Die RMA moest je dacht ik met een bepaalde code aanmelden, staat hier ergens in dit topic benoemd.renegrunn schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:47:
Ik heb momenteel een G4 waarvan na 3 jaar de knop ook aan barrels is. RMA gemeld, afgewezen.
Sowieso wilde ik al de overstap maken naar de G4 pro POE versie. Echter, ik zie ook die dikke bult achterop wat problemen zal geven op de muur bij ons (tenzij ik ga hakken). Echter, ik wil de deurbel sowieso i.c.m. de meegeleverde schuine wedge gebruiken, maar is het mij niet helemaal duidelijk hoeveel minder je last van die bult achterop dan hebt?
Edit: Tijntje in "[Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell] Ervaringen & Discussie"
Deze post linkt naar dit bericht op Ubiquiti forum incl uitleg hoe je 'm als RMA moet aanmelden.
Was onlangs nog iemand hier die 'm, even uit het hoofd, 4+ jaar had en nog gratis werd vervangen.
T.a.v. de wedge, zie de afbeelding van mij in deze post, afkomstig van mijn review van de G4 Pro PoE.
Dus hij steekt nog wel wat uit, maar wel een stuk minder. En ik dacht dat iemand kort na mijn bericht een opzetstuk/3D printable linkte om het met de wedge werkend te maken. Maar zoek dus vooral even in dit topic, je vindt er genoeg over
Eventueel zou je dus ook naar de nieuwe G6-series kunnen kijken of daar wat bij zit voor je.
[ Voor 19% gewijzigd door PeacekeeperNL op 07-10-2025 11:54 ]
Mijn reviews al gezien?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/m/535868/1TYYbbcVNG39IwhukfCrEjajWWP7gAnx3jNqWqSH9SvFRomeiG.jpeg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/HNxjH1iRE6yp0Zb1gXqJJGGX.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/CD2IiyxMt0xMEkk4It6JPV2y.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/pkBSqUFDM6b8C5o7GAzaTEkT.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PnNemo8Yljrz4gNrz42IFD3N.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/HruxAHW8ueBIxk1JWoLP2YOi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JUEgRO0YGtRd13R7LZBkdR8Y.png?f=user_large)
/f/image/pTHCbxrWd9u3qtC6E817ydez.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/itINNntiud5gGAYab3Ljekpt.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/1hmCpHyCyHFnjAld8HTggDmi.jpg?f=fotoalbum_large)
![Ubiquiti Doorbell Lite [UVC-Doorbell-B] Ubiquiti Doorbell Lite [UVC-Doorbell-B]](https://tweakers.net/i/o9zCZReBqgzmOlZhUSrpPnuZJsw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/frrjRvpWVtoeQd8nHl92mqzi.png?f=user_large)
/f/image/xoCmWayMlIHAfmXHMz67Ts0U.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ouNPHypauiOTen4b2FK3M6a4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X5kYYLq7s4zySvqBAI7UYj31.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5QmS56jQ5nDM84IB5jNqkdCI.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hUzQiOaGV4LitPnLYWrEbMXs.jpg?f=fotoalbum_large)