Ok. 12-9 (zondag) de volgende GoT ride.
Pas jij het onderwerp van dit topic naar de nieuwe datum?
Pas jij het onderwerp van dit topic naar de nieuwe datum?
Word een nieuw topic ben ik bang, ik lijk de titel niet aan te kunnen passen.
Is er een modje in de zaal?
Is er een modje in de zaal?
18 sep nog een optie

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
En dan is het de 250km editie speciaal voor @ElGreco toch ?
18 is prima. Maar we starten na dat mijn vrouw thuis is van sporten. 10.45 in Castricum
DDX schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:09:
En dan is het de 250km editie speciaal voor @ElGreco toch ?
I'm in, nu nog kijken of de contractverlenging met Grunn goed gaat, wie weet een ander provincie proberen. Sta open voor een transfer
Maak er dan 11:00 uur van. Dat kwartier gaat je ook niet meer redden. Is wel zo duidelijk.ElGreco schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:03:
[...]
18 is prima. Maar we starten na dat mijn vrouw thuis is van sporten. 10.45 in Castricum
Ps: mensen die altijd te laat komen, voor jullie begint het nog wel 10:45.
Goede toevoeging voor die laatkomers iddmhr-zip schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:41:
[...]
Maak er dan 11:00 uur van. Dat kwartier gaat je ook niet meer redden. Is wel zo duidelijk.

@scraemus Lees je ook alvast mee, voordat je dit ook mist?
Si vis pacem, para bellum
Frenz64 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:29:
I'm in, nu nog kijken of de contractverlenging met Grunn goed gaat, wie weet een ander provincie proberen. Sta open voor een transfer
You can check-out any time you like,
But you can never leave!
Brabants kwartiertje tochmhr-zip schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:41:
[...]
Maak er dan 11:00 uur van. Dat kwartier gaat je ook niet meer redden. Is wel zo duidelijk.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
18sept haak ik graag aan, in het noorden!
Afgelopen zaterdag voor geen mogelijkheid vrij te krijgen, baalde wel een beetje. September de herkansing.
Afgelopen zaterdag voor geen mogelijkheid vrij te krijgen, baalde wel een beetje. September de herkansing.
@DetailingBySmotske
Ik zet hem in de agenda, 18 September 2021, starten bij @ElGreco in de tuin met koffie om 10:30ElGreco schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:03:
[...]
Ik zet hem tot 21uur 's avonds in de agenda, moeten we die 250km toch wel redden.
We kennen hier, het "Alkmaars kwartiertje".
Je hebt nu de verlofaanvraag al gewoon ingediend en er achter gemaild of ze hem gelijk even goedkeuren en in het rooster verwerken? Top!Smotske schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 05:34:
18sept haak ik graag aan, in het noorden!
Ja @scraemus lees je mee? Zo spontaan ook! #NoPressureEx Nunc schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:46:
[...]
Goede toevoeging voor die laatkomers idd![]()
@scraemus Lees je ook alvast mee, voordat je dit ook mist?
Ik ben met een Brabantse getrouwd, breek me de bek niet open.

Hier thuis hebben ze er dan toch wel eens "geen actieve herinnering aan".McMiGHtY schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:32:
[...]
Je hebt nu de verlofaanvraag al gewoon ingediend en er achter gemaild of ze hem gelijk even goedkeuren en in het rooster verwerken? Top!
Bij dit soort (ook de Brabantse) kwartiertjes denk ik dan altijd dat er iets bijzonders mee is, dat ze dan 25 minuten duren of zo
18 september moet vast lukken, is het ook al de tijd om de lat te gaan leggen? Moet natuurlijk wel hoger dan afgelopen keer. Iedereen moet wel iets hebben om voor te trainen
Si vis pacem, para bellum
Ik zou zeggen..rij mee met NH als @DDX meedoet en op kop rijd..Ex Nunc schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:40:
[...]
Bij dit soort (ook de Brabantse) kwartiertjes denk ik dan altijd dat er iets bijzonders mee is, dat ze dan 25 minuten duren of zo
18 september moet vast lukken, is het ook al de tijd om de lat te gaan leggen? Moet natuurlijk wel hoger dan afgelopen keer. Iedereen moet wel iets hebben om voor te trainen
Nieuw topic opgestart:
Het grote - 18 september Tweakers Social Ride- Topic
Ik heb de vrijheid genomen om een paar mensen als mede-auteurs aan te merken.
Het grote - 18 september Tweakers Social Ride- Topic
Ik heb de vrijheid genomen om een paar mensen als mede-auteurs aan te merken.
Pfff sociale druk doen we niet aanMcMiGHtY schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:32:
[...]
Ja @scraemus lees je mee? Zo spontaan ook! #NoPressure
FTFY. Wel een beetje on-topic blijven
Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!