Bestellen op AMD (met script)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 27.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Hupske schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Valt wel mee toch? Dit script zorgt ervoor dat je überhaupt niet meer je bookmark hoeft te gebruiken, maar dat de knop altijd zichtbaar is. Kan weer in snelheid schelen als je keer F5 doet :P
Hangt geheel van je browser instellingen af. Ik zie aan code niets dat anders is en opeens magisch er voor zorgt dat een F5 actie niet de pagina opnieuw inlaadt en dit script doet verdwijnen.
Uiteraard kan je dit in bijvoorbeeld Tampermonkey laden, maar dan is het een plugin die dit verzorgd.

En opnieuw gaan ze zaken die helemaal niets te maken hebben inladen van een gist en ook nog reclame maken voor zijn eigen copy/paste Discord kanaal.
Mensen willen niet opgelicht worden, maar zijn wel zo naïef om code die ze totaal niet begrijpen van internet te halen en in hun browser te injecteren. Dat het controleerbaar is zegt niets over de veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 12:24
Even een vraagje, ik lees hierboven over een geluidje. Heeft het script een geluid of bedoelen jullie het geluid van PA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Dit topic is niet meer actueel. Enige werkende script is nog te vinden hier: Postman in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" (lees ook de topicstart door).

Wil je een geluid notificatie, kom naar de voice channel van Tweakers Discord (ook die info staat in de topicstart van levertijden topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Wat @Postman zegt, dit topic is niet meer actueel. Om verwarring te voorkomen sluit ik deze. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.