dat klopt ja_Dune_ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 01:07:
Dat kistje moet je toch 2400 punten voor inleveren?
Wellicht mosterd na de maaltijd, maar onze Lego en Duplo van FNAC Frankrijk kwam redelijk snel (via DPD) en goed verpakt bij ons aan.japie101 schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:00:
[...]
Iemand ervaring met levering naar NL? (fnac België levert niet naar NL meen ik?)
Die was pas te krijgen vanaf 1:00 CET 29 november. Dus ik had 0:45 de wekker staan. Eerst een paar minuten in de wacht gestaan en daarna nog eens geprobeerd vanuit een incognito venster en toen kon ik meteen bestellenSeñor Sjon schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 00:25:
Wanneer is het in Denemarken 29 november?
[Afbeelding]
Deze nieuwe set is ook niet te krijgen:
[Afbeelding]
Die platenspeler en dat treintje had van mij niet gehoeven, ik wilde alleen de Endurance en James Caird.
[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 29-11-2024 08:29 ]
Ik had deze online besteld, maar zojuist heb ik mailtje gekregen dat deze niet verzonden kan worden omdat deze niet op voorraad is.Rommel schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:24:
[...]
Ik was net te laat vorige week maar hij is er weer, de trackers hebben het nig niet opgepikt dus doe je voordeel ermee.
https://www.intertoys.nl/lego-icons-kerst-dorpsstraat-10308
Staat nu ook op online uitverkocht.
In de winkel moet het nog beschikbaar zijn.
PSN: Leech1984
Dat is balen. Als het goed is wordt die van mij vandaag bezorgd en was ik er nog net op tijd bij.leech1984 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:26:
[...]
Ik had deze online besteld, maar zojuist heb ik mailtje gekregen dat deze niet verzonden kan worden omdat deze niet op voorraad is.
Hier hetzelfde. Besteld want op voorraad. Netjes betaald en bevestiging gekregen.leech1984 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 11:26:
[...]
Ik had deze online besteld, maar zojuist heb ik mailtje gekregen dat deze niet verzonden kan worden omdat deze niet op voorraad is.
Wel apart. Ze gaan een overeenkomst aan en zeggen even doodleuk eenzijdig op zonder overleg...
Een mail gestuurd dat ik het niet eens ben met het eenzijdig opzeggen van de overeenkomst en ik verwacht dat ze alsnog gaan leveren. Natuurlijk geen enkele reactie vanuit Intertoys. Reviews op Tweakers zijn dan ook niet mals...
Ik was toevallig in Nijmegen Dukenburg. Daar Intertoys ingelopen met de vraag of ze hem hebben. Vanuit de winkel nette service en belden naar Nijmegen Centrum. Die hebben hem nog, we zorgen dat hij morgen hier is.

[ Voor 33% gewijzigd door ManiacsHouse op 29-11-2024 15:22 ]
Is er enig nadeel verbonden aan het nemen van de CDdiscount card? 150 EUR korting extra maar ik zie niet direct de verbonden kosten en voor hoelang..tK0wnZ schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:34:
[...]
Linkje met een overzicht van alle sets die mee doen aan de actie.
Let op dat de goedkoopste de halve prijs is, dus probeer de prijzen zo dicht mogelijk bij elkaar te houden.
Ik heb het vanmorgen uitgetest bij het bestellen van 1x LEGO® Ideas Hocus Pocus Disney 21341, maar het lastig om dit abonnement te annuleren (dit kan alleen telefonisch kan ook met een uitschrijf knop) tenzij je vloeiend Frans spreekt, dan is het geen probleemmatth111 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:07:
[...]
Is er enig nadeel verbonden aan het nemen van de CDdiscount card? 150 EUR korting extra maar ik zie niet direct de verbonden kosten en voor hoelang..
[ Voor 3% gewijzigd door Blucky op 29-11-2024 20:30 ]
Feeling lucky...Phunk
@Blucky was het gelukt dan? Of niet doorgezet?
Volgens mij kan het niet eens zonder Frans adres.
Ja ik heb een bevestiging in mijn mail, wordt verzonden naar een mondial relay punt waar je het vervolgens kan ophalen. Ik heb wel met Paypal betaald indien er problemen onstaan met verzending kan je Paypal aan het werk zetten om het voor je uit te zoeken.defusion schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:34:
@Blucky was het gelukt dan? Of niet doorgezet?
Feeling lucky...Phunk
Heel praktisch!Blucky schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:44:
[...]
Ja ik heb een bevestiging in mijn mail, wordt verzonden naar een mondial relay punt waar je het vervolgens kan ophalen. Ik heb wel met Paypal betaald indien er problemen onstaan met verzending kan je Paypal aan het werk zetten om het voor je uit te zoeken.
Cdiscount is best een grote speler in Frankrijk dus ik verwacht geen problemen, ik maak persoonlijk ook vaak genoeg gebruik van Mondial Relay, verder staan ze je gewoon netjes te woord bij de klantenservice dus ik heb er wel vertrouwen in.
Feeling lucky...Phunk
Wellicht was de vraag niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde om de CDdiscount card aan te maken voor 150 euro korting. Dat probeerde ik net, maar postcode accepteerde 'ie niet. Had ik ook niet verwacht overigens, is een creditcard, die kun je normaliter niet zomaar in het buitenland aanmaken. Maar als het jou wel gelukt is ben ik wel benieuwd.Blucky schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 20:44:
[...]
Ja ik heb een bevestiging in mijn mail, wordt verzonden naar een mondial relay punt waar je het vervolgens kan ophalen. Ik heb wel met Paypal betaald indien er problemen onstaan met verzending kan je Paypal aan het werk zetten om het voor je uit te zoeken.
Daar bestellen met verzending naar NL heb ik inderdaad wel eens eerder gedaan, met paypal en/of CC geloof ik dat inderdaad wel.
[ Voor 18% gewijzigd door defusion op 29-11-2024 21:14 ]
Ah, nee ik begreep de vraag verkeerd. Ik heb uiteindelijk zonder Cdiscount abonnement besteld, het is namelijk een redelijk vaag jaarabonement met onduidelijke voorwaarde. De abonementskosten werden direct afgeschreven en de korting kreeg ik niet voorelkaar, uiteindelijk het abonnement geanuleerd en dus enkel met de promocode (LEGOBLF) 2 legosets besteld.defusion schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:13:
[...]
Wellicht was de vraag niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde om de CDdiscount card aan te maken voor 150 euro korting. Dat probeerde ik net, maar postcode accepteerde 'ie niet. Had ik ook niet verwacht overigens, is een creditcard, die kun je normaliter niet zomaar in het buitenland aanmaken. Maar als het jou wel gelukt is ben ik wel benieuwd.
Daar bestellen met verzending naar NL heb ik inderdaad wel eens eerder gedaan, met paypal en/of CC geloof ik dat inderdaad wel.
Feeling lucky...Phunk
Heb je dekkingskoop nog voorgesteld?ManiacsHouse schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:33:
[...]
Hier hetzelfde. Besteld want op voorraad. Netjes betaald en bevestiging gekregen.
Wel apart. Ze gaan een overeenkomst aan en zeggen even doodleuk eenzijdig op zonder overleg...
Een mail gestuurd dat ik het niet eens ben met het eenzijdig opzeggen van de overeenkomst en ik verwacht dat ze alsnog gaan leveren. Natuurlijk geen enkele reactie vanuit Intertoys. Reviews op Tweakers zijn dan ook niet mals...
Ik was toevallig in Nijmegen Dukenburg. Daar Intertoys ingelopen met de vraag of ze hem hebben. Vanuit de winkel nette service en belden naar Nijmegen Centrum. Die hebben hem nog, we zorgen dat hij morgen hier is.Dat maakt het gedoe van Intertoys webshop weer een beetje goed.
Klantenservice van Intertoys reageert gewoon niet op mails.
Aan diegenen die met Insiders Weekend wat gekocht hebben: wat is jullie bestelstatus? Het is nu een week later en er staat bij nog steeds Bezig met verwerken, naast een geannuleerd onderdeel...

Ik heb mijn bestelling (alle items op voorraad, dus niets op backorder) van het Insiders Weekend al maandag 25-11-2024 ontvangen. Zo snel was Lego nog nooit met leveren.Thundercover schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:23:
Aan diegenen die met Insiders Weekend wat gekocht hebben: wat is jullie bestelstatus? Het is nu een week later en er staat bij nog steeds Bezig met verwerken, naast een geannuleerd onderdeel...
Yup, ik heb mijn bestelling ook al maandag ontvangen.
Make lovecraft not warcraft.
Bedankt voor jullie reacties. Dat wordt dus contact opnemen met de klantenservice.
Mijn Endurance heeft het anker opgehaald in België en heeft koers gezet naar mij
Twee bestellingen gedaan, vrij snel na ingaan Insidersweekend. De ene maandag in huis, de andere dinsdag. Geen bijzonderheden m.b.t. de producten, alles was op voorraad.Thundercover schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:23:
Hier is ie inmidddels aangemeerd.FastFred schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:08:
Mijn Endurance heeft het anker opgehaald in België en heeft koers gezet naar mij
Volgens LEGO ook al zondagochtend verzonden, maar status bij DPD staat nog steeds op "Order created" en er zijn geen updates geweest. Toch maar contact opnemen met de klantenservice. Hopelijk is ie niet onderweg ergens op een zandbank gelopen.FastFred schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:08:
Ik heb een mail binnen gehad van DPD dat ie tussen 1 - 3 dagen afgeleverd wordt. DPD kennende zal ik 'm tussen nu en 2 weken ontvangen dus.
Lol 3 uur na dat mailtje nu een mailtje binnen dat ie vandaag bij het afhaalpunt ligt
Lol 3 uur na dat mailtje nu een mailtje binnen dat ie vandaag bij het afhaalpunt ligt
[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 03-12-2024 11:13 ]
Het is natuurlijk erg druk met grote volumes aan pakketten door Black Friday, Cyber Monday en Sinterklaas. Denk dat de klantenservice weinig kan doen. Zou het nog 1 a 2 dagen geven.geenstijl schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:52:
[...]
Volgens LEGO ook al zondagochtend verzonden, maar status bij DPD staat nog steeds op "Order created" en er zijn geen updates geweest. Toch maar contact opnemen met de klantenservice. Hopelijk is ie niet onderweg ergens op een zandbank gelopen.
De mail van DPD, dat hij met 1 werkdag bezorgd wordt, heb ik de laatste keren steeds in de ochtend van de dag van bezorging ontvangen. Enigszins wel jammer dat het niet de dag ervoor is. Anderzijds is de predict service met 1 uur tijdsvak wel erg prettig en vrijwel altijd ook correct ingeschat.FastFred schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:03:
Ik heb een mail binnen gehad van DPD dat ie tussen 1 - 3 dagen afgeleverd wordt. DPD kennende zal ik 'm tussen nu en 2 weken ontvangen dus.
Bleek dat DPD pas vanmiddag het pakket had afgehaald bij LEGO, dit ivm de drukte.Wally2002 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:16:
[...]Het is natuurlijk erg druk met grote volumes aan pakketten door Black Friday, Cyber Monday en Sinterklaas. Denk dat de klantenservice weinig kan doen. Zou het nog 1 a 2 dagen geven.
Mijn verwarring kwam doordat LEGO dus zei dat 't pakket bij DPD lag en DPD dat 't pakket bij LEGO lag.
DPD had dus gelijk in deze.
Die van mij staat nogsteeds op parcel created, dpd kennende is ie straks afgeleverd en krijg ik dan pas bericht dat de bezorger onderweg is.
Ik houd mijn hart weer vast altijd met DPD
Ik houd mijn hart weer vast altijd met DPD
Bij mij ging het afleveren via DPD eigenlijk gewoon goed.
Ok, dagje te laat (niet raar in deze drukke tijd) maar verder geen issues.
(vrijdag besteld, vandaag binnen).
De horrorverhalen die ik af en toe hoor herken ik niet. Zal denk ik ook erg met de berzorger en het depot zelf te maken hebben.
Ok, dagje te laat (niet raar in deze drukke tijd) maar verder geen issues.
(vrijdag besteld, vandaag binnen).
De horrorverhalen die ik af en toe hoor herken ik niet. Zal denk ik ook erg met de berzorger en het depot zelf te maken hebben.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Op goede hoop bij Cdiscount besteld tijdens de Black Friday de kartonnen doos was zo nat dat je deze kon oprollen... Als ze er nou een plastic zakkie overheen hadden gedaan was er geen probleem geweest. Er komt ook nog een Lego Home Alone set aan nu maar hopen dat het dan ook niet regent...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K5jos3RuzJTXaYCjY8uKFFWy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K5jos3RuzJTXaYCjY8uKFFWy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JMFuBlU8dt1z60XHZ8ZjJwtR.jpg?f=user_large)
DPD? Hebben ze de doos toevallig gewoon voor de voordeur gezet? Dat flikken ze hier ook steeds en dat is niet iets regio gebonden. Een collega van mij welke zo'n 100 kilometer van mij vandaan woont heeft dezelfde ervaringen. Ik zou het melden bij DPD en leverancier, laten ze het maar gaan vergoeden (omruilen voor een onbeschadigd product). Doe er in ieder geval aub melding van... misschien dat DPD dan eens klanten gaat verliezen (Lego is inmiddels een andere koeriersdient aan het overwegen heb ik begrepen).fieldnote schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:50:
Op goede hoop bij Cdiscount besteld tijdens de Black Friday de kartonnen doos was zo nat dat je deze kon oprollen... Als ze er nou een plastic zakkie overheen hadden gedaan was er geen probleem geweest. Er komt ook nog een Lego Home Alone set aan nu maar hopen dat het dan ook niet regent...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mijn ervaringen en die van mijn collega met DPD:
* Lego dozen geplet aangekomen.
* Dure Lego sets gewoon bij de voordeur dumpen.
* Lego sets op komtpleet verkeerde adressen afleveren
* Lego sets afgeleverd bij pickup point, met onmogelijke openingstijden.
* Lego set laten afleveren in een pakketkluis, een week achter DPD aan moeten zitten voordat ik (net op tijd) de code voor de kluis heb mogen ontvangen.
Persoonlijk bestel ik alleen nog bij Lego (of leveranciers welke DPD gebruiken) als het om een echt goede aanbieding gaat of iets unieks. DPD ben ik persoonlijk echt zat, support is ook werkelijk waardeloos en kan eigenlijk nooit iets voor je doen. Met geen enkele andere koerier zoveel problemen gehad.
[ Voor 21% gewijzigd door _Dune_ op 05-12-2024 13:25 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik ga het nog maar een keer roepen......ik laat niks meer thuisbezorgen.
Alles gaat naar het pakketpunt, minimale kans op gezeik

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Probleem met DPD is dat zijn in mijn omgeving eigenlijk geen fatsoenlijk pickup point hebben.Fraggert schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:22:
Ik ga het nog maar een keer roepen......ik laat niks meer thuisbezorgen.![]()
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
ow dat is jammer......ik heb er hier meerdere opties, van zo'n beetje alle verzenders wel._Dune_ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:26:
[...]
Probleem met DPD is dat zijn in mijn omgeving eigenlijk geen fatsoenlijk pickup point hebben.
ik ben helemaal klaar met dat gezeik met pakjes en moeten thuisblijven. Ze flikkeren toch alles neer en bellen niet eens aan.
Laatst al een paar honderd euro Festool voor de deur gehad, ging koffie pakken en zag vanuit de keuken net een oranje jas de hoek omvliegen

Ik dacht dus vorige week 'laat ik dat ook eens proberen'. Ligt mijn pakket blijkbaar al 5 dagen bij zo'n pakketkluis zonder dat ik een afhaalcode heb ontvangenFraggert schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:22:
Uiteindelijk via support van DPD hierachter gekomen, maar voor mij dus nooit weer zo'n pakketkluis
Wellicht maar gewoon naar zo'n punt laten brengen idd...
Het pakketpunt wat hier in de buurt zit (van DPD) heeft de volgende openingstijden:RubjeMazter schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:09:
[...]
Ik dacht dus vorige week 'laat ik dat ook eens proberen'. Ligt mijn pakket blijkbaar al 5 dagen bij zo'n pakketkluis zonder dat ik een afhaalcode heb ontvangen![]()
Uiteindelijk via support van DPD hierachter gekomen, maar voor mij dus nooit weer zo'n pakketkluis
Wellicht maar gewoon naar zo'n punt laten brengen idd...
's ochtends van 10:00 tot 13:00
's middags van 14:00 tot 17:00
en op de Zaterdag van 10:00 tot 12:00.... kansloos

Pakketpunt bij een winkel of tante Annie die nog wat ruimte over had in de garage en dan maar pakketpunt aan het spelen is?
Laatste hebben we hier paar in de buurt, redelijk dan, maar die zei laatst dat ze zo'n beetje altijd wel thuis is
Lijkt me ergens ook niet heel prettig.
Laatste hebben we hier paar in de buurt, redelijk dan, maar die zei laatst dat ze zo'n beetje altijd wel thuis is
Nee, een lokaal computer winkeltje... ik ben er daadwerkelijk eenmaal geweest, omdat ik toch thuis aan het werk was. Practisch niets op schap staan, oud en stoffig...KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:49:
Pakketpunt bij een winkel of tante Annie die nog wat ruimte over had in de garage en dan maar pakketpunt aan het spelen is?
Laatste hebben we hier paar in de buurt, redelijk dan, maar die zei laatst dat ze zo'n beetje altijd wel thuis isLijkt me ergens ook niet heel prettig.
Fraggert schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:22:
Ik ga het nog maar een keer roepen......ik laat niks meer thuisbezorgen.![]()

Tegenovergestelde ervaring hiero, PostNL kan me wat.
Thuisbezorging altijd gedoe met bezorgd bij buren onder de melding "u was niet thuis" (met 3 mensen in de woning....yeah right).
Dus ik dacht, kom, het is druk, PostNL heeft een voorkeur voor pakketpunten, er ligt er eentje precies op de route werk-thuis... laat ik het eens proberen. Ik geen gezeik, PostNL snel klaar, iedereen blij.
Nou mooi niet dus. Blijkt het pakketpunt vol te zitten en hebben ze het naar een andere locatie 2,5 kilometer verderop gebracht, waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. Als ik ook maar enig vermoeden had dat het daar mogelijk heen kon gaan had ik in geen miljard jaar voor een pakketpunt gekozen.
Ik heb geen auto, de locatie is niet bereikbaar met OV, pakket te groot voor op de fiets.... dus jawel, ik mag gaan lopen. Ik krijg 7 dagen de tijd (anders retour), met de drukte rondom de feestdagen moest ik dus wel meteen vandaag het gaan halen, maarja ik werk tot 17:00 en het sluit om 18:00..... lekker 45 minuten mogen rennen door de regen, om daarna met een pakket onder de armen wat eigenlijk te groot is om te tillen nog eens een uur naar huis te lopen. Waar the fuck betaal 7,- bezorgkosten voor als ik bijna 2 uur mag wandelen? Echt, denk je alles goed te doen om PostNL te ontzien, trek je alsnog zelf aan het kortste eind.
Ze hadden het ook kunnen forwarden naar m'n thuisadres, of anders bezorgen ze het een week later ook prima.... maar 1 ding is niet akoord: het fckng afleveren op een plek waar ik nooit akkoord voor heb gegeven omdat ik er niet kom en niet gemakkelijk kan komen.
Bellen met de klantenservice: wij kunnen u niet helpen, het pakket kan niet verplaatst worden, ja sorry vervelend meneer, nee u moet het echt ophalen binnen 7 dagen, vervelend meneer dat u de locatie niet kan bereiken, vervelend meneer dat u het pakket vanaf daar niet mee kan nemen, nee de verzendkosten krijgt u niet terug van ons als het retour gaat. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
Pfff. Een klacht indienen kan ook niet zonder een stomme bot en een miljard vragen. Ik denk niet dat ik een tientje van ze terug krijg.... Ik kan me niet herinneren dat een bedrijf mij eerder zo woest heeft gekregen... ik pik dit niet, linksom of rechtsom gaat PostNL betalen. Als het niet m'n tientje is dan maar een vervangende brievenbus... het is toch die tijd van het jaar dat het hier in de buurt barst van de kinderen die met vuurwerk dingen opblazen, ik hoef het niet eens zelf te doen
Voortaan toch maar alles thuisbezorgen, dan hoef ik hooguit maar 100 meter te lopen

Ouch......dat is wel heel vervelend idd.davidov schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:15:
[...]
![]()

Ach mijn pakket (A-frame Bf deal) hebben ze laatst in de gallerij gedropt. Paar uur later bij thuiskomst natuurlijk verdwenen. Ik woon dan ook wel wat in een dubieuze flat. Wel als zijnde overhandigd aan klant weggeboekt.
Set is uitverkocht, dus ze konden me niet een nieuwe sturen, wel geld terug gehad van lego.
Set is uitverkocht, dus ze konden me niet een nieuwe sturen, wel geld terug gehad van lego.
Ik snap je frustratie maar bij PostNL is het beleid simpel: als jíj́ hebt aangegeven dat het naar een pakketpunt gaat, dan is dat niet meer aan te passen dus in dit geval is het je eigen keuze geweest. En ja het risico bestaat dat het, zeker in deze periode, niet naar je gekozen pakketpunt gaat, dat staat altijd in de kleine lettertjes. Als het niet te veel moeite is zou ik het niet ophalen, dan gaat het automatisch retour naar de afzender, deze moet jou dan je hele order terugbetalen inclusief eerdere verzendkosten. Dan mag je het opnieuw bestellen, hopelijk is de prijs nog hetzelfde dan.davidov schreef op donderdag 5 december 2024 @ 20:15:
[...]
![]()
Thuisbezorging altijd gedoe met bezorgd bij buren onder de melding "u was niet thuis" (met 3 mensen in de woning....yeah right).
Dus ik dacht, kom, het is druk, PostNL heeft een voorkeur voor pakketpunten, er ligt er eentje precies op de route werk-thuis... laat ik het eens proberen. Ik geen gezeik, PostNL snel klaar, iedereen blij.
Nou mooi niet dus. Blijkt het pakketpunt vol te zitten en hebben ze het naar een andere locatie 2,5 kilometer verderop gebracht, waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. Als ik ook maar enig vermoeden had dat het daar mogelijk heen kon gaan had ik in geen miljard jaar voor een pakketpunt gekozen.
Ik heb geen auto, de locatie is niet bereikbaar met OV, pakket te groot voor op de fiets.... dus jawel, ik mag gaan lopen. Ik krijg 7 dagen de tijd (anders retour), met de drukte rondom de feestdagen moest ik dus wel meteen vandaag het gaan halen, maarja ik werk tot 17:00 en het sluit om 18:00..... lekker 45 minuten mogen rennen door de regen, om daarna met een pakket onder de armen wat eigenlijk te groot is om te tillen nog eens een uur naar huis te lopen. Waar the fuck betaal 7,- bezorgkosten voor als ik bijna 2 uur mag wandelen? Echt, denk je alles goed te doen om PostNL te ontzien, trek je alsnog zelf aan het kortste eind.
Ze hadden het ook kunnen forwarden naar m'n thuisadres, of anders bezorgen ze het een week later ook prima.... maar 1 ding is niet akoord: het fckng afleveren op een plek waar ik nooit akkoord voor heb gegeven omdat ik er niet kom en niet gemakkelijk kan komen.
Bellen met de klantenservice: wij kunnen u niet helpen, het pakket kan niet verplaatst worden, ja sorry vervelend meneer, nee u moet het echt ophalen binnen 7 dagen, vervelend meneer dat u de locatie niet kan bereiken, vervelend meneer dat u het pakket vanaf daar niet mee kan nemen, nee de verzendkosten krijgt u niet terug van ons als het retour gaat. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?![]()
Pfff. Een klacht indienen kan ook niet zonder een stomme bot en een miljard vragen. Ik denk niet dat ik een tientje van ze terug krijg.... Ik kan me niet herinneren dat een bedrijf mij eerder zo woest heeft gekregen... ik pik dit niet, linksom of rechtsom gaat PostNL betalen. Als het niet m'n tientje is dan maar een vervangende brievenbus... het is toch die tijd van het jaar dat het hier in de buurt barst van de kinderen die met vuurwerk dingen opblazen, ik hoef het niet eens zelf te doen(flauw en kwalijk weet ik, maar ik voel me echt zwaar genaaid en sta met de rug tegen de muur).
Voortaan toch maar alles thuisbezorgen, dan hoef ik hooguit maar 100 meter te lopen
Tip: verander zelf vooraf nooit wat aan de levering, dan is de kans groot dat ze het alsnog bij een van je buren leveren. Ik woon op 1 minuut van een pakketpunt af maar de bezorger heeft zijn eigen pakketpunt aan het eind van de route waar hij alles dumpt als je niet thuis bent en dat is 15 minuten verder voor mij. Alleen daarom al probeer ik steeds minder online te bestellen want ze komen altijd precies op mijn niet-thuiswerkdagen door eerdere vertragingen..
Helaas hier ook. Soms zie ik een pakketje liggen (niet voor mij) en dan in de avond hangt er een briefje van waar is mijn pakket? Dat is dus ook meegenomen door een andere bewoner of door iemand buitenaf als je entree ramen bevat waardoor je van buiten af kan zien of er pakketjes in de hal liggen.. zo triest, die lopen gewoon met iemand mee naar binnenHBSVDK schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:22:
Ach mijn pakket (A-frame Bf deal) hebben ze laatst in de gallerij gedropt. Paar uur later bij thuiskomst natuurlijk verdwenen. Ik woon dan ook wel wat in een dubieuze flat. Wel als zijnde overhandigd aan klant weggeboekt.
ik ben gelukkig niet de enigste hierin, elke keer als ik iets op lego.com bestel gaat het fout, een koerier heeft zelfs de eifeltoren ontvreemd (zogenaamd afgeleverd zelf handtekening gezet) pakketjes al aan de andere kant van het land moeten ophalen, pakketjes die de trappenhal in de flat ingelazerd worden, soms weken moeten wachten zonder enige zinnigs iets uit customer rservice._Dune_ schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:17:
[...]
DPD? Hebben ze de doos toevallig gewoon voor de voordeur gezet? Dat flikken ze hier ook steeds en dat is niet iets regio gebonden. Een collega van mij welke zo'n 100 kilometer van mij vandaan woont heeft dezelfde ervaringen. Ik zou het melden bij DPD en leverancier, laten ze het maar gaan vergoeden (omruilen voor een onbeschadigd product). Doe er in ieder geval aub melding van... misschien dat DPD dan eens klanten gaat verliezen (Lego is inmiddels een andere koeriersdient aan het overwegen heb ik begrepen).
Mijn ervaringen en die van mijn collega met DPD:
* Lego dozen geplet aangekomen.
* Dure Lego sets gewoon bij de voordeur dumpen.
* Lego sets op komtpleet verkeerde adressen afleveren
* Lego sets afgeleverd bij pickup point, met onmogelijke openingstijden.
* Lego set laten afleveren in een pakketkluis, een week achter DPD aan moeten zitten voordat ik (net op tijd) de code voor de kluis heb mogen ontvangen.
Persoonlijk bestel ik alleen nog bij Lego (of leveranciers welke DPD gebruiken) als het om een echt goede aanbieding gaat of iets unieks. DPD ben ik persoonlijk echt zat, support is ook werkelijk waardeloos en kan eigenlijk nooit iets voor je doen. Met geen enkele andere koerier zoveel problemen gehad.
nu ook weer met de Endurance, en uit customer service komt letterlijk de woorden " geen idee "

hier nog steeds niks binnen, hij staat alweer een tijdje op "in transit"
Hallo! Ik vroeg mij af of iemand bekend is met de webshop deblokkenkoning.nl ? Ik kan namelijk nergens reviews over dit bedrijf vinden. Iemand ervaring?
Zou vooral klagen bij de afzender (die is verantwoordelijk/opdrachtgever voor de verzending).
Overigens hier geen klachten over DPD, maar zoals eerder ook ter sprake is gekomen ligt het vaak aan de lokale bezorger. N = 1 maar hier steekt die echt boven DHL uit.
Een standaard webshopontwerp met generieke placeholderteksten, geen KvK nummer te vinden, geen algemene voorwaarden (alleen 'servicevoorwaarden'), reviews waarvan niet is te verifiëren dat ze echt zijn, een onwaarschijnlijk groot aanbod (met o.a. losse steentjes, t-shirts en zeldzame sets waarvan sommige EOL - waarschijnlijk een catalogusbestand dat ze ergens vandaan hebben gehaald), en op het opgegeven adres zit een zonnestudio.mazzel55 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 22:16:
Hallo! Ik vroeg mij af of iemand bekend is met de webshop deblokkenkoning.nl ? Ik kan namelijk nergens reviews over dit bedrijf vinden. Iemand ervaring?
An sich zou dat laatste nog te verklaren zijn (een ondernemer die het erbij doet), maar bij elkaar opgeteld zijn het meerdere rode vlaggen.
Ze bieden wel creditcard als betaaloptie aan dus je zou een gokje kunnen wagen, maar het lijkt mij gewoon een nepwinkel te zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Tc99m op 12-12-2024 09:36 ]
scintillating
Wel een Thaise massage-salon op dat adres, inclusief happy ending. Duidelijk iemand die het 'erbij' doet. Ik verwacht eerlijk gezegd niet, dat hij zelf alle sets in voorraad heeft, maar een dozenschuiver is. Áls het al een daadwerkelijke shop is. Ik zou zelf ook terughoudend zijn, om hier wat te bestellen..Tc99m schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:29:
[...]
Een standaard webshopontwerp met generieke placeholderteksten,
Dank jullie wel! Ik heb er ook mijn twijfels bij dus durf het inderdaad niet aan te bestellen.
Dat dit adres op de website staat wil niet zeggen dat deze shop daar ook daadwerkelijk gevestigd is, er kan ook gewoon een willekeurig adres zijn gebruikt om een vals gevoel van vertrouwen te creëren.Makaja schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:13:
[...]
Wel een Thaise massage-salon op dat adres, inclusief happy ending. Duidelijk iemand die het 'erbij' doet. Ik verwacht eerlijk gezegd niet, dat hij zelf alle sets in voorraad heeft, maar een dozenschuiver is. Áls het al een daadwerkelijke shop is. Ik zou zelf ook terughoudend zijn, om hier wat te bestellen..
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat deze shop überhaupt bestaat. Het assortiment is gewoon onmogelijk, er staan ook allemaal random artikelen tussen zoals shirts, kleine polybags die bij tijdschriften horen, etc. Ze hebben gewoon een onlline catalogus van LEGO zelf of een andere webshop uitgelezen en integraal op hun shop gezet. Bij iedere aankoop krijg je standaard 'eerste aankoop korting' om je te verleiden om geld over te maken, nog zo'n rode vlag.
scintillating
Ik heb het idee dat dit zo'n knakker is die van allerlei bedrijfjes start onder het motto van 'throw enough shit at the wall and some of it will stick', zeg maar.Karp schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:59:
Gek genoeg, ze staan wel in de KvK, en ook met dit adres. Maar ook met zonnepanelen 🤔
Onlangs met black friday de Lego Ferrari SP3 besteld bij bol.com. Deze week pas laten bezorgen ivm afwezigheid. Wat doen ze...er zit geen bruine stevige Lego omdoos meer om en stoppen de Lego doos in een veels te grote bol.com doos, zonder enige opvulling! en zo verstuurd. Gevolg. Lego doos is tijdens transport lekker gaan schuiven, krassen etc. De mooie rode Lego doos is dus beschadigd, gelukkig licht.. Zo ga je toch niet om met dure sets. Waarom verwijderen ze de Lego omdoos. het past immers makkelijk in de grote bol.com doos. Onbegrijpelijk. Iemand ook de Ferrari bij bol besteld en is die wel in een omdoos geleverd?
Blijkbaar leven die Denen in een andere tijdzone, ik kan die Tudor nu niet bestellen. We zien morgen wel.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Meestal om één uur dacht ik.aReaRe schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:21:
Blijkbaar leven die Denen in een andere tijdzone, ik kan die Tudor nu niet bestellen. We zien morgen wel.
Verder iedereen de beste wensen! Op veel mooie bouwwerken en bouwplezier!
Voorheen ook gewoon om 00:01 kunnen bestellen, dit jaar nietSvenVis schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:24:
[...]
Meestal om één uur dacht ik.
Verder iedereen de beste wensen! Op veel mooie bouwwerken en bouwplezier!
[ Voor 10% gewijzigd door redfoxert op 01-01-2025 00:34 ]
Ik zat er ook al klaar voor, maar nog niet bestelbaar.
Twee jaar geleden bestelde ik de jazz club, kon toen iig ook pas vanaf 1 uur besteld worden. Museum vorig jaar volgens mij ook. Anyway, als we morgenochtend wakker zijn zal het vast goedkomen!redfoxert schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:33:
[...]
Voorheen ook gewoon om 00:01 kunnen bestellen, dit jaar nietEr stond eerder "binnenkort op 04-01-2025" en nu staat er "binnenkort"
Haha goeie hobby van ons wel, ik ging om 00:01 toen de champagne werd open gemaakt ook al kijken 😂
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Donstil schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 00:46:
Haha goeie hobby van ons wel, ik ging om 00:01 toen de champagne werd open gemaakt ook al kijken 😂
:strip_exif()/f/image/wkrxXXY54whEA4Uw9bmrsxqm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had net ook die melding over de wachtrij. Nu niet meer, maar ik kan em nog steeds niet bestellen.
Idem hier, ik had net ook die melding over de wachtrij. Nu niet meer, maar ik kan het nog steeds niet bestellen.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Via deze link is de Tudor corner al te bestellen: https://www.lego.com/en-nl/cart?product=10350
hier is het zo te zien ook gelukt
beste wensen alle bouwers!
beste wensen alle bouwers!
Bestelling is geplaatst, die ga ik pas bouwen na voltooien Ghostbusters en het Museum. Moet eerst nog wat afbreken om wat ruimte te maken.
Zin in.
Zin in.
hej de gratis Toekan is weg
Ik zou het doen!
Komt niet in aanmerking in combinatie met de modularrammes schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 01:17:
hej de gratis Toekan is weg
Kiosk hier en manchetknopen geloof ikschumi1986 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 01:19:
[...]
Komt niet in aanmerking in combinatie met de modular
Ik had willen wachten tot ie ergens in de aanbieding zou komen, maar fuck it. Was nog wakker dus maar besteld, inclusief de kiosk en de geluksknopen, wat dat ook mogen zijn. Die 13e maand moet toch ergens naartoe.
Eerste modular, ben benieuwd!
Nomen nescio
Na de eerste ben je verslaafd als het goed isBra-Jo schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 01:37:
Ik had willen wachten tot ie ergens in de aanbieding zou komen, maar fuck it. Was nog wakker dus maar besteld, inclusief de kiosk en de geluksknopen, wat dat ook mogen zijn. Die 13e maand moet toch ergens naartoe.

* aReaRe sinds de dierenwinkel, niet alles staat (gebrek aan ruimte)
Pff, wel een dilemma hoor. Ik vind het Tudor hoekpand erg leuk en ga hem vast een keer kopen, maar 230 euro is wel een smak geld. Ik kan beter op een aanbieding wachten, maar juist die kiosk vind ik ook wel erg leuk en zou ik er graag bij willen. Dilemma’s.
Gewoon later kopen als de set in de aanbieding is en de kiosk koop je ws voor 15 euro op Marktplaats/Bricklink of zo.Kerngezond schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 03:26:
Pff, wel een dilemma hoor. Ik vind het Tudor hoekpand erg leuk en ga hem vast een keer kopen, maar 230 euro is wel een smak geld. Ik kan beter op een aanbieding wachten, maar juist die kiosk vind ik ook wel erg leuk en zou ik er graag bij willen. Dilemma’s.
Vind deze modular ook wel mooi maar aan de andere kant heb ik Assembly Square nog ongeopend in de doos liggen

[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 01-01-2025 11:29 ]
Nou, hier de Tudor Corner en de Donut-truck ook besteld vannacht. Na de “lange avond” (🍻) was het nog redelijk lastig. Eerst bestelde ik zonder iets voor een familielid mee te bestellen, dus moest ik mijn order annuleren. Daarna opnieuw besteld, maar toen stond dat extra product twee keer op de orderbeschrijving, waardoor ik wederom moest annuleren. De derde keer was scheepsrecht, en is het uiteindelijk wel gelukt
Wanneer kunnen we dat ding nou verwachten, morgen versturen en dan vrijdag in huis?

Wanneer kunnen we dat ding nou verwachten, morgen versturen en dan vrijdag in huis?
Vannacht tudors corner helemaal vergeten te bestellen door de alcohol.. zojuist gewoon kunnen bestellen gelukkig. Zal wel volgende week komen.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
De tijden dat iets snel weg is, zijn wel een beetje voorbij.
Ik zou het doen!
Ook direct besteld, want ik moest en zou natuurlijk de kiosk erbij
Zie brickwatch.Boerenlater schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:57:
Waar kan je het beste de FW14B bestellen?
[ Voor 21% gewijzigd door Gim op 01-01-2025 18:39 ]
Gaat onze order er nou vandaag uit zodat we die morgen ontvangen, of hoe snel gaat dat normaal?
Alles tussen een paar werkdagen en anderhalve week is normaal bij S@HDonstil schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:47:
Gaat onze order er nou vandaag uit zodat we die morgen ontvangen, of hoe snel gaat dat normaal?
😳vhal schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 18:44:
[...]
Alles tussen een paar werkdagen en anderhalve week is normaal bij S@HEn dan heb ik het gedoe met DPD-verzending nog niet eens meegenomen....
Hier heb ik nu een tracking code gekregen van DPD. Ik heb wel de snelle verzendmethode gekozen.
Jaloers! Normale verzending maar nog niks gekregenBritske schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 19:35:
Hier heb ik nu een tracking code gekregen van DPD. Ik heb wel de snelle verzendmethode gekozen.
Hij is er!Pendora schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 08:23:
[...]
Jaloers! Normale verzending maar nog niks gekregen
Hier ook, vannacht een email dat het allemaal wat langer dan normaal duurt.. dus we wachten maar af.Pendora schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 08:23:
[...]
Jaloers! Normale verzending maar nog niks gekregen
Wilde het hier ook net posten. Zelfde mail gekregenkizke schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 06:44:
[...]
Hier ook, vannacht een email dat het allemaal wat langer dan normaal duurt.. dus we wachten maar af.
Hier ook maar inmiddels ook een tracking nummer.Pendora schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 09:16:
[...]
Wilde het hier ook net posten. Zelfde mail gekregen
Ik helaas nog niet. Zie nu ook dat als je hem nu wilt bestellen het al naleveren is en de Kiosk is al weg. Hoop dat ze voor mij nog wel gereserveerd waren.redfoxert schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 11:35:
[...]
Hier ook maar inmiddels ook een tracking nummer.
Kijk even bij jouw bestselling, als de kiosk daar weergegeven wordt, Dan ga je hem gewoon ontvangen.Pendora schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:20:
[...]
Ik helaas nog niet. Zie nu ook dat als je hem nu wilt bestellen het al naleveren is en de Kiosk is al weg. Hoop dat ze voor mij nog wel gereserveerd waren.
Ooh echt, hoe laat besteld?redfoxert schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 11:35:
[...]
Hier ook maar inmiddels ook een tracking nummer.
Mijn daadwerkelijke order was 02:30 oid.
Uurtje eerder, 01:27Donstil schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 23:26:
[...]
Ooh echt, hoe laat besteld?
Mijn daadwerkelijke order was 02:30 oid.
Oké mijn 02:30 order is zojuist ook verstuurd.
Hetzelfde voor mijn 7:00 orderDonstil schreef op maandag 6 januari 2025 @ 11:31:
Oké mijn 02:30 order is zojuist ook verstuurd.
Hier net na 01:00 besteld op 1 januari 2025 en nu in huis 
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BrMoEkjUTQB5R3rQ6n4gqZgD.jpg?f=user_large)