[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:36
[b]wowly in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2"Ik zie het nog niet gebeuren hoor. Ziggo en F1 is zo logisch dat het volgens mij de enigste is die hier een goede businesscase va kunnen maken.
Het gaat gebeuren toch? F1 voor 3 jaar, darts voor 5 jaar oid?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

wowly schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:50:
Wat ik toch wel apart vind: Ziggo is een dochteronderneming van Liberty media, de grote (media)baas van de FIA. Zouden die in hun eigen vlees gaan snijden?

[...]
Hoe zouden ze hiermee in het eigen vlees snijden?

Ze hebben een veiling voor de rechten gedaan. Daarbij heeft ziggo zelf ook afgewogen wat de rechten voor hun waard zijn. Vervolgens is NENT daar hard over heen gegaan.

Ja, ziggo verliest nu de F1 wat wel een goed marketingtooltje is, maar aan de andere kant krijgt Liberty nu wel een stuk meer geld dan ze hadden gekregen dan wanneer ziggo het had uitgezonden. En dat krijgt liberty ook nog eens zonder risico (zoals een max die verongelukt) of veel extra kosten (want ziggo hoeft geen show te bouwen). NENT moet er maar een goed pakket (zowel qua inhoud) als qua prijs van bouwen.

Ik denk dus eigenlijk dat Liberty hier wel goed op gaat. Ziggo waarschijnlijk wat minder omdat die voor abonee's vreest. Maar dat het zo los van elkaar werkt is voor mij eigenlijk juist een goed teken dat het niet 1 grote monopolie is, maar juist een aantal los van elkaar functionerende bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:56:
Ze hebben dan ook meer sporten dan alleen F1. Dus dat 1 op 1 vergelijken is niet helemaal handig denk ik. Daarnaast ken ik mensen die een Ziggo sport abonnement afnamen alleen voor de F1. Ze vonden dat makkelijker dan F1TV pro. Dat het 3 keer zo duur was maakte ze niet uit.
Als Via play met een netflix achtige app op de smart tvs komt zie ik dat ook wel weer een voordeel opleveren. Dat mensen gewoon betalen voor dat gemak.
Check... Ik heb ook het 'duurdere' ziggo pakket als uitbreiding op mijn normale canaldigitaal pakket genomen, omdat ik dan op mijn smart TV gewoon een extra zender krijg. (ondanks dat F1TV dan misschien meer bied)

Geen gedoe met kijken op een laptop en/of dat weer streamen naar mijn tv.. gewoon omschakelen naar de ziggo zenders en kijken (met nederlands commentaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:55
Ziggo is best goed, maar die gasten zijn toch af en toe verschrikkelijk. Nu hebben we weer Ronald Molendijk. Ik hoop dat NENT met dit soort 'experts' gaat stoppen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:02
The Masked Simmer... verstaat iemand behalve Rob wat die gast iedere keer zegt? Wat een waardeloos item is dit toch...

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Zodra het F1 seizoen afgelopen is mag Ziggo-sport van mij uit mijn pakket maar die optie is er niet. Ze houden straks geld over dus een flinke maandelijkse korting op mijn abbo zou mooi zijn in plaats van weer een verhoging van 1,50.
De update die ziggo pas geleden heeft gedaan werkt wel als een zonnetje en is zeker visueel een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:03
D.deJong schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 06:43:
Zodra het F1 seizoen afgelopen is mag Ziggo-sport van mij uit mijn pakket maar die optie is er niet. Ze houden straks geld over dus een flinke maandelijkse korting op mijn abbo zou mooi zijn in plaats van weer een verhoging van 1,50.
De update die ziggo pas geleden heeft gedaan werkt wel als een zonnetje en is zeker visueel een hele verbetering.
Hoezo korting, je krijgt het gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Arjantje72 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:55:
[...]

Hoezo korting, je krijgt het gratis.
Gratis bestaat niet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:57
Niemand houdt je tegen om over te stappen naar een andere provider..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als je het hebt over kanaal 14, die zit standaard bij je TV abonnement. Als je het hebt over het Sport 1 pakket, daar betaal je direct of indirect apart voor, dus zou je dan ook op moeten kunnen zeggen.

Aangezien jij het over een visuele update hebt dan kan het enkel over kanaal 14 gaan icm een Next en 4k, dus dat kanaal is los idd niet op te zeggen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Nu online
hardware-lover schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:03:
[...]

Als je het hebt over kanaal 14, die zit standaard bij je TV abonnement. Als je het hebt over het Sport 1 pakket, daar betaal je direct of indirect apart voor, dus zou je dan ook op moeten kunnen zeggen.

Aangezien jij het over een visuele update hebt dan kan het enkel over kanaal 14 gaan icm een Next en 4k, dus dat kanaal is los idd niet op te zeggen.
De update is een update van de mediabox die een tijdje geleden gepushed werd.
https://www.ziggo.nl/tele...en/mediabox-xl-upgrade-nu

Ik heb het over ziggosport die gewoon in ieder abonnement van ziggo zit en ondanks wat ziggo je graag doet geloven is dit niet gratis maar zitten de kosten gewoon verwerkt in je abonnement. Ik krijg liever straks wat korting en doe het wel zonder als F1 niet meer uitgezonden wordt via dit kanaal.
Ik krijg straks minder voor hetzelfde maar waarschijnlijk meer geld.

Een andere provider is tegen die tijd misschien een optie maar ik betwijfel het.

[ Voor 6% gewijzigd door D.deJong op 29-05-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
D.deJong schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Ik heb het over ziggosport die gewoon in ieder abonnement van ziggo zit en ondanks wat ziggo je graag doet geloven is dit niet gratis maar zitten de kosten gewoon verwerkt in je abonnement. Ik krijg liever straks wat korting en doe het wel zonder als F1 niet meer uitgezonden wordt via dit kanaal.

Een andere provider is tegen die tijd misschien een optie maar ik betwijfel het.
Voor zover bekend gaat kanaal 14 niet weg, op korting zou ik dus zeker niet gaan rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[offtopic hier], reactie in het algemene Ziggo topic neergezet.

[ Voor 93% gewijzigd door hardware-lover op 29-05-2021 14:58 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

D.deJong schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Je betaald niet voor F1, je betaald voor het sportkanaal op 14 (wat trouwens slechts een selectie uit Ziggosport is, niet het gehele ziggosport-pakket). Geen idee waarom je korting zou krijgen, als RTL stopt met een bepaald programma of SBS, dan krijg je ook geen korting.

Dat F1 niet meer bij het abonnement in zit kan natuurlijk wel een reden zijn om over te stappen naar een andere provider. Maar korting zou ik niet op rekenen ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Nu online
naitsoezn schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 16:41:
[...]

Je betaald niet voor F1, je betaald voor het sportkanaal op 14 (wat trouwens slechts een selectie uit Ziggosport is, niet het gehele ziggosport-pakket). Geen idee waarom je korting zou krijgen, als RTL stopt met een bepaald programma of SBS, dan krijg je ook geen korting.

Dat F1 niet meer bij het abonnement in zit kan natuurlijk wel een reden zijn om over te stappen naar een andere provider. Maar korting zou ik niet op rekenen ;)
Het zou wel eens leuk zijn ipv iedere keer een prijsverhoging, maar ik maak mij geen illusies.
Ziggo leunt heel erg op F1 en dat voordeel zijn ze dadelijk kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik denk dat ik maar F1TV Pro ga fixen voor het kijken van de races enzo (inzake: alvast maar geregeld hebben voordat Ziggo het definitief kwijt is en ik elke keer het account van m'n ouders gebruikte aangezien ik KPN heb).

zie topicwaarschuwing

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-06-2021 19:35 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:31
Zijn er hier meer die met de Race Control app niet meer de meerdere schermen kan syncen? Ik kan het knopje niet meer aanklikken, ondanks dat deze wel aanwezig is. Er gebeurt niets als ik erop probeer te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:56
Sir_Lion schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:05:
Zijn er hier meer die met de Race Control app niet meer de meerdere schermen kan syncen? Ik kan het knopje niet meer aanklikken, ondanks dat deze wel aanwezig is. Er gebeurt niets als ik erop probeer te klikken.
Syncen van live streams staat uit, bij replays kan het wel. Werkte het syncen van live streams eerder wel bij jou dan? Ik heb het niet echt werkend gekregen dus daarom uit gezet om vragen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Spollie schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:10:
[...]

Syncen van live streams staat uit, bij replays kan het wel. Werkte het syncen van live streams eerder wel bij jou dan? Ik heb het niet echt werkend gekregen dus daarom uit gezet om vragen te voorkomen.
Jup. Dat werkte eerder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Sir_Lion schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:11:
[...]

Jup. Dat werkte eerder wel.
Ik zal het dit weekend nog eens testen dan en misschien in de volgende release weer aanzetten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Spollie schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:18:
[...]

Ik zal het dit weekend nog eens testen dan en misschien in de volgende release weer aanzetten :P
Ik merkte wel dat als ik meer dan 2x probeerde te syncen, dat ie dan wel vastliep.

Maar 1 a 2x proberen aan het begin als net alles is geopend werkte prima. Close enough iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ppeterr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:41:
[...]

F1Tviewer op de Nvidia shield, 100% goed.

Eerder dat soms de audio stream die terug schakelde naar Engels, maar na de tip hier om de shield
op 50hz/fps vast te zetten helemaal in orde, wat een genot. Aanrader!
Is dat deze app?
https://play.google.com/s...leonardoxh.f1&hl=en&gl=nl

Want zit eraan te denken om een Nvidia Shield te kopen maar zag dat de F1TV pro app er niet op werkt... (niet rechtstreeks in ieder geval).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
ArcticWolf schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:46:
[...]

Is dat deze app?

Want zit eraan te denken om een Nvidia Shield te kopen maar zag dat de F1TV pro app er niet op werkt... (niet rechtstreeks in ieder geval).
Yes, en werkt tot nu toe probreemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 02:36
Spollie schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:18:
[...]

MPV auto sync for live sessions werkt overigens prima hier, bedankt voor het implementeren!
Wel komisch, tijdens het syncen gaat iedereen heel snel praten :D

[ Voor 3% gewijzigd door Rembock op 04-06-2021 15:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:Welk deel van:
"Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan"
Was onduidelijk? ;)
Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenspam

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 18:10
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:33:
[modbreak] Welk deel van:
"Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan"
Was onduidelijk? ;)
Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenspam[/]
Excuus deze had ik niet goed gelezen.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Lekker is dat,je kan de voucher code niet invullen in de app.
Wel op de website van F1 maar daar kan je alleen betalen met een CC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

MaXeRs schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:12:
Lekker is dat,je kan de voucher code niet invullen in de app.
Wel op de website van F1 maar daar kan je alleen betalen met een CC 8)7
Als je dat nog niet wist, heb je dit topic niet goed doorgelezen. Tijdens de 25% kortingscode periode ging het daar ook al over dat de betaling via de site met een 'echte' CC betaald moest woede .

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:03
[...]

Is dat deze app?

De app werkt op de Shield via Kodi wel, in ieder geval.
Ik moet zeggen, ik heb gekeken na de race de herhaling. Ik kijk nu nog Live via Ziggo sport pakket( kijk via KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 22:50
[...]

Is dat deze app?

Als je deze app hebt gebruikt wil je de F1TV pro app niet meer gebruiken ;-)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
robbinonline schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:50:
[...]

Als je deze app hebt gebruikt wil je de F1TV pro app niet meer gebruiken ;-)
Heb een Shield Pro gehaald en die app geïnstalleerd, werkt echt heel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
ArcticWolf schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:38:
[...]

Heb een Shield Pro gehaald en die app geïnstalleerd, werkt echt heel fijn!
Lekker. Wel even match framerate aanzetten. Althans als je hem niet native op 50fps hebt. Bij mijn shield 2017, moest ik het handmatig activeren. Denk haast dat het automatisch gaat bij het 2019 model. Maar check het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

ppeterr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:45:
[...]

Lekker. Wel even match framerate aanzetten. Althans als je hem niet native op 50fps hebt. Bij mijn shield 2017, moest ik het handmatig activeren. Denk haast dat het automatisch gaat bij het 2019 model. Maar check het.
Ik heb ook een 2017 model, waar kan ik dat aanzetten?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ppeterr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:45:
[...]

In de app of bij Nvidia? Kon die optie ook niet vinden @ Nvidia. Hij staat op 2160p@60hz maar zie geen judder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Pierre schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 11:59:
[...]

Ik heb ook een 2017 model, waar kan ik dat aanzetten?
Add Match frame rate(beta) setting to Quick settings (Settings > Device preferences > System > Customize Quick Settings) Launch app and begin playing video. Press the Setting button to access Quick settings (video must be visible in the background) Select Match frame rate(beta)1 sep. 2020

@ArcticWolf Ik denk dat het bij het 2019 model al automatisch gaat

[ Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 05-06-2021 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ppeterr schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:45:
[...]

Add Match frame rate(beta) setting to Quick settings (Settings > Device preferences > System > Customize Quick Settings) Launch app and begin playing video. Press the Setting button to access Quick settings (video must be visible in the background) Select Match frame rate(beta)1 sep. 2020

@ArcticWolf Ik denk dat het bij het 2019 model al automatisch gaat
Heb het gevonden! Stond bij mij ook uit. Staat nog steeds beta achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Lekker dan, krijg je op F1TV twee Engelse audio sources door elkaar bij de F2 race. Een van de F2 race en een van een of ander F1 item.

[ Voor 35% gewijzigd door JohanKupers op 06-06-2021 11:13 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

JohanKupers schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:12:
Lekker dan, krijg je twee Engelse audio sources door elkaar bij de F2 race. Een van de race en een van een of ander F1 deel.
Ik heb hem maar even op Dutch gezet :) Hoop dat het bij de F1 wel weer goed is met het Engelse commentaar.

[ Voor 10% gewijzigd door noo op 06-06-2021 11:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

noo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:13:
[...]

Ik heb hem maar even op Dutch gezet :)
ik ook :+

Lijkt weer gefikst te zijn op de Engelse stream.

Vast een gevalletje:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2sqgqm.gif

[ Voor 27% gewijzigd door JohanKupers op 06-06-2021 11:16 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:04
Maasluip schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:36:
Ik zou wel kriegel worden van een hele race Crofty of Walker. Dan zelfs liever (godbetert) Olaf.
Reageer even in dit draadje, lijkt me hier meer OT.

Er zou - zeker in een groot land als het VK - toch ook wel een markt zijn voor 'normaal' commentaar? Gewoon, rustig, deskundig commentaar zonder dat adhd geschreeuw? Lijkt me toch niet zo ingewikkeld om een extra audio-track toe te voegen.

Commentatoren kunnen gewoon in een studioruimte zitten. Misschien een ideetje voor een paar enthousiaste Tweakers, om een alternatief commentaarkanaal te beginnen :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 11:02
Gisteren de race terug gekeken via het pitlane channel. Dit keer met commentaar van Rosanna Tenant, Sam Collins en Alice Powell. An zich ook wel eens grappig om te horen. Maar met Rosanna kwamen de clishes wel langs, zoals schreeuwen uit "angst" als twee auto's bij elkaar in de buurt komen :+

Qua informatie denk ik wel dat het minder was als Sky (met bv een Ted in de pitstraat en een ex-F1 coureur ernaast). Maar ik vermoed nog steeds beter dan Olav. En in dit geval met die Alice Powell erbij was er toch nog iets van een race-deskundige bij. En als reactie op het McLaren verhaal m.b.t. niet afremmen onder dubbel-geel gaf zij ook aan "ik mag het niet zeggen, maar natuurlijk wil je als coureur gewoon plankgas door".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spollie
Ik miste deze race vooral Martin Brundle, die brengt het gekakel van Crofty wat meer in balans met zijn nuchtere/realistische kijk op de race. Paul DiResta mogen ze van mij achterwege laten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
Spollie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:55:
Ik miste deze race vooral Martin Brundle, die brengt het gekakel van Crofty wat meer in balans met zijn nuchtere/realistische kijk op de race. Paul DiResta mogen ze van mij achterwege laten.
Ding is natuurlijk dat Brundle blijkbaar niet elk weekend meer aanwezig wil zijn (en op pitlane channel hadden ze het erover dat Alex Brundle ergens een race had, dus wellicht was paps mee?). DiResta en Davidson vind ik persoonlijk dan ook wel te pruimen, maar liever Brundle idd.
Was ook mooi dat Anthony Davidson op het eind er even zat (omdat DiResta podium interviews moest doen) en vervolgens die "brake magic" boordradio kwam. Crofty daarnaar vroeg, en Davidson echt van "daar ga ik niks op zeggen. Maar als dat het was, dan was het 100% geen driver error en verklaart de fout van Hamilton". En vervolgens Ted "zal ik het dan maar zeggen, want i.t.t. Anthony ben ik geen simulator coureur voor Mercedes. Brake magic is...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

alexbl69 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:05:
[...]

Reageer even in dit draadje, lijkt me hier meer OT.

Er zou - zeker in een groot land als het VK - toch ook wel een markt zijn voor 'normaal' commentaar? Gewoon, rustig, deskundig commentaar zonder dat adhd geschreeuw? Lijkt me toch niet zo ingewikkeld om een extra audio-track toe te voegen.

Commentatoren kunnen gewoon in een studioruimte zitten. Misschien een ideetje voor een paar enthousiaste Tweakers, om een alternatief commentaarkanaal te beginnen :).
Op F1TV kan je als alternatief de audio van het pit lane channel nemen (maar niet als Davide Valsecchi dienst heeft, want dat is nog een graadje erger dan Crofty IMO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
noo schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:33:
[...]

Op F1TV kan je als alternatief de audio van het pit lane channel nemen (maar niet als Davide Valsecchi dienst heeft, want dat is nog een graadje erger dan Crofty IMO)
Zal het eens proberen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Sky TV schreeuwt toch niet zo? Ik vind het over het algemeen wel goed commentaar met prima achtergrond informatie, zeker tijdens de race wordt er de tijd genomen even naar de bigger picture te kijken. Dat doet Olaf al jaren niet meer.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:08:
Sky TV schreeuwt toch niet zo? Ik vind het over het algemeen wel goed commentaar met prima achtergrond informatie, zeker tijdens de race wordt er de tijd genomen even naar de bigger picture te kijken. Dat doet Olaf al jaren niet meer.
Het is gewoon met zoveel dingen. Als men zich er aan ergert, dan wordt het uitvergroot.
Zo is Olav echt niet dramatisch maar als je erop gaat letten, dan voelt het wel zo.
Tegelijk is het commentaar bij Sky bij de starts en 'spannende' momenten behoorlijk uitbundig.

Ik heb in de beginjaren (92'+) altijd Olav geluisterd en na een periode niet meer gekeken te hebben en weer teruggekomen te zijn, bleek ik me toch steeds meer te gaan ergeren aan Olav's commentaar. Allemaal logisch te verklaren in relatie tot het budget en het feit dat hij het vrijwel alleen moet (wil) doen maar dat komt de kwaliteit niet ten goede vind ik.
Inmiddels kijk ik nu 1,5 jaar via F1TV en dat bevalt mij uitstekend. De extraatjes zoals interviews met teambazen tijdens de race zijn een leuke toevoeging en ze hebben natuurlijk veel meer budget en daarmee veel meer mensen rondlopen en lijken daarmee erg goed op de hoogte van alles wat er gebeurt.

Beide zenders maken wel hun fouten, de een iets meer dan de ander maar uiteindelijk komt het toch neer op de persoonlijke voorkeur. Olav kan een saaie race spannend maken, althans voor de leek en ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen daar erg van kunnen genieten. Tegelijk hebben we natuurlijk het chauvinistisch aspect en dat druipt er bij Olav erg vanaf, nogmaals begrijpelijk gezien de doelgroep.
Waar ik mij persoonlijk wel over blijf verwonderen is de interviews van Olav met Max. Het is dan echt een verlegen klein kind in een snoepwinkel die zijn ogen uitkijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Nu online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:08:
Ik kijk via F1TV en was even geswitcht naar het Engelse commentaar. Is dat van SkyTV? Man, man, man. Olav mist inderdaad regelmatig iets. Maar het Engelse commentaar vond ik echt niet veel beter. Het leek wel de grote Lance Hamilton show terwijl die alles behalve goed presteerde.

Lance zou het wel allemaal recht zetten. Nou, we kennen de afloop. Ben halverwege de race toch weer terug gegaan naar Olav. Dan Engelse commentaar vond ik echt over de top.

Olav zou zijn ego opzij moeten zetten en Rik Winkelman zou co-commentator moeten worden. Dat lijkt me wel wat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

La1974 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:38:
[...]

Ik kijk via F1TV en was even geswitcht naar het Engelse commentaar. Is dat van SkyTV? Man, man, man. Olav mist inderdaad regelmatig iets. Maar het Engelse commentaar vond ik echt niet veel beter. Het leek wel de grote Lance Hamilton show terwijl die alles behalve goed presteerde.

Lance zou het wel allemaal recht zetten. Nou, we kennen de afloop. Ben halverwege de race toch weer terug gegaan naar Olav. Dan Engelse commentaar vond ik echt over de top.

Olav zou zijn ego opzij moeten zetten en Rik Winkelman zou co-commentator moeten worden. Dat lijkt me wel wat.
Nee, dit klopt gewoon niet. Ik kijk altijd op Sky, er is iets bias naar Lewis (maar niet zoveel als Olaf naar Max) maar ik vind het behoorlijk neutraal. In Baku kwam Lewis er ook niet speciaal goed vanaf toen bleek dat hij Perez nauwelijks kon bijhouden. Vettel stond wel in hun spotlight trouwens (en terecht). Ze zijn trouwens ook lyrisch over Max daar ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-06-2021 21:43 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Nu online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:42:
[...]

Nee, dit klopt gewoon niet. Ik kijk altijd op Sky, er is iets bias naar Lewis (maar niet zoveel als Olaf naar Max) maar ik vind het behoorlijk neutraal. In Baku kwam Lewis er ook niet speciaal goed vanaf toen bleek dat hij Perez nauwelijks kon bijhouden. Ze zijn trouwens ook lyrisch over Max daar ;)
Misschien heb ik niet lang genoeg geluisterd. Zal het volgende race nog een kans geven :) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik vond de grap over Lance-a-lot wel lekker droog :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
La1974 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:38:
[...]
Het leek wel de grote Lance Hamilton show terwijl die alles behalve goed presteerde.
Lance Hamilton... dat klinkt nog eens als een onvervalste middeleeuwse Engelse krijgsheer :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Ik kijk sinds F1TV ook altijd met audio van Sky. Mijn vrouw ergert zich wel aan het overdreven commentaar, maar het is natuurlijk ook wel onderdeel van de "spanning" en ze doseren het ook wel. Bij normale starts hoor je ze veel minder. En als je ze tijdens de race hoort, gebeurt er ook wat en ga je zelf ook het puntje van de bank zitten. Ik dacht in het begin ook dat ze Hamilton biased waren, maar ze hebben het vaak ook over hoe goed Verstappen het doet, hoe subliem Leclerc het deed, etc. Ze zijn ook echt wel een Verstappen fan met zijn racecraft. En volgens mij is dat ook precies wat ze heeft aangesproken in Hamilton, die natuurlijk ook een racer pur sang is.

Ik vind vooral de kennis en wat ze meekrijgen van wat er op de baan gebeurt veel beter. Ook ondertussen even bij een teambaas langs in de pitstraat om navraag te doen over wat er gebeurt.

Olav komt er hier niet meer in :+ Hoewel Jack het ook niet beter maakt daar, niet mijn type. Beide zijn gewoon veel te biased mbt Max.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Arjan90 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:48:
Ik kijk sinds F1TV ook altijd met audio van Sky. Mijn vrouw ergert zich wel aan het overdreven commentaar, maar het is natuurlijk ook wel onderdeel van de "spanning" en ze doseren het ook wel. Bij normale starts hoor je ze veel minder. En als je ze tijdens de race hoort, gebeurt er ook wat en ga je zelf ook het puntje van de bank zitten. Ik dacht in het begin ook dat ze Hamilton biased waren, maar ze hebben het vaak ook over hoe goed Verstappen het doet, hoe subliem Leclerc het deed, etc. Ze zijn ook echt wel een Verstappen fan met zijn racecraft. En volgens mij is dat ook precies wat ze heeft aangesproken in Hamilton, die natuurlijk ook een racer pur sang is.

Ik vind vooral de kennis en wat ze meekrijgen van wat er op de baan gebeurt veel beter. Ook ondertussen even bij een teambaas langs in de pitstraat om navraag te doen over wat er gebeurt.

Olav komt er hier niet meer in :+ Hoewel Jack het ook niet beter maakt daar, niet mijn type. Beide zijn gewoon veel te biased mbt Max.
Ik luister ook altijd SKY commentaar maar je kan echt niet zeggen dat ze niet Brits biased zijn. Als Russel of Hamilton er uit knallen reageren ze vaak ook erg overdreven. Idem bij overtakes. Ze gaan daarna overigens vaak wel weer snel door met verslaggeven van de race. Dat dan weer wel.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• La1974
  • Nu online
alexbl69 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:33:
[...]

Lance Hamilton... dat klinkt nog eens als een onvervalste middeleeuwse Engelse krijgsheer :).
Het is ook niet voor niets Sir Lance Hamilton _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 21:41
alexbl69 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:33:
[...]

Of als de natte droom van elke teambaas: rijke pa EN geweldig talent :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
La1974 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:21:
[...]

Het is ook niet voor niets Sir Lance Hamilton _/-\o_
Je schrijft zeur verkeerd :+

Hier heeft deze gek, beide weleens tegelijk aanstaan wegens omstandigheden.
Wat ik merk is dat het overgrote gedeelte gewoon hetzelfde is. Het zijn de kleine dingetjes en vooral de toon die je kan gaan ergeren.

Maar vanuit Viaplay zou het toch niet te moeilijk zijn om gewoon een extra kanaaltje geluid bij te voegen.
Wc-hokje ombouwen, schermpje erin en wat nieuw talent de kans geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Tom Coronel die daar zit te verklaren bij F1 Café dat het normaal is dat coureurs met 300+ voorbij Max razen terwijl er dubbel geel wordt gezwaaid… haal die vent maar van de buis… komt wel goed vanaf volgend seizoen hoop ik.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
PatrickC schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:51:
Tom Coronel die daar zit te verklaren bij F1 Café dat het normaal is dat coureurs met 300+ voorbij Max razen terwijl er dubbel geel wordt gezwaaid… haal die vent maar van de buis… komt wel goed vanaf volgend seizoen hoop ik.
Ik snap je punt 100%, maar... uiteindelijk doen ze het allemaal, zeker als ze weten dat ze er mee weg komen. Beetje hard wellicht, maar, ook met Bianchi op Suzuka hong er dubbel geel, toch wou hij zo hard mogelijk doorrijden. En McLaren gaat dan "zielig" bij de FIA klagen dat Norris lift en Tsunoda niet. Maar in de video van Palmer (F1TV item) laat hij zien dat Norris ook 297 of zo gaat. Ja, dat is langzamer dan Tsunoda met 320+. Maar dubbel geel is gewoon "prepare to stop", en met 297 ben je ook niet voorbereid om te stoppen. En ik had de race nog eens teruggekeken op pitlane channel, en daar zat ene Alice Powell (junior / Formule W coureur) en zij zegt ook soort van "natuurlijk rijd je zo hard mogelijk door, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen".
Overigens vraag ik me ook af of er dubbel geel hong. Geel hong er zeker, maar of het ook dubbel geel was weet ik niet. Marshalls leken wat dat betreft vrij traag te zijn en gewoon van op een afstandje wat te kijken en als ze moesten vlaggen eens de 5 meter naar hun marshallpost te overbruggen, de vlag rustig te pakken, en eens ermee te zwaaien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

RobertMe schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 23:57:
[...]

Ik snap je punt 100%, maar... uiteindelijk doen ze het allemaal, zeker als ze weten dat ze er mee weg komen. Beetje hard wellicht, maar, ook met Bianchi op Suzuka hong er dubbel geel, toch wou hij zo hard mogelijk doorrijden. En McLaren gaat dan "zielig" bij de FIA klagen dat Norris lift en Tsunoda niet. Maar in de video van Palmer (F1TV item) laat hij zien dat Norris ook 297 of zo gaat. Ja, dat is langzamer dan Tsunoda met 320+. Maar dubbel geel is gewoon "prepare to stop", en met 297 ben je ook niet voorbereid om te stoppen. En ik had de race nog eens teruggekeken op pitlane channel, en daar zat ene Alice Powell (junior / Formule W coureur) en zij zegt ook soort van "natuurlijk rijd je zo hard mogelijk door, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen".
Overigens vraag ik me ook af of er dubbel geel hong. Geel hong er zeker, maar of het ook dubbel geel was weet ik niet. Marshalls leken wat dat betreft vrij traag te zijn en gewoon van op een afstandje wat te kijken en als ze moesten vlaggen eens de 5 meter naar hun marshallpost te overbruggen, de vlag rustig te pakken, en eens ermee te zwaaien.
Hong is een Vietnamese jongens- en meisjesnaam. Het betekent `roos`. Extra info: Waar wordt het gebruikt? De naam Hong wordt voornamelijk gebruikt in Vietnamese.

Hong stenen loods. Woord uit de Kamparchieven van Nederlands-Indië (1942-1948).

[ Voor 164% gewijzigd door Tylen op 12-06-2021 06:45 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Nu online
Tylen schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 06:43:
[...]

Hong is een Vietnamese jongens- en meisjesnaam. Het betekent `roos`. Extra info: Waar wordt het gebruikt? De naam Hong wordt voornamelijk gebruikt in Vietnamese.

Hong stenen loods. Woord uit de Kamparchieven van Nederlands-Indië (1942-1948).
En Hing is Filipijns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 15:05
Ik heb even snel gezocht in dit topic maar er niets veel over gevonden. @Rembock vertelde mij net dat de persconferentie op F1 TV pro te volgen zijn. Ik dacht ik verplaatst dit even naar een beter topic hiervoor.

Maar of ik vergis mij heel erg in de tijd of ik kan het gewoon niet vinden. Bij mij staat nergens op F1 tv dat de persconferenties bezig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
NyceNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:02:
Ik heb even snel gezocht in dit topic maar er niets veel over gevonden. @Rembock vertelde mij net dat de persconferentie op F1 TV pro te volgen zijn. Ik dacht ik verplaatst dit even naar een beter topic hiervoor.

Maar of ik vergis mij heel erg in de tijd of ik kan het gewoon niet vinden. Bij mij staat nergens op F1 tv dat de persconferenties bezig zijn.
Ik vermoed stiekem dat ze alleen achteraf erop worden gezet en al "geknipt" zijn. Immers zullen ze tussendoor ook steeds weer de stoelen moeten poetsen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 15:05
RobertMe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:03:
[...]

Ik vermoed stiekem dat ze alleen achteraf erop worden gezet en al "geknipt" zijn. Immers zullen ze tussendoor ook steeds weer de stoelen moeten poetsen etc.
Hmm, dus live kijken zit er niet in lijkt mij :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
NyceNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:07:
[...]
Hmm, dus live kijken zit er niet in lijkt mij :(?
Zeggen ze ooit wel eens iets dat van enig belang is op zo'n persco?

Serieuze vraag. Heb ze eigenlijk nog nooit gezien, maar hoor achteraf eigenlijk ook nooit dat er iets bijzonders is gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Laatst online: 10:57
alexbl69 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:41:
[...]

Serieuze vraag. Heb ze eigenlijk nog nooit gezien, maar hoor achteraf eigenlijk ook nooit dat er iets bijzonders is gezegd.
De gemiddelde F1 website maakt van elke 3 zinnen die de coureurs zeggen minimaal 10 losse artikelen...dat is het enige.
Als er wat grappigs of belangrijks wordt gezegd zie je vanzelf de videobeelden wel ergens verschijnen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 10-09 13:26
alexbl69 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:41:
[...]

...
Qua serieuze antwoorden? Nee nooit iets. Het zijn altijd dezelfde vragen en antwoorden.

'vroeger' toen er nog een hele groep zat, werd er nog weleens een geintje uitgehaald onderling, maar als dat één keer per jaar is, is het veel. Bijvoorbeeld de situatie met de lachbui van Norris, maar deze filmpjes komen later toch wel op het net. Dus ik kijk er al jaren niet meer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
LoeWn schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 14:42:
[...]

Qua serieuze antwoorden? Nee nooit iets. Het zijn altijd dezelfde vragen en antwoorden.

'vroeger' toen er nog een hele groep zat, werd er nog weleens een geintje uitgehaald onderling, maar als dat één keer per jaar is, is het veel. Bijvoorbeeld de situatie met de lachbui van Norris, maar deze filmpjes komen later toch wel op het net. Dus ik kijk er al jaren niet meer na.
Gentlemen... a short view back to the past :+

Of met Rosberg? dat hij dacht dat zijn microfoon het niet goed deed en vervolgens Webber en Schumacher hem wat belachelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:28

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Arjan90 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:48:

Na al dat commentaar op het commentaar. Zend Channel 4 nog steeds F1 uit? Daar luisterde ik voorheen na of RTL DE, ik meen mij te herinneren dat zeker op Channel 4 het commentaar rustiger is.

Die highlights video op youtube van sky was echt too much voor mij, maar had er tijdens de race niet zo last van eigenlijk.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Mr Pingu, C4 zend enkel nog (ruime) race highlights uit, met daarbij ook een pré en post race gedeelte.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
hardware-lover schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:57:
@Mr Pingu, C4 zend enkel nog (ruime) race highlights uit, met daarbij ook een pré en post race gedeelte.
Eigenlijk sowieso best gek. Want volgens mij zijn zij best een aantal races wel aanwezig? Dus ze maken toch aardig wat kosten om daar te zijn, maar hebben geen live uitzending. Zal allemaal vast te maken hebben met de exclusiviteitsrechten die Sky heeft (en verplichting op uitzenden op open net?) maar raar is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@RobertMe, zo te zien hebben ze tot nu toe iedere race en kwalificatie als highlight uitgezonden.

https://www.channel4.com/programmes/formula-1/episode-guide

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik ben ook wel tevreden met het Pitlane commentaar. Ik kijk meestal met het commentaar van Sky maar dat wordt me de laatste tijd een beetje te veel gezelligheid en human interest. Bij de Pitlane heb ik meer het gevoel dat ze met hun aandacht helemaal bij de race zijn. Dat ze op dat kanaal ook een paar coureurs tegelijk volgen helpt ook tegen persoonlijke voorkeuren of vreemde keuzes van de regie.
Het grootste nadeel is misschien wel de lagere beeldkwaliteit.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Blijkbaar toch weer Rick Winkelman naar Frankrijk?

https://instagram.com/sto...re&utm_medium=share_sheet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hVCYm3w_h8wH8XOvusXa1_dPB_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FkYQ1ubCXyzoTJEGdqe2pvpl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door albino71 op 17-06-2021 18:30 ]

Te koop....

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hulde voor diegene die telkens een positieve coronatest bij Jack regelt. :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Ben maar eens aan de F1 Race Control begonnen, krijg er alleen geen beeld uit. Zowel via de interne speler als via MPC-HC, beeld blijft zwart.

F1 TV pro website doet het wel prima...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ja.... is Jack nog steeds ziek? Rick doet het prima overigens

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bullet NL schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:59:
[...]

Ja.... is Jack nog steeds ziek? Rick doet het prima overigens
Geen idee. Jack was bij f1 café vorige week en het leek er op dat hij gewoon naar Frankrijk zou gaan volgens mij.

Ik vind Rick ook prettiger. Dat amicale van Jack hou ik niet zo van.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Damian schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:12:
Ben maar eens aan de F1 Race Control begonnen, krijg er alleen geen beeld uit. Zowel via de interne speler als via MPC-HC, beeld blijft zwart.

F1 TV pro website doet het wel prima...
Staat er een error in de logfile? (File -> Open log file)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Spollie schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:03:
[...]

Staat er een error in de logfile? (File -> Open log file)
Kan het opgegeven bestand niet vinden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
The Masked Simmer was weer top bij Ziggo Formule 1 Café! Robert heeft geen idee en roept steeds dat de Masked Simmer achter ligt, terwijl je duidelijk ziet dat hij voor ligt. Ineens ziet hij toch dat de Masked Simmer voor ligt en de race ook makkelijk wint. En dan constateren ze ook nog dat de ghosts niet werkten. Stop met die onzin aub!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

albino71 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:01:
[...]

Geen idee. Jack was bij f1 café vorige week en het leek er op dat hij gewoon naar Frankrijk zou gaan volgens mij.

Ik vind Rick ook prettiger. Dat amicale van Jack hou ik niet zo van.
Zou Ziggo het dan ook door hebben gekregen en is Jack gecancelt? Snap dat ze dat niet per se openbaren. Maar als Rick alle interviews op locatie blijft doen is 1 + 1 misschien wel 2.

Meneer "weet je wel wie ik ben" is weg nu Olav nog :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Ik heb tegenwoordig (hele seizoen eigenlijk al) problemen met het kijken van F1TV streams op mijn laptop. Het is een wat ouder beestje uit 2011 (Core i7 2630QM, Geforce GTX 570M) maar tm vorig jaar werkte het prima als scherm om het F1 data scherm op te zetten.

Dit jaar gaat hij echter elke keer bufferen en loopt hij steeds verder en verder achter. Het maakt niet uit of het live is of een herhaling. Zowel in Google Chrome met F1TV website als met Racecontrol. Kwaliteit lager zetten helpt ook niet.

Verbinding is prima, gewoon met een netwerkkabel (geen wifi) en geeft op speedtest.net 900+ mbit (kabel internet in de VS). Zelfde verbinding werkt prima voor iPad en NVIDIA Shield met Kodi plugin.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Heeft de huidige F1TV streaming techniek een bepaalde hardware matige decoding nodig die mijn oude laptop niet heeft of iets dergelijks?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
@Spollie Probleempjes met geluid vandaag. Bij switchen van speakers naar headphone moest ik de stream herstarten. Maar dat was niet zo erg. Net al 2x gewoon random tijdens de stream geen geluid meer. Herstarten van de stream werkt telkens. Spelen met audio track of mute werkt niet.

Verder nog steeds super trots op je hoor <3 :P

edit: nvm. Heb er nu bij andere applicaties ook last van. Zal wel aan Windows (of LoeWn) liggen

[ Voor 12% gewijzigd door LoeWn op 19-06-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@Tomcat84 als het een h265 stream is, kan je laptop dat niet aan.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Tomcat84 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 00:56:
Ik heb tegenwoordig (hele seizoen eigenlijk al) problemen met het kijken van F1TV streams op mijn laptop. Het is een wat ouder beestje uit 2011 (Core i7 2630QM, Geforce GTX 570M) maar tm vorig jaar werkte het prima als scherm om het F1 data scherm op te zetten.

Dit jaar gaat hij echter elke keer bufferen en loopt hij steeds verder en verder achter. Het maakt niet uit of het live is of een herhaling. Zowel in Google Chrome met F1TV website als met Racecontrol. Kwaliteit lager zetten helpt ook niet.

Verbinding is prima, gewoon met een netwerkkabel (geen wifi) en geeft op speedtest.net 900+ mbit (kabel internet in de VS). Zelfde verbinding werkt prima voor iPad en NVIDIA Shield met Kodi plugin.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Heeft de huidige F1TV streaming techniek een bepaalde hardware matige decoding nodig die mijn oude laptop niet heeft of iets dergelijks?

Bedankt!
Download race control, kies eens vlc of een andere player. In vlc kan je ook eventueel voor een lagere kwaliteit stream kiezen. Kijk ook eens of hardware decodering aan of uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

albino71 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:58:
@Tomcat84 als het een h265 stream is, kan je laptop dat niet aan.
Lijkt me niet, ik kijk soms een training op een macbookpro uit 2008, Kwaliteit iets omlaag geschroefd maar het werkt nog prima.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vuvuzela schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 00:31:
[...]

Zou Ziggo het dan ook door hebben gekregen en is Jack gecancelt? Snap dat ze dat niet per se openbaren. Maar als Rick alle interviews op locatie blijft doen is 1 + 1 misschien wel 2.

Meneer "weet je wel wie ik ben" is weg nu Olav nog :P
Misschien heeft ie al een contract afgesloten met Nordic ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• robbinonline
Zo’n 77 inch televisie is echt gemaakt voor F1 icm F1ATV :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Z0nbT2uF9g24xydPMZfxbt5NIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/obx23CCbhFsSQbGk6l32TvhZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Hmm paniek in de tent.

Morgen wil ik uiteraard F1 kijken. Maar ziggo is een week geleden de deur uit gedaan omdat ik mot had met T-mobile, en op KPN is het nog niet actief.

Ik heb wel F1TV pro. Nu heb ik geprobeerd dat aan de praat te krijgen op mijn Vero4K (OSCM kodi bakkie) met een plugin, maar die krijg ik niet aan de praat (uiteraard legaal want ik heb een betaald abbo).

Iemand een tip om het toch op mijn woonkamer tv te krijgen, en dan het liefst via Kodi / OSCM. De dut-iptv plugin repository laat de F1-TV plugin niet zien om 1 of andere reden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
@Damian naar de mediamarkt rennen voor 40 euro een chromecast halen en casten vanuit de F1TV app of website. :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik wilde net zeggen: fix gewoon een Chromecast, of gooi je laptop even met hdmi aan je tv en voila. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• La1974
  • Nu online
Net (ik was vanmiddag fietsen) de kwalificatie teruggekeken (gelukkig maar :-) op de Pitlane channel. Had ik nog niet eerder gedaan. Was een aangename ervaring, spannend met meerdere beelden tegelijk naar de kwalificatie te kijken.

En het commentaar was ook erg goed (een betere ervaring dan vorige wedstrijd waar ik het Sky commentaar een beetje over de top vond).

Voor herhaling vatbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
La1974 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:21:
Net (ik was vanmiddag fietsen) de kwalificatie teruggekeken (gelukkig maar :-) op de Pitlane channel. Had ik nog niet eerder gedaan. Was een aangename ervaring, spannend met meerdere beelden tegelijk naar de kwalificatie te kijken.

En het commentaar was ook erg goed (een betere ervaring dan vorige wedstrijd waar ik het Sky commentaar een beetje over de top vond).

Voor herhaling vatbaar!
Spuit 11 mode. Wat voor commentaar zit er bij pitlane channel dan? Ik dacht dat dat ook Sky was

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

LoeWn schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:00:
[...]
Spuit 11 mode. Wat voor commentaar zit er bij pitlane channel dan? Ik dacht dat dat ook Sky was
No no.

We also have dedicated commentary on our Pitlane Channel. The commentators are:

Alex Brundle, Sam Collins, Rosanna Tennant, Matt Gallagher, Jordan King

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Damian schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:37:
Hmm paniek in de tent.

Morgen wil ik uiteraard F1 kijken. Maar ziggo is een week geleden de deur uit gedaan omdat ik mot had met T-mobile, en op KPN is het nog niet actief.

Ik heb wel F1TV pro. Nu heb ik geprobeerd dat aan de praat te krijgen op mijn Vero4K (OSCM kodi bakkie) met een plugin, maar die krijg ik niet aan de praat (uiteraard legaal want ik heb een betaald abbo).

Iemand een tip om het toch op mijn woonkamer tv te krijgen, en dan het liefst via Kodi / OSCM. De dut-iptv plugin repository laat de F1-TV plugin niet zien om 1 of andere reden....
Additional instructions for general Linux / OSMC

The addons require the pycryptodomex packages, which is not included in OSMC and possibly general linux distributions

These steps are not required for CoreELEC/LibreELEC/Windows/Android/Mac

Execute the following commands in a terminal:

sudo apt-get install python-crypto
sudo apt-get install build-essential python-pip
sudo pip install -U setuptools
sudo pip install wheel
sudo pip install pycryptodomex

Één van de redenen waarom ik de Vero+ al even niet meer in gebruik heb. Voor de zaken die ik belangrijk vond, was er altijd wel iets wat net niet lekker ging.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

hardware-lover schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:37:
[...]

Additional instructions for general Linux / OSMC

The addons require the pycryptodomex packages, which is not included in OSMC and possibly general linux distributions

These steps are not required for CoreELEC/LibreELEC/Windows/Android/Mac

Execute the following commands in a terminal:

sudo apt-get install python-crypto
sudo apt-get install build-essential python-pip
sudo pip install -U setuptools
sudo pip install wheel
sudo pip install pycryptodomex

Één van de redenen waarom ik de Vero+ al even niet meer in gebruik heb. Voor de zaken die ik belangrijk vond, was er altijd wel iets wat net niet lekker ging.
Ja die heb ik gedaan. Geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Damian schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:37:
Hmm paniek in de tent.

Vaak is het signaal de komende jaren nog niet van de kabel. Coax inpluggen kanalen scanner met netwerk id 5555 en je hebt alle zenders en 123 en 14 in HD :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 21:36
robbinonline schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:54:
[...]

Vaak is het signaal de komende jaren nog niet van de kabel. Coax inpluggen kanalen scanner met netwerk id 5555 en je hebt alle zenders en 123 en 14 in HD :)
Ziggo netwerk ID is in dat geval 4444. 5555 is voor smartcard / mediabox gebruikers, vanwege codering en volgorde. Wanneer hij in Ziggo gebied woont valt het te proberen of er nog signaal op de aansluiting staat! Of anders kijken bij de buren. :)

[ Voor 20% gewijzigd door U123456 op 20-06-2021 11:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik denk dat hij gewoon last heeft van een oude mannenkwaaltje onder Nederlandse commentatoren ook wel babbelziekte genoemd. Daarbij heeft hij de turbo-taal van de jaren 80-90 opgegraven en is hij niet meer in staat de normale termen te gebruiken. Alle info oplezen die in beeld komt en andere nonsens om maar geen stilte te laten vallen denk ik. Dan heb je nog de enorme uitleg drang waarmee hij zichzelf vaak in de knoop praat. De under-cut wordt uitgelegd b.v. maar dan allerlei diverse scenario's er bij halen en diverse mitsen en maaren, verhaal wat in 1 zin kan doet hij dan 5 minuten over. Dan lees ik dat Sky eventueel wat Hamilton biased is maar ik hoor hun nooit juichen als er een Ferrari afvliegt of een Redbull gevolgt door een luidkeels "sukkel!!!". Ten slotte nog de enorme arm in het achterwerk van Max, amper een keer een kritische vraag, altijd lachen om de "grapjes" van Max. Hij kan het wel, in den beginne gaf hij gewoon professioneel commentaar. [jaren 90].

Dat lucht op. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1 ... 16 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.