Ik dacht dat het over AI ging?ocn schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:42:
[...]
Ik zie steeds meer Chinese auto's en bussen rondrijden in Nederland, volgens mij vertrouwen we die Chinezen wel.
Blijkbaar het filmpje niet gezien. Die Chinese auto's en bussen zitten vol met AI. Net als Tesla's.
[ Voor 3% gewijzigd door ocn op 08-06-2026 15:28 ]
Het is dan ook de bedoeling dat je even een samenvatting van het filmpje geeft, als je een filmpje linktocn schreef op maandag 8 juni 2026 @ 15:28:
Blijkbaar het filmpje niet gezien. Die Chinese auto's en bussen zitten vol met AI. Net als Tesla's.
Maar dan volg ik niet wat ie bedoelt, want het filmpje gaat over de aspecten van AI in het algemeen, zaken als het laten acteren als een persoon bijvoorbeeld, wat wordt aangemerkt als een typisch Amerikaanse zaak (alsof die avatars in Chinese elektronica dat niet zijn, maar ok). Dus heeft hij het filmpje dan niet gezien
hoe kan je dan zeggen dat je het moet zien om het "te snappen"?
[ Voor 18% gewijzigd door The Third Man op 08-06-2026 15:51 ]
Let op:
Ook hier: geen referrals!
Voor discussie over (de impact van) de huidige regering van de VS: niet hier, maar in Actualiteit, wetenschap en maatschappij
Ook hier: geen referrals!
Voor discussie over (de impact van) de huidige regering van de VS: niet hier, maar in Actualiteit, wetenschap en maatschappij