Via deze weg wil ik gebruikers bij elkaar brengen om samen op te treden tegen deze beruchte oplichter.
Onderstaande zal alleen uit feiten bestaan en om valse beschuldigingen aan een verkeerd adres te voorkomen wil ik andere gebruikers vragen om ook alleen feiten te delen.
Er is een vermoedelijk adres bekend aan de *knip* hier stond een adres, maar dat is nog niet bevestigd en ik deel nog geen huisnummer totdat het bevestigd is.
Op het profiel van Coding2021 zien we dat deze oplichter in een hele korte tijd heel veel slachtoffers heeft gemaakt.
Van mij heeft hij geld via een tikkie ontvangen en nooit geleverd.
*knip* hier stonden persoonsgegevens
Ik wil alle gedupeerde vragen het volgende te doen.
Stap 1
Als je met een tikkie betaald hebt, meld het bij tikkie.
Dat kan heel simpel met een whatsapp bericht naar nummer: 0613768528
Stap2
Doe aangifte!
Velen hebben dat al gedaan, maar ik wil iedereen verzoeken om toch die 5 minuten ervoor vrij te maken. Vermeldt alle bekende aangifte nummers tijdens de aangifte. Zo maken we het de politie iets makkelijker.
Aangifte nummers tot dusver: (ik probeer dit up-to-date te houden)
*knip* hier stonden aangiftenummers
Stap3
Breng zijn bank op de hoogte.
Dat kan door een mailtje te sturen naar report@bunq.com
Stap 4 wordt het opvragen van zijn NAW gegevens bij je eigen bank nadat je aangifte hebt gedaan.
Je bank is sinds januari dit jaar verplicht zijn gegevens op te vragen bij zijn bank en deze te delen met jou.
Stap5 wordt het hopen op een strafproces, misschien dat iemand met een rechtsbijstandverzekering kan informeren naar de opties?
Wil je informatie anoniem aanvullen stuur mij dan een DM
Onderstaande zal alleen uit feiten bestaan en om valse beschuldigingen aan een verkeerd adres te voorkomen wil ik andere gebruikers vragen om ook alleen feiten te delen.
Er is een vermoedelijk adres bekend aan de *knip* hier stond een adres, maar dat is nog niet bevestigd en ik deel nog geen huisnummer totdat het bevestigd is.
Op het profiel van Coding2021 zien we dat deze oplichter in een hele korte tijd heel veel slachtoffers heeft gemaakt.
Van mij heeft hij geld via een tikkie ontvangen en nooit geleverd.
*knip* hier stonden persoonsgegevens
Ik wil alle gedupeerde vragen het volgende te doen.
Stap 1
Als je met een tikkie betaald hebt, meld het bij tikkie.
Dat kan heel simpel met een whatsapp bericht naar nummer: 0613768528
Stap2
Doe aangifte!
Velen hebben dat al gedaan, maar ik wil iedereen verzoeken om toch die 5 minuten ervoor vrij te maken. Vermeldt alle bekende aangifte nummers tijdens de aangifte. Zo maken we het de politie iets makkelijker.
Aangifte nummers tot dusver: (ik probeer dit up-to-date te houden)
*knip* hier stonden aangiftenummers
Stap3
Breng zijn bank op de hoogte.
Dat kan door een mailtje te sturen naar report@bunq.com
Stap 4 wordt het opvragen van zijn NAW gegevens bij je eigen bank nadat je aangifte hebt gedaan.
Je bank is sinds januari dit jaar verplicht zijn gegevens op te vragen bij zijn bank en deze te delen met jou.
Stap5 wordt het hopen op een strafproces, misschien dat iemand met een rechtsbijstandverzekering kan informeren naar de opties?
Wil je informatie anoniem aanvullen stuur mij dan een DM
[Voor 15% gewijzigd door Microkid op 28-02-2021 22:18]