Vraagje, ik zit even de productpagina's van de nieuwe deurbellen te kijken. Hier zat ik al tijdje op te wachten. Maar klopt het dat de lite geen AI detectie heeft? Ik zie het niet in titel staan (i.t.t. de entry versies). Is dat überhaupt een feature die je nodig hebt? Het leek mij wel handig om via HA wat meer Smart Security toe te passen (detecteert persoon, random licht gaat 1 min later aan). Thanks!
Of je het nodig hebt… weet ik niet. Maar ik kan wel allemaal leuke dingen bedenken: deur van slot af als hij je herkent, of inderdaad lampen aan na onbekende persoon detectie, of harde herrie maken als de kat van de buren weer in je voortuin wil kakken…Jurbatov schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:16:
Vraagje, ik zit even de productpagina's van de nieuwe deurbellen te kijken. Hier zat ik al tijdje op te wachten. Maar klopt het dat de lite geen AI detectie heeft? Ik zie het niet in titel staan (i.t.t. de entry versies). Is dat überhaupt een feature die je nodig hebt? Het leek mij wel handig om via HA wat meer Smart Security toe te passen (detecteert persoon, random licht gaat 1 min later aan). Thanks!
Ik heb een paar weken terug voor mijn buurman een G4 pro geïnstalleerd. Leuke AI features. Relatief gezien niet super nuttig maar wel leuk.ChrisM schreef op zondag 14 september 2025 @ 17:07:
[...]
Of je het nodig hebt… weet ik niet. Maar ik kan wel allemaal leuke dingen bedenken: deur van slot af als hij je herkent, of inderdaad lampen aan na onbekende persoon detectie, of harde herrie maken als de kat van de buren weer in je voortuin wil kakken…
Er zit een verschil tussen access en protect units, dat is wel even lastig om door te krijgen.
Die heb ik ook. Maar bijv FaceID, daar heb je AI features voor nodig en dat zit niet op de G4, toch?Beer070 schreef op zondag 14 september 2025 @ 23:30:
[...]
Ik heb een paar weken terug voor mijn buurman een G4 pro geïnstalleerd. Leuke AI features. Relatief gezien niet super nuttig maar wel leuk.
Er zit een verschil tussen access en protect units, dat is wel even lastig om door te krijgen.
Klopt, zit er niet op. Hij herkent dus wel “een persoon” maar verder niets.ChrisM schreef op maandag 15 september 2025 @ 05:50:
[...]
Die heb ik ook. Maar bijv FaceID, daar heb je AI features voor nodig en dat zit niet op de G4, toch?
Zijn er mede-Tweakers die sinds 5.1.34 problemen met hun G4 Doorbell Pro ervaren? Sinds die versie (nu 5.1.57) heb ik namelijk twee problemen.
De eerste is dat de deurbel blijft hangen in ringing mode, waarbij de blauwe led blijft knipperen totdat je weer opnieuw aanbelt. Dit kan dus zo een hele dag duren. Gelukkig is dit probleem nog maar 2 keer voorgekomen.
De tweede is dat de deurbel helemaal niet meer reageert op een druk op de knop. Dit is alleen te verhelpen met een restart. Ik heb nog niet kunnen peilen wanneer dit optreedt, maar deze week heeft al twee keer iemand aan moeten kloppen. In totaal al 5x moeten restarten. Bewegingsdetectie en opname werken verder wel. Toch wel een dingetje, als je deurbel niet datgene doet waarvoor hij er hangt.
De eerste is dat de deurbel blijft hangen in ringing mode, waarbij de blauwe led blijft knipperen totdat je weer opnieuw aanbelt. Dit kan dus zo een hele dag duren. Gelukkig is dit probleem nog maar 2 keer voorgekomen.
De tweede is dat de deurbel helemaal niet meer reageert op een druk op de knop. Dit is alleen te verhelpen met een restart. Ik heb nog niet kunnen peilen wanneer dit optreedt, maar deze week heeft al twee keer iemand aan moeten kloppen. In totaal al 5x moeten restarten. Bewegingsdetectie en opname werken verder wel. Toch wel een dingetje, als je deurbel niet datgene doet waarvoor hij er hangt.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik heb tot nu toe nog geen problemen ervaren.Copyman schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:37:
Zijn er mede-Tweakers die sinds 5.1.34 problemen met hun G4 Doorbell Pro ervaren? Sinds die versie (nu 5.1.57) heb ik namelijk twee problemen.
Daddy of 3 :)
Bij mij staat de deurbel soms in “Starting up” mode zonder dat er een stroomonderbreking is geweest. Ik kan dan wel nog streamen via de app en ook Scrypted (dat ik gebruik om camera’s in HomeKit te krijgen) blijft werken. De pakketcamera toont dan ook enkel een zwart of wit scherm.Copyman schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:37:
Beide problemen op te lossen door PoE poort even te power cyclen.
Volvo XC40 P6 Ultimate MY23 (3.7.0) - Alfen Eve Single Pro-line (7.0.2) - HASS (2025.10.1)
Dan zou het geen firmware issue moeten zijn dus.QuasaR schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:03:
[...]
Ik heb tot nu toe nog geen problemen ervaren.
Ik heb nog niet gekeken of hij dan in een bepaalde mode staat. Ik zal dat én de pakketcamera eens in de gaten houden. Ik heb hem overigens wired aan de bijgeleverde beltrafo hangen. Ook die geeft nog steeds 20-21 V aan.nujtrug schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:23:
[...]
Bij mij staat de deurbel soms in “Starting up” mode zonder dat er een stroomonderbreking is geweest. Ik kan dan wel nog streamen via de app en ook Scrypted (dat ik gebruik om camera’s in HomeKit te krijgen) blijft werken. De pakketcamera toont dan ook enkel een zwart of wit scherm.
Beide problemen op te lossen door PoE poort even te power cyclen.
Met “Starting up” bedoel ik dat hij op het scherm laat zien dat hij aan het opstarten is, de LED ring draait dan ook rond (wit). Heb wel de PoE versie, daar zit misschien ook nog wat verschil op.Copyman schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:02:
[...]
Dan zou het geen firmware issue moeten zijn dus.
[...]
Ik heb nog niet gekeken of hij dan in een bepaalde mode staat. Ik zal dat én de pakketcamera eens in de gaten houden. Ik heb hem overigens wired aan de bijgeleverde beltrafo hangen. Ook die geeft nog steeds 20-21 V aan.
Volvo XC40 P6 Ultimate MY23 (3.7.0) - Alfen Eve Single Pro-line (7.0.2) - HASS (2025.10.1)
Ah, helder! Dat doet hij bij mij dan weer niet. Het is enkel dat ik dan niet aan kan bellen. Ik houd de community in ieder geval even in de gaten: https://community.ui.com/...b4-41ea-b37d-04f9a06fb5d2nujtrug schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:57:
[...]
Met “Starting up” bedoel ik dat hij op het scherm laat zien dat hij aan het opstarten is, de LED ring draait dan ook rond (wit). Heb wel de PoE versie, daar zit misschien ook nog wat verschil op.
Hopelijk volgt er snel een nieuwe release!
Ondertussen heb ik een nieuwe deurbel. Was verzonden via fedex, dus deze heeft eerst een paar dagen heel nederland gezien voor ie werd afgeleverd.badnews.nl schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:03:
[...]
De stappen die ik moest uitvoeren waren voornamelijk om te bevestigen dat ie ‘stuk’ is. En dat op 1 jaar en 361 dagen, dus op dat moment binnen garantie. Kostte wat moeite om na de garantie de RMA aan te vragen, omdat het MAC dus niet meer voldeed. Toch gelukt, nu wachten op RMA goedkeuring (via 3e lijns, die hem goedkeuren, dan deurbel opsturen, dan wachten op nieuwe… en al die tijd zonder werkende deurbel)
Heb van Ubiquiti een hele nieuwe POE set ontvangen, inclusief POE chime. Alles werkt nu weer, geen vage herstarts, met dezelfde settings. Ook gelijk toch maar fingerprint in gebruik genomen.
Het is nog onduidelijk wat het probleem was, dat de deurbel elke 5 minuten ging herstarten. Had ook de temperatuur opgemeten, 48 graden aan de achterkant. Nieuwe lijkt iets koeler…
Ik heb een vraag, ik wil graag een G4 pro aanschaffen en deze via scrypted in homekit zetten. Ik heb een UCG ultra en die heeft geen protect optie. Kan ik dan wel de G4 pro deurbel gebruiken of heb je daar een gateway voor nodig die protect draait.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Verkeerde topic, kan weg.
[ Voor 92% gewijzigd door pinda powerrr op 27-09-2025 18:04 ]
Waiting on the world to change
Daar heb je Protect voor nodig inderdaad.gielie schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:35:
Ik heb een vraag, ik wil graag een G4 pro aanschaffen en deze via scrypted in homekit zetten. Ik heb een UCG ultra en die heeft geen protect optie. Kan ik dan wel de G4 pro deurbel gebruiken of heb je daar een gateway voor nodig die protect draait.
Zit daar zo lang garantie op dan?tismij schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:03:
[...]
..
Edit: en net binnen, een nieuwe G4-doorbel, niks gerepareerd dus maar gewoon een splinternieuwe ontvangen na 4,5 jaar.
Denk dat ik hem probeer te verkopen en dan de G6 lite koop zodra die uitkomt, zeer positief over deze service..
Edit: UI Care erbij genomen waarschijnlijk
[ Voor 5% gewijzigd door glnk op 30-09-2025 15:35 ]
nope helemaal niks extra's, originele vraag was om vervangend knopje te krijgen maar kreeg gewoon een nieuwe toegezonden na RMA.glnk schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:34:
[...]
Zit daar zo lang garantie op dan?
Edit: UI Care erbij genomen waarschijnlijk
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Ik ben over het algemeen ook zeer blij met UniFi spulletjes. Eigenlijk altijd goeie servicetismij schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:47:
[...]
nope helemaal niks extra's, originele vraag was om vervangend knopje te krijgen maar kreeg gewoon een nieuwe toegezonden na RMA.
Het is natuurlijk ook een erkend probleem van die serie. Ze zullen dus ook een coulance programma hebben lopen vermoed ik.
Service is inderdaad prima, maar eigenlijk moeten ze ook wel. Als je een product van die prijs koopt, mag je er vanuit gaan dat deze, bij normaal gebruik, langer mee gaat dan de wettelijke 2 jaar garantie die je krijgt. Maar gelukkig hoef je hier bij UniFi meestal niet om te zeuren.Beer070 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:49:
[...]
Ik ben over het algemeen ook zeer blij met UniFi spulletjes. Eigenlijk altijd goeie service
nou, je mag er misschien wel vanuit gaan, maar bij merken zoals Cisco en Aruba, die toch nog vaak een tikkeltje meer kosten, is de service echt vele malen slechter in mijn beleving.Phoolie schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:56:
[...]
Service is inderdaad prima, maar eigenlijk moeten ze ook wel. Als je een product van die prijs koopt, mag je er vanuit gaan dat deze, bij normaal gebruik, langer mee gaat dan de wettelijke 2 jaar garantie die je krijgt. Maar gelukkig hoef je hier bij UniFi meestal niet om te zeuren.
Ze moeten het doen, maar of ze het doen is weer een ander verhaal. Volgens de wet heb je ook gewoon recht op een deugdelijk product voor die prijs. Nou moet je het dan wel hoog opspelen bij sommigen bedrijven.Beer070 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:10:
[...]
nou, je mag er misschien wel vanuit gaan, maar bij merken zoals Cisco en Aruba, die toch nog vaak een tikkeltje meer kosten, is de service echt vele malen slechter in mijn beleving.
Voor mij een reden om sinds 2004 geen Samsung meer te kopen. een keer een Samsung televisie gekocht die na 14 maanden stuk ging. De Mediamarkt verwees me door naar Samsung. Samsung gaf aan dat ik juridisch gelijk had, maar dat ik eerst naar de rechter moest om dat te krijgen. Sindsdien geen samsung tv, telefoon, tablet, vaatwasser, koelkasten, wasmachine, droger, etc meer gekocht. die suffe 600 euro voor een tv heeft ze minstens 20K omzet gekost.Phoolie schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:36:
[...]
Ze moeten het doen, maar of ze het doen is weer een ander verhaal. Volgens de wet heb je ook gewoon recht op een deugdelijk product voor die prijs. Nou moet je het dan wel hoog opspelen bij sommigen bedrijven.
Mijn ouders hebben dezelfde ervaring met Samsung spul. Gaat net buiten de garantie stuk en dan heb je nergens meer recht op. Ook al verwacht je meer dan 3 jaar te kunnen doen met een qled-tv van 2500 euro.Beer070 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:42:
[...]
Voor mij een reden om sinds 2004 geen Samsung meer te kopen. een keer een Samsung televisie gekocht die na 14 maanden stuk ging. De Mediamarkt verwees me door naar Samsung. Samsung gaf aan dat ik juridisch gelijk had, maar dat ik eerst naar de rechter moest om dat te krijgen. Sindsdien geen samsung tv, telefoon, tablet, vaatwasser, koelkasten, wasmachine, droger, etc meer gekocht. die suffe 600 euro voor een tv heeft ze minstens 20K omzet gekost.
Bij cisco koop je service erbij, als je dat erbij hebt gekocht kun je zelfs service 7x24 binnen 4 uur krijgen.Beer070 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:10:
[...]
nou, je mag er misschien wel vanuit gaan, maar bij merken zoals Cisco en Aruba, die toch nog vaak een tikkeltje meer kosten, is de service echt vele malen slechter in mijn beleving.
Enheb daar zelfs goede ervaring mee.
Ok je betaald er wel dik voor, maar voor die bedrijven waar wij dat voor inregelen is het ook nodig. 0⁷5
Maar als ik het zo lees is UB goed bezig.
Homey, HA, Sessy, Starlink, Sat_IoT, Ubiquti
Mijn ervaring met Cisco is dat als je groot genoeg bent dat je 81% korting op de listprice krijgt, en 70%+ korting op service contracten. voor alle andere klanten is het sinds 2020 nauwelijks meer de moeite waard ten opzichte van een unifi of zelfs HPE. de grotere datacenter partijen doen tegenwoordig hun eigen hardware en OS voor switching (Google, Equinix etc)psdata schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:22:
[...]
Bij cisco koop je service erbij, als je dat erbij hebt gekocht kun je zelfs service 7x24 binnen 4 uur krijgen.
Enheb daar zelfs goede ervaring mee.
Ok je betaald er wel dik voor, maar voor die bedrijven waar wij dat voor inregelen is het ook nodig. 0⁷5
Maar als ik het zo lees is UB goed bezig.
Ik heb momenteel een G4 waarvan na 3 jaar de knop ook aan barrels is. RMA gemeld, afgewezen.
Sowieso wilde ik al de overstap maken naar de G4 pro POE versie. Echter, ik zie ook die dikke bult achterop wat problemen zal geven op de muur bij ons (tenzij ik ga hakken). Ik wil de deurbel sowieso i.c.m. de meegeleverde schuine wedge gebruiken, maar is het mij niet helemaal duidelijk hoeveel minder je last van die bult achterop dan hebt?
Sowieso wilde ik al de overstap maken naar de G4 pro POE versie. Echter, ik zie ook die dikke bult achterop wat problemen zal geven op de muur bij ons (tenzij ik ga hakken). Ik wil de deurbel sowieso i.c.m. de meegeleverde schuine wedge gebruiken, maar is het mij niet helemaal duidelijk hoeveel minder je last van die bult achterop dan hebt?
Die RMA moest je dacht ik met een bepaalde code aanmelden, staat hier ergens in dit topic benoemd.renegrunn schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:47:
Ik heb momenteel een G4 waarvan na 3 jaar de knop ook aan barrels is. RMA gemeld, afgewezen.
Sowieso wilde ik al de overstap maken naar de G4 pro POE versie. Echter, ik zie ook die dikke bult achterop wat problemen zal geven op de muur bij ons (tenzij ik ga hakken). Echter, ik wil de deurbel sowieso i.c.m. de meegeleverde schuine wedge gebruiken, maar is het mij niet helemaal duidelijk hoeveel minder je last van die bult achterop dan hebt?
Edit: Tijntje in "[Ubiquiti UniFi Protect G4 Doorbell] Ervaringen & Discussie"
Deze post linkt naar dit bericht op Ubiquiti forum incl uitleg hoe je 'm als RMA moet aanmelden.
Was onlangs nog iemand hier die 'm, even uit het hoofd, 4+ jaar had en nog gratis werd vervangen.
T.a.v. de wedge, zie de afbeelding van mij in deze post, afkomstig van mijn review van de G4 Pro PoE.
Dus hij steekt nog wel wat uit, maar wel een stuk minder. En ik dacht dat iemand kort na mijn bericht een opzetstuk/3D printable linkte om het met de wedge werkend te maken. Maar zoek dus vooral even in dit topic, je vindt er genoeg over
Eventueel zou je dus ook naar de nieuwe G6-series kunnen kijken of daar wat bij zit voor je.
[ Voor 19% gewijzigd door PeacekeeperNL op 07-10-2025 11:54 ]
Mijn reviews al gezien?
Dank! Als ik de afbeelding in jouw review zie, zou je dat stukje wat nog net uitsteekt op zich ook kunnen wegschuren? Zal voor je garantie niet best zijn, maar fysiek zou het kunnen?PeacekeeperNL schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:52:
[...]
Die RMA moest je dacht ik met een bepaalde code aanmelden, staat hier ergens in dit topic benoemd.
Deze post linkt naar dit bericht op Ubiquiti forum incl uitleg hoe je 'm als RMA moet aanmelden.
Was onlangs nog iemand hier die 'm, even uit het hoofd, 4+ jaar had en nog gratis werd vervangen.
T.a.v. de wedge, zie de afbeelding van mij in deze post, afkomstig van mijn review van de G4 Pro PoE.
Dus hij steekt nog wel wat uit, maar wel een stuk minder. En ik dacht dat iemand kort na mijn bericht een opzetstuk/3D printable linkte om het met de wedge werkend te maken. Maar zoek dus vooral even in dit topic, je vindt er genoeg over
Eventueel zou je dus ook naar de nieuwe G6-series kunnen kijken of daar wat bij zit voor je.
G6 serie, wel gezien maar vind ze wel heel groot… Maar inderdaad geen bult achterop.
Weet natuurlijk niet of er iets achter dit stukje kunststof zit, of dat er een opening ontstaat bij het wegslijpen. In dat geval dan wel weer afdichten:renegrunn schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:56:
[...]
Dank! Als ik de afbeelding in jouw review zie, zou je dat stukje wat nog net uitsteekt op zich ook kunnen wegschuren? Zal voor je garantie niet best zijn, maar fysiek zou het kunnen?
G6 serie, wel gezien maar vind ze wel heel groot… Maar inderdaad geen bult achterop.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/m/535868/1TYYbbcVNG39IwhukfCrEjajWWP7gAnx3jNqWqSH9SvFRomeiG.jpeg?f=user_large)
Maar je moet ook met een Dremel dan stukje van de metalen backplate slijpen, hier wat zichtbaar:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/m/535868/1TYYbcvShNjOVkAVXkKpUgJrwOwIxtRAugynl3VNoG4mggxJ1K.jpeg?f=user_large)
Mijn reviews al gezien?
Ohja de rubber ring zou ook nog problematisch kunnen worden, en die heb je toch wel echt nodig:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/m/535868/1U10hK7D2wV6WCxow0WEAy4Vtw8y5FKbQY4qrmcXtrPQCzNzfi.jpeg?f=user_large)
Mijn reviews al gezien?
ik heb gewoon een stukje muur weg geslepen. dat was makkelijker dan de G4 Pro mogelijk beschadigen. rondom het gat voor de kabel is het op zich prima te doen. (30mm diamant boor is het ook zo mee gedaan)PeacekeeperNL schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:29:
[...]
Weet natuurlijk niet of er iets achter dit stukje kunststof zit, of dat er een opening ontstaat bij het wegslijpen. In dat geval dan wel weer afdichten:
[Afbeelding]
Maar je moet ook met een Dremel dan stukje van de metalen backplate slijpen, hier wat zichtbaar:
[Afbeelding]
Na enig lezen besloten op de G6 Entry te wachten. Nog steeds groot, maar minder groot dan de G6 pro. Verder POE, geen bult achterop en een betere camera.
Hier ook aan het wachten tot die eens beschikbaar komen. Ik heb nog een week om mijn G4 Pro PoE te retourneren… Misschien als tussentijdse oplossing die G6 Lite kopen, die kost rond de 100 euro (en zou eerder beschikbaar moeten zijn).renegrunn schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:54:
Na enig lezen besloten op de G6 Entry te wachten. Nog steeds groot, maar minder groot dan de G6 pro. Verder POE, geen bult achterop en een betere camera.
EDIT: Moet er dan een nieuwe topic komen voor de G6 of gaat de naam van deze topic wijzigen?
[ Voor 8% gewijzigd door nujtrug op 07-10-2025 14:12 ]
Om te voorkomen dat ik de hele thread moet terug scrollen naar de initiële vraag. Ik ga er even vanuit dat de bedoeling is om van dit topic een overal 'Unifi Doorbell' topic te maken, klopt dat?PeacekeeperNL schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:52:
Hoop persoonlijk gewoon naamswijziging om het lekker gecentreerd te houden voor de UniFi deurbellen, krijg ik het ook nog mee mbt de G6, maar dat is denk ik meer aan @rens-br om er wat van te vinden
Correct (en was dacht ik alleen het bericht boven de mijne)rens-br schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:14:
[...]
Om te voorkomen dat ik de hele thread moet terug scrollen naar de initiële vraag. Ik ga er even vanuit dat de bedoeling is om van dit topic een overal 'Unifi Doorbell' topic te maken, klopt dat?
Omdat het in dit topic inmiddels over zowel de G4- als de nieuwe G6-serie gaat, maar allemaal UniFi Protect Doorbells, lijkt het mij in ieder geval het best om het stukje 'G4' uit de topic titel te halen, of alternatief dus dat besloten wordt dat de G6-serie zijn eigen topic krijgt.
Mijn reviews al gezien?
Prima, Ik heb G4 uit de titel gesloopt, lijkt me goed om het centraal te houden.PeacekeeperNL schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:45:
Omdat het in dit topic inmiddels over zowel de G4- als de nieuwe G6-serie gaat, maar allemaal UniFi Protect Doorbells, lijkt het mij in ieder geval het best om het stukje 'G4' uit de topic titel te halen, of alternatief dus dat besloten wordt dat de G6-serie zijn eigen topic krijgt.
En meteen ook even de openingspost een beetje aangepast.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 07-10-2025 15:57 ]
rens-br schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:52:
[...]
Prima, Ik heb G4 uit de titel gesloopt, lijkt me goed om het centraal te houden.
En meteen ook even de openingspost een beetje aangepast.
offtopic:
Heeft iemand al gezegd dat je goed bezig bent vandaag?
Heeft iemand al gezegd dat je goed bezig bent vandaag?
Mijn reviews al gezien?
Ha, dank voor de tip! Poging 2 is wel geslaagd: RMA geaccepteerd en mag hem opsturen.PeacekeeperNL schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:52:
[...]
Die RMA moest je dacht ik met een bepaalde code aanmelden, staat hier ergens in dit topic benoemd.