Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonne c.
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Vandaag ook even de G4 doorbell en de G3 instant geinstalleerd.

Hierbij mijn feedback:
G3 instant:
-top toestel voor geen geld

G4 doorbell:
-icm met de d117 is het inderdaad stiller dan het vroeger was, reeds aangehaald hier door anderen
-geluid die uit de deurbelluidspreker komt 'kraakt' een beetje, het is wel verstaanbaar. Nog mensen die dit voorhebben?
-de notificatie is instant
-echter opent de protect app op 4G vrij traag (was voordien ook al zo). Ik denk dat dit een 4 seconden duurt. Op het lokale LAN is het wel instant. UDMPro icm telenet model only. Iphone 12. Iemand nog tips hiervoor?
-Wifi op de G4 is ook problematisch. Ik woon in een nieuwbouw met 16cm isolatie en om een vlotte camera-feed te krijgen heb ik een AC-Lite net aan de binnenkant van de muur moeten installeren.Volgens Protect is de link state nog steeds maar 61%

Al bij al dus maar matig tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

Jonne c. schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:30:
Vandaag ook even de G4 doorbell en de G3 instant geinstalleerd.

Hierbij mijn feedback:
G3 instant:
-top toestel voor geen geld

G4 doorbell:
-icm met de d117 is het inderdaad stiller dan het vroeger was, reeds aangehaald hier door anderen
-geluid die uit de deurbelluidspreker komt 'kraakt' een beetje, het is wel verstaanbaar. Nog mensen die dit voorhebben?
-de notificatie is instant
-echter opent de protect app op 4G vrij traag (was voordien ook al zo). Ik denk dat dit een 4 seconden duurt. Op het lokale LAN is het wel instant. UDMPro icm telenet model only. Iphone 12. Iemand nog tips hiervoor?
-Wifi op de G4 is ook problematisch. Ik woon in een nieuwbouw met 16cm isolatie en om een vlotte camera-feed te krijgen heb ik een AC-Lite net aan de binnenkant van de muur moeten installeren.Volgens Protect is de link state nog steeds maar 61%

Al bij al dus maar matig tevreden.
hier 1 AC-PRO die op de bovenverdieping hangt (betonnen muren er tussen ook) maar toch netjes 97%,
Zou eens andere band proberen ofzo, mogelijk ligt het daar aan.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonne c.
nieuw probleem, alles netjes aangesloten nu, maar telkens als ik op de bel duw reboot de camera....
edit: Blijkbaar een gekend probleem:
https://community.ui.com/...3a-4d4a-af7e-f495291d1563

[ Voor 42% gewijzigd door Jonne c. op 01-05-2021 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:17
Jonne c. schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:42:
nieuw probleem, alles netjes aangesloten nu, maar telkens als ik op de bel duw reboot de camera....
edit: Blijkbaar een gekend probleem:
https://community.ui.com/...3a-4d4a-af7e-f495291d1563
Dat is ook een paar keer in dit topic naar voren gekomen. Volgens mij was telkens de oplossing een zwaardere beltrafo gebruiken.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonne c.
DutchKel schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 19:22:
[...]

Dat is ook een paar keer in dit topic naar voren gekomen. Volgens mij was telkens de oplossing een zwaardere beltrafo gebruiken.
Het is de eu versie met de ubiquiti transfo. Dan zou je toch verwachten dat het gaat...
Bekabeling is 0,75mm2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Er komt een G3 -mini
Het is een G3 instant met poe en eth
https://fccid.io/SWX-UVCG.../Users-Manual-4874112.pdf

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScaraB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:01
Euhm in die manual zie ik als enige verschil de naam van de camera maar de specs lijken identiek?
M'n G3 Instant heeft nu ook poe maar alleen voor power en geen data.

En on-topic: ik heb een Honeywell DW315S als gong aan mn G4 Doorbell gekoppeld. Werkt perfect! Ook met m'n CK2+ direct reactie als wordt aangebeld. Ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
ScaraB schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:50:
[...]

Euhm in die manual zie ik als enige verschil de naam van de camera maar de specs lijken identiek?
M'n G3 Instant heeft nu ook poe maar alleen voor power en geen data.

En on-topic: ik heb een Honeywell DW315S als gong aan mn G4 Doorbell gekoppeld. Werkt perfect! Ook met m'n CK2+ direct reactie als wordt aangebeld. Ben er erg tevreden mee.
De instan heb hier ik liggen en is 25fps geen 30 zit geen eth aansluiting en poe voeding bij ( lees hier nu deze optioneel)
Alleen WiFi en usb voeding

[ Voor 4% gewijzigd door xbeam op 02-05-2021 00:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScaraB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:01
xbeam schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:01:
[...]

De instan heb hier ik liggen en is 25fps geen 30 zit geen eth aansluiting en poe voeding bij ( lees hier nu deze optioneel)
Alleen WiFi en usb voeding
Mijn Instant is toch echt 30fps hoor, heb het net in Protect voor de zekerheid ff gechecked maar zo staat het ook in de specs. En die eth en poe die heb ik met die adapter dus precies zoals het ook staat in de specs, optioneel aangeschaft. Kortom, what's the difference behalve de naam.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
ScaraB schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:08:
[...]

Mijn Instant is toch echt 30fps hoor, heb het net in Protect voor de zekerheid ff gechecked maar zo staat het ook in de specs. En die eth en poe die heb ik met die adapter dus precies zoals het ook staat in de specs, optioneel aangeschaft. Kortom, what's the difference behalve de naam.. :?
Hmmm je hebt gelijk ik dacht bij install dat hij niet verder ging dan 25.
Het hij lijkt alleen een andere naam of jij moet iets kunnen vinden
https://fcc.report/FCC-ID/SWX-UVCG3MI/ ( 9maart 2021)
En de name change
https://fcc.report/FCC-ID/SWX-UVCG3INS/

[ Voor 8% gewijzigd door xbeam op 02-05-2021 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 19:14
Als de bel gaat en je even wil kijken en dan nog je 2FA-token in moet voeren is nou niet echt een prettige flow...

Dus nu maar een view only account met een wachtwoord van 50 tekens zonder MFA voor mijn protect app op mijn telefoon.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Waarom moeten jullie telkens opnieuw inloggen bij de protect app?

Ik hoefde er maar 1 keer in te loggen en erna onthoud die de credentials wel.

Ik kan dus zo de app opstarten en zie dan alle camera's en de deurbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 16-09 19:14
DutchKel schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:14:
Waarom moeten jullie telkens opnieuw inloggen bij de protect app?

Ik hoefde er maar 1 keer in te loggen en erna onthoud die de credentials wel.

Ik kan dus zo de app opstarten en zie dan alle camera's en de deurbel.
Ik hoef ook maar 1x in te loggen, maar omdat ik 2FA aan heb staan op mijn Ubiquiti account vraagt hij daar iedere dag 1x om.

Heb je 2FA aan staan? Want dat is in ieder geval voor je admin account wel aan te raden!

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
RobbieB schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:51:
[...]

Ik hoef ook maar 1x in te loggen, maar omdat ik 2FA aan heb staan op mijn Ubiquiti account vraagt hij daar iedere dag 1x om.

Heb je 2FA aan staan? Want dat is in ieder geval voor je admin account wel aan te raden!
Nee ik wist niet eens dat 2FA werd ondersteund voor ubuquiti. Ik ga het dadelijk aanzetten op mijn admin account. Dan maak ik voor mezelf nog wel een normaal account aan zonder 2fa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RobbieB schreef op maandag 3 mei 2021 @ 11:51:
[...]

Hier ook 2FA aan staan maar ik hoef niet elke dag in te loggen, app is voor mij wel onbruikbaar buitenshuis want hij is veelte traag met opstarten, kan niet wachten tot de Axis binnen komt, grote miskoop geweest dit, zelfs de ring doet het beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-09 15:20
Nieuwe voorraad, zojuist online!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 18:17
Nieuwe voorraad. Zojuist besteld, ps er is ook een adapter tekoop voor de deurbel.

Ipv de trafo vanuit de meterkast. Ik heb geen kabel naar de deur dus komt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
Falcon Heavy schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:01:
Nieuwe voorraad. Zojuist besteld, ps er is ook een adapter tekoop voor de deurbel.

Ipv de trafo vanuit de meterkast. Ik heb geen kabel naar de deur dus komt goed uit.
Welke?

Zojuist ook 2 weten te bemachtigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon Heavy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Als ik het goed begrijp heb je die dus alleen nodig als je nog geen vaste deurbel hebt hangen. Bij mij zit er al een ouderwetse deurbel, dus dan heb ik die niet nodig. Enkel even kijken naar de trafo of die voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 12:44
bosaap22 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:16:
[...]

Als ik het goed begrijp heb je die dus alleen nodig als je nog geen vaste deurbel hebt hangen. Bij mij zit er al een ouderwetse deurbel, dus dan heb ik die niet nodig. Enkel even kijken naar de trafo of die voldoet.
Je krijgt er een trafo bij hè, dus ook al is de huidige niet compatible, hoeft dat geen probleem te zijn.
Ik heb net ook een bestelling kunnen plaatsen 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
bosaap22 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:16:
[...]

Klopt en in mijn geval heb ik wel 230V dichtbij aan de andere kant vd deur. Komt dan dus goed van pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemingr
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-09 09:29
Net nog een keer besteld, mocht ik er zo twee hebben, dan zet ik deze voor kostprijs op V&A.

Make Tweakers Great Again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsj
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:10

nielsj

ondertitel

net te lang gewacht met wat last minute twijfels... en het was alweer uitverkocht... volgende keer meer geluk hoop ik.

blup blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HalfVol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11-2023

HalfVol

Lekker belangrijk

Slux schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:03:
[...]

Hier ook 2FA aan staan maar ik hoef niet elke dag in te loggen, app is voor mij wel onbruikbaar buitenshuis want hij is veelte traag met opstarten, kan niet wachten tot de Axis binnen komt, grote miskoop geweest dit, zelfs de ring doet het beter.
Heb je een cloud key 2 of een dream machine pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
HalfVol schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 06:20:
[...]

Heb je een cloud key 2 of een dream machine pro?
Dream machine pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Grrrr ik was weer te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:48
Ik heb een Cloud Key Gen 2+ icm deze deurbel. Wifi bereik is goed (AP hangt aan de muur erachter). De bel zelf werkt ook prima. Evenals smart detectie. Maar wat niet lekker werkt is het terugzien van een opname. Het beeld freezed dan.

Ik krijg in de app thumbnails van personen die gedetecteerd zijn. Als ik die aanklik hoort hij een video af te spelen waarin die persoon zichtbaar is. Doet ie niet. Ik heb ook al de opname resolutie e.d. eens aangepast. Het helpt allemaal niets.

Hebben meer mensen hier last van?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

rimave schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:18:
Ik heb een Cloud Key Gen 2+ icm deze deurbel. Wifi bereik is goed (AP hangt aan de muur erachter). De bel zelf werkt ook prima. Evenals smart detectie. Maar wat niet lekker werkt is het terugzien van een opname. Het beeld freezed dan.

Ik krijg in de app thumbnails van personen die gedetecteerd zijn. Als ik die aanklik hoort hij een video af te spelen waarin die persoon zichtbaar is. Doet ie niet. Ik heb ook al de opname resolutie e.d. eens aangepast. Het helpt allemaal niets.

Hebben meer mensen hier last van?
nee. werkt prima. ook met highlights. heb je wel continous record aan staan? werkt een normale timelapse? op de app en hoe zit het op de web interface?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/DQgv545/Screenshot-2021-05-04-at-09-45-38.png

* helaas zie ik zo'n pakket niet als de bezorger deze direct onder de bel plaatst... misschien dat ik een spiegel op de pakketbus moet plakken...

[ Voor 7% gewijzigd door kmf op 04-05-2021 10:14 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 14:55
Bij mij disconnect en reconnect hij meerdere malen per dag, volgens unifi network verbreekt de wifi verbinding niet.

Iemand tips om dit verder te onderzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 18:41
Bij het terug kijken van Unifi doorbel beelden gebeurd er niks. Starten van de opname in de browser doe niks of start een paar seconden met afspelen en freezed dan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
kmf schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 09:47:
[...]

nee. werkt prima. ook met highlights. heb je wel continous record aan staan? werkt een normale timelapse? op de app en hoe zit het op de web interface?

[Afbeelding]

* helaas zie ik zo'n pakket niet als de bezorger deze direct onder de bel plaatst... misschien dat ik een spiegel op de pakketbus moet plakken...
Webinterface werkt wel goed, maar de website werkt weer niet in Safari of Edge op de iPad.
Waarom zou continue opnemen aan moeten staan? Dat is mijn schijf in de cloud key zo vol.
Hij staat nu zo dat hij alleen moet opnemen bij beweging.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

rimave schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:45:
[...]

Webinterface werkt wel goed, maar de website werkt weer niet in Safari of Edge op de iPad.
Waarom zou continue opnemen aan moeten staan? Dat is mijn schijf in de cloud key zo vol.
Hij staat nu zo dat hij alleen moet opnemen bij beweging.
zouniet nodig zijn, maart wel waard om even ander modi uit te proberen. en misschien upgraden naar een snellere en grote hdd ook een optie. ik heb een 5TB hdd van een externe hdd geript hiervoor.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
kmf schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:48:
[...]

zouniet nodig zijn, maart wel waard om even ander modi uit te proberen. en misschien upgraden naar een snellere en grote hdd ook een optie. ik heb een 5TB hdd van een externe hdd geript hiervoor.
Mhh, misschien nog het overwegen waard inderdaad. SSD is niet aan te raden las ik ergens.
Moet zeggen dat de Cloud Key ook vrij warm wordt, misschien is de schijf daar ook debet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Dat continu opnemen lijkt wel te helpen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
@rimave Ik heb er een SSD ingezet van 1TB en word veel minder warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Samplex schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:56:
@rimave Ik heb er een SSD ingezet van 1TB en word veel minder warm.
Wel merk/model als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
De cheapo Crucial MX500 CT1000MX500SSD1 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 18:35
Samplex schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:17:
De cheapo Crucial MX500 CT1000MX500SSD1 1TB
Hoe lang kan je daar +- continu mee opnemen?
Past dit ook in de 3.5" caddy van de UDM Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

rimave schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:22:
Dat continu opnemen lijkt wel te helpen idd.
bij mijn andere camera's merk ik dat de event feature wat problemen heeft als ie in een tijd moet zoeken waar geen opnames zijn geweests. probeer anders het aantal seconde voor en na detection te verhogen ipv continious record zodat je meer kan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:56

Nou ben ik benieuwd of mijn bestelling van 15 april wordt verzonden. Hij was toen ook op voorraad en heb betaald. Kreeg later een mailtje dat het nog even kon duren. Voorlopig staat mijn bestelling nog op Unfulfilled

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:09
winwiz schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:11:
[...]

Nou ben ik benieuwd of mijn bestelling van 15 april wordt verzonden. Hij was toen ook op voorraad en heb betaald. Kreeg later een mailtje dat het nog even kon duren. Voorlopig staat mijn bestelling nog op Unfulfilled
Heb er gister ook 1 besteld, vandaag verzonden en geplande levering is morgen.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wel een waardeloos systeem zo. Werk dan gewoon met pre-orders.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
.oisyn schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:45:
Wel een waardeloos systeem zo. Werk dan gewoon met pre-orders.
Status is nu veranderd in fulfilled.. Heb een trackingsnummer :) :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

@.oisyn ja dit...ik lig vroeg in bed ivm mn fysieke gesteldheid en vanochtendvroeg was alles al weg ;(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kuhlivisj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:01
Hij is weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 22:41
Held. Eindelijk heb ik m!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Baas! besteld *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:39
Vorige week 1 besteld in de US. Die gaat dan maar weer retour naar de US store :) Heb er nu 1 besteld in de EU store, mét gratis transformer *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heb er ook 1 *O*

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemingr
winwiz schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:11:
[...]

De camera van de bestelling van 2 weken geleden is net op de post gegaan met UPS, geen leverdatum bekend, ik denk morgen of donderdag. 8)7

De bestelling van gisteren avond blijkbaar niet (dus wellicht hetzelfde geleuter als eerst).

Mooie producten, maar de club die de webstore beheert mag wel eens op training.

[ Voor 44% gewijzigd door Hemingr op 04-05-2021 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonne c.
ik ga de mijne terug sturen, viel daarnet terug uit bij het drukken op de bel.
Jammer want ik wel tevreden van mn andere unifi producten.
Iemand die weet hoeveel de retourkosten bedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPMY
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb vandaag ook de bel besteld.

Ik ga hem aansluiten met de trafo die meegeleverd wordt (16v). Wij hebben de gong DW131 (8v/12v). Als ik goed begrijp kan je deze "gewoon" aansluiten, maar dat is niet helemaal veilig (ivm 16v van de trafo).

Heb ik het goed begrepen dat ik hiervoor een relais er tussen kan zetten, en geen nieuwe gong hoef te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gmq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 19:19

gmq

Jonne c. schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:31:
ik ga de mijne terug sturen, viel daarnet terug uit bij het drukken op de bel.
Jammer want ik wel tevreden van mn andere unifi producten.
Iemand die weet hoeveel de retourkosten bedragen?
Ik heb destijds geretourneerd via PostNL zonder track & trace, kostte 12,00 euro. Met t&t is geloof ik 18,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Waardeloos zeg, weer geen mail ontvangen op tijd en wist weer van niks. Wordt weer wachten zo. Zet gewoon een pre order lijst neer of zorg onderhand eens voor voorraad…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Zingo schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 00:19:
Waardeloos zeg, weer geen mail ontvangen op tijd en wist weer van niks. Wordt weer wachten zo. Zet gewoon een pre order lijst neer of zorg onderhand eens voor voorraad…..
Gaar systeem inderdaad. Sta al weken lang ingeschreven voor die voorraad mail. Eergisteren kreeg ik m toen voor t eerst, terwijl ie al zeker een aantal keer daar tussen beschikbaar is gekomen. Inmiddels de deurbel kunnen bestellen via die email. Dus misschien zit er iets van prioriteit in op basis van inschrijfdatum?

[ Voor 7% gewijzigd door JorzoR op 05-05-2021 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meek
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 11:51
Eergisteren dezelfde mail gekregen om 23.30, de volgende ochtend gekeken... uiteraard uitverkocht. Krijg ik gisteren middag een bericht van een collega dat hij weer op voorraad was, tegen alle verwachting in wel eentje kunnen bestellen :)

Overigens, het meest domme vind ik, dat je elke keer opnieuw moet inloggen en de reminder aan moet zetten, als je een mail hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:20
Gelukkig gisteren de deurbel kunnen bemachtigen :) en zojuist: Your order from Ubiquiti Store Europe has been shipped.

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:41
De mijne is inmiddels ook onderweg, maar en nog een beetje aan het twijfelen hoe 'm aan te sluiten.

Ik heb gewoon zo'n klassieke triiing bel, en wil die eigenlijk graag houden omdat hij binnen de meterkast hangt en deze perfect hoorbaar is door het hele huis.

Zo'n Honeywell gong die hier regelmatig voorbij komt is denk ik te zacht voor binnen in de meterkast. Ik las ook iets over een relais maar dat betekent dat ik de oude 8v transformator moet laten hangen en daar wil ik juist ook graag vanaf.

Iemand nog andere suggesties die voor maximaal 2 tientjes te realiseren zijn? Zou ik bijvoorbeeld 2 van die traditionele 8v ringers in serie kunnen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
RobinL94 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:53:
De mijne is inmiddels ook onderweg, maar en nog een beetje aan het twijfelen hoe 'm aan te sluiten.

Ik heb gewoon zo'n klassieke triiing bel, en wil die eigenlijk graag houden omdat hij binnen de meterkast hangt en deze perfect hoorbaar is door het hele huis.

Zo'n Honeywell gong die hier regelmatig voorbij komt is denk ik te zacht voor binnen in de meterkast. Ik las ook iets over een relais maar dat betekent dat ik de oude 8v transformator moet laten hangen en daar wil ik juist ook graag vanaf.

Iemand nog andere suggesties die voor maximaal 2 tientjes te realiseren zijn? Zou ik bijvoorbeeld 2 van die traditionele 8v ringers in serie kunnen plaatsen?
Ik heb ook een simpele tring bel in de gang, maar vindt die echt irritant.
Nu ben ik beetje aan het zoeken en is er mogelijk een optie om via Homebridge/Homekit een Ring draadloze chime te koppelen. Dat zou perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivarv
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 21:28
RobinL94 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:53:

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik wil de oldskool tring laten hangen, maar die werkt op 8v geloof ik (met een ABB trafo). Hoe koppel ik dat met de nieuwe Ubiquiti trafo van 16v?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcb
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08-2021

dcb

Inmiddels mijn g4 doorbell binnen, ook 3 mei in de avond besteld na een email.
Verzenden gaat werkelijk razendsnel vanuit Tsjechië.
Nu nog een gong regelen. Ik ben aan het kijken welke, ik meen ergens gelezen te hebben dat de Honeywell Dw915S compatibel moet zijn?

A7V;Athlon 1000@1100;9Gb+36Gb 10000rpm IBM SCSI;256Mb 133MHz ECC;Matrox G400 DH;Iiyama 201HT;Adaptec 2940U2W;Aopen DVD 6/32;SB Live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
dcb schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:13:
Inmiddels mijn g4 doorbell binnen, ook 3 mei in de avond besteld na een email.
Verzenden gaat werkelijk razendsnel vanuit Tsjechië.
Nu nog een gong regelen. Ik ben aan het kijken welke, ik meen ergens gelezen te hebben dat de Honeywell Dw915S compatibel moet zijn?
Klopt die werkt goed, ik heb de serie 9 via amazon gekocht was +/- 60 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Dr Pro schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:27:
[...]

Je krijgt er een trafo bij hè, dus ook al is de huidige niet compatible, hoeft dat geen probleem te zijn.
Ik heb net ook een bestelling kunnen plaatsen 🥳
Gaat dit werken met de G4 doorbell met bijgeleverde EU trafo? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RE7nTcx_0Kxu4s6hKsMECIZ1pRw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I98jv3cvLteCFkQUz0X9UrTg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:27
easy-cloud schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:31:
Bij mij disconnect en reconnect hij meerdere malen per dag, volgens unifi network verbreekt de wifi verbinding niet.

Ik heb hetzelfde probleem. Volgens Unifi network is hij nog online, maar in protect is hij offline en bijv. ook via ssh niet te bereiken. Als ik via de network controller een reconnect forceer dan komt hij gek genoeg meteen weer volledig online, maar een echte fix heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

bosaap22 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:58:
[...]

Gaat dit werken met de G4 doorbell met bijgeleverde EU trafo? [Afbeelding]
Ja

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinoudkil
  • Laatst online: 15-09 15:08
ivarv schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:04:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik wil de oldskool tring laten hangen, maar die werkt op 8v geloof ik (met een ABB trafo). Hoe koppel ik dat met de nieuwe Ubiquiti trafo van 16v?
Simpelweg vervangen, dit werkt als een speer, hier ook een paar weken terug gedaan!
Vergeet niet het meegeleverde dingetje voor je mechanisch tring aan te sluiten, anders blijft ie brommen (eigen ervaring….)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
Ondanks onderstaande instellingen krijg ik geen meldingen bij beweging. Wel als hij verbinding verliest en weer opnieuw verbind. Wat doe ik fout?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BUbgVQSFBv2Wwe1Y5sZ1q7MUhps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vHWwZlzU9LhP3nb8QdjEDMdf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcb
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08-2021

dcb

Slux schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:28:
[...]

Klopt die werkt goed, ik heb de serie 9 via amazon gekocht was +/- 60 euro
Tnx!

A7V;Athlon 1000@1100;9Gb+36Gb 10000rpm IBM SCSI;256Mb 133MHz ECC;Matrox G400 DH;Iiyama 201HT;Adaptec 2940U2W;Aopen DVD 6/32;SB Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
easy-cloud schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:31:

Heb je toevallig "Band Steering" aan staan in je AP? Zo ja, zet die eens op "off".

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
reinoudkil schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:42:
[...]

Simpelweg vervangen, dit werkt als een speer, hier ook een paar weken terug gedaan!
Vergeet niet het meegeleverde dingetje voor je mechanisch tring aan te sluiten, anders blijft ie brommen (eigen ervaring….)
Waar heb je 'm door vervangen dan? Zo'n Honeywell geval die bijna geen geluid maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom15k_
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-08 20:32
Ik heb onlangs ook de deurbel besteld, maar ik lees hier dat de dingdong dus vervangen moet worden, dat niet zomaar elke werkt?

Zo ja, welke is het beste om te gebruiken, die je dus ook nog wel een beetje in huis hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gophlin schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:58:
[...]

Niet perse. Ik had gisteren hetzelfde probleem en heb de stroom ‘afgetapt’ van de naastgelegen groep met installatie draad. Dat draad heb ik achterlangs de groepen naar beneden gevoerd en toen in de meegeleverde Ubiquiti trafo geprikt.

Als het goed is zie je aan de bovenkant van de andere groepen twee plekken waar je draad kan insteken (2 bruin + 2 blauw eigenlijk) waarvan er maar een bezet is.
[Afbeelding]
Hier heb ik ook te maken met een ABB groepenkast die andersom is. Heb ik jouw oplossing goed begrepen gezien de volgende tekening?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-vIucVU5HkOAA3-V2g6tx57MgI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kQ0U6qt9JW9fpw7QLvrfQlxR.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 16-09 07:53
Zijn er ook mensen die een Google home (mini) gebruiken als deurbel? Ik heb nu een esp die ik gebruik als deurbel. Omdat ik de ehhhhhhhhhhhhhh gong nogal ruk vindt, heb ik nu icm home asssistant een Automation gemaakt dat de deurbel over de Google speakers gaat.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
Ik heb een probleem..

Was net bezig om mijn trafo te installeren in de meterkast en heb 'm laten vallen. Nu is ie kapot, helemaal gebroken.

Ik weet dat er mensen zijn die al een trafo hadden gekocht voordat bekend was dat je er bij de EU-versie een bij kreeg.

Kan ik van iemand die z'n Ubiquity trafo niet gebruikt 'm overnemen voor een klein prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RobinL94 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:55:
Ik heb een probleem..

Was net bezig om mijn trafo te installeren in de meterkast en heb 'm laten vallen. Nu is ie kapot, helemaal gebroken.

Ik weet dat er mensen zijn die al een trafo hadden gekocht voordat bekend was dat je er bij de EU-versie een bij kreeg.

Kan ik van iemand die z'n Ubiquity trafo niet gebruikt 'm overnemen voor een klein prijsje?
Deze werkt ook prima
https://www.vekto.nl/beltrafo-15va

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutpeut
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30
Possible schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:53:
Zijn er ook mensen die een Google home (mini) gebruiken als deurbel? Ik heb nu een esp die ik gebruik als deurbel. Omdat ik de ehhhhhhhhhhhhhh gong nogal ruk vindt, heb ik nu icm home asssistant een Automation gemaakt dat de deurbel over de Google speakers gaat.
Check. De tring is hier verleden tijd. Google Home roept om als er iemand aan de deur staat :) Maar doet dit niet in de nachtelijke uren ;)

Toekomstmuziek: als ik na een nachtdienst lig te slapen zou het mooi zijn als de melding alleen op de beneden verdieping wordt afgespeeld. :)

14590 Wp PV | 0 kWh Thuisaccu (binnenkort 14.4 kWh)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Possible
Peutpeut schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Check. De tring is hier verleden tijd. Google Home roept om als er iemand aan de deur staat :) Maar doet dit niet in de nachtelijke uren ;)

Toekomstmuziek: als ik na een nachtdienst lig te slapen zou het mooi zijn als de melding alleen op de beneden verdieping wordt afgespeeld. :)
Maar jij hebt de deurbel dus in ha ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Possible schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:25:
[...]

Ik heb 'm ook in home assistant, via https://github.com/briis/unifiprotect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinoudkil
RobinL94 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:55:
[...]

Waar heb je 'm door vervangen dan? Zo'n Honeywell geval die bijna geen geluid maakt?
Ik vrees dat we elkaar verkeerd begrijpen, ik bedoel de beltrafo die er nu zit verwijderen en vervangen door de Trafo die mee is geleverd. Ik heb de oude tring laten hangen en aangesloten op de nieuwe trafo. En he5 volume is als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firetrooper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:25
easy-cloud schreef op woensdag 28 april 2021 @ 13:57:
Via een nieuw account iets geprobeerd, hierdoor 3 instant's kunnen bestellen haha!

Ben benieuwd of deze ook echt geleverd gaan worden.

[Afbeelding]
en alle 4 geleverd? kan je toelichten hoe je er meer dan 1 kan bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gophlin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:27
Awoodentree schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:47:
[...]

Hier heb ik ook te maken met een ABB groepenkast die andersom is. Heb ik jouw oplossing goed begrepen gezien de volgende tekening?

[Afbeelding]
Yep, klopt helemaal

majime-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutpeut
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 21:30
Possible schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:25:
[...]

Jep, via een integratie die in HACS zit.

14590 Wp PV | 0 kWh Thuisaccu (binnenkort 14.4 kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Je kunt dat via Home Assistant doen of via Homey of via Homebridge met de UniFi Protect plugin, werkt allemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door tcviper op 06-05-2021 09:10 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Nu maar hopen dat hij weer snel op voorraad is. Ik heb namelijk nog maar 1x een mail gehad dat hij er was en was uiteraard te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Zijn we hier nu op Tweakers of niet? Stel gewoon een watch-dog aanmaken met https://sken.io/!

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44
Heeft iemand hier een Honeywell D117 plus een omvormer voor draadloze bellen en een G4 Doorbell aan 1 transformator hangen? En zo ja, werkt dat goed genoeg? Ik heb namelijk de G4 Doorbell + Honeywell D117, maar ik wil voor op zolder een draadloze bel toevoegen.

Ik zie wel of of voorbijkomen, maar niet en en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:39
Hemingr schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:34:
[...]

De camera van de bestelling van 2 weken geleden is net op de post gegaan met UPS, geen leverdatum bekend, ik denk morgen of donderdag. 8)7

De bestelling van gisteren avond blijkbaar niet (dus wellicht hetzelfde geleuter als eerst).

Mooie producten, maar de club die de webstore beheert mag wel eens op training.
Mijn ervaringen zijn positief. M'n 1e order ging blijkbaar via wegtransport. Maar gisteren werd mijn G4 deurbel verstuurd en die ging blijkbaar met het vliegtuig. En warempel, vandaag gaan ze 'm bezorgen :)

Tot dusver tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
Iemand ervaring met de cameras/deurbel en 5Ghz DFS kanalen?
Kan het kloppen dat de deurbel en cameras daar niet op kunnen connecten?
Heb een apart AP dichter bij de bel gehangen, maar wil deze eigenlijk op een ander kanaal zodat deze niet zo veel stoort met mijn andere APs.
Maar met 80 Mhz houd je niks over, en kanaal 149 is niet beschikbaar

Edit: UniFi op USA gezet.
AP op Auto channel, pakte kanaal 149 op. Camera kon daarmee verbinden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Cloud_VII op 06-05-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HalfVol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11-2023

HalfVol

Lekker belangrijk

Ik begrijp niet dat iedereen in deze thread die Gacia trafo gebruikt zonder problemen. Toen ik mijn elektricien vertelde dat ik die trafo had gekocht zei hij al direct dat hij met Gacia geen goede ervaringen had, en wat denk je? Mijn trafo was binnen een dag kapot. Werd gloeiend heet, en werkte daarna compleet niet meer. Vekto wilde me daar ook niet verder mee helpen :-(. Ik gebruikte 'm in combinatie met een Honeywell DC313S.

Ik heb nu een wat zwaardere 30VA trafo en verder nog geen problemen gehad. Is alleen wat duurder dan die (erg goedkope) Gacia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemingr
Eindelijk de camera binnen.

Eerste indrukken:

1. Installatie is super simpel. Ook ICM Honeywell DC915SCV. Eigenlijk precies hetzelfde aangesloten als mijn Nest (die nu op va staat :3).
2. Groter dan verwacht, ook een heel stuk "witter". Dus nog wel even iets op verzinnen want: a) dit is geen porem, b) het valt wel erg op vanaf straat. Ik heb liever het wat discreter.
3. As usual werken notificaties niet op een de-googled telefoon omdat Unifi zichtzelf ophangt aan het google framework.
4. Wifi signaal is wel wat aan de zwakke kant. 48% linkstate op 5 meter + 1 dubbele muur van een AP-AC lite. Dus daar moet ik nog wat op verzinnen zonder nog meer knaken tegen dit probleem te gooien (bijvoorbeeld een sterkere AP of een buiten AP). Wellicht TX power een stuk omhoog knallen en channel width hoger zetten. Als we dan een extra arm groeien van de straling is dat de prijs die we betalen.
5. Beeldkwaliteit van Nest Hello is een stuk beter.
6. Release mechaniek is een stuk minder "secure" dan de Nest. Die van de G4 kan je prima met een stokje oid los krijgen, die van (bijvoorbeeld) de Nest is een stuk lastiger. Oplossing is er iets onder vast maken met een security schroef.

[ Voor 22% gewijzigd door Hemingr op 06-05-2021 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
HalfVol schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:35:
[...]

Ik begrijp niet dat iedereen in deze thread die Gacia trafo gebruikt zonder problemen. Toen ik mijn elektricien vertelde dat ik die trafo had gekocht zei hij al direct dat hij met Gacia geen goede ervaringen had, en wat denk je? Mijn trafo was binnen een dag kapot. Werd gloeiend heet, en werkte daarna compleet niet meer. Vekto wilde me daar ook niet verder mee helpen :-(. Ik gebruikte 'm in combinatie met een Honeywell DC313S.

Ik heb nu een wat zwaardere 30VA trafo en verder nog geen problemen gehad. Is alleen wat duurder dan die (erg goedkope) Gacia.
Denk dat je gewoon pech had want hij werkt gewoon goed en heb hier ook niemand voor de rest gezien die er problemen mee had.
Elektriciens zitten vaak vast geroest aan hun eigen merk, en de rest is dan allemaal ruk voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15-09 21:07
Ik heb mijn g4 dus perfect aangesloten en werkt als een trein. Wel heb ik dit gedaan zonder chimebox. Deze heb ik nu aangesloten maar kan nergens vinden waar ik deze nu aan kan zetten. Moet ik hem helemaal resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPMY
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-12-2024
CPMY schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:11:
Ik heb vandaag ook de bel besteld.

Ik ga hem aansluiten met de trafo die meegeleverd wordt (16v). Wij hebben de gong DW313 (8v/12v). Als ik goed begrijp kan je deze "gewoon" aansluiten, maar dat is niet helemaal veilig (ivm 16v van de trafo).

Heb ik het goed begrepen dat ik hiervoor een relais er tussen kan zetten, en geen nieuwe gong hoef te kopen?
Vandaag ook de bel ontvangen. Klaar om aan te sluiten met de DW313. iemand advies mbt bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo0oo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-08 20:42
Hemingr schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:40:
Net nog een keer besteld, mocht ik er zo twee hebben, dan zet ik deze voor kostprijs op V&A.
Mocht je er 2 hebben, heb ik interesse om er 1 over te nemen van je (EU versie).
Ik vis al drieentwintig keer achter het net op de site :/ mails worden niet gestuurd en ik wil zo graag uitbreiden :X

edit: 10/05/2021 - Net besteld O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Timoo0oo op 10-05-2021 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
mr3000 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 19:11:
Ik heb mijn g4 dus perfect aangesloten en werkt als een trein. Wel heb ik dit gedaan zonder chimebox. Deze heb ik nu aangesloten maar kan nergens vinden waar ik deze nu aan kan zetten. Moet ik hem helemaal resetten?
Nee ga naar Protect --> Devices --> Doorbell-> (Rechtsbovenin) Manage -> Chime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Hebben jullie ook problemen om https://unifi.ui.com te bereiken, althans Network of Protect te benaderen. Lukt mij niet via eigen netwerk en ook niet via 5G. Lokaal benaderen geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo0oo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-08 20:42
winwiz schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:59:
Hebben jullie ook problemen om https://unify.ui.com te bereiken, althans Network of Protect te benaderen. Lukt mij niet via eigen netwerk en ook niet via 5G. Lokaal benaderen geen probleem.
probeer even https://unifi.ui.com dan werkt het wel O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinoudkil
Aangezien het UNIFI is zou dat kunnen verklaren dat de pagina het niet doet….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Dat was een typvoutje ;) Kom wel op de pagina maar niet in Netwerk of Protect

Pagina: 1 ... 8 ... 41 Laatste