Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:12
Werkt hier nog altijd zo als toen het destijds toegevoegd werd. Ik zou het issue in je telefoon zoeken en niet in het slot. Kijk eens bij de storingstips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:09
Jasper79 schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:17:
Slechte batterij ertussen? Allemaal eens voltage meten, eventueel individueel opladen en na 24u nogmaals meten.

Of gewoon setje nieuwe batterijen kopen en erin doen.
Slot gedemonteerd en getracht op te laden met de bijbehorende laders, maar blijft dood. Batterijen voor de heflt opgeladen met een normale batterijen lader. Daarna proberen verder te laden met de loqed laders, en toen waren de batterijen weer 0%

Nu de batterijen met een normale lader opgeladen tot 100%. Of de Loqed adapter is defect. Of het laadsysteem in het slot zelf is defect.

Ik ga vooralsnog het slot niet terug plaatsen. Eerst even op de testbank laten liggen voor een paar weken, kijken of er geen batterij drain is.

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:12
Wat zegt support?

• wbkk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:17
Vanmorgen 13-09-2025 04:10 uur wilde mijn slot niet meer ontgrendelen.
Dus "Ok google ontgrendel voordeur" werkte niet op de telefoon op ontgrendel drukken deed ook niets.
Op de telefoon ontgrendel indrukken werkt ook niet, google gaf wel aan "ok ik haal voordeur van het slot."

Zal eerst de bridge nog even van de stroom afhalen en terug plaatsen, zal denk ik niet veel helpen.
de telefoon restarten om dat ook nog uit te sluiten al denk ik dat het simpelweg weer bij Shelly zit.

05:00 uur het werkt weer, openen en sluiten via google aansturing, oorzaak bedenkelijk maar zal wel in de communicatie met de bridge gezeten hebben denk ik dan maar.

Voor de komende tijd ga ik er maar van uit het slot op deze wijze eerst te testen voor ik wegga.

[ Voor 31% gewijzigd door wbkk op 13-09-2025 05:13 ]

• Jasper79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:14
Hier werkt de app ook niet momenteel. Gewoon een storing dan denk ik dus ik ga niets van de stroom halen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• despijker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:30
Er was vanochtend inderdaad weer een probleem, zichtbaar in JSON uptime.
Bridge hier online, maar via app, of api woeden geen commando’s uitgevoerd. Moet wel stoppen bij Shelly dit geklooi.

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:10
Blij dat ik van dit slot af ben als ik dit allemaal zo lees

[ Voor 31% gewijzigd door MarioMark1541 op 13-09-2025 20:22 ]

• Jasper79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:14
Kan ik me goed voorstellen, in de 3 jaar dat ik hem heb toch zeker een keer of 2 storing gehad en moest ik extra moeite doen om binnen te komen door de achterdeur waarvan de sleutel verstopt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Jasper79 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 06:39:
Hier werkt de app ook niet momenteel. Gewoon een storing dan denk ik dus ik ga niets van de stroom halen etc.
De laatste tijd zijn er wel veel storingen vind ik. Ik ga me de haast aan storen.

Be Stronger Than Your Excuses

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste