Het klopte dus toch, aanstaande zondag 14 april begint de pret! (Zie link naar de website van de zender)
https://amp.nine.com.au/a...74-491d-bb37-924d00e40710
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Is deze wel legaal ergens in nl te zien toevallig?Zyron schreef op zondag 14 april 2024 @ 19:19:
En is inmiddels begonnen! Erg benieuwd!
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Oeh via waar te kijken of moet ik mijn trukendoos openen?davidov schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:06:
Het klopte dus toch, aanstaande zondag 14 april begint de pret! (Zie link naar de website van de zender)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Clowns to the left of me, Jokers to the right
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ooh is dat lastig? Mijn “niet nader te noemen serie download tool” haalt ze gewoon van usenet 🤫davidov schreef op maandag 15 april 2024 @ 14:07:
Ik moest even goed zoeken waar ik het vorige keren ook alweer vandaan haalde; ergens in dat giga forum van Reddit heb ik m'n oplossingen gevonden. Meer helpen kan/mag niet, maar als het mij met Google lukt dan moet een ander dat ook lukken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mwah, voor de ervaren speurneus is het geen uitdagingDonstil schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 16:03:
Ooh is dat lastig? Mijn “niet nader te noemen serie download tool” haalt ze gewoon van usenet 🤫
Bedankt voor de leuke reviewsdavidov schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 18:40:
[...]
Tijd voor een nieuwe min of meer spoilervrije review.
Vanavond maar verder met deeltje 3 (55 min), heb de spoilers ontweken dus ben benieuwd
@Kapoen Ik mis je mooie screenshots om in het topic nog eens na te genieten

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 21-04-2024 21:54 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Britske op 23-04-2024 22:47 ]
Dit werd dus bevestigd tijdens deze aflevering, de Duitse dame heeft blijkbaar meegedaan aan dat programmaKapoen schreef op woensdag 17 april 2024 @ 17:56:
Ik kan voor de rest niet veel zinnigs zeggen over de teams, al dacht ik wel even dat 'ze Germans' een auditie deden voor American Ninja(go?) Warrior in hun intro filmpje?
Ja excuses van mijn kant, ik realiseerde me later ook dat ik je eerst vroeg om foto's te plaatsen om vervolgens me niet meer te laten zien... beetje suf van me.Kapoen schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:22:
Het begint te lijken alsof ik m'n eigen echokamer heb in dit topic
Ik kom er niet aan toe om de serie zelf te volgen, maar ben heel blij met je leuke samenvattingen vol foto's!Kapoen schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:22:
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Als het een troost mag wezen, ik begrijp dit maar al te goed. Enkele jaren geleden heb ik iets gelijkaardig meegemaakt, met m'n vorige job. Ik had echter zelf beslist om weg te gaan, maar ook met tegenzin.davidov schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 17:55:
[...]
Het kwam door die eerste eliminatie-aflevering.... Ik had zelf toevallig m'n laatste werkweek bij m'n werkgever waar ik met veel tegenzin weg moet (bezuinigingen, tijdelijk contract, ik + team + leidinggevende allemaal zeer ontevreden erover, hogerop eist dat er zsm mensen weg moeten maakt niet uit wie, dus de verkeerde blijven en verkeerde gaan weg)
En ik merkte dat het gewoon even iets te dicht bij huis kwam. Het "verdorie, waarom moeten er mensen weg, kan het niet gewoon een competitie met punten zijn zodat iedereen zo lang mogelijk zich van zn beste kant kan laten zien?" gevoel was even te sterk..... en daarbij verloor ik ook een beetje de fun en zin om te posten
Mooi om te horen, bedanktMappy schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:24:
[...]
Ik kom er niet aan toe om de serie zelf te volgen, maar ben heel blij met je leuke samenvattingen vol foto's!
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 05-05-2024 08:26 ]
Bat-ham!davidov schreef op maandag 6 mei 2024 @ 20:09:
Ep 10 (kwartfinale) was tof, thema: Batman!
Ik kan niets toevoegen aan je excellente review buiten een klein puntje, ik dacht dat Brickman’s mascara/schmink ging uitlopen toen hij weer een typisch emo momentje hadTerechte winnaar (wow wow wow, perfectie!Joker), en helaas terechte verliezer (wat een bizar broddelwerk, ze waren altijd zo consistent en doordacht en nu echt helemaal niks daarvan.... en ze waren nog zo blij met het thema!?!? Onbegrijpelijk hoe dat fout kon lopen, misschien toch de vermoeidheid en heimwee?)
2 kritiekpuntjes; Brickman als Joker is creepy doch erg leuk, maar ik had toch liever Jacks versie gezien naast Catwoman
En vond wel dat Brickman een beetje met twee maten zat te meten. Een lopende plant is volgens hem eigenlijk geen voertuig, maar een lopende robot is dat wel...jaja erg logisch. Een lopende plant past naar mijn idee tenminste nog bij het Batman universe (immers poison ivy), maar mechs horen daar niet thuis vind ik, dat is meer een Transformers dingetje nietwaar? Bovendien zijn mechs net zoiets als draken; te vaak gezien. En dan was er ook nog een team met niet 1 maar 2 mechs, met 0,0 verhaal (afgezien van een poppetje dat wegvliegt en een staafje dynamiet..... handjevol steentjes op een build van 8 uur... en dat is het verhaal? Seriously?) nee, die 3 "Kablammo's" die ze ervoor kregen snapte ik echt niet. Ok de build was wel af, had een geinige puzzel en zag er gelikt uit, maar de opdracht was: bouw een voertuig en een verhaal.
Ach boeie.
Onderaan de streep maakte het niks uit, de juiste wonnen en gingen naar huis hoe zuur het ook is.
Vanavond de halve finale, jeej. Helaas wel maar 55 min in tegenstelling tot 75 van gisteren, het zijn de laatste loodjes van mij mag het allemaal nu wel 75 min zijn of zelfs 90

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 13-05-2024 15:26 ]
Oh, ik lees zeker weer mee, maar lig zover achter dat ik even niet reageer. Maar je visie is leuk om te lezen.Kapoen schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:22:
[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 14-11-2024 21:23 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Die september hebben ze iig niet erg gehaald... Blijkt voorjaar 2025 geworden te zijn.davidov schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:25:
Ik vond het wat stilletjes rondom het 4e NL seizoen, dus maar eventjes gegoogeld of er iets te vinden viel...
Kom ik dit bericht tegen van juni 2024
"Het wachten is bijna voorbij voor fans van LEGO Masters, want seizoen 4 staat voor de deur met een opwindende nieuwe draai. Onder de titel "Out of the Box" belooft dit seizoen een frisse kijk te bieden op het geliefde bouwprogramma, met een nieuwe setting en een kans voor minder ervaren bouwers om deel te nemen aan het avontuur.
Nieuwe omgeving, nieuwe uitdagingen
LEGO Masters seizoen 4 zal niet langer plaatsvinden in de vertrouwde studio-omgeving. In plaats daarvan worden de deelnemende teams meegenomen naar verschillende locaties in Nederland en België. Deze verandering van omgeving belooft niet alleen een visueel spektakel te worden, maar zal ook nieuwe uitdagingen en kansen bieden voor de deelnemers om hun creativiteit te tonen in diverse omgevingen.
Update! Opnames LEGO masters gespot in de Efteling
De opnames voor het nieuwe seizoen van LEGO Masters zijn begonnen, en bezoekers van de Efteling hadden het geluk om een glimp op te vangen van een van de opnames. Zeven opnamebusjes in verschillende kleuren stonden opgesteld op het Theaterplein, wat mogelijk betekent dat er zeven teams deelnemen aan deze editie. Dit is een team minder dan vorig jaar, wat zou kunnen suggereren dat er al een team is geëlimineerd, of dat dit de tweede opnamelocatie is.
Naast de busjes stonden ook witte party tenten, wat de set-up een professioneel en georganiseerd uiterlijk gaf. Een parkbezoeker zag dat er gefilmd werd in het Sprookjesbos, een van de meest iconische delen van de Efteling.
In een van de busjes werd een muur vol LEGO minifigs en een lading vol LEGO stukjes gespot, met veel Technic onderdelen, wat erop wijst dat de deelnemers weer voor uitdagende en technisch geavanceerde bouwopdrachten komen te staan.
Inclusieve benadering: training voor minder ervaren bouwers
Een van de meest opvallende aspecten van het komende seizoen is de inclusieve benadering van het werven van deelnemers. Terwijl eerdere seizoenen vaak gericht waren op ervaren bouwers, wordt nu een speciale training aangeboden, waardoor ook minder ervaren LEGO-bouwers de kans krijgen om deel te nemen aan het programma. Deze zet zal ongetwijfeld nieuwe gezichten en talenten naar voren brengen, waardoor de competitie nog spannender wordt.
Klaar voor avontuur: "Out of the Box" dit najaar op TV
Met de aankondiging van "Out of the Box" kunnen fans niet wachten om te zien welke nieuwe bouwuitdagingen en verrassingen hen te wachten staan. Het belooft een seizoen vol innovatie, creativiteit en bovenal het plezier van het bouwen met LEGO-stenen, waar zowel deelnemers als kijkers van kunnen genieten.
LEGO Masters seizoen 4 "Out of the Box" is waarschijnlijk vanaf september te zien, dus zet je schrap voor een onvergetelijke reis door Nederland en België, vol met bouwplezier en verbazingwekkende creaties!"
---------------
Geen studio, maar op locatie.![]()
Geen brickpit maar een lullig busje met wat steentjes![]()
Geen experts, maar amateurs die les krijgen
Het enthousiasme verdampt hier![]()
Ik vreesde al wel dat de Benelux een te kleine vijver was, maar dit overtreft m'n ergste verwachtingen...
Nicolai moet wel héél veel grapjes maken wil de show hiervoor compenseren
LEGO Masters Australien mit 6 Internationalen Teams
Bei den „Upfronts“ des Senders „Nine“ werden sämtliche TV Produktionen vorgestellt, die in der nächsten Zeit kommen werden, und darunter wird auch schon die nächste Staffel von LEGO Masters beschrieben. Es sind nicht nur vier internationale Teams, sondern sechs! Dass es dann nur zwei australische Teams geben wird, halte ich aber für unwahrscheinlich.
This is it. The best of the best. In the strongest competition of all, this season of LEGO® Masters Australia assembles a collection of the greatest builders ever from across the galaxy to vie for the ultimate title of Grandmasters, in an unsurpassed world series battle.
Contestants from six different countries – Canada, China, Finland, Sweden, the USA, and NZ will take on Australia’s own homegrown past winners and finalists in a building journey of epic proportions.
Host Hamish Blake and esteemed judge Ryan „Brickman“ McNaught are returning, alongside fan favourite Sophie Monk, who joins our dynamic duo again as a special guest for the most inspiring season of LEGO® Masters Australia yet.
In 2025, the feelgood, family-friendly sensation promises more than ever. Prepare to be dazzled by world class builds as the contestants are served up the toughest and most dynamic challenges we can throw at them. Creativity will abound in this duel, where only one team can be crowned the winners of LEGO® Masters Australia, taking home $100,000 and the title of the best LEGO® team worldwide.
LEGO® Masters Australia is produced by Endemol Shine Australia (a Banijay Entertainment company) for the 9Network.
Ja, nog steeds hamish en brickman, gelukkig. Die maken voor een deel wel de showKapoen schreef op zondag 17 november 2024 @ 09:04:
Lego Masters Australia lijkt ook nog een seizoen te krijgen, met een gelijkaardig concept als dit jaar:
AU vs the world.
Bron artikel op promobricks.de : link
Relevant citaat:
[...]
42erik schreef op zondag 17 november 2024 @ 09:46:
[...]
Ja, nog steeds hamish en brickman, gelukkig. Die maken voor een deel wel de show
blimeyHost Hamish Blake and esteemed judge Ryan „Brickman“ McNaught are returning, alongside fan favourite Sophie Monk, who joins our dynamic duo again as a special guest for the most inspiring season of LEGO® Masters Australia yet.
Is die ergens legaal te kijken?42erik schreef op zondag 15 december 2024 @ 21:15:
US heeft momenteel weer zijn kerst special; oud deelnemer samen met een celebrity voor een goed doel. Dit keer ken ik de meeste celebs daadwerkelijk
Eerst opdracht is wel een leuke:
spoiler:Beveilig een home alone huis met booby traps
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Vanaf 6 februari dus te zien; https://www.bricktastic.n...naf-februari-2025-te-ziendavidov schreef op donderdag 14 november 2024 @ 15:25:
Ik vond het wat stilletjes rondom het 4e NL seizoen, dus maar eventjes gegoogeld of er iets te vinden viel...
Kom ik dit bericht tegen van juni 2024
"Het wachten is bijna voorbij voor fans van LEGO Masters, want seizoen 4 staat voor de deur met een opwindende nieuwe draai. Onder de titel "Out of the Box" belooft dit seizoen een frisse kijk te bieden op het geliefde bouwprogramma, met een nieuwe setting en een kans voor minder ervaren bouwers om deel te nemen aan het avontuur.
Nieuwe omgeving, nieuwe uitdagingen
LEGO Masters seizoen 4 zal niet langer plaatsvinden in de vertrouwde studio-omgeving. In plaats daarvan worden de deelnemende teams meegenomen naar verschillende locaties in Nederland en België. Deze verandering van omgeving belooft niet alleen een visueel spektakel te worden, maar zal ook nieuwe uitdagingen en kansen bieden voor de deelnemers om hun creativiteit te tonen in diverse omgevingen.
Update! Opnames LEGO masters gespot in de Efteling
De opnames voor het nieuwe seizoen van LEGO Masters zijn begonnen, en bezoekers van de Efteling hadden het geluk om een glimp op te vangen van een van de opnames. Zeven opnamebusjes in verschillende kleuren stonden opgesteld op het Theaterplein, wat mogelijk betekent dat er zeven teams deelnemen aan deze editie. Dit is een team minder dan vorig jaar, wat zou kunnen suggereren dat er al een team is geëlimineerd, of dat dit de tweede opnamelocatie is.
Naast de busjes stonden ook witte party tenten, wat de set-up een professioneel en georganiseerd uiterlijk gaf. Een parkbezoeker zag dat er gefilmd werd in het Sprookjesbos, een van de meest iconische delen van de Efteling.
In een van de busjes werd een muur vol LEGO minifigs en een lading vol LEGO stukjes gespot, met veel Technic onderdelen, wat erop wijst dat de deelnemers weer voor uitdagende en technisch geavanceerde bouwopdrachten komen te staan.
Inclusieve benadering: training voor minder ervaren bouwers
Een van de meest opvallende aspecten van het komende seizoen is de inclusieve benadering van het werven van deelnemers. Terwijl eerdere seizoenen vaak gericht waren op ervaren bouwers, wordt nu een speciale training aangeboden, waardoor ook minder ervaren LEGO-bouwers de kans krijgen om deel te nemen aan het programma. Deze zet zal ongetwijfeld nieuwe gezichten en talenten naar voren brengen, waardoor de competitie nog spannender wordt.
Klaar voor avontuur: "Out of the Box" dit najaar op TV
Met de aankondiging van "Out of the Box" kunnen fans niet wachten om te zien welke nieuwe bouwuitdagingen en verrassingen hen te wachten staan. Het belooft een seizoen vol innovatie, creativiteit en bovenal het plezier van het bouwen met LEGO-stenen, waar zowel deelnemers als kijkers van kunnen genieten.
LEGO Masters seizoen 4 "Out of the Box" is waarschijnlijk vanaf september te zien, dus zet je schrap voor een onvergetelijke reis door Nederland en België, vol met bouwplezier en verbazingwekkende creaties!"
---------------
Geen studio, maar op locatie.![]()
Geen brickpit maar een lullig busje met wat steentjes![]()
Geen experts, maar amateurs die les krijgen
Het enthousiasme verdampt hier![]()
Ik vreesde al wel dat de Benelux een te kleine vijver was, maar dit overtreft m'n ergste verwachtingen...
Nicolai moet wel héél veel grapjes maken wil de show hiervoor compenseren
Thnx, eindelijk duidelijkheid wanneer het komt.Pino112 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 15:46:
[...]
Vanaf 6 februari dus te zien; https://www.bricktastic.n...naf-februari-2025-te-zien
Die 2-daagse cursus marketing is toch nog bij iemand blijven hangenDe omgevingen spelen een cruciale rol in de uitdagingen en dagen de bouwers uit om hun creativiteit naar een hoger niveau te tillen, zelfs onder de beperkingen van een gecontroleerde setting.
Komt het ook nog op één van de vele commerciële zenders of blijft het Videoland exclusive?davidov schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:09:
Donderdag om 00:01 stonden de eerste 2 eps al op Videoland.
Had geen tijd dus heb nog geen 5 minuten gekeken.... maar voelde meer als een mix van Lego Masters en een standaard generieke spelshow bijv: teams in een trein krijgen een opdracht a la Wie is de mol / verraders en al die andere shows.
Ook flink wat meer product placement; locaties bezoeken (reclame) in allemaal dezelfde busjes rondrijden etc.
Wel een verademing dat Kurt en Ruben terug zijn, dát voelde al snel vertrouwd maar de rest nog niet echt.
Och ik denk dat ik het wel allemaal ga kijken, maar het lijkt een beetje te zijn afgezakt van "fantastisch leuk programma waar ik helemaal in op ga" naar "och het is wel prima achtergrondvulling".
"What do you get if you multiply six by nine..."
Jazeker.Punkrocker schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 12:33:
[...]
Komt het ook nog op één van de vele commerciële zenders of blijft het Videoland exclusive?
[ Voor 17% gewijzigd door davidov op 07-02-2025 12:58 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dat heb ik ook een beetje, het nieuwe format leunt meer op omgaan met de limieten die ze krijgen ipv laat zien waar je in uitblinkt.APClll schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:26:
Maar de titel "lego masters" was het wat mij betreft niet waardig.
Benieuwd naar dit moment trouwens?davidov schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 18:01:
Het is nog altijd beter dan de VS versie, en de grapjes blijf ik stiekem toch wel leuk vinden. Zoals die keer dat Ruben een krachtterm gebruikt net als er een kleuter naast staat en geschrokken wegrent
Het kwam allemaal heel ondoordacht en onvoorbereid overdavidov schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 18:01:
[...]
Begon stom, eindigde stuk beter. Maar het on-the-go format viel voor mij hier wel echt volledig door de mand. Bouwen op een klein kuttafeltje in de regen op een druk wandelpad van de Efteling naast een attractie en dan de bezoekers (lees: geinteresseerde kleuters) telkens van je steentjes/bouwwerken wegjagen pfff.... En dan gaat het regenen, en waaien, sta je daar in je poncho met koude tengels met kleine steentjes te priegelen. Jawel hoor, het circus mocht naar binnen om verder te gaan: slepen jullie zelf even alle tafels, bouwwerken en steentjes heen en weer? doei!
En ow die busjes, heel tof 8 busjes vol met steentjes tonen en de sleutels overhandigen, en dan mag 1 team de sleutels alweer inleveren voordat ze ook nog maar een steentje uit hun busje hebben gezien, wie bedenkt deze ongein?
Leeg - Sinds 20180907
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
[ Voor 7% gewijzigd door 42erik op 17-02-2025 13:16 ]
Never change a winning formula denk ik eerder; een spinoff show met "kijk eens wat je nog meer met Lego kan" had er prima naast kunnen bestaan, had ik leuker gevonden iig.42erik schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:08:
Ik vind het juist wel leuk, weer eens wat anders dan al al die seizoenen hetzelfde. Denk dat 8 of 9 busjes vol en een brickpit elkaar ook minder ontlopen dan we denken, aangezien die bussen een stuk effectiever lijken gevuld.
Again disagree. Naar huis gaan ze toch wel, het is immers een afvalrace. Maar hoezo is een aflevering leuker als er iemand naar huis gaat? Ik kijk voor de lego en het bouwen, niet voor de droevige kandidaten. Minder kandidaten = minder bouwsels = minder leuk. Bovendien vind ik het suf als mensen naar huis gaan voordat je de kans hebt gekregen om ze te leren kennen of te zien wat ze kunnen. Kan ook zijn dat kandidaten de eerste ep nog moeten wennen aan het hele circus. Nee 1-2 eps wachten voor de eerste vertrekt lijkt me perfect, maar drijft wel de kosten van de serie omhoog (extra eps...)Fijn dat het meteen op scherp staat. Het laatste Australische seizoen had 4 afleveringen ofzo nodig om de 1e naar huis te sturen. Het ging dus nog niet echt om de knikkers daar.
Ze hebben daar uren gestaan en slechts een paar sec met omstanders zijn uitgezonden. Je zag er een paar die kwamen kijken ja, maar daar stond wel telkens direct een bouwer bij om ze in de gaten te houden. Laat het 10 minuten onbeheerd achter en er zullen zeker steentjes foetsie zijn of iemand heeft aan je bouwwerk gezeten. Oftewel: ipv 100% bezig met bouwen, ben je toch 10% vd tijd bezig met omstanders op afstand te houden.Ik heb overigens geen weggejaagde kleuters gezien @davidov , ik zag geïnteresseerde kleuters die niet zoveel verkeerd deden?
[ Voor 4% gewijzigd door davidov op 17-02-2025 16:36 ]
Aardig met je eens! Maar voor de afwisseling vind ik dit wel een erg tof concept zo. Op naar aflevering 4!
Professioneel Heftruck Syndroom
Nou dit idd maar ik geloof eigenlijk ook niet dat de lego die ze gebruiken exclusief uit de busjes komt.davidov schreef op maandag 17 februari 2025 @ 16:33:
Maar no way dat die busjes in de buurt komen vd brickpit; alle busjes bij elkaar misschien wel, maar denk niet dat je ook maar de helft van deze opslag in een busje krijgt. Sowieso waren alle bakken in die busjes ook een stuk kleiner.
[Afbeelding]
Maar als de busjes samen in de buurt van de pit komen is er toch niks anders? Dan is het aantal steentjes vergelijkbaar. Die pit moesten ze delen ook hedavidov schreef op maandag 17 februari 2025 @ 16:33:
[...]
Never change a winning formula denk ik eerder; een spinoff show met "kijk eens wat je nog meer met Lego kan" had er prima naast kunnen bestaan, had ik leuker gevonden iig.
Maar no way dat die busjes in de buurt komen vd brickpit; alle busjes bij elkaar misschien wel, maar denk niet dat je ook maar de helft van deze opslag in een busje krijgt. Sowieso waren alle bakken in die busjes ook een stuk kleiner.
[Afbeelding]
[...]
Again disagree. Naar huis gaan ze toch wel, het is immers een afvalrace. Maar hoezo is een aflevering leuker als er iemand naar huis gaat? Ik kijk voor de lego en het bouwen, niet voor de droevige kandidaten. Minder kandidaten = minder bouwsels = minder leuk. Bovendien vind ik het suf als mensen naar huis gaan voordat je de kans hebt gekregen om ze te leren kennen of te zien wat ze kunnen. Kan ook zijn dat kandidaten de eerste ep nog moeten wennen aan het hele circus. Nee 1-2 eps wachten voor de eerste vertrekt lijkt me perfect, maar drijft wel de kosten van de serie omhoog (extra eps...)
[...]
Ze hebben daar uren gestaan en slechts een paar sec met omstanders zijn uitgezonden. Je zag er een paar die kwamen kijken ja, maar daar stond wel telkens direct een bouwer bij om ze in de gaten te houden. Laat het 10 minuten onbeheerd achter en er zullen zeker steentjes foetsie zijn of iemand heeft aan je bouwwerk gezeten. Oftewel: ipv 100% bezig met bouwen, ben je toch 10% vd tijd bezig met omstanders op afstand te houden.
------------------
Ep 3 vh weekeind alvast vooruit gekeken. Nou die busjes waren echt een geniaal idee zeg, telkens op een kilometer afstand ergens buiten geparkeerd....Nog meer rennen....als dat maar goed gaat. Nee dus.![]()
Ik kan normaal best goed tegen bloed en wonden, maar ik werd me toch een partijtje ongemakkelijk van deze uitzending.... ben benieuwd of in ep 4 de busjes zijn ingepakt met foam
De opdracht was best grappig, maar liet weinig ruimte voor diversiteit qua bouwstijlen wat jammer was. Maar het eindresultaat was prachtig!
De bonusopdracht was een mix van tof/leuk bedacht, en mwah moet dat nou. Maar het bonuspunt pakte mijn inziens goed uit(wel had ik het idee dat de man die hielp de ene keer meer hielp dan bij de andere, en niet geheel toevallig had de winnaar ook flink wat hulpmiddelen gebruikt)
Is mijn Videoland gewoon al te kijken. Elke donderdag nieuwe aflevering, 1 week vooruit.42erik schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:35:
Hoe kijken jullie eigenlijk al de 3e? Die staat hier nog onder slot in videoland
Leeg - Sinds 20180907
Aha, blijkbaar verschilt day dan per abbo ja. Ik heb de 0 euro editie, die doet blijkbaar niet vooruit kijkenChillz schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:31:
[...]
Is mijn Videoland gewoon al te kijken. Elke donderdag nieuwe aflevering, 1 week vooruit.
Misschien afhankelijk van type abonnement?
Ja ze deelden de pit, maar eigenlijk ook weer niet echt.42erik schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:34:
[...]
Maar als de busjes samen in de buurt van de pit komen is er toch niks anders? Dan is het aantal steentjes vergelijkbaar. Die pit moesten ze delen ook he
Oh, dat valt wel mee hoor, wel interessant om een ander standpunt te lezendavidov schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:02:
[...]
Maar ik vind mezelf een zeurpiet worden dus ik ga wat anders doen
[ Voor 44% gewijzigd door AW_Bos op 26-02-2025 10:55 ]
Valt wel mee toch?himlims_ schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:16:
Getuige de gigantische terugloop in kijkcijfers; van 1.6mio naar 900k [..] zal me benieuwen of dit niet het laatste seizoen is geweest.

Leeg - Sinds 20180907
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
[ Voor 6% gewijzigd door Jakkus op 28-02-2025 22:10 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

[ Voor 15% gewijzigd door Moby op 21-05-2025 22:40 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Leuk, maar jammer dat RTL gestopt is met uitzenden..Moby schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 22:38:
https://9now.nine.com.au/...2a-4a81-8ff5-7154d77cc35d
1 Juni 2025 start het nieuwe seizoen van de Australische versie.
Waar op Reddit? Ik vraag dit voor een vrienddavidov schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:32:
De eerste nieuwe ep van LM AU was vanochtend en staat inmiddels ergens op Reddit. Net even op wiki gekeken wie de deelnemers zijn (nu nog veilig, met 1 ep uit staat wiki nog niet vol met spoilers) en ziet er goed uit! Zin in
en42erik schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 01:39:
En de Amerikanen zijn net een paar dagen geleden seizoen 6 gestart
Omdat ik in vakantie ben en wat tijd op overschot heb dacht ik een soort van experiment te doen. Ik heb zonet beide 1e episodes van de nieuwe seizoenen US en AU bekekendavidov schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:32:
De eerste nieuwe ep van LM AU was vanochtend en staat inmiddels ergens op Reddit. Net even op wiki gekeken wie de deelnemers zijn (nu nog veilig, met 1 ep uit staat wiki nog niet vol met spoilers) en ziet er goed uit! Zin in
[ Voor 4% gewijzigd door davidov op 02-06-2025 18:42 ]
G heeft alvast voor een aantal komische noten gezorgd in de tweede afleveringstijn014 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:42:
Oh trent en G terug? Al direct een reden om te kijken
[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 03-06-2025 07:38 ]
Called itKapoen schreef op maandag 2 juni 2025 @ 21:12:
[...]
- tenzij er nog een grote twist komt hebben de teams onderaan het scorebord eigenlijk geen kans meer om de eerste 'magic brick' binnen te halen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik meen begrepen te hebben dat het winnende team net geen aandacht had besteed aan de aerodynamica van hun bouwselQuad schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 22:59:
Daarbij vond ik wel dat er te weinig beeld werd besteed aan dat vliegtuig. Hoe hun het balans in de lucht hebben opgelost, geniaal en het werkte feilloos.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WOxJxJLV2RNOTWsn7B0cMH6c.jpg?f=user_large)

⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
?Quad schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:05:
Verder werd ik de gehele aflevering wel afgeleid door Alex.
Dat viel me ook op ja..Quad schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:05:
Verder werd ik de gehele aflevering wel afgeleid door Alex.
Bijkomende informatie die ik links en rechts vind lijkt zich wat tegen te spreken. Sommige bronnen vermelden een ouderwets seizoen met nieuwe Australische kandidaten, anderen komen weer terug op het internationale format, het bovenstaande citaat zegt weer iets anders...LEGO® Masters Australia
Prepare for an unparalleled spectacle as the 2025 TV Week Logie Award winner of Best Competition Reality Program returns. In 2026, the special event series LEGO® Masters Australia – Bricktacular will feature some of the world’s biggest entertainment brands to push imagination to new extremes, with jaw-dropping builds and creative genius beyond belief.
For the first time ever, the competition will feature four powerhouse trios of the most popular fan-favourite champions from Australia and around the world. These masterful builders will face epic themed challenges inspired by the fantastical world of Lord of the Rings, the awe-inspiring universe of DC Heroes, the extraordinary adventures of Bluey, and the prehistoric thrills of Jurassic World.
Across four high-stakes, action-packed episodes the teams’ creativity, teamwork, and technical expertise will be pushed to the absolute limit.
Host Hamish Blake, who is joined again by Ryan “Brickman” McNaught and Sophie Monk, said: “In today’s hectic world, who’s got time for a regular old long series, we thought a short sharp event season where its finals from episode one was the way to go!”
One team will rise above the rest and be crowned the champion LEGO® Masters – walking away with global bragging rights and a massive $100,000 Grand Prize.
LEGO® Masters Australia is produced by Endemol Shine Australia (a Banijay Entertainment company) for the 9Network.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq