oude script werkt niet meer zoals postman hierboven heeft beschreven.
heb het oude script ook gebruikt en laatste keer werkte het idd niet meer.
Als je de post van postman leest moet je eruit komen wat nog wel mogelijk is. (het naar voren halen van de "ADD TO CHART" knop)
Gaat volgens mij over dit stukje,
Er is een add to cart knop, maar die werkt niet, wat is er aan de hand? / De ReCaptcha gaat direct/succesvol, maar ik kan toch niets aan mijn mandje toevoegen, waarom?
Sinds vrijdag 16 april maakt Digital River/AMD gebruik van een geavanceerde fingerprint service. Dit controleert of je daadwerkelijk een levend persoon met een geldige browser bent. Denk dit script van niet, of laad het totaal niet, dan kun je ook niet bestellen. Helaas heeft dit er al bij een aantal mensen voor gezorgd dat ze de hele drop lang gefrustreerd aan het rond klikken waren.
Hier wat tips om te zorgen dat het wel lukt:
• Gebruik geen AdBlock of andere manieren (zoals PiHole) om tracking/fingerprint te blokkeren, of whitelist in ieder geval de AMD website.
• In geval van Firefox: schakel de anti-tracking, anti-fingerprint en eigenlijk alles uit. Dit kan ook in een private modus trouwens.
• Accepteer alle cookies van AMD. Ja, hier zitten ook weer allerlei tracking rommel in, maar je hebt de keuze tussen een GPU kopen of geen data afgeven.