Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:43
Sinds de update naar C.39 krijg ik geen Gmail notificaties meer. Ook na nieuwste update niet. Volgens mij haalt die de mails überhaupt pas op als ik de app open. Iemand een idee hoe dit kan?

[ Voor 8% gewijzigd door Daiov97 op 28-01-2022 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:07

GVR

Daiov97 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:43:
Sinds de update naar C.39 krijg ik geen Gmail notificaties meer. Ook na nieuwste update niet. Volgens mij haalt die de mails überhaupt pas op als ik de app open. Iemand een idee hoe dit kan?
Gmail heeft bij mij altijd goed gewerkt (zit nu op C44), staan de app rechten goed? Anders een keer verwijderen en opnieuw installeren? In de app instellingen staat 'Meldingen beheren" bij mij op toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Wellicht dat de app gesloten wordt op de achtergrond, dus misschien verschillen jullie batterijoptimalisaties daarin? e.g. Deep sleep mode.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.L
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 01-02-2022

C.L

Goedemiddag,
Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen.
Als ik een video kijk of als ik een bestand via Whatsapp verstuur dan trilt mijn telefoon tijdens de video en het versturen meerdere keren. Heeft iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik het uitzet?

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

Nerox schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:15:
[...]

Had hetzelfde issue.. wou niet met mijn W10 PC connecteren en bleeft costant terug switchen naar No data transfer.

Ik heb de developer options moeten inschakelen om de default USB configuration op file transfer te zetten.
Pas daarna de kabel inpluggen en dan zou hij moeten connecten met de PC..
Dank nog! Dat loste ook het issue op dat ik telkens bestandsoverdracht/ Android auto moest kiezen als ik de telefoon in de auto aansloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 11:03
Ik krijg na fw C.44 een vrij magere batterijduur uit mijn OP9Pro. Hebben meer mensen hier last van? Mijn gebruik is niet erg veranderd. Maar 9 uur op batterij waarvan 2u 14 min screen on, met nog 37% over vind ik erg mager.

Voorheen haalde ik vaak wel de 4 a 5 uur SOT, maar nu lijkt het nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:50
Casual_T schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:24:
Ik krijg na fw C.44 een vrij magere batterijduur uit mijn OP9Pro. Hebben meer mensen hier last van? Mijn gebruik is niet erg veranderd. Maar 9 uur op batterij waarvan 2u 14 min screen on, met nog 37% over vind ik erg mager.

Voorheen haalde ik vaak wel de 4 a 5 uur SOT, maar nu lijkt het nergens op!
Vaak moet je de batterij een paar dagen tot een week geven om zich te settelen na een grote update. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SilverMane
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-07 14:20
LeStef schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 12:19:
[...]

Vaak moet je de batterij een paar dagen tot een week geven om zich te settelen na een grote update. :)
Ja dit is ook wel mijn ervaring met de overgang van 11 naar 12, eerste dag was het verbruik een stuk hoger, nu een week later merk ik qua verbruik niet echt een verschil.

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-07 13:55
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:53:
Wellicht dat de app gesloten wordt op de achtergrond, dus misschien verschillen jullie batterijoptimalisaties daarin? e.g. Deep sleep mode.
Ik heb precies hetzelfde en ik kan Gmail ook niet vinden in de lijst met apps bij Accuverbruik optimaliseren.

C44 heeft veel opgelost, maar heb nog steeds een wekker die niet naar behoren werkt. Krijg daarnaast op momenten een grafische glitch. :?

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

Wessee schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 19:23:
[...]

Ik heb precies hetzelfde en ik kan Gmail ook niet vinden in de lijst met apps bij Accuverbruik optimaliseren.

C44 heeft veel opgelost, maar heb nog steeds een wekker die niet naar behoren werkt. Krijg daarnaast op momenten een grafische glitch. :?
Die glitch (soort storing in het scherm) zag ik gisteren ineens in whatsapp. Maar daarna niet meer. Heel vreemd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wessee schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 19:23:
[...]

Dat klopt, omdat het een systeemapp is kan je deze niet uitsluiten van accuoptimalisaties. Daarom had ik het over de generieke accuoptimalisaties. 3 bolletjes binnen accuoptimalisaties.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Belangrijk bericht voor 9-serie gebruikers die Oxygen Updater gebruiken. Anonymoussaurus in "[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
mijn OP9 teruggestuurd naar CB, systeem partitie blijft vollopen (nu weer +100GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 19:29:
[...]

Dat klopt, omdat het een systeemapp is kan je deze niet uitsluiten van accuoptimalisaties. Daarom had ik het over de generieke accuoptimalisaties. 3 bolletjes binnen accuoptimalisaties.
Zal aan mij liggen, maar heb alles afgezocht in de settings, maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wessee schreef op zondag 30 januari 2022 @ 17:26:
[...]

Zal aan mij liggen, maar heb alles afgezocht in de settings, maar kan het niet vinden.
Instellingen -> batterijoptimalisatie -> 3 bolletjes -> Geavanceerde optimalisatie. Tenzij ze dit in latere OxygenOS-versies hebben verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Anonymoussaurus schreef op zondag 30 januari 2022 @ 17:30:
[...]

Instellingen -> batterijoptimalisatie -> 3 bolletjes -> Geavanceerde optimalisatie. Tenzij ze dit in latere OxygenOS-versies hebben verwijderd.
Helaas dat laatste, toch bedankt!🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-07 05:25
Gisteren naar telefoon lab geweest. Ik kon c44 er niet op zetten. Telefoon zag het niet meer. Gisteren naar telefoon lab gegaan en die hebben Android 11 op mijn telefoon gezet. Cc44 kon ik nu wel installeren. Bij telefoon lab waren veel mensen gekomen met problemen zoals van mij. Nu loopt alles weer zoals het hoort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:47

FeaR

In GoT we trust

De OnePlus 9 Pro gaat denk ik de laatste OnePlus zijn die hier in huis komt. Sinds de OnePlus One fan van dit merk maar na gisteren C44 geïnstalleerd te hebben voelt het alsof ik een standaard Samsung in handen heb qua OS. De look and feel voelt zeker vlot maar de functies die missen zijn too much. Namen van apps niet meer aan kunnen passen (zeker irritant nu ik apps heb die een hele rare naam hebben sinds Android 12), scherm bovenin niet meer kunnen aanpassen voor weergave van front camera, Google Discover default aan, diverse Google apps niet te verwijderen, Verborgen Ruimte minder toegankelijk dan voorheen, et cetera. Diverse issues door Google gehaald en het gros wat ik vind is dat men de issues ook ervaren en/of zelfs terug is naar Android 11.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:32

Flipm0de

geen

zo zonde zit. Volgens mij is oneplus nog niet echt een mainstream merk zoals Samsung bijvoorbeeld, moeten het dus echt van de fans hebben. Maar als ik het zo lees blijft er na de merge met Oppo weinig over voor de fans. Zouden ze Oneplus laten doodbloeden en dan weer extra investeren in Realme of andere 'nieuwe' merken?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
FeaR schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 07:58:
De OnePlus 9 Pro gaat denk ik de laatste OnePlus zijn die hier in huis komt. Sinds de OnePlus One fan van dit merk maar na gisteren C44 geïnstalleerd te hebben voelt het alsof ik een standaard Samsung in handen heb qua OS. De look and feel voelt zeker vlot maar de functies die missen zijn too much. Namen van apps niet meer aan kunnen passen (zeker irritant nu ik apps heb die een hele rare naam hebben sinds Android 12), scherm bovenin niet meer kunnen aanpassen voor weergave van front camera, Google Discover default aan, diverse Google apps niet te verwijderen, Verborgen Ruimte minder toegankelijk dan voorheen, et cetera. Diverse issues door Google gehaald en het gros wat ik vind is dat men de issues ook ervaren en/of zelfs terug is naar Android 11.
Ik heb de update bewust ook nog niet uitgevoerd. Ik denk dat dit voor mij ook de laatste Oneplus gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

Flipm0de schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:38:
zo zonde zit. Volgens mij is oneplus nog niet echt een mainstream merk zoals Samsung bijvoorbeeld, moeten het dus echt van de fans hebben. Maar als ik het zo lees blijft er na de merge met Oppo weinig over voor de fans. Zouden ze Oneplus laten doodbloeden en dan weer extra investeren in Realme of andere 'nieuwe' merken?
Ik heb geen idee, begintijd van oneplus hadden ze goede software (oneplus 3) was echt een top ding eigenlijk. Daarna zijn ze begonnen met de T series en vervolgens maakte ze meer telefoon natuurlijk ook om de markt spreiding goed te hebben. Vanaf die tijd eerst naar mijn ogen ze software wat achtergelaten (geen nieuwe dingen maar wel verbeteringen) android 11 was eigenlijk wel goed totdat de codebase geshared werdt toe zag je aan OOS11 dat er minder aandacht aan besteed werd. Nu met OOS12 welke opzich nog redelijk werkt afgezien van paar kleine issues lijkt het wel of ze niet meer serieus op de software zitten. Wie weet wat oppo in petto heeft voor Oneplus we shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Hebben jullie op C44 5G? Ik begin nu sterk aan mezelf te twijfelen of ik na de update wel 5G had, maar nu in ieder geval niet (meer). Ik lees online dat ik niet de enige ben, maar hoe zit dat in Nederland, en wellicht specifiek bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

GVR schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:15:
Hebben jullie op C44 5G? Ik begin nu sterk aan mezelf te twijfelen of ik na de update wel 5G had, maar nu in ieder geval niet (meer). Ik lees online dat ik niet de enige ben, maar hoe zit dat in Nederland, en wellicht specifiek bij KPN?
Het blijkt dat als je je simkaart in het 2e slot stop je wel 5G hebt. Ik kom dan de update naar C.44 niet hoger dan 4G+. Heb 5G nog niet geprobeerd op C.44 zoveel verschil zit er in NL volgens mij momenteel niet tussen 4G en 5G omdat 5G ook via de 4G band ging dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Whoopsie schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:00:
[...]

Het blijkt dat als je je simkaart in het 2e slot stop je wel 5G hebt. Ik kom dan de update naar C.44 niet hoger dan 4G+. Heb 5G nog niet geprobeerd op C.44 zoveel verschil zit er in NL volgens mij momenteel niet tussen 4G en 5G omdat 5G ook via de 4G band ging dacht ik.
Ga ik morgen even proberen. Ik kom nu ook niet verder dan 4G+, bij sim instellingen staat hij wel op 5G en lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-07 18:36
M'n KPN kaartje geeft in slot 1 wel gewoon 5G (144Mbps up / 61 down), Simpel kaartje in 2 komt tot 4G+ (73/10). Maar die biedt geen 5G aan geloof ik.

(draai C44)

[ Voor 4% gewijzigd door RF1000 op 03-02-2022 08:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:04

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb, sinds m'n update naar C44, problemen met automatisch openen/starten van apps. Ik gebruik een autodashboard app die moet starten als bepaalde BT apparaten verbinding maken, wat onder Android 11 probleem werkte, maar nu niet meer.

Maar vervelender is dat de Rabo Wallet voor contactloos betalen niet meer automatisch openend als ik een pin moet invoeren. De telefoon trilt wel, maar er verschijnt niks op het scherm. En tegen de tijd dat ik de app handmatig heb geopend, is de pintransactie vaak al afgebroken.

Ik heb de rabo wallet alle mogelijke rechten gegeven die in te stellen zijn, maar niks lijkt invloed te hebben.

Zijn er meer die dit hebben? En weet iemand hier een mogelijke oplossing voor?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

GVR schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:30:
[...]

Ga ik morgen even proberen. Ik kom nu ook niet verder dan 4G+, bij sim instellingen staat hij wel op 5G en lager.
Slot 1: 4G+
Slot 2: 5G

Zojuist gechat met OnePlus, bekend issue, wachten op nieuwe update. Ik gebruik voorlopig dus het 2e simslot. Niet zo erg omdat ik toch maar 1 SIM gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:44
deepbass909 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:21:
Ik heb, sinds m'n update naar C44, problemen met automatisch openen/starten van apps. Ik gebruik een autodashboard app die moet starten als bepaalde BT apparaten verbinding maken, wat onder Android 11 probleem werkte, maar nu niet meer.

Maar vervelender is dat de Rabo Wallet voor contactloos betalen niet meer automatisch openend als ik een pin moet invoeren. De telefoon trilt wel, maar er verschijnt niks op het scherm. En tegen de tijd dat ik de app handmatig heb geopend, is de pintransactie vaak al afgebroken.

Ik heb de rabo wallet alle mogelijke rechten gegeven die in te stellen zijn, maar niks lijkt invloed te hebben.

Zijn er meer die dit hebben? En weet iemand hier een mogelijke oplossing voor?
Precies dezelfde problemen hier met Flitsmeister en ING.

Flitsmeister start wel automatisch op de achtergrond maar locatie pakt hij niet (waarschijnlijk helemaal niks).

ING mobiel betalen reageert precies zoals jij beschrijft bij Rabo

Hier ook geen 5g in slot 1 met KPN. Slot 2 geen probleem.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruijfbas
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-05-2022
Golf2vr6 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:17:
[...]

Flitsmeister start wel automatisch op de achtergrond maar locatie pakt hij niet (waarschijnlijk helemaal niks).

Ik lees hier een beetje mee in dit topic en wat jullie nu hebben met mobiel betalen, dat is bij de oppo ook het geval. Enigste oplossing is om de mobiele pas handmatig te openen dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Golf2vr6 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:17:
[...]

Heb je bij ING mobiel betalen ingesteld dat je altijd moet bevestigen? Ik heb dat niet, en volgens mij als ik de telefoon heb ontgrendeld en dan contactloos betaal werkt het wel goed. Zal er op letten als ik weer in de winkel sta.

Hele tijd terug daar wel problemen mee gehad, toen heb ik de snelkoppeling naar mobiel betalen op het startscherm gezet, die gebruik ik nu nog wel eens als ik een andere pas dan de default wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
GVR schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:04:
[...]

Heb je bij ING mobiel betalen ingesteld dat je altijd moet bevestigen? Ik heb dat niet, en volgens mij als ik de telefoon heb ontgrendeld en dan contactloos betaal werkt het wel goed. Zal er op letten als ik weer in de winkel sta.

Hele tijd terug daar wel problemen mee gehad, toen heb ik de snelkoppeling naar mobiel betalen op het startscherm gezet, die gebruik ik nu nog wel eens als ik een andere pas dan de default wil gebruiken.
Nee klopt staat niet aan dus betalingen lukken vaak wel. Maar als hij wel naar pin vraagt (waar ik biometrisch aan heb staan (vingerafdruk)) dan komt het dus niet naar voren.

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-02-2022 13:19 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Zal eens opletten de komende tijd.
Wellicht vergelijkbaar issue; Als scherm uit is of gelocked en iemand videobelt via WhatsApp gebeurt er niets (telefoon gaat wel over). Moet telefoon u locken en dan zelf bovenin opnemen :s

Rare problemen ineens.

[ Voor 5% gewijzigd door GVR op 05-02-2022 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 16:05
Golf2vr6 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:17:
[...]

Nee klopt staat niet aan dus betalingen lukken vaak wel. Maar als hij wel naar pin vraagt (waar ik biometrisch aan heb staan (vingerafdruk)) dan komt het dus niet naar voren.
Klopt, ik heb precies hetzelfde issue sinds de .44 update.
Nogal frustrerend. Ik heb nog dubbel gecheckt of ING als mijn standaard-betalen app staat ingesteld, en dat is in orde, maar maakt dus helaas geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
+1 vwb ING problemen.

Sinds C44 kan ik niet meer snel "mobiel betalen" opstarten bij de vingerprint langer ingedrukt houden (snel starten). De app start niet meer op. Bij C38 werkte dit nog wel.

(deze functie werkt wel voor flitsmeister trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
Ik kan niet meer zoomen met de oneplus camera in foto modus. Telelens icoontje is verdwenen. Kan ook niet inzoomen met 2 vingers. (v 3.404.130)

In video modus werkt alles nog wel als vanouds

Meer mensen hier last van? en is er een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

RF1000 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:27:
Ik kan niet meer zoomen met de oneplus camera in foto modus. Telelens icoontje is verdwenen. Kan ook niet inzoomen met 2 vingers. (v 3.404.130)

In video modus werkt alles nog wel als vanouds

Meer mensen hier last van? en is er een oplossing?
Dit heb ik alleen als de camera op de 48 MP stand staat, dan kan je alleen schakelen tussen 0,6 en 1x met het icoontje in het midden. Zonder 48MP stand 3 zoom standen en kan ik wel met mijn vingers in en uitzoomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RF1000
thx. problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:59

H-S

Denk dat dit mijn laatste OnePlus telefoon zal zijn. Gaat laatste tijd wel achteruit qua software.

Hoeveel updates moeten er komen tot ze iets opzetten dat gewoon fatsoenlijk werkt? Elke update die ze uitgebracht hebben sinds de overgang naar A12, heeft problemen. Gebrek aan quality control afdeling?

Zonder AOD kan ik nog wel leven maar GPS wat vaak wegvalt bij Waze en Flitsmeister is gewoon zwaar vervelend.

De 'overige' meldingen zie ik ook niet meer in de statusbalk. Zie bijvoorbeeld niet dat Flitsmeister op de achtergrond draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-03-2023
Beste Tweakers,

Zojusit een Oneplus 9 pro gekocht.
Ik lees een hoop issues, hopelijk vallen ze mee:)

Ik heb hiervoor een Google Pixel 6 gehad, wat een top telefoon was dat, enkel stoorde mij extreem aan de zwaar onder de maat zijnde vingerafdrukscanner, die werkte gewoon niet tot nauwelijks.

Dat is bij de 9pro wel anders :)

Sjefke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 22:26
Mensen, ben ik de enige waar er ineens een ander lettertype wordt gebruikt onder apps?

Voorts stond hier ineens live caption aan.

Gekkigheid weer hier met deze foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Hoop dat die nog op Android 11 draait. Zo ja, voorlopig lekker zo houden.

Op Android 11 is het gewoon een prima phone, heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad hiervoor.
sjefke9 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:33:
Beste Tweakers,

Zojusit een Oneplus 9 pro gekocht.
Ik lees een hoop issues, hopelijk vallen ze mee:)

Ik heb hiervoor een Google Pixel 6 gehad, wat een top telefoon was dat, enkel stoorde mij extreem aan de zwaar onder de maat zijnde vingerafdrukscanner, die werkte gewoon niet tot nauwelijks.

Dat is bij de 9pro wel anders :)

Sjefke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
H-S schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:52:
Hoop dat die nog op Android 11 draait. Zo ja, voorlopig lekker zo houden.

Op Android 11 is het gewoon een prima phone, heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad hiervoor.

[...]
Wel ja? Draait nog op android 11 ja.
Rest hier inmiddels al 12 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
12 geeft alleen maar problemen, lees door topic maar even terug. Nu nog beter even op 11 blijven...

• Zwijntjesdrecht
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
FeaR schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 07:58:
Voor mij idem dito. Voor C44 (Android 12) was alles prima. Nadien alleen maar ellende, ellende en nog eens ellende. Dus zodra ik een vervangende telefoon heb gevonden, dan gaat mijn OnePlus 9 Pro de deur uit. Doeidoei OnePlus. Never Settle, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GVR

GVR

Nu wordt het wel heel negatief geschetst. Ja het had zeker beter gekund de upgrade naar 12, en nee dit is zeker niet wat ik van OnePlus gewend was dus ik weet ook nog niet of mijn volgende weer een OP wordt, maar nog steeds ben ik tevreden over mijn 9 pro en kan ik er prima mee overweg in het dagelijks gebruik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:04
Ik heb ook wat kleine irritaties over C44, maar over het geheel gezien heb ik nergens last van. Spijt over de upgrade heb ik dan ook niet.

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
GVR schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:49:
Nu wordt het wel heel negatief geschetst. Ja het had zeker beter gekund de upgrade naar 12, en nee dit is zeker niet wat ik van OnePlus gewend was dus ik weet ook nog niet of mijn volgende weer een OP wordt, maar nog steeds ben ik tevreden over mijn 9 pro en kan ik er prima mee overweg in het dagelijks gebruik.
Ik spreek uit persoonlijke ervaring. Of het wel of niet negatief is, ik heb een bepaald eisenpakket aan mijn telefoon. Als die nog voldoet (na een update naar Android 12), dan ben ik er wel klaar mee.

Het is ook niet een goedkoop apparaatje van 250 Euro ofzo. Als dat het was, dan had je mij niet gehoord. Maar goed. Ik laat het hierbij. Binnenkort een OnePlus 9 Pro te koop. De laatste ws.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjefke9
Zwijntjesdrecht schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:13:
[...]

Ik spreek uit persoonlijke ervaring. Of het wel of niet negatief is, ik heb een bepaald eisenpakket aan mijn telefoon. Als die nog voldoet (na een update naar Android 12), dan ben ik er wel klaar mee.

Het is ook niet een goedkoop apparaatje van 250 Euro ofzo. Als dat het was, dan had je mij niet gehoord. Maar goed. Ik laat het hierbij. Binnenkort een OnePlus 9 Pro te koop. De laatste ws.....
Als je geen waarde hecht aan een vingerafdruk scanner dan adviseer ik een pixel 6 of pro.
Kaal android, geweldige batterij en fantastische camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
sjefke9 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 21:44:
[...]

Als je geen waarde hecht aan een vingerafdruk scanner dan adviseer ik een pixel 6 of pro.
Kaal android, geweldige batterij en fantastische camera.
Thanks. Ga mij daar eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Wat een schijt update is die C44 geweest zeg tot nu toe. Begrjip me niet verkeerd: de OP9Pro is nog steeds een toptoestel en doet bijna alles goed, maar wat een misser is dit met de software. Wat flinke irritaties:
- Google Pay verwijdert steeds mijn betaalpas. Toevoegen kan opnieuw, maar dit is toch niet te doen? Ligt dit aan het OS of aan Android 12?
- Mijn scherm switcht terug naar 60 hertz zodra ik batterijbesparingsmodus inschakel. Nog geen manier gevonden om los te koppelen van elkaar.
- Batterij lijkt in ieder geval niet verbeterd te zijn, eerder verslechterd.
- Het aantal icoontjes in de app drawer is teruggebracht naar max 4 i.p.v. max 5 op een rij?
- En zo vergeet ik vast nog wat ergernissen

Iemand oplossingen voor de problemen? Een OnePlus wordt het iig niet meer na volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
Iemand die mij kan helpen?

Ik heb bij mijn oneplus 9 pro via de instellingen ingesteld dat bij een swipe naar beneden de statusbalk naar beneden komt ipv dat rare standaard scherm.
Mijn vriendin wilt dit nu ook ingesteld hebben maar ik krijg met geen mogelijkheid die functie nog gevonden, haha.

Iemand bekend met de functie en weet die te vinden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08:03

-CJ

Not remastered

Ik heb de app voor mijn simkaart (SIM-toolkit) in mijn verborgen ruimte zitten maar deze komt meerdere keren per dag weer terug. Iemand tips om dit te voorkomen?

All I had to do was follow the damn train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wb396
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-07 22:26
sjefke9 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:59:
Iemand die mij kan helpen?

Ik heb bij mijn oneplus 9 pro via de instellingen ingesteld dat bij een swipe naar beneden de statusbalk naar beneden komt ipv dat rare standaard scherm.
Mijn vriendin wilt dit nu ook ingesteld hebben maar ik krijg met geen mogelijkheid die functie nog gevonden, haha.

Iemand bekend met de functie en weet die te vinden?

Alvast bedankt!
Bedoel je shelf? Kan je vinden via: Instellingen > Speciale functies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
wb396 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:10:
[...]

Bedoel je shelf? Kan je vinden via: Instellingen > Speciale functies
Thanks, maar krijg het nog steeds niet gevonden, zal wel aan mij liggen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
sjefke9 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:55:
[...]

Dat is vreemd want in dat menu staat toch gewoon Shelf en in dat menu eerste keuze is daar shelf starten....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 19:05
sjefke9 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:55:
[...]

Is dat niet een dingetje van Nova launcher of een andere launcher? Die regelt het bij mij op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
Camiel schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:17:
[...]

Is dat niet een dingetje van Nova launcher of een andere launcher? Die regelt het bij mij op die manier.
Nee hoor, ik heb gewoon de standaard launcher.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjefke9
Golf2vr6 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:06:
[...]

Dat is vreemd want in dat menu staat toch gewoon Shelf en in dat menu eerste keuze is daar shelf starten....
Welke instellingen bedoel je dan eigenlijk? Ik ging uit van de algemene instellingen.

UPDATE: Heb de instelling net weer gevonden, bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door sjefke9 op 16-02-2022 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:18

Nielless

Born at a very young age.

Hier gisteren de update naar Android 12 gekregen. Nu loop ik tegen de volgende dingen aan:
  • Voorheen had ik als mijn OnePlus 9 aan de lader lag, een screensaver met een gedimde klok erop. Deze kan ik nergens meer terug vinden. Dit was handig om 's nachts als ik wakker werd, de tijd meteen te zien
  • Stil draadloos opladen; is niet meer stil. Staat in de instellingen wel aan, maar blijft herrie maken.
Heeft iemand deze problemen toevallig al gezien/opgelost?

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:03
Verkeerde topic 😂

[ Voor 89% gewijzigd door beezjeh op 21-02-2022 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Nieuwe system launcher geïnstalleerd (ergens op telegram gevonden) nu uit weer 5 rijen apps.

https://www.rmupdate.com/...-new-update-download-apk/

[ Voor 30% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-02-2022 19:31 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Etter
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 16:12
Sinds enkele maanden in bezit van een 9 pro en al die tijd zonder problemen kunnen gebruiken op OS 11.2.10.10LE15BA. Echter van de week liep het toestel compleet vast bij een inkomend gesprek (duurde ook even voordat ik hem had herstart), echter sinds die tijd functioneert Android Auto niet meer goed. Het zo te lezen bekende usb connectie issue welke tot voor kort geleden allemaal goed ging.
Wat heeft allemaal niet gewerkt
  • herstart telefoon
  • Cache legen, zelfs AA applicatie "verwijderen" en herinstallatie
  • Andere kabel (originele van OP)
  • Uit connectielijst van de Auto gooien
Op een gegeven moment lukt het even connectie te maken, totdat je de auto uitschakelt of de telefoon ontkoppeld. Dan mag je alles nogmaals proberen.

Nu maar eens de usb foutopsporing oplossing bekijken. Om nu al de hele telefoon terug naar fabrieksinstellingen te zetten vind ik wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Etter
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 16:12
N.Etter schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:26:
Sinds enkele maanden in bezit van een 9 pro en al die tijd zonder problemen kunnen gebruiken op OS 11.2.10.10LE15BA. Echter van de week liep het toestel compleet vast bij een inkomend gesprek (duurde ook even voordat ik hem had herstart), echter sinds die tijd functioneert Android Auto niet meer goed. Het zo te lezen bekende usb connectie issue welke tot voor kort geleden allemaal goed ging.
Wat heeft allemaal niet gewerkt
  • herstart telefoon
  • Cache legen, zelfs AA applicatie "verwijderen" en herinstallatie
  • Andere kabel (originele van OP)
  • Uit connectielijst van de Auto gooien
Op een gegeven moment lukt het even connectie te maken, totdat je de auto uitschakelt of de telefoon ontkoppeld. Dan mag je alles nogmaals proberen.

Nu maar eens de usb foutopsporing oplossing bekijken. Om nu al de hele telefoon terug naar fabrieksinstellingen te zetten vind ik wat...
Nu met de USB foutopsporing ingeschakeld werkt AA weer. *O*

Blijft wel jammer en vreemd dat deze actie nu nodig is na een tijd zonder problemen gewerkt te hebben }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Hij bevalt nog steeds goed hoor maar het toetsenbord is echt super irritant. Je moet echt goed je berichten nakijken op spelfouten :(

En de batterij lijkt na een dik jaar minder snel naar 100% op te laden. Ik had geoptimaliseerd laden nooit aangezet. Nu is hij (pas) na een half uur vol. Is dat bij jullie ook? Kan je ergens de status van je batterij zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dal673
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-07 16:23
Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb op mijn OP 9 Pro OxygenOS 12 C.44 plotseling geen Google Discover meer links van mijn homepage. Ik kan gewoon niet nog een veld naar links swipen.

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb al geprobeerd in de Google App rechtsboven op je account icoon te klikken, dan Instellingen, dan Algemeen en dan Discover aan te vinken.
(hij was al aangevinkt).

Ook na Google Discover bij bovenstaande instelling de toggle eerst uit te zetten, vervolgens opnieuw op te starten en daarna weer opnieuw op te starten laat nog steeds geen Google Discover pagina zien als ik vanaf mijn Home pagina naar links swipe.
Ik heb trouwens Google App versie 13.7.7.23.arm64 .

Of staat dat misschien ergens in het OnePlus Instellingen menu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dal673
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-07 16:23
Ik heb de OnePlus Updated System Launcher v11.3.520 for OxygenOS 12 uit bovenstaande post van Golf2vr6 gedownload (voor OxygenOS 12 Stable) en nu werkt het weer.

https://t.me/OnePlusSystemAppsUpdater/252

Vreemd, maar gelukkig werkt het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ik had goede hoop met de batterij die nog moest 'wennen' na de Android 12 update, maar echt goed wordt het niet. Met name als ik 120 hertz aanzet loopt mijn batterij enorm snel terug bij gebruik. Ik heb standaard maar batterij besparing aan staan, zodat hij terug schiet naar 60 hertz.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Of moet ik toch een hard reset doen, en hiervoor mijn gegevens backuppen?

Hebben meer mensen dezelfde ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
C.46 komt eraan. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5YSvI3Rdao4LspBVR99fmj7XrU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zCmVXAikiIMQulvI2WEPgL51.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 90% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-03-2022 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Nice want oxygen update zegt bij het downloaden van C44 dat deze ingetrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft nu officieel OxygenOS C.46 aangekondigd: OxygenOS 12 C.46 update for OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro
Hello everyone,

We have started to push the incremental rollout of OxygenOS 12 update – C.46 for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro. Please note that the NA version will not be released for this build due to specific country-related limitations. Please stay tuned for the next update.

OP9
IN: LE2111_11.C.46
EU: LE2113_11.C.46

OP9 Pro
IN: LE2121_11.C.46
EU: LE2123_11.C.46

Changelog
System
  • [Improved] system stability
  • [Fixed] the abnormal display of AOD
  • [Fixed] the issue of blurred screen in some scenarios
  • [Fixed] the issue that Alexa APP crashes in some scenarios
  • [Updated] Android security patch to 2022.02
Network
  • [Fixed] the issue that unable to register 5G network in some scenarios
C.44 welke nog mistte: OxygenOS 12 C.44 update for OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro

[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-03-2022 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Bij mij is tot nog toe officieel geen enkele Oxygen 12 versie aangeboden dus ik ben benieuwd of het dit keer wel het geval gaat zijn.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Bull schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:29:
Bij mij is tot nog toe officieel geen enkele Oxygen 12 versie aangeboden dus ik ben benieuwd of het dit keer wel het geval gaat zijn.
Hetzelfde hier. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Nu online
Hmm vreemd.

Zou het komen omdat ik eens een update via de Oxygen updater heb uitgevoerd? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Bull schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:55:
[...]

Hmm vreemd.

Zou het komen omdat ik eens een update via de Oxygen updater heb uitgevoerd? 🤔
Zolang het de juiste is niet. Maar schijnt dat C44 werd teruggetrokken van EU omdat die shitty was. En C46 is in India al live. Benieuwd wanneer wij die krijgen. Gelukkig gebruik ik mijn OP9 als tweede toestel want er blijft niets meer overeind van OP hun goede updates en updates policy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
  • Nu online
LeStef schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:27:
[...]

Zolang het de juiste is niet. Maar schijnt dat C44 werd teruggetrokken van EU omdat die shitty was. En C46 is in India al live. Benieuwd wanneer wij die krijgen. Gelukkig gebruik ik mijn OP9 als tweede toestel want er blijft niets meer overeind van OP hun goede updates en updates policy.
Ik ben het helemaal met jou eens en ik vind het ook schandalig dat OnePlus voor Oxygen versie 11 geen beveiligingsupdates meer uitbrengt.

De laatste is van november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domipost
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 12:36
Bull schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:29:
Zelfde verhaal hier... Zowel op de 9 als de 9 Pro. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

LeStef schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:27:
[...]

Ik weet niet wat er mis is gegaan met C44, maar hij is inderdaad klote... Ik heb hem er wel op staan (via Oxygen updater), maar heb ik er eigenlijk al de hele tijd spijt van. Helaas is downgraden alleen mogelijk met een volledige wipe, dus bijt ik nog maar even door tot de volgende update.

Ik weet niet of het aan C44 ligt, maar ik heb last van apps die verdwijnen uit m'n app-drawer. Vooral de Formula 1 app verdwijnt steeds. Ook als ik de zoekbalk gebruik, wordt hij niet gevonden, terwijl hij in de play store wel als geïnstalleerd staat en ik hem via de play store kan starten. Ook in mijn app-beheer is hij aanwezig. Met herinstalleren (volledig verwijderen en opnieuw erop zetten) is hij kort aanwezig in de app-drawer om de volgende dag weer verdwenen te zijn 8)7

In de 10 jaar dat ik nu Android gebruik (ja, ik heb al Android sinds versie 2.1), heb ik dit nog niet eerder meegemaakt 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door deepbass909 op 17-03-2022 16:59 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ik moet zeggen dat ik deze heb weg gedaan.
Ik gebruikte hem naast mijn Pixel 6 Pro.
Maar ergerde mij er zo erg aan dat ik hem verkocht heb. Nooit meegemaakt met OP, en ik was bij OP sinds de 6T, 7, 8 Pro tot de 9Pro.
Heb me een Motorola Edge 30 Pro gekocht naast de Pixel 6 Pro en uiteindelijk zo onder de indruk van de Edge 30 Pro dat ik ook de Pixel heb weg gedaan.

Ik geef toe ik boet wat in op camera vlak maar op snelheid en Android 12 en doen wat het moet overtreft de Edge 30 Pro beide phones, zo had de Pixel moeten zijn denk ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

En prompt krijg ik een push message dat C47 beschikbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31
deepbass909 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:01:
En prompt krijg ik een push message dat C47 beschikbaar is!
Hier ook, via Oxygen Updater (OP9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Ik kreeg hem ook, ga naar OU en niks beschikbaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
  • Laatst online: 01-07 09:13
Wessee schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:33:
Ik kreeg hem ook, ga naar OU en niks beschikbaar...
Had ik ook, moet even bij instellingen Geadvanceerde modus aanzetten.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Kloever schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:37:
[...]

Had ik ook, moet even bij instellingen Geadvanceerde modus aanzetten.
Die stond inderdaad uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKh9QHXwb23EaySMjmhBvJ-agck=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8RhVxd77bz8rjIzMyvlixnNF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-pzBvNOtntAEQUNiJjkEZJmhyM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aOpwIMOvtmfxEjhhXENuuEXF.jpg?f=fotoalbum_tile

Update via Oxygen Updater binnen, alleen hoe installeer ik hem nu?
Normaal gesproken staat er ergens een tandwieltje met lokale update. Maar sinds C44 niet meer te vinden.

Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
H-S schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:55:
[Afbeelding][Afbeelding]

Normaal gesproken staat er ergens een tandwieltje met lokale update. Maar sinds C44 niet meer te vinden.

Iemand enig idee?
Even deze downloaden en installeren: https://oxygenos.oneplus.net/OPLocalUpdate_For_Android12.apk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
H-S schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:55:
[Afbeelding][Afbeelding]

Iemand enig idee?
Hier zelfde. Kan er niks mee. Nergens die optie

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Ik heb hem gedownload. Hoe insteer ik dit? Want hij wil hem uitpakken bij mij Nvm, naam aanpassen naar .apk en done.

[ Voor 7% gewijzigd door Kloever op 18-03-2022 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-S

H-S

Topper, thanks!
Kloever schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:01:
[...]

Ik heb hem gedownload. Hoe insteer ik dit? Want hij wil hem uitpakken bij mij
Even naam wijzigen, moet eindigen op .apk

.zip even weghalen dus kan je hem installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Ik heb deze dus nu geïnstalleerd, maar nog steeds geen update mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

Gelukkig heb ik nu weer een Snapdragon 888 :D en maakt 5G weer connectie in slot 1. Krijg ook wel beetje het gevoel dat dingen sneller zijn geworden.

Wat nog wel irritant is als je al je recents allemaal wil sluiten soms de app open blijft. Ben gewend dat alles sluit en dat je dan terug komt op je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoopsie
  • Niet online

Whoopsie

¯\_(ツ)_/¯

Kloever schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:06:
[...]

Ik heb deze dus nu geïnstalleerd, maar nog steeds geen update mogelijkheid.
Staat de gedownloaden .zip update van C.47 in je root folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Whoopsie schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:07:
[...]

Staat de gedownloaden .zip update van C.47 in je root folder?
Die staat erin. Als ik op openen klik na het installeren het het .apk bestand mag ik hem wel installeren. Dus dat doet hij nu gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Na installatie van die apk heb je in de app drawer de app "Systeemupdate" staan waarmee je het oude vertrouwde scherm met tandwieltje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

GVR schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:40:
Na installatie van die apk heb je in de app drawer de app "Systeemupdate" staan waarmee je het oude vertrouwde scherm met tandwieltje krijgt.
Dat gebeurt niet altijd, tenminste, bij mij blijft het tandwieltje afwezig. In mijn app-drawer heb ik nu wel een Systeemupdate-applicatie en langs die weg is hij te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Nou C47 erop, helaas is het balkje met "overige meldingen" nog steeds weg. Apps die op de achtergrond draaien zie ik gewoon niet meer staan in de notificaties balk.

Erg vervelend als ik Flitsmeister vergeet uit te zetten en die me batterij zit te drainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-07 05:25
LeStef schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:43:
Ik moet zeggen dat ik deze heb weg gedaan.
Ik gebruikte hem naast mijn Pixel 6 Pro.
Maar ergerde mij er zo erg aan dat ik hem verkocht heb. Nooit meegemaakt met OP, en ik was bij OP sinds de 6T, 7, 8 Pro tot de 9Pro.
Heb me een Motorola Edge 30 Pro gekocht naast de Pixel 6 Pro en uiteindelijk zo onder de indruk van de Edge 30 Pro dat ik ook de Pixel heb weg gedaan.

Ik geef toe ik boet wat in op camera vlak maar op snelheid en Android 12 en doen wat het moet overtreft de Edge 30 Pro beide phones, zo had de Pixel moeten zijn denk ik zo.
Hoelang gaat de batterij mee?
Kun je de hele dag vooruit?

Hoe is het update beleid van Motorola?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

deepbass909 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:04:
[...]

Dat gebeurt niet altijd, tenminste, bij mij blijft het tandwieltje afwezig. In mijn app-drawer heb ik nu wel een Systeemupdate-applicatie en langs die weg is hij te installeren.
Dat zeg ik toch ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Zoals jij het schrijft, lees ik het alsof in het systeemupdate scherm het tandwieltje weer terug komt, en dat gebeurt dus niet. Het wordt een externe applicatie die je los van het normale update-scherm moet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

deepbass909 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:36:
[...]

Zoals jij het schrijft, lees ik het alsof in het systeemupdate scherm het tandwieltje weer terug komt, en dat gebeurt dus niet. Het wordt een externe applicatie die je los van het normale update-scherm moet openen.
We bedoelen hetzelfde.
Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen en levertijden mogen hier: [OnePlus 9-serie] Levertijden & Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [OnePlus 9-serie] Accessoires