Klinkt als mijn ervaring met verzendingen van cdiscount. Behalve het deel waar ze het opgelost hebben 😄😬Informaticus89 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:26:
Vorige week in de gigagoede aanbieding bij Proshop de Notre Dame besteld mét gratis verzenden (naar parcel shop). Ook nog twee andere goed geprijsde sets mee besteld die daardoor tevens gratis verzenden waren.
Het geheel kwam als twee pakketten van Denemarken naar Nederland. Ik had gekozen om de pakketten af te leveren in een pakketkluis. Mocht het pakket om wat voor reden dan ook niet passen, dan zou het afgeleverd worden in de dichtstbijzijnde parcel shop.
Op de verwachtte dag van aflevering stonden de pakketten in de avond ineens op "retour naar afzender". Ik heb de volgende dag direct DPD gebeld en zij kwamen niet veel verder dan "nee ze zijn inderdaad retour gegaan en daar kan ik niks aan veranderen". De dame aan de telefoon begreep er niets van, zou een interne klacht aanmaken en dat was het dan. Ik moest het maar verder met Proshop uitzoeken.
Direct daarop heb ik Proshop gebeld. Zij dachten gelukkig wel direct mee. De Notre Dame werd inmiddels niet meer aangeboden met gratis verzenden (en later ook niet meer voor de aanbiedingsprijs), maar de dame aan de telefoon zei direct dat ik hier niks aan kon doen en dat er nog steeds een koopovereenkomst was waar Proshop aan moest voldoen. Ze zou een aantekening maken dat ze direct de bestelling opnieuw zouden sturen als het retour was binnengekomen. En om een nieuw probleem te voorkomen zou het dan kosteloos thuis afgeleverd worden.
Dit gebeurde precies zoals het was beloofd. Het retour was binnen, ik ontving een mail met een creditfactuur (maar geen geld terug) en de volgende ochtend was de bestelling opnieuw gestuurd. Vandaag heb ik hem in huis gekregen: keurig verpakt! De Notre Dame zat in zijn eigen omdoos en de andere twee legodozen zaten strak in een andere doos die goed op maat was gemaakt. Alle sets zijn puntgaaf overgekomen!
DPD is echt een baggerbedrijf, maar mijn ervaring met Proshop was echt geweldig! Zij weten wat goede service is. En de goede aanbiedingen zijn natuurlijk ook erg fijn.
Naar aanleiding van deze post geprobeerd een bestelling te plaatsen. Na veel moeite uiteindelijk op betaalscherm gekomen, is 't wel afgeschreven maar geen bevestiging ontvangen. Als de website van top1toys weer in de lucht is maar eens zoeken naar het helpdesk mailadres.
Heb net een GLS mail gehad dat er een top1toys bestelling aankomt a.s. maandag... Ik ben benieuwd
Wat heb je kunnen krijgen? Zou mooi zijn als ze je order honoreren..RubjeMazter schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:35:
Heb net een GLS mail gehad dat er een top1toys bestelling aankomt a.s. maandag... Ik ben benieuwd
Als ze alles zo versturen 2x de ender dragon set (21264).iketot schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 19:36:
[...]
Wat heb je kunnen krijgen? Zou mooi zijn als ze je order honoreren..
Vond de Spiderman niks
Maar was wel echt een draak van een proces (no pun intended) om af te kunnen rekenen. Liep vaak vast, server errors, supertrage website...
[ Voor 20% gewijzigd door RubjeMazter op 13-09-2024 19:45 ]
Het lijkt erop dat mijn top1toys bestelling gewoon wordt bezorgd, morgenochtend als het goed is door GLS. Ben benieuwd 
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat 'ie geannuleerd zou worden.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat 'ie geannuleerd zou worden.
Jippie,
ik lijk er voor het eerst in de geschiedenis ook aan te hangen. een pakket van S@H via dpd staat al sinds 5-9 op verzonden op de lego site, maar dpd zegt
'We hebben de transportgegevens van de verzender ontvangen.' en verder niks.. oftewel pakket zit ergens in niemandsland... ben benieuwd of dit nog goed komt. het ging om de the burrow uit de harry potter reeks met 3 GWPs die nu ws niet meer te krijgen zijn..
ik lijk er voor het eerst in de geschiedenis ook aan te hangen. een pakket van S@H via dpd staat al sinds 5-9 op verzonden op de lego site, maar dpd zegt
'We hebben de transportgegevens van de verzender ontvangen.' en verder niks.. oftewel pakket zit ergens in niemandsland... ben benieuwd of dit nog goed komt. het ging om de the burrow uit de harry potter reeks met 3 GWPs die nu ws niet meer te krijgen zijn..
Anders contact met lego ff bellen. Destijds ook wel pakjes incompleet en ze lossen het naar mijn mening altijd netjes op.avdieren schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:19:
Jippie,
ALs het pakket verloren is gegaan, hoe zou men dat dan goed kunnen oplossen? De GWP’s ga je namelijk niet meer krijgen. Zelf iets gelijks bij de hand gehad. Persoonlijk bestel ik alleen bij Lego exclusives of als er goede GWP’s meegekeverd worden… anders is Lego gewoon te duur.Dagarkin schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:49:
[...]
Anders contact met lego ff bellen. Destijds ook wel pakjes incompleet en ze lossen het naar mijn mening altijd netjes op.
Deze week Jabba’s sailing barge besteld, met 3 GWP’s onder andere Luke’s lightsaber. Controller Ik later de bestelling blijkt de lightsaber er niet meer bij te zitten… reeds uitverkocht.
Nu vraag ik mij af of die GWP nog terugkomt als de set officieel benchmark komt voor iedereen.
In iedergeval zoals jij aangeeft inderdaad bij Lego melden, misschien stappen ze eens af van DPD.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik verwacht het niet, aangezien het crowdfunding betreft waar ze gewoon een x bedrag op binnen moeten krijgen.Sjurm schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:11:
Weet iemand of je de VIP punten korting ook kan inzetten op de Bricklink Designer Sets?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Mijn ervaring dat ze wel bereid zijn te helpen. Zelf ooit ook wel eens een gwp die ontbrak, maar heb wel weer een nieuwe ontvangen. Vandaar dat ik zelf altijd bel ipv een email. In jouw geval mochten ze de gwp niet meer kunnen leveren zou je de hele aankoop ook kunnen annuleren en vanuit die positie is lego er zelf ook gebaat bij om jou te gemoed te komen. Het is altijd vervelend en heb het gelukkig zelf nog maar 1-2 keer meegemaakt van vele bestellingen. Weet helaas ook dat er ook mensen misbruiken van maken. Die wel een bestelling volledig ontvangen, maar via Lego dan weer een extra gwp scoren_Dune_ schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:16:
[...]
ALs het pakket verloren is gegaan, hoe zou men dat dan goed kunnen oplossen? De GWP’s ga je namelijk niet meer krijgen. Zelf iets gelijks bij de hand gehad. Persoonlijk bestel ik alleen bij Lego exclusives of als er goede GWP’s meegekeverd worden… anders is Lego gewoon te duur.
Deze week Jabba’s sailing barge besteld, met 3 GWP’s onder andere Luke’s lightsaber. Controller Ik later de bestelling blijkt de lightsaber er niet meer bij te zitten… reeds uitverkocht.
Nu vraag ik mij af of die GWP nog terugkomt als de set officieel benchmark komt voor iedereen.
In iedergeval zoals jij aangeeft inderdaad bij Lego melden, misschien stappen ze eens af van DPD.
Weer eens geprobeerd wat te bestellen bij cdiscount. Geannuleerd "op mijn verzoek" (???). En nu moet ik documenten aan gaan leveren om m'n geld terug te krijgen.
Werkt overigens wel, mooi wat insiders korting kunnen gebruiken. Meestal heb ik er niet zoveel aan, omdat Lego op de site zelf duurder is dan bij retailers. Hier zijn ze nergens goedkoper_Dune_ schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:18:
[...]
Ik verwacht het niet, aangezien het crowdfunding betreft waar ze gewoon een x bedrag op binnen moeten krijgen.
Dat is een hele goeie, wist niet dat dat konSjurm schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 17:39:
[...]
Werkt overigens wel, mooi wat insiders korting kunnen gebruiken. Meestal heb ik er niet zoveel aan, omdat Lego op de site zelf duurder is dan bij retailers. Hier zijn ze nergens goedkoper
Vandaag een nogal nare ervaring gehad na een bestelling direct op de website van Lego. Bestelling direct laten bezorgen bij een DPD punt omdat de combinatie verzenden vanuit Lego + DPD nogal onvoorspelbaar is qua levertijd. Gewoon een optie die Lego zelf aanbiedt.
Via de tracking code kunnen zien dat het pakketje afgeleverd was op het pakketpunt, vriendin langs gegaan om het op te halen maar het zou er niet liggen. Bleven er op hameren dat haar naam niet op de pakketjes stond terwijl die er ook niet op staat als je direct naar een DPD pakketpunt laat sturen. Het zoeken op pakketnummer zou zogenaamd niet kunnen. Ze is daarna nog eens terug gegaan met de screenshot van de tracking pagina maar het zou er echt niet liggen. Ik ben vandaag zelf gegaan en kreeg hetzelfde verhaal te horen, uitleg dat mijn naam niet op het pakket stond en dat ze moesten zoeken naar het pakketnummer was aan dovemans oren gericht. Vervolgens de DPD helpdesk gebeld en die gaven aan dat het er toch echt moest liggen, hunzelf hadden het namelijk ingescand (het pakketpunt). Uiteindelijk heeft de DPD helpdesk het pakketpunt aan de lijn gekregen en ze min of meer gedwongen toch eens wat beter te zoeken, en raad eens, nadat ze op pakketnummer gingen zoeken hadden ze het pakket binnen een paar min gevonden.
Vervolgens is de eigenaar van het pakketpunt kwaad op mij dat ik in de toekomst mijn zaken op orde moest hebben... bleef maar hameren op een QR code (die ik niet gekregen heb) en ID bewijs (bij die stap waren we niet eens aangekomen omdat het pakketje niet gevonden was). Na een wat verhit gesprek weggegaan daar, gelukkig wel met mijn Lego! Vervolgens DPD nog eens gebeld en een klacht ingedient, situatie uitgelegd en gelukkig namen ze die meteen serieus. Zo behandeld te worden, notabene na een fout en laksheid van het pakketpunt is natuurlijk absurd...
Deze ervaring zorgt er helaas wel voor dat ik in de toekomst 2x nadenk voordat ik direct bij Lego bestel, bijna alle DPD punten hier in de buurt zijn zo-zo bedrijfjes en ik heb geen zin om dit nog eens mee te maken.
Kanttekening aan dit verhaal, de helpdesk van DPD is echt uitstekend! Ze nemen direct op, je wordt snel en cordaat geholpen. Echt niks op aan te merken!
Via de tracking code kunnen zien dat het pakketje afgeleverd was op het pakketpunt, vriendin langs gegaan om het op te halen maar het zou er niet liggen. Bleven er op hameren dat haar naam niet op de pakketjes stond terwijl die er ook niet op staat als je direct naar een DPD pakketpunt laat sturen. Het zoeken op pakketnummer zou zogenaamd niet kunnen. Ze is daarna nog eens terug gegaan met de screenshot van de tracking pagina maar het zou er echt niet liggen. Ik ben vandaag zelf gegaan en kreeg hetzelfde verhaal te horen, uitleg dat mijn naam niet op het pakket stond en dat ze moesten zoeken naar het pakketnummer was aan dovemans oren gericht. Vervolgens de DPD helpdesk gebeld en die gaven aan dat het er toch echt moest liggen, hunzelf hadden het namelijk ingescand (het pakketpunt). Uiteindelijk heeft de DPD helpdesk het pakketpunt aan de lijn gekregen en ze min of meer gedwongen toch eens wat beter te zoeken, en raad eens, nadat ze op pakketnummer gingen zoeken hadden ze het pakket binnen een paar min gevonden.
Vervolgens is de eigenaar van het pakketpunt kwaad op mij dat ik in de toekomst mijn zaken op orde moest hebben... bleef maar hameren op een QR code (die ik niet gekregen heb) en ID bewijs (bij die stap waren we niet eens aangekomen omdat het pakketje niet gevonden was). Na een wat verhit gesprek weggegaan daar, gelukkig wel met mijn Lego! Vervolgens DPD nog eens gebeld en een klacht ingedient, situatie uitgelegd en gelukkig namen ze die meteen serieus. Zo behandeld te worden, notabene na een fout en laksheid van het pakketpunt is natuurlijk absurd...
Deze ervaring zorgt er helaas wel voor dat ik in de toekomst 2x nadenk voordat ik direct bij Lego bestel, bijna alle DPD punten hier in de buurt zijn zo-zo bedrijfjes en ik heb geen zin om dit nog eens mee te maken.
Kanttekening aan dit verhaal, de helpdesk van DPD is echt uitstekend! Ze nemen direct op, je wordt snel en cordaat geholpen. Echt niks op aan te merken!
Ik had de McLaren P1 besteld bij Bol, maar dit is hoe de stickers uitzien:
:strip_exif()/f/image/Vdf2b4lH5yY21sTdzsdmsHkQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ljeKlU7PUp68rpch4FBbrILm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ayFFX5LMlksoqIMZPevQa18M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PA91JGvHUhhumrkyth6YOnFS.jpg?f=fotoalbum_large)
De doos is verder netjes, maar ik vind dit toch wat twijfelachtig. Wat is jullie mening?
Overigens staat me van vorig jaar bij dat diverse mensen die bijvoorbeeld de Ferrari of Lamborghini bij Bol hadden besteld deze binnenkregen met de originele Lego omdoos er nog omheen. Heeft iemand de P1 al eens besteld bij Bol en deze geleverd gekregen incl. originele Lego omdoos?
:strip_exif()/f/image/Vdf2b4lH5yY21sTdzsdmsHkQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ljeKlU7PUp68rpch4FBbrILm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ayFFX5LMlksoqIMZPevQa18M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PA91JGvHUhhumrkyth6YOnFS.jpg?f=fotoalbum_large)
De doos is verder netjes, maar ik vind dit toch wat twijfelachtig. Wat is jullie mening?
Overigens staat me van vorig jaar bij dat diverse mensen die bijvoorbeeld de Ferrari of Lamborghini bij Bol hadden besteld deze binnenkregen met de originele Lego omdoos er nog omheen. Heeft iemand de P1 al eens besteld bij Bol en deze geleverd gekregen incl. originele Lego omdoos?
[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 13-10-2024 14:14 ]
Gisteren (eindelijk) een bestelling van LEGO S@H ontvangen met o.a. de Alpine Lodge en de Fortnite Brickheadz GWP er in, blijkt toch niet zo handig ingepakt te zijn:
:strip_exif()/f/image/RHmNHD9pSEcVzLgQpjgDDTqB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hzHTUtXgOyU5zhYyHO0oj4cf.jpg?f=fotoalbum_large)
Brickheadz is volledig geplet en de Alpine Lodge doos is beschadigd (wat ik als WV-verzamelaar toch wel erg jammer vind). Ligt in mijn ogen ook vooral aan hoe de doos is ingepakt, het brickheadzdoosje was klemgezet, bijna niet te voorkomen dat het geplet werd als tijdens het transport het gewicht van de Alpine Lodge er op kwam.
Ik begin er toch wel steeds meer van te balen dat als je direct bij LEGO bestelt, de kans dat je bestelling beschadigd aankomt toch meer dan 50% lijkt te zijn.
Als je contact opneemt met de klantenservice wordt het netjes opgelost met een lading Insiders-punten, maar het is wel heel irritant dat je er dan steeds zelf weer achteraan moet.
:strip_exif()/f/image/RHmNHD9pSEcVzLgQpjgDDTqB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hzHTUtXgOyU5zhYyHO0oj4cf.jpg?f=fotoalbum_large)
Brickheadz is volledig geplet en de Alpine Lodge doos is beschadigd (wat ik als WV-verzamelaar toch wel erg jammer vind). Ligt in mijn ogen ook vooral aan hoe de doos is ingepakt, het brickheadzdoosje was klemgezet, bijna niet te voorkomen dat het geplet werd als tijdens het transport het gewicht van de Alpine Lodge er op kwam.
Ik begin er toch wel steeds meer van te balen dat als je direct bij LEGO bestelt, de kans dat je bestelling beschadigd aankomt toch meer dan 50% lijkt te zijn.
Als je contact opneemt met de klantenservice wordt het netjes opgelost met een lading Insiders-punten, maar het is wel heel irritant dat je er dan steeds zelf weer achteraan moet.
scintillating
M'n vrouw heeft een aardige slag geslagen met de stapelkorting bij Bol.
Duplot treinbrug 10872
Duplo treinrails 10882
Lego tractor 60287
Lego Statue of Liberty 21042
Totaal ongeveer 160 euro. En nu voor maar 88 euro
Duplot treinbrug 10872
Duplo treinrails 10882
Lego tractor 60287
Lego Statue of Liberty 21042
Totaal ongeveer 160 euro. En nu voor maar 88 euro
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
BrickLink designer program serie 2 lijkt nu op punt van verzenden te staan. Lego heeft mijn creditcard onlangs belast en status staat op ‘in magazijn ‘. Nog geen mail gehad.
Ik heb een vergelijkbare ervaring gehad met Proshop ik snap echt niet dat ze nog met dpd werken.Informaticus89 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:26:
Vorige week in de gigagoede aanbieding bij Proshop de Notre Dame besteld mét gratis verzenden (naar parcel shop). Ook nog twee andere goed geprijsde sets mee besteld die daardoor tevens gratis verzenden waren.
Het geheel kwam als twee pakketten van Denemarken naar Nederland. Ik had gekozen om de pakketten af te leveren in een pakketkluis. Mocht het pakket om wat voor reden dan ook niet passen, dan zou het afgeleverd worden in de dichtstbijzijnde parcel shop.
Op de verwachtte dag van aflevering stonden de pakketten in de avond ineens op "retour naar afzender". Ik heb de volgende dag direct DPD gebeld en zij kwamen niet veel verder dan "nee ze zijn inderdaad retour gegaan en daar kan ik niks aan veranderen". De dame aan de telefoon begreep er niets van, zou een interne klacht aanmaken en dat was het dan. Ik moest het maar verder met Proshop uitzoeken.
Direct daarop heb ik Proshop gebeld. Zij dachten gelukkig wel direct mee. De Notre Dame werd inmiddels niet meer aangeboden met gratis verzenden (en later ook niet meer voor de aanbiedingsprijs), maar de dame aan de telefoon zei direct dat ik hier niks aan kon doen en dat er nog steeds een koopovereenkomst was waar Proshop aan moest voldoen. Ze zou een aantekening maken dat ze direct de bestelling opnieuw zouden sturen als het retour was binnengekomen. En om een nieuw probleem te voorkomen zou het dan kosteloos thuis afgeleverd worden.
Dit gebeurde precies zoals het was beloofd. Het retour was binnen, ik ontving een mail met een creditfactuur (maar geen geld terug) en de volgende ochtend was de bestelling opnieuw gestuurd. Vandaag heb ik hem in huis gekregen: keurig verpakt! De Notre Dame zat in zijn eigen omdoos en de andere twee legodozen zaten strak in een andere doos die goed op maat was gemaakt. Alle sets zijn puntgaaf overgekomen!
DPD is echt een baggerbedrijf, maar mijn ervaring met Proshop was echt geweldig! Zij weten wat goede service is. En de goede aanbiedingen zijn natuurlijk ook erg fijn.
:strip_exif()/f/image/2XuWzv01HsU5pBAGiwhjLb9b.jpg?f=fotoalbum_medium)
Een paar leuke voertuigen (60404, 60384, 60283) en wegplaten (60304) voor €10,50 p.s.
Dank u bol.com voor 3+1 gratis
Deze komen bij de modular buildings te staan
Ik moet zeggen dat bol.com best goed verstuurd de laatste tijd. Producten in bol doos en met opvulling. Prima!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Alle diensten worden minder. DHL is ook ellende geworden voor dit soort gevoelige pakketjes. Als de bezorger denkt dat het in de brievenbus past, dan zal hij erin gaan ook. Alles om 10 seconden te winnen.TheDudez schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 06:30:
[...]
Ik heb een vergelijkbare ervaring gehad met Proshop ik snap echt niet dat ze nog met dpd werken.
Vorige week nog een simpele base plate besteld. Het paste dus eigenlijk niet waardoor het plastic was verbogen.
:strip_exif()/f/image/wuVxAyvUlcyAbcPTNv1ivLMF.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelukkig boeit Amazon dat verder ook niet en stuurde ze binnen een dag een nieuwe. De beschadigde plaat mocht ik houden.
Alleen PostNL overdag is hier nog enigszins normaal.
Staat hier ook op 'in magazijn'!Wally2002 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 04:18:
BrickLink designer program serie 2 lijkt nu op punt van verzenden te staan. Lego heeft mijn creditcard onlangs belast en status staat op ‘in magazijn ‘. Nog geen mail gehad.
Ik heb bij de laatste rond van het Bricklink Designer Program de Camping Adventure set besteld. Ik heb PayPal als betaalwijze opgegeven (die is gekoppeld aan mijn creditcard). Er stond een tijdje een reservering op mijn PayPal en creditcard (zoals verwacht), maar het valt me op dat die inmiddels weer is verdwenen. Hebben meer mensen hier dat?
De bestelling staat wel nog gewoon in mijn overzicht bij LEGO S@H, dus ik maak me geen zorgen maar vind het wel opvallend. Ik dacht dat de reservering gewoon bleef staan totdat de set in maart wordt verzonden.
Ik had een sleutelhanger erbij besteld om boven de drempel voor gratis verzenden uit te komen, die is wel netjes geleverd en in rekening gebracht op mijn PayPal.
De bestelling staat wel nog gewoon in mijn overzicht bij LEGO S@H, dus ik maak me geen zorgen maar vind het wel opvallend. Ik dacht dat de reservering gewoon bleef staan totdat de set in maart wordt verzonden.
Ik had een sleutelhanger erbij besteld om boven de drempel voor gratis verzenden uit te komen, die is wel netjes geleverd en in rekening gebracht op mijn PayPal.
scintillating
Dat had ik ook. Gisteren is Paypal automagisch opnieuw gecharged, dus het komt goedTc99m schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:26:
Ik heb bij de laatste rond van het Bricklink Designer Program de Camping Adventure set besteld. Ik heb PayPal als betaalwijze opgegeven (die is gekoppeld aan mijn creditcard). Er stond een tijdje een reservering op mijn PayPal en creditcard (zoals verwacht), maar het valt me op dat die inmiddels weer is verdwenen. Hebben meer mensen hier dat?
Ooooh ... Dat is een leuke setTc99m schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:26:
Hier de 10325 besteld bij Bol. Gewoon in een doos zonder enige opvulling. Gelukkig is de bezorger deze keer er rustig mee omgegaan. De doos is niet beschadigd.LuPo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 06:42:
[Afbeelding]
Een paar leuke voertuigen (60404, 60384, 60283) en wegplaten (60304) voor €10,50 p.s.![]()
Dank u bol.com voor 3+1 gratis
Deze komen bij de modular buildings te staan
Ik moet zeggen dat bol.com best goed verstuurd de laatste tijd. Producten in bol doos en met opvulling. Prima!
Wellicht dat het helpt dat ik het bij de Gamma heb laten aankomen.
Klopt uitverkocht is uitverkocht en voor dubbele prijs te koop op Marktplaats.Gim schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:01:
[...]
Ooooh ... Dat is een leuke setEn de prijs lijkt zelfs mee te vallen?! Komt zeker niet meer op voorraad.
Het geld voor het paddenstoelenhuisje is afgeschreven van de creditcard dus die komt er ook aan. Heb er destijds twee besteld waarvan één als cadeautje. Alleen lijkt bij de potentiële ontvanger de interesse in Lego wat weg dus mogelijk heb ik één over
Dat is echt geen DHL issue maar een Amazon issue, kijk hoe dun dat doosje is waar de Lego in is verpakt.
En het zit er ook strak omheen, zo te zien, die Lego doosjes zijn ook erg dun tegenwoordig. Die verpakking is vragen om problemen, ongeacht de verzender.
En het zit er ook strak omheen, zo te zien, die Lego doosjes zijn ook erg dun tegenwoordig. Die verpakking is vragen om problemen, ongeacht de verzender.
Ja, je hebt gelijk. Amazon maakt zich er met verzenden vrij makkelijk vanaf. Totaal geen bescherming voor de inhoud.iketot schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:26:
Dat is echt geen DHL issue maar een Amazon issue, kijk hoe dun dat doosje is waar de Lego in is verpakt.
Daarom koop ik alleen maar grote sets.Lennnn schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:21:
2 amazon bestellingen. Eén dure, die was echt keurig ingepakt en is goed ontvangen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En dan nog een paar goedkopere voor de kinderen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
DHL.....

Dit is dus in jouw geval tegenstrijdig, want de 'ready to ship' verpakking van die grote set is in principe al voldoende bescherming en hebben ze zelfs extra verpakt.Lennnn schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:38:
[...]
Ja, je hebt gelijk. Amazon maakt zich er met verzenden vrij makkelijk vanaf. Totaal geen bescherming voor de inhoud.
Die kleinere setjes hebben een verpakking die onvoldoende bescherming biedt.
Sowieso dus klagen bij Amazon of gewoon terugsturen.
Ik schrok vandaag al omdat er opeens 160 euro afgeschreven was door PayPal, maar je ziet in je overzicht (in ieder geval bij de ING) dan niet waar het precies van is. Snel de mails checken op facturen ofzo, maar daar zat ook niks in. Toen PayPal zelf gecheckt en bleek het inderdaad van LEGO te zijn. Dit is voor het eerst dat ik via het Bricklink Designer Program wat bestel, maar wel slecht dat je geen seintje krijgt van tevoren. Nou had ik meer dan voldoende geld op de rekening staan, maar wat nou als PayPal niet kan afschrijven? Dan is het jammer maar helaas?Afas schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:25:
Het geld voor het paddenstoelenhuisje is afgeschreven van de creditcard dus die komt er ook aan. Heb er destijds twee besteld waarvan één als cadeautje. Alleen lijkt bij de potentiële ontvanger de interesse in Lego wat weg dus mogelijk heb ik één over

Ik lees net in het algemene topic dat bij sommige mensen het paddenstoelenhuisje al binnen is. ik heb nog geen bericht van Lego ontvangen dat het verstuurd wordt maar credit card is wel belast. Verstuurd Lego de bricklink sets in batches?
Lego heeft hier netjes een mail gestuurd dat de bestelling er aan komt, dus dat je rekening moet houden dat het geld eraf wordt gehaald.SomerenV schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:43:
[...]
Ik schrok vandaag al omdat er opeens 160 euro afgeschreven was door PayPal, maar je ziet in je overzicht (in ieder geval bij de ING) dan niet waar het precies van is. Snel de mails checken op facturen ofzo, maar daar zat ook niks in. Toen PayPal zelf gecheckt en bleek het inderdaad van LEGO te zijn. Dit is voor het eerst dat ik via het Bricklink Designer Program wat bestel, maar wel slecht dat je geen seintje krijgt van tevoren. Nou had ik meer dan voldoende geld op de rekening staan, maar wat nou als PayPal niet kan afschrijven? Dan is het jammer maar helaas?
En als je niet genoeg had, dan kreeg je nog een paar kansen. (PayPal probeert het een paar keer)
Dat het eraan komt heb ik ook gehad... op 21 augustusiketot schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:45:
[...]
Lego heeft hier netjes een mail gestuurd dat de bestelling er aan komt, dus dat je rekening moet houden dat het geld eraf wordt gehaald.
En als je niet genoeg had, dan kreeg je nog een paar kansen. (PayPal probeert het een paar keer)
Idem, ik refresh mijn mailbox ook om de zoveel tijd maar tot zover nog geen geluk gehad. Heb wel op dezelfde avond dat het open ging besteld, dus niet een dag of twee later. Ach, komt vanzelfAfas schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:44:
Ik lees net in het algemene topic dat bij sommige mensen het paddenstoelenhuisje al binnen is. ik heb nog geen bericht van Lego ontvangen dat het verstuurd wordt maar credit card is wel belast. Verstuurd Lego de bricklink sets in batches?
Edit: heb dus nog geen mail ontvangen en via mijn lego account zie ik dat 'ie nog op 'in magazijn' staat.
[ Voor 9% gewijzigd door RubjeMazter op 24-10-2024 20:34 ]
Mijn Bricklink Brick Cross treinstation is ook verzonden en verwacht ik vandaag.
Komt mooi uit, had de Orient Express na veel dubben ook gekocht tijdens het dubbele VIP-punten evenement.
Nu alleen nog om vergiffenis vragen van mijn lieftallige wederhelft.
Komt mooi uit, had de Orient Express na veel dubben ook gekocht tijdens het dubbele VIP-punten evenement.
Nu alleen nog om vergiffenis vragen van mijn lieftallige wederhelft.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Bricklink bestelling ontvangen hier. Heel gek om een Lego-set te ontvangen, maar dan niet in een Lego-verpakking!
Bericht van Amazon.com.be :
Dat is nu de allereerste keer dat ik dit meemaak. Toppie!Hallo,
We laten je graag weten dat we je 6.5 EUR terugbetalen voor je bestelling ... van Amazon.com.be met LEGO 10315 Icons De Rustige Tuin...We hebben de prijs van dit artikel, dat je tijdens onze Prime Deal Days evenement hebt gekocht, namelijk verlaagd.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ik heb eind v.d. middag de verzendbevestiging ontvangen van de bricklink sets, hopelijk morgen geleverd maar betwijfel het
DPD bezorgd standaard alleen op werkdagen. In de verzendbevestiging stond bij mij ‘volgende werkdag’. Nu worden die vaak pas verzonden als het pakket al in NL is, maar zou dus niet op zaterdaglevering rekenen.RubjeMazter schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 23:49:
Ik heb eind v.d. middag de verzendbevestiging ontvangen van de bricklink sets, hopelijk morgen geleverd maar betwijfel het
DPD bezorgt ook wel op zaterdag, maar alleen als de verzender dat ook wil (lees: betaalt). Met Lego heeft DPD blijkbaar een contract dat het alleen doordeweeks bezorgt.
Mijn afboeking voor de kabouterhuisjes was vrijdagmiddag, zaterdagochtend was de zending bij DPD op het distributiecentrum, maar het wacht tot bezorging op maandag.
Mijn afboeking voor de kabouterhuisjes was vrijdagmiddag, zaterdagochtend was de zending bij DPD op het distributiecentrum, maar het wacht tot bezorging op maandag.
Hier is mijn bricklink bezorging gewoon op zaterdagochtend bezorgd, nadat ik vrijdag de melding kreeg dat het pakket onderweg was.
Het is weer zover, wat is DPD toch een **** bedrijf. Als het bestelde niet geplet wordt afgeleverd, dan staat het wel de halve dag voor de voordeur in weer en wind. Nu shijnt mijn Bricklink bestelling al sinds Donderdag in een pakketkluis te liggen waarvan ik de code niet toegezonden heb gekregen. De status mail van DPD geeft aan te wachten op definitief bericht...
Gisteren tweemaal contact gehad met DPD, eerst maal om te horen te krijgen dat het bedrijf van de pakketkluizen mij een bericht moet toezenden. De website van dit bedrijf gecontroleerd, geven zij aan dat DPD deze code moet verstrekken, weer DPD bellen... nu kan het tot 2 werkdagen duren voordat DPD een nieuwe poging kunnen doen om een code toe te zenden.
Het is werkelijk iedere keer gezeik met deze organisatie... ik zograag een officiele klacht willen indienen, waarbij je het gevoel krijgt dat er iets mee gedaan wordt, maar dat is eidele hoop vrees ik.
En dan is het nog afwachten in welke staat ik straks het pakket ga aantreffen...
Gisteren tweemaal contact gehad met DPD, eerst maal om te horen te krijgen dat het bedrijf van de pakketkluizen mij een bericht moet toezenden. De website van dit bedrijf gecontroleerd, geven zij aan dat DPD deze code moet verstrekken, weer DPD bellen... nu kan het tot 2 werkdagen duren voordat DPD een nieuwe poging kunnen doen om een code toe te zenden.
Het is werkelijk iedere keer gezeik met deze organisatie... ik zograag een officiele klacht willen indienen, waarbij je het gevoel krijgt dat er iets mee gedaan wordt, maar dat is eidele hoop vrees ik.
En dan is het nog afwachten in welke staat ik straks het pakket ga aantreffen...

Welke regio zit je? Ga ik daar nooit heen verhuizen, hier is DPD tot zover prima geweest
(klopt af)
Zijn er hier mensen met, liefst recente, positieve ervaringen bij brickmo.com? Die doen zowel Lego als de "alternatieve" steentjes.
Betrouwbare zaak voor een aankoop? Ik hebt wat 2dehands Lego-sets (42100, 42131, 42110) maar zie dat, van bijv. Mouldking, er nog veel meer gave bouwsets te koop zijn, en ook nog eens voor flink minder geld.
ik vind slechts een enkele hit op "brickmo" maar niet heel recent en ook niet in dit topic dus ik hoop dat de vraag voldoet aan de criteria in de OP .
Betrouwbare zaak voor een aankoop? Ik hebt wat 2dehands Lego-sets (42100, 42131, 42110) maar zie dat, van bijv. Mouldking, er nog veel meer gave bouwsets te koop zijn, en ook nog eens voor flink minder geld.
ik vind slechts een enkele hit op "brickmo" maar niet heel recent en ook niet in dit topic dus ik hoop dat de vraag voldoet aan de criteria in de OP .
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Hier exact hetzelfde probleem. Ook geen ophaalcode / bezorg bevestiging gekregen. Dacht eerst dat het een eenmalig probleem was, maar is de 2e keer in 2 weken. Vorige keer loste dit zich op doordat ik een reminder kreeg om op te halen met ophaalcode. Lijkt me ook de laatste keer dat ik laat bezorgen in een pakketkluis_Dune_ schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:50:
Het is weer zover, wat is DPD toch een **** bedrijf. Als het bestelde niet geplet wordt afgeleverd, dan staat het wel de halve dag voor de voordeur in weer en wind. Nu shijnt mijn Bricklink bestelling al sinds Donderdag in een pakketkluis te liggen waarvan ik de code niet toegezonden heb gekregen. De status mail van DPD geeft aan te wachten op definitief bericht...
Ja een paar weken geleden 2 mould king sets daar besteld, alles was netjes verpakt en vrij snel verstuurd en geleverd.Fraggert schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 10:58:
Zijn er hier mensen met, liefst recente, positieve ervaringen bij brickmo.com? Die doen zowel Lego als de "alternatieve" steentjes.
Top! dank je welgizmokat schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 11:33:
[...]
Ja een paar weken geleden 2 mould king sets daar besteld, alles was netjes verpakt en vrij snel verstuurd en geleverd.
Hier is DPD vandaag langsgeweest met de bricklink bestelling. Niks mis met de omdoos en aan het begin van het aangegeven tijdscherm aanwezig. Niks op aan te merken 
Wel op de verpakking van de bricklink sets in de doos. Aan maar een kant van de doos zat extra papier/karton voor bescherming, de andere 3 zijden. Dozen zijn wel nog netjes verder maar had wel wat beter gemogen imo.
Wel op de verpakking van de bricklink sets in de doos. Aan maar een kant van de doos zat extra papier/karton voor bescherming, de andere 3 zijden. Dozen zijn wel nog netjes verder maar had wel wat beter gemogen imo.
Hier ook netjes aangekondigd en op tijd langsgekomen vandaag. Dozen zien er ook prima uitRubjeMazter schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:54:
Hier is DPD vandaag langsgeweest met de bricklink bestelling. Niks mis met de omdoos en aan het begin van het aangegeven tijdscherm aanwezig. Niks op aan te merken
Afgelopen zaterdag de Notre Dame (aanbieding) besteld bij Toychamp, ophalen bij een winkel was de enige optie. Het duurde al lang voor de bevestiging kwam de twee uur-grens is nooit gehaald, maar vandaag ineens het bericht dat de bestelling geannuleerd. Terwijl ik best had willen wachten tot het weer op voorraad is. Niet erg netjes, mijns inziens. Geef dan opties.
[ Voor 5% gewijzigd door BRO-JWE op 28-10-2024 16:11 ]
Ik had gebeld of het er nog was en of ze het achteruit konden leggen. Dan heb je dit geneuzel niet.BRO-JWE schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 16:10:
Afgelopen zaterdag de Notre Dame (aanbieding) besteld bij Toychamp, ophalen bij een winkel was de enige optie. Het duurde al lang voor de bevestiging kwam de twee uur-grens is nooit gehaald, maar vandaag ineens het bericht dat de bestelling geannuleerd. Terwijl ik best had willen wachten tot het weer op voorraad is. Niet erg netjes, mijns inziens. Geef dan opties.
Ik spraak een verkoopster van Toychamp die aangaf dat er veel mis gaat bij bestellingen die je alleen in de winkel kunt ophalen.
De voorraad administratie klopt niet
Nu lees ik dat zij Intertoys hebben overgenomen ; kan zijn dat dit meespeelt
De voorraad administratie klopt niet
Dit lijkt me van niet, ACM moet de overname nog goedkeuren.Hansw1 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:04:
Ik zit nog in dubio om nu bij Toychamp lego aan te schaffen ivm de kortingsactie die zij nu hebben of te wachten tot Black Friday Ik heb het vorig jaar niet goed gevolgd ; wat was over het algemeen de ervaring van de prijzen op Black Friday
Ik zie nu dat LEGO Friends Sportcentrum met voetbal-, basketbal- en tennisspellen plus klimmuur en 4 minipoppen, bij Amazon.it in de aanbieding is voor 51 euro
Nu heb ik deze in de winkelmand gelegd en krijg nu de vraag of ik 30 dagen gratis PRIME wil gebruiken
Dat heb ik gedaan maar ik zie nog steeds verzendkosten staan
Nu heb ik deze in de winkelmand gelegd en krijg nu de vraag of ik 30 dagen gratis PRIME wil gebruiken
Dat heb ik gedaan maar ik zie nog steeds verzendkosten staan
Niet direct, ik woon in de wijdere omgeving en kom er regelmatig langs. Ben er nog nooit binnen geweest. Winkeltje zit er al erg lang en richt zich vooral op volwassen en sets die niet meer via Lego te krijgen zijn. Voor normale sets zijn ze meestal niet concurrerend.procaliber schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:22:
Heeft iemand ervaring met 2ttoys?
https://www.2ttoys.nl/pro...OTGXmlgOPA0WCE1mtCFoMXm8w
@procaliber ik heb er afgelopen jaren wel eens wat besteld. En dat ging goed.
Sets net uit productie waarvan ik te lang had getwijfeld of ik ze wel wilde kopen. Ik heb vaak geen zin in een marktplaats avontuur. En voor het prijsverschil met veel marktplaats handelaren vond ik het prima om daar te bestellen. Netjes verpakt en nette dozen. Al gaan de dozen bij mij gewoon naar het oud papier.
Sets net uit productie waarvan ik te lang had getwijfeld of ik ze wel wilde kopen. Ik heb vaak geen zin in een marktplaats avontuur. En voor het prijsverschil met veel marktplaats handelaren vond ik het prima om daar te bestellen. Netjes verpakt en nette dozen. Al gaan de dozen bij mij gewoon naar het oud papier.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
@Edgenumber beetje fatsoenlijke dozen van leuke sets kun je best nog wel verkopen.
Ja, betrouwbare zaak die al jaren bestaat. Ik woon in Den Bosch en ben er wel eens vaker binnen geweest en zo nu en dan iets gekocht, aardige mensen en ze hebben ook vaak leuke displays met MOCs in de winkel.procaliber schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:22:
Heeft iemand ervaring met 2ttoys?
https://www.2ttoys.nl/pro...OTGXmlgOPA0WCE1mtCFoMXm8w
[ Voor 6% gewijzigd door Tc99m op 31-10-2024 10:55 ]
scintillating
Afgelopen woensdag kreeg ik de mail van Lego dat mijn Bricklink designer sets er binnenkort aankomen, terwijl ik de week ervoor al mails heb gehad van ze met tracking nummers en ze die vrijdag nog heb opgehaald bij een afhaalpuntiketot schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:45:
[...]
Lego heeft hier netjes een mail gestuurd dat de bestelling er aan komt, dus dat je rekening moet houden dat het geld eraf wordt gehaald.
Dat mailtje komt dus nog wel eens in een verkeerde volgorde, want de credit card was al belast voordat ik de tracking nummers kreeg. Was geen drama verder, maar vond het wel grappig toen ik woensdag dat mailtje kreeg 5 dagen nadat ik ze in ontvangst heb genomen: "uh, ik heb ze al"
Ik heb die mail WEER gekregen inderdaad. Wie weet komen ze dubbel aan 😜AppieNL schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:00:
[...]
Afgelopen woensdag kreeg ik de mail van Lego dat mijn Bricklink designer sets er binnenkort aankomen, terwijl ik de week ervoor al mails heb gehad van ze met tracking nummers en ze die vrijdag nog heb opgehaald bij een afhaalpunt
Dat mailtje komt dus nog wel eens in een verkeerde volgorde, want de credit card was al belast voordat ik de tracking nummers kreeg. Was geen drama verder, maar vond het wel grappig toen ik woensdag dat mailtje kreeg 5 dagen nadat ik ze in ontvangst heb genomen: "uh, ik heb ze al"
Ik heb een account aangemaakt
Nu zie ik in mijn winkelwagen nog steeds een prijs van 179 euro staan
Daaronder staat prijs met C discount kaart 125,99
Als ik de code 15DES129 bij voucher invoer zegt hij dat deze niet geldig is
Hoe krijg ik nu de prijs van 139 euro
Ik wil de Cdiscount niet activeren
De actie voor code 15DES129 is afgelopen, je bent helaas te laat.Hansw1 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:20:
Ik heb een account aangemaakt
HELLO10 werkt nog wel met nieuwe accounts vermoed ik.
Ik heb vorige week donderdag een bestelling geplaatst bij Lego.com, maar tot op heden staat de status op
Heeft iemand dit al meegemaakt? Heb al een mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.Bezig Met Verwerken
Je bestelling doorloopt onze normale review-procedure.
Formerly known as Ragdoll
Toevallig op rekening besteld? Dan is het volgens mij een gebruikelijke status.InFamous schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:25:
Heeft iemand dit al meegemaakt? Heb al een mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.
Nee gewoon betaald met PayPal.Wally2002 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 11:03:
[...]
Toevallig op rekening besteld? Dan is het volgens mij een gebruikelijke status.
Formerly known as Ragdoll
Meer mensen waarbij de bestellingen bij cdiscount worden geannuleerd?
31-10 een set besteld met kortingscode, mijn eerste keer daar dus nieuw account en daardoor extra korting en gratis verzending -> dag later geannuleerd
Gister was hij weer in de aanbieding dus nog een keer geprobeerd met een ander mailadres -> vandaag weer geannuleerd....
Qua contact zijn ze volgens mij alleen telefonisch te benaderen dus dat gaat hem ook niet worden om duidelijkheid te krijgen
31-10 een set besteld met kortingscode, mijn eerste keer daar dus nieuw account en daardoor extra korting en gratis verzending -> dag later geannuleerd
Gister was hij weer in de aanbieding dus nog een keer geprobeerd met een ander mailadres -> vandaag weer geannuleerd....
Qua contact zijn ze volgens mij alleen telefonisch te benaderen dus dat gaat hem ook niet worden om duidelijkheid te krijgen
Ik heb bij Cdiscount de laatste maanden al meerdere keren en op meerdere accounts besteld en er is nooit een bestelling geannuleerd.moer schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:46:
Ja, helaas. En gedoe met geld terugkrijgen ook. Gelukkig met paypal betaald en dispuut van gemaakt.moer schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:46:
En PostNL scoort daar nog lager, precies zoals mijn ervaringen...himlims_ schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:20:
[...]
Gebaseerd op ervaringen van vele;
https://nl.trustpilot.com/categories/courier_service
DPD is echt afvoerputje van parcel services (schommelt tussen de 1 en 2.3 sterren) afhankelijk van bron
Blijf erbij dat het echt aan je bezorger/locatie ligt, niet dat je er iets aan kunt doen, en twee bezorgers geleden was PostNL voor mij de beste ever.
Iemand ervaring met levering naar NL? (fnac België levert niet naar NL meen ik?)MiaBella schreef op maandag 18 november 2024 @ 16:18:
Nu bij fnac Frankrijk:
Lego Ideas 21338 A-frame boshut voor 127,04 euro (is 125,99 + correctie BTW van 20% naar 21%)
Bijkomende verzendkosten naar Nederland 5,04 euro. Dus voor 132,08 euro bij je thuis.
https://www.fnac.com/LEGO...maison-en-A/a17711737/w-4
Heeft er hier iemand ervaring met Kitstore.nl?
Daar is de Lego Botanical in de aanbieding lijkt het, maar ken de shop verder niet.
Daar is de Lego Botanical in de aanbieding lijkt het, maar ken de shop verder niet.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Weet iemand of deze set op voorraad is geweest en/of het gelukt is deze te bestellen? Ik heb vanochtend direct geprobeerd een bestelling te doen, maar de set staat al die tijd al op niet op voorraad. 300 euro vind ik te gortig, maar voor 200 euro ga ik niet eens twijfelen.matth111 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:13:
Deku tree voor 209 EUR op de nintendo site:
https://store.nintendo.be...-77092-000000000010014819
En anders goed om te weten wat kennelijk de ondergrens is. Na dit gezien te hebben komt die er voor 250+ euro absoluut niet.
Krijg ik bij de lego orient express dit insider weekend ook dubbele punten
Er staat nu 2250 bij de 21344 trein
Set was gisteren geruime tijd (tot laat in de avond) op voorraad, dus beschikbaar en bestelbaar.Woodsy schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:51:
[...]
Weet iemand of deze set op voorraad is geweest en/of het gelukt is deze te bestellen? Ik heb vanochtend direct geprobeerd een bestelling te doen, maar de set staat al die tijd al op niet op voorraad. 300 euro vind ik te gortig, maar voor 200 euro ga ik niet eens twijfelen.
En anders goed om te weten wat kennelijk de ondergrens is. Na dit gezien te hebben komt die er voor 250+ euro absoluut niet.
Met dergelijke aanbiedingen moet je in de regel snel toeslaan.
Aanstaand weekend (m.i.v. 23-11-2024 00.00 uur) krijg je als Insider dubbele punten op legosets.Hansw1 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 13:38:
Krijg ik bij de lego orient express dit insider weekend ook dubbele punten
Dus op de Orient Express 4500 punten. Daarnaast kom je dan in aanmerking voor 2x GWP:
- Christmas Train GWP bij aankoop vanaf 170,00 euro
- Retro platenspeler GWP bij aankoop vanaf 250,00 euro
[ Voor 42% gewijzigd door MiaBella op 19-11-2024 18:09 ]
Vorig jaar heb ik op Lego.com met insiders punten kortingsvouchers gekocht (750 punten voor €5, 1500 voor €10 etc).
Nu wil ik weer LEGO kopen, echter zie ik de optie niet meer om mijn insiders punten om te zetten in deze vouchers.
Kan iemand me zeggen of ik verkeerd kijk!
Bedankt!
Nu wil ik weer LEGO kopen, echter zie ik de optie niet meer om mijn insiders punten om te zetten in deze vouchers.
Bedankt!
Tegenwoordig kun je de punten tijdens het afrekenen inwisselen. Je hoeft dus niet meer eerst de punten om te ruilen voor een kortingsvoucher.JimmyJoness schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:40:
Vorig jaar heb ik op Lego.com met insiders punten kortingsvouchers gekocht (750 punten voor €5, 1500 voor €10 etc).
Bedankt!
Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761
Mogelijk is die actie (met korting) met Black Friday weer.JimmyJoness schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:40:
Bedankt!
Thanks! Ik zie het inderdaad. Voor mij een vooruitgang want nu blijven de punten die niet door 750 deelbaar zijn niet achter🤗BroodjeGezond schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:44:
[...]
Tegenwoordig kun je de punten tijdens het afrekenen inwisselen. Je hoeft dus niet meer eerst de punten om te ruilen voor een kortingsvoucher.
edit: verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door RubjeMazter op 23-11-2024 19:33 ]
Oopsie daisy, jep.. ik ga 'm verplaatsen

Dank, besteld. Met nog 5% extra korting met bonnen van wissel.nlNijN of Spades schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:20:
Lego Concorde bij Intertoys voor E150.
https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/10318/Concorde.html
Wanneer is het in Denemarken 29 november?
:strip_exif()/f/image/aeUL7KgN9JCBj6ikkQT3AVdI.png?f=user_large)
Deze nieuwe set is ook niet te krijgen:
:strip_exif()/f/image/aeUL7KgN9JCBj6ikkQT3AVdI.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/p1cPXFdOlSpMsAGY8cVFASA8.png?f=user_large)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Endurance is beschikbaar om 01:00. Dus nog even wachten.Señor Sjon schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 00:25:
Wanneer is het in Denemarken 29 november?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
lekker, hier is de waiting room nu.
Ik ben er doorheen gekomen, scheepje heeft zijn zeilen gehesen en komt mijn kant op.
Nog wat punten in kunnen leveren voor wat korting, om de pijn wat te verzachten.
[ Voor 31% gewijzigd door _Dune_ op 29-11-2024 01:06 ]
Dat kistje moet je toch 2400 punten voor inleveren, @cherrycoke ?
[ Voor 13% gewijzigd door _Dune_ op 29-11-2024 01:08 ]