Klinkt als mijn ervaring met verzendingen van cdiscount. Behalve het deel waar ze het opgelost hebben 😄😬Informaticus89 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:26:
Vorige week in de gigagoede aanbieding bij Proshop de Notre Dame besteld mét gratis verzenden (naar parcel shop). Ook nog twee andere goed geprijsde sets mee besteld die daardoor tevens gratis verzenden waren.
Het geheel kwam als twee pakketten van Denemarken naar Nederland. Ik had gekozen om de pakketten af te leveren in een pakketkluis. Mocht het pakket om wat voor reden dan ook niet passen, dan zou het afgeleverd worden in de dichtstbijzijnde parcel shop.
Op de verwachtte dag van aflevering stonden de pakketten in de avond ineens op "retour naar afzender". Ik heb de volgende dag direct DPD gebeld en zij kwamen niet veel verder dan "nee ze zijn inderdaad retour gegaan en daar kan ik niks aan veranderen". De dame aan de telefoon begreep er niets van, zou een interne klacht aanmaken en dat was het dan. Ik moest het maar verder met Proshop uitzoeken.
Direct daarop heb ik Proshop gebeld. Zij dachten gelukkig wel direct mee. De Notre Dame werd inmiddels niet meer aangeboden met gratis verzenden (en later ook niet meer voor de aanbiedingsprijs), maar de dame aan de telefoon zei direct dat ik hier niks aan kon doen en dat er nog steeds een koopovereenkomst was waar Proshop aan moest voldoen. Ze zou een aantekening maken dat ze direct de bestelling opnieuw zouden sturen als het retour was binnengekomen. En om een nieuw probleem te voorkomen zou het dan kosteloos thuis afgeleverd worden.
Dit gebeurde precies zoals het was beloofd. Het retour was binnen, ik ontving een mail met een creditfactuur (maar geen geld terug) en de volgende ochtend was de bestelling opnieuw gestuurd. Vandaag heb ik hem in huis gekregen: keurig verpakt! De Notre Dame zat in zijn eigen omdoos en de andere twee legodozen zaten strak in een andere doos die goed op maat was gemaakt. Alle sets zijn puntgaaf overgekomen!
DPD is echt een baggerbedrijf, maar mijn ervaring met Proshop was echt geweldig! Zij weten wat goede service is. En de goede aanbiedingen zijn natuurlijk ook erg fijn.
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
:strip_exif()/f/image/Vdf2b4lH5yY21sTdzsdmsHkQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ljeKlU7PUp68rpch4FBbrILm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ayFFX5LMlksoqIMZPevQa18M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PA91JGvHUhhumrkyth6YOnFS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RHmNHD9pSEcVzLgQpjgDDTqB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hzHTUtXgOyU5zhYyHO0oj4cf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2XuWzv01HsU5pBAGiwhjLb9b.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/wuVxAyvUlcyAbcPTNv1ivLMF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hdhjEZy9srwxmJ7SI4t4zQuQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZFviQiucCgZbgqrJTJGXogDe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/glWvpn06sqjZCxEaPOs3Lvux.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Km20ypmbFcRkOzsvuHVdUuEC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aeUL7KgN9JCBj6ikkQT3AVdI.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TljaQsu1GGUGbh1kaSHQqZHz.jpg?f=fotoalbum_large)