Het ging niet zo om het feit dat Hertz de auto's koopt maar dat ze willen kopen. Volgens mij was de stijging van Elon Musk's aandelen op de eerste dag al meer de volledige order van Hertz. Tesla heeft op het moment al enorme levertijden en zijn eerder beperkt in productie dan in vraag. Dat ze willen kopen toont echt er aan dat er een zeer valide businessmodel achter zit om elektrische auto's te verhuren, zeker gezien de klant ook gelijk eenvoudig toegang heeft tot een zorgeloos snellaadnetwerk. Het uitgebreide camerasysteem, veiligheidssystemen en eenvoudig om elke auto opgeladen uit te leveren zal hier waarschijnlijk ook in meegenomen zijn.MagniArtistique schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:37:
[...]
Die piek wordt mij wel heel stijl. Heb ze net met -+50% van de hand gedaan. Over een maandje weten we of dat juiste keuze was. Las ook dat herz nog helemaal niet getekend heeft.. eventueel bijkopen na correctie.
Zelf ook even overwogen om te gaan verkopen maar blij dat ik dat niet heb gedaan. Ik heb daarnaast ook een aantal ARK ETFs en laat het "sell high and buy low" wel over aan de professionals terwijl ik zelf lekker passief kijk hoe mijn portfolio groeit.
[ Voor 4% gewijzigd door Deveon op 04-11-2021 09:52 ]