Het grote - 5 juni Tweakers Social Ride- Topic

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:07
hoi1234 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:51:
[...]

Dan kan ik ook wel 54 gemiddeld rijden.
Regel jij een koprijder en een ploeg die groot genoeg is? :P Dan mag je naast mij

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-09 15:24
Vanmiddag dan maar even naar de Scheldeprijs kijken hoe ik me goed in het peleton positioneer. :)

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57
Dan zit ik in Zeeland, daar zitten niet zoveel wielercafé's volgens mij.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Tja, heb nu al "kaartjes" gekocht. Je krijgt er ook twee munten bij en je steunt de organisator.

Tuurlijk is 10 euro veel geld voor wat je krijgt, maar ik ga mogelijk met een jaargenoot. Heb hem sinds december niet meer live gezien, dus dat is sowieso gezellig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:08
niks mis met het sponsoren van de lokale middenstand op deze manier d:)b

(vind het ook "not done" om een toertocht of iets dergelijks op de dag zelf zwart mee te rijden, ook al heeft niemand er last van, bewaar lekker die GPX en rij em een andere dag)

[ Voor 55% gewijzigd door Prulleman op 13-04-2021 13:18 ]

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mhr-zip
Prulleman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:17:
niks mis met het sponsoren van de lokale middenstand op deze manier d:)b
Ik ken mensen die uitgingen rekenen of ze het benefietdiner er wel uit zouden eten :X

Als we zo gaan redeneren, kan alle horeca wel dicht. Want thuis eten en drinken is altijd goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:54
voor 600 euro aan kleding om je lijf, op een fiets van 2000 euro, klagen dat een tientje voor het gebodene wel veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
418O2 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:32:
voor 600 euro aan kleding om je lijf, op een fiets van 2000 euro, klagen dat een tientje voor het gebodene wel veel is.
Ik snap het ergens ook wel hoor. Van mij hoeven al die consumptiemunten niet per se, zo zijn er waarschijnlijk nog vele die er hetzelfde over denken.

De belangrijkste reden dat ik het duur vind, is omdat je moet betalen voor een route. In principe kun je weet ik hoeveel routes online en gratis vinden. Ergens vind ik het dan niet helemaal logisch om te betalen voor een route. Bovendien als je er echt goed over nadenkt, heb je het eigenlijk ook niet nodig. Zoals gezegd genoeg routes die even veel plezier opleveren. Tenslotte met freeriden kom je meestal juist op de leuke plekjes. Zo reed ik gisteren per ongeluk over een leuk gravelpad, omdat we een paar routebordjes gemist hadden.

Ik ben maar gestopt met alles te overpijnzen en puur te kijken naar wat je echt nodig hebt. Als je dat niet doet, gun je jezelf nooit een pleziertje. Voor sommige mensen is dat pleziertje een dure fiets + dure kleding, voor andere een evenement en voor weer een andere groep beide.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Je moet het ook doen omdat je die toko een warm hart toedraagt. Het is gewoon een donatie waar je 2 koffie voor krijgt.

Ik heb weinig met de het lokale fietscafe (niet dat die deze keer mee doen), dus ik zou dat ook niet doen. Maar als je er graag komt moet je gewoon lekker 15 euro betalen zodat zij ook een douceurtje hebben in deze karige tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
hoi1234 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:52:
[...]
Ergens vind ik het dan niet helemaal logisch om te betalen voor een route.
En hoe ontstaan "goede routes"?
Als ik iemand met een pc probleem help, kan dat ook gratis. Want het kost mij ook niks......

Van vroeger uit werden goede routes uitgebaat en uitgepeild door lokale wielerclubs met wat eten/drinken onderweg. Zodoende kan/kon de clubkas ook weer gespekt worden, zo'n clubhuis kost ook geld.

Wat is het verschil tussen een uitgepeilde route opnemen en daarvan de GPX op internet zetten en een cd'tje kopiëren?

[ Voor 10% gewijzigd door mhr-zip op 13-04-2021 14:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:26
Maar een toertocht gaat er inderdaad toch om dat er bekendheid van de wielervereniging is, zij een leuke route uitstippelen in hun omgeving zodat je daar ook weer nieuwe wegen leert kennen en dat je onderweg dan voorzien wordt van eten en drinken is helemaal mooi meegenomen. En je komt in contact met andere gelijkgestemden.

Ik vind het echt niet erg om hier voor te betalen. Maar het moet wel in verhouding staan. Ik betaal bijvoorbeeld liever €5-10 voor een toertocht georganiseerd door een lokale WV waarbij eten en drinken is geregeld door gebruik te maken van lokale bedrijven dan dat ik een organisatie als Le Champion spek met €30+ euro voor hetzelfde en allemaal marketing/sponsoring van grote bedrijven en opsmuk zoals tussensprints etc.

Maar goed, niets van dat alles op 5 juni. Laten we het daar weer over hebben. Nog meer liefhebbers voor het al best grote peloton van Groningen?

Komoot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McMiGHtY
MaSw85 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:39:
Maar een toertocht gaat er inderdaad toch om dat er bekendheid van de wielervereniging is, zij een leuke route uitstippelen in hun omgeving zodat je daar ook weer nieuwe wegen leert kennen en dat je onderweg dan voorzien wordt van eten en drinken is helemaal mooi meegenomen. En je komt in contact met andere gelijkgestemden.

Ik vind het echt niet erg om hier voor te betalen. Maar het moet wel in verhouding staan. Ik betaal bijvoorbeeld liever €5-10 voor een toertocht georganiseerd door een lokale WV waarbij eten en drinken is geregeld door gebruik te maken van lokale bedrijven dan dat ik een organisatie als Le Champion spek met €30+ euro voor hetzelfde en allemaal marketing/sponsoring van grote bedrijven en opsmuk zoals tussensprints etc.
Hier ben ik het helemaal mee eens, had me laatst laten verleiden om een tocht te doen van NLToerrides.. Werd van compleet verzorgd naar, de zooi thuis gestuurd en uitgepijld, maar zelf fietsen, tot uiteindelijk : kom de doos met goodies maar ophalen en hier heb je de gpx file. 27 Euro weg (vind ik dan), terwijl de lokale rondes niet georganiseerd worden vanwege de beperkingen en de hoeveelheid vrijwilligers die er voor nodig zijn.

Maar goed, n.a.v. afgelopen dinsdag is de kans groot dat de horeca open is op 5 juni dus ik stel voor dat we die maar is sponsoren (mits goede koffie en appelgebak natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
McMiGHtY schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:15:
[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens, had me laatst laten verleiden om een tocht te doen van NLToerrides.. Werd van compleet verzorgd naar, de zooi thuis gestuurd en uitgepijld, maar zelf fietsen, tot uiteindelijk : kom de doos met goodies maar ophalen en hier heb je de gpx file. 27 Euro weg (vind ik dan), terwijl de lokale rondes niet georganiseerd worden vanwege de beperkingen en de hoeveelheid vrijwilligers die er voor nodig zijn.

Maar goed, n.a.v. afgelopen dinsdag is de kans groot dat de horeca open is op 5 juni dus ik stel voor dat we die maar is sponsoren (mits goede koffie en appelgebak natuurlijk)
Deze tour gaat hoe dan ook door. Heb contact gehad met de organisator.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:58
MaSw85 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:39:........Maar goed, niets van dat alles op 5 juni. Laten we het daar weer over hebben. Nog meer liefhebbers voor het al best grote peloton van Groningen?
Tja, i.p. start ik bij de Utrecht groep, maar ik heb gehoord dat de startgelden in Groningen behoorlijk lucratief zijn. Helaas nog geen bevredigend aanbod gehoord van mijn manager (lees: de misses is er nog niet uit of ze naar Grun wil)

[ Voor 10% gewijzigd door Frenz64 op 15-04-2021 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
We hebben knols koeken voor onderweg he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
418O2 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 10:24:
We hebben knols koeken voor onderweg he....
Altijd goed, zo'n notenkoek van Knol. En we hebben eierballen nadien!

Komoot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frenz64
Notenkoek, eierballen, helemaal keto! Jullie weten me wel te verleiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:30
leuk initiatief. Mogelijk wil/kan ik wel aansluiten vanuit Brabant of mogelijk ben ik toch in Zuid-limburg :P ..
Hangt er beetje vanaf of mijn fiets tegen die tijd weer gefixt is... (wachten op onderdelen...)

Iemand al idee waar het startpunt van Brabant is? (promenade den bosch of?)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-09 15:13
koentjuh1987 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:19:
leuk initiatief. Mogelijk wil/kan ik wel aansluiten vanuit Brabant of mogelijk ben ik toch in Zuid-limburg :P ..
Hangt er beetje vanaf of mijn fiets tegen die tijd weer gefixt is... (wachten op onderdelen...)

Iemand al idee waar het startpunt van Brabant is? (promenade den bosch of?)
We hadden een tijdje Cyklist op het oog volgens mij, maar daar gaat 5 juni al vanuit Cyklist zelf georganiseerd een rit van start. Dus we zijn nog een beetje verder aan het kijken, Hut van Mie Pils is genoemd maar staat nog niet echt vast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
+1 voor team Groningen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
Als je in de signal groep wil (en dat wil je want die is 🔥) moet je je nr even naar @Grin sturen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Echt he.. die LtD altijd..

https://www.instagram.com/p/COhnO7plooc/

Word het nu 100km gravvvelen?

[ Voor 19% gewijzigd door McMiGHtY op 09-05-2021 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
McMiGHtY schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:15:

Haha ja, die zag ik ook al voorbij komen...

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
6 AM start, succes!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

200 miles toch ? (of 100 als je halverwege afhaakt)

[ Voor 5% gewijzigd door DDX op 12-05-2021 20:47 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
DDX schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:36:
[...]

200 miles toch ? (of 100)
@ElGreco succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGreco
  • Laatst online: 07:22
Nou @mhr-zip . Ik denk dat ik een goed excuus heb gevonden om mij de afgang te besparen. Ik heb voor mijn verjaardag een clinic klimmen en afdalen cadeau gekregen, maar dit is in april niet doorgegaan wegens covid maatregelen. Een van de mogelijke inhaaldata is 6 juni. 6 is niet 5 juni, maar ik ga niet twee dagen achter elkaar van huis. Het moet gezellig blijven hier ;)

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocramk
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-08 14:04
ElGreco schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:07:
Nou @mhr-zip . Ik denk dat ik een goed excuus heb gevonden om mij de afgang te besparen. Ik heb voor mijn verjaardag een clinic klimmen en afdalen cadeau gekregen, maar dit is in april niet doorgegaan wegens covid maatregelen. Een van de mogelijke inhaaldata is 6 juni. 6 is niet 5 juni, maar ik ga niet twee dagen achter elkaar van huis. Het moet gezellig blijven hier ;)
Gaan we 5 juni dan rondjes in jouw achtertuin fietsen? :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElGreco
Ik heb hier een lus van precies 1km om mijn huis heen. Dat wordt 100 rondjes fietsen. Op zich wel prima, alleen maar rechtse bochten, altijd voorrang en nergens hoeven stoppen. Zo kunnen we wel een goede tijd neerzetten tov de andere groepjes.....

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
DDX schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:36:
[...]

200 miles toch ? (of 100 als je halverwege afhaakt)
Klopt, 321 km (of 160) met zoveel mogelijk gravel. LSRF heeft de regels even op een rij gezet.

Komoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

ElGreco schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:07:
Doen we de NH meet toch gewoon weekje later (of eerder) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Eerder kan niet want dan doe ik koffiedrinken op Texel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
ElGreco schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:08:
Ik heb hier een lus van precies 1km om mijn huis heen. Dat wordt 100 rondjes fietsen. Op zich wel prima, alleen maar rechtse bochten, altijd voorrang en nergens hoeven stoppen. Zo kunnen we wel een goede tijd neerzetten tov de andere groepjes.....
Toch wel alleen gravel dan toch? En..is het een segment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
McMiGHtY schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:20:
[...]

Toch wel alleen gravel dan toch? En..is het een segment?
Je kunt er zelf een segment van maken, als er nog geen is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Ik wil gewoon Local Legend worden..

(als stelt dat heul niks voor kwam ik laatst achter..als ik nog 1x een segmentje had gereden (in totaal 3x dan) was ik het al geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Ach ik kreeg gisteren een notificatie dat ik een local legend segment was kwijtgeraakt.
Kijk je bij details; iemand had er 2 keer gereden afgelopen 90 dagen. Ik nog maar 1 keer.
Daar zou toch wil een minimum van 10 ofzo op moeten zitten ofzo.

Even in mijn lijst gekeken en zo heb ik er nog een paar waar ik local legend ben met 1 keer gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Ja, het is een leuk gebbetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:55
Zo, we mogen nu ook officieel met meer dan 2 personen in een groep buitensporten, goed nieuws! Iemand al een idee voor een route oid voor de Utrecht ploeg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Of word het toch 1 groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
McMiGHtY schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:27:
Eerder kan niet want dan doe ik koffiedrinken op Texel :)
geen probleem, dat kan toch ook vanuit Utrecht? https://www.strava.com/activities/3666059596 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Klopt, alleen drink ik niet in m'n eentje koffie op Texel. Laatste paar jaar doe ik altijd een mooi stukje fietsen op of rond m'n verjaardag met m'n zusje en dit jaar wilde m'n stiefpaps mee (die vorige week voor het eerst 100km aantikte), dus om dan vanuit Utrecht te starten...is wellicht een brug te ver voor hem. (Zus en ik starten nu gewoon vanuit Alkmaar, stiefpaps wacht ons op bij de boot en fietst vanaf daar mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
McMiGHtY schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:11:
[...]

Klopt, alleen drink ik niet in m'n eentje koffie op Texel. Laatste paar jaar doe ik altijd een mooi stukje fietsen op of rond m'n verjaardag met m'n zusje en dit jaar wilde m'n stiefpaps mee (die vorige week voor het eerst 100km aantikte), dus om dan vanuit Utrecht te starten...is wellicht een brug te ver voor hem. (Zus en ik starten nu gewoon vanuit Alkmaar, stiefpaps wacht ons op bij de boot en fietst vanaf daar mee).
Gewoon je snelheid aanpassen. 8)7 Ik heb 2 weken terug het rondje Amerongen van wielercafes.nl gedaan met een jaargenoot van mij. 80km @19.2 gemiddeld. Hij reed zelfs op een Decathlon stadsfiets en is absoluut niet getraind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Snelheid aanpassen doen we zeker, we hebben hem vorige week begeleid op z'n 1ste 100km ritje (inclusief uit de wind houden en voorzien van koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 14:51

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

hoi1234 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:16:
[...]

Gewoon je snelheid aanpassen. 8)7 Ik heb 2 weken terug het rondje Amerongen van wielercafes.nl gedaan met een jaargenoot van mij. 80km @19.2 gemiddeld. Hij reed zelfs op een Decathlon stadsfiets en is absoluut niet getraind.
snelheid aanpassen is een optie, maar ga jij een keer met die jaargenoot van je 350km fietsen (dat is de route die @borft vanuit zijn strava linked) met 19.1km gemiddeld...ik denk dat het dan als nog een heel heel zwaar rondje word...

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Nee...ik vond laatst 100km al best lang duren, als die volgend jaar mee wil met m'n verjaardagsritje dan zal die wat meer moeten trainen.

Maar goed, tot nu toe vind die 100km best leuk om zo te doen met m'n zusje en moi, maar ik zie hem niet solo ritjes van 150km gaan maken oid om volgend jaar mee te gaan op een normaal verjaardagsritje of een brevet oid. Een ritje, die hem uit z'n compfortzone haalt met ons, dat vind die leuk en dat weet die dat die hoe dan ook thuiskomt en geholpen word als het pittig word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Nutterd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:38:
[...]

snelheid aanpassen is een optie, maar ga jij een keer met die jaargenoot van je 350km fietsen (dat is de route die @borft vanuit zijn strava linked) met 19.1km gemiddeld...ik denk dat het dan als nog een heel heel zwaar rondje word...
Das meer dan 18 uur zuivere beweegtijd met die snelheid...Da's lang hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElGreco
Pijn van te lang op de fiets zitten is vele malen erger, vind ik, dan de pijn van te hard fietsen.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
Het is niet echt het te snel fietsen...eerder het te langzaam..wat je op gaat breken, denk ik.

En na 4 minuten naar deze zin en die van @ElGreco te hebben gestaard, denk ik dat we hetzelfde willen zeggen.

[ Voor 38% gewijzigd door McMiGHtY op 20-05-2021 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
McMiGHtY schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:12:
Het is niet echt het te snel fietsen...eerder het te langzaam..wat je op gaat breken, denk ik.

En na 4 minuten naar deze zin en die van @ElGreco te hebben gestaard, denk ik dat we hetzelfde willen zeggen.
Een beetje Cruijff-sausje over jouw zinnen maakt het lezen ervan spannender voor de ander :P

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Dan moet je me is zien fietsen, da's pas spannend

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GerbenBK
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 13:34
"Om te fietsen moet je eerst trappen, anders ben je er te vroeg of te laat. Da's logisch"

The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McMiGHtY
Da's een echte Cruijff...

Om een andere grootheid te quoten "Hej! Een ezeltje, wist je dat Pinot een ezel boerderij had ?"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 07:12
Nog 2 weken jongens! Aftellen, we mogen weer in groepen fietsen! Dus we kunnen officieel los.

Meer mensen voor Groningen mag altijd, stuur maar een bericht naar onze topper @Grin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
TheTinusNL schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:58:
5 juni, groep Utrecht staat genoteerd. Tegen die tijd even kijken of ik definitief kan, zie net pas dat het een zaterdag i.p.v. zondag is dus dat wordt hopelijk vrij krijgen van werk.

(...)
Ik moet werken, haal mij maar van het lijstje Utrecht af :'(

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
rolandos582 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:42:
Nog 2 weken jongens! Aftellen, we mogen weer in groepen fietsen! Dus we kunnen officieel los.

Meer mensen voor Groningen mag altijd, stuur maar een bericht naar onze topper @Grin
Zet dan gelijk de meldingen uit, anders kom je niet meer aan fietsen toe ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frenz64
Owkee, the bullit is through the church, ik sluit aan bij het Groninger peloton.

Ik meld me zo aan bij de Signalstorm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Nog 11 nachtjes slapen en dan gaan we los 8)

@Frenz64 Goede keuze! De storm is weer gaan liggen, geloof ik :+

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Ex Nunc schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 13:54:
Nog 11 nachtjes slapen en dan gaan we los 8)

@Frenz64 Goede keuze! De storm is weer gaan liggen, geloof ik :+
Gezelligheid alom! We gaan 5 juni met 23 in het uur fietsen omdat we anders niet alles kunnen bespreken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frenz64
Maak jij ff een agenda @418O2 ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
418O2 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:04:
[...]

Gezelligheid alom! We gaan 5 juni met 23 in het uur fietsen omdat we anders niet alles kunnen bespreken!
Ik las "we gaan 23 uur fietsen". Wat op zich ook een optie is om alles te kunnen bespreken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mhr-zip
418O2 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:04:
[...]

Denk dat @wisselwerking heel de rit op kop 36 km/u rijdt en dan thuis komt en zegt: in het echt zijn ze niet zo leuk, dan zeggen ze niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
mhr-zip schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:12:
[...]

Denk dat @wisselwerking heel de rit op kop 36 km/u rijdt en dan thuis komt en zegt: in het echt zijn ze niet zo leuk, dan zeggen ze niks.
Die weet wel wat hij kan verwachten. Ik heb me al aangeboden voor zijn D1 trainingen, omdat hij niet rustig aan kan doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElGreco
Wat een praatjes allemaal. Ik ben benieuwd naar alle strava registraties op 5 juni.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 07:12
Ging @Ypuh ook niet mee met team Grunn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:34
rolandos582 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:56:
Ging @Ypuh ook niet mee met team Grunn?
Klopt. Als het tegen die tijd weer een keer stopt met regenen ten minste. Zit momenteel te kampen met een motivatiecrisis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:04

Grin

Ride si sapis.

Ypuh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:28:
[...]

Klopt. Als het tegen die tijd weer een keer stopt met regenen ten minste. Zit momenteel te kampen met een motivatiecrisis.
Zeer herkenbaar, nog nooit zo weinig gefietst in mei... Schijtweer... }:|

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi1234
[...]

2 voordelen aan regenachtig weer:
1. Alle e-bikers zitten voor de buis of zijn bezig met een brijwerkje
2. Na het fietsen heb je een excuus om heel lang en heel warm te douchen.

Ik vond het zaterdag echt heel geschikt fietsweer. Een beetje motregen en op 100km vrijwel geen fietser tegen gekomen.

Edit: nog een voordeel gevonden: geen irritante wandelaars. Wat heb ik daar toch een hekel aan.

[ Voor 20% gewijzigd door hoi1234 op 26-05-2021 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:04

Grin

Ride si sapis.

hoi1234 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:38:
[...]

Ik vond het zaterdag echt heel geschikt fietsweer. Een beetje motregen en op 100km vrijwel geen fietser tegen gekomen.

Edit: nog een voordeel gevonden: geen irritante wandelaars. Wat heb ik daar toch een hekel aan.
Nice try ;)
Ik woon in Groningen, heb je veel minder last van elkaar, ook van ebikes.
Kort douchen bestaat niet...

Heel geschikt + motregen does not compute.
Afgelopen zondagmorgen maar vertrokken voor een ronde maar uiteraard een enorme hoosbui meegepakt... Ben blij als vandaag voorbij is, morgen lekker droog!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Buiten deze heerlijke regenbuien stortbuien (:r) heb ik nog als excuus dat de helft van mijn fietskleding nog ingepakt zit van de verhuizing (de fiets hangt wel mooi aan de muur in de berging) bij gebrek aan een kledingkast :+

[ Voor 4% gewijzigd door Pimorez op 26-05-2021 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
[...]

Komaan, iedereen wacht met smart op jouw komst!
We willen die prachtige cervelo zien *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Vanaf dit weekeinde lekker weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
hoi1234 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:38:
[...]

Ben het 100% met je eens.

Helaas kan ik mij ook slecht motiveren op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Moeten we al ergens restaurantjes gaan boeken?

https://www.nu.nl/coronav...euwe-persconferentie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hoop niet dat de buienradar voorspelling uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdongen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 22:37
418O2 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:19:
Hoop niet dat de buienradar voorspelling uit komt
Op Windguru https://www.windguru.cz/19293 zie je de berekening volgens meerdere weermodellen. De ene zegt 25 graden, de andere 15. Het zal er ergens tussenin liggen.

Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Ik zou even wachten tot 5 juni. Het beste weerbericht is het weer afwachten.

En bekijk het van de positieve kant: alle terrassen zijn met dit weer tjokvol. Als het regent, heb je daar een stuk minder last van. Verder verbrand ik met dit weer heel snel. En als je in een grote groep rijdt, is het gewoon dodelijk irritant dat je iedere 5 meter met tegenliggers te maken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 15:59

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Er is bij mij zaterdag helaas iets tussengekomen.
Betekent dat ik bij Noord-Brabant van de lijst mag.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McMiGHtY
magic_nl schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:45:
Er is bij mij zaterdag helaas iets tussengekomen.
Betekent dat ik bij Noord-Brabant van de lijst mag.
Afgekeurd, dit stond al veel langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
McMiGHtY schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:10:
[...]

Inderdaad.

Het inschrijfgeld verdelen @McMiGHtY & ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:07
Ben de tel een beetje kwijtgeraakt met afhakers in Brabant, maar ik geloof dat er nog maar 3 of 4 rijders over zijn. En ik weet niet hoeveel animo er dan nog is als het ook nog onstabiel weer is. Mijn vrouw weigert boodschappen op de fiets te doen als het regent dus dan heb ik geen auto 🙄

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
Mistraller schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 00:20:
Ben de tel een beetje kwijtgeraakt met afhakers in Brabant, maar ik geloof dat er nog maar 3 of 4 rijders over zijn. En ik weet niet hoeveel animo er dan nog is als het ook nog onstabiel weer is. Mijn vrouw weigert boodschappen op de fiets te doen als het regent dus dan heb ik geen auto 🙄
Klopt, Kluus, Prulleman en Nutterd hebben helaas ook afgezegd. Groningen klinkt wel gezellig maar dat is ook weer zo'n eind rijden...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mhr-zip
Johlo schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 07:05:
[...]

Klopt, Kluus, Prulleman en Nutterd hebben helaas ook afgezegd. Groningen klinkt wel gezellig maar dat is ook weer zo'n eind rijden...
It takes only two to tango.

Een Tweakers ride werkt alleen als er echt commitment is van mensen die wel gaan, als iedereen twijfelt blijven er mensen thuis omdat andere twijfelen.

Ik ga, desnoods rijd ik het (mooie) rondje alleen.

[ Voor 27% gewijzigd door mhr-zip op 01-06-2021 07:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 14:51

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Johlo schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 07:05:
[...]

Sorry man! was echt graag meegegaan, en om een keer in een andere regio te rijden maar ook om wat mensen persoonlijk te leren kennen helaas wist ik zo gauw de datum bekend werd dat ik zo goed als zeker niet meer kon en als ik het wel doe verpest ik mijn hele WAF :+

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 15:59

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

McMiGHtY schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:10:
[...]

mhr-zip schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:45:
[...]

Inderdaad.

Het inschrijfgeld verdelen @McMiGHtY & ik.
Helaas heren. Normaal zit m'n prioriteit ook bij eerst gemaakte afspraken, en zeker sportieve.
Maar mijn vrouw ondergaat komende week een operatie vanwege borstkanker.
Dat weten we pas sinds afgelopen week definitief. Daarvoor was nog niet bekend wanneer het zou zijn.
Zaterdag gaan we haar dus even een enorme energy boost geven daarvoor met een high tea.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Geniet van je High Tea en het inschrijfgeld word teruggestort! @mhr-zip Regel jij dat even..jouw afdeling :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Ik moet me wegens medische redenen ook afmelden...

Wel wielren-inflicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:43
Hoeveel teams/groepen rijden er nu?

- Groningen
- Brabant
- Utrecht
- ...?

[ Voor 7% gewijzigd door Dix0r op 02-06-2021 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The__Dude
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10-09 12:26
Noord-Holland gaat ook door!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaSw85
UIt drie mogelijke routes is deze route gekozen voor de Groningen groep.

Komoot

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Johlo
Brabant lijkt om 10:00 vertrek bij Hut van Mie Pils te worden met ongeveer deze route :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borft
Dix0r schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:36:
Hoeveel teams/groepen rijden er nu?

- Groningen
- Brabant
- Utrecht
- ...?
Utrecht! beetje regen, maar wordt niet koud!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gouda is er ook nog :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mhr-zip
Inderdaad, mooie provincie ook Gouda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
Ej..ze hebben ook kaas..net als de mooiste stad van Nederland, Alkmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
Hmmm, de misses is gisteravond geprikt (Jansen) en voelt zich niet echt Bressot nu, ik krijg morgen 9:15 m'n eerste shot, ben benieuwd of ik er last van ga krijgen zaterdag. Laat 'm iig in m'n been zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
McMiGHtY schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:40:
Ej..ze hebben ook kaas..net als de mooiste stad van Nederland, Alkmaar.
Ze hebben ook stroopwafels! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:34
Frenz64 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:45:
Hmmm, de misses is gisteravond geprikt (Jansen) en voelt zich niet echt Bressot nu, ik krijg morgen 9:15 m'n eerste shot, ben benieuwd of ik er last van ga krijgen zaterdag. Laat 'm iig in m'n been zetten.
Been? Als wielrenner heb ik liever een arm minder dan een been. Ik denk niet dat ik zou kunnen leven met een halvering van mijn FTP :/ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johlo
Ypuh schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:49:
[...]

Been? Als wielrenner heb ik liever een arm minder dan een been. Ik denk niet dat ik zou kunnen leven met een halvering van mijn FTP :/ .
Inderdaad... Ik zou van tevoren in het grote blad schakelen en hem dan links laten zetten. Moet je alleen oppassen als je ooit per ongeluk op een Britse fiets stapt.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste