Even een vraagje, ik heb momenteel in Home Assistant de Unifi Protect plugin geinstalleerd en alle UniFi devices zijn beschikbaar in Home Assistant. Ook de trigger als er iemand op mijn G4 deurbel drukt. Die streamt, via casting de video naar mijn Google Home; waar ik afhankelijk van de tijd van het jaar een ander deuntje onder zet (halloween/kerst etc). Leuk, maar de vertraging is echt killing.
Ik zou graag op mijn Nest Hub de deurbel willen zien zodra er aangebeld word en de broadcast dat er iemand aan de deur staat. Als dit (ook) gekoppeld kan worden aan mijn Google Images bibliotheek voor gezichtsherkenning zou dat helemaal goud zijn maar dat is echt niet nodig.
De vraag is dus eigenlijk; kan ik met Scrypted het zo voor elkaar krijgen dat er, zodra er op de deurbel gedrukt word, ik de melding krijg 'er staat iemand aan de voordeur' + camera stream op mijn Nest Hub?
p.s. ik neem aan dat ik dan scrypted als docker container moet draaien en wat plugins moet installeren, ik kan het zelf uitzoeken maar een guide zou makkelijk zijn
[
Voor 8% gewijzigd door
xces op 20-04-2022 13:13
]