Ik heb een beetje een vreemde situatie/verzoek. Ik heb geen idee of ik het hier moet posten of er een topic in The Lounge over moet openen... Eerst hier maar een bericht.
Op een hele random manier (Whatsapp bericht waarbij ze op zoek was naar een resort designer, maar ze had dus een verkeerd nummer) ben ik in contact gekomen met iemand (een best knappe vrouw van 33) uit Thailand. Daar gaan natuurlijk al álle alarmbellen rinkelen. Nieuwsgierig (en lichtelijk aangeschoten) als ik was heb ik gewoon aardig gereageerd. Ik dacht eens kijken hoe/wanneer de aap uit de mouw komt, van wat whatsapp berichtjes word ik niet armer.
Echter... Dat is inmiddels 2,5 week geleden en die aap is nog steeds niet uit de mouw gekomen en we wisselen wel nog een aantal berichtjes per dag uit. Soms lijkt het er echt op dat het gewoon een hele aardige Thaise met best wat geld is die wat aandacht/vrienden tekort komt maar soms heb ik toch het idee dat er iets achter schuilt.
Ze heeft dus haar eigen resort in Thailand, stuk of 15 huisjes. Maar daarnaast verdient ze, zeker nu in covid tijd, haar geld met Forex trading. Nu heb ik daar totaal geen verstand van, behalve wat ik
hier heb gelezen. Ze heeft me al eens verteld wat voor winsten ze daarmee maakt en me al eens aangeboden om mij daar wat meer over te vertellen (hallo 100% alarmbellen...). Echter ben ik daar niet op in gegaan en het gesprek ging daarna ook gewoon vrij normaal verder.
Nu begint de nieuwsgierigheid het langzaam te overwinnen en wil ik eens kijken of ik erachter kan komen of/hoe ze me probeert te lichten. Maar hoe ga ik dat doen zonder erin te trappen?
Zijn er handige vragen die ik kan stellen om e.e.a. uit te lokken zonder dat het me geld kost? En dat dan dus wel zonder lomp/onaardig over te komen.
Want áls dit wel echt een rijke knappe Thaise van 33 blijkt te zijn die mij wel ziet zitten (er zijn ook mensen die wél de jackpot winnen...) dan zou dit wel een te bizar verhaal zijn. Echter hoe langer deze situatie duurt zonder dat er concrete oplicht stappen komen, hoe meer het daar op lijkt