Ik krijg meer en meer het gevoel dat de testsamenleving er moet komen omdat er afspraken zijn gemaakt met de commerciële instellingen. Wij kennen de contracten niet maar zou kunnen dat de teststraat gezegd heeft: "wij bouwen de infra, jij (Hugo) levert de mensen." Toen kwamen de vaccins en stonden de testers met lege handen. Nu moet er nog snel wat getest worden zodat Hugo de miljard euro die kant op kan schuiven. Want laten we eerlijk zijn: het hele testsamenlevingidee is een waanzinnig idee dat zo snel mogelijk gestopt dient te worden! Ik (en met mij velen in dit topic en wat ik hoor om mij heen) gaan zich niet laten testen voor een museum of pretpark bezoek. Zeker als het percentage gevaccineerden stijgt, daalt de noodzaak tot testen.
Maak eens haast met vaccineren, laat iedereen die dat wil zich kunnen aanmelden. Zorg dat de druk op de zorg verlicht wordt en kap met energie steken in een testsamenleving die niet eens waterdicht is. Ik heb meer vertrouwen in een gevaccineerd iemand naast mij dan iemand die 48 uur geleden getest is maar waarvan ik niet weet wat hij/zij daarna nog gedaan heeft.
Vandaag trouwens brief in de bus dat ik gevaccineerd mag worden
Maak eens haast met vaccineren, laat iedereen die dat wil zich kunnen aanmelden. Zorg dat de druk op de zorg verlicht wordt en kap met energie steken in een testsamenleving die niet eens waterdicht is. Ik heb meer vertrouwen in een gevaccineerd iemand naast mij dan iemand die 48 uur geleden getest is maar waarvan ik niet weet wat hij/zij daarna nog gedaan heeft.
Vandaag trouwens brief in de bus dat ik gevaccineerd mag worden

[ Voor 3% gewijzigd door Shadow_Agent op 08-05-2021 20:20 ]
Do { Ping } while ( LOL )