• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-05 22:46
Sinds de beta heb ik het probleem dat als ik foto's maak of download of een screenshot maak dan komen de foto's niet in de galerij? de foto's zijn nergens te zien? iemand zelfde probleem? en nog belangrijker de oplossing?

• AnonymousWP
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
T-bone88 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:57:
Sinds de beta heb ik het probleem dat als ik foto's maak of download of een screenshot maak dan komen de foto's niet in de galerij? de foto's zijn nergens te zien? iemand zelfde probleem? en nog belangrijker de oplossing?
Misschien één van de known issues? Of misschien nog geen known issue, maar het is natuurlijk de eerste Open Bèta:
  • Some third-party apps haven't been adapted to the latest Android version and may not function properly
  • Camera might be stuck and unstable sometimes
  • Texts and calls might not be able to be received
  • Bluetooth earphones may fail to connect and play music
  • Information about the CPU is incorrectly displayed
  • Buttons in Gallery might not function properly
  • Screen recordings may not be saved in some instances

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-05 22:46
AnonymousWP schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:01:
[...]

Misschien één van de known issues? Of misschien nog geen known issue, maar het is natuurlijk de eerste Open Bèta:

[...]
Bij de know issues staat het wel vermeld maar alleen als screenshots. Bij mij betreft het helaas ook foto's die ik maak en download.

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-05 22:48
Ik heb Android 12 OB1 nu ook een dag draaien, enige waar ik eigenlijk tegenaan loop is dat inderdaad de ABN app het niet doet. Maar dit ligt aan ABN in combinatie met Android 12.

Verder merkt in niet noemenswaardige verschillen tussen Android 11 en 12. Het ziet er allemaal net weer wat anders uit maar het gevoel en snelheid is naar mijn idee hetzelfde.

Wat wel anders is dat je merkt dat het meer ColorOS is dan OxygenOS, vooral in de instellingen.

@T-bone88 ik gebruik de google photos app en heb de OnePlus gallery uitgeschakeld. Bij mij komen wel netjes de foto's en screenshots die ik maak in de google photos app te staan.

update;
Ik heb contact gehad met de ABN, zij geven aan dat de app vanaf 4 oktober wel zou moeten werken op Android 12. Ik word teruggebeld door een van de ontwikkelaars van de ABN Android app om te kijken waar het aan ligt en als het niet simpel te fixen is eventueel logs op te sturen zodat ze kunnen kijken waar het aan ligt.

[Voor 20% gewijzigd door Step-han op 07-10-2021 18:30]

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Mijn Huawei P30 Pro begint toch wat kuren te krijgen. Ik overweeg daarom de OnePlus 9 Pro, omdat ik die met een mooie korting kan krijgen. Alleen maak ik me wat zorgen over de overheating-issues: zijn deze al wat beter dan in de beginperiode? (Ik ben geen gamer maar gebruik mijn telefoon vaak aan de lader in de wagen met de Android Auto-app.)

• -CJ
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:00

-CJ

Not remastered

Elpenoor schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:58:
Mijn Huawei P30 Pro begint toch wat kuren te krijgen. Ik overweeg daarom de OnePlus 9 Pro, omdat ik die met een mooie korting kan krijgen. Alleen maak ik me wat zorgen over de overheating-issues: zijn deze al wat beter dan in de beginperiode? (Ik ben geen gamer maar gebruik mijn telefoon vaak aan de lader in de wagen met de Android Auto-app.)
Ik gebruik bijna elke werkdag 1 tot 3 uur Android Auto met mijn 9 pro en ik heb nog nooit te maken gehad met overhitting.

All I had to do was follow the damn train.

• jedego
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05 10:22
Ik ben ook een fanatieke Android Auto gebruiker en daar nog nooit problemen ondervonden. Ik heb voor filmopname de camera op 4k60p staan en daar wordt hij een klein beetje warm. Heet zou ik het absoluut niet willen noemen. Ik gebruik mijn telefoon regelmatig voor het checken van BIMX of Sketchup modellen (3d) en ook daar wandelt hij zonder moeite doorheen. Wordt dan ook niet merkbaar warm. Kan mij voorstellen dat games meer vergen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Hartelijk dank voor de reacties - nu kriebelt het nog meer om de Oneplus 9 Pro aan te schaffen 😉
Van de een op andere dag lijkt het erop alsof ik geen notificatie meer krijg van gemiste oproepen...
Nu al een paar keer meegemaakt dat iemand me een berichtje stuurt, waarom ik niet op heb genomen?

Krijg dus niks op m'n lockscreen, homescreen of notificatiebalk te zien van die gemiste oproep. Open ik die Dialer (standaard Google), dan zie ik inderdaad dat ik gebeld ben. Heb inmiddels het internet afgestruind, maar weinig tot niks gevonden of issues met de OnePlus X van jaren oud, cache gereset, permissies gewist, app-update eraf gegooid en weer opnieuw geïnstalleerd. Maar dat alles heeft tot zo ver niet de oplossing gebracht.

Via instellingen - apps en meldingen - telefoon - meldingen, kan ik ook helemaal niks instellen...
Alle functies daar zijn grijs: standaard, inkomende gesprekken, gemiste gesprekken enzovoort. Iemand?

Behoefte aan een andere dialer heb ik niet eerlijk gezegd. Iemand hier nog een ander idee?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
CLB schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 18:53:
Van de een op andere dag lijkt het erop alsof ik geen notificatie meer krijg van gemiste oproepen...
Nu al een paar keer meegemaakt dat iemand me een berichtje stuurt, waarom ik niet op heb genomen?

Krijg dus niks op m'n lockscreen, homescreen of notificatiebalk te zien van die gemiste oproep. Open ik die Dialer (standaard Google), dan zie ik inderdaad dat ik gebeld ben. Heb inmiddels het internet afgestruind, maar weinig tot niks gevonden of issues met de OnePlus X van jaren oud, cache gereset, permissies gewist, app-update eraf gegooid en weer opnieuw geïnstalleerd. Maar dat alles heeft tot zo ver niet de oplossing gebracht.

Via instellingen - apps en meldingen - telefoon - meldingen, kan ik ook helemaal niks instellen...
Alle functies daar zijn grijs: standaard, inkomende gesprekken, gemiste gesprekken enzovoort. Iemand?

Behoefte aan een andere dialer heb ik niet eerlijk gezegd. Iemand hier nog een ander idee?
Ik zou wel even een andere dialer proberen om te kijken of dat het probleem op lost. Verder heb je denk ik bijna alles gedaan en ik zou dan toch een volledige reset uitvoeren.

• -CJ

-CJ

Not remastered

Iemand hier al het scherm van de 9 Pro laten vervangen? Wat zijn de ervaringen?

Ik wilde de mijne laten vervangen maar een vervangend scherm (en schermrand) zijn niet voorradig in het zwart, gaf deze winkel aan.

• dal673
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-05 09:50
-SimJoc- schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:07:
[...]

Het is bij mij zo goed als weg. Heel soms ervaar ik dit nog.

Volte kun je ook voorrang geven over het reguliere netwerk, een erg handige instelling. Werkt erg goed hier met vodafone.
Hoe kun je met een Vodafone USIM met een OnePLUS 9 Pro VoLTE voorrang geven over het reguliere netwerk?

Ik kan het echt nergens vonden bij verbindingen in instellingen. En ook een search op Google en GoT levert [ook bij andere OP toestellen] geen antwoorden.

• DaemonReem
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-05 17:24
Heeft iemand ook sinds de laatste update last van traagheid?
Altijd gewend aan de flitsende snelheid van Oneplus (heb de 7T pro) maar merk dat er meer stotteringen zijn. Ook het toestel teruggebracht naar fabrieksinstellingen inmiddels. Op FHD resolutie ook zo.

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 18:13
DaemonReem schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:57:
Heeft iemand ook sinds de laatste update last van traagheid?
Altijd gewend aan de flitsende snelheid van Oneplus (heb de 7T pro) maar merk dat er meer stotteringen zijn. Ook het toestel teruggebracht naar fabrieksinstellingen inmiddels. Op FHD resolutie ook zo.
Bij een aantal apps gaat het soms wat minder vloeiend maar dat kan ook aan de desbetreffende apps liggen of net aan de desbetreffende versie van de apps die ik gebruik.

Ik heb trouwens wel gemerkt dat 8GB aan werkgeheugen niet echt meer adequaat genoeg is want naarmate je vrij veel tabs in je browser open hebt staan dan wordt de kans groter dat het soms wat laggy aan gaat voelen of dat de tabs steeds opnieuw moeten worden ingeladen. Ik weet niet of 4GB meer werkgeheugen dit tegen zal gaan maar het kan volgens mij ook geen kwaad.

Iemand anders die hier ervaring mee heeft?

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:11
Ik gebruik zelf de Brave browser het meest, en merk dat daar random tabs crashen. Kan de pagina niet meer raadplegen. Wel verversen, maar vervolgens gebeurt er niets. Enige remedie is tab sluiten en een nieuwe openen. Weet niet of dit specifiek OP9 is, en of het specifiek Brave is, moet even een tijdje teruggaan naar Chrome om dat laatste te ervaren.

Traagheid heb ik soms met momenten. Willekeurig, niet echt te relateren aan 1 specifieke app of actie. Over het algemeen niet echt storend overigens.

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
GVR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:56:
Ik gebruik zelf de Brave browser het meest, en merk dat daar random tabs crashen. Kan de pagina niet meer raadplegen. Wel verversen, maar vervolgens gebeurt er niets. Enige remedie is tab sluiten en een nieuwe openen. Weet niet of dit specifiek OP9 is, en of het specifiek Brave is, moet even een tijdje teruggaan naar Chrome om dat laatste te ervaren.

Traagheid heb ik soms met momenten. Willekeurig, niet echt te relateren aan 1 specifieke app of actie. Over het algemeen niet echt storend overigens.
Ik gebruik alleen maar Brave en heb dit probleem helemaal niet.

Ik heb echter weer dat de telefoon redelijk warm word bij het gebruik van Android auto

• GVR
-SimJoc- schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:02:
[...]

Ik gebruik alleen maar Brave en heb dit probleem helemaal niet.

Ik heb echter weer dat de telefoon redelijk warm word bij het gebruik van Android auto
Oke dan ga ik die app een keer resetten.
Met AA niet opgemerkt, dan ligt hij in de auto, dus merk niet of hij (te) warm wordt.

[Voor 12% gewijzigd door GVR op 19-10-2021 23:43]

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-05 13:47
Ik gebruik ook enkel de Brave browser maar ik heb nooit problemen gehad

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05 13:39
Sinds de update naar Oxygen OS 11.2.9.9.L15BA heb ik problemen met geluiduitvoer.

Mijn telefoon pakt geen bluetooth apparaten meer als output kanaal.
Alle media die ik afspeel via mijn telefoon lopen via de telefoonluidspreker en niet via de speaker.
Koptelefoons die ik met een USB-C plug aansluit klinken zacht en als het volume wordt aangepast (knoppen zijkant) stuurt de telefoon de telefoonspeaker aan, niet de koptelefoon.

Hebben meer mensen dit probleem?

Ik heb internet afgezocht, maar kwam alleen een topic tegen waarbij in eerdere Oxugen versies gelijke problemen waren en deze werden opgelost door 'Ondersteuning voor gehoorapparaten' in te schakelen.
Iets wat in mijn geval niet helpt .

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:04

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Heb ff geen android telefoon bij de hand maar je kan toch ergens de netwerk en bluetooth instellingen wissen? Probeer dat eens.

Specs

• Jowz
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Ik heb dus precies hetzelfde! Lijkt alsof tril functie het niet doet maar via de schuif en opnieuw opstarten trilt ie wel gewoon? Jij al een oplossing gevonden CLB?
CLB schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 18:53:

[Voor 7% gewijzigd door Jowz op 28-10-2021 19:25]

Jowz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:25:
Jij al een oplossing gevonden CLB?
Andere telefoon in gebruik hier, dus nee :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• GVR
-CJ schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 07:35:
Bij mij is Android Auto wel snel (9 pro). Enige wat mij opvalt is dat mijn vorige telefoon rustig werd opgeladen tijdens het gebruik van Android Auto en de OnePlus loopt juist langzaam leeg.
Ik dacht dat bij mij de telefoon gewoon goed oplaadde tijdens gebruik van Android Auto, maar toch niet. Vandaag een rit van bijna twee uur gehad, batterij percentage is gelijk (34%) gebleven.

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-05 20:04
Goedenavond, even een vraag. Ik overweeg een OnePlus 9 aan te schaffen. Wat zijn de plus en minpunten van het toestel? Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.

• -CJ

-CJ

Not remastered

zuukie schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:14:
Goedenavond, even een vraag. Ik overweeg een OnePlus 9 aan te schaffen. Wat zijn de plus en minpunten van het toestel? Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.
Laten we 'm omdraaien; waarom twijfel je?

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:27
GVR schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:26:
[...]

Ik dacht dat bij mij de telefoon gewoon goed oplaadde tijdens gebruik van Android Auto, maar toch niet. Vandaag een rit van bijna twee uur gehad, batterij percentage is gelijk (34%) gebleven.
van de week Android auto gebruikt in de auto van mijn pa wel zonder opladen maar ik schrok ervan hoeveel batterij dat koste.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-05 20:04
Geen echte twijfel. Wil gewoon de plus en minpunten van het toestel weten vandaar.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-05 17:54
Zojuist toch maar overstag gegaan en de Oneplus 9 pro besteld. Heb nu de OP6 maar de accu is hiervan is toch echt wel aan het einde van zijn latijn. Een trein reis van 2 uur nadat deze vol was is bijna niet meer te doen. Houd dan nog 20% over. Het studentenprogramma werkt nog steeds van OnePlus en is zelfs beter geworden. Bij mijn OP6 kreeg ik 5% korting. Nu was het zelfs 30%, helaas werkt de black friday code niet.
Ben toch erg benieuwd hoe de OP9Pro aangaat voelen.

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:33
rwbk schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:15:
Zojuist toch maar overstag gegaan en de Oneplus 9 pro besteld. Heb nu de OP6 maar de accu is hiervan is toch echt wel aan het einde van zijn latijn. Een trein reis van 2 uur nadat deze vol was is bijna niet meer te doen. Houd dan nog 20% over. Het studentenprogramma werkt nog steeds van OnePlus en is zelfs beter geworden. Bij mijn OP6 kreeg ik 5% korting. Nu was het zelfs 30%, helaas werkt de black friday code niet.
Ben toch erg benieuwd hoe de OP9Pro aangaat voelen.
Had je niet beter kunnen wachten tot eind november? In verband met de black Friday of cyber Monday aanbiedingen?

• rwbk
BlakeNL schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:52:
[...]

Netjes inderdaad! Met student beans?
Ja klopt inderdaad. 11 november komt hij binnen

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05 11:24
benieuwd wat de hasselblad samenwerking nu gaat opleveren. Zouden nu toch wel echt met resultaat moeten komen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• rwbk
Zojuist mijn Oneplus 9 pro binnen. Wat een verademing is dat zeg na de oneplus 6. Alles loopt soepel. Batterij gaat wel turbo snel leeg. Maar dat komt nu vooral door de backups die gedownload worden en de apps die gecloned worden. Ben al weer 50% batterij kwijt. binnen anderhalf uur scherm tijd.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15-05 11:58
rwbk schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:43:
Zojuist mijn Oneplus 9 pro binnen. Wat een verademing is dat zeg na de oneplus 6. Alles loopt soepel. Batterij gaat wel turbo snel leeg. Maar dat komt nu vooral door de backups die gedownload worden en de apps die gecloned worden. Ben al weer 50% batterij kwijt. binnen anderhalf uur scherm tijd.
Meer dan 50% batterij kwijt in anderhalf uur scherm tijd? Dat lijkt me wat veel van het goede ..
Ik denk dat je batterij ook nog even wat moet wennen, ik kan me herinneren dat ik pas later wat betere tijden kreeg.

• rwbk
Casual_T schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:52:
[...]

Meer dan 50% batterij kwijt in anderhalf uur scherm tijd? Dat lijkt me wat veel van het goede ..
Ik denk dat je batterij ook nog even wat moet wennen, ik kan me herinneren dat ik pas later wat betere tijden kreeg.
Alles werd over gezet en heel veel back ups moesten gedownload worden

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Step-han

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:58
Goedemorgen,

heeft er iemand hier toevallig ervaring met het repareren van het scherm van zijn OnePlus 9?

Die van mij is gisteren heel ongelukkig op een hoekje van een straatsteen gevallen waardoor het hele scherm aan diggelen is. Op Youtube zitten zoeken maar je moet de telefoon totaal ontleden om het scherm te vervangen en nogal veel tools nodig die ik niet in huis heb. (YouTube: OnePlus 9 Screen Replacement ).

Nu wil ik hem bij een reparateur langs brengen om het te laten maken maar wil wel graag dat het goed gebeurd.

• -CJ

-CJ

Not remastered

Verxx schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:13:
Goedemorgen,

heeft er iemand hier toevallig ervaring met het repareren van het scherm van zijn OnePlus 9?

Die van mij is gisteren heel ongelukkig op een hoekje van een straatsteen gevallen waardoor het hele scherm aan diggelen is. Op Youtube zitten zoeken maar je moet de telefoon totaal ontleden om het scherm te vervangen en nogal veel tools nodig die ik niet in huis heb. (YouTube: OnePlus 9 Screen Replacement ).

Nu wil ik hem bij een reparateur langs brengen om het te laten maken maar wil wel graag dat het goed gebeurd.
Tijd geleden hetzelfde gevraagd, toen geen reactie.

Lokale reparateur had geen scherm met zwarte randen, alleen zilver of groen. Da's dus ook een aandachtspunt. Gaat in mijn geval op een 9 Pro.

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:58
Ja ga de gok gewoon wagen denk ik, wel een goede tip over de kleur schermen. Eventueel bestellen ze maar een zwart scherm en dat ik wat langer wacht.

• -CJ

-CJ

Not remastered

Verxx schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:41:
Ja ga de gok gewoon wagen denk ik, wel een goede tip over de kleur schermen. Eventueel bestellen ze maar een zwart scherm en dat ik wat langer wacht.
Was ongeveer 1,5 maand geleden landelijk niet leverbaar. Hopelijk is dat nu beter!

• GVR
Jowz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 19:25:
Ik heb dus precies hetzelfde! Lijkt alsof tril functie het niet doet maar via de schuif en opnieuw opstarten trilt ie wel gewoon? Jij al een oplossing gevonden CLB?

[...]
Nou, toevallig vanmorgen had ik dit ook voor het eerst. Telefoon gaat over, geen melding op lockscreen, statusbalk etc, en bij oproepen daarna wel een gemiste oproep te zien.

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:45
Iemand toevallig ervaring met lineageos op zijn/haar op9(pro)?

Ik twijfel een beetje of ik moet switchen ivm het huwelijk coloros/oxygenos.

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 20:28
Verxx schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:13:
Goedemorgen,

Waarom niet gewoon bij ThePhoneLab, behoud je de garantie. Ze zijn officieel reparateur van Oneplus. Meestal binnen 2 uur klaar bij afspraak.

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 11:55
Ik zit te denken om met de Black Friday aanbiedingen mijn OnePlus Nord (helaas net wat vervelende valschade) te upgraden en daarbij dacht ik toch maar aan de 9 Pro.

Alleen nu zat ik me af te vragen of de upgrade van opslag en geheugen de €100 extra waard is. Wat vinden jullie?

Zelf denk ik dat ik de opslag niet strict nodig heb; mijn Nord was een tijdje geleden bijna vol, maar daarna ben ik iets meer foto's gaan opruimen en nu heb ik gewoon nog 20/128GB vrij. Maar kan dus wel makkelijk zijn.

Het geheugen van 8GB lijkt mij voor mijn gebruik momenteel wel genoeg; maar wellicht is het zinvol om de levensduur van de telefoon eventueel te verlengen!?

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 08:48

ExTaxi

http://www.autopics.nl

De aanbiedingen voor de Oneplus (pro) zijn fors........
Eigenlijk doet mijn 5T het best nog goed. Accu wordt wel wat minder, maar met het vele thuiswerken boeit dat niet zo.

Wie is er doorgestapt van de 5T naar de 9 en is daar achteraf erg blij mee?
Ik game niet op mijn smartphone, dus het hoeft grafisch gezien niet de allerbeste te zijn.
Maak wel wat fotootjes en die mogen nog een tandje beter dan met de 5T.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-05 16:39
Vandaag mijn 9 Pro binnen. Nog steeds fantastische ervaring om van Oneplus naar Oneplus te migreren. Na de One, 3T, 6T, 7 nu de 9 Pro. Wat ik echter mis is op het linker startscherm (dus als ke naar rechts swipet op het hoofdscherm) om daar een stappenteller te zien, die had ik wel op mijn 7. Is er ergens een standaard stappenteller app aanwezig op de telefoon?

• -CJ

-CJ

Not remastered

The__Virus schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:57:
Vandaag mijn 9 Pro binnen. Nog steeds fantastische ervaring om van Oneplus naar Oneplus te migreren. Na de One, 3T, 6T, 7 nu de 9 Pro. Wat ik echter mis is op het linker startscherm (dus als ke naar rechts swipet op het hoofdscherm) om daar een stappenteller te zien, die had ik wel op mijn 7. Is er ergens een standaard stappenteller app aanwezig op de telefoon?
Bij een ontgrendelde telefoon op het hoofdscherm vanaf het midden naar beneden swipen.

• The__Virus
Dan opent mijn app drawer?

• -CJ

-CJ

Not remastered

Dan swipe je waarschijnlijk van beneden naar boven. Ik bedoel dus om te swipen vanuit het midden naar beneden. Kan zijn dan je in dat nieuwe scherm iets naar beneden moet scrollen, je ziet dan ook je netwerkgebruik.

• The__Virus
Awesome! Dank! Ze hebben het dus verplaatst van 'links' naar boven.

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:15

Kraz

Saving the world

ExTaxi schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:51:
De aanbiedingen voor de Oneplus (pro) zijn fors........
Eigenlijk doet mijn 5T het best nog goed. Accu wordt wel wat minder, maar met het vele thuiswerken boeit dat niet zo.

Wie is er doorgestapt van de 5T naar de 9 en is daar achteraf erg blij mee?
Ik game niet op mijn smartphone, dus het hoeft grafisch gezien niet de allerbeste te zijn.
Maak wel wat fotootjes en die mogen nog een tandje beter dan met de 5T.
Ik zit met exact dezelfde overweging.
Momenteel in het bezit van de 5T en op zich ..... tevreden. De foto's zijn wel beduidend minder van kwaliteit als je het vergelijkt met de huidige 'standaard'.

3 maanden terug een nieuwe batterij erin laten zetten dus die is nog prima, maar toch kriebelt het om te upgraden. Vooral vanwege de foto kwaliteit.

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:48
Begrijp ik nu goed dat de update ondersteuning voor de op9 is verlengd?

Ondersteunt de op9pro ook andere snellaad technieken? Zoals die van Qualcomm. Dit zou handig zijn ivn gebruik andere laders.

@hierboven.

Ik zit met hetzelfde vraagstuk maar dan voor de OnePlus 6. Moet wel reëel zijn: zonder black Friday had ik deze overweging nooit gemaakt. Ik zou eigenlijk voor de pixel gaan.

[Voor 32% gewijzigd door twowheeler op 24-11-2021 12:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 11.2.10.10 aangekondigd: OxygenOS 11.2.10.10 for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of a new OxygenOS update for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro.

OP9
IN: 11.2.10.10.LE25DA
EU: 11.2.10.10.LE25BA
NA: 11.2.10.10.LE25AA

OP9 Pro
IN: 11.2.10.10.LE15DA
EU: 11.2.10.10.LE15BA
NA: 11.2.10.10.LE15AA

Changelog
System
  • Optimized the third-party app experience
  • Updated Android security patch to 2021.11
  • Improved System stability and fixed known issues

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-03 23:24
Al 4 jaar eigenaar van One Plus 5T. Eigenlijk nog steeds hartstikke tevreden over qua performance. Wel idee dat accu nu iets minder lang meegaat dan voorheen.

Wat ik wel minder vind:
- camera geen goede foto's
- wanneer ik bel druk ik met mijn oor altijd op gesprek opnemen en soms druk ik onbewust op andere dingen. Scherm vergrendelen werkt niet tijdens telefoongesprekken.
- zoals gezegd accu iets minder en ook opladen moet ik altijd checken of de kabel er bepaalde manier insteekt anders pakt het niet (los contact)?

Aangezien 9Pro nu voor €700 aangeboden wordt. Ga ik veel merken? Vooral browsen en YouTube en Ziggo.

• Bull
De batterijduur lijkt iets beter te zijn geworden bij mij. 👍🏻 Ik kan een half uur tot een uur langer met een volle lading toe. Het moet zich natuurlijk nog wel gaan uitwijzen hoe het op lange termijn zal zijn.

• huisje89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05 08:35
Cyrus The Virus schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:42:
Ik heb een Oneplus 9 Pro en heb regelmatig geen internet 4/5G met een uitroepteken erbij terwijl mijn iphone wel werkt dan. Het probleem lijkt zich wel alleen voort te doen op mijn werk regio Son. Soms helpt het om naar flightmode te gaan maar vaak helpt dit maar voor korte duur. Zou dit een toestel/sim kaart issue kunnen zijn of zendmast issue. Als ik er op google kom ik alleen maar oneplus telefoons tegen met dit issue
Heb je nog steeds problemen met Vodafone en de verbinding? Afgelopen week heb ik een nieuwe OnePlus 8T retour gestuurd vanwege problemen met de verbinding op het Vodafone netwerk(zakelijk). Ik gebruik een dual sim waarbij ik zelf gebruik maak van het KPN netwerk, deze had 0 problemen met de verbinding.

Omdat ik op het forum van OnePlus las dat meerdere gebruikers(wereldwijd) problemen hadden met bepaalde carriers met de 8 serie reeks heb ik nu de 9 pro besteld en hoop ik wel gewoon fatsoenlijk verbinding te kunnen maken met het Vodafone netwerk

• Cyrus The Virus
huisje89 schreef op zondag 28 november 2021 @ 09:20:
[...]

Heb je nog steeds problemen met Vodafone en de verbinding? Afgelopen week heb ik een nieuwe OnePlus 8T retour gestuurd vanwege problemen met de verbinding op het Vodafone netwerk(zakelijk). Ik gebruik een dual sim waarbij ik zelf gebruik maak van het KPN netwerk, deze had 0 problemen met de verbinding.

Omdat ik op het forum van OnePlus las dat meerdere gebruikers(wereldwijd) problemen hadden met bepaalde carriers met de 8 serie reeks heb ik nu de 9 pro besteld en hoop ik wel gewoon fatsoenlijk verbinding te kunnen maken met het Vodafone netwerk
Nee uiteindelijk bleek het een probleem te zijn met de vodafone paal op ekkersrijt bij de Ikea die is na een aantal weken gerepareerd sindsdien weinig problemen meer. Waarom de iphone er geen of weinig last van had is mij nog een raadsel

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• The__Virus
Als het goed is moet Android 12 binnenkort binnenkomen. Al sinds 25 november schijnt OnePlus het uit te rollen te zijn:
https://www.rprna.com/upd...s-9-and-9-pro-updated-25/

Daarnaast nog een vraag. Ik laadde altijd mijn OnePlus 7 aan mijn laptop of beeldscherm, via een USB-poort specifiek voor (snel)laden. Die kunnen iig 2A op 5V leveren. Normaal gesproken is de telefoon dan in 1,5u klaar.

De OnePlus 9 Pro start ook altijd op wat hogere snelheid en geeft aan binnen 1,5u klaar te zijn, maar vervolgens lijkt die snelheid in te zakken want even later geeft ie 7u aan voor opladen. Iemand die dit herkent? Optimalisatie van opladen al uitgezet maar probleem blijft.

[Voor 49% gewijzigd door The__Virus op 01-12-2021 14:26]

• AnonymousWP
  • Niet online
The__Virus schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:24:
Als het goed is moet Android 12 binnenkort binnenkomen. Al sinds 25 november schijnt OnePlus het uit te rollen te zijn:
https://www.rprna.com/upd...s-9-and-9-pro-updated-25/
Nee, dat is ColorOS in China. Open Bèta rolt net uit: https://forums.oneplus.co...825/page-59#post-23834967

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:58
Net een push van oxygen updater dat v12 uit is
Ik wacht nog even tot er wat mensen zijn gaan testen. Telefoon is iets te belangrijk om mijn 9pro nu te gaan updaten

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:32

Er schijnen dus wat problemen te kunnen zijn met het mobiele netwerk. Ik wacht zelf ook nog wel even af.

• rwbk
flippiej schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:22:
[Afbeelding]

Er schijnen dus wat problemen te kunnen zijn met het mobiele netwerk. Ik wacht zelf ook nog wel even af.
Zag hem ook binnen komen ik wacht hier ook nog even. Mede doordat het lijkt dat ze weer een unstable hebben uitgerold.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-05 23:09
Dacht ff kijken of iemand het succesvol draait, maar ik wacht dan ook nog ff.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 15:18
Ik wacht ook nog even af.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Step-han
Iemand de ABN AMRO app al werkend op de beta of stable? (Android 12) Ik draai nu zelf Open Beta 3 maar de ABN AMRO app werkt nog steeds niet.

Heb pas contact gehad met ABN AMRO, ze zouden het gaan fixen en mij op de hoogte brengen. Echter niets meer gehoord. Zal binnenkort weer eens bellen..

• Cyrus The Virus
Step-han schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:58:
Iemand de ABN AMRO app al werkend op de beta of stable? (Android 12) Ik draai nu zelf Open Beta 3 maar de ABN AMRO app werkt nog steeds niet.

Heb pas contact gehad met ABN AMRO, ze zouden het gaan fixen en mij op de hoogte brengen. Echter niets meer gehoord. Zal binnenkort weer eens bellen..
uh nee ik had gisteren de update gedraaid en de ABN app werkt niet meer lekker handig.

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 21:14
Is er iemand die 12 (stable) heeft geinstalleerd en iets kan zeggen over wat waar is van alle geruchten over dat dingen niet werken?

• Overdrive97
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-05 17:30
Gisteren heb ik de stable update van Android 12 gedraaid op de OP 9 Pro. De ING app werkt prima, contactloos betalen niet kunnen proberen tot op heden. Eveneens werkt 5G via T-Mobile ook.

Wel is me opgevallen dat je niet meer vanuit de camera app voorbeelden kan openen in Google Photos, maar dat de camera app de voorbeelden persé wil openen in de eigen foto/galerij app (die ik heb uitgeschakeld, dus ik kan nu geen voorbeelden bekijken). Dit lijk je niet te kunnen wijzigen, ook niet bij standaardapps. Iemand die dat wel werkend heeft?

Eveneens is de 'lade' nu niet meer 5 apps, maar 4 apps breed op mijn toestel. Dit terwijl het startscherm wél 5 apps breed is (ingesteld op 5x6). Iemand enig idee of dat te wijzigen is? Ik ben het tot nog toe nergens in de instellingen tegengekomen..

• Step-han
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:10:
[...]

uh nee ik had gisteren de update gedraaid en de ABN app werkt niet meer lekker handig.
Zit je op beta of de stable?

• iestyn99
Overdrive97 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:52:
Gisteren heb ik de stable update van Android 12 gedraaid op de OP 9 Pro. De ING app werkt prima, contactloos betalen niet kunnen proberen tot op heden. Eveneens werkt 5G via T-Mobile ook.
En geen spuuglelijk ColorOS gekregen erbij?

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• AnonymousWP
  • Niet online
Dus, is nu ook officieel aangekondigd: OxygenOS 12 for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro
Hey everyone,

We are thrilled to announce we have successfully started the rollout of OxygenOS 12 based on Android 12 for the OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro devices. This update has reached a few users already and will continue to roll out incrementally.

Along with the improvements Android 12 brings – such as improved privacy features –, OxygenOS 12 comes with a slew of new features like a new Shelf with new cards and built-in OnePlus Scout, an improved Work-Life Balance mode that is now available to all our users, and a new Canvas AOD experience that opens the door to customization. For a more comprehensive list of the new features, check the changelog below.

OP9
IN: LE2111_11.C.36
NA: LE2115_11.C.36

OP9 Pro
IN: LE2121_11.C.36
NA: LE2125_11.C.36​

Changelog
System
  • Optimized desktop icons with improved textures, by using a design inspired by brand-new materials and uniting lights and layers
Dark mode
  • Dark mode now supports three adjustable levels, bringing a more personalized and comfortable user experience
Shelf
  • New additional style options for Cards, making data contents more visual and easier to read
  • Newly added Earphone Control Card with Bluetooth earphone one-click adjustment
  • Newly added access to OnePlus Scout in Shelf, allowing you to search multiple contents on your phone, including Apps, Settings, Media Data, etc
  • Newly added OnePlus Watch Card in Shelf, to easily glance at your health stats
Work-Life Balance
  • Work-Life Balance feature is now available to all users, allowing you to effortlessly switch between Work and Life mode via quick settings
  • WLB 2.0 now supports automatic Work/Life mode switching, based on specific locations, Wi-Fi network, and time, also bringing customized App notification profiles according to the personalization
Gallery
  • Gallery now allows you to switch between different layouts with a two-finger pinch gesture, intelligently recognizing the best-quality pictures, and cropping the thumbnail based on the content, making the gallery layout more pleasing
Canvas AOD
  • Canvas AOD brings you new diverse styles of lines and colors, for a more personalized lock screen experience with inspiring visuals
  • Newly added multiple brushes and strokes and support for color adjustment
  • Optimized software algorithm and improved face recognition to better identify the features and skin color of different figures
Er is ook een FAQ gepost: OxygenOS 12 FAQ: Find your answer

• rwbk
Deze versie staat nog niet in de oxygen update?

• AnonymousWP
  • Niet online
rwbk schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:36:
[...]

Deze versie staat nog niet in de oxygen update?
Voor 9 EU nog niet, wel voor 9 Pro EU.

• rwbk
AnonymousWP schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:38:
[...]

Voor 9 EU nog niet, wel voor 9 Pro EU.
Hier staat nog OxygenOS 12.0.0.0.LE15BA

OP9 Pro EU

[Voor 3% gewijzigd door rwbk op 07-12-2021 13:39]

• Cyrus The Virus
Step-han schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:54:
[...]

Zit je op beta of de stable?
Volgens mij de stable die gisteren in de oxygen updater stond. Die staat ingesteld op stable release.

• rwbk
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:37:
[...]

Volgens mij de stable die gisteren in de oxygen updater stond. Die staat ingesteld op stable release.
Ja die heb ik nu ook. Ik mis alleen echt recent gebruikte apps.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-05 18:30
Zo, da's ff een flinke verandering. O.a. launcher compleet anders, lettertypes groter. Was net gewend aan het toetsenbord, maar dat typt weer ff voor geen meter.

• GVR
Ik wacht nog even op meer info over de netwerk bug. Ik lees in de Op community dat niet iedereen blij is met de update.

• Bull
Zou iemand ook een aantal screenshots van de nieuwste update kunnen posten? :)

Edit: Ik lees net dat de Google feed op het startscherm niet meer uit te schakelen is? 8)7

[Voor 38% gewijzigd door Bull op 07-12-2021 19:37]

• Daiov97
Bull schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 19:32:
Zou iemand ook een aantal screenshots van de nieuwste update kunnen posten? :)

Edit: Ik lees net dat de Google feed op het startscherm niet meer uit te schakelen is? 8)7
Hierbij wat screenshots na uitvoeren update:

• Bull
Thanks!!

Het ziet er op het eerste gezicht niet echt anders uit. Het valt mij wel op dat de apps lade nu maar vier apps breed is i.p.v. 5 apps of heb je dat zelf zo ingesteld?

Zou je kunnen bevestigen dat de Google feed op het startscherm niet meer uit te schakelen is?

• Daiov97
Bull schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:20:
[...]

Thanks!!

Het ziet er op het eerste gezicht niet echt anders uit. Het valt mij wel op dat de apps lade nu maar vier apps breed is i.p.v. 5 apps of heb je dat zelf zo ingesteld?

Zou je kunnen bevestigen dat de Google feed op het startscherm niet meer uit te schakelen is?
Heb niks ingesteld, is inderdaad 4 geworden. Hoofdscherm kan je wel aanpassen, menu niet terug naar 5.

Zie ook zo geen optie om google feed uit te schakelen, maar die had ik al aan

• iestyn99
Heb ook de stoute schoenen aangetrokken en de update via Oxygen Updater op mijn 9 pro geinstalleerd. Alles werkt (ook 5G Vodafone). Ik voel wel een zekere traagheid en wat hele kleine rare sprongetjes van de interface, vermoedelijk moet hij nog settelen of er zijn wat ruwe randjes die door OP of appmakers nog gladgestreken moeten worden. Interface is een klein stukje richting Chinees gegaan maar nog niet heel storend. Nova launcher maakt veel goed.

• Bull
Daiov97 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:30:
[...]

Heb niks ingesteld, is inderdaad 4 geworden. Hoofdscherm kan je wel aanpassen, menu niet terug naar 5.

Zie ook zo geen optie om google feed uit te schakelen, maar die had ik al aan
Hmm, dat is eerste is enigszins wat irritant want nu moet je een langere lijst van apps door.

Dat tweede vind ik echt een behoorlijk minpunt want ik heb de Google feed nog nooit gebruikt en standaard altijd direct uitgeschakeld. Ik vind dat je daar als gebruiker zijnde zelf baas over zou moeten zijn.

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:25
iestyn99 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:31:
Heb ook de stoute schoenen aangetrokken en de update via Oxygen Updater op mijn 9 pro geinstalleerd. Alles werkt (ook 5G Vodafone). Ik voel wel een zekere traagheid en wat hele kleine rare sprongetjes van de interface, vermoedelijk moet hij nog settelen of er zijn wat ruwe randjes die door OP of appmakers nog gladgestreken moeten worden. Interface is een klein stukje richting Chinees gegaan maar nog niet heel storend. Nova launcher maakt veel goed.
Hier hetzelfde, Nova zorgt sowieso voor een makkelijker transitie.
Valt me wel op dat heel veel basisinstellingen anders ingesteld stonden, dan dat ik al had, zoals privacy- en meldingsinstellingen. Gebaren met het scherm uit zijn nu ook anders. Daarnaast flikkert het AOD regelmatig. Ook ben ik nu Android Auto kwijt. Ik gebruikte het altijd op mijn telefoon, maar dat is met 12 afgelopen. Rijstand zou ervoor in de plaats moeten komen, maar als ik op "rijstand proberen" druk in de AA-app, laadt ie de help-page van Google over rijstand. Kan het ook nergens vinden in de instellingen, algemeen, assistent óf bij Maps.

OnePlus 9 Pro | Samsung Galaxy Tab S5e | Fossil Q Explorist HR

• iestyn99
Oops... screensaver als hij aan het opladen is, werkt ook niet!?

• AnonymousWP
  • Niet online
rwbk schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:38:
[...]

Hier staat nog OxygenOS 12.0.0.0.LE15BA

OP9 Pro EU
Ik snap even niet wat je bedoelt. Kun je een screenshot sturen in [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie?

• NoVaRaGnA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 22:34
Ik heb de update wel gedaan via Oxygen updater.
Vind dat de telefoon een stuk trager is geworden, en qua kleur flets, weet niet of dat een instelling is, maar ik krijg het niet zoals voorheen.
Telefoon word wel een stuk minder warm...

• GVR
Zijn er mensen met KPN die geen problemen hebben met de internetverbinding na de update?

• xBytez
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-05 18:36
Ik voelde me vandaag ook dapper en besloten ook maar wat tijd te nemen voor een update.

Ik woon in een gebied zonder 5G dus kan dit nog niet testen. Morgen op werk even kijken of 5G werkt.
Ik ben VoLTE verloren voor beide KPN en Vodafone. Verder werkt VoWiFi alleen voor Vodafone maar krijg ik wel een persistent notificatie.

Edit:
Helaas geen 5G verbinding kunnen maken met KPN en Vodafone.
Step-han schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:58:

Ik kan de ABN Amro app gebruiken en inloggen met fingerpint.

Na 10 minuten beetje rond spelen kom ik het volgende ook nog tegen:
* SafetyNet faalt op "CTS profile match".
* Bij elke restart reset mijn 'display size"/"smallest width" naar 360dp. Ik gebruik zelf 511dp.
* Alles voelt trager aan, het lijkt wel alsof ik de helft van de tijd geen 120Hz behaal.
* Phone crashte bij het proberen van handmatig nummer kiezen en kreeg een compatbility issue melding, 2e keer ging dit wel goed.

Edit: notifcatie blijft niet persistent als in de hele tijd bovenaan het scherm, maar is niet weg te swipen in de notificatielijst

Edit 2: SafetyNet "bypass" werkt met de alpha (niet canary - deze gaf mij bootloops! deze komt uit een Telegram kanaal) versie van Magisk icm met DenyList geconfigureerd met com.google.android.gms (+ .unstable & .snet) en MagiskHide Props Config.

Edit 3: Geen werkend 5G voor beide KPN en Vodafone. Performance is wel beter dan gisteravond, lijkt nu wel netjes 120Hz te behalen

[Voor 17% gewijzigd door xBytez op 08-12-2021 17:04. Reden: Edit: phone app crash/notificatie correctie/safetynet]

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-05 16:20
Hier ook niet compleet weg van de nieuwe update, afgezien van de visuele wijzigingen waar je maar fan moet zijn ook hier problemen met de ABN Amro-app en algemene traagheid.

Maar het meest vervelende is toch wel dat het niet meer mogelijk lijkt te zijn om de muziek die je aan het streamen bent, niet via de volumeknoppen kunt wijzigen als niet meer in een muziekapp zit?

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-04 07:05

JanAd

Toss a coin...

Ik ben direct met Nova aan de slag gegaan. Ik vind de tekst onder de apps veel te vet en groot. Als je de lettergrootte aanpast is dat enkel voor het systeemmenu ed, niet voor de apps op je start/home scherm.
Edit; op de screenshots van @Daiov97 valt het mij nu pas op, daar zie je duidelijk het verschil tussen de tekst op foto's 1&2 vs 3. (ik heb lettergrootte en weergavegrootte op Roboto - klein staan)

Ik merk ook problemen en vertragingen op. Daarnet opende het Instellingen menu gewoon niet. Deze morgen kan ik geen apps meer sluiten. Na een paar pogingen lukte het weer wel, maar het 'overall' snelheidsgevoel is toch een pak minder. Het loopt gewoon niet lekker precies.

Ik ben serieus een volledige reset aan het overwegen.
NoVaRaGnA schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:13:
en qua kleur flets, weet niet of dat een instelling is, maar ik krijg het niet zoals voorheen..
Dat viel mij ook direct op. Ik weet niet meer juist welke instelling ik voordien had. Nu stond de OP op Levendig. Ik heb het aangepast naar Pro-modus, Briljant atm.

Edit: De lettergrootte is in de Instellingen menu's ook niet consequent. Bij bv 'Smart Lock' en 'Vind mijn apparaat' sprint alles weer naar default grootte precies... :|

[Voor 42% gewijzigd door JanAd op 08-12-2021 09:17]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Step-han
xBytez schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:15:
Ik voelde me vandaag ook dapper en besloten ook maar wat tijd te nemen voor een update.

Ik woon in een gebied zonder 5G dus kan dit nog niet testen. Morgen op werk even kijken of 5G werkt.
Ik ben VoLTE verloren voor beide KPN en Vodafone. Verder werkt VoWiFi alleen voor Vodafone maar krijg ik wel een persistent notificatie.

[...]

Ik kan de ABN Amro app gebruiken en inloggen met fingerpint.

Na 10 minuten beetje rond spelen kom ik het volgende ook nog tegen:
* SafetyNet faalt op "CTS profile match".
* Bij elke restart reset mijn 'display size"/"smallest width" naar 360dp. Ik gebruik zelf 511dp.
* Alles voelt trager aan, het lijkt wel alsof ik de helft van de tijd geen 120Hz behaal.
* Phone crashte bij het proberen van handmatig nummer kiezen en kreeg een compatbility issue melding, 2e keer ging dit wel goed.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]

Edit: notifcatie blijft niet persistent als in de hele tijd bovenaan het scherm, maar is niet weg te swipen in de notificatielijst

Edit 2: SafetyNet "bypass" werkt met de alpha (niet canary - deze gaf mij bootloops! deze komt uit een Telegram kanaal) versie van Magisk icm met DenyList geconfigureerd met com.google.android.gms (+ .unstable & .snet) en MagiskHide Props Config.

Edit 3: Geen werkend 5G voor beide KPN en Vodafone. Performance is wel beter dan gisteravond, lijkt nu wel netjes 120Hz te behalen
Op welke build zit jij waarop de ABN AMRO app werkt? Ik draai Open Beta 3 maar daar werkt 'ie niet op. Als ik hem aanklik zie je een groene flits (ABN AMRO groen) en dan zit je al weer in je launcher, daarna krijg je een foutmelding dat de app niet start.

• xBytez
  • Laatst online: 15-05 18:36
Step-han schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:41:
[...]

Op welke build zit jij waarop de ABN AMRO app werkt? Ik draai Open Beta 3 maar daar werkt 'ie niet op. Als ik hem aanklik zie je een groene flits (ABN AMRO groen) en dan zit je al weer in je launcher, daarna krijg je een foutmelding dat de app niet start.
Ik draai versie 11.39. Zojuist een iDEAL betaling gedaan met de app. Ik draai nu de ""stabiele"" OxygenOS 12. (LE2123_11.C38 - OnePlus9ProOxygen_22.E.38_OTA_1380_all_2112010418_3d3940)

[Voor 11% gewijzigd door xBytez op 08-12-2021 17:05]

• wilke77
  • Laatst online: 17-05 21:40
Ik heb android 12 geïnstalleerd.

Ik heb helaas geen ronde iconen meer en kan dit niet in het menu herstellen
Heb een fabrieksreset gedaan, want vind mijn apparaat traag en warm.
En waar ik enorm van baal abna app doet niets meer. Kan de app niet openen.
Heb abna medewerker gesproken en dit zou weer kunnen in januari.

Hoe verwijder ik Android 12 en ga terug naar 11?
Of kan dit niet meer omdat ik een reset gedaan heb?

Ik hoor graag van u
Groetjes

• Step-han
xBytez schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:03:
[...]

Ik draai versie 11.39. Zojuist een iDEAL betaling gedaan met de app. Ik draai nu de ""stabiele"" OxygenOS 12. (LE2123_11.C38 - OnePlus9ProOxygen_22.E.38_OTA_1380_all_2112010418_3d3940)
Dank voor je uitgebreide info!

Zit je in het beta programma van de ABN AMRO app? Ik zie dat je 11.39 draait, ik draait 11.38 van de app.

Op twitter staat informatie dat inderdaad 11.39 het gaat oplossen: https://twitter.com/ABNAMRO/status/1466081768340168704

Edit:
Ik kan bevestigen, ben beta-tester geworden, de versie 11.39 van de ABN AMRO app werkt op Open Beta 3.

[Voor 8% gewijzigd door Step-han op 08-12-2021 19:02]

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-05 23:09
Hier ook overgestapt. 5g T-Mobile werkte. Font onder de icoontjes vind ik wel echt te groot/dik. Verder heb ik het idee dat m'n bat sneller leeg is.

• GVR
wilke77 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:39:
Ik heb android 12 geïnstalleerd.

Ik heb helaas geen ronde iconen meer en kan dit niet in het menu herstellen
Heb een fabrieksreset gedaan, want vind mijn apparaat traag en warm.
En waar ik enorm van baal abna app doet niets meer. Kan de app niet openen.
Heb abna medewerker gesproken en dit zou weer kunnen in januari.

Hoe verwijder ik Android 12 en ga terug naar 11?
Of kan dit niet meer omdat ik een reset gedaan heb?

Ik hoor graag van u
Groetjes
haha precies hetzelfde flikte ABN toen met Android 11 volgens mij, en de Wallet app, ben toen snel overgestapt.

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:32
Step-han schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:55:
[...]
Edit:
Ik kan bevestigen, ben beta-tester geworden, de versie 11.39 van de ABN AMRO app werkt op Open Beta 3.
Ik krijg alleen maar als melding dat het beta programma momenteel vol zit. Ik ga sowieso niet updaten als ik dan pas in januari weer die app zou kunnen gebruiken.

• Bull
Misschien dat iemand met mobiele telefonie problemen aan het volgende iets heeft?

https://www.droidwin.com/...nos-12-android-12-update/

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen en levertijden mogen hier: [OnePlus 9-serie] Levertijden & Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [OnePlus 9-serie] Accessoires

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee