Toon posts:

Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:52
Ik heb zojuist de knop gevonden en toch maar het kasteel besteld. De set is zelf erg cool bedacht als combi van de drie klassieke Forestmen sets. De minifigs blijven een beetje jammer maar dat zien we tegen die tijd wel weer. Als ik me bedenk en de set wil verkopen raak ik 'm wel ergens kwijt denk :p

Ben benieuwd of ik naast VIP points ook nog een promo setje krijg tegen die tijd.

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-06 15:39
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar..

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:59
Jakkus schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:18:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar..
welke set?

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-06 17:09
ErikT738 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:18:
Ben benieuwd of ik naast VIP points ook nog een promo setje krijg tegen die tijd.
"You qualify for the VIP Points, but not for the free promo's that come with purchases in the Lego Store" of iets dergelijks stond er.

• Jakkus
De boot en/of het kasteel ;) Ik heb ze in mijn mandje op Lego.com, maar de checkout doet het niet.

Edit: andere browser werkte wel. Ik heb ze nu besteld (al ben ik bang dat ik te laat ben..).

[Voor 32% gewijzigd door Jakkus op 01-07-2021 17:24]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Loader
nu al over de 3000 voor de kasteel

• Loader
Jakkus schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:19:
De boot en/of het kasteel ;) Ik heb ze in mijn mandje op Lego.com, maar de checkout doet het niet.
ingelogd?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:23
Ik heb de kluis en het kasteel kunnen bestellen via de link van @dr86

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Versaevel
Prima, maar dit werkt ff beter dan steeds zoeken in een topic dat minder gebruikt wordt door velen hiet

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:29
Kasteel is al 'uitverkocht' in Europa

• Loader
Ik begrijp je opmerking. Alleen zijn hier veel meer mensen te vinden en dit is ook aparte situatie, je moet namelijk heel snel bestellen en dat lukte in het begin niet zo goed door problemen en dan is het handig als je snel advies kan krijgen . Voor nu heel even, laten we zeggen 30 minuten hier en straks daar.

• Loader
chrisO schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:23:
Kasteel is al 'uitverkocht' in Europa
Damn.... dat ging snel...

En je had 6 weken te tijd (?) haha... tering...

• ErikT738
Gaat het bespreken van deze crowdfunding actie niet verder dan een simpele bestelling? Mij leek dit het juiste topic.

Het gaat erg hard met deze in ieder geval. Bijna uitverkocht binnen een half uur.

@chrisO Dan is de crowdfund pagina op Bricklink niet actueel.

[Voor 5% gewijzigd door ErikT738 op 01-07-2021 17:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:17

gws24

Thinking is hard!

ErikT738 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:25:
[...]

Gaat het bespreken van deze crowdfunding actie niet verder dan een simpele bestelling? Mij leek dit het juiste topic.

Het gaat erg hard met deze in ieder geval. Bijna uitverkocht binnen een half uur.

[Afbeelding]

De actie op zich wel qua modellen etc maar er worden nu posts gemaakt met 'Damn gaat hard' en status updates als 'ik heb besteld' enz en dat is gewoon compleet offtopic en is nou precies waar dat andere topic voor in het leven is geroepen. Maar goed, ik negeer de komende paar uren wel notificaties voor dit topic ;)

edit: post stond oorspronkelijk in het grote lego topic maar is hier naar toe verplaatst dus kan wat raar overkomen hier.

[Voor 6% gewijzigd door gws24 op 01-07-2021 17:36]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• chrisO
ErikT738 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:25:
[...]

[Afbeelding]

Dat is ie wel. In Europa is die uitverkocht in USA/Canada kan je nog bestellen. Heeft met productiecapaciteit in Europa/Noord Amerika te maken.

Je zou denken dat een grote site als Bricklink een pre-order actie wel aan zou kunnen... Ik kan nu niet eens steentje selecteren in een Bricklink store... :(

[Voor 9% gewijzigd door chrisO op 01-07-2021 17:33]

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-06 18:55
Geen idee hoe dit ging maar ik heb hem via een directe link in m'n mandje weten te krijgen op Lego.com/nl-nl en ook vervolgens af weten te rekenen... Nu hopen dat je hem dan ook krijgt :9 O-)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:01

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

We zijn ook het duurste land in de EU... 159,99 vs 149.99

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jakkus
Nog steeds vond ik de prijzen erg meevallen, persoonlijk! Ik was bang voor 100 euro meer..

Blij dat het achter de rug is nu. Dat het niet lukte met bestellen was echt geen leuke ervaring.. Nu maar afwachten of we bij de 'lucky 5000' zitten ;) En anders scheelt het weer geld!

• chrisO
Grappig...zodra het kasteel overal uitverkocht was, ging Bricklink direct weer als een speer....

• ErikT738
Señor Sjon schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:38:
We zijn ook het duurste land in de EU... 159,99 vs 149.99
Ik gok dat we dat ook wel blijven. Lego heeft uitgerekend dat we hier bereid zijn meer te betalen en helaas verhogen ze daardoor de prijzen. Dit keer was het gelukkig maar een tientje in plaats van twintig euro.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sabbas-nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:11
Dat kasteel ziet er erg tof uit! Om 17:24 lukte het mij nog om het kasteel toe te voegen en af te rekenen. Daarna zag ik dat het kasteel was uitverkocht. Ik ben benieuwd of het is gelukt.

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-06 17:09
Jakkus schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:40:
of we bij de 'lucky 5000' zitten ;)
Als je hebt betaald, dan heb je besteld toch? Ik heb nergens gelezen dat er nog een toewijzing plaatsvindt.

• Loader
Wel.... ik heb gekozen voor invoice. Dus ik moet nog betalen. Wel een bevestiging binnen gekregen.

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Loader schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:30:
Wel.... ik heb gekozen voor invoice. Dus ik moet nog betalen. Wel een bevestiging binnen gekregen.
Ik via paypal, het schip heb ik wel bevestigd gekregen per mail maar het kasteel niet terwijl ik deze als eerst heb besteld net na 5en

• Jakkus
detulp050 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:23:
[...]

Als je hebt betaald, dan heb je besteld toch? Ik heb nergens gelezen dat er nog een toewijzing plaatsvindt.
Volgens mij kan je bestelling achteraf nog geannuleerd worden in dit geval.

• Versaevel
Als het goed is de eerste 5 die 3000 pre-orders heeft gaan in productie, de rest wordt geannuleerd.
Maar damn, wat een ellende om ergens te bestellen.

Weet niet of het al vermeld is, maar het eerste kasteel staat al op ebay voor ruim 5x de aanschafwaarde :X

• ErikT738
De comments order Castle in the Forest zijn niet mals zeg... Er worden al diverse links geplaatst naar de scalpers op EBay. Ik ben benieuwd of Lego/Bricklink nog terug gaat komen op de limiet van 5 per persoon en 5000 maximaal.

Wel mooi dat de betere sets het ook daadwerkelijk goed doen. Die Bionicle fanbase die de 90th anniversary poll domineerde is kennelijk toch niet zo groot.

• Loader
Tot nu toe zijn de Castle en de vissersboot uitverkocht.

• Jakkus
Ik denk niet dat ze erop terug gaan komen. Het kan volgens mij niet anders dan dat ze wisten dat dit zou gebeuren. Misschien hebben ze het zelfs doelbewust gedaan: om zo te creëren dat iedereen de sets als een gek bestelt ;)
Dezelfde regels gelden natuurlijk ook voor de minder populaire sets.

Ik heb nu ook een bevestiging in mijn mail gehad. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat ik op tijd was met het bestellen van het kasteel ;) Op de vissersboot heb ik nog goede hoop.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

De set raakte uitverkocht op BL terwijl ik in het betaalproces zat. De mailbevestiging heeft er 1,5 uur over gedaan.

Maar goed, het toont ook wel wat de set gedaan zou kunnen hebben als 10k set zelf.

• ErikT738
Señor Sjon schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:13:
De set raakte uitverkocht op BL terwijl ik in het betaalproces zat. De mailbevestiging heeft er 1,5 uur over gedaan.

Maar goed, het toont ook wel wat de set gedaan zou kunnen hebben als 10k set zelf.
Ik begrijp echt niet waarom dit soort Ideas sets die gegarandeerd zouden verkopen niet door het selectie process komen. Het is alsof ze m'n geld niet willen bij Lego.

• Jakkus
@ErikT738 Ik denk dat ze ook moeten kijken hoeveel verschillende sets ze tegelijk kunnen produceren. Sets ontwikkelen kost tijd en geld. Dit kost Lego kost minder werk en geld dan zelf een set uitbrengen: ze hoeven in elk geval geen designers te betalen. Én ook wij kunnen ons geld maar één keer uitgeven. Als Lego elke maand zo'n ideas-set uit zou geven zou dat denk ik niet zo heel veel meer opleveren dan 4 per jaar, wat ze nu doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Versaevel
De kluis en de plane flight zitten ondertussen ook aan de 3000 pre-orders.

Staat onder dat ze verwachten in januari 2022 te verzenden *O*
En dan nu al meerdere op ebay...... :?

• dr86
  • Niet online
Hier nog steeds geen bevestiging van het kasteel. In mn order historie op lego staat ie wel

• Loader
Kakapo( vogel ) is de volgende, zit al bijna aan de 3000.

Bionicle en de Accelator zullen waarschijnlijk eruit gaan.
Bionicle valt op, er waren toch massa's stemmen voor Bionicle?

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:01
Bionicle en Accelator vallen er nu definitief buiten. De comments bij de Castle in the Forest zijn inderdaad niet mals. Maar was te verwachten, ruim 10K stemmen, afgekeurd worden en dan 5000 items uitbrengen waarbij er 5 per persoon gekocht mogen worden...

Er zijn natuurlijk allerlei redenen om er meer dan 1 te kopen. Door verkoop op diverse platformen, om er 1 te bouwen en 1 dicht te laten of de andere te ruilen tegen andere sets uit de vorige reeksen van het designer program... Komt nog eens bij dat ie qua prijs per brick is het prima in verhouding met de 21325 - Middeleeuwse Smid. Qua waarde zal het de Lowestein Castle wel achterna gaan.

In mijn ogen kan Lego dit makkelijk oplossen door er een loting van te maken. Je schrijft je in in een periode van een week en daarna loten.

[Voor 15% gewijzigd door Vitruvius op 01-07-2021 23:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Vitruvius schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 23:40:
Bionicle en Accelator vallen er nu definitief buiten. De comments bij de Castle in the Forest zijn inderdaad niet mals. Maar was te verwachten, ruim 10K stemmen, afgekeurd worden en dan 5000 items uitbrengen waarbij er 5 per persoon gekocht mogen worden...

Er zijn natuurlijk allerlei redenen om er meer dan 1 te kopen. Door verkoop op diverse platformen, om er 1 te bouwen en 1 dicht te laten of de andere te ruilen tegen andere sets uit de vorige reeksen van het designer program... Komt nog eens bij dat ie qua prijs per brick is het prima in verhouding met de 21325 - Middeleeuwse Smid. Qua waarde zal het de Lowestein Castle wel achterna gaan.

In mijn ogen kan Lego dit makkelijk oplossen door er een loting van te maken. Je schrijft je in in een periode van een week en daarna loten.
Ja of gewoon produceren naar het aantal pre orders, er is immers al betaald, dus lego heeft geen enkel risico.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vitruvius
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want zoiets gaat natuurlijk ook mee in grotere lijnen. Zo'n project wordt natuurlijk niet voor niks afgekeurd in eerste instantie. Mogeljk heeft het te maken met dat het creator kasteel al in de weg zit, als je er daar net een x aantal van in de magazijnen heb staan of het productieproces heb ingericht dan stap je niet zomaar over. Hetzelfde geldt voor de Middeleeuwse Smid, nu zullen er waarschijnlijk kopers alsnog die halen... Het is maar net wat de visie en/of achterliggende gedachte is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ErikT738
dr86 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 07:32:
[...]

Ja of gewoon produceren naar het aantal pre orders, er is immers al betaald, dus lego heeft geen enkel risico.
Ik vermoed dat ze dit gaan doen. Niemand die er echt last van ondervind als er stiekem 5.241 sets worden verscheept in plaats van de beloofde 5.000. Het is niet alsof het om genummerde exemplaren gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vitruvius
ErikT738 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:42:
[...]

Ik vermoed dat ze dit gaan doen. Niemand die er echt last van ondervind als er stiekem 5.241 sets worden verscheept in plaats van de beloofde 5.000. Het is niet alsof het om genummerde exemplaren gaat.
De sets zijn dus wel genummerd. :P Lees hier anders de unboxing even.

[Voor 18% gewijzigd door Vitruvius op 02-07-2021 09:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ErikT738
Vitruvius schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:13:
[...]
De sets zijn dus wel genummerd. :P
Hoe dan? Ik had begrepen dat er geen officiële doos of beschrijving zou zijn. Krijg je een certificaat erbij of iets in die richting?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vitruvius
ErikT738 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:14:
[...]

Hoe dan? Ik had begrepen dat er geen officiële doos of beschrijving zou zijn. Krijg je een certificaat erbij of iets in die richting?
Geen beschrijving klopt, dat gaat gewoon via de App. Maar een doos verwacht ik toch minimaal met zo'n mooi handgeschreven nummer erop.
Will there be printed building instructions?
No, the building instructions will be available in a digital form. Only the set owners will have access to those digital building instructions. BrickLink and the LEGO team are working hard to deliver the most enjoyable and interactive building experience on your mobile devices.

[Voor 31% gewijzigd door Vitruvius op 02-07-2021 09:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
ErikT738 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:42:
[...]

ja maar als je een limiet zet op 5000 dan kunnen er ook niet meer verkocht worden lijkt me, zeker ook aangezien alles genummerd gaat worden (dat was de vorige keer iig zo)

Doelde ook meer op gewoon de pre orders een week aan laten en dan kijken hoe veel er geproduceerd kunnen worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jakkus
5.000 is in elk geval niet veel. Ik hoop dat Lego hiervan geleerd heeft voor een volgende keer, misschien zelfs voor de volgende rondes die er nog aan gaan komen. Ik verwacht dat de laatste twee (Pursuit of Flight en Kakapo) vandaag nog aan de 5.000 gaan komen. Blijkbaar is de vraag voor alle sets dus groter dan ze verwacht hadden (al kan ik me bijna niet voorstellen dat dit Lego écht overvalt).

Ik hoop erg dat ze in volgende rondes iets aan gaan doen aan het aantal beschikbare sets, of het aantal dat je per persoon kan bestellen, en liefst natuurlijk aan allebei. Anders levert dit voor heel veel mensen alleen maar frustratie op, en dat kan niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ik snap niet zo goed waarom er geen open inschrijving kan zijn en dat men dus 1-2 maanden in kan tekenen. Men betaalt een borg van 20% en de rest bij levering om ze wel aangesloten te houden.
Loader schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 22:49:
Kakapo( vogel ) is de volgende, zit al bijna aan de 3000.

Bionicle en de Accelator zullen waarschijnlijk eruit gaan.
Bionicle valt op, er waren toch massa's stemmen voor Bionicle?
Dat kan niet anders dan gerigged zijn. Ook was bionicle nooit echt duur, dus nu een set van 100 euro ervan? Dat gaat niet werken.

[Voor 52% gewijzigd door Señor Sjon op 02-07-2021 10:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Wie heeft er uberhaupt een mail bevestiging binnen, want zit nog steeds op die van het kasteel te wachten
De boot kreeg ik wel binnen een paar minuten binnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:29
ErikT738 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:58:
De comments order Castle in the Forest zijn niet mals zeg... Er worden al diverse links geplaatst naar de scalpers op EBay. Ik ben benieuwd of Lego/Bricklink nog terug gaat komen op de limiet van 5 per persoon en 5000 maximaal.

Wel mooi dat de betere sets het ook daadwerkelijk goed doen. Die Bionicle fanbase die de 90th anniversary poll domineerde is kennelijk toch niet zo groot.
Was er een limiet van 5 per persoon? Sorry, maar werken er bij LEGO alleen mensen die pas sinds gisteren internet hebben ontdekt. Je had natuurijk wel kunnen voorspellen dat scalpers hier direct op zouden vliegen. Unieke sets waarvan er slechts 5000 worden geproduceerd en dan zegt LEGO 'ach bestel er maar direct 5'. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

dr86 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:21:
Wie heeft er uberhaupt een mail bevestiging binnen, want zit nog steeds op die van het kasteel te wachten
Kasteel duurder 1,5-2 uur. Stond al wel gelijk in het besteloverzicht op de Lego site.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vitruvius
Vitruvius schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 08:18:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want zoiets gaat natuurlijk ook mee in grotere lijnen. Zo'n project wordt natuurlijk niet voor niks afgekeurd in eerste instantie. Mogeljk heeft het te maken met dat het creator kasteel al in de weg zit, als je er daar net een x aantal van in de magazijnen heb staan of het productieproces heb ingericht dan stap je niet zomaar over. Hetzelfde geldt voor de Middeleeuwse Smid, nu zullen er waarschijnlijk kopers alsnog die halen... Het is maar net wat de visie en/of achterliggende gedachte is.
Om dit nog even verder te onderbouwen, heb ik even gekeken naar de reactie onder de afkeuring van het Ideas project. Lego stelt deze eisen:
  • Products on shelves
  • New products currently in development
  • Brand fit
  • Expected demand
  • Licensing possibilities
  • Production capacity
  • Build quality (i.e. stability, safety)
  • Feasibility
  • Playability
Diezelfde eisen kunnen misschien voor een limiet van 5000 zorgen. Al zal het dus met Expected demand wel goet zitten.

[Voor 5% gewijzigd door Vitruvius op 02-07-2021 13:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loader
dr86 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:21:
Ik kreeg hem 2 uur later binnen en 3 uur later de invoice rekening.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jakkus
Interessant commentaar onder de pagina van "Castle in the Forest" op Bricklink:

People wondering about the Lego Group limiting the sales should read about history and understand the current situation. TLG was almost bankrupted in the beginning of this millennium but then got Star Wars to the rescue and also started to limit the sets as more isn’t always more (money). Now Lego has a deal with the D and is forced to limit most if not all of its original story themes like Castle and Pirates. Star Wars needs to be the (only) constantly continuing and expanding storyline and also needs huge profits from the sets as it’s running on a license to be paid. The SW sets seem to have a higher price per parts ratio than other sets for example. Selling more other sets (like this castle) would reduce the SW sales (profits) as the customers overlap quite much.

https://www.bricklink.com...5665/Castle-in-the-Forest

Bottom line: als Lego meer sets zou uitbrengen zonder licentie (zoals kastelen/piraten), zouden ze minder sets verkopen mét licentie (waar meer winst op gemaakt wordt). Zo had ik het nog niet bekeken.
Al blijf ik 5.000 erg weinig vinden, wereldwijd. En ik denk net als Vitruvius dat het ook te maken heeft met productiecapaciteit. Die ís al wat meer beperkt in coronatijd, nu meer mensen Lego kopen en verzenden trager gaat.

Edit: nog een interessante blog hierover:
https://jaysbrickblog.com...by-design-rlfm-days-2021/

Edit 2, nog een toevoeging. Dit is ook te lezen in de reacties op Bricklink onder het kasteel:
The handling of these sales was only on the Lego site but is not actually being handled by Lego it was contracted out.People who manged to get an order in will not be cancelled, but people should know that it went well over 5000 by a lot.So people that got an order can stop worrying they will get their set cancelled .Lego did have to stop the orders at some point that's when it became unavailable.The problem was a technical issue ,the orders were being made faster than this website counter could keep up.It technically sold out a lot sooner than the website indicated.So if you received a conformation email you are good to go.
(Slag om de arm: degene die dit schrijft noemt geen bron, dus ik weet niet of het waar is).

[Voor 24% gewijzigd door Jakkus op 03-07-2021 13:47]

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Dank voor de bronnen @Jakkus!

Ik had twee orders waarvan maar eentje te zien is op Lego, maar van beide heb ik wel de confirmation mail van Paypal (betaling) en Lego. Goed om te weten dat de order dan wel goed is gegaan 👍

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik heb er helaas naast gevist.. had er graag 1 of 2 willen meepikken.. maar heb niet eens een mailtje gekregen dat ze online gingen komen :/ en dan kom je er eind van de dag achter en is het al te laat..

• ErikT738
mschol schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:08:
ik heb er helaas naast gevist.. had er graag 1 of 2 willen meepikken.. maar heb niet eens een mailtje gekregen dat ze online gingen komen :/ en dan kom je er eind van de dag achter en is het al te laat..
Ik had wel een half uur na de start een mailtje van Bricklink wat begon met "dear username" :p

Dat liep dus ook niet helemaal vlekkeloos.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Heb hier nog steeds geen mail bevestiging binnen voor het kasteel...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jakkus
@dr86 Heb je al geprobeerd om een mail naar Lego te sturen om te vragen hoe het zit?

Een vriend van mij heeft hetzelfde: twee bestellingen, de boot en het kasteel. De één staat wel op Lego.com maar hij heeft geen bevestigingsmail gehad, en van de ander heeft hij wel een bevestigingsmail maar die staat niet op Lego.com.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Jakkus schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:29:
@dr86 Heb je al geprobeerd om een mail naar Lego te sturen om te vragen hoe het zit?

Een vriend van mij heeft hetzelfde: twee bestellingen, de boot en het kasteel. De één staat wel op Lego.com maar hij heeft geen bevestigingsmail gehad, en van de ander heeft hij wel een bevestigingsmail maar die staat niet op Lego.com.
Ja zojuist even gebeld, de order van het kasteel staat nog onder review (moet dus nog in behandeling genomen worden) meer kon de medewerker mij ook niet vertellen helaas.

Denk maar ff afwachten en hopen op het beste :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jakkus
Ik hoop voor je dat het goedkomt!

Bij mij staat er trouwens hetzelfde bij als ik op de Lego-site kijk (ik heb wel een bevestigingsmail gehad).

[Voor 83% gewijzigd door Jakkus op 06-07-2021 10:03]

• Jakkus
TestDummie schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:26:
https://brickset.com/arti...lems#.YOYny3a90JM.twitter

TLDR; op Castle in Forest na worden andere projecten naar 10k sets verhoogd (pre-orderen kan weer vanaf 3 augustus), vanaf nu maximaal 1 set per klant. De huidige orders worden nog steeds verscheept in januari, de nieuwe sets worden pas in juni 2022 verscheept.
Bedankt voor het delen! Dit geeft een hoop duidelijkheid. In elk geval ben ik blij dat voor toekomstige stemrondes de regels zijn aangepast. Wel jammer dat ze het zo belangrijk vinden dat het 'exclusieve' sets blijven, vind ik. Maar in de toekomst zal het in elk geval makkelijker zijn om er een te krijgen, met 10.000 sets en een limiet van 1 per persoon.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Aparte glitch dat er dubbel verkocht kon worden. Hij raakte ook uitverkocht op Bricklink terwijl ik bij de betaling zat. Denk dat het op die manier fout is gegaan. Een herkansing voor de vissersboot, daar twijfelde ik nog (te lang) over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

spok9

Groen...

Hebben jullie ook dat de creditcard betalingen voor Bricklick Designer Program bestellingen op pending of rejected staan?

Een meebesteld item om boven de gratis verzenden drempel te komen is wel gewoon geleverd (en apart afgeschreven), maar ik dacht de de bricklink sets direct betaald moesten worden?

[Voor 4% gewijzigd door spok9 op 09-07-2021 09:20]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jakkus
@spok9 Als het goed is worden ze pas afgeschreven op het moment dat je bestelling verzonden wordt. Bij mij stond het bedrag eerst op 'gereserveerd', maar nu is het weer verdwenen als ik kijk bij het overzicht van mijn creditcard.
Heb je ook de Pursuit of Flight besteld? Ik heb daar ook een kleine set bijgevoegd om geen verzendkosten te betalen, en die heb ik inmiddels ook binnen (de gele taxi) ;)

Het stond onder de knop waarmee je de sets kon bestellen:
You will only be charged if this project is one of the first five projects to receive 3,000 pre-orders, and only once the product is shipped to you. We estimate the product will ship in January 2022.

[Voor 52% gewijzigd door Jakkus op 09-07-2021 09:23]

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:26
Zeer positief verrast over hoe Kruidvat mijn bestelling (Lego Technic Ferrari) heeft verpakt. Dit zat in een op maat omdoos met dubbele zijwanden deksel met flap. Ik kreeg ook van te voren een mail over het retourproces. Dit hoeft niet meer in de winkel terug gebracht te worden. Kennelijk heb ze een verbeterslag doorgevoerd in hun bestelproces. Natuurlijk ook knullig dat wanneer je een online bestelling in de winkel retourneert je contant geld terug krijgt. Bij grote bestellingen is de kas gelijk leeg.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:58
Ik heb net de T-Rex Rampage binnen gekregen, en het lijkt erop dat de buitenste doos al open is geweest. De 3 plakkers zaten niet goed vast en eentje was zelfs al naar binnen gebogen (dus plakte al helemaal niet). Alles in de doos lijkt wel gewoon dicht nog. Heeft iemand dit ook al eens gehad?

Ga sws even de winkel mailen om te vragen of het een retour item is oid.

• Vitruvius
Iemand ervaring met bestellen bij Lego online en af laten leveren bij een DPD punt over de grens in Duitsland? Krijg je je VIP punten gewoon bijgeschreven? Diverse sets zijn wat tientjes goedkoper in DE.

[Voor 13% gewijzigd door Vitruvius op 13-07-2021 15:05]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vitruvius schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:05:
Iemand ervaring met bestellen bij Lego online en af laten leveren bij een DPD punt over de grens in Duitsland? Krijg je je VIP punten gewoon bijgeschreven? Diverse sets zijn wat tientjes goedkoper in DE.
wat ik bij lego store gekocht heb (usa/duitsland/etc.) wordt netjes toegekend. lijkt me dat bij webshop hetzelfde verhaaltje is, mits je ingelogd bent

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

• Vitruvius
Voor de mensen die vorige keer te laat waren, de andere 4 sets uit het Bricklink Designer program gaan vanavond om 21:00 weer in de verkoop. Nog 5000 stuks:

[Voor 8% gewijzigd door Vitruvius op 03-08-2021 12:07]

• Jakkus
@Vitruvius Ik ben erg benieuwd hoe snel het dit keer gaat, nu iedereen er maar één kan kopen! Ik verwacht een beetje dat de boot vrij snel zal gaan, en de andere iets rustiger. Maar we gaan het zien!

• Vitruvius
Jakkus schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:30:
@Vitruvius Ik ben erg benieuwd hoe snel het dit keer gaat, nu iedereen er maar één kan kopen! Ik verwacht een beetje dat de boot vrij snel zal gaan, en de andere iets rustiger. Maar we gaan het zien!
Ben ook heel benieuwd. Heb ook nog even naar de andere sets in de volgende rondes gekeken en laat deze vanavond schieten. Het is een kwesties van keuzes maken.

Heeft iemand trouwens al een verzendbevestiging van Lego S@H van een bestelling die afgelopen zondag is gedaan? Ik had verwacht dat deze gisteravond het magazijn zouden verlaten maar lijkt erop dat het erg druk is bij het magazijn in België.

• dr86
  • Niet online
Vitruvius schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:41:
[...]
Ben ook heel benieuwd. Heb ook nog even naar de andere sets in de volgende rondes gekeken en laat deze vanavond schieten. Het is een kwesties van keuzes maken.

Heeft iemand trouwens al een verzendbevestiging van Lego S@H van een bestelling die afgelopen zondag is gedaan? Ik had verwacht dat deze gisteravond het magazijn zouden verlaten maar lijkt erop dat het erg druk is bij het magazijn in België.
Ik wacht nog steeds op mn bevestigings mail van het kasteel uit de eerste ronde.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zo de boot besteld :-)

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:32

spok9

Groen...

Zo, Great Fishing Boat in the pocket :D Ging vrij soepel deze keer, zelfs vanaf de camping op brak mobiel internet.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• HekkeySE
  • Niet online
spok9 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:06:
Zo, Great Fishing Boat in the pocket :D Ging vrij soepel deze keer, zelfs vanaf de camping op brak mobiel internet.
Vind het zelfs vrij traag gaan. Zouden mensen er niet vanaf weten of vakantie? :?

Update: This project is sold out in your region.
Ah. Dus toch.

[Voor 9% gewijzigd door HekkeySE op 03-08-2021 21:26]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-06 01:30

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik heb de safe kunnen kopen, ook blij mee!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• HekkeySE
  • Niet online
Roland_EM25 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:34:
Ik heb de safe kunnen kopen, ook blij mee!
Mocht je de boot ook willen, deze is nu weer beschikbaar!
De safe ook maar besteld.

• Sabbas-nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:11
Zojuist ook mij gelukt om de boot nog te bestellen. Verbaas mij erover dat het nog niet uitverkocht was. Ben benieuwd!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

HekkeySE schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:49:
[...]

Mocht je de boot ook willen, deze is nu weer beschikbaar!
De safe ook maar besteld.
Bedankt voor de tip! Zojuist ook besteld!

• Loader
Inderdaad 1 per huishouden... het kan dus wel.

• Vitruvius
dr86 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:09:
[...]

Ik wacht nog steeds op mn bevestigings mail van het kasteel uit de eerste ronde.
Die heb ik ook nog nooit gehad, maar gebeurd bij Lego wel vaker. Zondag 2 bestellingen gedaan en van 1 keurig en mail en de andere niet. Zolang ie maar in je account staat is het goed. :)

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Roland_EM25 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:09:
[...]

Bedankt voor de tip! Zojuist ook besteld!
Nog geen bevestiging in de mail of toevoeging aan m’n account op Lego.com.
Wel een reservering op m’n credit card te zien…?

Wat is jullie ervaring, moet ik er even achteraan?

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 10:29
lego.com is weer lekker traag. Bestellingen nog steeds in het magazijn sinds zondagnacht 01.00u. Het is jammer dat je een bestelling niet bij de store kan oppikken en dat ze die dan online gewoon wegstrepen. En aangezien annuleren alleen telefonisch kan en meestal met een fikse wachtrij, wacht ik maar geduldig weer af op mijn besteling :(

• Jakkus
Roland_EM25 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 18:34:
[...]

Nog geen bevestiging in de mail of toevoeging aan m’n account op Lego.com.
Wel een reservering op m’n credit card te zien…?

Wat is jullie ervaring, moet ik er even achteraan?
Als je er onzeker over bent kun je altijd even bellen of mailen naar Lego.
Een vriend van mij had twee bestellingen gedaan via Bricklink (in de eerste ronde). Van de eerste kreeg hij geen bevestigingsmail, de tweede verscheen niet op de legosite. Maar volgens mij is het met beide bestellingen goedgekomen. Alleen hij heeft ook even gebeld om dat te checken ;)
Ik hoop voor je dat het goed is gegaan! Dat de betaling wel is gereserveerd geeft in elk geval hoop :)

[Voor 7% gewijzigd door Jakkus op 04-08-2021 23:41]

• Vitruvius
SunnieNL schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 18:34:
lego.com is weer lekker traag. Bestellingen nog steeds in het magazijn sinds zondagnacht 01.00u. Het is jammer dat je een bestelling niet bij de store kan oppikken en dat ze die dan online gewoon wegstrepen. En aangezien annuleren alleen telefonisch kan en meestal met een fikse wachtrij, wacht ik maar geduldig weer af op mijn besteling :(
Wat heb je besteld? Want mijn bestellingen van zondag (+- 07:30) zijn gister binnen gekomen. Beide in keurige staat. :) Ze adverteren met 2 tot 3 werkdagen dus dat hebben ze gehaald.

[Voor 5% gewijzigd door Vitruvius op 05-08-2021 08:25]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 10:29
Vitruvius schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:24:
[...]
Wat heb je besteld? Want mijn bestellingen van zondag (+- 07:30) zijn gister binnen gekomen. Beide in keurige staat. :) Ze adverteren met 2 tot 3 werkdagen dus dat hebben ze gehaald.
Gunship en als 2de bestelling een aantal kleine pakketjes.
Het is bij Lego toch vaak dat je het of heel snel krijgt (gewoon de volgende werkdag al) of heel laat (minimaal week vertraging) merk ik door de afgelopen paar jaar heen.

Denk dat het niet een heel slecht idee voor ze zou zijn als de de lego winkels wat meer erbij betrekken. Zoals bij de mediamarkt. Alvast zaken laten vastzetten en dan ophalen in de winkel een paar uur of de dag erna (mits daar op voorraad).

• ruderodeo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-06 20:32
Afas schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:56:
Tweede modular is binnen, is het politiebureau geworden met een aanbieding bij Intertoys. Nu is de vraag: gaat de doos binnenkort al open of ga ik zoals zo velen van jullie beginnen aan een backlog voor in de winter :9
Ik heb ook een exemplaar bemachtigd toen ze tussendoor weer op voorraad kwamen. 1 van de zegels zat los en was wat vies, aan de doos was niets te zien, maar de zegels aan 1 zijde hadden geen 4 cijferige batch code aan de andere kant wel. Verder zaten de zwarte blokjes niet netjes. Ik heb eerder een doos bij intertoys gekocht en heb de indruk dat ze de inhoud eruit halen... klopt het dat 1 zijde 3 blanco seals heeft?

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
ruderodeo schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 23:08:
[...]

Ik heb ook een exemplaar bemachtigd toen ze tussendoor weer op voorraad kwamen. 1 van de zegels zat los en was wat vies, aan de doos was niets te zien, maar de zegels aan 1 zijde hadden geen 4 cijferige batch code aan de andere kant wel. Verder zaten de zwarte blokjes niet netjes. Ik heb eerder een doos bij intertoys gekocht en heb de indruk dat ze de inhoud eruit halen... klopt het dat 1 zijde 3 blanco seals heeft?
Dat klopt, batchcode maar aan 1 kant op de zegels. Waarom doen ze dat of wordt de batchcode altijd aan 1 kant aangebracht? Zit wel in een lego omdoos.

• dr86
  • Niet online
Iemand die bij de eerste ronde van de Bricklink sets ook de betaling via paypal heeft gedaan?
Bij mij is het nog (steeds) niet afgeschreven, klopt dit of hebben jullie de sets al wel betaald?

• Vitruvius
dr86 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 00:00:
Iemand die bij de eerste ronde van de Bricklink sets ook de betaling via paypal heeft gedaan?
Bij mij is het nog (steeds) niet afgeschreven, klopt dit of hebben jullie de sets al wel betaald?
Gebeurd pas bij verzending, net als andere bestellingen via de S@H op Lego.com

• Luuk89
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-06 19:45
Zijn er hier meer mensen die ervaring hebben met het door Intertoys annuleren van in de aanbieding gekochte Lego sets? De reden was dat de desbetreffende set op was. De volgende dag kon ik hem weer bestellen in de webshop(voor de reguliere prijs welteverstaan). Ook ging het om een set die nog lang niet EOL is en dus sowieso wel weer op voorraad zou komen. Ik heb de dame van de klantenservice proberen uit te leggen dat je overeenkomsten niet eenzijdig op kan zeggen zonder gegronde reden en dat het voor Intertoys niet blijvend onmogelijk is het product te leveren, maar ze bleef er in hangen dat dit de procedures waren en dat de procedures van Intertoys blijkbaar voorrang hebben op de Nederlandse wet- en regelgeving. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

• Jakkus
Het kasteel 31120 werd bij mij wel geannuleerd omdat hij op was in de lokale winkel waar ik hem via de site besteld had (ook Intertoys). Toen kon ik hem in een andere winkel, waar hij nog op voorraad was, die dag gelukkig nog wel voor hetzelfde bedrag bestellen. Ik denk dat ze een vast aantal sets hebben die ze met korting willen verkopen. Of dat mag volgens de wet weet ik ook niet, daar heb ik zelf weinig verstand van ;)

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-06 18:55
Luuk89 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:58:
Zijn er hier meer mensen die ervaring hebben met het door Intertoys annuleren van in de aanbieding gekochte Lego sets? De reden was dat de desbetreffende set op was. De volgende dag kon ik hem weer bestellen in de webshop(voor de reguliere prijs welteverstaan). Ook ging het om een set die nog lang niet EOL is en dus sowieso wel weer op voorraad zou komen. Ik heb de dame van de klantenservice proberen uit te leggen dat je overeenkomsten niet eenzijdig op kan zeggen zonder gegronde reden en dat het voor Intertoys niet blijvend onmogelijk is het product te leveren, maar ze bleef er in hangen dat dit de procedures waren en dat de procedures van Intertoys blijkbaar voorrang hebben op de Nederlandse wet- en regelgeving. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik heb dit een keer gehad met Bol.com en een set stoelen die fors in de aanbieding waren... Netjes binnen de actieperiode besteld en geen enkele vermelding van het feit dat ze uitverkocht waren. 5 minuten na mijn succesvolle bestelling kreeg ik een mailtje dat ze uitverkocht waren en mijn order geannuleerd werd en weer een kwartier later (toen was het net na middernacht) stonden ze weer op de website, op voorraad en tegen de reguliere prijs.
Daar vervolgens ook via de klantenservice geprobeerd mijn gelijk te halen en na steeds bot te vangen een paar vrij formele mailtjes aan gewijd. Het principe en het forse bedrag maakten het de moeite waard ;) Uiteindelijk ook de rechtsbijstand ingeschakeld en mijn gelijk gekregen, kostte dus wat moeite maar dan heb je ook wat!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:00
Ik zou graag binnenkort de 42083 Bugatti Chiron toevoegen aan m'n collectie. Nu is het zo dat 'ie er binnenkort uitgaat, dus ik wil 'm wel snel gaan aanschaffen. Volgens Brickwatch is de goedkoopste al een hele lange tijd Amazon.de. Enige probleem wat ik met Amazon heb is dat de ervaringen die ik her en der lees niet super positief zijn over de verzending van Lego; adres stickers gewoon op de doos en ze komen half kapot aan etc.

Nu vraag ik me af: is dit écht zo'n groot probleem bij Amazon of lees ik alleen de negatieve dingen? Of zeggen jullie; ik zou 'm ergens anders bestellen.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:26
kaanmijo schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:19:
Ik zou graag binnenkort de 42083 Bugatti Chiron toevoegen aan m'n collectie. Nu is het zo dat 'ie er binnenkort uitgaat, dus ik wil 'm wel snel gaan aanschaffen. Volgens Brickwatch is de goedkoopste al een hele lange tijd Amazon.de. Enige probleem wat ik met Amazon heb is dat de ervaringen die ik her en der lees niet super positief zijn over de verzending van Lego; adres stickers gewoon op de doos en ze komen half kapot aan etc.

Nu vraag ik me af: is dit écht zo'n groot probleem bij Amazon of lees ik alleen de negatieve dingen? Of zeggen jullie; ik zou 'm ergens anders bestellen.
Destijds werd mijn exemplaar geleverd in Lego omdoos welke weer verpakt was in een Amazon omdoos.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kaanmijo schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:19:
Het is vooral heel wisselend. Soms zit het ineen goede stevige doos, soms zit het meer in een soort "envelop". Vooral bij die laatste heb ik al een paar keer gehad dat de Lego doos die er in zat dan was ingedeukt.

Dat zijn dan meestal wel de kleinere sets, de hele grote Lego dozen passen daar natuurlijk niet in.

• ridddick
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-06 17:13
Ik heb onlangs een set minifigures gekocht en zat nu te kijken om ze in een case te plaatsen. Ik kwam hierbij uit op Wicked Brick (https://www.wickedbrick.com/)
Heeft er hier iemand reeds ervaringen mee? Cases zien er wel mooi uit maar de verzendkost is aan de hoge kant.
Het betreft de 1ste serie van Batman figuren :)

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
ridddick schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:19:
Ik heb onlangs een set minifigures gekocht en zat nu te kijken om ze in een case te plaatsen. Ik kwam hierbij uit op Wicked Brick (https://www.wickedbrick.com/)
Heeft er hier iemand reeds ervaringen mee? Cases zien er wel mooi uit maar de verzendkost is aan de hoge kant.
Het betreft de 1ste serie van Batman figuren :)
Nog nooit eerder gezien, mooi spul maar erg prijzig! Wel vreemd dat er nog geen modular cases zijn, gemiste kans.

Hier wat ik snel via de zoekmachine kon vinden, op Youtube zijn er veel reviews aanwezig:
YouTube: YouTube
https://www.trustpilot.com/review/wickedbrick.com

• berto52
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-06 10:24
JeroenE schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:39:
[...]
Het is vooral heel wisselend. Soms zit het ineen goede stevige doos, soms zit het meer in een soort "envelop". Vooral bij die laatste heb ik al een paar keer gehad dat de Lego doos die er in zat dan was ingedeukt.

Dat zijn dan meestal wel de kleinere sets, de hele grote Lego dozen passen daar natuurlijk niet in.
Heb tot nu 10 Lego sets besteld bij Amazon (DE en NL). Alles onbeschadigd en in een Amazon doos. Alleen soms weinig of geen opvulmateriaal. Alleen maar Lego dozen gekocht, geen dingen die in een envelop passen.

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:32

Punkrocker

Mostly harmless

Heeft er iemand al eens wat besteld op MisterBricks?

Mijn vrouw wou de Ninja stadstuinen graag hebben en die was daar het goedkoopst. Ik heb hier in het topic gezocht maar kwam de shop niet tegen. Aan de hand van diverse reviews besloten om het daar te bestellen. (ik ben altijd voorzichtig met bestellingen bij webshops die ik nog niet ken.)
Doos kwam de volgende dag al binnen. Verpakt in een andere passende doos. Netjes verzorgt allemaal.
Wat ons betreft een aanrader deze winkel.

"What do you get if you multiply six by nine..."

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Punkrocker schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:47:

Mijn vrouw wou de Ninja stadstuinen graag hebben en die was daar het goedkoopst. Ik heb hier in het topic gezocht maar kwam de shop niet tegen. Aan de hand van diverse reviews besloten om het daar te bestellen. (ik ben altijd voorzichtig met bestellingen bij webshops die ik nog niet ken.)
Doos kwam de volgende dag al binnen. Verpakt in een andere passende doos. Netjes verzorgt allemaal.
Jup, daar heb ik de Corner Garage vandaan. Zeer tevreden mee!

per aspera ad astra

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Punkrocker schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:47:

Prima webshop. Vorig jaar Assembly Square voor een goede prijs besteld. Staat nog op zolder in de omdoos want nog geen tijd gehad om te bouwen :D

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee