Ik ben vandaag ernstig gefrustreerd.
IBKR lag er gisteren uit voor *bepaalde eu klanten*, waardoor ik mijn AMD calls niet op een technische pullback kon verkopen. Inderdaad, ik kon niet handelen, mijn vriendin wel.
Ik heb de calls nog met behoorlijke winst bij ~ +2% kunnen verkopen dus op zich was het niet zo'n ramp.
Vandaag dacht ik om $96 calls te kopen toen AMD er net onder dipte en bouncte van support, krijg ik de melding " Your account has been restricted to placing closing orders only'".
Dat terwijl ik 1 minuut daarvoor nog KRKR aandelen heb gekocht en verkocht. Ik had ook graag nog MAGM willen shorten, heel zuur.
AMD heeft ondertussen de $100 al aangetikt. Aangezien ik day trader ben met 40+ trades per dag had ik hier best wel wat winst op kunnen maken en baal ik ontzettend.
Contact met de klantenservice, probleem onbekend, team zou er naar kijken.
Ze wisten alleen te vertellen dat mijn account op liquidity only is gezet en dat de tijd voor oplossing onbekend was.
Iemand bekend met een dergelijk probleem? Mijn account is ook nog eens in USD, ik dacht ik converteer wat naar EURO, haal het er af en ga op DEGIRO verder maar, dat kan dus niet i.v.m. de trading restriction
Dit is vandaag voor mij " Beleggen in de praktijk "