[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:47
HenkEisDS schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:28:
[...]

"Hoskinson: '100 bedrijven willen overstappen van Ethereum naar Cardano'" https://newsbit.nl/hoskin...an-ethereum-naar-cardano/
Het is een hele slimme man en Cardano zit ook echt goed in elkaar, alleen kan de beste man af en toe echt denigrerend uit de hoek komen wat hem nou niet echt siert.

Belangrijker is dat de koers verder stijgt, beetje uit de “rat race” komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Bananeman schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:32:
Snap niet waarom je hier zou roepen dat je x duizend ADA voor een heel lage prijs hebt gekocht en dus al een hele tijd op (dikke) winst staat. Behalve dan voor "showing off"?
Ik zoek ff m’n boormachine op, moment geduld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:01
nemesis2212 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:56:
[...]

en als de annoucement er is knalt hij vast weer hard naar beneden
Helaas wel. Want ik vind ZIL een leuk project (logo, community, whitepapers, staking).
En met potentieel, want leuke en geïmplementeerde use cases (dApps, NFTs) en betrokkenheid overheid Singapore.
In dat opzicht nog steeds ondergewaardeerd ten opzichte van een boel andere meuk.

[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 17-03-2021 10:09 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:39
Niet zo negatief joh; er hoeft maar $55.000.000.000 bij (op de huidige $40.000.000.000) :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-09 09:16
Nnoitra schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:08:
[...]

Niet zo negatief joh; er hoeft maar $55.000.000.000 bij (op de huidige $40.000.000.000) :+
Wellicht een domme vraag, maar hoe bereken je bovenstaand ?
En hoe kan ik leren hoe een altcoin zich verhoudt tot een bedrag?

Stel een coin is nu 1 dollar, en om 10 dollar te bereiken kun je bij de ene coin hier in 1 week zijn, maar bij de andere coin pas in 10 jaar. Waar ligt dat aan en hoe kan ik die stof me een beetje eigen maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:12
MrMrq schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:03:
[...]

Helaas wel. Want ik vind ZIL een leuk project (logo, community, whitepapers, staking).
En met potentieel, want leuke en geïmplementeerde use cases (dApps, NFTs) en betrokkenheid overheid Singapore.
In dat opzicht nog steeds ondergewaardeerd ten opzichte van een boel andere meuk.
Die is nu weer flink aan het zakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:42:
[...]

Veel plezier met je lambo, hele oncomfortabele auto's.
Oncomfortabel? I think not...
Through freeways, canyon roads and Los Angeles traffic, the Urus proved exceptionally comfortable and incredibly exciting. It easily fit four adults for long journeys and offered a large cargo area, while turning heads everywhere it went.

https://www.cnbc.com/2019...-breathing-super-suv.html
B)

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 17-03-2021 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
0re0 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:11:
[...]

Wellicht een domme vraag, maar hoe bereken je bovenstaand ?
En hoe kan ik leren hoe een altcoin zich verhoudt tot een bedrag?

Stel een coin is nu 1 dollar, en om 10 dollar te bereiken kun je bij de ene coin hier in 1 week zijn, maar bij de andere coin pas in 10 jaar. Waar ligt dat aan en hoe kan ik die stof me een beetje eigen maken ?
https://thecoinperspective.com/

Hoe snel een coin omhoog schiet hangt af van de vraag cq hoe graag men de coin wil hebben en wat ze er voor over hebben. Meer vraag = hogere prijs = hogere marketcap.
Raaafie schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:16:
Het hangt ook van de total circulating supply af. Een cardano met 32 miljard coins pomp je niet zomaar ff omhoog.
Klopt.
Market Cap = Current Price x Circulating Supply

[ Voor 17% gewijzigd door Nnoitra op 17-03-2021 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:58
Nnoitra schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:13:
[...]

https://thecoinperspective.com/

Hoe snel een coin omhoog schiet hangt af van de vraag cq hoe graag men de coin wil hebben en wat ze er voor over hebben. Meer vraag = hogere prijs = hogere marketcap.
Het hangt ook van de total circulating supply af. Een cardano met 32 miljard coins pomp je niet zomaar ff omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik zit de afgelopen 14 uur een beetje aan te klooien in STMX, en ik weet niet wat er aan de hand is, het volume is nu wat lager, maar was bijna constant in de miljoenen tot tientallen miljoenen.
Zo gauw ie een sat omhoog of omlaag ging werd er een muur van 3, 4 of 5 miljoen neergezet, en die werd later weer verwijderd. Buys en sells van 1 tot 3 miljoen per stuk, 4 op rij. Omhoog, omlaag...ik werd er zeeziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
kx22 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:11:
[...]

Die is nu weer flink aan het zakken
Natuurlijk. Want deze communicatie strategie is dom. Een aankondiging van een aankondiging...
Maar dat doet niets af aan mijn verhaal.

En ja, nu daalt 'ie. Op de daily nog dik in de plus. En misschien na vannacht weer 10% hoger, net als ADA vandaag na de daling van gisteravond. Wat is je punt?

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-09 09:16
Raaafie schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Het hangt ook van de total supply af. Een cardano met 32 miljard coins pomp je niet zomaar ff omhoog.
Dat zocht ik inderdaad .. total supply dus.
Zal op die termen is wat onderzoek doen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11:04
MrMrq schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Natuurlijk. Want deze communicatie strategie is dom. Een aankondiging van een aankondiging...
Maar dat doet niets af aan mijn verhaal.

En ja, nu daalt 'ie. Op de daily nog dik in de plus. En misschien na vannacht weer 10% hoger, net als ADA naar de daling van gisteravond. Wat is je punt?
Waarom is dat dom? Kijk naar de laatste ‘announcement of an announcement’ van Binance. BNB knalde omhoog, hebben velen hun voordeel mee kunnen doen.
Dat de uiteindelijke aankondiging de koers weer liet zakken.. Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
MikeR87 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:20:
[...]

Waarom is dat dom? Kijk naar de laatste ‘announcement of an announcement’ van Binance. BNB knalde omhoog, hebben velen hun voordeel mee kunnen doen.
Dat de uiteindelijke aankondiging de koers weer liet zakken.. Tja.
Fair point! Je kan er als koper een mooie klapper op korte termijn mee maken. Ik denk echter niet dat het de goodwill voor je munt helpt, op de lange termijn.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Niemand haat ADA. Wel haten we shitcoinshillers die denken de volgende digitale jezus weer eens gevonden de hebben.

ADA=shitcoin samen met de andere 7999 altcoins. Ooit sluit weer een grote groep ADA fantasten aan bij de Bagholdersconventie.

En in de volgende bullrun zijn er weer tig fantastische projecten met zooo veel potentie!!! Dat de youtubers van ellende niet weten hoe hard ze er over moeten schreeuwen en hoeveel hoofdletters en uitroeptekens de titel nodig heeft.

Hou nou niemand voor de gek. Potentie om knaken te maken en een heleboel anderen arm te maken. Veel plezier met je lambo, hele oncomfortabele auto's.
Potentie om knaken te maken en te verliezen is er ook met btc.

Maar hoe rijdt dat nou, een jagcedes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Nnoitra schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:08:
[...]

Niet als je lager hebt ingekocht ;) ,
Zit er al sinds 2017 in

[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 17-03-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:36

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:22:
[...]

Fair point! Je kan er als koper een mooie klapper op korte termijn mee maken. Ik denk echter niet dat het de goodwill voor je munt helpt, op de lange termijn.
Ja daar kan ik me wel in vinden. Je kan wel een aankondiging van een aankondiging doen, maar dan moet de uiteindelijke aankondiging ook wel echt de moeite waard zijn. Het creëert namelijk verwachtingen/een hype die je waar dient te maken.
Als je het dan niet waarmaakt maak je jezelf wat minder geloofwaardig, als je de volgende keer wel echt een aankondiging hebt die de moeite waard is loop je ook het risico dan een boel minder mensen er aandacht aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
elektriekert schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:23:
[...]

Niet als je lager hebt ingekocht ;) ,
Zit er al sinds 2017 in
Op welk (laag) bedrag jij ze gekocht hebt heeft geen enkele invloed op wat er aan geld ingepompt moet worden om 'm op $3,- te krijgen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49

watercoolertje

Untertitel

Ken. schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:13:
[...]

Oncomfortabel? I think not...

[...]

B)
Ik vind die zo lelijk dat ik me daar absoluut oncomfortabel in zou voelen, hij zit vast wel lekker :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Niemand die bekend is met CUDOS? Ik zie AMD en Playstation op hun site. Hun Telegram is nog veelbelovender als ik dat allemaal mag lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Heb de vraag al vaker gesteld en ook zelf wel wat onderzoek gedaan, maar zojuist mijn grootste deel spaargeld naar Nexo overgemaakt. Ik weet dat er een aantal zijn die hetzelfde doen, maar zijn er nog argumenten om dit écht niet te doen?

Ik weet dat er altijd risico's zijn en zal er daarom ook nooit 100% zeker van zijn. Of ik bereid ben om dit geld kwijt te raken, nou eigenlijk niet. Ik ben net als iedere andere Hollander al pissig als ik een €5 briefje verlies, maar tegen 0.10% spaarrente verlies ik elke dag meer dan dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Ypuh schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:29:
Heb de vraag al vaker gesteld en ook zelf wel wat onderzoek gedaan, maar zojuist mijn grootste deel spaargeld naar Nexo overgemaakt. Ik weet dat er een aantal zijn die hetzelfde doen, maar zijn er nog argumenten om dit écht niet te doen?
Spreiden, spreiden, spreiden.
En zorgen dat je altijd binnen een aantal dagen over een bepaald bedrag als buffer beschikken kunt. Het geld wat ik op NEXO heb staan (een klein stukje spaarrekening maar) beschouw ik daar niet als onderdeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
ENJ zakt ook ff lekker door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
BTC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5jebKvAJpNYY_jVbgC-349K13Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KFDMZ68JcSbeQyLKUkFNf8LV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:40
Momenteel zit ik volledig in fiat. Eerst maar eens kijken waar de bodem is.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Noemen we dit al zo ? .. 8)7 8)7 8)7
Ik kom nog uit de tijd dat de koers -20% deed in met kaarsen zo rood als het maar kan zijn.
Dat waren pas tijden. Dit is echt helemaal niets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:32:
[...]

Precies, ik heb die neo hype in 2018 van dichtbij meegemaakt en krijg bij polka ook steeds meer een deja vouze daarbij. Maw de boel kan zo weer even flink terug beuken, is niet erg, maar als je toen neo op > $100 gekocht heb kan je nog wel eens lang wachten om break even te draaien (waarschijnlijk nooit) :)
Haha, ik zeg net dat het nu wel anders is, omdat de techniek veel beter ontwikkeld is (hoge TPS kan waar gemaakt worden en toepassingen kunnen daadwerkelijk en snel ontwikkeld worden) dan drie jaar geleden.

Neemt niet weg dat beide chains (DOT & ADA) in de kinderschoenen staan. Ik heb er goede hoop op dat beiden een mooie aanvulling gaan zijn naast ETH.
Zeker ook DOT, omdat die met parachain-slots werken die je moet kopen en verlengen... dat betekent dat uitgerangeerde coins letterlijk weer verdwijnen omdat ze geen parachain meer kunnen veroorloven. Marktwerking dus. Heul fijn imo. Geen duizend miljoen miljard nutteloze chains. *O*
Hier heb ik dus een best grote gok op gewaagd, omdat ik verwacht dat DOT naast ETH komt te staan en een mooie 3e (of 4e? ben de tel kwijt) generatie oplossing gaat bieden.
*edit* En daarnaast ben ik verliefd op de techniek en community van DOT. Echt een knap staaltje engineering waarvan al heel veel heel goed werkt. O+ Dit wordt echt blockchain-infra 3.0 (of 4.0)

En de beloftes van ADA... als ze die snel waar kunnen maken, beloven ook wat voor de community omdat het best wat voordelen biedt tov ETH. De geluiden dat er 100 over zouden willen stappen kan ik me dus wel voorstellen... moet het natuurlijk wel werken.
Hier heb ik vooralsnog (weer) een klein gokje op gewaagd. Klein vanwege de onzekerheid of e.e.a. werkt.

Disclaimer: Ik zit er in voor de techniek, dus dit was geen financieel advies. :P

[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 17-03-2021 10:43 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
Quantum computers werken met 'quantum bits', kortweg 'qubits' genaamd. Die kunnen beide mogelijke staten tegelijk aannemen: aan én uit. Ze kunnen op een één, nul of allebei tegelijk staan.

Met deze technologie heb je in een uurtje de resterende Bitcoin gemined toch? Of werkt dat zo niet?🕵️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
MicroWhale schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Haha, ik zeg net dat het nu wel anders is, omdat de techniek veel beter ontwikkeld is (hoge TPS kan waar gemaakt worden en toepassingen kunnen daadwerkelijk en snel ontwikkeld worden) dan drie jaar geleden.

Neemt niet weg dat beide chains (DOT & ADA) in de kinderschoenen staan. Ik heb er goede hoop op dat beiden een mooie aanvulling gaan zijn naast ETH.
Zeker ook DOT, omdat die met parachain-slots werken die je moet kopen en verlengen... dat betekent dat uitgerangeerde coins letterlijk weer verdwijnen omdat ze geen parachain meer kunnen veroorloven. Marktwerking dus. Heul fijn imo. Geen duizend miljoen miljard nutteloze chains. *O*
Hier heb ik dus een best grote gok op gewaagd, omdat ik verwacht dat DOT naast ETH komt te staan en een mooie 3e (of 4e? ben de tel kwijt) generatie oplossing gaat bieden.
*edit* En daarnaast ben ik verliefd op de techniek en community van DOT. Echt een knap staaltje engineering waarvan al heel veel heel goed werkt. O+ Dit wordt echt blockchain-infra 3.0 (of 4.0)

En de beloftes van ADA... als ze die snel waar kunnen maken, beloven ook wat voor de community omdat het best wat voordelen biedt tov ETH. De geluiden dat er 100 over zouden willen stappen kan ik me dus wel voorstellen... moet het natuurlijk wel werken.
Hier heb ik vooralsnog (weer) een klein gokje op gewaagd. Klein vanwege de onzekerheid of e.e.a. werkt.

Disclaimer: Ik zit er in voor de techniek, dus dit was geen financieel advies. :P
Ik zit ook met een redelijk percentage in DOT welke ik aan het staken ben. Wanneer verwacht je dat DOT verder omhoog gaat bewegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/0a/cd/ad/0acdad61f9d7421ca6c858763e51abad.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:20
Bartje-bart schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:44:
Quantum computers werken met 'quantum bits', kortweg 'qubits' genaamd. Die kunnen beide mogelijke staten tegelijk aannemen: aan én uit. Ze kunnen op een één, nul of allebei tegelijk staan.

Met deze technologie heb je in een uurtje de resterende Bitcoin gemined toch? Of werkt dat zo niet?🕵️
nope werkt niet zo. Al zet je een miljoen quantum computers aan het minen, het btc protocol past dan de difficulty aan zodat de supply hetzelfde blijft. Die 2140 voor de laatste coin staat aardig vast (give or take een paar jaar). Zelfde geld voor een dikke crash van bitcoin. Als iedereen zijn mijn uitzet omdat het niet rendabel is gaat de difficulty omlaag zodat meer mensen weer gaan minen. Gebeurt elke 2 weken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

StevenzeN schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:45:
[...]

Ik zit ook met een redelijk percentage in DOT welke ik aan het staken ben. Wanneer verwacht je dat DOT verder omhoog gaat bewegen?
When it's ready. Ik denk dat dat gaat komen wanneer de eerste slots geveild gaan worden. De eerste veiling vindt 'binnenkort' plaats. Ik probeer al een tijdje op de socials informatie te vinden. Er wordt geroepen dat dat al volgende maand zou kunnen zijn. Ligt ook een beetje aan de ontwikkelingen op de chain zelf en wanneer die uitgerold worden. We zullen zien.

Een aggregaat van het nieuws vind je hier.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Als we Chris (ADHD Duitser) mogen geloven kan het nog wel eens spannend worden voor BTC.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqBCoXdFNX4KmPvIdmB5E09f-x4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pvFRcnARtMLKxgDq944E9H20.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[...]

Niemand haat ADA. Wel haten we shitcoinshillers die denken de volgende digitale jezus weer eens gevonden de hebben.

ADA=shitcoin samen met de andere 7999 altcoins. Ooit sluit weer een grote groep ADA fantasten aan bij de Bagholdersconventie.

En in de volgende bullrun zijn er weer tig fantastische projecten met zooo veel potentie!!! Dat de youtubers van ellende niet weten hoe hard ze er over moeten schreeuwen en hoeveel hoofdletters en uitroeptekens de titel nodig heeft.

Hou nou niemand voor de gek. Potentie om knaken te maken en een heleboel anderen arm te maken. Veel plezier met je lambo, hele oncomfortabele auto's.
Ik snap je denk niet zo goed?
Als je blij bent met ADA omdat ie omhoog gaat mag dat niet?
Je mag ook niet denken dat ADA wel eens wat kan zijn. Dus dat filosofie erachter je aanstaat? Want dat is bij voorbaat al niet zo

Maar je mag van jou ook weer niet zeggen dat je ergens in investeert omdat je zsm die Lambo wil hebben?

Ik ben ook maar een cryptonewbie. Zeg me wat ik moet doen om een beetje respect te vergaren? ;)

(en vergeef me alvast, want ik heb waarschijnlijk al een paar hele simpele vragen in de planning staan voor vandaag. Ben nl beetje aan het experimenteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ypuh schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:29:

Ik weet dat er altijd risico's zijn en zal er daarom ook nooit 100% zeker van zijn. Of ik bereid ben om dit geld kwijt te raken, nou eigenlijk niet. Ik ben net als iedere andere Hollander al pissig als ik een €5 briefje verlies, maar tegen 0.10% spaarrente verlies ik elke dag meer dan dat.
Nou ja, als Nexo failliet gaat, en je je geld kwijt. Alleen is het uiterst onwaarschijnlijk dat dat gebeurt.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:59:
[...]

Ik snap je denk niet zo goed?
Als je blij bent met ADA omdat ie omhoog gaat mag dat niet?
Je mag ook niet denken dat ADA wel eens wat kan zijn. Dus dat filosofie erachter je aanstaat? Want dat is bij voorbaat al niet zo

Maar je mag van jou ook weer niet zeggen dat je ergens in investeert omdat je zsm die Lambo wil hebben?

Ik ben ook maar een cryptonewbie. Zeg me wat ik moet doen om een beetje respect te vergaren? ;)

(en vergeef me alvast, want ik heb waarschijnlijk al een paar hele simpele vragen in de planning staan voor vandaag. Ben nl beetje aan het experimenteren)
Memes posten en moon roepen zonder specifieke coins te shillen en je bent er, pretty much.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3K6ZrhRUeUq5fhl3nKC-tEfwoRw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TiHpnPgLcOVV5G03vPIILljC.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:30
Damn, het is wel de bedoeling dat alles gaat moonen hoor. Anders is mijn 'uurtarief' voor het hele crypto-volgen en handelen wel aan de lage kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:40
DaWayne schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:08:
Damn, het is wel de bedoeling dat alles gaat moonen hoor. Anders is mijn 'uurtarief' voor het hele crypto-volgen en handelen wel aan de lage kant :)
Je handelt toch niet voor anderen mag ik hopen?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:30
Daacuso schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:09:
[...]

Je handelt toch niet voor anderen mag ik hopen?
Haha, nee er blijft dus niet eens genoeg voor mijzelf over |:(
Had bijna beter een krantenwijk kunnen beginnen :F

[ Voor 9% gewijzigd door DaWayne op 17-03-2021 11:13 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:04:
[...]

Memes posten en moon roepen zonder specifieke coins te shillen en je bent er, pretty much.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/600/0*wHH5e-6uNTF4KgTQ

dipmooooon!

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/urbIJOCrddth5iRtnMwtu0FKJqM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9w1ZBOvUOvFheqGxxVo9Kpq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:10

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

mercapto schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:16:
Ik zit de afgelopen 14 uur een beetje aan te klooien in STMX, en ik weet niet wat er aan de hand is, het volume is nu wat lager, maar was bijna constant in de miljoenen tot tientallen miljoenen.
Zo gauw ie een sat omhoog of omlaag ging werd er een muur van 3, 4 of 5 miljoen neergezet, en die werd later weer verwijderd. Buys en sells van 1 tot 3 miljoen per stuk, 4 op rij. Omhoog, omlaag...ik werd er zeeziek van.
Ik snap wat je bedoelt, je ziet dit eigenlijk overal wel... Volgens mij helpt het om de ene exchange waar je zelf naar kijkt, te zien als onderdeel van het geheel.

In een ietwat simpele uitleg:
Als jij op Exchange X zit en op Exchange Y is er een grote buyorder, dan zul je zien dat op Exchange Y de prijs omhoog gaat. Op dat moment levert het voor een bot winst op om op Exchange X in te kopen, en dat op Exchange Y te verkopen. Dat levert de handelaar (in de vorm van een bot) een beetje geld op.
Dat mechanisme zorgt er ook voor dat de koersen op verschillende exchanges elkaar naar elkaar toe zullen bewegen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:57
Glenn Hoddle schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:59:
[...]

Nou ja, als Nexo failliet gaat, en je je geld kwijt. Alleen is het uiterst onwaarschijnlijk dat dat gebeurt.
of een inside job zoals deze week die private key's die gestolen werden.

PS: dit is geen FUD, ik zit ook bij nexo met een vrij groot deel FIAT die dan weer 10% in nexo opbrengt, voorlopig gaat alles goed en ben ook aan het twijfelen om een groot deel van m'n geld over te maken, alleen voel ik me er (op heden) nog niet comfortabel genoeg bij, net om bovenstaande redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mathiasc schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:34:
[...]

of een inside job zoals deze week die private key's die gestolen werden.

PS: dit is geen FUD, ik zit ook bij nexo met een vrij groot deel FIAT die dan weer 10% in nexo opbrengt, voorlopig gaat alles goed en ben ook aan het twijfelen om een groot deel van m'n geld over te maken, alleen voel ik me er (op heden) nog niet comfortabel genoeg bij, net om bovenstaande redenen.
Het is geen opzettelijke FUD misschien, maar toch FUD: die private keys waren voor een hot wallet. Nexo heeft het overgrote deel in (multisig) cold storage. In het onwaarschijnlijke maar mogelijke geval van een inside job kan er iemand vast bij een paar miljoen dollar. Daar zouden ze vast ook even van vloeken. Maar ze hebben een paar miljard onder beheer.

(Verder is Nexo een serieuzer bedrijf dan een tokentje voor influencertjes, maar goed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Toch bijzonder dat er mensen in paniek raken als bitcoin zakt.
Dit is juist heel gezond.
Zo kan bitcoin daarna weer doorgaan naar een nieuwe ATH.
Ik wist niet eens dat bitcoin aan het zaken was doordat ik met mijn altcoins meer bitcoin verdien gaat mijn bitcoin waarde omhoog.
Als een koers van bitcoin zakt merk ik daar niet veel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
0108daniel schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:45:
Ik wist niet eens dat bitcoin aan het zaken was doordat ik met mijn altcoins meer bitcoin verdien gaat mijn bitcoin waarde omhoog.
jaja, jij verdient alleen maar aan de altcoins...

Die dingen kunnen ook nog eens veel harder zakken dan bitcoin, dus het zal niet altijd een feest blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
DarkShadow schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:47:
[...]
jaja, jij verdient alleen maar aan de altcoins...

Die dingen kunnen ook nog eens veel harder zakken dan bitcoin, dus het zal niet altijd een feest blijven.
Ja maar @0108daniel is een lijnentrekker. Die hebben inside information. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:57
Glenn Hoddle schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:41:
[...]

(Verder is Nexo een serieuzer bedrijf dan een tokentje voor influencertjes, maar goed.)
Nexo zal ooit ook ergens zo begonnen zijn, en ikzelf weet niet wie bij die hot/cold storage key's kan. dat en de bankgarantie die we in belgie/nederland hebben houden me nog tegen om daar een serieus bedrag naar over te maken, we spreken hier over 50k +.

ze zeggen ook verzekerd te zijn, vraag is in hoeverre er bij een probleem kleine lettertjes enz komen bij kijken? heeft iemand die al uitgezocht?

men zegt, speel enkel met geld die je kan missen, maar bij nexo "speel" je er niet mee, nexo is in feite "een bank" met een serieuze rente. Je krijgt X% op fiat geld, maar ik wil "zeker" zijn dat ik het binnen 2 jaar ook nog gewoon naar mijn sepa rekening kan terugstorten mocht dat nodig zijn...

PS: was echt niet mijn bedoeling om FUD te verspreiden, integendeel ik ben fan van nexo gezien ik er zelf klant ben :). Alleen ben ik wat (te?) voorzichtig met grote stortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
sure sure

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Als mensen echt in paniek zijn nemen ze niet de tijd dat hier te posten, dan verkopen ze alles en gaan huilend onder een deken in de hoek van hun kamer liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mathiasc schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:50:
[...]

Nexo zal ooit ook ergens zo begonnen zijn, en ikzelf weet niet wie bij die hot/cold storage key's kan. dat en de bankgarantie die we in belgie/nederland hebben houden me nog tegen om daar een serieus bedrag naar over te maken, we spreken hier over 50k +.

ze zeggen ook verzekerd te zijn, vraag is in hoeverre er bij een probleem kleine lettertjes enz komen bij kijken? heeft iemand die al uitgezocht?

men zegt, speel enkel met geld die je kan missen, maar bij nexo "speel" je er niet mee, nexo is in feite "een bank" met een serieuze rente. Je krijgt X% op fiat geld, maar ik wil "zeker" zijn dat ik het binnen 2 jaar ook nog gewoon naar mijn sepa rekening kan terugstorten mocht dat nodig zijn...

PS: was echt niet mijn bedoeling om FUD te verspreiden, integendeel ik ben fan van nexo gezien ik er zelf klant ben :). Alleen ben ik wat (te?) voorzichtig met grote stortingen.
Ik snap je reservering volkomen. Die heb ik ook, maar die heb ik ook bij grote banken. Die lenen je geld 10x uit en jij krijgt er niks voor. Nexo doet dat in wat mindere mate en betaalt je ook nog eens een deel van de winst. Na 3 jaar positieve ervaring met deze club, heb ik vertrouwen en durf ik er ook steeds meer aan toe te vertrouwen.
Het verschil? 3 jaar geleden was het een startup, nu hebben ze een serieus klantenbestand en een goede, gezonde omzet/winst. Daarnaast is er nog nooit iets vreemds voorgevallen. Enige minpunt is dat de communicatie al vanaf dag 1 te wensen over laat. Met het recente vertrek van hun CME komt hopelijk ook daar een positieve verandering in en dan wordt het gewoon mijn nieuwe bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mathiasc schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:50:
[...]

Mensen die het hebben over 'spelen' met geld kan ik sowieso niet serieus nemen. Maar eh, ik snap je punt als het om vijfcijferige bedragen gaat, Nexo valt natuurlijk niet onder het depositogarantiestelsel (wat overigens in de hele EU van kracht is) en al worden ze een bank, dan valt crypto er weer niet onder.
Anderzijds is Nexo dus een bedrijf dat in de eerste 2 maanden van dit jaar al meer dan een miljard uitgeleend heeft (https://nexologist.com/loans) dus met het bedrijfsmodel lijkt het wel snor te zitten. Maar garanties zijn er niet.

Oh, en hun 'verzekering' is - even kort door de bocht - compleet waardeloos voor jou als klant: ze zijn voor 100 miljoen verzekerd bij BitGo. Als het mis gaat heb je daar weinig aan. Het is wel zo dat om zo verzekerd te kunnen zijn je zeker weet dat ze aan erg strenge eisen moeten voldoen van de verzekeraar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:02:
[...]

Met het recente vertrek van hun CME komt hopelijk ook daar een positieve verandering in en dan wordt het gewoon mijn nieuwe bank.
Chief Medical Examiner?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:50
Chief Midget Exterminator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
ho ho little people he...midget mag niet meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
keepitfrosty schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:14:
[...]

ho ho little people he...midget mag niet meer ;)
Chief Minder grote mensen Exterminator dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Zoiets ja... of Completely Mad Executive ... want hij is niet voor niets weg.

*edit*
En nu bedenk ik me dat dat niet bij Nexo was, maar bij een ander bedrijf waar ik wat uit heb staan. |:(

Helaas dus voor Nexo... :D

[ Voor 24% gewijzigd door MicroWhale op 17-03-2021 12:19 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

The banks messed up big time. Let's build an electronic cash system. Decentral, without the neccesity of third party trust.

*12 years later*

Let's store my Bitcoin for interest on a third party centralized platform I trust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
jowi schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:42:
Nog steeds geen duidelijke richting voor BTC na de natte scheet van maandag.
Duidelijk boven de 20 ma komen op de 4 uurs grafiek lijkt mij een mooi teken... jullie?
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Inmiddels liggen de MA's iets hoger dan in die post omdat we een dag verder zijn.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:45
Glenn Hoddle schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:09:
[...]

Mensen die het hebben over 'spelen' met geld kan ik sowieso niet serieus nemen. Maar eh, ik snap je punt als het om vijfcijferige bedragen gaat, Nexo valt natuurlijk niet onder het depositogarantiestelsel (wat overigens in de hele EU van kracht is) en al worden ze een bank, dan valt crypto er weer niet onder.
Anderzijds is Nexo dus een bedrijf dat in de eerste 2 maanden van dit jaar al meer dan een miljard uitgeleend heeft (https://nexologist.com/loans) dus met het bedrijfsmodel lijkt het wel snor te zitten. Maar garanties zijn er niet.

Oh, en hun 'verzekering' is - even kort door de bocht - compleet waardeloos voor jou als klant: ze zijn voor 100 miljoen verzekerd bij BitGo. Als het mis gaat heb je daar weinig aan. Het is wel zo dat om zo verzekerd te kunnen zijn je zeker weet dat ze aan erg strenge eisen moeten voldoen van de verzekeraar.
Het zegt weinig of ze nu een miljard hebben uitstaan of X aantal klanten hebben.
Je moet ook bij een schijnbaar betrouwbare partij voorzichtig zijn.
Als het om kleine bedragen gaat van zeg maar een paar honderd euro dan loop je geen erg groot risico.
Wil je duizenden euro’s daar parkeren dan gaat het om serieus spaargeld en dat geld kun je vast niet missen.
Ook hier geldt dus de regel: investeer niet meer geld dan je bereid bent te verliezen.
Ook parkeer je alleen daar je geld en handel je er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Vandaag of morgen de uitbraak van ADX/BTC
De koers is bijna bij de punt van de driehoek vorm.
Wanneer deze uitbreekt naar boven zal ik een positie innemen.
Succes voor degene die ook deze met mij meepakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Btc verpest het feestje weer eens..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:23:
[...]

Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Inmiddels liggen de MA's iets hoger dan in die post omdat we een dag verder zijn.
"Ill news is an ill guest Taro"
Afbeeldingslocatie: https://giantbomb1.cbsistatic.com/uploads/scale_small/14/141402/2380577-2662941_grima_wormtongue_large_1_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb nog een laptop liggen met defect scherm en een 1070 die nooit gebruikt werd.
Nu wil ik de laptop in de badkamer plaatsen en denk ik om die ETH te laten minen.
Het elektrisch vuurtje hoeft dan ook minder vaak aan lol.
Nu heb ik nooit gemined, waar kan ik mij het beste informeren?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
peke schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:40:
Ik heb nog een laptop liggen met defect scherm en een 1070 die nooit gebruikt werd.
Nu wil ik de laptop in de badkamer plaatsen en denk ik om die ETH te laten minen.
Het elektrisch vuurtje hoeft dan ook minder vaak aan lol.
Nu heb ik nooit gemined, waar kan ik mij het beste informeren?
Wacht. In de badkamer? Want in de andere verblijven van je huis is de luchtvochtigheid te hoog voor de elektrische componenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:05
Ray_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:42:
[...]

Wacht. In de badkamer? Want in de andere verblijven van je huis is de luchtvochtigheid te hoog voor de elektrische componenten?
Lacht hard op hier...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ray_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:42:
[...]

Enkel in de badkamer wordt een elektrisch vuurtje ingezet.
Die ruimte is ook het koudste want ligt aan de noordkant.
Laptop scherm is reeds defect en het toestel is 2,5j oud, het is niet meer rendabel scherm te laten herstellen.
Als de laptop opwarmt zal er geen condensvorming plaatsvinden op de elektronica, ik zie daar geen probleem.
Wie kan mij in de juiste richting sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:25

St@m

@ Your Service

peke schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:46:
[...]

Laptop scherm is reeds defect en het toestel is 2,5j oud, het is niet meer rendabel scherm te laten herstellen.
Als de laptop opwarmt zal er geen condensvorming plaatsvinden op de elektronica, ik zie daar geen probleem.
En hem dan zeker ook fulltime aan de lader leggen.
Ik zie geen problemen..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zou hier eens neuzen en eventueel je vraag stellen: Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
[...]

Lekker repareren dat scherm en de laptop verkopen. Dan verdien je meer dan met minen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
St@m schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:48:
[...]

En hem dan zeker ook fulltime aan de lader leggen.
Ik zie geen problemen..
Ah, juist. Ik ook niet.
Ontopic: ik zou als eerste hier gaan zoeken. https://www.welkoop.nl/wi...oeisel/schoeisel/laarzen#
Iets anders met dikke rubberen zolen zou ook voldoende moeten zijn om tintelingen tijdens het douchen te minimaliseren.

[ Voor 14% gewijzigd door Ray_ op 17-03-2021 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:25

St@m

@ Your Service

Maar goed, het is weer mooi k*t vandaag.. ben benieuwd wanneer de ekte bull weer boven komt drijven, want dit is gewoon langzaam naar beneden.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
he bah!

vanochtend FOMO buys ADA gedaan op 1.07euro 8)7
uurtje later staat ie op 1.02euro :')

maarja hopen dat ie ook op de "gewone" coinbase snel komt en dan MOOONT!! :D

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:19
Ehh.. https://coin.host/blog/bi...or-current-bull-run-cycle

Mis ik iets?

[ Voor 6% gewijzigd door Stokstaart op 17-03-2021 13:01 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 20:55

Chaes

#HODL

Khaelos schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:00:
he bah!

vanochtend FOMO buys ADA gedaan op 1.07euro 8)7
uurtje later staat ie op 1.02euro :')

maarja hopen dat ie ook op de "gewone" coinbase snel komt en dan MOOONT!! :D
Zou je verlies nemen en deze shitcoin linea recta weer van de hand doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17-09 20:14
Mooie onderbouwing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Chaes schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:10:
[...]

8)7 Verklaar je nader?
Buiten Coinbase staat er nog een grote upgrade op de planning voor eind deze maand he.
Zeker met de listing morgen op CB kunnen we zomaar eens een ATH gaan zien en/of verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Chaes schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:10:
[...]

Jij hebt het niet zo op Ada hé..
Ik wacht rustig af hoor die gaat echt wel naar 1.50-2.00$ hoor :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 20:55

Chaes

#HODL

Khaelos schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:15:
[...]

Jij hebt het niet zo op Ada hé..
Ik wacht rustig af hoor die gaat echt wel naar 1.50-2.00$ hoor :+
Mildly sarcastic.

Maar serieus, wat verwacht je? Dat ie nu gelijk nog een keer 20% omhoog gaat?
Iets met buy the rumour, sell the news?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Iemand enig idee wanneer ADA op de "normale" coinbase komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Wo Ve schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:21:
Iemand enig idee wanneer ADA op de "normale" coinbase komt?
Ik vermoed vrij snel nadat hij op de Pro is uitgebracht.
Was met Matic ook het geval dacht ik, zat hoogstens een dag tussen zeg ik uit m'n hoofd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DutchCrownNL schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:22:
[...]

Ik vermoed vrij snel nadat hij op de Pro is uitgebracht.
Was met Matic ook het geval dacht ik, zat hoogstens een dag tussen zeg ik uit m'n hoofd.
Op dat moment volgt er doorgaans nog een 2e pump en daarna is het vaak een kwestie van wegwezen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Nnoitra schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:26:
[...]

Op welk (laag) bedrag jij ze gekocht hebt heeft geen enkele invloed op wat er aan geld ingepompt moet worden om 'm op $3,- te krijgen :+
Dat klopt,

Ik heb geen idee hoe je bij die berekening kwam, maargoed, marketcap in crypto slaat ook helemaal nergens op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Taro schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:27:
[...]

Op dat moment volgt er doorgaans nog een 2e pump en daarna is het vaak een kwestie van wegwezen.
Wat als het dit keer anders is:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
roflexx schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:36:
[...]

Daarom gebruik ik ook het woord "vaak" ipv "altijd", die optie zit/zat ingebakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
roflexx schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:36:
[...]

Dan is het anders als zo'n beetje alle andere keren. Waag jij de gok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Taro schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:27:
[...]

dat is ook mijn bedoelding hoor, nog even een dikke plus meepakken( sellorders staan uiteraard al klaar)
en dan heb ik ook nog een pluk(klein bergje? :9) ADA gestaked staan op YOROI, die blijven zeker tot minimaal 5$ staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Khaelos schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:39:
[...]

dat is ook mijn bedoelding hoor, nog even een dikke plus meepakken( sellorders staan uiteraard al klaar)
en dan heb ik ook nog een pluk(klein bergje? :9) ADA gestaked staan op YOROI, die blijven zeker tot minimaal 5$ staan
En waar heb je die sellorder neergezet? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Wo Ve schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:43:
[...]

En waar heb je die sellorder neergezet? 8)
ik weet niet of het gewenst is/mag om hier buy en sellorders te plaatsen eigenlijk.
dit omdat je dan kan meeliften op wat iemand anders doet en dat later zeggen als het mislukt dat het mijn schuld is dat jij geld verliest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Khaelos schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:44:
[...]

ik weet niet of het gewenst is/mag om hier buy en sellorders te plaatsen eigenlijk.
dit omdat je dan kan meeliften op wat iemand anders doet en dat later zeggen als het mislukt dat het mijn schuld is dat jij geld verliest :+
Dat doe je toch zelf. Verantwoordelijkheid nemen voor je acties. Als je dat niet kunt, stop dan gelijk ook met traden.

Matter of speaking. Niet bedoeld richting jou uiteraard.

[ Voor 6% gewijzigd door Matthias87 op 17-03-2021 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
[...]

Ik begrijp het, soms wordt het wel eens gedeeld hoor. We zeggen er vaak ook bij *geen financieel advies :)

Laat ik het anders vragen, hoeveel % komt er vanaf nu nog bij denk je? Ik heb mijn sell orders gefaseerd neergezet op 7,5, 10, 12,5, 15, 17,5 & 20%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
Wo Ve schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Ik begrijp het, soms wordt het wel eens gedeeld hoor. We zeggen er vaak ook bij *geen financieel advies :)

Laat ik het anders vragen, hoeveel % komt er vanaf nu nog bij denk je? Ik heb mijn sell order gefaseerd neergezet op 7,5, 10, 12,5, 15, 17,5 & 20%.
nou in dat geval!

ik had gekocht op 58 cent en 83.5 cent en deze verkocht op 97 98 en 99 cent
nu dus fomo terug gekocht op 1.075 :F
mijn sellorders stan op 1.15 1.20 1.25 en 1.30 alles 25% van totaal

alles in euro's en dit is geen financieel advies O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Tuurlijk mag dat. Doe ik ook regelmatig, uiteraard wel met onderbouwing (Zie voor die van mij het andere topic). Let wel op dat anderen kunnen zien voor hoeveel je op dat bedrag koopt als de orderboeken verder redelijk leeg zijn. En als je als whale je positie of stop loss deelt, dan kan er nog weleens op geacteerd worden door de markt.

Ik hoop in ieder geval dat deze binnen 1-2 dagen worden aangeraakt en dat ze redelijk op de bodem staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GEgcvh8dvaKWSI2FnJYqmLObKng=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0NbPwdI6vGahDH5bzXBUEnP6.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 17-03-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Taro schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:52:
[...]

Tuurlijk mag dat. Doe ik ook regelmatig, uiteraard wel met onderbouwing (Zie voor die van mij het andere topic). Let wel op dat anderen kunnen zien voor hoeveel je op dat bedrag koopt als de orderboeken verder redelijk leeg zijn. En als je als whale je positie of stop loss deelt, dan kan er nog weleens op geacteerd worden door de markt.

Ik hoop in ieder geval dat deze binnen 1-2 dagen worden aangeraakt en dat ze redelijk op de bodem staan:
[Afbeelding]
Interessant, je denkt dat voor de verwachte stimulus pump we nog even zakken met BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345a
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-03-2023
MANA nu ook wat naar boven! Iemand een verkaring voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

12345a schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:05:
Magic internet money.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38

-Sander-

///M Powerrrrrr

12345a schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:05:
CHZ heeft ook nieuwe raket brandstof gekregen *O*
Pagina: 1 ... 97 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!