LeStef schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:27:
[...]
Zolang het de juiste is niet. Maar schijnt dat C44 werd teruggetrokken van EU omdat die shitty was. En C46 is in India al live. Benieuwd wanneer wij die krijgen. Gelukkig gebruik ik mijn OP9 als tweede toestel want er blijft niets meer overeind van OP hun goede updates en updates policy.
Ik weet niet wat er mis is gegaan met C44, maar hij is inderdaad klote... Ik heb hem er wel op staan (via Oxygen updater), maar heb ik er eigenlijk al de hele tijd spijt van. Helaas is downgraden alleen mogelijk met een volledige wipe, dus bijt ik nog maar even door tot de volgende update.
Ik weet niet of het aan C44 ligt, maar ik heb last van apps die verdwijnen uit m'n app-drawer. Vooral de Formula 1 app verdwijnt steeds. Ook als ik de zoekbalk gebruik, wordt hij niet gevonden, terwijl hij in de play store wel als geïnstalleerd staat en ik hem via de play store kan starten. Ook in mijn app-beheer is hij aanwezig. Met herinstalleren (volledig verwijderen en opnieuw erop zetten) is hij kort aanwezig in de app-drawer om de volgende dag weer verdwenen te zijn
In de 10 jaar dat ik nu Android gebruik (ja, ik heb al Android sinds versie 2.1), heb ik dit nog niet eerder meegemaakt
[
Voor 6% gewijzigd door
deepbass909 op 17-03-2022 16:59
]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier