Bizarre levertijd Mercedes

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 20:31
KBuut schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:01:
A180 Limousine AMG Line besteld op 11-4-2021. Verwachte levertijd was 15 oktober. Krijg zojuist bericht dat het maart 2023 wordt.. Balen
Dit is echt wel onaanvaardbaar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBuut
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-01-2023
Timmo70 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:38:
[...]

Dit is echt wel onaanvaardbaar eigenlijk.
Ja, eens. Gezien dit forumtopic ben ik helaas niet de enige waarbij dit gebeurd. Ik zag hiervoor iemand posten dat het er op lijkt dat het probleem zich vooral bij de Limousine versie voordoet. Daar lijkt het inderdaad wel op.

@Fox-Racing Mooie bak. Wanneer had jij hem besteld?

Edit: Ik zie dat ik in mijn eerste post een fout heb gemaakt. Auto is besteld in april 2022 en niet 2021.

[ Voor 10% gewijzigd door KBuut op 14-07-2022 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:07
@KBuut Oh haha dat scheelt een slok op een borrel. Mijn partner wacht sinds aug. ‘21 en verwachting is nu feb. ‘23. Geen idee of ze dit kunnen waarmaken, ook al tweemaal uitgesteld. (Simpele A200 Limousine).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBuut
remzor schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:44:
@KBuut Oh haha dat scheelt een slok op een borrel. Mijn partner wacht sinds aug. ‘21 en verwachting is nu feb. ‘23. Geen idee of ze dit kunnen waarmaken, ook al tweemaal uitgesteld. (Simpele A200 Limousine).
Dat is toch niet normaal meer. Ik heb ze gevraagd of ze niet iets anders uit voorraad konden leveren.

Laatste bericht vanuit Van Mossel:

Er is op dit moment een wereldwijd probleem met een tekort aan grondstoffen en kabelbomen.
Op dit moment wordt er inderdaad geadverteerd met auto’s die op voorraad zouden zijn, geloof me
er zijn op dit moment geen auto’s op voorraad.
Men is nu druk bezig met het opzetten van nieuwe produktielijnen hopelijk gaat de auto eerder komen,
op dit moment kan ik daar geen uitsluitsel over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 15:55
KBuut schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 09:47:
[...]

Ja, eens. Gezien dit forumtopic ben ik helaas niet de enige waarbij dit gebeurd. Ik zag hiervoor iemand posten dat het er op lijkt dat het probleem zich vooral bij de Limousine versie voordoet. Daar lijkt het inderdaad wel op.

Edit: Ik zie dat ik in mijn eerste post een fout heb gemaakt. Auto is besteld in april 2022 en niet 2021.
Eind December 2021, stond gepland voor Oktober 2022

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-04 16:38
KBuut schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 09:47:
[...]

Jaa ik heb in Okt-2021 een limousine besteld. Staat ook gepland voor Q1 2023..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-06 22:04
peter00 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:45:
[...]

Dat bedoel ik idd. vorige week stonden alle varianten er nog. M'n alternatief is een duurdere i4, maar als die ook een jaar besteltijd heeft...

het is een complot om ons allemaal in een koreaan te krijgen.
Op de belgische site hebben ze nu ook het basis-model geschrapt.

Bizar, want koop je een met wat opties, worden ze niet geleverd :+

[ Voor 8% gewijzigd door Tec7lol op 15-07-2022 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:05
Tec7lol schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:05:
[...]
Op de belgische site hebben ze nu ook het basis-model geschrapt.
Blijkbaar hebben ze ook alweer hun prijzen omhoog gegooid 8)7, althans toch voor de EQB (maar ik vermoed dat het wellicht al hun modellen zijn). De goedkoopste EQB kost nu al minstens €60k 8)7 . De spec die ik heb besteld had, kost al bijna €3000 meer dan toen ik in april bestelde. 8)7

On the plus: Memory seats en Dodehoek-assistent zijn eindelijk weer configureerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:57
Deze middag een testrit gedaan met een EQB. De verkoper zei ook dat ze deze morgen een mail gekregen hadden dat de prijzen 3% gestegen waren.

Hij legde ook uit dat het "basis" model in de EQ reeks nu standaard Business line is. Wat in mijn ogen niet erg "basis" is maar goed.

Onze keuze is gevallen op een EQB 250 - Business Line in het zwart metaalkleur en met nog enkel verduisterde ruiten erbij. De rest was buiten het lease budget.

Maandag als eerste werk naar de HR verantwoordelijke om een "Go" te geven voor de bestelling.
Hopelijk wordt alles dan snel geregeld zodat hij ook daadwerkelijk besteld wordt en het aftellen kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Tibs schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 22:36:
Hij legde ook uit dat het "basis" model in de EQ reeks nu standaard Business line is. Wat in mijn ogen niet erg "basis" is maar goed.
Het basismodel was volgens mij altijd al Business. Ik heb hier nog de catalogus en prijslijst van begin dit jaar en je had 3 motorisaties: 250, 300 en 350, maar ook 3 uitvoeringslijnen: Business, Luxury en AMG. Toen konden nog alle combinaties. Nu kan Business enkel nog bij de 250.

Ik zie wel dat ik de prijzen toen verkeerd voor had. Ik dacht dat de vanaf prijs rond de €54k was, maar dat was toen blijkbaar ook al bijna €58k. Dus de prijsstijging naar €60k valt nog relatief mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decuan
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-10-2022
Ook mijn A250e (besteld in december 2021) is nu verzet naar eind september. Hart vasthouden dat het niet verder verzet zal worden, maar ben er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
Twixie schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:07:
[...]

Het basismodel was volgens mij altijd al Business. Ik heb hier nog de catalogus en prijslijst van begin dit jaar en je had 3 motorisaties: 250, 300 en 350, maar ook 3 uitvoeringslijnen: Business, Luxury en AMG. Toen konden nog alle combinaties. Nu kan Business enkel nog bij de 250.

Ik zie wel dat ik de prijzen toen verkeerd voor had. Ik dacht dat de vanaf prijs rond de €54k was, maar dat was toen blijkbaar ook al bijna €58k. Dus de prijsstijging naar €60k valt nog relatief mee.
Wanneer heb jij besteld en welke leverdatum staat er momenteel gepland? :-P

Mijn EQB 250 wordt normaal vandaag besteld door de leasing maatschappij.

[ Voor 5% gewijzigd door Tibs op 18-07-2022 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Tibs schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:09:
[...]
Wanneer heb jij besteld en welke leverdatum staat er momenteel gepland? :-P
De mijne is besteld op 12 mei. Op dat moment gaf de verkoper me indicatief aan dat levering wellicht in september ging zijn. 2 weken later kreeg ik melding van de Leasing maatschappij dat levering eind december ging zijn, maar mijn dealer kon nog altijd geen productie-slot bevestigen. Uiteindelijk begin juli dan een bevestigd productiedatum gekregen van 4 januari, met levering eind januari.

Ik heb echter ook al collega's bij een andere dealer die bij hun bestelling al direct april 2023 te horen kregen. Dus ik houd wel rekening met nog meer vertragingen, zeker gezien wat ik in dit topic allemaal lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
Ben eens benieuwd wat ik te horen ga krijgen.

Zijn er nog EQB's in bestelling van mede-tweakers?
Heb er nog geen enkele in het wild gespot buiten de testwagen van de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Tibs schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:56:
Dit is me ook heel hard opgevallen. We kregen half april onze keuzelijst en sindsdien spotte ik natuurlijk veel EVs waar ik vroeger niet zou op gelet hebben. Van heel onze lijst is er letterlijk 1 die ik nu nog altijd niet in het echt gespot heb, en dat is de EQB. Wanneer ik er een zie, ontbreekt telkens weer die knik in de achterruit, of m.a.w. is het een EQA (is de enige manier waarop ik die 2 uit elkaar kan houden, denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrChow
  • Registratie: September 2011
  • Niet online

8 juli is mijn EQB 250 Luxury Line opgenomen in de productieplanning met als eerste indicatie helaas week 4 2023 als afleverdatum.. net voor het bestellen was de indicatie nog december 2022..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
MrChow schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:07:
[...]

8 juli is mijn EQB 250 Luxury Line opgenomen in de productieplanning met als eerste indicatie helaas week 4 2023 als afleverdatum.. net voor het bestellen was de indicatie nog december 2022..
Komt op 7 maanden levertermijn dan. Wat op zich ook nog erg goed meevalt vind ik?
Op mijn huidige wagen moest ik 4 jaar geleden 6 maanden wachten en toen was er nog geen sprake van crisis of oorlog.

Ben eens benieuwd wanneer de mijne in de productieplanning zal staan. Besteld op 20/07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waalstudio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-08-2024
Begin okt 2021 een GLA hybride besteld. Nu goed, de riedel is bekend. Bij het sluiten van de verkoop was al gzegd dat de levertijd 6 maanden zou bedragen. We zitten inmiddels op 10 en het einde is nog niet in zicht.
Ik heb het aanbod gekregen om af te zien van de koop , op zich netjes, maar ja , dan zit je met een nieuwe wachttijd , hoewel ik de indruk heb dat de levertijden vooral bij Mercedes zo lang zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibs
waalstudio schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:08:
Begin okt 2021 een GLA hybride besteld. Nu goed, de riedel is bekend. Bij het sluiten van de verkoop was al gzegd dat de levertijd 6 maanden zou bedragen. We zitten inmiddels op 10 en het einde is nog niet in zicht.
Ik heb het aanbod gekregen om af te zien van de koop , op zich netjes, maar ja , dan zit je met een nieuwe wachttijd , hoewel ik de indruk heb dat de levertijden vooral bij Mercedes zo lang zijn.
Dat moet ik toch even corrigeren. Collega van mij heeft een Skoda Enyaq 80 besteld en kreeg zelfs geen levertermijn te horen. Schatting is daar 12-14 maanden. Dus ik vrees dat het een beetje overal zo is.
Ik informeer na het verlof eens bij de dealer of hij al iets weet. Mijn leasing loopt normaal af in Januari 2023 maar de verlenging is al geregeld tot de EQB er is.

Side note: Misschien een Mercedes EQ topic opstarten voor de Elektrische bende van Mercedes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubenc87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:53
Tibs schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:40:
[...]

Side note: Misschien een Mercedes EQ topic opstarten voor de Elektrische bende van Mercedes?
Goed plan! Hier ook wachtende op een EQB. Besteld in maart 2022, toen zei Leaseplan dat wagen voorzien was voor september 2022. Sindsdien geen update meer gehad, dus afwachten of we september wel echt zullen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
Ik kreeg net een mailtje dat de verwachte leverdatum van de wagen eind april 2023 is.
Komt op een levertermijn van 9 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 20:31
Tibs schreef op maandag 25 juli 2022 @ 13:41:
Ik kreeg net een mailtje dat de verwachte leverdatum van de wagen eind april 2023 is.
Komt op een levertermijn van 9 maanden...
Welk model en motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
Mercedes EQB 250 Business Line

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Feradri
  • Laatst online: 26-09-2022
CLA 250e besteld op 02/08/2021
Wagen is deze week toegekomen in de garage :) (Sint-Pieters-Leeuw in België)
grtn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
EQ-topic aangemaakt :-P

Het grote Mercedes EQ-topic

[ Voor 54% gewijzigd door Tibs op 26-07-2022 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-01 21:00
Feradri schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:40:
grtn
Dus bijna een jaar wachten. De mijne 09/21 besteld. Laten we hopen dat ik haar 09/22 mag ophalen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarrieC
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 03-12-2023
Hierbij mijn verhaal:

Op 16-09-2021 Mercedes Benz A-klasse 1.3 A 180 DCT Business Solution AMG besteld.
Extra opties: Business Solution Plus pakket en Rijassistentiepakket zonder PRESAFE.

Initieel zou deze in maart 2022 geleverd worden. Daarna is het opgeschoven naar eind juli 2022.
Nu staat de auto vast op "blokkades" wat volgens mij inhoudt dat er e.e.a. aan chips ontbreekt.

Ik kan de auto ook niet opzoeken, want deze wordt niet gevonden zodra ik het VIN nummer opzoek in een decoder. Ik ben wel in bezit van een VIN nummer en mij is ook aangegeven dat de auto gebouwd is. Weet iemand toevallig wat dat betekent?

Dit gaat een gebed zonder eind worden ben ik bang 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aa6211626
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-05 21:07
HarrieC schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 08:39:
Hierbij mijn verhaal:

Op 16-09-2021 Mercedes Benz A-klasse 1.3 A 180 DCT Business Solution AMG besteld.
Extra opties: Business Solution Plus pakket en Rijassistentiepakket zonder PRESAFE.

Initieel zou deze in maart 2022 geleverd worden. Daarna is het opgeschoven naar eind juli 2022.
Nu staat de auto vast op "blokkades" wat volgens mij inhoudt dat er e.e.a. aan chips ontbreekt.

Ik kan de auto ook niet opzoeken, want deze wordt niet gevonden zodra ik het VIN nummer opzoek in een decoder. Ik ben wel in bezit van een VIN nummer en mij is ook aangegeven dat de auto gebouwd is. Weet iemand toevallig wat dat betekent?

Wel.. hier is mijn gelijkaardig verhaal..

Een GLA 250e Business solution besteld in mei 2021.

Initieel zou deze in november 2021 geleverd worden. Het was opgeschoven naar eind februari 2022, dan telkens 2 weken/4 weken opgeschoven... |:( |:( De volgende voorlopige leveringsdatum is 16/09/2022, maar waarschijnlijk gaat het ook niks worden zoals zoveelste keer..

Volgens de dealer is mijn wagen al gebouwd in maart, maar staat sindsdien in 'blokkades'. De status was zelfs een keer veranderd naar 'Ready to dispatch' op 06/07/2022, maar nadien weer geschrapt en terug in 'blokkade' 8)7 8)7 .

Met de vin die ik heb ontvangen van dealer, kan ik mijn wagen wel terugvinden op mb.vin sinds vorige week(voordien nog niet). Bovendien kan ik het ook koppelen via mercedes me(niet volledig, maar kan de wagen wel vinden).

Ik ben zo gefrustreerd... |:( |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKSfMRQxjfJa_9H7J2hoz6_nc_A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BN96xFZzIoiBE1xpqmuX4W4n.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billieach
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-03 11:39
Hallo Allen,

Ik ben van plan een A 250 e DCT AMG Line Limo te bestellen via directlease.nl
Ik twijfel of het de Mercedes wordt of een Tiguan 1.4 TSI eHybr 180kW DSG R-Line Business+.

Als ik hier lees dat de Mercedes levertijden bizar zijn (helemaal de limo versie), dan wil ik het liefst daar niet mee doorgaan. Dan ga ik liever voor de Tiguan waarbij de levertijd iets minder zal zijn maar hoeveel minder, geen flauw idee. Denk dat het nu nergens meer te vertrouwen is.

Iemand advies of een opmerking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Billieach schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:59:
Hallo Allen,

Ik twijfel of het de Mercedes wordt of een Tiguan 1.4 TSI eHybr 180kW DSG R-Line Business+.

Als ik hier lees dat de Mercedes levertijden bizar zijn (helemaal de limo versie), dan wil ik het liefst daar niet mee doorgaan. Dan ga ik liever voor de Tiguan waarbij de levertijd iets minder zal zijn maar hoeveel minder, geen flauw idee. Denk dat het nu nergens meer te vertrouwen is.

Er is bij zo goed als niemand een pijl op te trekken tegenwoordig. Een voorraad auto is de enige zekerheid als je snelt wilt rijden.

[ Voor 4% gewijzigd door Dean Martin op 27-07-2022 11:17 ]

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibs
Billieach schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:59:
Hallo Allen,

Ik vrees dat je dat bij elk merk hebt de dag van vandaag. Nergens is er een zekerheid op de vooropgestelde leverdatum. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-04 21:09
In april 2021 een GLA250e besteld. Zojuist een nieuwe levertijd gekregen. 31/08/2022. Dat is 17 maanden. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorissje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-04 20:06
In oktober 2021 een C-klasse limousine (C180 AMG Line) besteld, originele leverdatum maart 2022 en maand na bestelling was die uitgesteld.
Zojuist bericht gekregen dat ik hem medio augustus kan ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarrieC
aa6211626 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:00:
[...]

Wel.. hier is mijn gelijkaardig verhaal..

Een GLA 250e Business solution besteld in mei 2021.

Initieel zou deze in november 2021 geleverd worden. Het was opgeschoven naar eind februari 2022, dan telkens 2 weken/4 weken opgeschoven... |:( |:( De volgende voorlopige leveringsdatum is 16/09/2022, maar waarschijnlijk gaat het ook niks worden zoals zoveelste keer..

Volgens de dealer is mijn wagen al gebouwd in maart, maar staat sindsdien in 'blokkades'. De status was zelfs een keer veranderd naar 'Ready to dispatch' op 06/07/2022, maar nadien weer geschrapt en terug in 'blokkade' 8)7 8)7 .

Met de vin die ik heb ontvangen van dealer, kan ik mijn wagen wel terugvinden op mb.vin sinds vorige week(voordien nog niet). Bovendien kan ik het ook koppelen via mercedes me(niet volledig, maar kan de wagen wel vinden).

Ik ben zo gefrustreerd... |:( |:(

[Afbeelding]
Heftig en begrijpelijk dat je gefrustreerd bent... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarrieC
Hierbij mijn verhaal:

Ik kan inmiddels mijn A-klasse terugvinden op mb.vin.
Echter zie ik bij bepaalde code's dat deze leeg zijn, te noemen:

0S3
163
4B8
6S8
DC2
DC3
L
NLGN

Heeft iemand enig idee wat er momenteel ontbreekt c.q. stroopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
@HarrieC

Bij mij zijn die codes ook leeg. (maar volgens codes op mijn offerte zitten alle opties erop)

Heb er een paar met de offertelijst terug kunnen vinden:

L = linksgestuurd
DC2 = Business Solution AMG

overige zijn naar mijn idee verzamel codes van meerdere opties en opties specifiek voor Nederland. (NLGN)

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
Hoorde gisteren in Kanaal Z dat ze bij Mercedes voorlopig inzetten op de hogere klasse (E en S) omdat daar de winstmarges groter zijn. Ze geven dus de productie van deze modellen voorrang op de andere.

Hopelijk geldt dat voor de EQ reeks ook :P .

Wanneer ontvang je eigenlijk een VIN nummer? DIrect na bestelling of als hij is opgenomen in de productieplanning?

Na het verlof maar eens contact opnemen met de dealer.

[ Voor 41% gewijzigd door Tibs op 29-07-2022 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Tibs schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:06:
Hoorde gisteren in Kanaal Z dat ze bij Mercedes voorlopig inzetten op de hogere klasse (E en S) omdat daar de winstmarges groter zijn. Ze geven dus de productie van deze modellen voorrang op de andere.

Hopelijk geldt dat voor de EQ reeks ook :P .

Wanneer ontvang je eigenlijk een VIN nummer? DIrect na bestelling of als hij is opgenomen in de productieplanning?

Na het verlof maar eens contact opnemen met de dealer.
VIN wordt beschikbaar als de auto in productie gaat.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
Meestal een paar dagen voor productie wordt deze aangemaakt idd.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
Top! Even wachten dus.

De toekomstvisie van Mercedes en de focus op de duurdere modellen staat in het volgende artikel te lezen.

https://www.portfolio.hu/...emeti-mercedesnel-557459#

Google translate helpt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubaintje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-02 11:24
Feradri schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:40:
grtn
Leuk voor je hier besteld 21/08/2021 zou pas voor eind oktober zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REP 070
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 07-01 16:57
Begin januari 2022 een C180 Luxury line besteld.
Leverting was geschat op augustus, nu uitgesteld naar eind mei 2023. 17 maanden (!) levertijd voor een standaard auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45

p0st

Dutch Reefer

Rubaintje schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:32:
[...]

Oef... hier op 25 mei een CLA250e besteld (via Broekhuis Lease) met verwachte leverdatum januari 2023. Zo te lezen kan ik er dus vanuit gaan dat dit zomer 2023 wordt :Y)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tec7lol
Rubaintje schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:32:
[...]

Hier cla250e besteld in november, productie zou volgende week ingaan, levering begin september. (mercedes Drogenbos).
Dat zou dus ongeveer 10 maand zijn. dealer kon nog niet zeggen of alle opties er op zitten of niet.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
Net melding gekregen dat mijn wagen, CLA250E, bestelling 9/21, nog steeds op de planning staat voor productie in de eerste 10 dagen van September, uitlevering voorzien eind September. Dat maakt het 1 jaar. Ook ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-06 18:44

Mijn EQB250 in April besteld en zou volgens de dealer in week 30 geproduceerd worden, dus verwacht hem over een week of 3 in nederland.

Mogelijk dat ik hem pas later laat leveren, omdat mijn laadpunt thuis nog niet gereed is.

En ja ik heb er laatst 1tje in het wild gespot. ;)

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
BrammeS schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:07:
Hier nog altijd niet gezien, ik begon me zelfs al af te vragen of ze al van de band rollen :p.
Maar ik merk nu ineens op YouTube een nieuwe golf aan EQB reviews de voorbije week, ditmaal met lokale nummerplaten ipv al die reviews vorig jaar met dezelfde Mercedes-Benz nummerplaat. Dus lijkt dat ze nu pas in sommige landen afgeleverd beginnen worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
Twixie schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 18:45:
[...]

Hier nog altijd niet gezien, ik begon me zelfs al af te vragen of ze al van de band rollen :p.
Maar ik merk nu ineens op YouTube een nieuwe golf aan EQB reviews de voorbije week, ditmaal met lokale nummerplaten ipv al die reviews vorig jaar met dezelfde Mercedes-Benz nummerplaat. Dus lijkt dat ze nu pas in sommige landen afgeleverd beginnen worden ?
Ik snap precies wat je bedoeld, ik rij aardig wat km's en heb sinds april er pas 1 gespot, toevallig ook nog bij mij in de wijk.

Ik was ooit één van de eersten in NL die een Volvo V40 bestelde, die zag je toen na een maand echt op iedere straathoek staan. Maar ik heb het gevoel dat dat met de EQB niet gaat gebeuren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chucky_666
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 16:09
Mijn CLA250E is besteld 2 November 2021 en volgens de dealer zou die elk moment op de stoep kunnen staan. (Kan hem wel pas na mijn vakantie ophalen in begin September)

Eerder werd gemeld dat de elektrische stoelen met memory functie geschrapt zouden zij, maar nu met het VIN nummer kan ik zien dat ze er toch in moeten zitten. Ik zie ook geen andere geschrapte zaken zover.

Daar ben ik blij mee, maar uiteraard moeten we het nog zien.

Wel vreemd dat verschillende CLA250e besteld rond dezelfde tijd op verschillende datums arriveren.
Misschien hebben jullie de AMG versies besteld?
Mijn versie is geen AMG, maar de CLA 250 e Shooting Brake Business Solution Limited met zowat alle verdere opties aangevinkt (Business Solution Luxury, Business Solution Plus, Rijassistentiepakket, privacyglas, trekhaak...)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fox-Racing
Gister is er weer een Actuele levertijden overzicht uitgebracht bij bestellen in Augustus 2022:

Beschikbaarheid: (model / hybride / verbrandingsmotor):

A-Klasse, Q2/2023 / Q1/2023
A-Klasse Limousine Q2/2023 / Q1/2023
CLA Coupé Q2/2023, / Q2/2023
CLA Shooting Brake, Q1/2023 / Q1/2023
B-Klasse , Q2/2023 / Q2/2023
GLA , Q2/2023, Q2/2023
GLB -, Q1/2023
EQA , Q2/2023
EQB , Q1/2023
C-Klasse Limousine & T-Modell: Q3/2023, Q3/2023
C-Klasse Coupé, -, Q4/2023
C-Klasse Cabriolet, -, Q1/2023
GLC Coupé: uitverkocht, Q4/2023
GLC-SUV: -, Q4/2022

EQC: Q1/2023 (Produktie tot einde April 2023)
E-klasse sedan: geen bestellingen meer mogelijk (W213)
E-Klasse T-Modell: Q1/2023, Q2/2023
EQE : EQE 350 4MATIC: Alleen online winkel, alle andere modellen Q3/2022
S-Klasse : Q1/2023, Q1/2023
S-Klasse Maybach: -, Q3/2023
MKN : Q4/2022
CLS Coupé: -, Q2/2023
E-Klasse Coupé: -, Januari 2023
E-Klasse Cabriolet: -, Mei 2023

AMG GT 4-Deurs: Q4/2023 / Q4/2023
AMG SL Roadster : Afhankelijk van de dealer
GLE Coupé en GLE SUV: Q4/2023, Q4/2023
GLS, -, Q4/2023
Maybach GLS 600 , -, Q4/2023
G-klasse: niet beschikbaar
Smart EQ Coupé: Q3/2023
Smart EQ Cabriolet: Q4/2023

Bron: MBPassion.de

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBuut
Fox-Racing schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:57:
Gister is er weer een Actuele levertijden overzicht uitgebracht bij bestellen in Augustus 2022:

GLA , Q2/2023, Q2/2023
GLB -, Q1/2023
EQA , Q2/2023
EQB , Q1/2023

GLS, -, Q4/2023

Dan zou een A-klasse Limousine die je nu besteld tegelijkertijd geleverd worden met mijn A-klasse Limousine die ik in April besteld heb.. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borre1991
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 09-08-2023
In maart 2022 via J&T Lease een bedrijfswagen Mercedes A200d Limousine Luxury edition besteld bij Groep Jam. Behalve getinte achterruiten en smartphone integratie geen bijkomende opties.

Initiële leveringsdatum was 31/10/2022.

Na 5 maanden zonder nieuws even geïnformeerd bij de dealer, die mij vandaag liet weten dat de actuele levertermijn 24 (!!!) maanden zou bedragen. Dit zou maart 2024 betekenen.
Gelukkig zat ik al neer toen ik de mail las... Gewoonweg absurd voor een dergelijke wagen.

Morgen informeren bij onze aankoopafdeling naar de mogelijke opties, desnoods annuleren dan maar.

Een dieselwagen die ik begin 2022 besteld heb, weiger ik alleszins in 2024 in ontvangst te nemen, laat staan dat ik er nog 1 euro eigen bijdrage aan zou betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV

GLA , Q2/2023, Q2/2023
GLB -, Q1/2023
EQA , Q2/2023
EQB , Q1/2023

GLS, -, Q4/2023

Haha! Bizar, vandaag bestellen met dezelfde levertijd als bestellen vorig jaar oktober. 7(8)7 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV
KBuut schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:55:
[...]

Dan zou een A-klasse Limousine die je nu besteld tegelijkertijd geleverd worden met mijn A-klasse Limousine die ik in April besteld heb.. :?
Vooralsnog is mijn bestelde limousine van okt-2021 nog steeds niet in productie, noch in de planning voor productie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubaintje
Tec7lol schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:20:
[...]

Hier cla250e besteld in november, productie zou volgende week ingaan, levering begin september. (mercedes Drogenbos).
Dat zou dus ongeveer 10 maand zijn. dealer kon nog niet zeggen of alle opties er op zitten of niet.
Ben benieuwd.
Laat zeker iets weten! De mijne was bij Van Mossel/Vereenooghe echter nog geen verdere update omtrent VIN zolang deze niet meer verlaat is het ok voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarrieC
Hierbij mijn verhaal:

Auto is in juni gemaakt en is terug te vinden op mb.vin. Gisteren van de dealer te horen gekregen dat de auto sinds eind juni op ‘blokkades’ staat in Duitsland. De datum van aflevering is daarom ook omgezet naar: “onbepaald”.

De auto is dus vanuit Finland getransporteerd naar Duitsland.

Waar de auto op wacht kan niemand mij vertellen…

Wordt de auto verder gebouwd in Duitsland, of?

• Fox-Racing
Kun je aan de vin code zien wat er "nog" niet op zit?

RichardVos.nl

• HarrieC
Fox-Racing schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:44:
Kun je aan de vin code zien wat er "nog" niet op zit?
Ik mis het volgende:

0S3
163
4B8
6S8
DC2
DC3
L
NLGN

Verder volgens mij alles wat erop hoort te zitten.

• Fox-Racing
Dat zijn vrijwel standaard codes die ook bij mijn auto niet waren terug te linken met Offerte

DC2 = Business Solution AMG
L = Linksgestuurd

rest is niet duidelijk...

RichardVos.nl

• Twixie
Stopt Mercedes dan met de EQC ? Want er is ook nog totaal geen nieuw model aangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Twixie schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:01:
[...]

Stopt Mercedes dan met de EQC ? Want er is ook nog totaal geen nieuw model aangekondigd.
Ja. Tegenvallende verkoopcijfers zijn (waarschijnlijk) de oorzaak.
https://www.carexpert.com...ion-ending-in-2023-report

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yassin
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 21-10-2022
Vandaag van de leasemaatschappij te horen gekregen dat de levering van mijn in april 2021 bestelde a250e limousine AMG line verder is uitgesteld van 16 september naar 19 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray78
  • Laatst online: 09-12-2022

Mijn EQB 300 AMG line besteld in Maart. Productie datum staat op 9 december gepland en uitlvering 1e week van Januari. Dit is de voorlopige "prognose" kan dus nog worden vertraagd :-(

• Jay Vleugels
  • Laatst online: 29-10-2022
Mercedes CLA 250e Shooting Brake besteld (AMG line - zo goed als full option) => 01/06/2021 besteld, meermaals uitgesteld en nu levering verwacht midden november 22 (besteld bij Hedin Gent). Gaat dus vlotjes richting anderhalf jaar.

Iemand meer info mbt Advanced Audio (geen Burmester)? Deze is lange tijd niet leverbaar geweest maar zie die nu wel terug selecteerbaar bij de configurator in NL (niet bij BE om de één of andere reden).

• Tibs
Ray78 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 15:27:
[...]

Mijn EQB 300 AMG line besteld in Maart. Productie datum staat op 9 december gepland en uitlvering 1e week van Januari. Dit is de voorlopige "prognose" kan dus nog worden vertraagd :-(
Als je kijkt naar de leveringen van een wagen die besteld werd in augustus dan vrees ik dat het Q1 zal worden van 2023. Maar hopelijk heb ik ongelijk en krijg je hem vroeger!

• Amarog
Jay Vleugels schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:02:
Mercedes CLA 250e Shooting Brake besteld (AMG line - zo goed als full option) => 01/06/2021 besteld, meermaals uitgesteld en nu levering verwacht midden november 22 (besteld bij Hedin Gent). Gaat dus vlotjes richting anderhalf jaar.
Dit wou ik dus niet lezen. De mijne, zelfde uitvoering 01/09/21 laten bestellen, staat volgens dealer (Regio Roeselare) op de planning voor productie eerste week van september en levering eind september… Dat zal het hem dus niet worden (Levering was voorzien 01/04/21). Ik zal mijn mails maar in de gaten houden met een klein hartje. Als daar nog minstens een halfjaar bijkomt kom ik zot 8)7

Het was nu zo kortbij _O- :*)

• HarrieC
HarrieC schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:05:
[...]

Auto is in juni gemaakt en is terug te vinden op mb.vin. Gisteren van de dealer te horen gekregen dat de auto sinds eind juni op ‘blokkades’ staat in Duitsland. De datum van aflevering is daarom ook omgezet naar: “onbepaald”.

De auto is dus vanuit Finland getransporteerd naar Duitsland.

Waar de auto op wacht kan niemand mij vertellen…

Wordt de auto verder gebouwd in Duitsland, of?
Eindelijk de offerte terug kunnen vinden.
Ik mis het volgende op mijn A-klasse tot op heden (vin check met offerte):

242 Voorpassagiersstoel elektrisch verstelbaar met memoryfunctie
275 Voorstelen elektrisch verstelbaar incl. memory
853 Advanced sound system
243 Actieve spoorassistent
258 Actieve remassistent
504 Snelheidslimietassistent

Mij is enkel verteld dat de elektrisch verstelbare stoelen niet geleverd zouden worden. Het lijkt erop dat ik ook het complete rijassistentiepakket (zonder presafe) ga missen van zo’n €1700-€1800…

Wellicht dat deze er nog op komen, geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stijn h
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 02-01-2023
Contact opgenomen met mb europa. Cla 250e was voorzien productie midden sept is vervroegd naar eind augustus. En Levering is voorzien midden sept. Wagen is besteld op 02/21 loop ons hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay Vleugels
  • Laatst online: 29-10-2022
Amarog schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:15:
[...]

Dit wou ik dus niet lezen. De mijne, zelfde uitvoering 01/09/21 laten bestellen, staat volgens dealer (Regio Roeselare) op de planning voor productie eerste week van september en levering eind september… Dat zal het hem dus niet worden (Levering was voorzien 01/04/21). Ik zal mijn mails maar in de gaten houden met een klein hartje. Als daar nog minstens een halfjaar bijkomt kom ik zot 8)7

Het was nu zo kortbij _O- :*)
Keep your head up :)
Enige positieve is dat met iedere maand vertraging, de kans op missende opties weer wat kleiner wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chucky_666
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 16:09
Ik hoop dat niemand hier een van deze autos verwacht:
Wielen van tien gloednieuwe autos gestolen bij mercedesdealer

Deze autos zijn helaas beschadigd..... Moeten ze er nog langer op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8NLXjWD3i1pn3fKUI__KU6HeQ8s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2lCMtaNMxnDEMxCCvUBrjFKJ.png?f=user_large

Niet alleen de velgen weg, maar ook skirts naar de.... :(

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tec7lol
Rubaintje schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 17:58:
[...]

Laat zeker iets weten! De mijne was bij Van Mossel/Vereenooghe echter nog geen verdere update omtrent VIN zolang deze niet meer verlaat is het ok voor mij.
De wagen zou ondertussen aangekomen zijn bij de dealer, Inclusief alle opties (eigenlijk alleen de dode hoeksensor die een vraagteken was)
Levering wellicht ergens 2de week van september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Bericht van vandaag omtrent de Mercedes A200 Limousine bij v. Mossel: verwachte leverdatum 9 maart 2023.
Besteld 30 aug. 2021, die verwachte leverdatum is vaak gewoon uit de lucht gegrepen en wordt continu bijgesteld. Áls het maart 2023 wordt is het dus ruim anderhalf jaar wachten geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-06 23:38
Chucky_666 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:29:

En dan komen de velgjes en sideksirts nog even in backorder want die zullen ook ongetwijfeld slecht leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Fox-Racing schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:13:
[Afbeelding]

Niet alleen de velgen weg, maar ook skirts naar de.... :(
Als die met de remschijven op de grond stond was het ook niet veel beter geweest?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV
remzor schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:34:
Bericht van vandaag omtrent de Mercedes A200 Limousine bij v. Mossel: verwachte leverdatum 9 maart 2023.
Besteld 30 aug. 2021, die verwachte leverdatum is vaak gewoon uit de lucht gegrepen en wordt continu bijgesteld. Áls het maart 2023 wordt is het dus ruim anderhalf jaar wachten geweest..
Hebben ze iets benoemd mbt de productie van de facelift? Die schijnt per januari geproduceerd te worden, maar daardoor wordt het kostenplaatje ook hoger

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jekkers
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 31-08-2024
jekkers schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 09:36:
[...]

Hier ook besteld eind maart 21, verwachte leveringsdatum al 6x opgeschoven. Laatste update (geleden van februari alweer) was levering midden augustus 22.

CLA coupé 250e Business Solution AMG, besteld bij Mercedes Europa Brussel
De wagen is aangekomen bij de dealer en kan haar deze week afhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
J03llV schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:15:
[...]

Hebben ze iets benoemd mbt de productie van de facelift? Die schijnt per januari geproduceerd te worden, maar daardoor wordt het kostenplaatje ook hoger
Nee, wel eens naar gevraagd maar daar weten ze bij zo’n leasemij niets vanaf en kunnen/mogen ze niets over zeggen waarschijnlijk. Geen idee waar jij die januari vandaan haalt? Want officieel kan ik er nog niets over vinden eigenlijk. Alleen wat geruchten en foto’s van afgeplakte A’s die rondrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 22:15

JuG

Chucky_666 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:29:

Wij wonen in Heerlen net achter de autoboulevard, hier parkeren veel dealers elke dag de wagens weer achter het hek. Een heel gedoe maar ze doen het gewoon om dit soort toestanden proberen te voorkomen.

Belachelijk natuurlijk dat dit gebeurt, maar ja voor sommigen lijkt het gewoon geld dat voor het oprapen ligt. Als ik die dealer was zette ik ze vooraan op zijn minst neer met veiligheidsbouten.

[ Voor 13% gewijzigd door JuG op 24-08-2022 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J03llV
remzor schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:48:
[...]

Nee, wel eens naar gevraagd maar daar weten ze bij zo’n leasemij niets vanaf en kunnen/mogen ze niets over zeggen waarschijnlijk. Geen idee waar jij die januari vandaan haalt? Want officieel kan ik er nog niets over vinden eigenlijk. Alleen wat geruchten en foto’s van afgeplakte A’s die rondrijden :P
Verkoper van Louwman Gorinchem deelde die informatie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubaintje
Tec7lol schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:28:
[...]

De wagen zou ondertussen aangekomen zijn bij de dealer, Inclusief alle opties (eigenlijk alleen de dode hoeksensor die een vraagteken was)
Levering wellicht ergens 2de week van september.
Succes ermee hier nog geen wijziging omtrent de leverdatum, zal dus niet extra beginnen hopen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J03llV
remzor schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:48:
[...]

https://mbpassion.de/2022...ierungen-ab-modellpflege/

Mbpassion verwacht dat productie van de facelift start in december 22, maar dan is dit ook geen officiële bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrammeS
BrammeS schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:07:
[...]

Mijn EQB250 in April besteld en zou volgens de dealer in week 30 geproduceerd worden, dus verwacht hem over een week of 3 in nederland.

Mogelijk dat ik hem pas later laat leveren, omdat mijn laadpunt thuis nog niet gereed is.

Zoals ik al had voorspeld, vanaf 1 september staat mijn auto klaar om op te halen, maar helaas mijn laadpunt wordt pas 9 september geïnstalleerd. Dus ik haal mijn auto de 10e op. Nog heel even geduld hebben dus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijn h
Vandaag is mijn cla250e eindelijk in productie. Heb een vin nr maar vindt hem nergens terug ook niet in mercedes me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Vin code wordt aangemaakt en na productie kun je zien wat er op zit.

in Mercedes Me wordt hij pas door dealer toegevoegd aan je account zodra ze hem binnen hebben.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
Stijn h schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:58:
Vandaag is mijn cla250e eindelijk in productie. Heb een vin nr maar vindt hem nergens terug ook niet in mercedes me
Van wie krijg je dit VIN nummer dan? Van de dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
BrammeS schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:15:
[...]

Zoals ik al had voorspeld, vanaf 1 september staat mijn auto klaar om op te halen, maar helaas mijn laadpunt wordt pas 9 september geïnstalleerd. Dus ik haal mijn auto de 10e op. Nog heel even geduld hebben dus :z
Dat is een snelle levering! Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijn h
Snelle levering lol 19maand gewacht, en heb het vin nr gekregen van de daeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tec7lol
Stijn h schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:58:
Probeer eens mb.vin , op andere sites vind ik de mijne ook niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
Stijn h schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:25:
Snelle levering lol 19maand gewacht, en heb het vin nr gekregen van de daeler
Ah, ik dacht April 2022 besteld en levering in September 2022. :+

Heb je verward met het bericht van @BrammeS O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Tibs op 29-08-2022 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
Tibs schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:53:
[...]

Ah, ik dacht April 2022 besteld en levering in September 2022. :+

Heb je verward met het bericht van @BrammeS O-)
Ik vind het zelf ook wel bizar dat sommige mensen hier 1,5 jaar wachten op auto's en de mijne binnen 4 maanden geleverd wordt, zal ongetwijfeld met productiecapaciteit, gekozen opties, chiptekort en populariteit van bepaalde modellen te maken hebben. Maar duidelijk iets wat ze bij Mercedes niet echt lekker op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducktape7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-06 12:01
hier eindelijk wat goed nieuws ontvangen
Begin mei 2022 besteld, zaterdag 3 september normaal gaan ophalen.
Een jaar en 4 maanden, dat kan tellen, al zijn er langere wachttijden ook mogelijk lees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stijn h
Auto gevonden via mbvin cla250e en alle opties aanwezig eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijn h
Aja besteld 02/21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijn h
Aja besteld op 02/21

• Ehsan
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18-10-2022
Hallo Allen
Zoals ik van de dealer hoorde, vertelden ze me dat ze mijn auto eind oktober zouden afleveren, en ik hoorde dit van verschillende andere mensen die door de dealer te horen kregen dat ze de auto eind oktober zouden afleveren. Ik wilde weten of de productielijn echt zo is, hij zal de A250e eind oktober leveren?
Omdat ik dit meerdere keren heb meegemaakt en ze me vertelden dat je de auto aan het einde van de maand ontvangt, en helaas hoorde ik weer van de dealer dat de datum is uitgesteld naar de komende twee maanden.

• Scrtz
  • Laatst online: 06-06 23:38
Ehsan schreef op donderdag 1 september 2022 @ 13:10:
Hallo Allen
Zoals ik van de dealer hoorde, vertelden ze me dat ze mijn auto eind oktober zouden afleveren, en ik hoorde dit van verschillende andere mensen die door de dealer te horen kregen dat ze de auto eind oktober zouden afleveren. Ik wilde weten of de productielijn echt zo is, hij zal de A250e eind oktober leveren?
Omdat ik dit meerdere keren heb meegemaakt en ze me vertelden dat je de auto aan het einde van de maand ontvangt, en helaas hoorde ik weer van de dealer dat de datum is uitgesteld naar de komende twee maanden.
Nee niks is zeker in deze tijd.

• Ehsan
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18-10-2022
Scrtz schreef op donderdag 1 september 2022 @ 13:42:
[...]

Nee niks is zeker in deze tijd.
8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 18:06
BrammeS schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:15:
[...]

hahaha heerlijk. No way dat ik nog langer zou willen wachten. Ik had mijn EV ook eerder dan mijn thuislaadpunt. Dan maar laden aan de publieke paal in het begin van de wijk. Is eerste paar dagen even 'afzien' (#luxeprobleem) maar dan heb je wel alvast je nieuwe speeltje (auto)

Hoe dan ook.. veel plezier van je nieuwe auto.. over 10 dagen!!

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poefpoef
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-05 13:03
Mercedes A250e limousine luxury edition besteld bij Athlon (privé lease), begin augustus 2022.
Verwachte afleverdatum was maart 2023, nu bijgesteld naar december 2022.
Al deze berichten lezende, ga ik nu even checken of men zich niet een cijfertje vergist heeft…
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste