Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

Wat me inmiddels we is opgevallen bij c.47 als bepaalde als open (bijvoorbeeld GMail) dan lijkt er een bruine gloed over de app heen te zitten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XU-3HIRB_O6nptM6pGntxv-QHLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/14EoELpS9bEKElHQqabEKlHS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:27

GVR

Whoopsie schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:23:
Wat me inmiddels we is opgevallen bij c.47 als bepaalde als open (bijvoorbeeld GMail) dan lijkt er een bruine gloed over de app heen te zitten.[Afbeelding]
Is dat niet een thema? Ziet er bij mij niet zo uit in donkere modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
OnePlus heeft vanmiddag (was het vergeten hier te posten) de update ook officieel aangekondigd: OxygenOS 12 C.47 update for OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro
Hello everyone,

We have started to push the incremental rollout of OxygenOS 12 update – C.47 for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro. This update is already rolling out to the EU region, and NA will soon follow. Please note that some of the changes are only for NA version.

OP9
NA: LE2115_11_C.47
EU: LE2113_11.C.47

OP9 Pro
NA: LE2125_11_C.47
EU: LE2123_11.C.47​

Changelog

System
  • [Optimized] the stability of communication
  • [Fixed] the issue of the operator's name displayed incorrectly
  • [Fixed] the low probability issue that unable to send MMS
  • [Improved] system stability
  • [Updated] Android security patch to 2022.03
Camera
  • [Optimized] the fluency of taking pictures

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:40
wilke77 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:12:
[...]

Hoelang gaat de batterij mee?
Kun je de hele dag vooruit?

Hoe is het update beleid van Motorola?
Moet zeggen dat de nieuwe Snapdragon een verbetering is tegenover de 888, gaat precies efficiënter te werk. Wordt helemaal niet zo warm als de 888 en blijft gewoon pijlsnel. Ik gebruik amper mijn pc, dus doe ik bijna alles op de smartphone + wat gaming tussendoor en tegen de avond heb ik nog makkelijk 50% over. Laden gaat ook even snel als de OP9 .
Overnacht verlies ik 1% batterij.
Updates zijn per kwartaal maar die zijn dan ook rock solid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartels01
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 14:54
Weet iemand of na deze update de Rabo Wallet app weer normaal naar de voorgrond komt als je wilt betalen? Bij C44 (update naar 12) werkte dit dus niet meer en was voor mij zelfs de grootste reden om weer terug naar 11 te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

GVR schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:08:
[...]

Is dat niet een thema? Ziet er bij mij niet zo uit in donkere modus
Blijkbaar kleurt door met met je achtergrond, heb die namelijk gewijzigd en nu is alles groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 11:03
Net de nieuwe update gedownload via Oxygen udpater. Zit echter al op C44 en heb dus het tandwieltje niet meer (denk ik)?

Is er een work around? Of wachten op officiele uitrol via OnePlus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

Casual_T schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:42:
Net de nieuwe update gedownload via Oxygen udpater. Zit echter al op C44 en heb dus het tandwieltje niet meer (denk ik)?

Is er een work around? Of wachten op officiele uitrol via OnePlus?
Zie hieronder is eerder al keertje gepost.

[ Voor 22% gewijzigd door Whoopsie op 19-03-2022 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Whoopsie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:46:
[...]

Zie hieronder is eerder al keertje gepost.

[...]
Hiermee pakt die alle install files uit in m'n downloads map... De apk load niet?

Ben niet geroot trouwens, weet niet of dat nog wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

Casual_T schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:50:
[...]

Hiermee pakt die alle install files uit in m'n downloads map... De apk load niet?

Ben niet geroot trouwens, weet niet of dat nog wat uitmaakt.
Heb die zelf gedownload, toen verscheen er in mij app drawer een 2e icoontje die op systemsettings leek waarin de OOS update scherm zat. Tandwieltje bovenin kun je op local update klikken.

Oxygen os updater download als goed is naar je root folder niet de downloads folder daar moet het bestand dus ook staan en dan moet die hem herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Whoopsie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:54:
[...]

Heb die zelf gedownload, toen verscheen er in mij app drawer een 2e icoontje die op systemsettings leek waarin de OOS update scherm zat. Tandwieltje bovenin kun je op local update klikken.

Oxygen os updater download als goed is naar je root folder niet de downloads folder daar moet het bestand dus ook staan en dan moet die hem herkennen.
Al pas ik die download aan naar .apk extensie, staat er nog steeds dat ik 'm niet kan openen. Erg vreemd allemaal. C47 wel gedownload via Oxygen Updater en dus zou die in de map moeten staan.

Alleen lukt het installeren van dat hele bestandje dus niet... Great.

Edit: gelukt! Naam wijzigen lukt alleen vanuit de Files map en niet vanuit downloads. Nu aan het installeren :).

[ Voor 7% gewijzigd door Casual_T op 19-03-2022 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:48
bartels01 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:58:
Weet iemand of na deze update de Rabo Wallet app weer normaal naar de voorgrond komt als je wilt betalen? Bij C44 (update naar 12) werkte dit dus niet meer en was voor mij zelfs de grootste reden om weer terug naar 11 te gaan.
Met je vinger langer op de vingerafdrukscanner houden kan ik weer naar de ING app schakelen om te betalen. Dat lukte bij C44 niet meer. Wellicht dat het Rabo probleem nu ook gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:14

tozzke

aka tozzert

bartels01 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:58:
Een mede Rabobank klant :)
Ik durf niet te zeggen hoe het met de Wallet app zit maar ik heb een vraag aan jou mbt de normale Rabobank app.
Sinds Android 12 @ mijn OnePlus 9 krijg ik de fingerprint login niet meer ingesteld. Ik moest de app na die update opnieuw registreren en dat heb ik uiteraard gedaan. Als ik echter via de instellingen in de app de fingerprint optie wil inschakelen, krijg ik een foutmelding 'Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw.' en moet ik dus steeds m'n pincode gebruiken om in te loggen.

Ik heb al diverse keren de gegevens van de app verwijderd, de app volledig verwijderd maar niets mag baten.
Is dit bij jou ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartels01
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 14:54
Nee. Ik gebruik ook de fingerprint en die heb ik niet opnieuw hoeven in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-07 20:51
Tweakers, even korte vraag;

Ik kom vanaf een OnePlus 8 pro en gebruik nu een OnePlus 9.
Was altijd gewend gesprekken op te kunnen nemen, deze optie lijkt niet aanwezig te zijn in de OnePlus 9?
Heb even gekeken bij mijn vriendin, bij haar OnePlus 8T is die optie ook niet beschikbaar.

Was de 8 PRO de laatste die dit ondersteunde? Of moet ik iets instellen?

Thanks voor het meedenken.

EDIT:
Ik ben er al achter waarom deze functie is weggevallen.
Sinds de 8T gebruikt OnePlus de Google dialer. Wil je gewoon weer goed gesprekken kunnen opnemen moet je de OnePlus Dialer-app downloaden. Deze staat niet in de app store dus je moet er even naar zoeken maar daarna werkt het weer zoals vanouds. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door procyon op 21-03-2022 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

tozzke schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:34:
[...]

Een mede Rabobank klant :)
Ik durf niet te zeggen hoe het met de Wallet app zit maar ik heb een vraag aan jou mbt de normale Rabobank app.
Sinds Android 12 @ mijn OnePlus 9 krijg ik de fingerprint login niet meer ingesteld. Ik moest de app na die update opnieuw registreren en dat heb ik uiteraard gedaan. Als ik echter via de instellingen in de app de fingerprint optie wil inschakelen, krijg ik een foutmelding 'Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw.' en moet ik dus steeds m'n pincode gebruiken om in te loggen.

Ik heb al diverse keren de gegevens van de app verwijderd, de app volledig verwijderd maar niets mag baten.
Is dit bij jou ook zo?
Hier ook een rabo-klant. Het instellen was bij mij geen probleem, staan de vingerafdrukken in je telefoon zelf wel helemaal goed?

Ik denk trouwens mijn probleem (het niet automatisch naar voren komen van de app als ik wil betalen) opgelost te hebben. Bij Mobiel betalen bleek Betalen zonder mPIN uit te staan.
procyon schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:07:
Tweakers, even korte vraag;

Ik kom vanaf een OnePlus 8 pro en gebruik nu een OnePlus 9.
Was altijd gewend gesprekken op te kunnen nemen, deze optie lijkt niet aanwezig te zijn in de OnePlus 9?
Heb even gekeken bij mijn vriendin, bij haar OnePlus 8T is die optie ook niet beschikbaar.

Was de 8 PRO de laatste die dit ondersteunde? Of moet ik iets instellen?

Thanks voor het meedenken.
Dat kan een privacy wijziging zijn. Android 11 en 12 gaan daarin een stuk verder dan eerdere versies.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:14

tozzke

aka tozzert

deepbass909 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:10:
[...]

Hier ook een rabo-klant. Het instellen was bij mij geen probleem, staan de vingerafdrukken in je telefoon zelf wel helemaal goed?

Ik denk trouwens mijn probleem (het niet automatisch naar voren komen van de app als ik wil betalen) opgelost te hebben. Bij Mobiel betalen bleek Betalen zonder mPIN uit te staan.
Zojuist mijn toestel naar fabrieksinstellingen gereset aangezien er andere apps ook vervelend begonnen te doen mbt de vingerafdrukscanner. Sindsdien werkt de Rabo app ook weer met m'n vingerafdruk :)
Misschien een update die niet helemaal lekker gegaan was ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:44
Whoopsie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:41:
[...]

Blijkbaar kleurt door met met je achtergrond, heb die namelijk gewijzigd en nu is alles groen.
Yep,

https://twitter.com/techd...NKvjQUTLjGbbnJ6ZWRGg&s=19

Maar nu de vraag ... Hoe zet je het uit ?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

Tot nu toe nog niks daarvoor kunnen vinden. Enige wat me wel is gelukt door de achtergrond in soort van grijswaardeachtig iets te zetten alles wel weer normaal is maar is en blijft gekoppeld aan je achtergrond heb ik het gevoel. Toch meer ColorOS dan OxygenOS hehe.

Krijg steeds mee nijging om OOS11 terug te zetten en te wachten op OOS13 maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wb396
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-07 22:26
Ik had dit bij mijn Telefoon en Contacten app. Heb toen even een andere achtergrond geselecteerd om te kijken of 't weg was, en dat werkte inderdaad. Toen weer teruggezet naar m'n originele achtergrond, en de "gloed" is nog steeds weg 😀.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
wb396 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:28:
[...]

Ik had dit bij mijn Telefoon en Contacten app. Heb toen even een andere achtergrond geselecteerd om te kijken of 't weg was, en dat werkte inderdaad. Toen weer teruggezet naar m'n originele achtergrond, en de "gloed" is nog steeds weg 😀.
Hier helaas niet. Gelijk weer Material You. Bij de Pixel kun je dit aanpassen.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

Golf2vr6 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:48:
[...]

Hier helaas niet. Gelijk weer Material You. Bij de Pixel kun je dit aanpassen.
Bij mij werkte dat ook niet maar een live wallpaper werkt wel. Hopelijk kan je het in de volgende update uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahobro
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10-06 19:01
Ik zit op versie 11 met een OnePlus 9 Pro.
Ik loop tegen een raar probleem op.
Regelmatig "vergeet" de telefoon data van bepaalde apps.

Bv de bankapp vergeet dat hij een account heeft. Hetzelfde voor Digid.
Eén keer kon ik niet de telefoon niet ontgrendelen met m'n pincode.

Na opnieuw opstarten werkt het weer.

Heeft iemand anders dit al eens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:40
kahobro schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:46:
Ik zit op versie 11 met een OnePlus 9 Pro.
Ik loop tegen een raar probleem op.
Regelmatig "vergeet" de telefoon data van bepaalde apps.

Bv de bankapp vergeet dat hij een account heeft. Hetzelfde voor Digid.
Eén keer kon ik niet de telefoon niet ontgrendelen met m'n pincode.

Na opnieuw opstarten werkt het weer.

Heeft iemand anders dit al eens gezien?
Nee, dit is mij nog niet overkomen.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahobro
Bull schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 12:01:
[...]

Nee, dit is mij nog niet overkomen.
Bedankt voor de terugmelding! Het is het vaagste issue dat ik ooit ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:19
Whoopsie schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:41:
[...]

Kan je dit ergens uitzetten? Vind het tamelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:26
Weet iemand hoe je de meldingen van oneplus zelf kan uitzetten? Ik krijg deze nu vaker dan ik wil.

Ik heb geen behoefte aan aanbiedingen in de oneplus app.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
MAGDATTT schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:45:
Weet iemand hoe je de meldingen van oneplus zelf kan uitzetten? Ik krijg deze nu vaker dan ik wil.

Ik heb geen behoefte aan aanbiedingen in de oneplus app.

iemand?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZoUrOknkfSiIml2rcU-Avop6Ds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JB5UhbcOEvuPIieMT3ET5qEc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:59

H-S

Zijn er anderen die last hebben van het random herstarten sinds update C47?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-07 22:49
H-S schreef op zondag 27 maart 2022 @ 09:22:
Zijn er anderen die last hebben van het random herstarten sinds update C47?
Nu zit ik zelf nog op 11.2.10.10.LE15BA, maar in Februari ben ik problemen gaan krijgen met de 9 Pro en ook random reboots. Android 12 C47 heb ik nog niet aangeboden gekregen.

Het lijkt er op alsof het toestel op sommige momenten het bijzonder moeilijk krijgt en dan een hard reboot doet omdat alle functionaliteit bevriest.

Ik sta op het punt om een factory reset te doen, heel veel spannende dingen doe ik niet met mijn toestel maar het is wel apart als hij spontaan herstart als je bijv. een video zit te bekijken (overigens ook al gehad dat dit gebeurde terwijl het toestel gewoon naast me lag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
-edit- nevermind
plaatje deed niks...

[ Voor 94% gewijzigd door mschol op 28-03-2022 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Nee maar, ik kreeg gisteravond voor het eerst officieel een Android 12 versie aangeboden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-PlpqE3lmZ5G7UWVqvcziw4x3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AyaHgTBUd5MMRV55RvdLQZMk.jpg?f=fotoalbum_large

Niet dat ik op dit moment ga updaten maar ik had het niet verwacht. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:08
Same here, ik wacht op proefkonijnen hier voordat ik upgrade :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:35
The__Virus schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:29:
Same here, ik wacht op proefkonijnen hier voordat ik upgrade :+
Hahahahha daar kom ik hier ook voor :D

Oneplus 9 Pro hier

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

iCore schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:32:
[...]

Hahahahha daar kom ik hier ook voor :D

Oneplus 9 Pro hier
Gister gedowngrade naar OOS11 krijg ik een OOS12 update. Die gaat ik lekker niet uitvoeren nog.

Team OOS11 hier 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SilverMane
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:16
Zal wel een van de weinige zijn hier maar ik heb niets te klagen met OOS12 C47.
Mijn OnePlus 9 heeft nog een prima accu duur en verder geen gekke dingen.

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

SilverMane schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 14:33:
Zal wel een van de weinige zijn hier maar ik heb niets te klagen met OOS12 C47.
Mijn OnePlus 9 heeft nog een prima accu duur en verder geen gekke dingen.
Hier ook hoor, over het algemeen best tevreden. Moet nog even testen of 5G weer werkt in slot 1, maar ik zag al dat iemand anders hier dat bevestigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Laatst online: 22-02 09:07
Ik heb een update naar 2022.3 gekregen. Het is mij niet helemaal duidelijk of het een gewone Android 11 update is of een naar 12. Er stond wel bij dat ik een backup moest maken omdat het een grote update is. Wordt hij dan weer in de fabrieksinstellingen gezet ofzo? Ik kan me niet herinneren of dat bij vorige telefoons ook was bij upgrades naar 7, 8 en 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

ggj87 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:16:
Ik heb een update naar 2022.3 gekregen. Het is mij niet helemaal duidelijk of het een gewone Android 11 update is of een naar 12. Er stond wel bij dat ik een backup moest maken omdat het een grote update is. Wordt hij dan weer in de fabrieksinstellingen gezet ofzo? Ik kan me niet herinneren of dat bij vorige telefoons ook was bij upgrades naar 7, 8 en 9.
Security patch 2022.3 is Android 12.
Er wordt niets gereset, maar backuppen is altijd aan te raden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 16:16:
Dat is sowieso Android 12. Was waarschijnlijk 4GB of zo? Zie: OxygenOS 12 C.47 update for OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro

En nee, data wordt niet wiped tenzij je Open Bèta draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-07 17:40
Heb de melding ontvangen voor de 4GB update, ben eigenlijk een beetje huiverig om deze te installeren aangezien ik bijna een half jaar lang slechte ervaringen van anderen heb gehoord mbt updates.

Ik zit nu op 11.2.10.10. Hier ondervind ik genoeg problemen mee, maar ben altijd bang dat het nog erger kan. Iemand al wat ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb hem nu geüpdatet naar Android 12. Het valt me op dat het patroon voor het ontgrendelen van de telefoon nu standaard streepjes laat zien als je veegt. Normaal kon je dat ergens uitzetten maar dat krijg ik in 12 niet gevonden. Zal toch niet eruit gehaald zijn hoop ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Ik heb hier ineens grote dikke letters.

Meldingen van Vodafone dat mijn teleffon niet klaar is voor Internet.

En het lijkt allemaal net ff trager dan hiervoor (overgangen van schermen etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:41
MAGDATTT schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:17:

En het lijkt allemaal net ff trager dan hiervoor (overgangen van schermen etc etc).
Precies dit is ook mijn ervaring. Alleen heb ik geen Vodafone, met KPN werkt het oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
MAGDATTT schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:17:

Hmm, nu wacht ik helemaal met de update naar Android 12. Ik heb ook Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Autofan1985 schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:21:
[...]

Hmm, nu wacht ik helemaal met de update naar Android 12. Ik heb ook Vodafone.
Alles werkt gewoon hoor. Daar hoef je het niet voor te laten. Letters zijn inmiddels weer aangepast.

Enige wat ik niet kan vinden zijn widgets. Normaal als je lang op je scherm drukte kwam dit vanzelf naar voren.

Nu niet meer. Of ik kijk verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-07 12:07
Ik had beter ook even gewacht met de update geloof ik. Mijn 9Pro wilt na de update naar Android 12 niets meer doen met Android Auto. Ik zie een sloot mogelijkheden om dit te troubleshooten, nog niet aan toe gekomen. Zou goed moeten komen, maar irritant is het wel.

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-07 13:55
--WaaZaa-- schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 15:20:
Ik had beter ook even gewacht met de update geloof ik. Mijn 9Pro wilt na de update naar Android 12 niets meer doen met Android Auto. Ik zie een sloot mogelijkheden om dit te troubleshooten, nog niet aan toe gekomen. Zou goed moeten komen, maar irritant is het wel.
AA werkt tegenwoordig alleen met corresponderende headunits.
Als jij je telefoon gebruikt voor AA wordt je voortaan doorverwezen naar Driving Mode van de Assistent. Niet dat ik die ooit aan de praat heb gekregen, overigens...

[ Voor 0% gewijzigd door Wessee op 31-03-2022 16:43 . Reden: typo... ]

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45
Ik ben gisteren over gegaan naar Android 12. Over het algemeen voelt de telefoon soepeler dan hij was. Met name scrollen gaat in verscheidene apps soepeler dan eerst! Echter, zie ik ook de visuele schoonheidsfoutjes en mis ik wat kleine dingetjes, zoals vision comfort dan voorheen met zonsopgang en -ondergang schakelde, maar nu alleen op vaste tijdstippen schakelt.

Het grote punt waar ik last van heb, is dat Niet Storen het niet meer doet. Ik kan het inschakelen, de notificatie dat het ingeschakeld is verschijnt, maar alle geluiden blijven door komen.

Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-07 12:07
Wessee schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 16:42:
[...]

AA werkt tegenwoordig alleen met corresponderende headunits.
Als jij je telefoon gebruikt voor AA wordt je voortaan doorverwezen naar Driving Mode van de Assistent. Niet dat ik die ooit aan de praat heb gekregen, overigens...
In m'n Skoda met Columbus radio heeft ie het prima gedaan sinds ik de OP9 heb, dus ik verwachtte geen issues.. maar schijnbaar toch.. ik las al een sloot aan opties om te proberen, anders maar weer proberen te downgraden.. :(

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:35
ggj87 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 17:46:
Ik heb hem nu geüpdatet naar Android 12. Het valt me op dat het patroon voor het ontgrendelen van de telefoon nu standaard streepjes laat zien als je veegt. Normaal kon je dat ergens uitzetten maar dat krijg ik in 12 niet gevonden. Zal toch niet eruit gehaald zijn hoop ik??
Dat kan inderdaad helaas niet meer. Dat was me al opgevallen in C44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
He? Waarom niet? Dat is enorm beveiligingsrisico :? Nu kunnen mensen gewoon zien wat je patroon is, anders is het veel moeilijker. Ik snap dit soort dingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Laatst online: 19:04
Ik zit nu enkele weken op C47.
Sinds gisteren kan ik opeens niet meer mobiel betalen via mijn ING app.
Heb anderen dit ook?
Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:15
Ik krijg alleen deze melding. Voor de rest kan ik niks.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSjbHEX3WaphdOQq8WWvQXqpp7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K28DpnFDoNbFOOvgNPyysXNp.jpg?f=fotoalbum_large

Kan ook niet installeren.. heb al helemaal uit gezet, van wifi veranderd. Noppes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
harley2009 schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:02:
Ik krijg alleen deze melding. Voor de rest kan ik niks.[Afbeelding]

Kan ook niet installeren.. heb al helemaal uit gezet, van wifi veranderd. Noppes
Rebooten -> ZIP verwijderen (staat in de root van je file manager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 19:06
Geüpdatet en:

- Geen telefoon app icoon meer, wel te starten via de google store, maar wordt nergens meer weergegeven, ook niet in de app drawer. Komt ook niet naar voren als je gebeld wordt. Gefixt, stond in de hidden apps (want ik hoef hem niet in de app drawer te zien), en door de app lock uit te schakelen, kan ik de app weer zien
- Qualcomm voice assist draait altijd, kan alleen via een 'Force Stop' gestopt worden.
- Klok widget weg, opnieuw plaatsen maar valt niet meer te centreren op een 5x grid.
- 'Close all' sluit het laatst gebruikte venster niet meer.
- 'Shelf' die standaard opent, in plaats van notificaties en quick settings.

Dat is wat ik in de eerste vijf minuten in ieder geval ervaar. Draak van een update

[ Voor 11% gewijzigd door NewDust op 02-04-2022 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-07 23:45

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Hier ook geüpdate. Klok widget laat enkel de datum onder de tijd zien als ik de widget heel groot maak. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvByq0BU8nXiNK8h735LHW53500=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vsyOEzavAG1crpxdYs2O2RrX.jpg?f=fotoalbum_large

Die wereld tijden wil ik helemaal niet zien. Was dit voorheen ook al zo?

[ Voor 15% gewijzigd door Animal Mother op 02-04-2022 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
Animal Mother schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 21:22:
Hier ook geüpdate. Klok widget laat enkel de datum onder de tijd zien als ik de widget heel groot maak. [Afbeelding]

Die wereld tijden wil ik helemaal niet zien. Was dit voorheen ook al zo?
dit kun je makkelijk uitzetten in je klok app. bij het wereldbolletje de steden ontvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

MAGDATTT schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 14:36:
[...]

Alles werkt gewoon hoor. Daar hoef je het niet voor te laten. Letters zijn inmiddels weer aangepast.

Enige wat ik niet kan vinden zijn widgets. Normaal als je lang op je scherm drukte kwam dit vanzelf naar voren.

Nu niet meer. Of ik kijk verkeerd
Lang indrukken, en dan met het plusje linksboven.
MaltaSoron schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 16:43:
Heb anderen dit ook?
Geen problemen hier met ing. Staan de rechten van de app goed? Staat ing ingesteld als standaard betaal app?

[ Voor 30% gewijzigd door GVR op 03-04-2022 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerox
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22-05 14:09
Iemand een alternatief voor de OOS12 chat bubble implementatie? Die trekt imo echt op niks..

Bubbles hoveren van de kant wat meer naar het midden.. why?
Als je bubble open klikt zijn er kleine randjes aan de zijkant waar je per ongeluk op kan tikken die dan de bubble terug sluiten.. why?
Marge bovenaan is echt huge for no reason.. why?

Als ik het me goed kan herinneren waren die op OOS11 fine, ik vind ook geen opties om er iets deftig van te maken in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
MaltaSoron schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 16:43:
Heb anderen dit ook?
staat je standaard nfc app wel op ING en niet Gpay bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
Ik heb gister toch maar de A12 upgrade gedaan en ik moet zeggen dat ik niet ontvereden ben. ik merk kwa gebruik weinig verschil en mn batterij lijkt langer mee te gaan (ik heb na de upgrade wel een factory reset gedaan, doe ik altijd bij nieuwe android versie.

Kleine puntjes waar ik me wel aan erger:
  • Je ziet het batterij percentage niet meer in je notification drawer als je deze open trekt
  • Je kunt niet makkelijk meer apps hiden alleen in je app drawer. Als je ze nu hide zie je ook niet meer op je homescreen
  • Met de scaling van de device control blokjes in het powermenu gaat het niet helemaal goed.
  • Volgens mij kan ik niet meer het icoon van een app wijzigen (ik heb een paar apps met lelijke iconen)
Maar verder niet ontevreden.

[ Voor 11% gewijzigd door FloggingHank op 04-04-2022 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
Is het mogelijk om de icoontjes op het always-on-display te verkleinen? Ik vind het ook vreemd hoe bepaalde icoontjes in de notificatie balk gekleurd zijn en sommige grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:59

H-S

Robertobananas schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:19:
Is het mogelijk om de icoontjes op het always-on-display te verkleinen? Ik vind het ook vreemd hoe bepaalde icoontjes in de notificatie balk gekleurd zijn en sommige grijs.
Doet deze het überhaupt bij jou in A12?
Krijg het met geen mogelijkheid werkend, scherm gaat na aantal seconden toch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Laatst online: 19:04
Mijn ING app werkt weer.
Nog onduidelijk wat het issue was, ING stond wel als standaard betaal app.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, telefoon gereboot en NFC aan en uit gezet.
Mogelijk kwam het omdat ik een nieuwe ING pas had gekregen, waardoor de app in de war raakte met welke van de twee passen ik mobiel wilde betalen.

Weet iemand hier of het toestel vanuit de fabriek een screencover krijgt?
De cover over het scherm is bij mij beschadigd geraakt (maar het scherm eronder niet lijkt het), ik wil de cover er daarom aftrekken om te vervangen, maar ben bang dat ik daarmee het scherm verknal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

MaltaSoron schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 09:13:
Mijn ING app werkt weer.
Nog onduidelijk wat het issue was, ING stond wel als standaard betaal app.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, telefoon gereboot en NFC aan en uit gezet.
Mogelijk kwam het omdat ik een nieuwe ING pas had gekregen, waardoor de app in de war raakte met welke van de twee passen ik mobiel wilde betalen.

Weet iemand hier of het toestel vanuit de fabriek een screencover krijgt?
De cover over het scherm is bij mij beschadigd geraakt (maar het scherm eronder niet lijkt het), ik wil de cover er daarom aftrekken om te vervangen, maar ben bang dat ik daarmee het scherm verknal.
Er zit een screenprotector op standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
H-S schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 09:03:
[...]

Doet deze het überhaupt bij jou in A12?
Krijg het met geen mogelijkheid werkend, scherm gaat na aantal seconden toch uit.
Ja dat klopt ook nog, ik zie dat het AOD vaak uit staat. Heb de instellingen nagelopen en dit zou overdag moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isnotahero
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-07-2023
Waar ik me vooral aan erger is dat ik me knoppen niet meer anders kan toewijzen.
Ik kan nu niet bevoorbeeld me homeknop ingedrukt houden en dat me toestel locked, nu opent die de google assistant.
Heb ook lopen zoeken maar kan het niet terug vinden om dit aan te passen, dit had ik voor de update wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-07 05:25
Isnotahero schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:14:
Waar ik me vooral aan erger is dat ik me knoppen niet meer anders kan toewijzen.
Ik kan nu niet bevoorbeeld me homeknop ingedrukt houden en dat me toestel locked, nu opent die de google assistant.
Heb ook lopen zoeken maar kan het niet terug vinden om dit aan te passen, dit had ik voor de update wel namelijk.
Ga naar systeem instellingen
Aan/uit
Kun je het veranderen
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
ik ondervind het volgende probleem met A12:

Tijdens het casten van netflix wordt de app steeds gekilled in de background, vrij irritant ivm pauzeren etc. Toen dacht ik; gewoon even 'don't optimise' kiezen bij de batterij instellingen. Maar daar zit het probleem. Netflix is blijkbaar een system app geworden en staat niet in het rijtje met apps daar. Dus je kan ook niet kiezen dat ie de app niet moet optimisen... Andere mensen dit probleem ook? En wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 19:06
Nog iets wat mist, je kunt dark mode niet meer forceren in unsupported apps op app bij app basis. Of system wide, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18:54
Mijn vrouw heeft de 9pro, en sinds een paar dagen de Android 12 update.

Ze heeft geen namen van de apps meer onder de icoontjes in de app drawer.

Ook in de camera en waarschijnlijk ook op andere plaatsen zijn de teksten dik gedrukt.

Ook is ze de notitie functie kwijt als ze de bovenbalk omlaag veegt.

De kalender widget is totaal uit verhouding getrokken en daardoor onleesbaar.
De app zelf is wel goed/normaal.

En er waren nog een hoop klachten die ik niet meer weet.

Is het mogelijk om terug te gaan naar de vorige installatie? Zonder verlies van gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:08
Best tevreden tot nu toe over Android 12. Twas even wennen.
Ik mis alleen de stappenteller. Iemand deze al gevonden? Android 10 zat ie links, Android 11 naar beneden vegen en nu is ie weg :P. Stond op dat OnePlus dashboard.

Edit:
Aah rechter bovenhoek it is om de Shelf te openen.

[ Voor 11% gewijzigd door The__Virus op 07-04-2022 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomGear
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-05 15:35
Altijd al oneplus gehad, nu net van de 8t naar de 9 gegaan maar wat heb ik spijt...
Iemand hier ook problemen mee ?
Deze problemen storen met toch wel elke dag opnieuw...

Gmail app kan geen attachments meer downloaden

Facebook app kan geen links meer open, als ik op een bericht klik die bv naar site gaat gaat dit niet meer

Standaard app voor openen links blijf altijd de zelfde ondanks ik dit verander

En zo zijn er nog tal van foutjes maar deze steken toch wel ferm tegen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

TomGear schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:50:
Altijd al oneplus gehad, nu net van de 8t naar de 9 gegaan maar wat heb ik spijt...
Iemand hier ook problemen mee ?
Deze problemen storen met toch wel elke dag opnieuw...

Gmail app kan geen attachments meer downloaden

Facebook app kan geen links meer open, als ik op een bericht klik die bv naar site gaat gaat dit niet meer

Standaard app voor openen links blijf altijd de zelfde ondanks ik dit verander

En zo zijn er nog tal van foutjes maar deze steken toch wel ferm tegen :(
Geen van allen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
GVR schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:46:
[...]

Geen van allen last van
Klinkt ook meer als app problemen, dan toestel problemen.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahobro
Ik heb gisteren de upgrade gedaan en wil nu eigenlijk als m'n telefoon afgesloten is niet dat deze wakker wordt en de vingerafdrukscanner laat zien als ik hem beweeg, dat heb ik nog niet gevinden. Weet iemand waar dat zit?

Er zit ook een scherm links van het startscherm met allerlei nieuwsitems. Weet iemand hoe je dat uitzet? Jammer zulke bloat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
kahobro schreef op donderdag 14 april 2022 @ 10:36:
Ik heb gisteren de upgrade gedaan en wil nu eigenlijk als m'n telefoon afgesloten is niet dat deze wakker wordt en de vingerafdrukscanner laat zien als ik hem beweeg, dat heb ik nog niet gevinden. Weet iemand waar dat zit?

Er zit ook een scherm links van het startscherm met allerlei nieuwsitems. Weet iemand hoe je dat uitzet? Jammer zulke bloat.
Voor dat eerste probleem weet ik zo geen oplossing maar voor het tweede zou je de Google app uit kunnen schakelen, misschien dat dat helpt maar het ligt eraan of je bijvoorbeeld Google assistent ook gebruikt of niet want die werkt na uitschakeling dan niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Bull op 14-04-2022 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Niet meer naar rechts swipen op het startscherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Klopt het dat de notificatieicoontjes niet meer in het wit zijn, maar nu kleur hebben waar dit voor de laatste update altijd wit was? Op een of andere manier erger ik me aan 't groene WhatsApp icoontje in m'n meldingenbalk. Ik kan geen opties vinden (gezocht via Google én op m'n telefoon) om dit te wijzigen.

edit: Ah, wat eerder iemand anders ook al een soort van opviel...
Robertobananas schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:19:
[...]Ik vind het ook vreemd hoe bepaalde icoontjes in de notificatie balk gekleurd zijn en sommige grijs.
edit2: Ik had de update een poosje voor me uitgeschoven om er zeker van te zijn tot er geen nieuwsberichten met grote bugs voorbij kwamen O-) .

[ Voor 42% gewijzigd door Arie- op 14-04-2022 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:02
Ik heb de laatste tijd iets vervelend als er iemand belt moet ik eerst mijn telefoon unlocken en en dan mijn notifications naar beneden slepen. Ik zit op de laatste android 12. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen ?

[ Voor 10% gewijzigd door Cyrus The Virus op 15-04-2022 11:31 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunTaker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:28
Zijn er die ook problemen ondervinden met gebruik van Hotspot?

Zit bij KPN.
Stel mijn OP9Pro in als hotspot (was ook bij A11, nu op A12 C46)

Op mijn Surface Pro gewoon connectie. Spotify werkt, discord kan je ook gewoon in en chats lezen schrijven etc.
Maar als je dan een Voice Call in wilt krijg je RTC connecting / No route.
Ook bijvoorbeeld als je Destiny 2 inlaadt, kan je nog Character kiezen, en daarna de planeet. Maar als je inlaadt krig je een netwerk error.

Dus zegmaar internet browsen en luisteren werkt, alleen zaken als een DC call of Destiny location niet.

Heb nog nergens een oplossing kunnen vinden, en ook bij Oneplus forum niks kunnen vinden/oplossing.

ps. als je vanuit de telefoon een discord call ingaat werkt gewoon en ook via Geforce Now draait D2 ook als een zonnetje.

Als ik een andere mobiel als hotspot gebruik (Nokia 9 of een samsung) dan werken deze programma's wel

[ Voor 22% gewijzigd door RunTaker op 15-04-2022 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:34
Ik heb deze morgen mijn OP9 pro herstart (zit nog op Android 11) en plots blijken al mijn meldingsgeluiden te zijn veranderd ... Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS C.48 aangekondigd: OxygenOS 12 C.48 update for OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro
Hello everyone,

We have started to push the incremental rollout of OxygenOS 12 update – C.48 for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro. This update is already rolling out to the IN region, and NA & EU will soon follow.

OP9
NA: LE2115_11.C.48
EU: LE2113_11.C.48
IN: LE2111_11.C.48

OP9 Pro
NA: LE2125_11.C.48
EU: LE2123_11.C.48
IN: LE2121_11.C.48​

Changelog
System
  • [Improved] system stability
  • [Updated] Android security patch to 2022.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
viktorvm schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 20:16:
Ik ben gisteren over gegaan naar Android 12. Over het algemeen voelt de telefoon soepeler dan hij was. Met name scrollen gaat in verscheidene apps soepeler dan eerst! Echter, zie ik ook de visuele schoonheidsfoutjes en mis ik wat kleine dingetjes, zoals vision comfort dan voorheen met zonsopgang en -ondergang schakelde, maar nu alleen op vaste tijdstippen schakelt.

Het grote punt waar ik last van heb, is dat Niet Storen het niet meer doet. Ik kan het inschakelen, de notificatie dat het ingeschakeld is verschijnt, maar alle geluiden blijven door komen.

Hebben jullie daar ook last van?
Is het Niet Storen issue al verholpen? Dit houdt mij voorlopig nog tegen om naar Android 12 te gaan namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45
Autofan1985 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:14:
[...]

Is het Niet Storen issue al verholpen? Dit houdt mij voorlopig nog tegen om naar Android 12 te gaan namelijk.
Nee, niet voor mij, zelfs niet na een volledige reset. Een maat van me heeft ook de 9 Pro, en daar werkt Niet Storen wel. Het lijkt een soort roulette helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

viktorvm schreef op donderdag 21 april 2022 @ 20:35:
[...]

Nee, niet voor mij, zelfs niet na een volledige reset. Een maat van me heeft ook de 9 Pro, en daar werkt Niet Storen wel. Het lijkt een soort roulette helaas...
Hier ook geen problemen daarmee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-07 22:49
Hier werkt Do Not Disturb als losse functie gewoon wel, maar het activeren van Do Not Disturb via Digital Wellbeing werkt niet.

De functie lijkt in te schakelen, het DND icoontje verschijnt en ook lijken de geluiden onderdrukt te worden als je kijkt naar de interface. Echter dit gebeurt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahobro
kahobro schreef op donderdag 14 april 2022 @ 10:36:

De vingerafdrukscanner eindelijk gevonden: Onder "wachtwoord en beveiliging", "vingerafdruk" "Vingerafdrukpictogram weergeven" uitgezet. Hopelijk houdt hij nu minder de bewegingssensoren in de gaten en gaat de batterij wat langer mee.
De batterijduur is na de update namelijk stukken slechter geworden.

Alleen dat googlescherm met nieuwsberichten nog weg zien te krijgen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Afgezien van het feit dat de changelog niks voorstelt was ik benieuwd waarom ie nog niet in de oxygen updater staat, is ie nog altijd niet uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Paradise schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:27:
[...]

Afgezien van het feit dat de changelog niks voorstelt was ik benieuwd waarom ie nog niet in de oxygen updater staat, is ie nog altijd niet uit?
Als wij de update niet hebben in Oxygen Updater, betekent het dat OnePlus de update nog niet heeft uitgerold, aangezien we altijd snel zijn met het toevoegen van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:31
Ik heb even alle berichten over betalen hier terug gelezen maar toch nog een vraag hierover. Ik heb betaalpassen van 3 verschillende banken (iedere bank heeft een ander doel voor mij).
En voorheen kon ik instellen dat ik geen standaard app had zodat ik bij het openen van de betreffende app alsnog met iedere pas kon betalen. Overgestapt naar de Find X3 en snel weer weggedaan omdat het daar niet ging. Enkel een standaard app te selecteren.

Toen ik daarna de OP 8T had kon ik, met Android 12, gewoon weer instellen dat ik geen standaard app had. Tot mijn grote verbazing is het bij de OP 9 pro nu ineens niet meer mogelijk. Heeft iemand dezelfde issue en daar een oplossing voor?

Ik weet dat de UI's van Oppo en OP nu meer verwezen worden / zijn maar dit is voor mij toch wel een grote vraag (8T > 9 Pro) en teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 19:05
Anonymoussaurus schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 12:29:
[...]

Als wij de update niet hebben in Oxygen Updater, betekent het dat OnePlus de update nog niet heeft uitgerold, aangezien we altijd snel zijn met het toevoegen van de update.
Inmiddels staat de update er wel in 😊
(2 minuten later: Nouja de popup gaf aan dat ie er is, in de app nog niet te zien)

Hopelijk nu een goed moment om de overstap van 11 naar 12 te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Camiel op 17-05-2022 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Camiel schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 08:42:
[...]

Inmiddels staat de update er wel in 😊
(2 minuten later: Nouja de popup gaf aan dat ie er is, in de app nog niet te zien)

Hopelijk nu een goed moment om de overstap van 11 naar 12 te maken.
Zojuist via de Oxygen updater app gedownload en met de systeemupdate apk geïnstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
C48 update is er nu voor EU rom volgens het OnePlus forum. De updater heeft hem nog niet toch? Bij mij zegt ie nog c47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Jay_Snake schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:19:
C48 update is er nu voor EU rom volgens het OnePlus forum. De updater heeft hem nog niet toch? Bij mij zegt ie nog c47
In Oxygen Updater staat 'ie wel hoor. 9 (Pro) EU that is. Wellicht staat je update method nog op 'volledige update' (die hebben we namelijk nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:27
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:29:
[...]

In Oxygen Updater staat 'ie wel hoor. 9 (Pro) EU that is. Wellicht staat je update method nog op 'volledige update' (die hebben we namelijk nog niet).
Hij wil 'm inderdaad installeren, echter loopt de installatie hier niet verder van 39%. Loopt ie bij jullie wel door?

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Rostvertol-Mil schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:19:
[...]

Hij wil 'm inderdaad installeren, echter loopt de installatie hier niet verder van 39%. Loopt ie bij jullie wel door?
Yes, probleemloos hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:27
GVR schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:25:
[...]

Yes, probleemloos hier.
Arg ja mijn fout :+ De incremental werkt niet met een unlocked bootloader. Een full update lijkt er nog niet te zijn in Oxygen Updater.

dot.blaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rostvertol-Mil schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:17:
[...]

Arg ja mijn fout :+ De incremental werkt niet met een unlocked bootloader. Een full update lijkt er nog niet te zijn in Oxygen Updater.
Correct en correct. :)

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen en levertijden mogen hier: [OnePlus 9-serie] Levertijden & Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [OnePlus 9-serie] Accessoires