Kun je niet meer met je voorrem remmen... Ook lastig...Johlo schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:51:
[...]
Inderdaad... Ik zou van tevoren in het grote blad schakelen en hem dan links laten zetten. Moet je alleen oppassen als je ooit per ongeluk op een Britse fiets stapt.
@Johlo Haha, precies. Met eTap wel wat lastiger, dan mag ik alleen maar zwaarder schakelen met rechts, maar affijn
.
Ik had moderna, nergens last van gehad buiten een stijve arm 3 dagen lang. Moet er niet aan denken dat mijn been zo zou voelen. Met die arm kon ik prima fietsen in elk geval.Frenz64 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:45:
Hmmm, de misses is gisteravond geprikt (Jansen) en voelt zich niet echt Bressot nu, ik krijg morgen 9:15 m'n eerste shot, ben benieuwd of ik er last van ga krijgen zaterdag. Laat 'm iig in m'n been zetten.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ik heb op de paralympics gezien met wat voor handicaps je nog (baan-)wielrennen kan. Echt indrukwekkend met wat voor rotgang mensen op één been de baan over vliegen.Ypuh schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:49:
[...]
Been? Als wielrenner heb ik liever een arm minder dan een been. Ik denk niet dat ik zou kunnen leven met een halvering van mijn FTP.
Nou..ik heb 26juni een Goede Doelen Rit, en ik moet zeggen, ik houd even rekening met het maken van een prik afspraak hiervoor. Het is maar 210km, maar de meeste zijn niet verder dan 120 km gekomen tot nu toe dus het is wel fijn als er iets getrainder iemand bij is..
In je been ga je dat niet zo ervaren. Ik denk dat @Frenz64 de tip van mij kreeg, ik kreeg hem van de ambulance arts die mij naar het ziekenhuis vervoerde maandag (je moet het toch ergens over hebben heMistraller schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:22:
[...]
Ik had moderna, nergens last van gehad buiten een stijve arm 3 dagen lang. Moet er niet aan denken dat mijn been zo zou voelen. Met die arm kon in prima fietsen in elk geval.
* Anoniem: 250085 is nog aan het terugscrollen in de Signal app
Daar had ik het geplempt, maar het zal niet de enige plek zijn waar het komt bovendrijven.Frenz64 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:43:
* Anoniem: 250085 is nog aan het terugscrollen in de Signal app
was een grap, ik heb inmiddels geen vingerafdruk meer op de scrollvinger
Je kan ook zoekenFrenz64 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:35:
was een grap, ik heb inmiddels geen vingerafdruk meer op de scrollvinger
Moet toch helaas afhaken voor zaterdag. Deze week onderuit gegaan

Bovenal beterschap, en bedankt voor de terugkoppeling.ravenger schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:47:
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Overkomt de besten! Welkom in de bezemwagen in elk gevalravenger schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:47:
Start locatie = Groningen, Ni Hao stadspark 10:00
Aangepast nav overleg. Hoeven we niet door de binnenstad heen etc. En beter voor de parkeergelegenheden
Iedereen nog steeds welkom in Groningen! :-) De start lijst heeft de grootste tot nu toe.
De route is inmiddels bekend, https://www.komoot.nl/tour/381906445 onder voorbehoud
Aangepast nav overleg. Hoeven we niet door de binnenstad heen etc. En beter voor de parkeergelegenheden
Iedereen nog steeds welkom in Groningen! :-) De start lijst heeft de grootste tot nu toe.
De route is inmiddels bekend, https://www.komoot.nl/tour/381906445 onder voorbehoud
Ik ga hem even opslaan, van de zomer in Opende op de campingrolandos582 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:00:
@ElGreco kan as zaterdag niet, maar we kunnen natuurlijk prima andere dag ritje van 250km doen
Als je even wat mentions stuurt dan hoef je hem niet alleen te fietsen, als je wilMcMiGHtY schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:58:
[...]
Ik ga hem even opslaan, van de zomer in Opende op de camping
Dat moet natuurlijk wel even ingehaald worden... Hij moet die nieuwe Wahoo even testen.DDX schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:00:
@ElGreco kan as zaterdag niet, maar we kunnen natuurlijk prima andere dag ritje van 250km doen
9 Oktober? Als ronde van de vallende bladeren. Nog even 250km wegtrappen.. Ik zie een nieuw topic aankomenrolandos582 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:42:
[...]
Dat moet natuurlijk wel even ingehaald worden... Hij moet die nieuwe Wahoo even testen.
Prima. Ik neem dan mijn aan-haak mee.DDX schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:00:
Het tegenovergestelde van een afhaak.McMiGHtY schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:14:
Wat is een "aan-haak" ?

McMiGHtY schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:14:
Wat is een "aan-haak" ?

Zoiets denk ik. Leuk voor @DDX, heeft hij z’n spreekwoordelijke anker en wat uitdaging
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
Nog meer mensen voor Utrecht? of is iedereen intussen afgehaakt?
weerbericht voor Utrecht zit er iets beter uit, geen onweer, meeste regen valt 's ochtends vroeg, en niet meer dan 7mm, en de temperatuur is best OK.DDX schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:18:
Ideaal weer voor een groepsritje morgen, buienradar heeft het over 13mm regen icm onweer
That said, alsnog regen, dus na de rit fiets poetsen
@Frenz64 gaat iig mee in Groningen, wijze keuzeborft schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:46:
[...]
Nog meer mensen voor Utrecht? of is iedereen intussen afgehaakt?
Voor de duidelijkheid, voor jou niet door de binnenstadrolandos582 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:00:
...
Si vis pacem, para bellum
@borft en anderen uit Utrecht.
Gezien het weer en de hoepels waardoor ik moet springen om op tijd bij Vroeg te zijn (zwemles kind 1, sport kind 2, etc.) haak ik af. Indekken-punt-nl, je kent het wel.
Ik accepteer alle hoon die mij hierdoor ten deel valt.
Gezien het weer en de hoepels waardoor ik moet springen om op tijd bij Vroeg te zijn (zwemles kind 1, sport kind 2, etc.) haak ik af. Indekken-punt-nl, je kent het wel.
Ik accepteer alle hoon die mij hierdoor ten deel valt.
Je bent te laat met afmelden, je bent nu automatisch ingeschreven voor de 250km tocht. (Krijg je apart bericht van)
(Speaking over 250km tochtjes..wanneer gaat die Afsluitdijk eigenlijk weer is normaal open?)
(Speaking over 250km tochtjes..wanneer gaat die Afsluitdijk eigenlijk weer is normaal open?)
Als ik nu kijk is het vanaf een uur of 10 droog in Alkmaar..DDX schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:18:
Ideaal weer voor een groepsritje morgen, buienradar heeft het over 13mm regen icm onweer
Ja wisselt per uur de voorspellingen, lijkt nu wel redelijk te worden met de regen in de nacht.
En nee de afsluitdijk is helaas komende jaren dicht.
Misschien binnenkort toch maar eens die fietsbus uitproberen want opzich is het verder wel 'leuk' rondje.
En nee de afsluitdijk is helaas komende jaren dicht.
Misschien binnenkort toch maar eens die fietsbus uitproberen want opzich is het verder wel 'leuk' rondje.
Trouwens verzamelen bij pwn kraantje morgen voor Noord-Holalnd groep ?
(voor ingang bezoekerscentrum pwn)
(voor ingang bezoekerscentrum pwn)
[ Voor 13% gewijzigd door DDX op 04-06-2021 14:55 ]
PWN is Price Waterhouse Noopers?
Zelf krijg ik morgen een shuttleservice naar de Ni Hao verzorgt door Wisselwerking. Is inderdaad ook al even geleden dat ik in Groningen geweest ben
.
Zelf krijg ik morgen een shuttleservice naar de Ni Hao verzorgt door Wisselwerking. Is inderdaad ook al even geleden dat ik in Groningen geweest ben
[ Voor 70% gewijzigd door Ypuh op 04-06-2021 14:51 ]
Puur Water & Natuur, al is het meer bekend onder de 3 letters.
Verzorgt drinkwater in Noord-Holland. (en beheert het Noordhollands Duinreservaat)
Verzorgt drinkwater in Noord-Holland. (en beheert het Noordhollands Duinreservaat)
[ Voor 11% gewijzigd door DDX op 04-06-2021 14:57 ]
Ja, denk dat het daar opzich het rustigst is om 10uur (volgens mij is het info centrum niet echt open).
Wel balen van de afsluitdijk. De bus is opzich wel leuk, afgelopen zomer een keertje ingezeten, enige wat tegen kan zitten is dat die net vertrokken is als je aankomt..
En als je een paar echte toerfietsers hebt dan moet er een beetje gepuzzeld worden qua ruimte (was mijn ervaring)
Wel balen van de afsluitdijk. De bus is opzich wel leuk, afgelopen zomer een keertje ingezeten, enige wat tegen kan zitten is dat die net vertrokken is als je aankomt..
En als je een paar echte toerfietsers hebt dan moet er een beetje gepuzzeld worden qua ruimte (was mijn ervaring)
[ Voor 58% gewijzigd door McMiGHtY op 04-06-2021 14:59 ]
Hmms vage afkorting trouwens dat pwn.
Als je google doet zie je 1e van hun site pwn: puur water & natuur
ga je verder zoeken is het Provinciaal Waterleidingbedrijf van Noord-Holland
Maar de volledige bedrijfsnaam is dan weer PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland, achter de afkorting gaan ze delen herhalen.
Goed gaat erg offtopic
Als je google doet zie je 1e van hun site pwn: puur water & natuur
ga je verder zoeken is het Provinciaal Waterleidingbedrijf van Noord-Holland
Maar de volledige bedrijfsnaam is dan weer PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland, achter de afkorting gaan ze delen herhalen.
Goed gaat erg offtopic
Vanuit Den Oever prima om dan even visje te halen in de haven/viskraam ofzo.McMiGHtY schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:57:
Ja..alleen aan de Friesland kant is het wat kalig qua opties...
Weet niet precies waar de bus stopt maar aan de kant van Friesland zit een bezoekerscentrum met volgens mij ook een restaurant.
Je hebt ook nog een bootje Enkhuizen-Stavoren, ook grappig variant misschien.
Je hebt ook nog een bootje Enkhuizen-Stavoren, ook grappig variant misschien.
Ik heb al wel eens zitten uitpuzzelen of ik in 1 ritje alle eilanden mee kon pakken, maar da's geen doen zonder prive-rib, aangezien niet alle boten op dezelfde dag varen of te halen zijn als je ook nog een stukkie wil fietsen over het betreffende eiland.
friesland kant zit idd een bezoekerscentrum, maar die verkochten zomer 2020 geen flesje om mee te nemen in het restaurant gedeelte. Zodra je over bent aan de NH kant heb je vrij snel een tankstation met een uitgebreide broodjes kaart en een heleboel koeling.
friesland kant zit idd een bezoekerscentrum, maar die verkochten zomer 2020 geen flesje om mee te nemen in het restaurant gedeelte. Zodra je over bent aan de NH kant heb je vrij snel een tankstation met een uitgebreide broodjes kaart en een heleboel koeling.
Ik sjaakafhaak helaas ook voor de Utrecht groep (is die er nog?).McMiGHtY schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:40:
Je bent te laat met afmelden, je bent nu automatisch ingeschreven voor de 250km tocht. (Krijg je apart bericht van)
Ik zie het inschrijfformulier voor de 250km wel tegemoet
haha, volgens mij blijf ik alleen overGerbenBK schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:57:
[...]
Ik sjaakafhaak helaas ook voor de Utrecht groep (is die er nog?).
Ik zie het inschrijfformulier voor de 250km wel tegemoet.
LOL, dat is mijn hometown inderdaadavdongen schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:35:
@borft Is het dan een optie voor je om in Gouda aan te haken? Denk alleen niet dat we de route omgooien en langs Bodegraven komen.
It giet oan!!
Zuid-Holland althans.
Buienradar en Groningen hebben nog veel aandacht voor elkaar.
Edit: officieel zouden we pas de knoop doorhakken om 8:00
Zuid-Holland althans.

[ Voor 24% gewijzigd door mhr-zip op 05-06-2021 07:52 ]
Bij deze.mhr-zip schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 07:48:
It giet oan!!
Zuid-Holland althans.
Hier (NH) is het ook droog..wel wat foggy...dus ik schat dat er wel wat mooie fotootjes gemaakt gaan worden
In regio Groningen hebben we het verschoven naar 13:00.
Hier bij mij in Friesland regent het nog, er is flink wat water gevallen.. kwam bij de pot omhoog
onweer is wel gestopt inmiddels
Hier bij mij in Friesland regent het nog, er is flink wat water gevallen.. kwam bij de pot omhoog
Hier in NH staat er nog een groep bij het meeting point......op mtb's...wie heeft die uitgenodigd?
Vanmorgen om 6.00 u wakker, op Buienradar kijken en weer even het bed in. Vanmiddag dus maar even.
Team Zuid Holland doet een bakje bij Fausto Dame
Team NH zit in Kolhorn, helaas geen nachtmarkt...
Net de jongens in Groningen uitgezwaaid (wat later ivm regen hier). Kan zelf niet mee door een gebroken sleutelbeen, kreeg een lieve attentie van @Grin namens de groep ❤️
:strip_exif()/f/image/Fvrcg9CQF8Ia2wF3m4uzQjPx.jpg?f=fotoalbum_large)
Zeer attent! Maar niet eens een 64xpack baby doekjes?418O2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:44:
Net de jongens in Groningen uitgezwaaid (wat later ivm regen hier). Kan zelf niet mee door een gebroken sleutelbeen, kreeg een lieve attentie van @Grin namens de groep ❤️
[Afbeelding]
Mis je niet veel aan....McMiGHtY schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:14:
Team NH zit in Kolhorn, helaas geen nachtmarkt...
ElGreco schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:46:
[...]
Zeer attent! Maar niet eens een 64xpack baby doekjes?
Ik moet wel zeggen dat ik de live tracker van team noord holland mis....
De prijs voor meest minkukelige val gaat naar deze jongen hoor! Omgedonderd in bijna-stilstand toen we wegreden bij het eindpunt.
Verder viel het weer alles mee, ik heb genoten! En de rest van team NH ook van mijn val geloof ik.
Verder viel het weer alles mee, ik heb genoten! En de rest van team NH ook van mijn val geloof ik.
Het weer viel in NB ook wel redelijk mee! Eventjes wat miezer gehad en lekker mogen poetsen vanwege de natte wegen, maar dat was het zeker waard.
Leuk initiatief geweest en gezellig om eens wat mede Brabanders gezien te hebben!
Leuk initiatief geweest en gezellig om eens wat mede Brabanders gezien te hebben!
Zuid-Holland was een succes in mijn beleving, 10 aanmeldingen, alle 10 komen opdagen.
Echt top!
Echt top!
Dat meen je niet, heb ik de sensatie van de dag nu gewoon gemist?The__Dude schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:02:
De prijs voor meest minkukelige val gaat naar deze jongen hoor! Omgedonderd in bijna-stilstand toen we wegreden bij het eindpunt.
Jij was te vroeg naar huis zekerocramk schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:19:
[...]
Dat meen je niet, heb ik de sensatie van de dag nu gewoon gemist?

Team Noord Holland met @DDX doen even 150km met flink wat offroad, daar heb je veel gemist.
Team grunn was met 13 man de grootste groep denk ik! Prima ritje wel
Uiteraard wat stukjes onverhard meepakken, hebben we toch nog soort van unbound/rebound gedaan.

https://www.strava.com/activities/5417970091

[ Voor 79% gewijzigd door DDX op 05-06-2021 17:31 ]
Was lekker ontspannend ritje voor mij, voor @McMiGHtY goede trainingsrit
Bij ons is er niemand vanuit stilstand gevallen, dacht ikThe__Dude schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:02:

Die 150 was wel inclusief van en naar huis. Het rondje zelf was ongeveer 110kmrolandos582 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:25:
Team Noord Holland met @DDX doen even 150km met flink wat offroad, daar heb je veel gemist.
Mooie rit gehad met team Groningen!
In het zog van Wisselwerking en Rolandos volle bak naar Rolde. Tempo zat er mooi in.
Uiteindelijk was mijn ritje iets zwaarder dan gepland door een onverwacht gezellige nacht maar heerlijk uitgebrakt
In het zog van Wisselwerking en Rolandos volle bak naar Rolde. Tempo zat er mooi in.
Uiteindelijk was mijn ritje iets zwaarder dan gepland door een onverwacht gezellige nacht maar heerlijk uitgebrakt
Trots op je!Cranzai schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:52:
Mooie rit gehad met team Groningen!
Blijkbaar wel, maar om @The__Dude nu naar huis te fietsen leek me wat overdreven
Toen die zelfs uit stilstand begon om te vallen ben ik teruggevallen op anderhalve meter houden...
Ik had gewoon meer moeten etenDDX schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:37:
Ik ga even de titel van m'n Strava activiteit aanpassen...waren dr nog prijzen te winnen bij LtD?DDX schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:29:
Uiteraard wat stukjes onverhard meepakken, hebben we toch nog soort van unbound/rebound gedaan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nou...ik vergeet te melden dat het best fijn is om weer is fysiek goed moe te zijn, da's beter voor m'n koppieDDX schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:37:
We waren eigenlijk gewoon stiekem aan het trainen voor de 250km versie waar @ElGreco kopman isrolandos582 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:25:
McMiGHtY schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:51:
[...]
We waren eigenlijk gewoon stiekem aan het trainen voor de 250km versie waar @ElGreco kopman is

Heel fijn ritje gehad met de Eindhovense groep, waren "slechts" met zijn vieren maar de lol was er niet minder om. Alleen een beetje jammer dat ik vanwege werkzaamheden aan het spoor naar Eindhoven moest fietsen, had er al 45km opzitten toen we begonnen. Niet heel erg, alleen dan is het wel @#%^& dat ik na 74km in totaal (ongeveer 30km van de route) zo compleet bonk dat het niet leuk meer was. Vlug wat gegeten, maar duurde toch even voordat mijn lichaam weer wakker werd.
Moet dat toch leren, om eerder aan te vullen en eten, toch iets waar ik moeite mee heb. Op zich geen probleem als je alleen bent, maar beetje vervelend als je met anderen aan het fietsen bent. Aan het einde kreeg ik wel weer wat krachten terug gelukkig, en fijn uit de wind gehouden ook.
Was tof, zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Moet dat toch leren, om eerder aan te vullen en eten, toch iets waar ik moeite mee heb. Op zich geen probleem als je alleen bent, maar beetje vervelend als je met anderen aan het fietsen bent. Aan het einde kreeg ik wel weer wat krachten terug gelukkig, en fijn uit de wind gehouden ook.
Was tof, zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je moet wel een uitdaging houden natuurlijk..
Ja Laurens heeft aantal sponsoren gevonden voor de prijzen ;McMiGHtY schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:33:
[...]
Ik ga even de titel van m'n Strava activiteit aanpassen...waren dr nog prijzen te winnen bij LtD?
https://www.liveslowridefast.com/
Team Brabant bij de Achelse Kluis. Maarten had daar stiekum trappist gehaald en in zijn bidonhouder gestoken vermoeden wij
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3qIgXwqItVB6G6UxTjQYrPID.jpg?f=user_large)
vlnr @Maarten_E @Mistraller @Dix0r @Johlo
We hebben verder even getest wie er sneller weer kan rijden bij een lek. Tubeless of tube. De tubeless heeft gewonnen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3qIgXwqItVB6G6UxTjQYrPID.jpg?f=user_large)
vlnr @Maarten_E @Mistraller @Dix0r @Johlo
We hebben verder even getest wie er sneller weer kan rijden bij een lek. Tubeless of tube. De tubeless heeft gewonnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mistraller op 05-06-2021 20:43 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Mooi man, stugge Noorderlingen zeggen ze, niks van gemerkt.
In zo'n groepje peddelt wel heel makkelijk de km's weg. Wel continu opletten, datdanweerwel
In zo'n groepje peddelt wel heel makkelijk de km's weg. Wel continu opletten, datdanweerwel
Mooi dat je er bij was @Frenz64! En dat geldt natuurlijk ook voor de rest van de groep. Gezellig middagje fietsen.
Wel jammer dat we niet direct om 10.00 uur van start konden, maar toen ik om 6.00 uur naar buienradar keek was dat al snel duidelijk. Daar ging ook het plan om @Ypuh in Burum op te halen in rook op. Op de terugweg nog wel een stukje meegefietst.
Wel jammer dat we niet direct om 10.00 uur van start konden, maar toen ik om 6.00 uur naar buienradar keek was dat al snel duidelijk. Daar ging ook het plan om @Ypuh in Burum op te halen in rook op. Op de terugweg nog wel een stukje meegefietst.
YouTube: Got tweakers social ride 5jun2021 (video #216)
De aftermovie van team Groningen, 360 video gefilmd door MP
De aftermovie van team Groningen, 360 video gefilmd door MP
Vandaag gewoon weer een stukkie gegaan, ringdijk was best drukDDX schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:37:
Terugkijkend op de voorpret en afgelopen zaterdag zelf, vond ik het persoonlijk een geslaagd "evenement" en wat mij betreft iets om vaker te doen, hetzij in deze vorm (verspreid door het land) of vanaf een centraal punt (op een plek die voor bijna iedereen makkelijk bereikbaar is).
Voor iets wat begon als een opmerking in een ander topic, is het goed geslaagd, weertechnisch had het misschien een dagje later beter uitgekomen, maar dit had ook zeker z'n charme (en het was niet bokdruk op de terasjes (in Kolhorn iig niet)). Bedankt allemaal voor een boel voorpret en een leuke dag!
Voor iets wat begon als een opmerking in een ander topic, is het goed geslaagd, weertechnisch had het misschien een dagje later beter uitgekomen, maar dit had ook zeker z'n charme (en het was niet bokdruk op de terasjes (in Kolhorn iig niet)). Bedankt allemaal voor een boel voorpret en een leuke dag!
Was inderdaad een erg leuke rit, goed gezelschap en mooie omgeving. Af en toe kietelen als er een dorpje in gereden werd was leuke toevoeging
Had in de dagen ervoor met het weerbericht niet veel zin in maar blij dat het toch doorgegaan is en ik mee ben geweest. Volgend jaar weer!
Volgend jaar niet op 4 juni..voor de mensen die willen Rebounden/Unbounden/DirtyKanzallenHolk schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:18:
Was inderdaad een erg leuke rit, goed gezelschap en mooie omgeving. Af en toe kietelen als er een dorpje in gereden werd was leuke toevoegingHad in de dagen ervoor met het weerbericht niet veel zin in maar blij dat het toch doorgegaan is en ik mee ben geweest. Volgend jaar weer!