tekens in zijn ogen en verder wordt er niet veel nieuws verteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
G_Dragon schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:23:
maar we hebben ook minimaal twee commentatoren en een pitreporter op locatie aanwezig.
Nou.. dat wordt dan einde tijdperk Olav, die heeft altijd aangegeven dat ie het altijd in zijn eentje wil doen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wordt werkelijk waar helemaal niks in vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:41
Chiron schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:46:
[...]

[...]

Nou.. dat wordt dan einde tijdperk Olav, die heeft altijd aangegeven dat ie het altijd in zijn eentje wil doen.
TOPSHOWWWW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Chiron schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:46:
[...]

[...]

Ik moet schoorvoetend toegeven dat ik toch Olav opeens leuk begin te vinden.. Nu Max meestrijd.
Zijn enthousiasme is toch wel top op het "moment supreme".

Verder kijk ik altijd in het brits :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Rivanov schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:46:
[...]

Nou ja, Zandvoort wordt gratis uitgezonden op een Nederlandse zender. Ben benieuwd wie dat gaat doen.... En "enkele races" worden gratis. IMHO een goede stap naar een grotere adoptie. Nu zit het toch achter een soort van paywall. En je zapt er niet even langs. Ik zie bijvoorbeeld een SBS 6 (als die het uitzenden) wel wekenlang reclame maken voor het aankomende F1 Zandvoort-weekend. :+

Ik hoop zelf dat het iets nieuws en verfrissends wordt. Dus niet de mensen die er nu zitten. Laat Tim en Tom maar weer lekker in de woestijn rondrijden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Waah schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:09:
[...]

Nou ja, Zandvoort wordt gratis uitgezonden op een Nederlandse zender. Ben benieuwd wie dat gaat doen.... En "enkele races" worden gratis. IMHO een goede stap naar een grotere adoptie. Nu zit het toch achter een soort van paywall. En je zapt er niet even langs. Ik zie bijvoorbeeld een SBS 6 (als die het uitzenden) wel wekenlang reclame maken voor het aankomende F1 Zandvoort-weekend. :+

Ik hoop zelf dat het iets nieuws en verfrissends wordt. Dus niet de mensen die er nu zitten. Laat Tim en Tom maar weer lekker in de woestijn rondrijden O-)
Maar dat was allemaal al bekend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-09 09:29
"Een ander voorbeeld van onze opzet is dat we volgend jaar ook een aantal races gratis zullen uitzenden", zo vervolgt de Deen. "Dat betekent dat mensen bepaalde races op ons platform kunnen kijken zonder dat zij bij ons een abonnement hebben afgesloten. Tijdens de Dutch Grand Prix zullen we samenwerken met een Nederlandse zender, die de race ook op het openbare net zal uitzenden. De Nederlandse GP zal dan ook voor iedereen in Nederland te zien zijn."
Samenwerking met een Nederlandse zender op een openbaar net.. Laat nou net Talpa Network een sponsor zijn van Zandvoort.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Rivanov schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:46:
[...]

Inderdaad, niets wat niet al bekend was.
- kijken via hun streaming app
- een aantal races gratis uitzenden. Via hun app.
- F1 Zandvoort uitgezonden op een "normale" zender.

Niets over prijzen. Maar ik ga al geen F1 kijken via hun app. Laat staan dat ik er ook nog eens voor ga betalen! Ik heb een televisie en die is niet smart. Ik heb Ziggo en als F1 niet op een van de kanalen van mijn zenderpakket komt dan is het voor mij geen F1 meer.
Als zij vinden dat de toekomst nu is en dat iedereen die vrij casual F1 kijkt zomaar meegaat dan denk ik dat ze heel bedrogen uitkomen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Maasluip schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:01:
[...]

Inderdaad, niets wat niet al bekend was.
- kijken via hun streaming app
- een aantal races gratis uitzenden. Via hun app.
- F1 Zandvoort uitgezonden op een "normale" zender.

Niets over prijzen. Maar ik ga al geen F1 kijken via hun app. Laat staan dat ik er ook nog eens voor ga betalen! Ik heb een televisie en die is niet smart. Ik heb Ziggo en als F1 niet op een van de kanalen van mijn zenderpakket komt dan is het voor mij geen F1 meer.
Als zij vinden dat de toekomst nu is en dat iedereen die vrij casual F1 kijkt zomaar meegaat dan denk ik dat ze heel bedrogen uitkomen.
Misschien willen ze hetzelfde truukje uithalen als ESPN. Verplichten providers te betalen per gebruiker, ongeacht of ze het F1 pakket afnemen :+ dat zou wel nasty zijn en dat zie ik ze niet zomaar lukken.... Maar dat dacht ik met ESPN ook niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

@Spollie die ene commit op de laatste versie, is dat de 'bug' die de live sessie niet in het bovenste venster zet?

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
JohanKupers schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:32:
@Spollie die ene commit op de laatste versie, is dat de 'bug' die de live sessie niet in het bovenste venster zet?
Klopt, maar vond het niet de moeite waard om daar een aparte release voor te maken. Komt de volgende race wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DUT-IPTV werkt prachtig voor F1TVPro, maar niet voor live-uitzendingen. Dan krijg ik een foutmelding op LibreELEC (Matrix 19.1) 10.0 BETA3.
Iemand hetzelfde issue, of een oplossing?
https://github.com/dut-iptv/dut-iptv/issues/55
@dutiptv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 12:04
Zijn er meer die net 2 vreemde meldingen van de F1 app kregen of ben ik de enige ?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 06:57
alexbl69 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:16:
Zijn er meer die net 2 vreemde meldingen van de F1 app kregen of ben ik de enige ?
Foo

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik denk dat ze gehackt zijn. Ik krijg ze idd ook...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yVdfOgXnvVuPFnNnDdAzlYhvCCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4tYAAKFTaKF9zmmqnIIyYRK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 23:55
Same.

"Foo"

En

"I should check my security :)"

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38

Harrie

NederVlaming

CousinBoneless schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:16:
[...]

Ik denk dat ze gehackt zijn. Ik krijg ze idd ook...[Afbeelding]
Yup, die heb ik net ook gekregen...
Nu net als notificatie van de Android app.

[ Voor 4% gewijzigd door Harrie op 03-07-2021 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Laatst online: 13:33
Harrie schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:31:
[...]

Yup, die heb ik net ook gekregen...
Nu net als notificatie van de Android app.
Klikt als een brakke Android beveiliging. In iOS werkt alles normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutiptv
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:44
AlterEgo schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:33:
DUT-IPTV werkt prachtig voor F1TVPro, maar niet voor live-uitzendingen. Dan krijg ik een foutmelding op LibreELEC (Matrix 19.1) 10.0 BETA3.
Iemand hetzelfde issue, of een oplossing?
https://github.com/dut-iptv/dut-iptv/issues/55
@dutiptv
Was me opgevallen. Moet even kijken naar de fix, maar simpelweg nog geen tijd nog gehad. Daarnaast ook alleen tijdens live events te debuggen en als ik al tijd heb kijk ik meestal :)

Simpele oplossing for the time being is via season 2021 de GP te selecteren en dan race/quali enz. Dan werkt het zonder problemen (ook live)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
La1974 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:55:
[...]

Klikt als een brakke Android beveiliging. In iOS werkt alles normaal.
Ik heb ze ook gehad op iOS (14.6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Laatst online: 13:33
PatrickC schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:00:
[...]

Ik heb ze ook gehad op iOS (14.6).
Ik zit op de de beta van 15. Ik zie geen enkele verdachte meldingen oid.

Edit: op mijn iPad (ook iOS 15) zie ik net die meldingen wel staan. Vaag.

[ Voor 14% gewijzigd door La1974 op 03-07-2021 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Lijkt er een beetje op dat ze gehackt zijn. Ook ontvangen op iOS met alles de meest recente versie. Geen beta’s

[ Voor 45% gewijzigd door Jasphur op 03-07-2021 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Ben wel benieuwd wanneer F1 officiële communicatie gaat uitbrengen over deze hack. Ik heb de F1 app (niet de F1 TV app maar die andere) maar van mijn telefoon en iPad verwijderd en het password van mijn F1 account aangepast. Nu maar hopen dat er geen gegevens (b.v. klantgegevens en betalingsgegevens) zijn buitgemaakt bij deze hack.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Jasphur schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:28:
Lijkt er een beetje op dat ze gehackt zijn. Ook ontvangen op iOS met alles de meest recente versie. Geen beta’s
Verlies van de private key voor push messages lijkt mij waarschijnlijker dan een hack. Ze zullen dit wel snel oplossen (maar er mogelijk een nieuwe build voor nodig hebben).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

schumi2004 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:43:
Zal onderhand tijd worden, maar ik lees bij elke woord $$ tekens in zijn ogen en verder wordt er niet veel nieuws verteld.
Ik wordt vooral getriggered door:
op dit moment weten we nog niet wie welke rol zal vervullen. Eerst zijn we namelijk bezig om qua management alles goed te regelen in Nederland, zodat er een goede basis komt te liggen. Vanuit dat punt kunnen we doorpakken en aan de rolverdeling gaan werken
Voor mij klinkt dat als "het product is bijzaak en personeel is vervangbaar". Dat straalt het "wij managers kunnen alles" gevoel uit waar ik zo'n hekel aan heb. Ik heb liever mensen met passie die proberen een goed product te leveren. Het klinkt echter als "cover your ass" management dat vooral bezig is met de eigen carriere veilig te stellen.

Maar goed, bang zijn voor de toekomst is makkelijk :)
Heeft iemand een goed beeld van hoe het in andere landen werkt waar dat bedrijf de F1-rechten heeft?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dutiptv schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:56:
[...]

Simpele oplossing for the time being is via season 2021 de GP te selecteren en dan race/quali enz. Dan werkt het zonder problemen (ook live)
Dank je, dat is een bruikbare workaround.
Pagina: 1 ... 17 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.