Correct me if i'm wrong @
Rivanov , maar volgens mij kan je het op je apple tv installeren als je een nieuwere generatie apple tv hebt, zoals de 4k versie. Omdat die werkt met apps. De eerdere generaties hebben dat niet. Wat natuurlijk wel kan, volgens mij, is het downloaden op je ipad en dan gewoon 'casten' naar je apple tv en dus op je tv kijken. Werkt hier met Disney+ ook prima, omdat ik een 'oudere' (import uit Canada) apple tv heb.
DutchOwnage schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:21:
[...]
In Zweden liggen de lonen hoger dan hier. Dat is 1.Daarnaast heeft Viaplay in Scandinavië ook de rechten voor de Champions League en Premier League. Hier niet, dat is 2. Dat zal aanzienlijk schelen in de prijs. Ten derde willen ze het hier voor "een gunstige" prijs gaan introduceren. Wat een gunstige prijs is laat ik in het midden, maar ik gok op een introductieprijs van14,95 of 19,95 voor het totaalpakket, inclusief films en series... En elk jaar zal dat wel meer worden.
Ben er absoluut niet blij mee, als Ziggo klant.
Dat eerste stukje van je reactie ontgaat mij even. Ik heb helemaal niets met introductieprijzen en het verleden van betaalde zenders in NL heeft ook aangetoond dat dit hier niet werkt. Nederlanders willen best betalen, zolang het maar 'voor hen' acceptabel is in relatie tot de vraag 'wat krijg ik ervoor terug?'. Op een betaalzender met alleen maar reclame zit niemand te wachten. Kortom, als Viaplay hier voet aan de grond wil krijgen, dan moet het met de juiste prijs komen en met sterk aanbod. Iets wat Ziggo 9 jaar geleden naadloos aanvoelde. Daarom was het ook zo'n groot succes.
Ik ben er ook niet blij mee, maar als er een volwaardig of beter alternatief komt wil ik daar best voor betalen. Zolang het maar prettig is om naar te kijken, zonder reclame en met goede inhoudelijke content.
[
Voor 58% gewijzigd door
SterqVerhael op 20-05-2021 14:28
]