En daar kwam en ging aflevering 4 van LM Australië. Deze keer met een eerste eliminatie
De opdracht was tweedelig, waarbij het winnende duo van de eerste opdracht een voordeel kreeg in het volgende onderdeel.
Het algemene thema in beide opdrachten draaide rond pretparken en specifiek rollercoasters.
Opdracht 1:
Winnaar opdracht 1:
De winnende build van de eerste opdracht werd een 'focal' point' in de tweede opdracht:
Ik zou een foto kunnen posten van de winnende build, maar dat gaat in dit geval niets zeggen vrees ik.
Je moet de beelden echt gezien hebben. De winnaars van de eerste build hebben ook nummer twee gewonnen.
Er was echter ook een verliezend duo dat de wedstrijd moest verlaten:
Straks weer genieten van de vijfde aflevering
De opdracht was tweedelig, waarbij het winnende duo van de eerste opdracht een voordeel kreeg in het volgende onderdeel.
Het algemene thema in beide opdrachten draaide rond pretparken en specifiek rollercoasters.
Opdracht 1:
spoiler:
Bouw een karretje naar keuze:
- het moest visueel interessant zijn (uiteraard)
- en het moest ook een afdaling + bocht op lego rollercoaster sporen overleven
De afdaling en de bocht van 90 graden er direct achter maakte dat 6 van de 8 duo's meteen gediskwalificeerd werden omdat hun constructie van de tafel vloog.
Een duo geraakte wel door de bocht, maar verloor een deel van hun bouwsel.
Daarmee was er slechts één duo dat de opdracht volledig afwerkte en automatisch won.
- het moest visueel interessant zijn (uiteraard)
- en het moest ook een afdaling + bocht op lego rollercoaster sporen overleven
De afdaling en de bocht van 90 graden er direct achter maakte dat 6 van de 8 duo's meteen gediskwalificeerd werden omdat hun constructie van de tafel vloog.
Een duo geraakte wel door de bocht, maar verloor een deel van hun bouwsel.
Daarmee was er slechts één duo dat de opdracht volledig afwerkte en automatisch won.
Winnaar opdracht 1:
spoiler:
Joss&Henry
spoiler:
De winnende build van de eerste opdracht werd een 'focal' point' in de tweede opdracht:
spoiler:
Op het karretje van Joss&Henry werd een action cam gemonteerd, en de duo's moesten op hun deel van de achtbaan een scene bouwen die goed in beeld kwam (POV minifigs) terwijl het karretje er langs/door reed.
Ik zou een foto kunnen posten van de winnende build, maar dat gaat in dit geval niets zeggen vrees ik.
Je moet de beelden echt gezien hebben. De winnaars van de eerste build hebben ook nummer twee gewonnen.
Er was echter ook een verliezend duo dat de wedstrijd moest verlaten:
spoiler:
Kale scale heeft hem weer de das omgedaan, wat jammer is voor zijn partner Trent vind ik.
Straks weer genieten van de vijfde aflevering
Clowns to the left of me, Jokers to the right