Heb gestemd voor 100km, maar wil graag ruimte naar boven(veel) en beneden(weinig) houden.
Om de teamgeest te helpen kan ik graag een route door Zuid-Limburg uitzetten. Kunnen naar behoefte wat pareltjes in gezet worden, Keutenberg, Dode Man, Koning van Spanje, Eijserbosweg, Cauberg. U vraagt, ik draai.
Als sluitstuk kan ik aanbieden dat we verzamelen bij mijn werklocatie in Heerlen. Daar kan gratis en veilig geparkeerd worden, overdekt of open lucht. Koffie/thee kan georganiseerd worden in de ruime hal van ons kantoor, als alternatief voor fietserscafé. Kleine bijdrage weliswaar van toepassing.
En bij behoefte kan ik ook wel stukje gebak of dergelijke organiseren
In de buurt voldoende gelegenheid voor overnachtingen, Bastion hotel en lokale B&B.
[ Voor 16% gewijzigd door Ramon 73 op 12-03-2021 16:27 . Reden: B&B ]
Aansluiten bij Limburg onder begeleiding van een lokale gids klinkt ook niet slecht. De keuze is reuze😁Ramon 73 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:46:
Ik wil mij graag aanmelden voor (het nog niet bestaande) team Limburg.
Heb gestemd voor 100km, maar wil graag ruimte naar boven(veel) en beneden(weinig) houden.
Om de teamgeest te helpen kan ik graag een route door Zuid-Limburg uitzetten. Kunnen naar behoefte wat pareltjes in gezet worden, Keutenberg, Dode Man, Koning van Spanje, Eijserbosweg, Cauberg. U vraagt, ik draai.
Als sluitstuk kan ik aanbieden dat we verzamelen bij mijn werklocatie in Heerlen. Daar kan gratis en veilig geparkeerd worden, overdekt of open lucht. Koffie/thee kan daar ook georganiseerd worden in de ruime hal van ons kantoor.
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
Hahaha nice oneStufferdt schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:29:
[...]
Groningen heeft de mazzel dat @Grin grotendeels compenseert voor de Velominati-Goddeloosheid van @wisselwerking. Soort bizare tegenstelling waaroor het universum in balans blijft.
Op de spacers en foutieve uitlijning van m'n buba's tov de ventielen scoor ik wel vrij redelijk denk ik. Al begreep ik wel dat mijn zwarte sokken voor voetballers zijn en echte wielrenner enkel witte sokken of kleurtjes dragen?

Komt nu wel heel veel druk op mijn schouders
Al die niet gesoigneerde weten ook helemaal niet wat wel gesoigneerd is. Dus als ze je niet betrappen op het overtreden van een basis-rule zit jij wel snor.Grin schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:04:
[...]
Hahaha nice one![]()
Komt nu wel heel veel druk op mijn schouders
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Bedankt voor de tip! Nu moet @Grin zich wel zorgen gaan makenmhr-zip schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:06:
[...]
Al die niet gesoigneerde weten ook helemaal niet wat wel gesoigneerd is. Dus als ze je niet betrappen op het overtreden van een basis-rule zit jij wel snor.
Als nu de decals op zijn ventielen niet matchen met zijn jersey, z'n remkabels niet bij zijn broek en z'n banden niet bij z'n bril dan hangt tie!!wisselwerking schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:10:
[...]
Bedankt voor de tip! Nu moet @Grin zich wel zorgen gaan maken
hey
- hey
leuk jasje
- ja dankje, q36,6, is heel duur
oke leuk. ga je zo ook fietsen
- ja
[ Voor 25% gewijzigd door 418O2 op 12-03-2021 12:39 ]
Introverte nerds418O2 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:37:
Ik heb er nu al zin in dat iedereen elkaar hier en in de appgroepen een grote bek geeft en dat we elkaar dan op 5 juni als een stel idioten aan staan te gapen
Maar die internet ontmoeten zijn de eerste 5 minuten altijd beetje akward. Nu ben ik ook al "pre-tinder" gesetteld, dus heb er misschien ook niet extreem veel ervaring mee.
[ Voor 22% gewijzigd door mhr-zip op 12-03-2021 12:45 ]
Ja, we waren er al achter dat "Die lange" in groningen in elk geval niet gaat werkenDDX schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:46:
Rondje fietsen en achteraf niet precies weten wie er nou bij welke nickname hoort.
Misschien maar startnummerblaadjes laten maken?
Het feit dat je door corona straks ook al zo'n 1,5 jaar lang fysiek sociaal contact gemeden hebt zal ook niet helpen denk ikmhr-zip schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:39:
[...]
...
Maar die internet ontmoeten zijn de eerste 5 minuten altijd beetje akward. Nu ben ik ook al "pre-tinder" gesetteld, dus heb er misschien ook niet extreem veel ervaring mee.
Ik weet niet hoe fysiek je wilt worden, anders is tinder misschien een betere oplossingLuuk741 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:49:
[...]
Het feit dat je door corona straks ook al zo'n 1,5 jaar lang fysiek sociaal contact gemeden hebt zal ook niet helpen denk ik

@Salteh & @Pimorez herken ik wel aan de fiets.DDX schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:46:
Rondje fietsen en achteraf niet precies weten wie er nou bij welke nickname hoort.
[ Voor 26% gewijzigd door mhr-zip op 12-03-2021 12:58 ]
Hahaha bij nader inzien was fysiek niet het juiste woord. Vriendinlief zal weinig enthousiast zijn wanneer ze Tinder op m'n telefoon geïnstalleerd ziet staanmhr-zip schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:54:
[...]
Ik weet niet hoe fysiek je wilt worden, anders is tinder misschien een betere oplossing
Een ouderwetse knipoog kan nog steeds hoormhr-zip schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:54:
[...]
Ik weet niet hoe fysiek je wilt worden, anders is tinder misschien een betere oplossing
Al neem je voor de zekerheid een reserve potje vaseline mee in je zadeltas, mijn zegen heb je

Ja en dan zit je daarna aan een tafeltje wat te drinken. (als dat tegen die tijd weer mag)mhr-zip schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:54:
[...]
@Salteh & @Pimorez herken ik wel aan de fiets.
Iedereen zonder fiets en helm/zonnebril af en weet je het weer niet
[ Voor 13% gewijzigd door DDX op 12-03-2021 13:21 ]
Helm en zonnebril ophouden dus! Je moet elkaar immers ook niet te diep in de ogen kunnen kijken, straks krijg je nog een tik op de billen ipv. knipoog.DDX schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:21:
[...]
Ja en dan zit je daarna aan een tafeltje wat te drinken. (als dat tegen die tijd weer mag)
Ow..ik die heb ik er op zitten..nog van die metalen ook..hoi1234 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:36:
Misschien moet ik weer de ventieldopjes op mijn ventieldoppen zetten.
Als er niemand in NH de heeft..kan ik die wel doen...goed?
Moeten we vooraf een voorstel topic maken zeker?DDX schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:46:
Ik heb trouwens een zonnebril op sterke..die houd ik dus op.
#teamandermansbordjeleegetenElGreco schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:31:
[...]
Die van mij moet ik volstouwen met gelletjes anders haal ik het einde niet. Zoveel gelletjes passen niet in mijn rugzakken.
In mijn geval zal dit niet zo moeilijk zijn 😉DDX schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:46:
Zaak dat iedereen een kek-shirtje draagtDDX schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:21:
[...]
Ja en dan zit je daarna aan een tafeltje wat te drinken. (als dat tegen die tijd weer mag)

Cranzai heeft wat moois in bestelling
We zijn benieuwd, post het hier: Het grote fietskleding topic
* mhr-zip heeft ook nog wat inspiratie nodig.
Ik heb ook een beetje last van hetzelfde probleem als @Nutterd. Bij bovenkleding zie ik niet zo snel de meerwaarde van een zomer jersey. In de winter is warm, waterafstotend en ademend wel een voorwaarde. Maar in de zomer voldoet de middenklasse echt wel voor mij. Daarbij ben ik een beetje kleurenblind en vind ik alles bij elkaar staan.
Ik ben voor een Tweakers pakkie.Cranzai schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:33:
[...]
Zaak dat iedereen een kek-shirtje draagt![]()
Cranzai heeft wat moois in bestelling![]()

Dan zet je er gewoon een naam opCranzai schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:27:
@hoi1234 dan is men toch niet meer te herkennen aan hun shirtje?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GuC9l0N3Fds4CrHdn4cxLmpp.jpg?f=user_large)
De helm en racepakje moet je erbij bedenken.
[ Voor 39% gewijzigd door McMiGHtY op 13-03-2021 11:58 ]
McMiGHtY schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:13:
[Afbeelding]
De helm en racepakje moet je erbij bedenken.
Ik snap @Luuk741 nu wel op eens een stuk beter.
Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat Zuid-Holland gesponsord wordt door het internationaal gerenommeerde bedrijf Bettershifting® corp. inc. LTD.
Of niet @Salteh

Zelfs tegen @hoi1234 ? En wat zeg je dan? "hoi hoi (en dan tot 4 tellen)"Frenz64 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:55:
Ik zeg gewoon Hoi tegen iedereen
Is dat nodig om kleding te bestellen?
Hello Hello Kitty Anyone?wisselwerking schreef op zondag 14 maart 2021 @ 08:32:
[...]
Zelfs tegen @hoi1234 ? En wat zeg je dan? "hoi hoi (en dan tot 4 tellen)"
Als het dan echt moet, is Hello Kitty beter. Maar daar word ik ook liever niet mee aangesproken. Maar ik ben denk ik heel goed te herkennen, niemand die mijn barrel snel zal vergeten. Bovendien draag ik over het algemeen alleen een bril op sterkte. Als het echt zonnig is, stap ik over op een zonnebril op sterkte. Dan wordt het wat moeilijker.
Oja, en ik denk dat ik één van de jongere deelnemers ben. Dus dat is ook makkelijk.
[ Voor 40% gewijzigd door hoi1234 op 14-03-2021 10:54 ]
Sluit ik me bij aan @Ramon 73, al ben je natuurlijk ook welkom om je bij ons Brabanders te voegenStufferdt schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:51:
[...]
Aansluiten bij Limburg onder begeleiding van een lokale gids klinkt ook niet slecht. De keuze is reuze😁
Zolang je een paar keer per week een selfie blijft plaatsen bij je Strava ritjes heb ik er wel vertrouwen in dat ik je ook zonder fiets herken.DDX schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:46:
Alleen in maatje S leverbaar, dus voor #teamgroningen misschien een beetje krap.McMiGHtY schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:20:
Wie wilde er nu met een Bianchi pakje komen?
https://www.futurumshop.n...n-paars-zwart-heren.phtml
Maar hoe wordt de social ride nu eigenlijk gehouden? Moet er ergens 1 "winnaar" uit de bus rollen die het evenement gaat organiseren, of mag elke gegadigde zijn/haar eigen rit organiseren? Bijvoorbeeld een rit in Groningen/Friesland, een in Noord/Zuid Holland, een voor Twente enz enz.Johlo schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:50:
[...]
Sluit ik me bij aan @Ramon 73, al ben je natuurlijk ook welkom om je bij ons Brabanders te voegen
2 is een team, dus als je nog een tweaker regelt heb je je eigen tweakerrit .Ramon 73 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:53:
[...]
Maar hoe wordt de social ride nu eigenlijk gehouden? Moet er ergens 1 "winnaar" uit de bus rollen die het evenement gaat organiseren, of mag elke gegadigde zijn/haar eigen rit organiseren? Bijvoorbeeld een rit in Groningen/Friesland, een in Noord/Zuid Holland, een voor Twente enz enz.
Enige "regel" is: streven naar 5 juni ±10:00
Meer regels zijn er niet. Persoonlijk heb ik een voorkeur voor samen uit = samen thuis. Maar als je vooraf afspreekt met elkaar dat je elkaar tot stront rijdt, knok your self out. Laat dan wel beginners thuis aub.
Het zit mij anders als gegoten. Mijn navel komt er misschien onderuit, maar het zal letterlijk als "gegoten" zitten.DieAnder schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:50:
[...]
Alleen in maatje S leverbaar, dus voor #teamgroningen misschien een beetje krap.
[ Voor 17% gewijzigd door mhr-zip op 16-03-2021 17:05 ]
Dankjewel voor de uitlegmhr-zip schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:04:
[...]
2 is een team, dus als je nog een tweaker regelt heb je je eigen tweakerrit .
Meer regels zijn er niet. Persoonlijk heb ik een voorkeur voor samen uit = samen thuis. Maar als je vooraf afspreekt met elkaar dat je elkaar tot stront rijdt, knok your self out. Laat dan wel beginners thuis aub.
Wel een leuk idee. Helaas zal ik snel afvallen. Heb een relatief slechte conditie voor een wielrenner...mhr-zip schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:04:
[...]
2 is een team, dus als je nog een tweaker regelt heb je je eigen tweakerrit .
Net wat je onderling afspreekt.hoi1234 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:06:
[...]
Wel een leuk idee. Helaas zal ik snel afvallen. Heb een relatief slechte conditie voor een wielrenner...
Ik ga met Zuid-Holland mee, ik breng de sloomste terug!
Misschien ben ik dat zelf wel, maar dat zien we dan wel weer.
Als je het zelf bent dan is daar ook geen woord aan gelogen toch?mhr-zip schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:18:
[...]
Net wat je onderling afspreekt.
Uit jouw comments op Strava droop nogal wat angst voor 5 junimhr-zip schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:18:
[...]
Net wat je onderling afspreekt.
www.indekken.nlPimorez schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:09:
[...]
Uit jouw comments op Strava droop nogal wat angst voor 5 juni
Ik speel de underdog-kaart.
Je hebt nog 3 maanden om te trainenhoi1234 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:06:
[...]
Wel een leuk idee. Helaas zal ik snel afvallen. Heb een relatief slechte conditie voor een wielrenner...
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. We hebben in Groningen 1 vijftiger die vast even wil laten zien hoe sterk hij is, maar verder ga ik er niet van uit dat het stoer doen wordt.
Ik ga in ieder geval kalm aan doen en let wel op wie afvalt. Alles gaat in overleg, wat mij betreft. Als iemand alleen verder wil, dan moet die dat zelf weten, maar niet zonder dat het kort besproken is. Wel eens gehad dat iemand stilletjes ging lossen, maar toen ik die gene eens goed bekeek ben ik er bij gebleven. Die zag er niet zo fris meer uit, laten we maar zeggen.418O2 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. We hebben in Groningen 1 vijftiger die vast even wil laten zien hoe sterk hij is, maar verder ga ik er niet van uit dat het stoer doen wordt.
@MaSw85 Wat kopwerk zou iedereen moeten doen in een groep, hoeveel maakt dan weer minder uit. Qua bordjes ben ik een sprintsnob, alleen de interessante namen
Si vis pacem, para bellum
Eens hoor. Het is meer voor wie graag stoer wil doen, zich mag opofferen om op kop te rijden. Afwisselen lijkt me normaal gesproken niet meer dan logisch.Ex Nunc schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:39:
[...]
Ik ga in ieder geval kalm aan doen en let wel op wie afvalt. Alles gaat in overleg, wat mij betreft. Als iemand alleen verder wil, dan moet die dat zelf weten, maar niet zonder dat het kort besproken is. Wel eens gehad dat iemand stilletjes ging lossen, maar toen ik die gene eens goed bekeek ben ik er bij gebleven. Die zag er niet zo fris meer uit, laten we maar zeggen.
@MaSw85 Wat kopwerk zou iedereen moeten doen in een groep, hoeveel maakt dan weer minder uit. Qua bordjes ben ik een sprintsnob, alleen de interessante namenVoor dingen als Kleine Huisjes, Nooitgedacht en Jipsingboertange kom ik mijn hok niet uit
Is het eigenlijk niet verstandig een ondergrens aan te geven? Iets van 75 km (solo) kunnen rijden @25km/h oid? We hebben het vaak over de testosteron-rijders die zich in moeten houden, maar teveel op je limiet moeten rijden is ook niet handig.
Het lijkt me dat het voldoende is om vooraf afspraken te maken. Op deze manier heb ik nog nooit problemen gehad. Op die manier is er misschien ook nog een mogelijkheid voor de wat langzamere/snellere fietsers om een groepje te vinden.Frenz64 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:17:
Zo, de opbouw naar 5 juni is begonnen, nog héél weinig fietskilometers gemaakt omdat ik prioriteit aan het weer hardlopen heb gegeven, Maar ik wil niet amechtig lopen harken aan het laatste wiel, dus hup, goed aankleden en gaan.
Is het eigenlijk niet verstandig een ondergrens aan te geven? Iets van 75 km (solo) kunnen rijden @25km/h oid? We hebben het vaak over de testosteron-rijders die zich in moeten houden, maar teveel op je limiet moeten rijden is ook niet handig.
En we hebben een chatgroep en ik heb niet het idee dat er veel mannetjes met teveel testosteron zitten
De voorste zullen echt vele malen sneller zijn dan de laatsten, waardoor die zich opgejaagd voelen en boven hun macht gaan rijden en halverwege zijn ze kapot. Bordjes sprints zijn leuk in een groepje van hetzelfde niveau. Wil je een leuke rit dan rijd je een constant tempo wat iedereen volhouden kan.
We kunnen als afsluiter wel één sprintje afspreken om de knikkers te verdelen (ergens langs een kanaal vlak voor Groningen o.i.d.) waar we na afloop ook even wachten tot de groep weer compleet is, maar is voor mij geen must.
[ Voor 35% gewijzigd door Ypuh op 21-03-2021 16:08 ]
Geen must ofzo, maar wel een drempelverlagend gegeven, zodat we meer deelnemers krijgen. Ik ga op zeker (1keertje) kopwerk doen en dan verbaasd omkijken dat ik niet iedereen losgereden heb
jasperz89 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 09:56:
Voorlopige voorzichtige aanmelding voor zuid Holland. Net 2 weekjes bezig en net m’n eerste 40km rit er op zitten. Even kijken hoe ver ik kan komen in 3 maanden.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 19% gewijzigd door mhr-zip op 28-03-2021 13:23 ]
Ik weet natuurlijk niet hoe team Zuid-Holland er in staat, maar het lijkt mij geen probleem als je eerder afdraait.jasperz89 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 09:56:
Voorlopige voorzichtige aanmelding voor zuid Holland. Net 2 weekjes bezig en net m’n eerste 40km rit er op zitten. Even kijken hoe ver ik kan komen in 3 maanden.
Als je bij iemand in het wiel kunt rijden, scheelt dat al enorm in de te leveren inspanning. Bovendien, wil je daarom in het wiel blijven rijden en is het minder aantrekkelijk om even wat langzamer te rijden. Solo rijden is dus wel wat moeilijker. Tuurlijk als je nu 20km/h fiets op 40km, gaat dat niet opeens 30km/h worden. Maar een kleine gain is zeker mogelijk, alleen al omdat je in een groep en bij iemand in het wiel rijdt.
Ik twijfelde in het begin ook heel erg. Het belangrijkste is dat je duidelijk bent. Dan zal je zien dat de meeste er geen probleem van maken en vaak valt het zelfs nog mee. Als je na 40km gesloopt bent, fiets je gewoon op een slakkentempo terug. Persoonlijk heb ik nooit meegemaakt dat ik eerder terug moest. Je zal pas weten wat je waard bent, als je een poging gedaan hebt. Bovendien het ergste dat er kan gebeuren is dat je het niet volhoudt en vroegtijdig naar huis moet.
[ Voor 6% gewijzigd door hoi1234 op 28-03-2021 13:51 ]
Ik volg die gasten inderdaad, leuke content en voor de beginner goede tips.
Moet goedkomen inderdaad, basisconditie is goed op pijl en heb nog bijna 3 maanden.hoi1234 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:49:
[...]
Ik weet natuurlijk niet hoe team Zuid-Holland er in staat, maar het lijkt mij geen probleem als je eerder afdraait.
Als je bij iemand in het wiel kunt rijden, scheelt dat al enorm in de te leveren inspanning. Bovendien, wil je daarom in het wiel blijven rijden en is het minder aantrekkelijk om even wat langzamer te rijden. Solo rijden is dus wel wat moeilijker. Tuurlijk als je nu 20km/h fiets op 40km, gaat dat niet opeens 30km/h worden. Maar een kleine gain is zeker mogelijk, alleen al omdat je in een groep en bij iemand in het wiel rijdt.
Ik twijfelde in het begin ook heel erg. Het belangrijkste is dat je duidelijk bent. Dan zal je zien dat de meeste er geen probleem van maken en vaak valt het zelfs nog mee. Als je na 40km gesloopt bent, fiets je gewoon op een slakkentempo terug. Persoonlijk heb ik nooit meegemaakt dat ik eerder terug moest. Je zal pas weten wat je waard bent, als je een poging gedaan hebt. Bovendien het ergste dat er kan gebeuren is dat je het niet volhoudt en vroegtijdig naar huis moet.
En het is een social ride. Dus samen uit, samen thuis.jasperz89 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:37:
[...]
Moet goedkomen inderdaad, basisconditie is goed op pijl en heb nog bijna 3 maanden.
Solo 100 km rijden is ook niet zo moeilijk als je de 40km haalt.MaSw85 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:20:
[...]
En het is een social ride. Dus samen uit, samen thuis.
Maar doe rustig aan, echt rustig aan (ook niet ff pieken de dijk of brug op). Probleem is dat iedereen gelijk 30 km/u gemiddeld wil halen, lekker boeiend dat je eerste keer 18 km/u gemiddeld is.
Neem voldoende eten mee, alle grote mannen rijden hier 100 km op een hap lucht en een borrelglaasje water (ik dus niet). Maar de eerste paar keer dat ik 100 km reed kon ik blijven eten, toen was de motor totaal niet efficiënt.
Dus leer eten onderweg!! Je kan het altijd weer afleren.
[ Voor 4% gewijzigd door mhr-zip op 28-03-2021 20:22 ]
mhr-zip schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:21:
[...]
Neem voldoende eten mee, alle grote mannen rijden hier 100 km op een hap lucht en een borrelglaasje water (ik dus niet).
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fXolIodETPcCi7Ro3EiBUlpP.jpg?f=user_large)
Inderdaad. Ik hoef nog maar 45kg af te vallen, dan zit ik op 5 w/kg!!
@jasperz89 lees ook dit topic voor de beste trainings tips!
Misschien wil iemand z'n site bouwen, waar je kunt zien hoe lang het nog duurt? Zoiets als:McMiGHtY schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:36:
Is het al 5 juni met machtig mooi weer?
https://www.ishetalweekend.nl/
http://www.tijdvoorbier.nl/
www.5juni.mhr-zip.webdesign.nlhoi1234 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:40:
[...]
Misschien wil iemand z'n site bouwen, waar je kunt zien hoe lang het nog duurt? Zoiets als:
https://www.ishetalweekend.nl/
http://www.tijdvoorbier.nl/
Zoiets?
[ Voor 8% gewijzigd door mhr-zip op 01-04-2021 15:23 ]
Ik kan nog wel wat trainingstijd gebruikenMcMiGHtY schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:36:
Is het al 5 juni
YouTube: WIELERGEBAREN DIE JE MOET KENNEN IN EEN GROEP | Tietema Cycling Academy
Top!
Ik stuur je zo een Tikkie.
Aan iedereen die het topic maar half gelezen heeft, die Tikkie is een grapje hé
[ Voor 22% gewijzigd door mhr-zip op 02-04-2021 15:01 ]
Super thx!!Cranzai schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:28:
Omtrent de wielergebaren, informatie van de nieuwe kult-helden:
YouTube: WIELERGEBAREN DIE JE MOET KENNEN IN EEN GROEP | Tietema Cycling Academy
Ik ben alvast aan het oefenen #7 (klik maar op video):
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeZijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Nergens voor nodig, met al dat hardlopen zul je 5 juni vliegenmhr-zip schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:40:
[...]
Super thx!!
[YouTube: WIELERGEBAREN DIE JE MOET KENNEN IN EEN GROEP | Tietema Cycling Academy]
De volle 5 km.Cranzai schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:05:
[...]
Nergens voor nodig, met al dat hardlopen zul je 5 juni vliegen![]()
twee tikkies dan maar?
jij zit ongeveer zo: YouTube: Vogeltjes dans op de fiets?mhr-zip schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 14:40:
[...]
Super thx!!
[YouTube: WIELERGEBAREN DIE JE MOET KENNEN IN EEN GROEP | Tietema Cycling Academy]
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Kan mij het schelen, als er maar iemand overneemt.Nutterd schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:07:
[...]
jij zit ongeveer zo: YouTube: Vogeltjes dans op de fiets?
mhr-zip schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:11:
[...]
Kan mij het schelen, als er maar iemand overneemt.

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Heb ik @418O2 niet voor nodigMcMiGHtY schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:13:
Hopen dat @418O2 in je ploegje zit..die heeft een e-bike lees ik..

mhr-zip in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21"
Moet ik alleen wel sneller chippie hebben en de kinderzitjes er ff afhalen.
Ik hoop dat ik mee kan fietsen, gaat krap wordenMcMiGHtY schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:13:
Hopen dat @418O2 in je ploegje zit..die heeft een e-bike lees ik..
Volg auto418O2 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:41:
[...]
Ik hoop dat ik mee kan fietsen, gaat krap worden

Als je de kruispunten afzet.

[ Voor 9% gewijzigd door hoi1234 op 06-04-2021 18:22 ]
Ik neem gewoon een groene positie in. Ploegduwerhoi1234 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:21:
Als het nou gewoon net zo hard als gisteren waait, hoef je alleen wind mee te hebben. Ik heb gisteren hele stukken 35+ gereden, alsof het 20 was. Heb je geen e-bike bij nodig.
:strip_exif()/f/image/EZLHplrtGl9XZYBzWokJYT4y.jpg?f=fotoalbum_large)
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Dan kan ik ook wel 54 gemiddeld rijden.Mistraller schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:19:
[...]
Ik neem gewoon een groene positie in. Ploegduwer![]()
[Afbeelding]