Ik heb nu even zitten zoeken, want wordt altijd meteen nieuwsgierig als ik dit soort vragen zie.RvD86 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:28:
[...]
Nee is niet in aanraking geweest met vocht.
Zowel de vorige keer niet als gisteren niet,
Vorige keer was het zelfs s'morgens toen ze uit bed kwam.
Telefoon heeft toen gewoon op het kastje gelegen.
En dan kom je natuurlijk een hoop onzin tegen.
Hoewel onzin, je weet het nooit: Ik zie nu nog een tweede plek waar ze zeggen dat uitloggen uit je Samsung account helpt. Maar dan neem ik aan dat laden terwijl hij uitstaat toch ook zou moeten werken (want dan is er ook geen Samsung account actief).
Maar wat me nog wel een goede tip leek, maar ik heb zit zelf nog nooit gehad, afgezien van tips rond beetje voorzichtig schoonmaken met miniem stukje keukenrol, was de telefoon uitzetten, dan een lader aansluiten (hopen dat je dan de melding niet krijgt), en dan de telefoon aanzetten met lader aangesloten. Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat de telefoon dan in een hele andere status komt.
Andere tip was trouwens andere lader en vooral andere laadkabel proberen, want misschien zit het issue wel aan de andere kant van de verbinding. Maar dat had je al gedaan.
Ook wel aardige tip is fast charging uitzetten, als het dan toch hardware issue is dan heb je natuurlijk kans dat met een ander spanningsniveau het wel weer wil.
[ Voor 17% gewijzigd door SanderBos op 09-09-2022 18:09 ]