Of alleen bestaande leden blijven toegang houden en nieuwe leden worden niet meer toegestaan vanuit NL? Ik weet het ook niet, vind het alleen wat raar. Maar zal niet klagen als ik gewoon F1TVPro kan blijven kijken. Ik verwacht niet dat Viaplay goedkoper zal zijn gezien de hoge prijzen die ze elders hanteren.PatrickC schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Precies wat ik eerder ook al dacht en dus aannam dat het einde verhaal zou worden voor F1 TV in NL. Maar wellicht bedoelen ze met ‘Dutch home’ dan dat er geen andere NL aanbieder zal komen, wat los staat van het internationale aanbod direct van de FIA via F1 TV.
NVM, verkeerde topic
[ Voor 68% gewijzigd door Maurice079 op 20-05-2021 15:42 ]
PSN: xMaurice93
Vraag voor degene die via de Mediabox Next kijken van Ziggo.
Ik begreep dat deze F1 in 4K moet uitzenden, maar hoe kan ik dat zien of dat echt zo is op mijn LGB9?
Ik begreep dat deze F1 in 4K moet uitzenden, maar hoe kan ik dat zien of dat echt zo is op mijn LGB9?
Dan staat het bij het ziggo sportlogo in beelddropkikker schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:44:
De Next op 4K(of automatisch) zetten. Op kanaal 14 zie je dan 4K ULTRAHD staan rechtsboven.dropkikker schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:44:
En als ik deze optie niet zie staan? Zie verder ook niets achter het Ziggo logo staan namelijk.DutchOwnage schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:47:
[...]
De Next op 4K(of automatisch) zetten. Op kanaal 14 zie je dan 4K ULTRAHD staan rechtsboven.
:strip_exif()/f/image/ru6tPtJoooVE6ED8ccYayW2E.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door dropkikker op 20-05-2021 15:52 ]
dan moet je denk ik even bij de tv checken of je hdmi ingang wel ingesteld staat op ultrahd/4kdropkikker schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:51:
[...]
En als ik deze optie niet zie staan?[Afbeelding]
Ik gok dat je Next de TV niet als 4k herkent, misschien omdat het HDMI signaal via een receiver loopt bijvoorbeeld? Goede vraag aan Ziggo.dropkikker schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:51:
[...]
En als ik deze optie niet zie staan? Zie verder ook niets achter het Ziggo logo staan namelijk. [Afbeelding]
Heb dat laatst ook gehad. Bij mij volstond op dat moment even de Next te resetten. En inderdaad ook checken of je HDMI ULTRA HD Deep Colour(zo noemt LG dat) op je betreffende HDMI poort aan hebt staan.
[ Voor 42% gewijzigd door DutchOwnage op 20-05-2021 15:57 ]
Top!! Dat was de oplossingHann1BaL schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:53:
[...]
Ik gok dat je Next de TV niet als 4k herkent, misschien omdat het HDMI signaal via een receiver loopt bijvoorbeeld? Goede vraag aan Ziggo.
ESPN heeft dat opgelost door de eredivisiebelasting de aanbieders door de strot te rossen.DutchOwnage schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:01:
[...]
De geschiedenis heeft juist aangetoond dat "De Nederlander" juist helemaal niet zo happig is op betaalzenders. Kijk naar het Sport7 drama jaren geleden. En ik weet niet hoe het zit qua abonnee aantallen van ESPN, maar toen het nog Fox heette niet zo lang geleden, waren die aantallen helemaal niet denderend.
Dus ook al kijk je niet, je draagt aan ESPN bij.
Sportkanalen zijn eigenlijk nog nooit heel erg dikke winstbedrijfjes geweest in NL.Echter, de populariteit van de streamingsdiensten de laatste jaren heeft aangetoond dat de Nederlander hier wel warm voor loopt. Veel zal inderdaad afhangen van wat het gaat kosten, en de content wat je er voor krijgt. Persoonlijk hoop ik op een Sport only pakket voor 9,95 p/m. Ik hoef echt niet nog een series en films streamingsdiensten, naast Netflix, Disney, Prime en Apple+.
Er ligt een grote uitdaging voor NENT, waar ik toch wel mijn bedenkingen bij heb. NENT biedt overigens in geen enkel land een sport-only abonnement aan. Films en Series kan dat wel, voor sport moet je het full-package nemen.
Precies. Ik hoop met je mee in ieder geval.DutchOwnage schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:01:
[...]
De geschiedenis heeft juist aangetoond dat "De Nederlander" juist helemaal niet zo happig is op betaalzenders. Kijk naar het Sport7 drama jaren geleden. En ik weet niet hoe het zit qua abonnee aantallen van ESPN, maar toen het nog Fox heette niet zo lang geleden, waren die aantallen helemaal niet denderend.
Echter, de populariteit van de streamingsdiensten de laatste jaren heeft aangetoond dat de Nederlander hier wel warm voor loopt. Veel zal inderdaad afhangen van wat het gaat kosten, en de content wat je er voor krijgt. Persoonlijk hoop ik op een Sport only pakket voor 9,95 p/m. Ik hoef echt niet nog een series en films streamingsdiensten, naast Netflix, Disney, Prime en Apple+.
Ik ben er ook bang voor.ed1703 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:57:
Sportkanalen zijn eigenlijk nog nooit heel erg dikke winstbedrijfjes geweest in NL.
Er ligt een grote uitdaging voor NENT, waar ik toch wel mijn bedenkingen bij heb. NENT biedt overigens in geen enkel land een sport-only abonnement aan. Films en Series kan dat wel, voor sport moet je het full-package nemen.
[ Voor 20% gewijzigd door SterqVerhael op 20-05-2021 16:00 ]
Dat is geen best vooruitzicht dan. De volle mep betalen voor 75% van de content waar ik geen behoefte aan heb...ed1703 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:57:
[...]
ESPN heeft dat opgelost door de eredivisiebelasting de aanbieders door de strot te rossen.
Dus ook al kijk je niet, je draagt aan ESPN bij.
[...]
Sportkanalen zijn eigenlijk nog nooit heel erg dikke winstbedrijfjes geweest in NL.
Same here. TV kastje (ouderwetsche coax Humax) is al maanden niet meer aangeweest. Alles streamen we (NLziet, Videoland, Netflix e.d.). Youtube heb ik via India een Premium abbo afgesloten, laatste keer dat we naar reclame keken was tijdens de finale van De Verraders omdat dat zo uitkwam, normaal kijken we met vertraging. Fuck reclameG_Dragon schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Wij zitten er zelfs over te denken om het TV kastje de deur uit te doen, aangezien we alles via videoland of andere manieren kijken vanwege die irritante reclameblokken. Heb zelfs een aparte app op me Android tv geïnstalleerd van Youtube, zodat we geen reclames meer hebben voor of tussen de video's.
Als dan de Formule 1 reclames gaat krijgen is het voor mij zoeken naar een alternative manier zonder reclames of Exit met kijken.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Gelukkig heeft KPN al geen ouderwetsche Coax meerArfman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Same here. TV kastje (ouderwetsche coax Humax) is al maanden niet meer aangeweest. Alles streamen we (NLziet, Videoland, Netflix e.d.). Youtube heb ik via India een Premium abbo afgesloten, laatste keer dat we naar reclame keken was tijdens de finale van De Verraders omdat dat zo uitkwam, normaal kijken we met vertraging. Fuck reclame
Ga je serieus betalen voor zo'n service? ik zou gewoon een alternatie weg zoeken ( maar dat ben ik ).
Reclame begint zelfs het plezier naar de bios gaan te verpesten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Stukje uit AD artikel:
https://www.ad.nl/formule...rtainment-group~acfca342/
Een studio in de paddock, pit- en gridreporters, analytici én commentatoren on-site’’, vertelt Nørrelund, die belooft dat hij de Nederlandse kijker ‘veel extra’s’ biedt. Waar in Finland, volgend jaar ook onderdeel van de portefeuille van NENT, straks de nadruk zal liggen op Kimi Räikkönen en Valtteri Bottas, wordt in Nederland extra gefocust op Verstappen. ,,Maar daarnaast is er ook volop ruimte voor achtergrond, analyses en andere verhalen’’, belooft Nørrelund.
https://www.ad.nl/formule...rtainment-group~acfca342/
Een studio in de paddock, pit- en gridreporters, analytici én commentatoren on-site’’, vertelt Nørrelund, die belooft dat hij de Nederlandse kijker ‘veel extra’s’ biedt. Waar in Finland, volgend jaar ook onderdeel van de portefeuille van NENT, straks de nadruk zal liggen op Kimi Räikkönen en Valtteri Bottas, wordt in Nederland extra gefocust op Verstappen. ,,Maar daarnaast is er ook volop ruimte voor achtergrond, analyses en andere verhalen’’, belooft Nørrelund.
I intend to live forever. So far, so good.
Die app ziet er wel goed en efficiënt uit. Zal deze zaterdag eens proberen testen bij de vrije trainingSenaxx schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:44:
[...]
Ik kan je van harte aanbevelen een F1 TV Pro abbonement te nemen met een Google TV. Samen met de (onofficiele) android tv app werkt het echt perfect.
App
Gewoon inloggen met je F1tv / Ziggo account?
Ja werkt als een speer.Joster schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:02:
[...]
Die app ziet er wel goed en efficiënt uit. Zal deze zaterdag eens proberen testen bij de vrije training
Gewoon inloggen met je F1tv / Ziggo account?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je bedoelt reclame tijdens de F1? Dan haak ik meteen af. Heb nu F1TV en zoals het er nu uitziet blijft dat gewoon, dus wat die Scandinaviërs op de kabel uitspoken zal mij echt enorm aan mijn derrière oxiderenG_Dragon schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Gelukkig heeft KPN al geen ouderwetsche Coax meer, maar ondanks dat sluit ik me bij je aan.
Ga je serieus betalen voor zo'n service? ik zou gewoon een alternatie weg zoeken ( maar dat ben ik ).
Reclame begint zelfs het plezier naar de bios gaan te verpesten.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nee, dat klopt niet. Er staat een * bij en helemaal bovenaan wordt in kleine lettertjes uitgelegd wat dat sterretje betekent. De replay is inderdaad vrij snel beschikbaar.DJ-B schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:49:
Gezien de recente ontwikkelingen ben ik aan het kijken naar F1 TV Pro. [...] Op de website van F1 staat vermeld dat de replay pas na 2 dagen beschikbaar is. Nu is mijn vraag klopt dit?
Het zal al wel besproken zijn maar ik ga niet umptig berichten lezen om dat na te kijken.
Waar ik me het meest aan erger is niet de eventuele prijs (al geldt dat argument zeker ook) maar dat ik gewoon op TV wil kijken. En met gewoon bedoel ik gewoon. TV aan, zender op, klaar. Dus geen gezeik en gekut met chromecast of wat dan ook. En dat kan dus straks niet. Ja ik heb nu F1TV maar dat is voor de stats en drivercams en zo, de race wil ik gewoon simpel op TV. Als dat niet meer kan ga ik heel veel races overslaan dat weet ik wel.
Waar ik me het meest aan erger is niet de eventuele prijs (al geldt dat argument zeker ook) maar dat ik gewoon op TV wil kijken. En met gewoon bedoel ik gewoon. TV aan, zender op, klaar. Dus geen gezeik en gekut met chromecast of wat dan ook. En dat kan dus straks niet. Ja ik heb nu F1TV maar dat is voor de stats en drivercams en zo, de race wil ik gewoon simpel op TV. Als dat niet meer kan ga ik heel veel races overslaan dat weet ik wel.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Volgens mij op dit moment zelfs meteen? Ik kan na het starten van de stream meteen naar het begin indien deze eerder al begonnen is. Dat was voorheen nog niet zo, maar tijdens de laatste race iig wel al. Ik heb daarom de ontwikkelaar van de Android/Google TV app gevraagd of het niet mogelijk was direct al met het begin van een lopende stream te beginnen (Live of Opnieuw starten), zodat je geen spoilers in beeld krijgt.grun93 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:30:
[...]
Nee, dat klopt niet. Er staat een * bij en helemaal bovenaan wordt in kleine lettertjes uitgelegd wat dat sterretje betekent. De replay is inderdaad vrij snel beschikbaar.
Testing, one, two ...
Dit inderdaad weg met al die losse streaming diensten met hun bagger aanbod ( Netflix included )Zorro schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:23:
Het zal al wel besproken zijn maar ik ga niet umptig berichten lezen om dat na te kijken.
Wil gewoon alles onder 1 dak, vragen ze maar 100 euro per maand.
Zo zat al die verschillende diensten 😤
Lineaire kabel TV zal steeds meer gaan verdwijnen dus dan krijg je het nog lastig in de toekomst.Zorro schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:23:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het mooie is dat er vaak een heel groot verschil zit tussen wat mensen zeggen dat ze doen en wat ze daadwerkelijk doen.Zorro schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:23:
Ik zeg daarmee niet dat jij onzin uitkraamt maar je triggerde me even met je uitspraak (een van de vele in dit topic dat mensen nu al weten wat ze straks gaan doen). Dus ik neem jouw uitspraak even als voorbeeld.
Ik snap je probleem niet. Er is echt geen gekut met Chromecast of wat dan ook. Echt een fluitje van een cent en niet moeilijke of lastiger dan tv kijken via een ouderwetse coax-kalbel icm een CI+ kaart (in neem aan dat jij in deze categorie valt).
Wat mij betreft leggen ze nog een knip tussen de publieke omroep en de commerciële zenders. Ik kom echt zelden of nooit voorbij NPO3. Al die hersenloze commerciële onzin. Helaas gaat de NPO ook langzaam die kant op. Alles voor de kijkcijfers.Mektheb schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:52:
[...]
Dit inderdaad weg met al die losse streaming diensten met hun bagger aanbod ( Netflix included )
Wil gewoon alles onder 1 dak, vragen ze maar 100 euro per maand.
Zo zat al die verschillende diensten 😤
Wat mij betreft wordt het nog meer ala carte. Ik betaal helaas (ook via de streamingdiensten) mee aan al die onzin om toch ook de parteltjes te kunnen zien.
leg je dat mijn ouders (beide 70+) even uit hoe ze dat doen met hun Nokia 6310i ?Ik snap je probleem niet. Er is echt geen gekut met Chromecast of wat dan ook. Echt een fluitje van een cent en niet moeilijke of lastiger dan tv kijken via een ouderwetse coax-kalbel icm een CI+ kaart (in neem aan dat jij in deze categorie valt).
In Duitsland is het volgens formule1.com ook nog beschikbaar in Duitsland. Maar dan wel met de voetnoot dat je het alleen nog kan hebben als je het had voor Sky het overnam. Het zou dus ook prima nog kunnen dat dat in Nederland ook gebeurd.sverzijl schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:49:
[...]
Reclame bij een betaalzender/stream is een grote no-go voor mij.
Maar volgens formula1.com zelf blijft hun service nog in NL beschikbaar. Dat zou heel goed nieuws zijn.
https://corp.formula1.com...-netherlands-for-viaplay/
[...]
volgens mij is F1 op de duitse RTL (satelliet canal digitaal 114) nog steeds free to the air.
je hebt alleen die reclameblokken met een klein PIP race beeldje, en natuurlijk commentaar auf deutsch
je hebt alleen die reclameblokken met een klein PIP race beeldje, en natuurlijk commentaar auf deutsch
4 races dit jaar, meer zijn het er niet meer dacht ik.peter-rm schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:07:
volgens mij is F1 op de duitse RTL (satelliet canal digitaal 114) nog steeds free to the air.
Edit: yep, 4 stuks; https://www.rtl.de/cms/fo...v-im-free-tv-4716575.html
[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 20-05-2021 21:13 ]
Testing, one, two ...
Ik heb het geprobeerd:La1974 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:49:
[...]
Het mooie is dat er vaak een heel groot verschil zit tussen wat mensen zeggen dat ze doen en wat ze daadwerkelijk doen.
Ik zeg daarmee dat jij onzin uitkraamt maar je triggerde me even met je uitspraak (een van de vele in dit topic dat mensen nu al weten wat ze straks gaan doen). Dus ik neem jouw uitspraak even als voorbeeld.
Ik snap je probleem niet. Er is echt geen gekut met Chromecast of wat dan ook. Echt een fluitje van een cent en niet moeilijke of lastiger dan tv kijken via een ouderwetse coax-kalbel icm een CI+ kaart (in neem aan dat jij in deze categorie valt).
Beeldkwaliteit is slechter
Beeld is minder vloeiend
Af en toe een hapering
Allemaal dingen waar ik me kapot aan erger. Dat heb ik met normale TV niet.
(En ik kijk via glasvezel, niet kabel met CI+ geen idee hoe dat werkt ook. Nooit gehad.)
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
YouTube: F1 van Ziggo naar NENT Viaplay: Wat gaat er veranderen in Nederland?Gropah schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:58:
[...]
In Duitsland is het volgens formule1.com ook nog beschikbaar in Duitsland. Maar dan wel met de voetnoot dat je het alleen nog kan hebben als je het had voor Sky het overnam. Het zou dus ook prima nog kunnen dat dat in Nederland ook gebeurd.
Men was blijkbaar bij de presentatie en kon vragen stellen, vanaf 7:51 vertellen ze dat het gewoon mogelijk blijft een abonnement af te sluiten. Dus we hoeven nu niet allemaal als een gek een F1 Pro abo te pakken om voor sluit binnen te zijn
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Oke dan kijk je toch niet ? Leuk dat je hier je gal komt spuwen maar daar zijn al 20 pagina’s over. Het lijkt er op dat het niet op een vast TV kanaal komt maar wie weet veranderd het nog, het is pas in maart volgend jaar.Zorro schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:11:
[...]
Ik heb het geprobeerd:
Beeld is minder vloeiend
Af en toe een hapering
(En ik kijk via glasvezel, niet kabel met CI+ geen idee hoe dat werkt ook. Nooit gehad.)
Probeer het een maandje als het niks is dan weet je dat ook, er zal vast een proef periode aan komen
Koop een Apple TV en al je zorgen zijn voorbij.Zorro schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:11:
[...]
Ik heb het geprobeerd:
Beeld is minder vloeiend
Af en toe een hapering
Perfecte beeldkwaliteit via de Apple TV app
1080p 50fps
Geen haperingen.
Er is nog hoop voor je.
Dit was vanochtend al bekend gemaakt via een persbericht.Apoca schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:16:
[...]
YouTube: F1 van Ziggo naar NENT Viaplay: Wat gaat er veranderen in Nederland?
Men was blijkbaar bij de presentatie en kon vragen stellen, vanaf 7:51 vertellen ze dat het gewoon mogelijk blijft een abonnement af te sluiten. Dus we hoeven nu niet allemaal als een gek een F1 Pro abo te pakken om voor sluit binnen te zijn
Nvidea Shield Pro is echt een aanrader.Zorro schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:11:
[...]
Ik heb het geprobeerd:
Beeld is minder vloeiend
Af en toe een hapering
Mijn casten naar eigen tv ook altijd drama.
Dit apparaat doet alles vlekkeloos
Snap ik allemaal, maar dat wil ik niet weer een kastje.La1974 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:22:
[...]
Koop een Apple TV en al je zorgen zijn voorbij.
Perfecte beeldkwaliteit via de Apple TV app
1080p 50fps
Geen haperingen.
Er is nog hoop voor je.
Daarom een C+ module
Ik wil maar 1 ding en dat is op een TV zonder toevoegingen, dat in niet mijn huidige tv.
Dus moet ik over naar een nieuwe met ingebouwde chromecast en apps etc.
Kan het vervelend vinden, maar een nieuwe TV moest er toch komen
Mijn ouders en schoonouders (allemaal 70 t/m 75 in leeftijd) redden zich prima met een Chromecast. Het is ook een kwestie van willen.Bushie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:58:
[...]
leg je dat mijn ouders (beide 70+) even uit hoe ze dat doen met hun Nokia 6310i ?
Ik heb nu ook gewoon een domme TV met een CI+ module voor lineair TV kijken. Ik wil dat ook het liefste zo houden. Daarbij een simpel Android TV kastje voor Netflix / NPO Start / Youtube / Kodi / Videoland / Pathé thuis / etc.Mektheb schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:08:
[...]
Snap ik allemaal, maar dat wil ik niet weer een kastje.
Daarom een C+ module
Ik wil maar 1 ding en dat is op een TV zonder toevoegingen, dat in niet mijn huidige tv.
Dus moet ik over naar een nieuwe met ingebouwde chromecast en apps etc.
Kan het vervelend vinden, maar een nieuwe TV moest er toch komen
Het kan dus zijn dat daar straks de F1TV Pro app (of een viewer app daarvan zoals reeds bestaat) bij komt. Dat zou ik nog te overzien vinden. Het zou ook kunnen zijn dat daar een app van Viaplay bij komt, afhankelijk van de kosten zou ik dat ook nog te overzien vinden.
Jammer dat het niet gewoon een TV kanaal wordt, maar c'est ca. Dit biedt echter wel de mogelijkheid om te bekijken of Ziggo dan nog de juiste Internet / TV provider is voor ons
Oooh deze had ik gemist. Maar Scarbs bij de tech talk van F1TV is zeker een heel dikke aanwinst!
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 21-05-2021 09:32 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
backupdevice schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:37:
[...]
Thx maar de link op die git webpagina heeft dezelfde foutmelding

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben erg benieuwd of ze bij het F1 Café vanavond nog verder op de ontwikkelingen ingaan
Ik kwam dit artikel net tegen over de plannen van NENT:
https://www.formule1.nl/n...an-alleen-max-verstappen/
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
.@nent_group's #Viaplay will become the exclusive Dutch home of @F1 in a three-year deal to 2024 and @Bundesliga_EN football until 2029, and will offer viewers a unique combination of premium live sports, Viaplay Originals, and films and series. https://t.co/09zgVgqmpn pic.twitter.com/YRoJscIzKA
— Viaplay Group (@viaplaygroup) 21 mei 2021
Dus het wordt sowieso F1 en Bundesliga. Ben benieuwd wat ze nog meer gaan pakken.
Meer info: https://www.nentgroup.com...-1r-and-bundesliga-rights
[ Voor 31% gewijzigd door Extigo op 21-05-2021 11:21 ]
Bedankt voor het uitzoeken maar hier werkt het niet
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Klein beetje off topic, maar dit stukje vond ik wel grappig
Natuurlijk iemand snel even gekeken welke Nederlanders er in Duitsland voetballen en ze maar opnoemen zonder idee te hebben wie het zijn of hoe populair ze zijn.Bundesliga is a highly attractive sports right in the Netherlands, with local stars such as Justin Kluivert (RB Leipzig), Jeremie Frimpong (Bayer 04 Leverkusen), Javairô Dilrosun (Hertha Berlin), Jeremiah St. Juste (Mainz 05) and more than 20 other Dutch players currently featuring in Germany's top football division.
Tussen €10/15 zou ik nog acceptabel vinden, alleen inplaats van ziggo dan naar een goedkoper pakket. Benieuwd of het formule 1 cafe ook mee gaat verhuizen dan.Stefie2010 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:17:
Ik kwam dit artikel net tegen over de plannen van NENT:
---RAWE CEEK!!!---
Denk tocht echt dat je iets verkeerd doet. Want bij mij werkt de link ook nog gewoonbackupdevice schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:23:
[...]
Bedankt voor het uitzoeken maar hier werkt het niet. Ik wacht wel rustig af.
- Installeer TestFlight op je iPhone
https://apps.apple.com/nl/app/testflight/id899247664
- Open TestFlight en meld je aan met je Apple ID
- Klik op de link die ik gepost had. De TestFlight app wordt dan automatisch geopend en dan kun je op ACCEPT klikken om de Beta te accepteren
- Installeer vervolgens TestFlight op je Apple TV
- Je ziet hier dan alle geaccepteerde Beta's, waaronder dus F1TV
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit was gisteren toch al bekend?!
Plooij test positief. Benieuwd of Ziggo Rick Winkelman weer invliegt.
https://gp33.nl/jack-ploo...na-nieuwe-positieve-test/
Dat betekent, stam + t .
Klopt, Rick neemt het over dit weekend.Apache4u schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:32:
Plooij test positief. Benieuwd of Ziggo Rick Winkelman weer invliegt.
I intend to live forever. So far, so good.
Ik ga wel naar Viaplay. Heb inmiddels F1 in 4k ervaren en dan ga ik niet meer terug naar 1080p.
Dat zou voor mij ook dé reden zijn. Maar ben benieuwd hoe we ViaPLAY voorgeschoteld gaan krijgen. Enkel als streamingdienst, of als losse sportzender via de reguliere broadcasting.NotSoSteady schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:32:
Ik ga wel naar Viaplay. Heb inmiddels F1 in 4k ervaren en dan ga ik niet meer terug naar 1080p.
Denk het eerste.Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:35:
[...]
Dat zou voor mij ook dé reden zijn. Maar ben benieuwd hoe we ViaPLAY voorgeschoteld gaan krijgen. Enkel als streamingdienst, of als losse sportzender via de reguliere broadcasting.
Ha dat werkt dus nu wel . Maar een vraagje , hoe veilig is dit ? Weten we zeker dat mijn login gegevens niet gestolen worden ?Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:29:
[...]
Denk tocht echt dat je iets verkeerd doet. Want bij mij werkt de link ook nog gewoon
- Installeer TestFlight op je iPhone
https://apps.apple.com/nl/app/testflight/id899247664
- Klik op de link die ik gepost had. De TestFlight app wordt dan automatisch geopend en dan kun je op ACCEPT klikken om de Beta te accepteren
- Installeer vervolgens TestFlight op je Apple TV
- Je ziet hier dan alle geaccepteerde Beta's, waaronder dus F1TV
Tsja. Dat is met alles een risico als je je op het wereld wijde web begeeft.backupdevice schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:38:
[...]
Ha dat werkt dus nu wel . Maar een vraagje , hoe veilig is dit ? Weten we zeker dat mijn login gegevens niet gestolen worden ?
Ik zou er niet zo huiverig in zijn en gewoon genieten van deze geweldige app.
Mja, dit filmpje is ook gebaseerd op speculaties. Nobody knows at the moment.
Dit is dus niet een Officiële beta van F1 zelf ?Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:40:
[...]
Tsja. Dat is met alles een risico als je je op het wereld wijde web begeeft.
Ik zou er niet zo huiverig in zijn en gewoon genieten van deze geweldige app.
Nou ze hebben met de ceo van het bedrijf gesproken en een presentatie gehad, over lineair televisiekijken zijn ze vrij duidelijk in mijn ogen.Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:41:
[...]
Mja, dit filmpje is ook gebaseerd op speculaties. Nobody knows at the moment.
Nee, het is de Unofficial F1 TV app.backupdevice schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:47:
[...]
Dit is dus niet een Officiële beta van F1 zelf ?
Gemaakt door een Reddit user.
Maar als de FOM slim is, geven ze deze beste man een pak geld of nemen ze hem in dienst want de app werkt fantastisch.
Zal er wel eens naar gaan kijken . Heb je ook terugkijken enzo?Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:49:
[...]
Nee, het is de Unofficial F1 TV app.
Gemaakt door een Reddit user.
Maar als de FOM slim is, geven ze deze beste man een pak geld of nemen ze hem in dienst want de app werkt fantastisch.
Ja, alle F1 TV Pro functionaliteiten zitten er in. Zelfs multistream.backupdevice schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Zal er wel eens naar gaan kijken . Heb je ook terugkijken enzo?

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 21-05-2021 11:59 ]
Dikke doei voor mij, F1TV Pro is 65 euro voor een jaar.NoFearCreations schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:26:
[...]
Tussen €10/15 zou ik nog acceptabel vinden, alleen inplaats van ziggo dan naar een goedkoper pakket. Benieuwd of het formule 1 cafe ook mee gaat verhuizen dan.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zie je het verschil goed? Wat is er anders? Ik kijk in 1080p. Geen Ziggo maar ben wel benieuwd hoe het er in 4K uit ziet.NotSoSteady schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:32:
Alleen dat is zonder voor en nabeschouwing, wat ik toch wel deel van de F1 ervaring vind.Chiron schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:01:
[...]
Dikke doei voor mij, F1TV Pro is 65 euro voor een jaar.
---RAWE CEEK!!!---
Wat er anders is? 4K i.p.v. 1080p.La1974 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:01:
[...]
Zie je het verschil goed? Wat is er anders? Ik kijk in 1080p. Geen Ziggo maar ben wel benieuwd hoe het er in 4K uit ziet.
Verschil zie je zeker goed. Scherper beeld en alle graphics zijn retestrak. Het is niet mind-blowing groot verschil, daarvoor moeten ze eerst ook HDR gaan ondersteunen. Daarmee zijn ze dit jaar mee aan het testen, maar wordt nu dus nog niet doorgevoerd door de broadcasters.
Dat is inclusief een pre- en postshowNoFearCreations schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:01:
[...]
Alleen dat is zonder voor en nabeschouwing, wat ik toch wel deel van de F1 ervaring vind.
Ze hebben bij F1TV sinds een tijdje een eigen pre- en postshow met steeds beter wordende content en analyses
La1974 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:01:
[...]
Zie je het verschil goed? Wat is er anders? Ik kijk in 1080p. Geen Ziggo maar ben wel benieuwd hoe het er in 4K uit ziet.
Ik kan het verschil goed zien, maar heb een grote televisie (75") dus dan is het effect ook groter.
Goede feedback op Reddit en local storage van credentials.Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:58:
[...]
Ja, alle F1 TV Pro functionaliteiten zitten er in. Zelfs multistream.
[Afbeelding]
[ Voor 32% gewijzigd door backupdevice op 21-05-2021 12:19 ]
I know. Gebruik de app al sinds day one dat deze beschikbaar is.backupdevice schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:08:
[...]
Goede feedback op Reddit en local storage van credentials.
Wauw mooie quality van beeld zeg! Enig idee hoe ik als die functionaliteit te voor schijn haal op een ATV? Of is dat alleen bij live uitzending? En updates, hoe werkt dat dan? Sorry voor al die vragenRivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:18:
[...]
I know. Gebruik de app al sinds day one dat deze beschikbaar is.
Je kunt multistream instellen door naar links te swipen op je Apple TV remote. Je krijgt dan een pop-up menu waar je de diverse feeds kunt kiezen.. Updates gaan gewoon automatisch via de TestFlight app op je Apple TV.backupdevice schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:19:
[...]
Wauw mooie quality van beeld zeg! Enig idee hoe ik als die functionaliteit te voor schijn haal op een ATV? Of is dat alleen bij live uitzending? En updates, hoe werkt dat dan? Sorry voor al die vragen
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 21-05-2021 13:02 ]
Oh, trouwens, aan de mensen die het via Ziggo kijken - valt Olav ook vaak half weg? Ik kijk via F1TV en het is al sinds een paar seizoenen zo, maar geen idee of dit aan Ziggo ligt of aan F1TV. De andere talen zijn prima te horen, maar lijkt Olav elke paar seconden een kwart seconde uit te vallen.
Heb ZiggoSport op Twitter een berichtje gestuurd, maar zoals verwacht 0 reactie.
Heb ZiggoSport op Twitter een berichtje gestuurd, maar zoals verwacht 0 reactie.
Volgens eerdere berichten lijkt het waarschijnlijk niet aan F1TV te liggen, maar aan de feed die Ziggo doorstuurt. Misschien Ziggo ook benaderen?ikt schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:44:
Oh, trouwens, aan de mensen die het via Ziggo kijken - valt Olav ook vaak half weg? Ik kijk via F1TV en het is al sinds een paar seizoenen zo, maar geen idee of dit aan Ziggo ligt of aan F1TV. De andere talen zijn prima te horen, maar bij Olav elke paar seconden een kwart seconde uit te vallen.
Heb ze op Twitter een berichtje gestuurd, maar zoals verwacht 0 reactie.
Off topic, maar Ziggo raakt ook de uitzendrechten van de NBA kwijt 
Dat maakte Mart Smeets bekend. Hij stopt na dit seizoen vanwege dit feit. Ziggo heeft officieel nog niet gereageerd.
Als sportliefhebber betreur ik dit ten zeerste. Ziggo Sport verkeerd echt in zwaar weer, zo lijkt het.
Dat maakte Mart Smeets bekend. Hij stopt na dit seizoen vanwege dit feit. Ziggo heeft officieel nog niet gereageerd.
Als sportliefhebber betreur ik dit ten zeerste. Ziggo Sport verkeerd echt in zwaar weer, zo lijkt het.
Denk eerlijk gezegd dat ESPN International op deze manier ook niet zoveel meerwaarde meer heeft.DutchOwnage schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:12:
Off topic, maar Ziggo raakt ook de uitzendrechten van de NBA kwijt
Enige waarde is dan nog de Eredivisie. Ik denk dat NENT met de F1 toch wel een bommetje heeft doen barsten dat er dus via streaming ook grote internationale spelers op de loer liggen, die daar wel brood in zien.
Nee, ik ga geen 10-15 euro betalen voor die paar races, dat is echt teveel geld. Ik betaal 20 euro voor heel Ziggo en 15 euro als ik TV via glasvezel doe (met heel wat minder zenders).NoFearCreations schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:26:
[...]
Tussen €10/15 zou ik nog acceptabel vinden, alleen inplaats van ziggo dan naar een goedkoper pakket. Benieuwd of het formule 1 cafe ook mee gaat verhuizen dan.
Als je ziet wat je allemaal krijgt bij F1TV voor 5,5 euro per maand zie ik niet welke toegevoegde waarde je voor 10-15 euro kunt bieden.
Signatures zijn voor boomers.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Viaplay zal nog wel regiogebonden zijn en daarom niet te downloaden op de tv toch? Ik wil het allemaal wel eens gaan bekijken....
Zie dit filmpje over hoe je multi-screen configureert: YouTube: F1AppleTV | Multi-Feed Player | Tutorialbackupdevice schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:19:
[...]
Wauw mooie quality van beeld zeg! Enig idee hoe ik als die functionaliteit te voor schijn haal op een ATV? Of is dat alleen bij live uitzending? En updates, hoe werkt dat dan? Sorry voor al die vragen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ook samsung modellen na 2014. Het gaat wel lastiger worden voor mensen zonder smart tv.ArthurMorgan schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:00:
Viaplay heeft in zweden in elk geval een LG smart tv app
https://viaplay.se/device_lg
Viaplay heeft ook ondersteuning voor Chromecast: https://help.viaplay.com/is/viaplay-and-chromecast/Kenny_026 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Ook samsung modellen na 2014. Het gaat wel lastiger worden voor mensen zonder smart tv.
Je kunt de regio van je TV aanpassen om zo de lokale store van dat land te benaderen. Zo kon ik ook de BBC iPlayer downloaden op mijn LG via de Engelse LG Store.Kenny_026 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:51:
Viaplay zal nog wel regiogebonden zijn en daarom niet te downloaden op de tv toch? Ik wil het allemaal wel eens gaan bekijken....
Een Chromecast of Apple TV kost ook niet de wereld.Kenny_026 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Ook samsung modellen na 2014. Het gaat wel lastiger worden voor mensen zonder smart tv.
Nee absoluut niet maar de mensen die ik ken zonder smart tv en nog een horizon box onder de tv zijn niet de meest vooruitstrevende types 😊Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:06:
[...]
Een Chromecast of Apple TV kost ook niet de wereld.
Hier net gekeken, maar zie hem er niet tussen zitten, mag aannemen dat hij tzt wel apart beschikbaar komt voor NL gebied, is mijn probleem meteen opgelostArthurMorgan schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:00:
Viaplay heeft in zweden in elk geval een LG smart tv app
https://viaplay.se/device_lg
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo, de Viaplay app staat al op m’n tv.
Ik ben er klaar voor.
Ik ben er klaar voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 21-05-2021 18:07 ]
Zijn de trainingen, quali in 4K of je kan zien? En als je tijd hebt, kijk ook ff naar de Bundesliga? ThxRivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:06:
Ik ben er klaar voor.
[Afbeelding]
Ik kan hem op Android TV niet vinden in de playstore?Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:06:
Ik ben er klaar voor.
[Afbeelding]
4k? Maar bieden ze nog meer opties aan of is het gewoon een stream?Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:06:
Ik ben er klaar voor.
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Kenny_026 op 21-05-2021 19:03 ]
Ergens side loaden?G_Dragon schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:50:
[...]
Ik kan hem op Android TV niet vinden in de playstore?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat zou kunnen, maar dan wacht ik wel op de officiële app
Heb geen Zweeds account hè. Dus kan niks zien.DutchOwnage schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:27:
[...]
Zijn de trainingen, quali in 4K of je kan zien? En als je tijd hebt, kijk ook ff naar de Bundesliga? Thx![]()
Heb ‘m enkel gedownload door de location van mn LG App Store naar Zweden te zetten.
Ah ok. Dacht dat het wellicht ergens in een beschrijving zou staan o.i.dRivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:15:
[...]
Heb geen Zweeds account hè. Dus kan niks zien.
Heb ‘m enkel gedownload door de location van mn LG App Store naar Zweden te zetten.
Wel nice
Had ik ook al naar gezocht, maar staat geen resolutie icoontje bij.DutchOwnage schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:25:
[...]
Ah ok. Dacht dat het wellicht ergens in een beschrijving zou staan o.i.d
Wel nice. Zelf durf ik dat soort dingen nooit zo aan haha
Je hebt wel diverse onboard streams en track info.
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 21-05-2021 19:42 ]
..
[ Voor 100% gewijzigd door Apoca op 21-05-2021 21:48 ]
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Ja, maar misschien niet alle races. Er staat 'geselecteerde evenementen'. Welke dat zijn blijft de vraag.kattenbeld schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:51:
Het lijkt erop dat ze F1 in 4k uitzenden
Welke sportinhoud kan ik bekijken in Ultra HD?
In onze tabel bieden we twee verschillende streams voor geselecteerde evenementen . De ene stream is onze reguliere uitzending die wordt uitgezonden in 720p, terwijl de andere, die "Ultra HD" wordt genoemd, wordt uitgezonden in Ultra HD 4K.
We bieden geselecteerde evenementen uit de volgende sporten:
Formule 1
Champions League
Eredivisie
Het bereik is afhankelijk van welke uitzendingen beschikbaar zijn voor Ultra HD en apparatuur in de arena.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.