• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:58
knorde schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:50:
[...]
Daarna heb ik bij de apps gekeken en bij beide gekeken wat de playstore versie was en die verschilde ook in versie.
Ik dacht dat die 2 zaken niet gekoppeld zijn, maar weet ik ook veel. Ik zie nu terwijl ik het even bekeek trouwens dat de play store app nu een voor mij nieuwe update knop heeft in de instellingen, maar bij je vrouw wordt er dan niet geupdate?:
knorde schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:50:
[...]

Mijn vrouw heeft de telefoon inderdaad later dan mij in gebruik genomen, nu ongeveer een week geleden (ik heb die van mij ongeveer een maand geleden in gebruik genomen, misschien nog heel iets langer geleden). Begrijp ik het goed dat dit ongeveer 1x per 2 maanden "gepusht" wordt (en dus afhankelijk van de ingebruikname datum een bepaalde periode niet geüpdatet wordt)?
Een week is inderdaad wel kort.
En nee, het is veel willekeuriger dan eens per 2 maanden. Die updates lopen in ieder geval veel achter, maar hoe lang precies je geduld moet hebben dat is niet zomaar te zeggen volgens mij.

Het issue voor Google is dat er iets van een miljard Android apparaten actief zijn in de wereld, zij willen die update niet naar iedereen op dezelfde dag versturen. Dus dat is logisch, maar het is niet logisch dat ze het dan zo lang uitstellen.
Als veelgebruikte apps als WhatsApp (volgens Google Play 5+ miljard downloads, maar dat is inclusief historie) worden geupdate in de app store krijgt ook niet iedereen die op dezelfde dag, daar gaat iets van 3 weken overheen! Ik heb ooit wel eens in een Tweakers discussie gezeten waarin 3 mensen 3 verschillende WhatsApp versies zagen op hun telefoons, en bij iedereen zei Google Play dat de app up to date was...

Maar om je vrouw (en waarschijnlijk meer jou) te troosten: Zoals ik in het vorige bericht ook al zei: Aan die Android securiity bulletins (waarin staat welke bugs via welke route gefixed worden) kun je ook zien dat het ze nauwelijks lukt de bugfixes te releasen via dat Google Play System Update systeem, dus je mist er weinig aan.
Maar ja, ik zit zelf ook continu te checken op updates, je wil er toch een hoge datum zien 8)

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 23:19
SanderBos schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:27:
[...]

Ik dacht dat die 2 zaken niet gekoppeld zijn, maar weet ik ook veel. Ik zie nu terwijl ik het even bekeek trouwens dat de play store app nu een voor mij nieuwe update knop heeft in de instellingen, maar bij je vrouw wordt er dan niet geupdate?:
[Afbeelding]

[...]

Een week is inderdaad wel kort.
En nee, het is veel willekeuriger dan eens per 2 maanden. Die updates lopen in ieder geval veel achter, maar hoe lang precies je geduld moet hebben dat is niet zomaar te zeggen volgens mij.

Het issue voor Google is dat er iets van een miljard Android apparaten actief zijn in de wereld, zij willen die update niet naar iedereen op dezelfde dag versturen. Dus dat is logisch, maar het is niet logisch dat ze het dan zo lang uitstellen.
Als veelgebruikte apps als WhatsApp (volgens Google Play 5+ miljard downloads, maar dat is inclusief historie) worden geupdate in de app store krijgt ook niet iedereen die op dezelfde dag, daar gaat iets van 3 weken overheen! Ik heb ooit wel eens in een Tweakers discussie gezeten waarin 3 mensen 3 verschillende WhatsApp versies zagen op hun telefoons, en bij iedereen zei Google Play dat de app up to date was...

Maar om je vrouw (en waarschijnlijk meer jou) te troosten: Zoals ik in het vorige bericht ook al zei: Aan die Android securiity bulletins (waarin staat welke bugs via welke route gefixed worden) kun je ook zien dat het ze nauwelijks lukt de bugfixes te releasen via dat Google Play System Update systeem, dus je mist er weinig aan.
Maar ja, ik zit zelf ook continu te checken op updates, je wil er toch een hoge datum zien 8)
Klopt, hij geeft dan aan dat alles up2date is. Mijn vrouw interesseert het inderdaad helemaal niks haha, maar ik ben dan toch te nieuwsgierig waarom er verschil in zit. Het is niet zo dat ik dagelijks op die update knoppen zitten te rammen maar in mijn simpele denkwijze denk ik dan het zijn dezelfde telefoons, waarom dan niet dezelfde updates. Maar dat stukje leg je hier goed uit, waarschijnlijk doen ze dat in (trage) fases.

Ik heb de versienummers nog even vergeleken en daar valt me nog wat vreemds op. De nieuwere update heeft een lager nummer. Dit zou je toch andersom verwachten?
Mijn vrouw: 33.5.17-21 (juni 2022)
Ik: 33.5.16-21 (oktober 2022)

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:22
Ik geloof niet dat het allemaal bijster veel uitmaakt. Ik heb hier twee A52s telefoons (1 privé en 1 voor werk) en beiden hebben de 1 oktober update van Google Play, maar de werktelefoon zit nog op Play Store versie 33.5.17, terwijl mijn privételefoon op 33.6.13 zit. Ik heb nog nooit enig verschil gemerkt, maar n=1 uiteraard :P

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

-ET-

Phone Home

Ik kreeg op mijn A52 G5 de december patch binnen. Daarna kon ik ook een Google Play Store update doen. Gekke is wel dat ik op de update van 1 juli blijft.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06 08:21
-ET- schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:37:
Ik kreeg op mijn A52 G5 de december patch binnen. Daarna kon ik ook een Google Play Store update doen. Gekke is wel dat ik op de update van 1 juli blijft.
Ik ben benieuwd of de bluetooth problemen daarmee ook zijn opgelost. Ik heb zo lang de laatste update (naar Android 13) nog maar uitgesteld.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 17:07

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

LordSinclair schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:44:
[...]

Ik ben benieuwd of de bluetooth problemen daarmee ook zijn opgelost. Ik heb zo lang de laatste update (naar Android 13) nog maar uitgesteld.
Ik heb de upgrade van december nu gehad... wel rare acties met bluetooth gehad, dus zal het nu in de gaten houden.

Ik ben verstopt zoek een ander :P

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
LordSinclair schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:44:
[...]

Kort antwoord: nee
Langer antwoord: grotendeels wel, waar ik de afgelopen weken dagelijks problemen had met de BT-verbinding met mijn auto (Tesla), heb ik het sinds deze update slechts één keer gehad. Dat kan toeval zijn, maar helemaal vertrouwen doe ik het nog niet.

Ander issue: ik word al een tijdje gestoord van de 'accidental touch protection'. Het gebeurt me dagelijks dat ik de telefoon wil unlocken, maar de 'accidental touch protection' erop staat. Prima, maar als ik die omhoog veeg blijft de telefoon gelockt. Scherm uitzetten en weer aanzetten helpt soms (soms blijft die bescherming weer terugkomen), maar het is bloedirritant. Ik heb geen screenprotector erop zitten, alleen een dun hoesje.

De touch protection uitzetten doe ik ook liever niet, want ik heb al een paar keer gehad dat de telefoon in mijn zak zat en rustig een uur lang de camera aanhield totdat ik me ging afvragen waarom mijn bovenbeen zo warm werd.... :X

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 19:11
Huh? Ik heb geen bluetooth issues gezien. Wat zou er mis moeten gaan?
mrwolf schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:57:
Ander issue: ik word al een tijdje gestoord van de 'accidental touch protection'. Het gebeurt me dagelijks dat ik de telefoon wil unlocken, maar de 'accidental touch protection' erop staat. Prima, maar als ik die omhoog veeg blijft de telefoon gelockt. Scherm uitzetten en weer aanzetten helpt soms (soms blijft die bescherming weer terugkomen), maar het is bloedirritant. Ik heb geen screenprotector erop zitten, alleen een dun hoesje.

De touch protection uitzetten doe ik ook liever niet, want ik heb al een paar keer gehad dat de telefoon in mijn zak zat en rustig een uur lang de camera aanhield totdat ik me ging afvragen waarom mijn bovenbeen zo warm werd.... :X
Deze is wel heel irritant ja, die herken ik zeker!

[Voor 85% gewijzigd door Hmmbob op 19-12-2022 10:57]

Sometimes you need to plan for coincidence

• EDIT
Ik zie hier op beide A52s telefoons die ik heb dat sinds de update na een reboot de Bluetooth automagisch weer aan staat. Nu reboot ik gelukkig niet al te vaak, maar wel irritant dat je het telkens weer handmatig uit moet zetten.
Hopen dat het met een volgende update opgelost is.

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:40
De januari-update voor de A52s is beschikbaar. :)

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

GZFan schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:44:
Oh mooi!!!

Ik hoop dat de notificaties gefixt zijn.. Sinds de december update hoor ik ze wel en zie ik ze binnenkomen maar de kaartjes met info en de icoontjes in de boven balk verschijnen na een dag of 2 aan staan niet meer. Dan moet ik steeds de telefoon rebooten en dan werkt het weer

Ik las in het S21 topic dat mensen het ook hadden dus ik hoop dat dat hier ook opgelost wordt. Iemand anders dit ook gezien op de A52s?

Edit: Nope, dit gebeurt nog steeds :( Weer na 2 dagen... Iemand anders dit ook gezien?

[Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 21-01-2023 10:36]

• Hmmbob
Voor de A52 5G staat de januari update ook klaar.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Zijn er al goede alternatieve roms voor de A52S 5g ?
Heeft iemand hier al ervaring mee?

Everything is better with Bluetooth

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 20:50
Iemand enig idee waar in Android 13/ui5 de optie is gebleven om een usb stick veilig te verwijderen?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Mancave54
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19:05
GZFan schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:44:
Bij mij nog steeds niet beschikbaar. 😒
Meerdere mensen hier last van?

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:01
Mancave54 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:24:
[...]

BIj mij ook nog steeds niet binnen. Type: SM-A528B/DS
Wel net vandaag een Google Play Systeem Update gekregen. Nu januari 2023.

[Voor 12% gewijzigd door r_buren op 31-01-2023 14:35]

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:12
Mancave54 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:24:
[...]

Ik hoop dat de last niet te zwaar is :+
Ik heb hem in ieder geval wel al binnen.

• Romano02
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-06 03:23
Not yet

• SanderBos
Ook hier nog niet binnen.
Volgens mij als je je telefoon via een provider hebt verkregen dan moet die het ook nog goedkeuren (zoals in mijn geval HollandsNieuwe, en het leek gewoon totaal 'kale' telefoon geen branding of extra apps).

Het was 1 keer eerder dat het zo lang duurde (normaal is het voor mij iets van een week nadat de eerste hier iets roept), en toen bleek het te komen omdat de update voor veel mensen problematisch was. Dus misschien is dat dit keer ook.

• Mancave54
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19:05
SanderBos schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:46:
Ook hier nog niet binnen.
Volgens mij als je je telefoon via een provider hebt verkregen dan moet die het ook nog goedkeuren (zoals in mijn geval HollandsNieuwe, en het leek gewoon totaal 'kale' telefoon geen branding of extra apps).

Het was 1 keer eerder dat het zo lang duurde (normaal is het voor mij iets van een week nadat de eerste hier iets roept), en toen bleek het te komen omdat de update voor veel mensen problematisch was. Dus misschien is dat dit keer ook.
Duidelijk, bij mij ook hollandsNieuwe.
Dan wachten we maar geduldig af.

• SanderBos
Mancave54 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:52:
[...]

Duidelijk, bij mij ook hollandsNieuwe.
Dan wachten we maar geduldig af.
Hij is er....!
(januari update A52s op Hollandsnieuwe telefoons)

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:40
De februari-update voor de A52s is beschikbaar. :)

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

• Hmmbob
Voor de A52 5G ook, incl OneUI 5.1 upgrade (download is ~1GB). Betreft overigens de 1 feb security update.

[Voor 26% gewijzigd door Hmmbob op 28-02-2023 14:17]

• ratzz
Hmmbob schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:15:
Voor de A52 5G ook, incl OneUI 5.1 upgrade (download is ~1GB). Betreft overigens de 1 feb security update.
Vreemd, ik had alleen de 1 feb security update.

• Hmmbob
ratzz schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:56:
[...]

Vreemd, ik had alleen de 1 feb security update.
Heb je wel de A52 5G?

[Voor 24% gewijzigd door Hmmbob op 28-02-2023 20:54]

• ratzz
Oepsie... de A52.

• Hmmbob
Maart update voor de A52 5G stond net klaar voor me.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• GtrCraft
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-06 12:06
OneUI 5.1 en Maart update komt nu (eindelijk) binnen op mijn A52s.

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-06 12:48
Zijn er eigenlijk nu al goed stabiel draaiende versies van Google Camera voor de A52s 5G?

Ik heb er een half jaar geleden mee zitten klooien, bij de een werkte de camera prima, maar op mijn installatie kan ik de focus niet vastleggen en is er geen optie om de belichting vast te zetten wat echt super irritant is bij het filmen omdat de camera dan steeds blijft bijstellen kwa belichting. Hier is eigenlijk niet echt goed mee te werken.

De camera app van Samsung vind ik ruk, de beeldkwaliteit is benedenmaats en voor foto's en filmpjes blijf ik toch Google Camera gebruiken omdat het gewoon een stuk scherper is en de focus tracking heel goed werkt.

Editv
Ik heb alle gcam apps gewist en de MGC_8.4.600_A10_V11_ruler.apk opnieuw geïnstalleerd. Deze lijkt nu goed te werken. Dit is de versie die @SanderBos eerder al heeft gedeeld.

[Voor 30% gewijzigd door Ohmarinus op 29-03-2023 12:56]

• EDIT
Sinds de OneUI 5.1/maart-update heb ik hier last van interface crashes op mijn A52s. Het is gelukkig niet bijster spannend (de apps blijven gewoon werken, maar zo heel af en toe start de interface opnieuw op en moet ik de telefoon eerst weer unlocken voor ik verder kan), maar irritant is het wel. Hopen maar dat het met de april-update weer verholpen kan worden.
GtrCraft schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:56:
OneUI 5.1 en Maart update komt nu (eindelijk) binnen op mijn A52s.
[Afbeelding]
Ik had hem ook nog niet op mijn Spaanse A52s. Niet echt verwonderlijk. Een update met grote veranderingen duurt vaak iets langer bij Samsung.

Hoop dat ze nu eindelijk wel het notificatieprobleem hebben opgelost: Waarbij na enkele dagen aan staan de notificaties niet meer verschijnen, je hoort het geluid nog wel maar de icoontjes en 'kaarten' verschijnen niet meer.

[Voor 17% gewijzigd door GekkePrutser op 01-04-2023 01:06]

• GtrCraft
EDIT schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:17:
Sinds de OneUI 5.1/maart-update heb ik hier last van interface crashes op mijn A52s. Het is gelukkig niet bijster spannend (de apps blijven gewoon werken, maar zo heel af en toe start de interface opnieuw op en moet ik de telefoon eerst weer unlocken voor ik verder kan), maar irritant is het wel. Hopen maar dat het met de april-update weer verholpen kan worden.
De laatste Google Play systeem update (of de reboot die daarvoor nodig was) heeft dat voor mij opgelost

• EDIT
@GtrCraft Oh thanks, ik had na de update wel al de Google Play maart update geïnstalleerd en nog een keer extra gecontroleerd op nieuwe updates, maar blijkbaar is er daarna nog een nieuwe update uitgekomen, want ik moest inderdaad weer opnieuw opstarten om die tweede update te voltooien (de versie bleef overigens op maart staan). Eens kijken of dat ook bij mij het probleem verhelpt.

[Voor 7% gewijzigd door EDIT op 01-04-2023 08:41]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LordSinclair
Ohmarinus schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 23:59:

Editv
Ik heb alle gcam apps gewist en de MGC_8.4.600_A10_V11_ruler.apk opnieuw geïnstalleerd. Deze lijkt nu goed te werken. Dit is de versie die @SanderBos eerder al heeft gedeeld.
Ik was benieuwd, ik heb de A52s, maar daarbij bevriest het beeld van de zoeker na 2 seconden. Is er een instelling die ik gemist heb? :?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SanderBos
LordSinclair schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:09:
[...]

Ik was benieuwd, ik heb de A52s, maar daarbij bevriest het beeld van de zoeker na 2 seconden. Is er een instelling die ik gemist heb? :?
Voor de A52s moet je altijd nog even de 'session id' aanpassen om dat freezen te voorkomen.

Als je specifiek de genoemde MGC_8.4.600_A10_V11_ruler.apk aan het proberen bent, moet je onder
Drop down menu|Meer Instellingen|Photo modes session config|Session ID|61448 invullen

(eventueel hier veel veel meer woorden hierover in het Engels)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordSinclair
SanderBos schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:54:
[...]

Voor de A52s moet je altijd nog even de 'session id' aanpassen om dat freezen te voorkomen.

Als je specifiek de genoemde MGC_8.4.600_A10_V11_ruler.apk aan het proberen bent, moet je onder
Drop down menu|Meer Instellingen|Photo modes session config|Session ID|61448 invullen

(eventueel hier veel veel meer woorden hierover in het Engels)
Thanks, het is maar een nummertje, maar een wereld van verschil :)

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 14:08
SanderBos schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:54:
[...]

Als je specifiek de genoemde MGC_8.4.600_A10_V11_ruler.apk aan het proberen
Is dit de meest recente goede versie voor deze telefoon voor zover bekend? Ik zag dat ze al op 8.7 zaten namelijk. Zelf zit ik al erg lang op 8.1 want het was destijds niet makkelijk om deze telefoon werkend te krijgen en wilde de gok niet nemen. Maar een update zou inmiddels geen kwaad kunnen :)

[Voor 0% gewijzigd door Pepperoni op 05-04-2023 14:51. Reden: autocorrect typfout]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SanderBos
Pepperoni schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:50:
[...]

Is dit de meest recente goede versie voor deze telefoon voor zover bekend? Ik zag dat ze al op 8.7 zaten namelijk. Zelf zit ik al erg lang op 8.1 want het was destijds niet makkelijk om deze telefoon werkend te krijgen en wilde de gok niet nemen. Maar een update zou inmiddels geen kwaad kunnen :)
Ik zit zelf ook nog op MGC 8.1, omdat ik daar ooit een config voor mezelf voor heb gemaakt (met daarin bijna niks spannends).
MGC 8.4 raad ik alleen aan anderen aan omdat je er zo weinig aan hoeft in te stellen.

Een jaar geleden was ik er nog erg mee bezig, maar nu ben ik gewoon tevreden met wat ik heb. Ook omdat ik weet dat als je echt een stap wil maken met beeldkwaliteit je beter LMC ipv MGC kunt gebruiken, maar die vind ik in gebruik veel minder (ik heb wel een LMC op mijn telefoon staan maar gebruik die eigenlijk nooit).

Ik heb nu voor de fun even kort naar MGC_8.7.250_A11_V15 gekeken.
Basis van instellingen: Session Id op 61448 zetten zit daar onder Meer Instellingen|Configuration of modes|Voor Elke Camera Module apart|Session ID. En dan direct onder Meer Instellingen kan hints voor kadring uit en Fotoresolutie op Max om 16 MP te krijgen.

Ik moet zeggen dat hij bij de enige vergelijkfoto die ik heb gemaakt het beter doet dan wat ik standaard gebruik. Dat is dan wel maar 1 situatie. Hij heeft volgens mij ook wel meer settings dan 8.4, ik laat hem er nog even op staan :)
(ik had de 'aweme' variant gedownload dus dan kan hij met andere GCam versies samen op de telefoon staan)

Edit: Dag later: Ik bedacht nog dat er ook A52 (zonder 's') gebruikers in dit forum zijn. Die hoeven niet de Session Id aan te passen (mag wel), maar die moeten volgens mij perse de scan3d variant op de download pagina kiezen.

Edit: 2 weken later voor mensen die dit later lezen: Samsung rapporteert continu dat deze 8.7 versie crasht terwijl ik niet eens gebruik, dus ik hem weer vervangen door MGC 8.4 (als mijn backup MGC).

[Voor 13% gewijzigd door SanderBos op 17-04-2023 08:27]

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 14:08
SanderBos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:58:
[...]

Ik zit zelf ook nog op MGC 8.1, omdat ik daar ooit een config voor mezelf voor heb gemaakt (met daarin bijna niks spannends).
MGC 8.4 raad ik alleen aan anderen aan omdat je er zo weinig aan hoeft in te stellen.

Een jaar geleden was ik er nog erg mee bezig, maar nu ben ik gewoon tevreden met wat ik heb. Ook omdat ik weet dat als je echt een stap wil maken met beeldkwaliteit je beter LMC ipv MGC kunt gebruiken, maar die vind ik in gebruik veel minder (ik heb wel een LMC op mijn telefoon staan maar gebruik die eigenlijk nooit).

Ik heb nu voor de fun even kort naar MGC_8.7.250_A11_V15 gekeken.
Basis van instellingen: Session Id op 61448 zetten zit daar onder Meer Instellingen|Configuration of modes|Voor Elke Camera Module apart|Session ID. En dan direct onder Meer Instellingen kan hints voor kadring uit en Fotoresolutie op Max om 16 MP te krijgen.

Ik moet zeggen dat hij bij de enige vergelijkfoto die ik heb gemaakt het beter doet dan wat ik standaard gebruik. Dat is dan wel maar 1 situatie. Hij heeft volgens mij ook wel meer settings dan 8.4, ik laat hem er nog even op staan :)
(ik had de 'aweme' variant gedownload dus dan kan hij met andere GCam versies samen op de telefoon staan)
Thanks, toch wel interessant dus om met 8.7 te gaan spelen :)

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 12:31
Gisteren had ik toevallig ook 8.7 geïnstalleerd (8.8 ook maar die werkt nog niet). En ik moet zeggen dat 8.7 verrassend goed werkt tot nu. Ook eens verder mee experimenteren. Gelukkig kun je 8.7 en 8.4 naast elkaar draaien.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 12:31
Voor de geïnteresseerden, de eerste onofficiële versie van Lineage OS is beschikbaar gekomen voor de A52s.
https://forum.xda-develop...s-20-for-a52s-5g.4574453/

• Albs
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05 20:05
GtrCraft schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 08:07:
[...]

De laatste Google Play systeem update (of de reboot die daarvoor nodig was) heeft dat voor mij opgelost
Ik heb de laatste versie en ook nog steeds dat probleem ....

• GtrCraft
Albs schreef op maandag 17 april 2023 @ 19:23:
[...]

Ik heb de laatste versie en ook nog steeds dat probleem ....
Hey is bij mij okk weer terug gekomen. Ik hoop dat het opgelost is met de april update.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• GtrCraft
De april update komt net op mijn a52s binnen.
Ik hoop dat het systemui/unlock crash probleem is opgelost.

[Voor 64% gewijzigd door GtrCraft op 21-04-2023 11:24]

• GtrCraft
Nou het crash probleem is opgelost, maar er is een andere probleem bij gekomen.
Als je google play systeem update doet, dan gaat
de update na de herstart een rollback doen en nog een keer herstarten. En daarna probeert hij het weer opnieuw...

• boschhd
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:12
GtrCraft schreef op zondag 23 april 2023 @ 08:44:
Nou het crash probleem is opgelost, maar er is een andere probleem bij gekomen.
Als je google play systeem update doet, dan gaat
de update na de herstart een rollback doen en nog een keer herstarten. En daarna probeert hij het weer opnieuw...
O, in mijn beleving was t uodate, herstart, was er opnieuw, maar een kleinere, update beschikbaar, opnieuw herstart, klaar

• SanderBos
boschhd schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:41:
[...]

O, in mijn beleving was t uodate, herstart, was er opnieuw, maar een kleinere, update beschikbaar, opnieuw herstart, klaar
En als je dan na 10 minuten nog een keer extra handmatig herstart?

Want bij mij gaan die updates inderdaad ook helemaal goed, 1 van 9,9 MB en 1 van 722KB zonder gekke dingen, dus ik dacht mooi bij mij werkt het wel.
Maar toen ik toen nog een keer handmatig herstarte ging het daarna mis (spontane reboot, en daarna lang Samsung Galaxy Scherm, en daarna weer de 9,9MB update die klaar staat).

----------------

@GtrCraft Ik heb het dus ook. Alleen, ik bedenk me nu van de week had ik het waarschijnlijk ook, alleen toen geen aandacht aan gegeven omdat telefoon uiteindelijk opstartte.
Maar ik zie nu aan je eerdere berichten dat ik de Samsung update op vrijdag moet hebben gedaan, en dan denk ik toch dat ik dat probleem eerder deze week voor de Samsung update al had.

• GtrCraft
SanderBos schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:49:
[...]

Want bij mij gaan die updates inderdaad ook helemaal goed, 1 van 9,9 MB en 1 van 722KB zonder gekke dingen, dus ik dacht mooi bij mij werkt het wel.
Maar toen ik toen nog een keer handmatig herstarte ging het daarna mis (spontane reboot, en daarna lang Samsung Galaxy Scherm, en daarna weer de 9,9MB update die klaar staat).

----------------

@GtrCraft Ik heb het dus ook. Alleen, ik bedenk me nu van de week had ik het waarschijnlijk ook, alleen toen geen aandacht aan gegeven omdat telefoon uiteindelijk opstartte.
Maar ik zie nu aan je eerdere berichten dat ik de Samsung update op vrijdag moet hebben gedaan, en dan denk ik toch dat ik dat probleem eerder deze week voor de Samsung update al had.
Ik dacht ook dat ik deze 2 updates al eerder had gehad. Maar ik denk doordat ik de april systeem update heb geïnstalleerd, en natuurlijk daardoor herstartte. Dat daarna het probleem is ontstaan.

• boschhd
SanderBos schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:49:
[...]

----------------

Ha, ja, die spontane reboot zat er ook tussen. Maar alles is nu stabiel.

• GtrCraft
boschhd schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:57:
[...]

Ik verwacht dat je dan binnenkort weer de 9,9 mb update krijgt, en dan de volgende, en weer de spontane reboot en dan weer de update etc.

• SanderBos
boschhd schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:57:
[...]

Staat er nu geen update meer klaar dan?

Zelf heb ik nu net een derde poging gedaan, met wat proberen te rebooten tussen de updates. Maar ik heb nog geen succes.

In mijn ogen heb je pas succes als:
- Er geen updates meer staan te wachten bij de Google Play Systeem Update.
- Je je telefoon daarna met tussenpozen van 10 minuten 2 keer handmatig kan rebooten, en er daarna kan zien dat er nog steeds geen updates staan te wachten bij Google Play Systeem Update.

En ook 2 keer dus handmatig rebooten, want ik was namelijk net zo ver dat ik na de 2 updates 1 keer handmatig kon rebooten zonder issues.
Ik denk zelf op basis van nu 3 keer dit proces te hebben doorlopen dat de 2e update de dader is, maar dat waarschijnlijk die zijn crash pas na een tijdje (maar ook niet meer dan 10 minuten) activeert voor een volgende reboot.

-----------

Ik ga nu nog een poging wagen waarbij ik na de 2e succesvolle update juist niet al te snel reboot.

• SanderBos
Naschrift: Nou, of niet, waarschijnlijk is het meer willekeurig, nu crashte de telefoon al na 2 minuten na installatie van de eerste 9,9MB update....

• boschhd
SanderBos schreef op zondag 23 april 2023 @ 10:07:
[...]

Zelf heb ik nu net een derde poging gedaan, met wat proberen te rebooten tussen de updates. Maar ik heb nog geen succes.

- Je je telefoon daarna met tussenpozen van 10 minuten 2 keer handmatig kan rebooten, en er daarna kan zien dat er nog steeds geen updates staan te wachten bij Google Play Systeem Update.

En ook 2 keer dus handmatig rebooten, want ik was namelijk net zo ver dat ik na de 2 updates 1 keer handmatig kon rebooten zonder issues.
Ik denk zelf op basis van nu 3 keer dit proces te hebben doorlopen dat de 2e update de dader is, maar dat waarschijnlijk die zijn crash pas na een tijdje (maar ook niet meer dan 10 minuten) activeert voor een volgende reboot.

-----------

Ik ga nu nog een poging wagen waarbij ik na de 2e succesvolle update juist niet al te snel reboot.
Nope, er staan geen updates meer te wachten. De versie datum is die van 1 maart.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GtrCraft
SanderBos schreef op zondag 23 april 2023 @ 10:07:
[...]

-----------

Ik heb het nu vanochtend nogmaals geprobeerd en hij heeft nog geen spontane reboot gehad.

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-06 16:01
Jammer dat ze zo te zien een eerste keer in de mist gaan.
Heb hier de 1 maart versie draaien en heb nu last dat de interface er soms mee stopt, maar als ik het zo lees is de april update nog niet helemaal goed? Best nog even niet installeren dan moest ik hem aangeboden krijgen?
De UI freeze is toch maar iets van 2x per week gok ik.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GtrCraft
Lambo LP670 SV schreef op maandag 24 april 2023 @ 10:25:
Jammer dat ze zo te zien een eerste keer in de mist gaan.
Heb hier de 1 maart versie draaien en heb nu last dat de interface er soms mee stopt, maar als ik het zo lees is de april update nog niet helemaal goed? Best nog even niet installeren dan moest ik hem aangeboden krijgen?
De UI freeze is toch maar iets van 2x per week gok ik.
Beide problemen lijken nu opgelost, dus je kan gewoon de april update installeren, die lost het UI freeze probleem op.

• SanderBos
GtrCraft schreef op maandag 24 april 2023 @ 09:53:
[...]

Ik heb het nu vanochtend nogmaals geprobeerd en hij heeft nog geen spontane reboot gehad.
Fijn dat het voor jou werkt, maar bij mij is het nog niet in orde.
1 minuut na de reboot na de 722KB update crash en rollback (en nu staat weer de 9,9MB update te wachten).

Ik zal het in de komende dagen nog eens zo af en toe proberen.

Had je na de 9,9MB update direct de 722KB update geïnstalleerd, gewoon zonder pauze of extra reboots?

(Edit: En bij tweede poging meteen al spontane reboot na installatie van de 9,9MB update....)

[Voor 8% gewijzigd door SanderBos op 24-04-2023 18:39]

• GtrCraft
SanderBos schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:35:
[...]

Fijn dat het voor jou werkt, maar bij mij is het nog niet in orde.
1 minuut na de reboot na de 722KB update crash en rollback (en nu staat weer de 9,9MB update te wachten).

Ik zal het in de komende dagen nog eens zo af en toe proberen.

Had je na de 9,9MB update direct de 722KB update geïnstalleerd, gewoon zonder pauze of extra reboots?

(Edit: En bij tweede poging meteen al spontane reboot na installatie van de 9,9MB update....)
Ik heb ze na mekaar zonder extra reboot geïnstalleerd. En daarna ook nog een reboot zelf gedaan.
Melding blijft dat ik up to date ben.

• SanderBos
Op A52s:
Ik heb vanmorgen 4 verschillende Google Play System Updates achter elkaar geïnstalleerd.
4 verschillende, in 1 uur.

Dus ik leek er te zijn, maar vervolgens mijn eigen advies opgevolgd om nog 2 keer extra te rebooten om te zien of het wel echt gewerkt heeft, en op de laatste: boem.
(Daarna ook alweer 2 pogingen gedaan, met al eerder in het proces spontane reboots en rollback totaan de 9,9MB update)

In ieder geval voor anderen: De april Google Play Systeem Update is beschikbaar....

(en die werd geïnstalleerd voor de andere updates, en bij de 'rollbacks' blijft de april datum behouden, dus die 'crappy' updates hebben blijkbaar een lagere prio status)

• Hmmbob
Over updates gesproken: de A52 5G heeft de april update klaar staan.

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-05 22:27
Hmmbob schreef op donderdag 27 april 2023 @ 09:21:
Over updates gesproken: de A52 5G heeft de april update klaar staan.
De A52 4G ook.

• boschhd
GtrCraft schreef op maandag 24 april 2023 @ 19:03:
[...]

Ik heb ze na mekaar zonder extra reboot geïnstalleerd. En daarna ook nog een reboot zelf gedaan.
Melding blijft dat ik up to date ben.
Update naar google play van april eindigt inderdaad nog steeds in spontane reboots en dan terug naar de maart versie.

• SanderBos
boschhd schreef op zondag 30 april 2023 @ 07:50:
[...]

Update naar google play van april eindigt inderdaad nog steeds in spontane reboots en dan terug naar de maart versie.
Oh, bij jou blijft het op maart staan na de spontane reboot? Wordt het dan tijdelijk april?

Dat is interessant, ik dacht dat het echt die 9,9MB update was (die niet de datum ophoogt).

Want ik zit dus op niveau 1 april 2023, en dat verandert niet tijdens mijn installatiepogingen van de 9.9MB update.

Er zijn in ieder geval ook wel andere mensen die er tegenaan lopen in andere landen, maar ik vraag me af van hoe hoog nou het percentage is van problematische installaties (ook omdat ik bijvoorbeeld zelf eerst niet eens doorhad dat er een issue was, ondanks dat ik update handmatig had geinstalleerd en de spontane reboot had gezien, verder leek toen alles goed).

[Voor 6% gewijzigd door SanderBos op 30-04-2023 09:17]

• boschhd
SanderBos schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:15:
[...]

Oh, bij jou blijft het op maart staan na de spontane reboot? Wordt het dan tijdelijk april?

Dat is interessant, ik dacht dat het echt die 9,9MB update was (die niet de datum ophoogt).

Want ik zit dus op niveau 1 april 2023, en dat verandert niet tijdens mijn installatiepogingen van de 9.9MB update.
[Afbeelding]

Er zijn in ieder geval ook wel andere mensen die er tegenaan lopen in andere landen, maar ik vraag me af van hoe hoog nou het percentage is van problematische installaties (ook omdat ik bijvoorbeeld zelf eerst niet eens doorhad dat er een issue was, ondanks dat ik update handmatig had geinstalleerd en de spontane reboot had gezien, verder leek toen alles goed).
Yup, tijdelijk april, nu weer maart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maarten34
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-05 15:50
Ik heb echt een extreem hoog dataverbruik, ik verbruik ongeveer 8 tot 10 gigabyte per dag volgens mijn telefoon, en ook dus volgens Vodafone. Want ik krijg altijd een smsje als mijn verbruik op 80% van de bundel is. Als ik bij app data verbruik kijk, zit ik nog niet eens aan 1 gigabyte op een dag? Iemand enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:56
maarten34 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 19:51:
Ik heb echt een extreem hoog dataverbruik, ik verbruik ongeveer 8 tot 10 gigabyte per dag volgens mijn telefoon, en ook dus volgens Vodafone. Want ik krijg altijd een smsje als mijn verbruik op 80% van de bundel is. Als ik bij app data verbruik kijk, zit ik nog niet eens aan 1 gigabyte op een dag? Iemand enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn?
Heb je al in je instellingen van je telefoon gekeken? Verbindingen -> gegevens verbruik -> gebruik mobiele gegevens. Daar zie je per App wat er gebruikt wordt. Dat registreerd je telefoon namelijk.

Edit: Excuus te snel gelezen, tja installeer anders een Andere data verbruik app zoals een data manager via de playstore. Kijk wat daar uit komt.

[Voor 9% gewijzigd door dutchnltweaker op 05-05-2023 23:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maarten34
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-05 15:50
dutchnltweaker schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:05:
[...]

Heb je al in je instellingen van je telefoon gekeken? Verbindingen -> gegevens verbruik -> gebruik mobiele gegevens. Daar zie je per App wat er gebruikt wordt. Dat registreerd je telefoon namelijk.

Edit: Excuus te snel gelezen, tja installeer anders een Andere data verbruik app zoals een data manager via de playstore. Kijk wat daar uit komt.
Ja, ik heb al een externe app die ook meekijkt die zegt ook ongeveer 1gb per dag. Heb nu nog een andere app geinstalleerd, dus ga wel even kijken.. ik had dit vorige maand ook toen bleek het door een android update te komen, maar nu is hij helemaal up to date.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GtrCraft
Mijn A52s is inmiddels overleden, wou na een google play systeem update opnieuw opstarten. Dat heeft niet meer gedaan. Maakt niet wat ik doe (appdata wipe, factory reset, cache wipe etc.) rescue party scherm blijft terug komen. Ben inmiddels over naar een s23 ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SanderBos
GtrCraft schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:26:
Mijn A52s is inmiddels overleden, wou na een google play systeem update opnieuw opstarten. Dat heeft niet meer gedaan. Maakt niet wat ik doe (appdata wipe, factory reset, cache wipe etc.) rescue party scherm blijft terug komen. Ben inmiddels over naar een s23 ;w
Dude, wat een zootje. Het spijt me voor je.

Gelukkig bij mijn inmiddels ontelbare installatie pogingen die updates geïnstalleerd te krijgen nog geen negatieve gevolgen gezien.
(maar als dat wel zo zou zijn zou ik geen Samsung meer nemen....)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GtrCraft
SanderBos schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:43:
[...]

Dude, wat een zootje. Het spijt me voor je.

Gelukkig bij mijn inmiddels ontelbare installatie pogingen die updates geïnstalleerd te krijgen nog geen negatieve gevolgen gezien.
(maar als dat wel zo zou zijn zou ik geen Samsung meer nemen....)
Ik denk ook niet dat het aan samsung ligt, ik heb de laatste tijd sowieso rare issues gehad (scherm wil niet aan of uit, touchscreen die niet meer werkte opeens etc). En ik vind het verder erg fijne toestellen en fijne software.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 21:01
Ik heb ook spontane reboots en Google play update April springt terug naar Maart.

Ze mogen wel eens met een fix komen, laatste keer Samsung voor mij..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:12
Mijn A52s is een goede telefoon, maar de laatste tijd een stuk minder.

Na de laatste update (26 april) wordt er tegen de 50% (!!) van de dns verzoeken van mijn telefoon geblokkeerd, waar het voorheen ongeveer 20% was. De dns wordt geregeld via NextDNS gratis account. De reden is de vele dns verzoeken naar "path1-3.xtracloud.net", dat minstens elke 5 minuten plaatsvindt.

Ook sinds februari dit jaar is de standby-tijd ineens gehalveerd na een update. Eerst hield hij het tegen de 5 dagen uit, nu mag ik blij zijn als hij de 3 dagen redt. Dit merk ik vaker met nieuwe telefoons die ik in het verleden heb gehad, eerst mooie standby-tijd en na een paar updates gaat het ineens naar de helft. Zou bijna denken dat ze het expres doen...

World of Trucks

• boschhd
Crashes en terugspringen naar de maart update lijkt bij mij nu gefixt te zijn.
Er werd eerst een reboot gedaan, daarna de update van 9,9mB, reboot, update van 46mB, reboot. Nu toch al weer 5minuten met de april update.
Jovas schreef op maandag 8 mei 2023 @ 20:50:
Ik heb ook spontane reboots en Google play update April springt terug naar Maart.

Ze mogen wel eens met een fix komen, laatste keer Samsung voor mij..

• SanderBos
boschhd schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:19:
Crashes en terugspringen naar de maart update lijkt bij mij nu gefixt te zijn.
Er werd eerst een reboot gedaan, daarna de update van 9,9mB, reboot, update van 46mB, reboot. Nu toch al weer 5minuten met de april update.

[...]
Ik hoop dat jij meer geluk hebt dan ik.

En er is inderdaad een extra update bijgekomen vooraf, dus ik had even hoop, ook met jouw omschreven ervaring.

Maar al direct na de 9.9MB update: boem, hard reset :(

Daarna nog een keer geprobeerd, toen 9,9MB update+720KB update, maar toen ter controle nog een keer gereboot (en ik geloof nu pas dat het werkt als ik 5 keer zonder problemen kan rebooten), en weer boem hard reset.

Die 46MB update waar je het over hebt, is dat ook een Google Play System Update? (want die had ik dan niet, toen ik de laatste keer rebootte stond er geen Google Play System Update of reguliere update meer klaar)

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 21:01
SanderBos schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 20:20:
[...]

En er is inderdaad een extra update bijgekomen vooraf, dus ik had even hoop, ook met jouw omschreven ervaring.

Daarna nog een keer geprobeerd, toen 9,9MB update+720KB update, maar toen ter controle nog een keer gereboot (en ik geloof nu pas dat het werkt als ik 5 keer zonder problemen kan rebooten), en weer boem hard reset.

Die 46MB update waar je het over hebt, is dat ook een Google Play System Update? (want die had ik dan niet, toen ik de laatste keer rebootte stond er geen Google Play System Update of reguliere update meer klaar)
Ik krijg de indruk dat ze bij Samsung niet in staat zijn om het probleem te fixen, dit kon nog wel eens een garantie gevalletje worden. Ik ga morgen eens informeren over een refund bij Mediamarkt..

• boschhd
[...]

Dat weet ik niet eigenlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SanderBos
Jovas schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 20:56:
[...]
Ik krijg de indruk dat ze bij Samsung niet in staat zijn om het probleem te fixen, dit kon nog wel eens een garantie gevalletje worden. Ik ga morgen eens informeren over een refund bij Mediamarkt..
Mijn hoop is gevestigd op de mei update, of anders zelfs de juni update. Gewoon de reguliere maandelijkse update. Ik hoop dat in 1 van die 2 updates die 9.9MB aan updates zitten "ingebakken".

En tot die tijd: Praktisch gezien heb je geen last van die 9.9MB update, zolang je hem maar niet probeert te installeren (en dan nog is het enige praktische nadeel dat hij op een gegeven moment 1 keer spontaan reboot).

• boschhd
[...]

Crash en terug naar maart.
Ook wil vandaag mijn gps ontvangst niet zo goed werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zordaz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 14:03
boschhd schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 18:18:
[...]

Crash en terug naar maart.
Ook wil vandaag mijn gps ontvangst niet zo goed werken.
Ik heb geen last van crashes o.i.d. De Google Play Systeemupdate versie is hier van 1 maart, de Android-beveiligingspatch van 1 mei. Ik kreeg gisteren de mei update binnen. Ik beschouw dit voor mijn toestel verder als 'in orde' .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00
Mijn toestel heeft ook nergens last van.
Ik heb privé een iPhone maar de Samsung is een prima toestel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SanderBos
SanderBos schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 22:02:

Mijn hoop is gevestigd op de mei update, of anders zelfs de juni update. Gewoon de reguliere maandelijkse update. Ik hoop dat in 1 van die 2 updates die 9.9MB aan updates zitten "ingebakken".

En tot die tijd: Praktisch gezien heb je geen last van die 9.9MB update, zolang je hem maar niet probeert te installeren (en dan nog is het enige praktische nadeel dat hij op een gegeven moment 1 keer spontaan reboot).
Even reagerend op mijzelf, die Google Play systeem updates komen inderdaad blijkbaar uiteindelijk ook in systeem updates terecht. Want zeker was ik daar ook niet van.

Geduld is een schone zaak, die ik niet beheers, want de mei systeem update lijkt bij mij de eenmalige spontane reboots te hebben verholpen. Terwijl gisteren nog de 9.9MB een 10.0MB update was geworden, maar nog steeds een spontane reboot na installatie opleverde.... Trouwens vandaag na de 1 mei systeem update was er nog 1 google play systeem update, maar helaas niet gezien welke grootte die dan was.

Nu zit ik op 1 mei systeem update, en (edit: sinds 25-5) 1 mei google play systeem update, staan er geen updates meer klaar, en heb ik 5x handmatig kunnen rebooten zonder problemen.

[Voor 3% gewijzigd door SanderBos op 26-05-2023 17:55]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee