Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tot zover mijn dagboekbijdrage. Conclusie: shitcoins to thrive, bitcoin for life.
Geloof je hetzelf:)Iamthefish schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:30:
Tot nu toe ben ik groot fan van shitcoins omdat ik met de winst mijn positie in bitcoin aanzienlijk heb vergroot. You win some you lose some maar toe nu toe sta ik onder aan de streep in de plus. Shitcoins maken de boel wat spannender. Waarschijnlijk ben ik er over een tijdje helemaal klaar mee en pleur ik al m'n fiat in bitcoin en kijk ik maandenlang niet meer naar de koersen.
Tot zover mijn dagboekbijdrage. Conclusie: shitcoins to thrive, bitcoin for life.
Lol! Zoveel is er nog niet aan de hand toch? Dipje valt nog steeds binnen de opgaande lijn?anti elppa schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:28:
[...]
oke die kan in de prullenbak. VERLAAT HET SCHIP!!!!!
hahaha ik was ook niet helemaal serieus natuurlijkWoodyWindoW schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:37:
[...]
Lol! Zoveel is er nog niet aan de hand toch? Dipje valt nog steeds binnen de opgaande lijn?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
In USD ja, maar niet in BTC. En wat als je je inleg in BTC had gedaan in plaats van shitcoins?Iamthefish schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:30:
maar toe nu toe sta ik onder aan de streep in de plus.
Ja, is gestegen en zakt nu weer.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:41:
Weet iemand wat er bij DEGO aan de hand is?
Als je zn stukje goed leest:wouterwouter2 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:43:
[...]
In USD ja, maar niet in BTC. En wat als je je inleg in BTC had gedaan in plaats van shitcoins?
"Tot nu toe ben ik groot fan van shitcoins omdat ik met de winst mijn positie in bitcoin aanzienlijk heb vergroot."
Holy moly 8 jaar joh, flink eelt op de ziel gekregen inmiddels dusanti elppa schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:40:
[...]
hahaha ik was ook niet helemaal serieus natuurlijkMij krijg je sowieso niet zo snel in paniek na 8 jaar crypto
We zijn compleet verziekt in de cryptowereld. Ik heb op me werk een collega die zit in de aandelen en als ik hem dan hoor praten over gains val ik in slaap. Dat is niks in vergelijking met crypto. Hij moest er eerst ook helemaal niks van hebben. Maar nu Gamestop een ding geworden is zijn gains ineens wel interessant en begint hij langzamerhand wat vaker te vragen naar hoe het met mijn portfolio gaat. Het begin is er.WoodyWindoW schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:37:
[...]
Lol! Zoveel is er nog niet aan de hand toch? Dipje valt nog steeds binnen de opgaande lijn?
Vannacht als m'n trades in crypto laten staan. Dit doe ik eigenlijk nooit maar ik was wat eerder in slaap gevallen als gepland. Er is echter niet zo veel gebeurd eigenlijk. Alles speelt een beetje rond hetzelfde bedrag op een neer. Alleen ENJ is wat geklommen. Dan zal je altijd zien dat het de coin is die je het minste hebt
Edit: ENJ nieuwe ATH.
Ach, bepaalde politieke partijen updaten standpunten van 2000 jaar oud ook nietPWM schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:53:
Het nadeel van in BTC dingen aanbieden, is dat je wel moet updaten af en toe
[Afbeelding]
Ja dan zou ik dus minder sats bezitten.wouterwouter2 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:43:
[...]
In USD ja, maar niet in BTC. En wat als je je inleg in BTC had gedaan in plaats van shitcoins?
Maar, aan de andere kant zit er nu wel heel veel tijd in al dat traden. Tijd is ook geld. En het is ook niet goed voor m'n hart. Het is dat het vermakelijk is en dat er nu verder weinig te doen is
De nieuwe Dogecoin?
nothing stops this train
Ligt eraan wat elon musk ervan vindt.Kol Nedra schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:03:
Wat denken jullie van ShibaSwap? Late april 2021
De nieuwe Dogecoin?
Kijk nog eens, iemand heeft de raket brandstof bijgevuldMRDutchfreakNL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:51:
[...]
Alleen ENJ is wat geklommen. Dan zal je altijd zien dat het de coin is die je het minste hebt
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja mooi verhaal weer. Ik had hem net verkocht op 10% dat hadden er op z'n minst 15 kunnen zijn-Sander- schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:14:
[...]
Kijk nog eens, iemand heeft de raket brandstof bijgevuld
Het momentum lijkt er nu wel een beetje uit volgens mij. Kijken of we een entry kunnen vinden en anders stappen we gewoon weer in een andere alt.
Edit: Of niet. Hij speelt opnieuw met de ATH.
[ Voor 5% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 14-03-2021 13:24 ]
YES schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:59:
Mensen, ik ben vrij nieuw hier maar ik wil jullie dit toch niet onthouden. Ik lees de laatste tijd erg veelbelovende dingen over iets genaamd crypto. Ik weet het, het wordt hier niet gewaardeerd om zomaar iets te promoten en doe vooral zelf je onderzoek maar ik denk echt wel dat dit iets groots kan zijn of worden.
Misschien moet je eerst even Googelen en bekijken of je er vertrouwen in hebt maar ik heb maar zo het gevoel dat ik er rijk mee kan worden. Het is echter nog heel nieuw en niemand weet er nog van, is mij verteld.
De coin heet Ripple (XRP). Doe er je voordeel mee.
Dan ga ik nu weer verder met het uitzoeken welke kleur Lamborghini ik wil. Want dat hoort erbij.
:strip_exif()/f/image/CpHci8YU2j6KA5gawCUeGLDO.jpg?f=fotoalbum_large)
Per toeval ingestapt vanmorgen omdat CHZ maar bleef droppen 😂MRDutchfreakNL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:19:
[...]
Ja mooi verhaal weer. Ik had hem net verkocht op 10% dat hadden er op z'n minst 15 kunnen zijn![]()
Het momentum lijkt er nu wel een beetje uit volgens mij. Kijken of we een entry kunnen vinden en anders stappen we gewoon weer in een andere alt.
Edit: Of niet. Hij speelt opnieuw met de ATH.
Misschien gaat hij wel een Mana rondje doen vandaag hou hem wel even aan
[ Voor 8% gewijzigd door JustC op 14-03-2021 13:30 ]
Ik zit er aan te denken om het in CHZ te stoppen. Maar ik heb te vaak slechte trades gemaakt op coins waarvan ik dacht dat de correctie wel klaar was.corneedebruin schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:28:
[...]
Per toeval ingestapt vanmorgen omdat CHZ maar bleef droppen 😂
Misschien gaat hij wel een Mana rondje doen vandaag hou hem wel even aan
MANA heb ik nog wat van staan gelukkig daar blijf ik vandaag ook vanaf.
Misschien zo toch nog even een FOMO buy in ENJ met een sell order. Eerst even een bak koffie.
Ik doe ze net de deur uitMRDutchfreakNL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:34:
[...]
Ik zit er aan te denken om het in CHZ te stoppen. Maar ik heb te vaak slechte trades gemaakt op coins waarvan ik dacht dat de correctie wel klaar was.
:fill(white):strip_exif()/f/image/KXov7SQtISAmEJaGLdgVuibv.png?f=user_large)
Edit: Zit verder overigens in USDT, even aankijken wat BTC gaat doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 14-03-2021 13:46 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja gelukkig straks weer een bear markt voor een jaar of 2. Zo'n bull markt vreet energie. Straks weer heerlijk rustig en goedkoop BTC inslaan. Niet meer elk uur koersen volgen. FF geen leverage trading. Heerlijk!!!WoodyWindoW schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:50:
[...]
Holy moly 8 jaar joh, flink eelt op de ziel gekregen inmiddels dus
Altijd lastig Taro. Als ik de Chart bekijk lijkt het er wel op dat we uit de downtrend breken? Maar nu zijn mijn TA skills vast niet de beste hier
daar lijkt het op uur geleden nog op $0.58 nu alweer op $0.66MRDutchfreakNL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:47:
[...]
Altijd lastig Taro. Als ik de Chart bekijk lijkt het er wel op dat we uit de downtrend breken? Maar nu zijn mijn TA skills vast niet de beste hier
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
100% sinds gisteren? Iemand nog ingestapt hierop? Ik heb er inmiddels aardig aan verdientDarkShadow schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:08:
Iemand idee wat dego is, nieuwe nft munt op binance, low marketcap
Hoe kan ik op Tradingview die MA lijn aanzetten Taro?Taro schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:51:
@MRDutchfreakNL Op verschillende timeframes zit CHZ nu tegen een MA lijn aan die als resistance zou kunnen dienen, maar hij kan daar natuurlijk prima verder doorheen schieten. Alleen is het zondag en weet ik niet wat BTC gaat doen, die kan wel wat roet in het eten gooien. Of het kan juist erg positief uitpakken. Ik kijk het even aan.
Ziet er best interessant uit, Ik ben er toch weer ingestapt op 0.54(EU). Uiteraard wel met een stop loss.
/f/image/DJYwpLf4MoG7wW6iT3HhTxlz.png?f=fotoalbum_large)
Inmiddels alweer op 0.57. Bizar wat het doet in een minuut.
CHZ gaat wel lekker idd, inmiddels weer deels aan boord met een stop loss erop.
Pump groep wil hem door de 1$ drukken
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wel een flinke groene candle jeetje
Wat dacht je van al die mensen die zich hebben ingekocht sub 0.70.corneedebruin schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:07:
CHZ verwacht ik zo meteen juist een flinke sell off van mensen die zitten te wachten tot ze weer quitte staan😅
Wel een flinke groene candle jeetje
Thnx Taro. Ik moet me eens wat beter gaan verdiepen in Tradingview want niet normaal wat een indicators je kan aanzetten.Taro schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:58:
@MRDutchfreakNL Op de "+ Indicators" drukken links bovenin en dan Moving Average kiezen, 3x, met bijv. waarden: 7, 25 en 99.
CHZ gaat wel lekker idd, inmiddels weer deels aan boord met een stop loss erop.
Gebruiken jullie veel indicators? Ik zit eigenlijk altijd als een simpele gewoon naar de chart te kijken en trek wat lijntjes aan de boven en onderkant. Zo bepaal ik een up of een downtrend(al zie je dit vaak al zonder lijnen)
Als ik zie dat hij uit zo'n lijn breekt dan is het voor mij interessant maar met die indicators kun je vast een hoop meer.
Al ziet het er naar uit dat mijn simpele benadering op CHZ klopte
Wilde zelf nog terug instappen maar had eigenlijk de hoop dat hij bleef zakken.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:08:
[...]
Wat dacht je van al die mensen die zich hebben ingekocht sub 0.70.
Ik kijk nu even vanaf tether mee weet gewoon even niet goed wat te kopen momenteel. Enj is de brandstof weer op
Zitten er hier verstandige mensen dan?Remy!!!! schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:13:
Het zou voor mij nu verstandig zijn om uit CHZ te stappen, ga ik het doen?
spoiler:nope
Bizar op Bitvavo een wig van 0.54 naar 0.64 op 1 candle op de 5M chart. gelukkig me sell order niet geraakt.
[ Voor 62% gewijzigd door -Sander- op 14-03-2021 15:12 ]
Hoe minder indicators hoe beter imo. Vroeger ook met heel veel indicators gewerkt maar dat werkt alleen maar verwarrend omdat die elkaar nog al eens tegenspreken. Ik gebruik een maximaal van 3 indicators tegenwoordig.MRDutchfreakNL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:08:
[...]
Thnx Taro. Ik moet me eens wat beter gaan verdiepen in Tradingview want niet normaal wat een indicators je kan aanzetten.
Gebruiken jullie veel indicators? Ik zit eigenlijk altijd als een simpele gewoon naar de chart te kijken en trek wat lijntjes aan de boven en onderkant. Zo bepaal ik een up of een downtrend(al zie je dit vaak al zonder lijnen)
Als ik zie dat hij uit zo'n lijn breekt dan is het voor mij interessant maar met die indicators kun je vast een hoop meer.
Al ziet het er naar uit dat mijn simpele benadering op CHZ klopte
Morgen REKT.Remy!!!! schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:13:
Het zou voor mij nu verstandig zijn om uit CHZ te stappen, ga ik het doen?
spoiler:nope
Hodl is natuurlijk niet van toepassing op volatiel spul zoals vrouwenPelox schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:25:
[...]
Wat moet ie nu doen.. hodl of het huis uit trappen..
Vandaag kan wel eens een mooie dag worden.
Niet weten hoe je de MA moeten weergeven op Tradingview, maar wel al een mesje proberen vangen. CHZ is voorlopig afgeketst op de 1h MA7 en MA25, 't is maar dat jullie het weten
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Haha snap ik! Heel benieuwd naar de grote crash en hoe groot de daling dan is. Ik ga ook proberen de tekenen aan de wand in de gaten te houden en daarvoor (hopelijk) al wat delen van de PF uit te cashen om later inderdaad weer goedkoper terug te kunnen kopen.anti elppa schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:45:
[...]
Ja gelukkig straks weer een bear markt voor een jaar of 2. Zo'n bull markt vreet energie. Straks weer heerlijk rustig en goedkoop BTC inslaan. Niet meer elk uur koersen volgen. FF geen leverage trading. Heerlijk!!!
Option3 kopers kunnen na 40 dagen al traden
Is dat niet riskant voor Option1 kopers die 12 maanden vast moeten houden?
.
https://coinlist.co/casper
Of mensen die voor duizenden euro's het schip in gaan omdat ze het verschil tussen een markt en limit order niet weten. Dat je iets niet weet mag best maar test dan uit hoe het werkt voordat je met je geld yolo'd.TomTorquay schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:49:
De whales lachen in hun vuistje met al die groentjes hier.
Niet weten hoe je de MA moeten weergeven op Tradingview, maar wel al een mesje proberen vangen. CHZ is voorlopig afgeketst op de 1h MA7 en MA25, 't is maar dat jullie het weten
Al doende leert men en gelukkig zijn er een hoop mensen in dit topic die opbouwend en behulpzaam reageren.TomTorquay schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:49:
Blijkbaar ben jij geboren met de gaven om professioneel te kunnen traden. Jaloers.TomTorquay schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:49:
Zolang ik gewoon plezier heb in wat ik doe, en dat ook nog winst oplevert is het prima toch? Dat jij het beter kan is heel fijn voor je. Het zou je sieren als je dan op z'n minst je verhaal onderbouwd. Gelukkig zijn er hier mensen die een ander wat proberen te leren.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tot nu toe heeft alle fomo , slechte trades en emotioneel handelen alleen maar geleid tot 40% verlies op mijn PF.
Sta nog steeds ruim 300% in de plus dus vind het wel even goed zo.
Vooral de hele dag loeren naar charts ben ik echt even beu kom nergens aan toe zo😅
dit zal voor iedereen verschillen hoor
Verwijderd
2017 all over again dit.St@m schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:03:
Misschien kan er nog even gestrooid worden met '2017 all over again'
Hoe was het in 2017 dan? 2013 all over again?
Hier ben ik het helemaal mee eens (en m’n vrouw ook overigens). Maar ik heb wel het gevoel dat het nu moet gebeuren ivm 2017 all-over-again.corneedebruin schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:07:
Vooral de hele dag loeren naar charts ben ik echt even beu kom nergens aan toe zo😅
dit zal voor iedereen verschillen hoor
Ik heb mijn verhaal onderbouwd, ik refereer nota bene naar de MA7 en MA25. Verder vind je alles op internet.MRDutchfreakNL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:01:
Blijkbaar ben jij geboren met de gaven om professioneel te kunnen traden. Jaloers.
Zolang ik gewoon plezier heb in wat ik doe, en dat ook nog winst oplevert is het prima toch? Dat jij het beter kan is heel fijn voor je. Het zou je sieren als je dan op z'n minst je verhaal onderbouwd. Gelukkig zijn er hier mensen die een ander wat proberen te leren.
En ik voel me niet beter dan de nieuwelingen en ben zelf zeker niet zo'n fantastische trader, ik stel alleen vast dat er nog genoeg onwetend volk is waar de whales kunnen van profiteren. Dat het je nu winst oplevert is leuk, of dat gaat blijven duren als je op goed geluk de markt probeert te timen is maar zeer de vraag.
Verwijderd
Geen idee... Ik kwam als jonge hond eind 2017 aanhuppelen.
En weet nu net zoveel als toen. Namelijk niets.
Toen was ik een prutser die maar wat aanklootte. En nu nog steeds.
Tis een wonder dat ik er überhaupt wat meer uit heb kunnen halen dan erin is gegaan.
Het geluk is met de dommen.
Lekkerritje op CHZ gemaakt afgelopen weken. Staat nu nog een mini restantje a ~€100,- over. Rest in de ritjes op x3 tot x5 verkocht.
En ergens denk ik dat ie nog meer kan hebben. Maar t gaat een beetje tegen m’n gevoel in om nu te kopen waar ik vorige week nog voor verkocht heb.
T meeste gaat vandaag beetje in de min. Ben maar wat aan het kijken en treuzelen wat te doen. Ben niet zo van het wisselen eerlijk gezegd.
Morgen 1 maand bezig. Inleg voor behoorlijk deel terug al. Meeste winst in BTC ondergebracht. Behoorlijk deel hou ik in ADA en kijk ik voorlopig niet naar om. ADA staat in Bitvavo. Ik kan dat nergens anders onderbrengen nu zeker waar er betere stakingsvoorwaarden zijn denk?
Beetje aan het speuren naar de nieuwe CHZ voor komende maand dus. TA is leuk en werkt deels denk. Maar een maand terug had niemand CHZ of MANA aanbevolen. Dus dat speuren voelt toch nog als hoe zet ik mijn roulettefiches zo efficient mogelijjk in.
Vandaag zakt ie langzaam het lanceerplatform in.
Hij mag nog even verder zakken voor ik begin te verliezen.... euh leren bedoel ik
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
@MRDutchfreakNLTomTorquay schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:19:
Ik heb mijn verhaal onderbouwd, ik refereer nota bene naar de MA7 en MA25. Verder vind je alles op internet.
Vooraleer ik je verwar, ik keek per vergissing naar de BTC charts in plaats van CHZ. Tot zover jouw droombeelden over deze 'toptrader', kan zelfs geen charts van verschillende coins uiteen houden

Hier komen meepraten in het midden van een huiselijke ruzie was misschien ook niet het allerbeste idee
Was ze de heks op dat moment.TomTorquay schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:46:
[...]
@MRDutchfreakNL
Vooraleer ik je verwar, ik keek per vergissing naar de BTC charts in plaats van CHZ. Tot zover jouw droombeelden over deze 'toptrader', kan zelfs geen charts van verschillende coins uiteen houden![]()
Hier komen meepraten in het midden van een huiselijke ruzie was misschien ook niet het allerbeste idee
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GMeLgWueAoMlU02sZDBqNN3B.jpg?f=user_large)
Geintje.
Jaap niet zo verlegen! Show me your garage!Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:19:
[...]
Tis een wonder dat ik er überhaupt wat meer uit heb kunnen halen dan erin is gegaan.
Heb jij geen glazen bol?Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:19:
[...]
Verwijderd
Jawel. Maar die is stuk.
Chiliz was de druppel. Nu komt er rook uit en staat het DOGE logo er permanent in gebrand.
Zeg je ook wel eens iets positiefs ?TomTorquay schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:49:
Haha, ik weet na twee jaar waarschijnlijk nog minder van crypto...en ik heb voorlopig ook niks te klagen, dus ik onderstreep je conclusie.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2021 @ 15:19:
[...]
Wel genoeg geleerd op zich, ik let wel op. Termen als rekt, lambo, moon, over coins zoals DOGE, over Chinese cryptoheren, over verschillende vissoorten. En een nog grotere hekel aan fiat gekregen, lelijke roestbakken.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Alleen als het echt niet anders kan. Maar interessant dat je vanonder je steen kruipt om dat hier even te melden.wehave schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:09:
Zeg je ook wel eens iets positiefs ?
Nou, even serieus, ik doe geregeld constructieve posts, zoals deze over TA van eerder deze week. Maar het nodige cynisme is me niet vreemd, dat ga ik niet ontkennen. Dat word je m.i. ook deels vanzelf als je al een tijdje hier meedraait.
TomTorquay schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:57:
Ik vind Cryptocred wel een goeie om mee te beginnen:
https://www.youtube.com/c/CryptoCred/videos
Als je, zoals ik, graag rondneust in verschillende indicatoren, dan kan ik The Secret Mindset wel aanbevelen:
https://www.youtube.com/c/TheSecretMindset/videos
En voor regelmatige updates over stand van zaken, vind ik The Chart Guys altijd kort en bondig:
https://www.youtube.com/p...9K8Wy_uijES3f_eDrrr9Ku-Qj
Het meest verademende aan bovenstaande links is dat ze niet beheerd worden door ADHD'ers of 16-jarigen die denken dat ze het al weten.
Succes!
Raoul Pal is sowieso een super fijne gast om vlogs van te bekijken. Recht door zee en zonder opsmuk.Gelukszoekr schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:18:
Heerlijk inspirerend voor de zondagmiddag
[YouTube: Erik Voorhees: Transitioning To a World of Digital Finance (w/ Raoul Pal)]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ga weer verder met chart turen. MANA is aan de beurt
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ja, of boven de 60k zijn uitgestapt en genieten van rode candles, nog beterRonald.42 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:06:
Gewoon de 1 maand kaart ervoor en relax alles is groen 🍻
59995 ook goed ?Taro schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:07:
[...]
Ja, of boven de 60k zijn uitgestapt en genieten van rode candles, nog beter
Reageer niet zo vaak meer nee , maar lees toch wel vaak mee toch en moet me wel vaak inhouden als jij weer iets post.TomTorquay schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:18:
[...]
Alleen als het echt niet anders kan. Maar interessant dat je vanonder je steen kruipt om dat hier even te melden.
Nou, even serieus, ik doe geregeld constructieve posts, zoals deze over TA van eerder deze week. Maar het nodige cynisme is me niet vreemd, dat ga ik niet ontkennen. Dat word je m.i. ook deels vanzelf als je al een tijdje hier meedraait.
[...]
Zoals je zelf zegt druipt de cynisme van elke post af en kom me dit keer niet inhouden
Begrijp dat het nu anders is dan voorheen verder.
Verder alles goed met jou Tom?
Nou, vooruit.
[ Voor 20% gewijzigd door Bad Brains op 14-03-2021 17:40 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
https://research.binance.com/en/projects/my-neighbor-aliceALICE is My Neighbor Alice’s native utility token and is used in the following functions:
In-game Currency: Purchase assets and special skill sets in the game and in Alice's marketplace.
Governance: Participate in the governance process through a Decentralized Autonomous Organization (DAO), and vote on improvement proposals and platform developments (e.g. platform operations and development). Voter incentives will be introduced to encourage voter participation.
Staking: Stake ALICE tokens to earn a percentage of platform revenues (e.g. plot sales, asset sales, and transaction fees).
Player Incentives: By completing quests in the game, players can earn ALICE tokens. This design is to encourage user participation in the game and to maintain traction.
Vraag me af hoeveel je daar mee kan verdienen
[ Voor 84% gewijzigd door Raaafie op 14-03-2021 17:57 ]
Fingers crossed!Bad Brains schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:39:
Gaat Ankr weer een ritje maken?
Of pumperlandRaaafie schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:40:
Morgen 07:00 allemaal klaar voor Alice in wonderland? Of zal het Alice in dumperland worden..
Gaat stabiel richting boven. Ik denk dat het nu een tijdje rond de 65-75 cent heen en weer zal gaan. Alleen maar goed om support te creëren.Geertwa schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:09:
CHZ lijkt nog een poging te gaan doen
Verwijderd
Fixed supply, proof of work, nr. 1 in de ranking, 60% market dominance, decentraal, op veel exchanges verhandelbaar, brede adoptie, sound money, store of value...jowi schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:58:
Wat vinden we van btc? Kakt een beetje in agv de zondagsrust?
Prima coin.
Prima, prima.. Beetje té complimenteus hoor.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:03:
[...]
Fixed supply, proof of work, nr. 1 in de ranking, 60% market dominance, decentraal, op veel exchanges verhandelbaar, brede adoptie, sound money, store of value...
Prima coin.
Redelijke coin at most. Wel leuk om te hebben hoor
[ Voor 10% gewijzigd door jowi op 14-03-2021 18:07 ]
Zeker nog niet zo lang met crypto bezig?jowi schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:06:
Ik bedoel meer het licht dalende koersverloop vandaag na de euforie gisteren.
Even de spreekwoordelijke druk van de ketel, prima toch.jowi schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:06:
Ik bedoel meer het licht dalende koersverloop vandaag na de euforie gisteren.
daar is het weekend voor heRaaafie schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:13:
[...]
Even de spreekwoordelijke druk van de ketel, prima toch.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!