Bestellen op AMD (met script)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 27.811 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-05 21:08
Iemand een manier waarbij je paypal kan automatiseren? Bij AMD heb je die payment popup, hoe run je daar javascript op? is het mogelijk op extensies zoals Tempermonkey daar toegang tot te geven ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poebes
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-03 19:28
Weet iemand wat een blauw bolletje met een witte "2" erin betekent links voor de teksten van Card Orderer in de Chrome Console? Bvd!

[ Voor 18% gewijzigd door Poebes op 14-04-2021 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 13:49
Poebes schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:30:
Weet iemand wat een blauw bolletje met een witte "2" erin betekent links voor de teksten van Card Orderer in de Chrome Console? Bvd!
Lijkt dat de output tweemaal hetzelfde geweest is. Ken dit specifieke script niet, maar gok dat als je het vaker zou doen dat nummer verder zal oplopen.

Edit: heb je toevallig ook de hele tekst die je te zien krijgt? Want alle output begint dus met 'Card Orderer'...

[ Voor 12% gewijzigd door Postman op 14-04-2021 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
let productId = '<product id>';
let notSnd = new Audio("https://mobcup.net/d/uuq1odwo/mp3");
function notificationSound() {
    notSnd.play();
}
let errSnd = new Audio("https://mobcup.net/d/iqjowaoh/mp3");
function errorSound() {
    errSnd.play();
}
console.log("Card-orderer: Waiting for the right moment...");
let now = new Date();
let seconds = (3 - now.getSeconds() + 60) % 60;
window.setTimeout(() => {
    console.log("Card-orderer: Found the right moment.");
    window.setInterval(() => {
        console.log("Card-orderer: Trying to add card to cart.");
        jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/' + productId).then((response) => {
            if (response[4].command == "announce" && response[4].text == "Product added to cart.") {
                console.log("Card-orderer: Card added to cart.");
                notificationSound(); let regex = /\/en\/direct-buy\/checkout\/payment\/[0-9]+\/nl/;
                let cartUrl = response[7].data.match(regex)[0]; window.setTimeout(() => {
                    window.location.href = cartUrl;
                }, 1000);
            } else {
                console.log("Card-orderer: Couldn't add card to cart.");
            }
        }).catch(() => {
            console.log("Card-orderer: Error while trying to add card to cart.");
            errorSound();
        });
    }, 30 * 1000);
}, seconds * 1000);

offtopic:
Echt zo'n hekel aan oneline script code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23-04 13:26
Zojuist even getest en het lijkt er op dat het werkt. Hoewel er niets in stock is op het moment maar volgens mij geeft ie terug wat ie zou moeten doen in dit geval.

Wat ik mij afvraag, met het oog op kansen spreiden, kun je ook meerdere tabs open hebben staan en in elk tab een script laten draaien die aast op een andere kaart of gaat dat niet werken?

An unexpected error has occurred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-05 16:38
dakari schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:06:
Zojuist even getest en het lijkt er op dat het werkt. Hoewel er niets in stock is op het moment maar volgens mij geeft ie terug wat ie zou moeten doen in dit geval.

Wat ik mij afvraag, met het oog op kansen spreiden, kun je ook meerdere tabs open hebben staan en in elk tab een script laten draaien die aast op een andere kaart of gaat dat niet werken?
Haha het hele proces afronden voor 1 kaart is al een ellende laat staan voor meerdere. Maar je kunt het altijd proberen ;) volgens mij checkt AMD op meerdere orders per persoon.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakari
CHKYBSTRD schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:11:
[...]

Haha het hele proces afronden voor 1 kaart is al een ellende laat staan voor meerdere. Maar je kunt het altijd proberen ;) volgens mij checkt AMD op meerdere orders per persoon.
Haha, ja dat weet ik dat het ellende is. Elke week kom ik daar weer achter.
Ik hoef er ook niet direct meerdere tegelijk, eentje is op zich voldoende en ik ben momenteel op een punt aangeland dat het met niet zoveel meer uitmaakt welke het wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:11
Ik zou dan op zijn minst even een andere sessie starten. Dus bijv chrome en chrome incognito. Dat werkte vroeger, toen we nog kaartjes voor festivals etc konden kopen, wel altijd erg goed voor het verhogen van je kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poebes
  • Laatst online: 31-03 19:28
Postman schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:53:
[...]

Lijkt dat de output tweemaal hetzelfde geweest is. Ken dit specifieke script niet, maar gok dat als je het vaker zou doen dat nummer verder zal oplopen.

Edit: heb je toevallig ook de hele tekst die je te zien krijgt? Want alle output begint dus met 'Card Orderer'...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6xMILlWyUUKvxG_bnfCy6TKTDU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OR9o9uHHj5CHyjBNXMp6HGXR.jpg?f=fotoalbum_large

Ik bedoel die blauwe bolletjes links van de tekst 'Card orderer'. Soms staat het er wel en soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Poebes schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:40:
[...]

[Afbeelding]

Ik bedoel die blauwe bolletjes links van de tekst 'Card orderer'. Soms staat het er wel en soms niet.
Dan is er in dit geval tweemaal dezelfde tekst geweest zonder andere tekst tussendoor. Zou er verder geen aandacht aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-02 10:36
Gisteren deed hij het nog

Maar krijg nu deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TA1vPlekn3UeKtpx160t4puEu5s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m5yoG8wMdAD17zQULDd4wigM.png?f=user_large

[ Voor 87% gewijzigd door assassin85 op 14-04-2021 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
Ik zou het eigenlijk alleen testen op beschikbare producten..... (Nu dus niet, geen producten beschikbaar....)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-04 21:01
Dit zou gewoon moeten kunnen. Wel kan dit natuurlijk gevolgen hebben voor de kans op een cookieban. Het zou zelfs op 1 pagina moeten kunnen, alleen gaat dat in de huidige versie mis door de variabele die dubbel is gedefinieerd, dus is daar wel een kleine wijziging in het script voor nodig.

(Het zou moeten werken op een pagina als je
code:
1
(() => {
aan het begin van het script toevoegt en
code:
1
})()
aan het einde. Dit schrijf ik wel uit de losse hand, dus het zou moeten werken, maar ik heb het niet getest en weet het dus niet helemaal zeker.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
Poebes schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:40:
[...]

[Afbeelding]

Het is zoals @Postman zegt: dan is er twee keer de zelfde output geweest zonder iets anders tussendoor en het is niet heel belangrijk, hij doet het gewoon. De bolletjes zijn een feature van je browser.

Wel op zich interessant, want wat ik vermoed is dat dan het antwoord op de eerste request er zo lang over deed dat de volgende call werd verzonden voordat het eerste antwoord terug is. Dit gebeurd echter wel heel consistent steeds in paren, dus het zou best eens zo kunnen zijn dat je bewust langzamer antwoord krijgt omdat je veel requests doet. Maar dat is natuurlijk maar een beetje raden vanuit mijn kant, en er kan dus ook iets heel anders aan de hand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
qmarrr schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:14:
Ik zou het eigenlijk alleen testen op beschikbare producten..... (Nu dus niet, geen producten beschikbaar....)
Naja, uiteindelijk zet je hem natuurlijk aan tegen een product dat nog niet in stock is, en waarvan je hoopt dat hij snel wel in stock komt, dus moet hij het ook doen op een product dat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
assassin85 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:11:
Gisteren deed hij het nog

Maar krijg nu deze foutmelding:

[Afbeelding]
Ja, het lijkt er op dat er net iets is gewijzigd is aan de kant van AMD. Ik zal eens kijken of ik dit makkelijk kan oplossen.

Ik was net al helemaal verbaasd dat er ineens een geluidje in mijn kamer afspeelde. Ik had het script per ongeluk nog aan staan, en herkende het geluidje niet (omdat ik eerder een ander geluidje gebruikte), en ik had eerst echt geen enkel idee waar het vandaan kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat

Breaking news

Op dit moment is de reCAPTCHA bij het toevoegen aan de winkelmand weer terug dus dat betekent dat het script het niet doet en dat dit ook niet zomaar op te lossen is.

(Toen dit twee weken geleden ook zo was, ben ik wel bezig geweest met een alternatief script, maar dat werkt volgens mij op z'n best minder goed. En ik heb het toen niet bij een echte bestelling kunnen testen omdat de CAPTCHA weer weg was toen er echte kaarten beschikbaar kwamen. Misschien dat ik daar nog iets van deel, maar dan wordt dat waarschijnlijk pas na de drop morgen (op zijn vroegst), en ik beloof nog niks.)

[ Voor 53% gewijzigd door GreatMagicalHat op 14-04-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
GreatMagicalHat schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:43:

Breaking news

Op dit moment is de reCAPTCHA bij het toevoegen aan de winkelmand weer terug dus dat betekent dat het script het niet doet en dat dit ook niet zomaar op te lossen is.

(Toen dit twee weken geleden ook zo was, ben ik wel bezig geweest met een alternatief script, maar dat werkt volgens mij op z'n best minder goed. En ik heb het toen niet bij een echte bestelling kunnen testen omdat de CAPTCHA weer weg was toen er echte kaarten beschikbaar kwamen. Misschien dat ik daar nog iets van deel, maar dan wordt dat waarschijnlijk pas na de drop morgen (op zijn vroegst), en ik beloof nog niks.)
Dit is wel een vervelende wijziging. Het is ook ongezond traag momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
ik zie de recaptcha keyu wel. alleen waar zal het naar toe gestuurd moeten worden ? hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgs19
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11-2021
GreatMagicalHat schreef op woensdag 14 april 2021 @ 20:22:
[...]

Dit zou gewoon moeten kunnen. Wel kan dit natuurlijk gevolgen hebben voor de kans op een cookieban. Het zou zelfs op 1 pagina moeten kunnen, alleen gaat dat in de huidige versie mis door de variabele die dubbel is gedefinieerd, dus is daar wel een kleine wijziging in het script voor nodig.

(Het zou moeten werken op een pagina als je
code:
1
(() => {
aan het begin van het script toevoegt en
code:
1
})()
aan het einde. Dit schrijf ik wel uit de losse hand, dus het zou moeten werken, maar ik heb het niet getest en weet het dus niet helemaal zeker.)
Bij mij werkt het script inderdaad ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1598948

ik denk ook inderdaad dat er iets veranderd is, ik kan wel manueel iets in mijn karretje steken, maar niet via het script

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-11-2021
https://addons.mozilla.or...ferral&utm_content=search

is deze add-on niet op 1 of andere manier te combineren met het script.
hij werkt iig wel op de site om captchas aromatisch in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
tukkerland schreef op woensdag 14 april 2021 @ 22:57:
https://addons.mozilla.or...ferral&utm_content=search

is deze add-on niet op 1 of andere manier te combineren met het script.
hij werkt iig wel op de site om captchas aromatisch in te vullen
Denk dat je zelf wel sneller bent hoor. Maar bij de script proberen zo min mogelijk hand werk te doen..... alles moet automatisch.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland
qmarrr schreef op woensdag 14 april 2021 @ 23:00:
[...]

Denk dat je zelf wel sneller bent hoor. Maar bij de script proberen zo min mogelijk hand werk te doen..... alles moet automatisch.... :P
ik bedoel of deze addon niet werkzaam in het script geschreven kan worden.
zelf echt weinig ervaring met scripts schrijven dacht beetje mee denken kan geen kwaad ik wil ook een videokaart voor normale prijs kwam iets te laat achter deze thread 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Het omzeilen is volgens de voorwaarden van dit forum niet toegestaan.

Daarbij is dit een audio solver en Google geeft je al snel geen audio resultaten meer bij herhaaldelijk gebruik. Aangezien de frequentie van dit script hier op 3 seconden zit ben je binnen een paar minuten wel klaar en kun je voortaan de vele extra plaatjes gaan doen omdat Google je als een bot ziet.

Hier verder over discussiëren lijkt mij dan ook zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:20
Als het vandaag iemand gelukt is om zijn/haar kaart te kopen op de AMD site zou die dan ook een poging willen doen om voor mij een 6700XT te bestellen? Want ik moet namelijk weer eens op donderdag van 14:00 tot 23:00 werken, en volgende week ook. }:|

Ik weet dat de kans om 2 kaarten te kunnen kopen klein is maar misschien heeft iemand geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:54
tukkerland schreef op woensdag 14 april 2021 @ 23:19:
[...]

ik bedoel of deze addon niet werkzaam in het script geschreven kan worden.
zelf echt weinig ervaring met scripts schrijven dacht beetje mee denken kan geen kwaad ik wil ook een videokaart voor normale prijs kwam iets te laat achter deze thread 8)7
Welkom tukkerland (registratie 18 maart 2021) op tweakers.net en 2 reacties in dit topic.

Zodra je kaart binnen hebt zou je dan je ervaringen willen delen op ons forum. :) AMD Navi 2x (RX6000) Ervaringen Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-05 22:02

Zou ik niet doen, had vorige week een 6800(xt?) en 6700xt in mijn winkelmand op die manier. Echter is de site zo overbelast dat het niet lukt er 1 uit te gooien vervolgens...
2 verschillende browsers. (chrome en Edge) kan wel.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
Zou ook niet te vaak gaan refreshen van uit 1 IP. Zometeen heb je een IP ban te pakken en moet je 3 4 min wachten.... En dan is alles al weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:37

Case_C

[Team Carrack]

qmarrr schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:35:
Zou ook niet te vaak gaan refreshen van uit 1 IP. Zometeen heb je een IP ban te pakken en moet je 3 4 min wachten.... En dan is alles al weg
Net in 40 min tijd totaal 160x gerefreshed, nu inderdaad een IP-ban binnen.
Ben benieuwd of dat inderdaad na een paar minuten weer opgeheven word.

Duurt tegenwoordig een uurtje.

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 15-04-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11
of je verwijderd je cookies :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
dat is niet de IP ban. dat cache legen enz komt voor de ip nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
Postman schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:58:
offtopic:
Echt zo'n hekel aan oneline script code...
En terecht! Ik had het ook zeker niet op één regel geschreven, maar om de kans op problemen met het kopiëren en plakken in de console te minimaliseren had ik het aan het einde toch maar op één regel gezet. (Of het echt nodig was is natuurlijk maar net de vraag...) Ook ging ik er eigenlijk wel vanuit dat iedereen die serieus met de code bezig zou gaan wel overweg zou kunnen met een code formatter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakari
Cyriel85 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:15:
[...]

Zou ik niet doen, had vorige week een 6800(xt?) en 6700xt in mijn winkelmand op die manier. Echter is de site zo overbelast dat het niet lukt er 1 uit te gooien vervolgens...
2 verschillende browsers. (chrome en Edge) kan wel.
Het was maar een idee. :P
Wellicht toch beter op 1 kaart gokken.

Ook vanwege een dreigende IP ban want het aantal refresh acties op je IP gaan natuurlijk ook omhoog dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
Update: Ik heb een tweede script gepost, dat minder goed werkt, maar doordat het script niks aan het mandje toevoegt heeft het geen last van de CAPTCHA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dee2me
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-05 21:35
GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:00:
Update: Ik heb een tweede script gepost, dat minder goed werkt, maar doordat het script niks aan het mandje toevoegt heeft het geen last van de CAPTCHA.
Let op, dat script is gelocaliseerd.
Ik zit bv op mijn werkcomputer dia via duitsland gaat en dan ga je nooit resultaat krijgen.
Bij het vorige script handelde de site dit zelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-05 23:53

Hupske

AFCA

GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:00:
Wat doet script dan wel? Checkt alleen beschikbaarheid? En dan moet je zelf op Add to cart klikken en captcha invoeren?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hupske schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:07:
[...]
Wat doet script dan wel? Checkt alleen beschikbaarheid? En dan moet je zelf op Add to cart klikken en captcha invoeren?
Ik zou zeggen probeer het eens met de 3900X die momenteel wel beschikbaar is bij AMD :D dan zie je direct wat het script doet.

Naja beschikbaar.. er is een add to card knop :+

Edit: kan het antwoord ook wel verklappen voor je. Er wordt alleen geluid afgespeeld, je moet daarna zelf add to card + Captcha + paypal uiteraard uitvoeren.

[ Voor 22% gewijzigd door stin00 op 15-04-2021 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

stin00 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:10:
[...]

Ik zou zeggen probeer het eens met de 3900X die momenteel wel beschikbaar is bij AMD :D dan zie je direct wat het script doet.

Naja beschikbaar.. er is een add to card knop :+
Nee, website is weer in onderhoud. Dus niks is mogelijk om in je mand te krijgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
Hupske schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:07:
[...]

Dat staat vrij uitgebreid uitgelegd in beginpost van dit topic. Als je specifieke vragen hebt wil ik die best beantwoorden, maar we beginnen gewoon met zelf lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
dee2me schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:19:
[...]

Let op, dat script is gelocaliseerd.
Ik zit bv op mijn werkcomputer dia via duitsland gaat en dan ga je nooit resultaat krijgen.
Bij het vorige script handelde de site dit zelf af.
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland
Hupske schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:12:
[...]

Nee, website is weer in onderhoud. Dus niks is mogelijk om in je mand te krijgen ;)
je kunt wel het geluidje testen met die cpu. bij mij werkte het gekke gitaar geluidje wel.(of je daarna ook daatwerkelijk kunt bestellen weet ik niet)
ik denk dat er ook een beetje te veel mensen met scripts en autistisch de F5 knop in blijven drukken op de site zitten. dat de site het verkeer niet helemaal aan kan.
zeg maar een wij willen videokaart ddos aanval XD

en magicalhat je bent een god _/-\o_ als mensen hier vandaag een kaart weten te fixen door jou
hopelijk ben ik er 1 van want de rx 470 die ik op V&A heb gefixst laatst is niet echt toereikend voor zware games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 13:45
@GreatMagicalHat Eerst even gezegd hebben: dat het top is dat je zo'n script gemaakt hebt en deelt!

Wat ik echter niet begrijp is welk script nu te gebruiken? de XHR of de iFrame? (of beide :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
invine schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:41:
@GreatMagicalHat Eerst even gezegd hebben: dat het top is dat je zo'n script gemaakt hebt en deelt!

Wat ik echter niet begrijp is welk script nu te gebruiken? de XHR of de iFrame? (of beide :P )
Als de ReCaptcha er is de iframe, anders de XHR versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Postman schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:42:
[...]

Als de ReCaptcha er is de iframe, anders de XHR versie.
En je weet pas al de ReCaptcha er is als de kaarten beschikbaar zijn neem ik aan? Aangezien je nu nog niks in je winkelmandje kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 31-05 21:38

YES

Moderator General Chat
Heb de TS met interesse gelezen en ik ga ook maar een poging doen. @GreatMagicalHat bedankt voor de gedane moeite en het delen van je scripts! Ik gebruik trouwens het XHR Call script, het iFrame script geeft bij mij errors.

Ik ben benieuwd! Donderdag rond 17 uur is normaal toch een drop van nieuwe kaarten, las ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
invine schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:43:
[...]

En je weet pas al de ReCaptcha er is als de kaarten beschikbaar zijn neem ik aan? Aangezien je nu nog niks in je winkelmandje kan plaatsen.
De 3900X processor is beschikbaar momenteel, dus je zou het met die productcode kunnen testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat

Als er CAPTCHAs zijn bij het toevoegen aan de winkelmand, is alleen IFrame mogelijk. Als dit niet het geval is, werken allebei en heeft XHR de voorkeur. De meest recente informatie is dat er inderdaad een CAPTCHA is, dus zul je het moeten doen met het script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland

de XHR werkt zins gister avond niet meer omdat de captcha weer terug is.
en moet je de iframe gebruiken enige wat die doet is het kijken of de button om te kopen er is.
zo ja dan krijg je een gek gitaar geluidje te horen.
daarna moet je hem zelf in je cart doen door de captcha heen en dan net als bij alle online bestellingen afrekenen kun je doen met paypal of creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
YES schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:44:
[...]

De 3900X processor is beschikbaar momenteel, dus je zou het met die productcode kunnen testen!
Er is een knop, daar eindigt het ook mee. De website is in onderhoud modus, je kunt dus momenteel niets.

Gaat vrees ik op een herhaling van vorige week lijken want toen was het rond deze tijd ook al een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:15:
[...]

Dat staat vrij uitgebreid uitgelegd in beginpost van dit topic. Als je specifieke vragen hebt wil ik die best beantwoorden, maar we beginnen gewoon met zelf lezen.
Sorry. Had de vorige keer wel je script getest. En toen was de werking natuurlijk anders, want toen kwam er wel wat aan het mandje. Ik las het verder alleen dat je een 2e code had toegevoegd en niet opgemerkt aan je topicstart dat je ook de tekst nog volledig had aangepast. De wereld gaat soms te snel voor de mens :+

Nu met de captcha is het dus gewoon wachten op het geluidje en dan moet je zelf aan de slag. d:)b Daarbij ondersteunend kan je nu dus nog deze https://gist.github.com/P...f3b6709ba3a56665164f03978 gebruiken om ervoor te zorgen op productpagina dat ook echt de add to cart knop te vinden is.
Want je script kan geluidje geven, maar wellicht nog steeds niet de add to cart knop laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Postman schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:47:
[...]

Er is een knop, daar eindigt het ook mee. De website is in onderhoud modus, je kunt dus momenteel niets.

Gaat vrees ik op een herhaling van vorige week lijken want toen was het rond deze tijd ook al een drama.
Ah oké. Jammer. Ergens wel begrijpelijk want die pagina wordt waarschijnlijk bestookt door scripts en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:44:
[...]

Als er CAPTCHAs zijn bij het toevoegen aan de winkelmand, is alleen IFrame mogelijk. Als dit niet het geval is, werken allebei en heeft XHR de voorkeur. De meest recente informatie is dat er inderdaad een CAPTCHA is, dus zul je het moeten doen met het script.
Helder! Thanks :)

Ik krijg allemaal errors, maar dat is misschien omdat de website in onderhoud is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
YES schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:44:
Heb de TS met interesse gelezen en ik ga ook maar een poging doen. @GreatMagicalHat bedankt voor de gedane moeite en het delen van je scripts! Ik gebruik trouwens het XHR Call script, het iFrame script geeft bij mij errors.
(en @invine)

Er zit een script op de pagina dat het niet leuk vindt om in een iframe te draaien, en dat script wordt bij elke refresh uitgevoerd, dus zie je twee keer een DOMException langskomen per refresh. Dit script is niet essentieel (en is dus van AMD, niet van mij), dus deze fouten kun je negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icerus
  • Laatst online: 01-07-2024
Kan ik het iframe script op de achtergrond laten lopen? Of moet de pagina open blijven? En is het wachten op het geluidje of komt dit pas als de knop er echt is? Deze is vaak enkele minuten laten :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland
icerus schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:13:
Kan ik het iframe script op de achtergrond laten lopen? Of moet de pagina open blijven? En is het wachten op het geluidje of komt dit pas als de knop er echt is? Deze is vaak enkele minuten laten :x.
je kan de pagina wel rustig minimaliseren maar niet afsluiten want dan sluit je het script ook af.
en zou wel af en toe ffe kijken of die nog loopt heb zelf ook al 2x opnieuw moeten opstarten door de koekies

de knop moet er natuurlijk eerst zijn anders kan het script die natuurlijk ook niet zien en het geluidje komt na het script die heeft gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
icerus schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:13:
De pagina moet open blijven (maar het kan natuurlijk wel geminimaliseerd of in een niet-actieve tab draaien).

Dit script kijkt letterlijk op de pagina of hij de knop ziet staan. Voor meer dan dat moet je de CAPTCHA oplossen, en dat doet dit script niet. Er zit wel een trucje in dat is bedoeld om de caching mechanismes tegen te gaan, en hopelijk betekent dat dat de knop wel meteen verschijnt op de pagina, maar dat heb ik niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
tukkerland schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:29:
je kan de pagina wel rustig minimaliseren maar niet afsluiten want dan sluit je het script ook af.
en zou wel af en toe ffe kijken of die nog loopt heb zelf ook al 2x opnieuw moeten opstarten door de koekies
Hm.... hij speelt niet het andere geluidje af bij een cookieban? Dat was wel de bedoeling (maar niet heel goed getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icerus
GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:29:
[...]

De pagina moet open blijven (maar het kan natuurlijk wel geminimaliseerd of in een niet-actieve tab draaien).

Dit script kijkt letterlijk op de pagina of hij de knop ziet staan. Voor meer dan dat moet je de CAPTCHA oplossen, en dat doet dit script niet. Er zit wel een trucje in dat is bedoeld om de caching mechanismes tegen te gaan, en hopelijk betekent dat dat de knop wel meteen verschijnt op de pagina, maar dat heb ik niet kunnen testen.
Okay bedankt voor de feedback, had nog een vraagje hij refresht ook maar om de hoeveel seconden doet die dat? Ik ken niets van heel die code 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland
GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:31:
[...]

Hm.... hij speelt niet het andere geluidje af bij een cookieban? Dat was wel de bedoeling (maar niet heel goed getest)
nee dat andere geluidje heb ik niet gehoord maar het zou kunnen zijn dat ik sneller was dan het geluid ik heb de pagina op 2de scherm staan en was binnen 5 sec al bezig met opnieuw aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland
icerus schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:31:
[...]

Okay bedankt voor de feedback, had nog een vraagje hij refresht ook maar om de hoeveel seconden doet die dat? Ik ken niets van heel die code 8)7
window.location + '?anticache=' + Math.random();}, 30 * 1000);}, seconds * 1000);

dit is het laatste stukje van het script en daar staat het 30sec je kan zelf ook die 30 naar 20 of 40 kunnen zetten
zou wel oppassen met een te korte refresch want dan krijg je sneller een ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icerus
Daarom dat ik het vroeg, heb geen zin in een ban >.<

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerland
icerus schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:37:
Daarom dat ik het vroeg, heb geen zin in een ban >.<
snap ik daarom dat ik het er ook meteen als waarschuwing bij had gezet :)
zelf heb ik hem op 31 sec gezet zodat ik niet gelijk loop met alle andere mensen die dit script gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-05 14:47

Boost9898

www.brambenik.nl

@qmarrr rustig aan.

[ Voor 78% gewijzigd door Boost9898 op 15-04-2021 18:41 ]

Canon body: EOS R5
Canon lens: RF 24-70 f/2.8 L | EF 70-200mm f/2.8 L | EF 100mm f/2.8 IS Macro L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmarrr
@Boost9898 oke sorry

[ Voor 103% gewijzigd door qmarrr op 15-04-2021 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:29:
Correctie: in Chrome hoeft het niet de actieve tab te zijn. In Firefox is dit wel nodig, anders ontstaat gaat het (op een volgens mij onterechte manier) fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
Update (IFrame): het foutgeluidje bij een (cookie)ban werkte niet, dat is in deze versie opgelost. Het zelfde geluidje speelt ook als je een vreemde regel in Firefox overtreed (dit heb ik nu verder onderzocht, maar is ook lastig te onderscheiden van een ban).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaahaaap
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 11:47
Ik krijg geen errors meer met de XHR variant. Werkt ie weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijn09
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04-2021
GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:00:
[...]

Correctie: in Chrome hoeft het niet de actieve tab te zijn. In Firefox is dit wel nodig, anders ontstaat gaat het (op een volgens mij onterechte manier) fout.
Welke link heb ik nodig voor een 6900 xt.. vorige week ook geprobeerd helaas niet gelukt. (Chrome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland
Thijn09 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:09:
[...]

Welke link heb ik nodig voor een 6900 xt.. vorige week ook geprobeerd helaas niet gelukt. (Chrome)
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374200/nl

di heb je nodig en de 5458374200 moet je plakken waar <product id> staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijn09
tukkerland schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:12:
[...]

https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374200/nl

di heb je nodig en de 5458374200 moet je plakken waar <product id> staat
ja dat is de site om meteen bij het product te komen dan F12 en dan welke script invullen? (site)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
aaahaaap schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:08:
Ik krijg geen errors meer met de XHR variant. Werkt ie weer?
Nope. Of eigenlijk: misschien, maar waarschijnlijk niet.

Hij geeft geen fouten omdat hij een "temporarily unavailable" antwoord krijgt. Als hij straks weer normaal antwoord krijgt vermoed ik dat dat antwoord weer met CAPTCHA zal zijn, maar het zou ook kunnen dat het zonder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaahaaap
GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:15:
[...]

Nope. Of eigenlijk: misschien, maar waarschijnlijk niet.

Hij geeft geen fouten omdat hij een "temporarily unavailable" antwoord krijgt. Als hij straks weer normaal antwoord krijgt vermoed ik dat dat antwoord weer met CAPTCHA zal zijn, maar het zou ook kunnen dat het zonder is.
OK, duidelijk. Bedankt! (ook voor het maken en delen van het script! :) )

[edit] Foutmelding is weer terug nu, blijkbaar zijn ze toch nog wat aan het sleutelen aan de site :?

[ Voor 9% gewijzigd door aaahaaap op 15-04-2021 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland
Thijn09 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:15:
[...]

ja dat is de site om meteen bij het product te komen dan F12 en dan welke script invullen? (site)?
als je op deze pagina bent moet je f12 indrukken en daar kun je het script laten lopen

https://www.amd.com/en/direct-buy/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijn09
Oke volgens mij werkt bij mij nu ook de scipt. Moet de pagina waarin de script openstaat op de desbetreffende Graphics kaart staan of overzicht pagina?
tukkerland schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:22:
[...]

als je op deze pagina bent moet je f12 indrukken en daar kun je het script laten lopen

https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Top , ik probeer al 4 weken een kaart te scoren, hoop dat dit eindelijk kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaahaaap
Thijn09 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:27:
Oke volgens mij werkt bij mij nu ook de scipt. Moet de pagina waarin de script openstaat op de desbetreffende Graphics kaart staan of overzicht pagina?
[...]

Top , ik probeer al 4 weken een kaart te scoren, hoop dat dit eindelijk kan helpen!
Nofi, maar lees gewoon even de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Krijg steeds een geluidje en dan Card-orderer: Error while trying to add card to cart. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
Tonymalony schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:39:
Krijg steeds een geluidje en dan Card-orderer: Error while trying to add card to cart. :/
Dat komt omdat je het script gebruikt dat niet met CAPTCHAs om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straat_Joekel
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-05 23:51
GreatMagicalHat schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:51:
[...]

Dat komt omdat je het script gebruikt dat niet met CAPTCHAs om kan gaan.
En welk script kan daar wel mee om? Is daar ook iets voor toevallig?

Excuus: ZIe startpost.

[ Voor 4% gewijzigd door Straat_Joekel op 15-04-2021 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerland
Straat_Joekel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:04:
[...]

En welk script kan daar wel mee om? Is daar ook iets voor toevallig?

Excuus: ZIe startpost.
daar is dat 2de script voor maar die geeft alleen aan dat er een koop button is en geeft dan een geluidje de rest moet je zelf doen
de info daarover vind je op de 1ste pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 20:42
of amd.com ligt er uit of ik ben geblokt. Ik gebruikte het iframe script

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaahaaap
Heb het idee dat het iframe script sneller daarvoor zorgt, wss omdat ie meer requests doet?

[ Voor 75% gewijzigd door aaahaaap op 15-04-2021 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatMagicalHat
aaahaaap schreef op donderdag 15 april 2021 @ 20:53:
Heb het idee dat het iframe script sneller daarvoor zorgt, wss omdat ie meer requests doet?
Dat zou best kunnen ja. In de iframe laad hij de hele pagina, en dat is inclusief alle bestanden die vanuit de pagina worden geladen, dus als ze requests tellen komt dat hoger uit.

Ik heb wel een idee hoe ik dat zou kunnen voorkomen, maar hoewel dat functioneel gezien grotendeels het zelfde is, is het technisch gezien weer heel anders, en dus veel werk, en ik weet nog niet of ik dat werk er in wil gaan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 06:36

M.I.G.

[like an alien]

Zie sinds gisteren nu de 6800XT en de 6800XT Midnight Black. Gisteren was het er volgens mij maar een van die twee te zien op de site. Productcode in openingspost is voor de midnight black dus anders.

5496921500 - 6800XT Midnight Black
5458374100 - 6800XT "normaal"

Prijs hetzelfde.

Vraag - was die midnight black nu een limited editie? Bedoel hiermee, als je meer kans wil maken op de 6800XT is het dan misschien beter de normale versie te kiezen of zal dat niet zoveel uitmaken (voorraad technisch gezien zou limited dus ook limited in voorraad moeten zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:15

scorpie

Supra Addict

M.I.G. schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:13:
Zie sinds gisteren nu de 6800XT en de 6800XT Midnight Black. Gisteren was het er volgens mij maar een van die twee te zien op de site. Productcode in openingspost is voor de midnight black dus anders.

Prijs hetzelfde.

Vraag - was die midnight black nu een limited editie? Bedoel hiermee, als je meer kans wil maken op de 6800XT is het dan misschien beter de normale versie te kiezen of zal dat niet zoveel uitmaken (voorraad technisch gezien zou limited dus ook limited in voorraad moeten zijn)?
De Midnight Black versie staat er sinds z'n introductie op 7 april op de site, met (nagenoeg) altijd dezelfde prijs.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
M.I.G. schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:13:

Prijs hetzelfde.

De MB versie is een limited edition. Ik zou niet verwachten dat die veelvuldig en langdurig op voorraad zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb nu twee donderdagmiddagen tot aan het avondeten braaf het script zitten draaien omdat ik dacht dat dan meestal batches beschikbaar werden op de website. Echter is het nog niet gelukt.

Vraagje aan de meelezers en degenen die het proberen een GPU te bemachtigen:
is het één van jullie wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
YES schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:35:
Ik heb nu twee donderdagmiddagen tot aan het avondeten braaf het script zitten draaien omdat ik dacht dat dan meestal batches beschikbaar werden op de website. Echter is het nog niet gelukt.

Vraagje aan de meelezers en degenen die het proberen een GPU te bemachtigen:
is het één van jullie wel gelukt?
Welk script gebruik je? Want dit is achterhaald nu er een ReCaptcha firewall op de website is.

Enige wat je nog aan 'scripts' kunt gebruiken is die van het tonen van de knoppen (pinned post in het levertijden topic).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Postman schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:10:
[...]

Welk script gebruik je? Want dit is achterhaald nu er een ReCaptcha firewall op de website is.

Enige wat je nog aan 'scripts' kunt gebruiken is die van het tonen van de knoppen (pinned post in het levertijden topic).
De beide scripts uit de openingspost heb ik gebruikt.

Ik zal eens kijken in het levertijden topic. Ik zou graag mijn GPU upgraden maar er is niet aan te komen/de prijzen zijn absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:16
Iemand hier met een Mac die mij kan uitleggen hoe en waar ik dit script (add cart) moet plakken?? Met de TS en zoekfunctie kom ik er helaas niet uit.. Niet mijn sterke punt helaas..

Moet ik ook visueel (direct) add cart knop zien na script bijv? Of alleen ''eerder'' zodra er voorraad is..

[ Voor 9% gewijzigd door Stef87 op 05-05-2021 01:45 ]

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Stef87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 01:44:
Iemand hier met een Mac die mij kan uitleggen hoe en waar ik dit script (add cart) moet plakken?? Met de TS en zoekfunctie kom ik er helaas niet uit.. Niet mijn sterke punt helaas..

Moet ik ook visueel (direct) add cart knop zien na script bijv? Of alleen ''eerder'' zodra er voorraad is..
Uitgaande van Chrome moet je volgens mij met F12 de developer console kunnen openen, ook op een Mac.
Vervolgens dien je dan het script te plakken en uitvoeren in de console tab. Let wel dat het script van dit topic niet meer werkt.

Het enige wat nog mogelijk is om te gebruiken is het knoppen tevoorschijn toveren. Dit vind je terug bij de pinned post van het levertijden topic: [AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen

Edit: https://developer.chrome.com/docs/devtools/open/

[ Voor 3% gewijzigd door Postman op 05-05-2021 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
Postman schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:25:
[...]

Uitgaande van Chrome moet je volgens mij met F12 de developer console kunnen openen, ook op een Mac.
Vervolgens dien je dan het script te plakken en uitvoeren in de console tab. Let wel dat het script van dit topic niet meer werkt.

Het enige wat nog mogelijk is om te gebruiken is het knoppen tevoorschijn toveren. Dit vind je terug bij de pinned post van het levertijden topic: [AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen

Edit: https://developer.chrome.com/docs/devtools/open/
Inspecteer element toch? Heb het gisteren geprobeerd. (F12 heb ik niet met mac, volgens mij is het fn alt C..?)

Maar waar plak ik het bijvoorbeeld, ergens tussen, aan eind? Dat staat nergens, makkelijk als je precies weet wat en hoe dat allemaal werkt :o

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
update: wat doe ik verkeerd? Ik zie geen knop, hoor wel error geluiden

jQuery.Deferred exception: Cannot read property 'command' of undefined TypeError: Cannot read property 'command' of undefined
at Object.<anonymous> (<anonymous>:1:616)
at e (https://www.amd.com/sites...yKMTyGwtmwU1AM.js:2:30005)
at t (https://www.amd.com/sites...yKMTyGwtmwU1AM.js:2:30307) undefined

[ Voor 4% gewijzigd door Stef87 op 05-05-2021 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10-2024
Werkt dit nog?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• honda35
  • Laatst online: 30-04 20:49
oude script werkt niet meer zoals postman hierboven heeft beschreven.

heb het oude script ook gebruikt en laatste keer werkte het idd niet meer.

Als je de post van postman leest moet je eruit komen wat nog wel mogelijk is. (het naar voren halen van de "ADD TO CHART" knop)

Gaat volgens mij over dit stukje,

Er is een add to cart knop, maar die werkt niet, wat is er aan de hand? / De ReCaptcha gaat direct/succesvol, maar ik kan toch niets aan mijn mandje toevoegen, waarom?
Sinds vrijdag 16 april maakt Digital River/AMD gebruik van een geavanceerde fingerprint service. Dit controleert of je daadwerkelijk een levend persoon met een geldige browser bent. Denk dit script van niet, of laad het totaal niet, dan kun je ook niet bestellen. Helaas heeft dit er al bij een aantal mensen voor gezorgd dat ze de hele drop lang gefrustreerd aan het rond klikken waren.
Hier wat tips om te zorgen dat het wel lukt:
• Gebruik geen AdBlock of andere manieren (zoals PiHole) om tracking/fingerprint te blokkeren, of whitelist in ieder geval de AMD website.
• In geval van Firefox: schakel de anti-tracking, anti-fingerprint en eigenlijk alles uit. Dit kan ook in een private modus trouwens.
• Accepteer alle cookies van AMD. Ja, hier zitten ook weer allerlei tracking rommel in, maar je hebt de keuze tussen een GPU kopen of geen data afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zolex1985
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 08-02 14:49
Ik heb niet heel de topic gelezen maar is deze script al gekend? met deze heb ik vandaag de 6900xt kunnen kopen.
Dit script zorgt ervoor dat de "add in card" altijd aanwezig is.Indien er stock of drop is kan je deze al bestellen.(alvorens de knop "add in card" er is)
Wanneer het product in stock is duurt het even vooraleer je de "add in card" knop krijgt. Dan is dit sciptje erg handig
script :
https://github.com/stuart...ain/amd/amd.atc.appear.js

Meer uitleg :https://www.youtube.com/watch?v=C-Cv_41h0Ho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Zolex1985 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:38:
Ik heb niet heel de topic gelezen maar is deze script al gekend? met deze heb ik vandaag de 6900xt kunnen kopen.
Dit script zorgt ervoor dat de "add in card" altijd aanwezig is.Indien er stock of drop is kan je deze al bestellen.(alvorens de knop "add in card" er is)
Wanneer het product in stock is duurt het even vooraleer je de "add in card" knop krijgt. Dan is dit sciptje erg handig
script :
https://github.com/stuart...ain/amd/amd.atc.appear.js

Meer uitleg :https://www.youtube.com/watch?v=C-Cv_41h0Ho
Sorry maar dat is echt een complete rip off van PartAlert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvanlaar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-06-2023
Het is mij gisteren ook gelukt 6900xt. Voor het eerst in weet ik hoeveel weken. Dankzij de Discord chat van tweakers. Het was daar erg gezellig :-)

Wat tips voor de mensen die het willen proberen:
Wees er super snel bij. Part Alert is te traag.
In de middag van een drop gooi ik altijd een beschikbare processor in mijn shopping cart.
Daarmee doorloop ik het proces zodat al mijn gegevens al ingevuld zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door rvanlaar op 14-05-2021 13:23 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evian
  • Laatst online: 15-02 11:28
Op het "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" forum lees ik heel veel over een script om de add to cart knop toe te voegen. Maar in de gepinde post staat dat het scipt in dit forum niet meer werkt. Kan iemand mij vertellen waar ik het wel werkende script kan vinden?

Ik heb ondertussen de uitleg van het script gevonden

Verder lees ik ook allemaal dingen over CAT_15 en CAT_16. Ik heb al een aantal pagina's met heel veel onzin gelezen, maar nog niet genoeg nuttige info om alles bij elkaar te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Evian op 15-05-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Postman schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:44:
[...]

Sorry maar dat is echt een complete rip off van PartAlert.
Valt wel mee toch? Dit script zorgt ervoor dat je überhaupt niet meer je bookmark hoeft te gebruiken, maar dat de knop altijd zichtbaar is. Kan weer in snelheid schelen als je keer F5 doet :P

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.