Ik kreeg de kabel er niet door.Superhuuper schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:24:toon volledige bericht
[...]
Bedankt voor de tip.
Ik had bedacht het in de kerstvakantie te kunnen installeren samen met m’n UDM pro en nieuw patchrack etc. in de meterkast.
Door griep helaas nog niet aan toe gekomen.
De grootste uitdaging zal inderdaad zijn of de USB-C kabel door de installaiebuis gaat passen.
Verder maak ik me niet echt zorgen over de werking. Het is een officiële Ubiquiti kabel die voor de G4 Pro Doorbell bedoeld is.
Als het echt niet werkt dan kan ik altijd nog de PoE adapter mét 2m kabel vervangen door de PoE adapter zónder kabel.
Zo verkoopt Ubiquiti het zelf ook dus dat zou sowieso moeten werken
Doorknippen en solderen van de USB kabel is inderdaad mijn ‘backup’ plan maar lees hier wisselende verhalen over. Zo ook van jou tot nu toe helaas. Hoop dat je het kan verhelpen.
Lees verhalen waarbij het prima werkt maar ook verhalen waarbij de power prima werk maar de ethernet verbinding niet bijvoorbeeld.
Ik heb toen een extra stopcontact direct naast de deur gemaakt. Door de leiding een 230v kabel getrokken, en een kortte USB-C kabel via UBC power adaptor gekoppeld aan de bel (extra gat in de muur gemaakt (gips), leiding door midden om kabel naar stop contact te leggen en kabel naar de bel te geleiden. De muur moet nog gesausd worden