• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:34
Vorig jaar kon je op de chimes, verbonden met de Unifi deurbel, al alternatieve mp3's afspelen, maar ik kom er net achter dat de buitenunit dat nu ook kan 😂
Hoppekee, Christmas tune buiten en binnen.

• Beer070
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 17:23
ASS-Ware schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 22:00:
Vorig jaar kon je op de chimes, verbonden met de Unifi deurbel, al alternatieve mp3's afspelen, maar ik kom er net achter dat de buitenunit dat nu ook kan 😂
Hoppekee, Christmas tune buiten en binnen.
ik krijg dat grappige kerst gifje er weer niet in :( netjes van hier gedownloaded.. Dat zou toch vanaf remote moeten kunnen of moet je daarvoor lokaal verbonden zijn?

• disco-stu
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 16:34
Weet iemand of een Doorbell Lite (Protect app) nu of in de toekomst zou kunnen werken met de UA-Intercom-Viewer (Access app)?

Het doel zou zijn om de Doorbell als simpele binnenpost en de Intercom Viewer als simpele vast opgestelde buitenpost te gebruiken. Ik lees al een paar maanden dat er een integratie zou aankomen tussen Access en Protect en dat de nieuwe generatie Doorbell toestellen ook op één-of-andere manier zouden werken met de Access app, maar ik heb nog nergens bevestigd gezien dat de combinatie Doorbell Lite met Intercom Viewer zo zou kunnen werken voor mijn use case als binnen- en buitenpost.
Voor de rest heb ik geen behoefte aan Access toepassingen of toestellen, maar ik zit er niet mee in om in de toekomst aan Gateway aan te schaffen die alle applicaties draait.

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:33
Beer070 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 22:47:
[...]

ik krijg dat grappige kerst gifje er weer niet in :( netjes van hier gedownloaded.. Dat zou toch vanaf remote moeten kunnen of moet je daarvoor lokaal verbonden zijn?
Weet niet wat je al hebt geprobeerd maar hierbij hoe het bij mij is gelukt.
- Uploaden via Unifi web interface
- Standaard actief zetten met de Unifi Protect App

Blijkbaar kun je deze niet standaard actief zetten met de web interface.
Pagina: 1 ... 42 43 Laatste