Morgenochtend: BTC/USD 56.968,25jowi schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:06:
Ik bedoel meer het licht dalende koersverloop vandaag na de euforie gisteren.
50k, 80k... het gemiddelde daarvan midden deze week zou ik meer dan prima vinden 
Wat is een beetje een serieus rationeel TA kanaal op youtube bijv. voor bitcoin? Dus niet van die schreeuw adhd figuren etc.
Wat is een beetje een serieus rationeel TA kanaal op youtube bijv. voor bitcoin? Dus niet van die schreeuw adhd figuren etc.
Is een BEP8 token. Iedereen kan zo'n token verzinnen en listen via Dex.M-v-G schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:16:
Iemand enig idee wat de Asset TSL-751M doet in de Binance DEX ?
Het is een TESLA BEP8 Mini Token, geen idee hoe en wat?
Link naar de DEX en de Asset pagina.
Probeer er wat meer over te vinden, maar verder weinig gevonden..
"Easy and very cheap to list tokens, fully self-managed. It does not need to get validators vote to list against BNB and BUSD."
Ik kan me ook altijd zeer goed vinden in de woorden van Erik VoorheesMicroWhale schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:30:
[...]
Raoul Pal is sowieso een super fijne gast om vlogs van te bekijken. Recht door zee en zonder opsmuk.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat dus het gevoel dat je nu geld moet maken overheerst hier ook hoor😅fRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:10:
[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens (en m’n vrouw ook overigens). Maar ik heb wel het gevoel dat het nu moet gebeuren ivm 2017 all-over-again.
Daytrading is niet te combineren hier dus dan maar hodl nu 🥳
Aha ok, bedankt voor de uitleg. Zal dan niet veel soeps uitkomen.wouterwouter2 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:44:
[...]
Is een BEP8 token. Iedereen kan zo'n token verzinnen en listen via Dex.
"Easy and very cheap to list tokens, fully self-managed. It does not need to get validators vote to list against BNB and BUSD."
Benjamin Cowen is nog steeds het meest rationele geluid op youtube imho. Al had hij laatst Steve van Crypto Crew University op bezoekjowi schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:42:
50k, 80k... het gemiddelde daarvan midden deze week zou ik meer dan prima vinden

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Eigenlijk op een gekke manier heel comfortabel alts te zien lacken - dit geeft alleen maar meer marge om de upside potentie op middellange termijn te bereiken
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nu in het Nederlands?Jedi_Pimp schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:30:
Eigenlijk op een gekke manier heel comfortabel alts te zien lacken - dit geeft alleen maar meer marge om de upside potentie op middellange termijn te bereiken
Ik ben heel bullish op alts de komende weken. In het andere topic kan je lezen waarom
Mijn post bedoelde ik zo:
Als ik nu bijvoorbeeld LINK zie met de huidige prijs, ben ik niet eens meer ongeduldig over het achterblijven van gains omdat ik er van overtuigd ben dat we deze prijsregionen niet meer gaan zien binnenkort
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Huh? Verwacht je nu een (serieuze) daling dan?Taro schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:07:
[...]
Ja, of boven de 60k zijn uitgestapt en genieten van rode candles, nog beter
Ik verwacht zelf toch meer price discovery de komende dagen, langzaam voorzichtig omhoog. Denk er niet echt aan om uit te stappen nu, buiten dat we misschien iets te hard omhoog gaan verwacht ik geen serieuze drop eigenlijk.
Hele dag in de provincie van @Verwijderd geweest, dus wellicht mis ik iets.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet verder dan dit, ben op 59,807 weer ingestapt.Richh schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:47:
[...]
Huh? Verwacht je nu een (verdere) daling dan?
Ik verwacht zelf toch meer price discovery de komende dagen, langzaam voorzichtig omhoog. Denk er niet echt aan om uit te stappen nu, buiten dat we misschien iets te hard omhoog gaan verwacht ik geen serieuze drop eigenlijk.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ada lijkt er zin in te krijgen. Heel voorzichtig nog..
[ Voor 27% gewijzigd door Pelox op 14-03-2021 20:02 ]
Zero.
Verwijderd
Wy hawwe hjir gjin krypto-munten en it ynternet is hjir ek net tagonklik.Richh schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:47:
[...]
Dan mut it mar mei een postdo. Wol omtinke dat er de seed net opfret
[ Voor 5% gewijzigd door Ronald.42 op 14-03-2021 20:11 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Mar wol ljipaaien.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:09:
[...]
Wy hawwe hjir gjin krypto-munten en it ynternet is hjir ek net tagonklik.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De grutte pier crypto
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Verwijderd
Ik tink dat Fryslân de earste sil wêze dy't Bitcoin erkent as offisjele muntienheid.Ronald.42 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:12:
De grutte pier crypto
It past ek moai by ús skiednis fan iepen hannel.
Make Fryslân grut again.
Boys boys boys gewoon NL praten. Straks geven jullie fantastische tips aan elkaar en de rest kan dan niet meegenieten.
En dat de GPC (grutte pier coin) dan de Btc verslaat.
Dan binne we echt grutsk.
Dan binne we echt grutsk.
Als, met een bijzonder grote nadruk op als, het hierbij blijft en we geen stevige nieuwe ATH zien op korte termijn, dan zitten we wel met een pracht van een RSI-divergentie op de daily. Just FYIRichh schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:47:
Huh? Verwacht je nu een (serieuze) daling dan?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Hey, dat ik in je provincie ben geweest, betekent nog niet direct dat ik dit begrijpVerwijderd schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:09:
[...]
Wy hawwe hjir gjin krypto-munten en it ynternet is hjir ek net tagonklik.

(En in Ljouwert praten ze meestal gewoon Nederlands)
Dat hoort ook niet bij friesland.Richh schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:28:
[...]
Tom is voorzichtig bullish!? Verkoop alles wat je hebtTomTorquay schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:20:
[...]
Als, met een bijzonder grote nadruk op als, het hierbij blijft en we geen stevige nieuwe ATH zien op korte termijn, dan zitten we wel met een pracht van een RSI-divergentie op de daily. Just FYI
Ik kan hier vanalles op zeggen, maar gezien er opeens iedereen hier in het Friese dialect begint te reageren, houd ik wijselijk mijn mond

Voor een van origine Drent zeker wel, maar je moet het niet aanmoedigen, anders gaan ze er mee door.Glenn Hoddle schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:32:
[...]
Dit vind ik dan weer opvallend. Fries is toch gewoon prima leesbaar?
[ Voor 32% gewijzigd door Richh op 14-03-2021 20:33 ]
Dit vind ik dan weer opvallend. Fries is toch gewoon prima leesbaar?Richh schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:28:
[...]
Hey, dat ik in je provincie ben geweest, betekent nog niet direct dat ik dit begrijp![]()
Aphex Twin die een NFT heeft gedropped, al voor 100k dollar geboden haha. Als die gast een scheet opneemt kan hij het nog verkopen dus verbaasd me niets 
https://djmag.com/feature...-auction-current-bid-100k
https://foundation.app/AphexTwin
https://djmag.com/feature...-auction-current-bid-100k
https://foundation.app/AphexTwin
Zelfs voor een Vlaming is 95% perfect te begrijpenGlenn Hoddle schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:32:
Dit vind ik dan weer opvallend. Fries is toch gewoon prima leesbaar?
Wat is dat GAS eigenlijk voor iets?
Ik heb op m’n eerste cryptodag zo willekeurig wat dingen gekocht op Bitvavo. Van paar tientjes tot €100,-. Waaronder GAS.
Daarna wat geconsolideerd maar GAS deed het toen al redelijk. En dat is elke keer eigenlijk wel lijkt het.
Gaat er vanalles rood dan zie ik GAS ineens weer in het groen. Koersverloop op Bitvavo zie je ook behoorlijk schommelen. Met dan ineens een flinke uitschieter naar boven.
Is er een reden voor die grillige koers?
Ik heb op m’n eerste cryptodag zo willekeurig wat dingen gekocht op Bitvavo. Van paar tientjes tot €100,-. Waaronder GAS.
Daarna wat geconsolideerd maar GAS deed het toen al redelijk. En dat is elke keer eigenlijk wel lijkt het.
Gaat er vanalles rood dan zie ik GAS ineens weer in het groen. Koersverloop op Bitvavo zie je ook behoorlijk schommelen. Met dan ineens een flinke uitschieter naar boven.
Is er een reden voor die grillige koers?
YLAB gaat lekker, dikke winst nu gekocht op 1.8 en staat nu op 3.66
nothing stops this train
@readytoflow GAS is het dividend van NEO, wordt gebruikt voor de netwerkfees. Meer niet.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Lol. Wat een kuddedieren.
CHZ staat de hele dag in het rood vanwege de pump die gisteren plaats vond naar 0.94. Nu springt ie ineens naar groen omdat we 24 uur geleden bij de daling zijn aanbeland. En hup, iedereen springt aan boord.
CHZ staat de hele dag in het rood vanwege de pump die gisteren plaats vond naar 0.94. Nu springt ie ineens naar groen omdat we 24 uur geleden bij de daling zijn aanbeland. En hup, iedereen springt aan boord.
[ Voor 14% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 14-03-2021 21:04 ]
Iedereen, iedereen... zo hard gaat die niet lolfRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 20:59:
Lol. Wat een kuddedieren.
CHZ staat de hele dag in het rood vanwege de pump die gisteren plaats naar 0.94. Nu springt ie ineens naar groen omdat we 24 uur geleden inmiddels bij de daling zijn aanbeland. En hup, iedereen springt aan boord.
Chz doet het gewoon fantastisch. Halve dag op 60 balanceren nu net onder de 70. Dat zijn nog al sterke bewegingen imho. Dit gaat een mooie week worden voor chz!
Kunnen we komende week die nietszeggende alts even links laten liggen? Stop je zakgeld maar in GRT en KSM. Die heb ik niet geheel toevallig nog als enige alts over maar hebben het er de laatste dagen best lastig mee
Dat worden dus dikke gains als je nu instapt! Verder grote tech, mooie developers en goeie logo's ofzo.
</shill>
</shill>
Verwijderd
Haha.Ray_ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:12:
Kunnen we komende week die nietszeggende alts even links laten liggen? Stop je zakgeld maar in GRT en KSM. Die heb ik niet geheel toevallig nog als enige alts over maar hebben het er de laatste dagen best lastig meeDat worden dus dikke gains als je nu instapt! Verder grote tech, mooie developers en goeie logo's ofzo.
</shill>
*doet oproep om nietszeggende alts links te laten liggen, noemt zelf nietszeggende alts*
Geintje natuurlijk he. Heb zelf ook nog een plukje GRT. Prachtige tech, mooie supply. (Circulating dan

De pumps zullen vanzelf weer eens komen. Het is gewoon stuivertje wisselen momenteel. De ene coin pump zakt wat in en de volgende start.
Zo is natoer.
Verwijderd
Niet onguur genoeg. Ik blijf nog een weekje met Donnie aanrommelen tot de Binance listing is aangekondigd. Sell the news.Ray_ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:12:
Kunnen we komende week die nietszeggende alts even links laten liggen? Stop je zakgeld maar in GRT en KSM. Die heb ik niet geheel toevallig nog als enige alts over maar hebben het er de laatste dagen best lastig meeDat worden dus dikke gains als je nu instapt! Verder grote tech, mooie developers en goeie logo's ofzo.
</shill>
Ik heb nog geen enkele verkocht. Deze week $1? Of beter nog ... €1!mannowlahn schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:09:
Chz doet het gewoon fantastisch. Halve dag op 60 balanceren nu net onder de 70. Dat zijn nog al sterke bewegingen imho. Dit gaat een mooie week worden voor chz!
Fuck Bitcoin. Die gaat echt niet meer verdubbelen (in deze bullrun). 😄
Chiliz had vorige week qua volume zelfs meer dan de helft van Ethereum en stond qua volume zelfs even in de top 4 op CMC. Heel benieuwd wat we deze week gaan zien ...
Idem, hodl al sinds 0.07c.
Beetje spannend maar kom maar door met die $1.
[ Voor 7% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 14-03-2021 21:38 ]
Het nadeel van smart contracts... Daar kan Bitcoin dan weer geen last van hebben 
A malicious attacker has just utilized $TSD DAO to mint 11.8 billion tokens to his own account and sold all to Pancakeswap. Here is what happened:
— True Seigniorage Dollar (@TrueSeigniorage) 14 maart 2021
1. Due to long Debt phase, people unbond from DAO because they no longer have rewards from expansion..
Verwijderd
Hopsakee de boormachine op je knie. Dat is blijkbaar de gepaste respons op aantallen noemen hier.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:36:
Idem, hodl al sinds 0.07c, ** Knip **.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 14-03-2021 21:40 ]
waarom is er geen marketcap bekend van een token die er al ruim 3 maanden is?
https://www.coingecko.com/en/coins/trism
Voor het echte werk volstaat een Hilti klopboorVerwijderd schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:37:
[...]
Hopsakee de boormachine op je knie. Dat is blijkbaar de gepaste respons op aantallen noemen hier.
Haha gewoon 33% opkopen en dan gewoon een nieuwe implementatie goedkeuren, kan het ergens wel waarderen.Taro schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:36:
Het nadeel van smart contracts... Daar kan Bitcoin dan weer geen last van hebben
[Twitter]
Mea culpa. Ik heb hem al aangepast...
Verwijderd
Geen circulating supply bekend._Gast_ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:38:
waarom is er geen marketcap bekend van een token die er al ruim 3 maanden is?
En dat doet men doorgaans alleen als het aantal heel hoog is, of als er nog heel veel bijkomen
Same here vanaf 10 cent. Zie hem straks nog wel exploderen. Maar dat wordt wel aan de knoppen zitten want bv een run van 1 dollar naar de 1,5 kan ook in een half uur terug zijn naar 80 centfRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:36:
In a matter of seconds!mannowlahn schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:41:
[...]
Same here vanaf 10 cent. Zie hem straks nog wel exploderen. Maar dat wordt wel aan de knoppen zitten want bv een run van 1 dollar naar de 1,5 kan ook in een half uur terug zijn naar 80 cent.
Geen market order plaatsen hoor..
Ik heb al 1 order klaar staan om mijn btc doel te behalen. Ander deel naar fiat en een deel voor lange termijnMikeR87 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:43:
[...]
In a matter of seconds!
Geen market order plaatsen hoor..
0,07 cent of 7 cent. Ik hoop voor jou het eerste 😄fRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:36:
Maar ik denk dat je het tweede bedoelt 😂
Zou het mogelijk zijn om van bitcoin meester je crypto naar Binance over te zetten?
ADA, ETH, BTC, DOge.
Kan geen handleiding vinden op BTCmeester
ADA, ETH, BTC, DOge.
[ Voor 17% gewijzigd door Unknown Alien op 14-03-2021 22:01 ]
ATH coming in 1 ... 2... 3... !!! 
aaaaaaahhhh ... kommop .. wie duwt hem ff !?!
nevermind

nevermind
[ Voor 53% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-03-2021 22:17 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Gewoon omzetten in fiat en overpompen.Unknown Alien schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:00:
Zou het mogelijk zijn om van bitcoin meester je crypto naar Binance over te zetten?
ADA, ETH, BTC, DOge.
Seconden? Uren? Dagen? En waarom telt het op in plaats van af? Ik ben in de war.Alfa Novanta schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:02:
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:22:
[...]
Haha.
*doet oproep om nietszeggende alts links te laten liggen, noemt zelf nietszeggende alts*
Geintje natuurlijk he. Heb zelf ook nog een plukje GRT. Prachtige tech, mooie supply. (Circulating dan) geen idee wat ze doen ook.
De pumps zullen vanzelf weer eens komen. Het is gewoon stuivertje wisselen momenteel. De ene coin pump zakt wat in en de volgende start.
Zo is natoer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EsNBDzAAEcCVg2q3He7Uqeqx.jpg?f=user_large)
Minder van die gekke champignons eten makkerAlfa Novanta schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:02:
Volgens mij moet er eerst nog 1400-1600 bij? Of hebben we het niet over Bitcoin?Alfa Novanta schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:02:
Verwijderd
Op het moment is het hoorntje USDT ik heb weer op het topje verkocht. Buy order staat klaarRay_ schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:06:
@Verwijderd en het hoorntje is Donnie?
Hij zal morgen wel naar ongekende hoogte stijgen zonder mn buyorders eerst te raken zodat ik moet uithuilen bij mn BTCtjes.
hij ging zo mooi ineens

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
60480 was ie evenTaro schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:08:
[...]
Volgens mij moet er eerst nog 1400-1600 bij? Of hebben we het niet over Bitcoin?
Ja, dan moet er nog steeds 1.400 bij voor een nieuwe ATH.
Welke Exchange zit je dan dat je ath daar zat? 61844 op binance als ath in ieder geval
achja, zaterdag lukte het nog wel .. ik liet me even meeslepenTaro schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:17:
[...]
Ja, dan moet er nog steeds 1.400 bij voor een nieuwe ATH.
niet te ver inzoomen scheelt ook al een hoop stress
[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-03-2021 22:30 ]
heeft er iemand nog mooie projecten op het oog?
zit op het moment op een berg(70% van PF) FIAT die niks staat te doen maar ik zie geen goede instap momenten op de coins die ik dagelijks volg: BTC ETH DOT ADA (al ingestapt) BNB XRP
zit op het moment op een berg(70% van PF) FIAT die niks staat te doen maar ik zie geen goede instap momenten op de coins die ik dagelijks volg: BTC ETH DOT ADA (al ingestapt) BNB XRP
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Getver zie net dat ik nog een zakje JULD op gate.io had gekocht. Helemaal vergeten.
Ik moet met al die ongure exchanges toch maar eens centraal bij gaan houden wat ik heb en waar. Heb nu al medelijden met mn vriendin, als ik dood ga is het een onbegonnen werk
Ik moet met al die ongure exchanges toch maar eens centraal bij gaan houden wat ik heb en waar. Heb nu al medelijden met mn vriendin, als ik dood ga is het een onbegonnen werk
Dat klopt.mannowlahn schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:20:
[...]
Welke Exchange zit je dan dat je ath daar zat? 61844 op binance als ath in ieder geval
Maar dit was ie net even. Toen er iemand heel enthousiast werd.
Verwijderd
Had ik al gezegd dat Donnie.Finance elke dag -50 en +100 doet?Khaelos schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:29:
Geen financieel advies en nadat de Binance airdrop compleet is zou ik er ook keihard van wegrennen.
Casper kan interessant zijn om een gokje in te wagen, zij hebben volgende week een ico op coinlist.Khaelos schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:29:
LTO & HBar zou je ook eens naar kunnen kijken. HBar zou ik zelf de dip afwachten.
Tot slot wellicht nog NPXS
CHILIZKhaelos schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:29:

Get ‘m cheap now. Next week >€1
Or back to 6 cent

Vraag voor diegenen die kundig zijn in Technische analyses. Zou je het aanraadden, heb je er echt iets aan?
Het feit dat elke groene dildo vakkundig omlaag wordt geduwd baart me wat zorgen. Maar als ik aan de zijlijn stond beleefde ik het waarschijnlijk anders.mrb85 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:33:
[...]
CHILIZ![]()
![]()
![]()
Get ‘m cheap now. Next week >€1
Or back to 6 cent
[ Voor 11% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 14-03-2021 22:38 ]
haha CHILLIZ!
eventjes gehad van 65 naar 82 cent toen heul snel weer gedropt
Casper bekeken maar dat is wel weer een hele andere orde als gewoon even een coin kopen toch of niet?
eventjes gehad van 65 naar 82 cent toen heul snel weer gedropt
Casper bekeken maar dat is wel weer een hele andere orde als gewoon even een coin kopen toch of niet?
[ Voor 38% gewijzigd door Khaelos op 14-03-2021 22:37 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
LINK. En waarom vind je dat het nu geen goed moment zou zijn om in te stappen in bijvoorbeeld DOT? Welke beleggingstermijn heb je?Khaelos schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:29:
spoiler:
Of natuurlijk gewoon even aan je broer vragen 
Ja, dat vind ik wel.rickkert94 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:36:
Vraag voor diegenen die kundig zijn in Technische analyses. Zou je het aanraden, heb je er echt iets aan?
Maar ik veronderstel dat aan een TA'er vragen of TA werkt niet direct een objectief antwoord gaat opleveren
jvp schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:41:
Het begint HOT te worden onder de voeten!
Alvast mijn excuses voor deze slechte grap
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/L9sqzuQxaRLMx67mCV2noIzk.gif?f=user_large)
BAG Hodlers united!!

Blijkbaar is iedereen erg enthousiast over de update van 13 maart... snap nog niet waarom maar mij hoor je niet klagen.
DOT heb ik gekocht op 24.5 euro en die staan gestakedJedi_Pimp schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:38:
[...]
LINK. En waarom vind je dat het nu geen goed moment zou zijn om in te stappen in bijvoorbeeld DOT? Welke beleggingstermijn heb je?
spoiler:Of natuurlijk gewoon even aan je broer vragen
LINK lijkt weinig te doen.. zit al 2 weken tussen de 23 en 27 euro
mijn beleggingstermijn heb ik eigenlijk niet echt over na gedacht nog..
ik heb niet zoals sommige(de meeste?

ik zit nu zo'n 2 maanden in de cryptowereld en sta op zo'n 2.5X m'n inleg.
uiteraard wil ik dit vergroten en ben zoekend naar mooie kansjes zoals CHZ/DOGE/ADA pumps.
verder is het ook zo dat ik niet goed kan HODLen en maanden/weken/dagen(uren?

hopelijk geeft dit wat duidelijkheid
Er zijn voor- en tegenstanders van TA, maar persoonlijk haal ik er erg veel voordeel uit. Nou ben ik zelf niet zo van het trekken van lijntjes, daarvoor kijk ik graag naar wat anderen fabriceren, maar voor mij werken Moving Averages voldoende.rickkert94 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:36:
Vraag voor diegenen die kundig zijn in Technische analyses. Zou je het aanraadden, heb je er echt iets aan?
In het Nieuws en Koersen topic heb ik toevallig zojuist een update geplaatst: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
dat niet maar zag net deze voorbij komenKhaelos schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:29:
https://www.coingecko.com/en/coins/oneswap-dao-token
Ik heb m'n mattie Dan Held ook ff gevraagd. Dus heeft ie ff een overzicht gemaaktVerwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 16:09:
[...]
You know what I think![]()
Bitcoin is kostbaar. Wees er zuinig en voorzichtig mee.
Wat is 6.5% tegenover 3th party risk?
Nexo en crypto.com zijn solide partijen, tot ze het niet zijn.
Maargoed, dat ben ik.
Bitcoin uitlenen, doen of niet doen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Coinbureau legt hier even uit waarom je voor de slot-veilingen je DOT (en KSM) moet hebben.Khaelos schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:29:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Tegenwoordig forens ik wekelijks over de A2 met de bitcointicker in m’n Tesla scherm. Het begint me te dagen dat ik misschien teveel met crypto bezig ben.
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 14-03-2021 23:25 ]
Helemaal niet herkenbaarfRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:24:
Tegenwoordig forens ik wekelijks over de A2 met de bitcointicker in m’n Tesla scherm. Het begint me te dagen dat ik misschien teveel met crypto bezig ben.
:strip_exif()/f/image/egobUxaglUB2BkEnJPp4VHCA.jpg?f=fotoalbum_large)
Was ik maar teveel met crypto bezig geweest, dan had ik misschien ook Tesla gereden.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:24:
Niet echt, zilver is het volgende doel, veel meer aansprekender in beleggingsland.
https://8marketcap.com/
https://www.coingecko.com/en/coins/oneswap-dao-token
Kan iemand me uitleggen wat hier gaande is? Een pump door whales? Of is er iets speciaals gebeurd bij OneSwap?
Kan iemand me uitleggen wat hier gaande is? Een pump door whales? Of is er iets speciaals gebeurd bij OneSwap?
Verwijderd
Stuur maar een PB, ome Jaapie zorgt dat het goed komt.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:30:
Getver zie net dat ik nog een zakje JULD op gate.io had gekocht. Helemaal vergeten.
Zo ben ik dan ook wel weer.
Het een sluit het ander niet uit, dan nemen we die ook gewoon meeRaptorXS schreef op zondag 14 maart 2021 @ 23:29:
[...]
Niet echt, zilver is het volgende doel, veel meer aansprekender in beleggingsland.
https://8marketcap.com/
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!