[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.166 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:15
Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:23:
En toch lijkt het op 2018.. just saying.. piek, kleine recovery en down met die handel.. Ik hoop van niet.
lijkt er totaal niet op. Kijk naar de price actie, de swings up en down, tijdspanne, volume. Niets is ook maar een klein beetje het zelfde.
jij kijkt alleen de vorm van het patroon zonder ook maar ergens anders naar te kijken. Serieuze vraag, hoe zag jij die dump eind januari dan? dacht je toen ook dat het hetzelfde was als 2018?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
anti elppa schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:26:
[...]

lijkt er totaal niet op. Kijk naar de price actie, de swings up en down, tijdspanne, volume. Niets is ook maar een klein beetje het zelfde.
jij kijkt alleen de vorm van het patroon zonder ook maar ergens anders naar te kijken. Serieuze vraag, hoe zag jij die dump eind januari dan? dacht je toen ook dat het hetzelfde was als 2018?
Ja eigenlijk wel ja. Ik kijk inderdaad naar patronen, die zeggen vrij veel.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:28:
[...]

Ja eigenlijk wel ja. Ik kijk inderdaad naar patronen, die zeggen vrij veel.
oke, en hoe zag je dan in 2017 die 6 a 7 dumps in de run up? Of zat je toen nog niet in crypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
anti elppa schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:30:
[...]

oke, en hoe zag je dan in 2017 die 6 a 7 dumps in de run up? Of zat je toen nog niet in crypto
Toen zat ik er wel in, maar maakte het niet zoveel uit. Pf waarde was vele malen lager, dus die dips boeide me niet zo.

Uiteindelijk heel de weg omlaag bijgekocht tot maart 2020, en nu de weg omhoog aan het cashen, meestal te vroeg maar ondertussen worden het steeds betere uitstap momenten..

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 05-03-2021 09:37 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 21:40
Even wat hopium op het vuur gooien :-)

https://bitcoinmagazine.n...-de-hand-aldus-kraken-ceo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 15:58
En toch lijkt het op 2018.. just saying.. piek, kleine recovery en down met die handel.. Ik hoop van niet.
Dit was geen blow-off top.

De recovery van de vorige correctie duurde 19 dagen, we zitten wat dat betreft pas op de helft.

Ik vind het niet echt op 2018 lijken, maar 'de tweede' dip omlaag is idd wel degelijk een tricky one.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik vind dit toch wel een hele mooie daling van afgelopen dagen.
Je zou hier bijna als trader op kunnen meelopen...
Helaas ben ik natuurlijk geen trader en neem ik het risico niet, dus lekker HODL.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_oMDzado2dEGkndAJoawXt79Qk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pydeHGfB8R9RsrCXGgBx3anQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 01:00
Zou ik ook zeggen als ik CEO was van een exchange :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik zette per ongeluk een limit sell in plaats van een stop-limit.
Dat was het universum die me hielp...
Dus ik kocht mij meteen weer in.
En dat was dus op de piek.
Altijd naar het universum luisteren!

/zweefteef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24

YES

Moderator General Chat
Raaafie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:43:
[...]

Zou ik ook zeggen als ik CEO was van een exchange :+
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar exchanges hebben op zich toch niet zoveel last van dalingen (op de korte termijn dan)? Als het beweegt betekent het in ieder geval dat er gehandeld wordt en daar verdienen exchanges volgens mij hun geld grotendeels mee. Of zit ik wat dat betreft helemaal mis?

edit: al snap ik wel dat hosanna verhalen/stemming meer mensen richting de exchanges lokken ivm FOMO en ze dus nog meer geld verdienen, dat is natuurlijk wel weer zo.

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 05-03-2021 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Richh schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:41:
[...]

Dit was geen blow-off top.

De recovery van de vorige correctie duurde 19 dagen, we zitten wat dat betreft pas op de helft.

Ik vind het niet echt op 2018 lijken, maar 'de tweede' dip omlaag is idd wel degelijk een tricky one.
Klopt.. geen blow-off top.. maar moet die er zijn vraag ik me af. Ik wacht er ook op hoor en mijn hodl pf blijf ik toch wel vanaf.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:47:
[...]

Klopt.. geen blow-off top.. maar moet die er zijn vraag ik me af. Ik wacht er ook op hoor en mijn hodl pf blijf ik toch wel vanaf.
die hadden we tot nog toe elke keer. Geen garantie, maar iig iets waar je op voort kan borduren

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 22:24

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:47:
[...]

Op dit soort momenten (een dip, veel mensen in dit topic die roepen dat we allemaal rekt gaan et cetera) sluit ik vaak gewoon al mijn tabbladen waarop crypto zooi open staat en kijk ik pas een paar uur later weer even of ik echt compleet aan de grond zit of dat ik de lambo vast kan gaan bestellen. Als je uitgaat van HODL is dat wel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
De coinbase earn waitlist, is die oneindig lang zolang ze nog geen poen van je hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:49:
[...]

Op dit soort momenten (een dip, veel mensen in dit topic die roepen dat we allemaal rekt gaan et cetera) sluit ik vaak gewoon al mijn tabbladen waarop crypto zooi open staat en kijk ik pas een paar uur later weer even of ik echt compleet aan de grond zit of dat ik de lambo vast kan gaan bestellen. Als je uitgaat van HODL is dat wel fijn.
Ik ook tegenwoordig en ik heb al een paar weken geleden mijn delta app verwijderd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik had toch eigenlijk wel gehoopt dat we afscheid hadden genomen van de <47 regionen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
mercapto schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:52:
De coinbase earn waitlist, is die oneindig lang zolang ze nog geen poen van je hebben?
Ik stond ook een dag of wat op de wait list.. Uiteindelijk een 10tje gestort en kort daarna was ik er vanaf. Of dit doorslaggevend is geweest blijft natuurlijk de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
_Animal schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:56:
[...]

Ik stond ook een dag of wat op de wait list.. Uiteindelijk een 10tje gestort en kort daarna was ik er vanaf. Of dit doorslaggevend is geweest blijft natuurlijk de vraag
Een dag of wat is hier 21 dagen...kijk het nog even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mercapto schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:59:
[...]

Een dag of wat is hier 21 dagen...kijk het nog even aan :)
Hier niet anders..

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ronnie en Rita Rekt zijn ook ingestapt zie ik.

Wat een puinzooi _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gaan we een dubbele bodem maken? W pattern? Wat denken de lijnen trekkers?

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:22
YES schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:49:
[...]

Wat ik in dit soort situaties doe is mijn coins in paniek verkopen, en de laatste groene candels najagen. Met een beetje geluk vergroot ik mijn verlies naar 40%!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:05:
Over 2 weken nieuwe ATH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:05:
Kan prima een W op de daily. Bodem mag dan niet voorbij de 43k liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
Dit zijn wel de dagen waarvan ik baal dat ik niet het lef heb om een halve BTC in te slaan. Je weet dat het je winst gaat opleveren.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Bensimpel schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:50:
[...]

Ik heb trouwens een Yoroi Wallet aangemaakt zodat ik ADA kan staken, #free money ada 8) :7
Dan moet ik daar ook eens naar kijken want een Daedalus wallet is nu niet aan te maken..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

zwembroek schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:21:
Dit zijn wel de dagen waarvan ik baal dat ik niet het lef heb om een halve BTC in te slaan. Je weet dat het je winst gaat opleveren.
Als het zeker was dan zou toch iedereen dat doen? Of hoopt iedereen nog goedkoper te kunnen inkopen? De gelukkigen onder ons hebben op 58k verkocht en wachten nu op de bodem om in te slaan voor het gaat stijgen. Het valt mij op dat crypto wel meer uitnodigt om te handelen. Met gewone aandelen (VWRL) doet het mij weinig als het zakt maar met crypto krijg ik snel jeuk in mijn vingers om een gokje te wagen....meer mensen dat gevoel?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
waarom zou je het niet doen? Als het geld is wat je aankomende 5 jaar niet nodig hebt zou ik het zonder twijfel er direct instoppen. Tuurlijk kan ie dippen naar 40k aankomende week, maar kan ook door schieten naar 60k. Over 5 jaar is dit gerommel in de marge en totaal niet relevant. Gewoon buy, hold en niet teveel kijken ivm fomo/ fud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20
Het is nog vroeg..

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:22
anti elppa schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:27:
[...]

waarom zou je het niet doen? Als het geld is wat je aankomende 5 jaar niet nodig hebt zou ik het zonder twijfel er direct instoppen. Tuurlijk kan ie dippen naar 40k aankomende week, maar kan ook door schieten naar 60k. Over 5 jaar is dit gerommel in de marge en totaal niet relevant. Gewoon buy, hold en niet teveel kijken ivm fomo/ fud
Ik zou een halve BTC zelf eerder bij elkaar DCA-en op dit moment. Markt blijft volatiel, dus met een beetje geluk pak je nog een paar dipjes mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
merauder schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:35:
[...]

Ik zou een halve BTC zelf eerder bij elkaar DCA-en op dit moment. Markt blijft volatiel, dus met een beetje geluk pak je nog een paar dipjes mee.
ligt eraan hoeveel een halve btc voor hem is. Als dat gewoon wisselgeld is op zijn bankrekening, zou ik geen dca doen op dit moment. Heb je het iets minder ruim dan doe je idd DCA en dan ipv maandelijks, wekelijks.
Ik ben iig gestopt met DCA na 24 maanden afgelopen dec. Ik spaar nu fiat, wat ik er dan bij een echte dip in 1x bij kan kieperen. Komt die dip niet, prima, dan koop ik ook niet. Komt nog een bonus, aandelen en vakantie geld aan aankomende maanden dus een diepe dip zou mooi zijn om van die fiat troep af te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 05-03-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
anti elppa schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:27:
[...]

merauder schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:35:
[...]

Ik denk dat DCA-en voor mij de beste manier zou zijn idd. Ik heb net een uit de hand gelopen verbouwing achter de rug dus ben aardig ingeteerd. Maar goed, ik voel dus nog een drempel die ik even over moet..:)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

De DXY (de waarde van de dollar) maakt sprongen omhoog. Ook na de toespraak van Powell (federal reserve) van gisteren.

Als deze stijging blijft doorzetten verwacht ik niet dat BTC nog sprongen gaat maken de komende tijd. Het is voor beleggers dan vaak interessanter om hun geld in andere assets te steken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dump nou gewoon, dan hebben we het tenminste gehad. Hoe langer dit slome sideways hoe rekter in the end denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
SpX schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:47:
De DXY (de waarde van de dollar) maakt sprongen omhoog. Ook na de toespraak van Powell (federal reserve) van gisteren.
Logisch want de geldpers gaat weer aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:51:
[...]

De dollar is tevens een safe haven currency. Als er globale shit uitbreekt vluchten mensen in de dollar ondanks dat de printer blijven printen.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:51:
[...]

ja is ook maar van korte duur gok ik die stijging in DXY, daarna gaat het verval gewoon weer verder. Er is niets, maar dan ook niets waarom de DXY bijvoorbeeld weer richting de 100 zou gaan. Ja oke, ze wegen tegen andere valuta, en die doen het ook allemaal bagger, dus het zou kunnen maar dan heb je echt dikke inflatie al over the world

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 16-09 09:38
We gaan eerst weer terug naar de 52k, en dan naar beneden 47k en dan naar de maan.

Tenminste volgens mijn glazen bol/.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
mjjveldt schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:00:
We gaan eerst weer terug naar de 52k, en dan naar beneden 47k en dan naar de maan.

Tenminste volgens mijn glazen bol/.
Deal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Tominatie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:49:
Dump nou gewoon, dan hebben we het tenminste gehad. Hoe langer dit slome sideways hoe rekter in the end denk ik.
Als we die W van @toilet_paper willen tekenen moet het ook niet te hard gaan :P

Vorige correctie duurde 19 dagen tot retrace, veel sneller kan het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:52
Wat ik lastig blijf vinden is wat nou een betere gain is? Als voorbeeld traiding pair
THETA/USDT of THETA/BNB? Als in buy low en sell high.....
Voor mij is beide coins HODL maar kan dus beter wel zo traiden toch dan bv niks doen of bv traiden met usdt?
Uiteindelijk bv na 1+ jaar of wanneer 1 van die coins een ATH heeft en dan traiden naar usdt?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:22:
Wat ik lastig blijf vinden is wat nou een betere gain is? Als voorbeeld traiding pair
Voor mij is beide coins HODL maar kan dus beter wel zo traiden toch dan bv niks doen of bv traiden met usdt?
Uiteindelijk bv na 1+ jaar of wanneer 1 van die coins een ATH heeft en dan traiden naar usdt?
Het is dezelfde coin, alleen in het eerste geval koop je THETA met USDT, en in het tweede geval met BNB. Wat je er daarna mee doet staat hier los van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:28
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:22:
Het verschil is dat je bij het usdt pair terug gaat naar $$, bij de andere ga je terug naar BNB. Daar ben je dus niet alleen afhankelijk van wat THETA doet, maar ook wat BNB doet. THETA kan in dat geval dus omhoog gaan omdat THETA meer waard wordt, maar ook omdat BNB omlaag gaat in waarde.

Persoonlijk handel ik het meest in USDT omdat ik dan alleen de waarde van THETA in de gaten hoef te houden.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 17:29

StrongArmLance

Endless flow

Dead cross van btc dominance gepakt, ik denk of wel 45, of 41. Bearish of niet, hoe dan ook is mijn heilige geloof dat we alt season gaan zien op zeer kort termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Khaelos schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:23:
[...]

Dan moet ik daar ook eens naar kijken want een Daedalus wallet is nu niet aan te maken..
Mis ik iets? Waarom niet?

Vanavond kunnen we trouwens met ADA gaan voten in Project Catalyst :D Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 11:52
Is de Ledger Nano S nog steeds de meest recente/beste hardware wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
Ozza schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:51:
Er is sowieso ook een Nano X (https://shop.ledger.com/products/ledger-nano-x) en ik zie soms de "Trezor" wel eens voorbij komen in dit topic als alternatief.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:56
Ozza schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:51:
Pak de X, kun je meer apps op installeren. Wil je alleen BTC of BTC en ETH gaan gebruiken is de S wel voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
StrongArmLance schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:42:
Dead cross van btc dominance gepakt, ik denk of wel 45, of 41. Bearish of niet, hoe dan ook is mijn heilige geloof dat we alt season gaan zien op zeer kort termijn.
Het is al 2 maanden altseason toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De NFT hype is misschien nog wel crazier dan de ICO hype in 2017. Men betaalt dus kei veel geld voor een digitaal kunstwerkje? :')

Ik vind helemaal mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma30
  • Laatst online: 17-09 16:44
Ik moest toch even goed lezen wat NTF's zijn, leuk stukje gevonden leest lekker weg :)

https://www.theverge.com/...blockchain-crypto-art-faq

Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Nee joh. Sommige coins zijn al wel gegaan (deels hype, maar ook fundamentele stijgingen, zie XVS), maar uitgaande van wat er in het verleden is gebeurd staat het ons gewoon nog te wachten. DOCK knalt bijv net z'n altseason in als je naar de daily chart kijkt.

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 05-03-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
StrongArmLance schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:42:
Afgelopen maand zijn er sommige alts x10 gedaan, alt season is allang begonnen :P

Dat niet alle alts naar de maan gaan en je op het gros geld verliest, hoort er gewoon bij :)
Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Dat ja :P

[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 05-03-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Richh schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:09:
[...]

Afgelopen maand zijn er sommige alts x10 gedaan, alt season is allang begonnen :P

Dat niet alle alts naar de maan gaan en je op het gros geld verliest, hoort er gewoon bij :)
Even goed mogelijk, maar ik zie het anders :)
Moet er wel bij zeggen dat ik het gross eind vorig jaar/okt heb ingekocht, dus ik zie ook geen risico meer in het laten staan.

[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 05-03-2021 12:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

StrongArmLance schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:11:
[...]

Even goed mogelijk, maar ik zie het anders :)
[Vimeo: Kan gebeuren]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-09 07:51
Richh schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:09:
[...]

[...]

Dat ja :P
Zolang &%#@^*3 Doge 100+ sats blijft is het idd gewoon alt season.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Razkin schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:36:
[...]

Zolang &%#@^*3 Doge 100+ sats blijft is het idd gewoon alt season.
Dat heeft toch weinig met alt season te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Konden we maar in 1x van al die shitcoins afkomen.. gewoon een top 10, de rest weg.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:45:
Konden we maar in 1x van al die shitcoins afkomen.. gewoon een top 10, de rest weg.
Kleine kans. Straks krijgen we ook nog CR7/Messi fan tokens in navolging van al die voetbalclub fantokens. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:02
Tominatie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:47:
[...]

Kleine kans. Straks krijgen we ook nog CR7/Messi fan tokens in navolging van al die voetbalclub fantokens. :')
Goeie tech, toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
Ik zie liever limited Messi NFT's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Ok, ik heb een Yoroi wallet aangemaakt en een deel van m'n Ada daarheen gestuurd.
Hoe kies ik een goede staking pool uit?
Waar moet ik naar kijken en waar op letten?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

De AEX is in ieder geval anders weer (even) in de plus. Nu alle shitcoins nog!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Khaelos schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:50:
Ok, ik heb een Yoroi wallet aangemaakt en een deel van m'n Ada daarheen gestuurd.
Hoi,

https://forum.cardano.org...choose-a-stake-pool/38266

mvg,

Google

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Tweaker Oli4 heeft ook een ADA stakepool genaamd IDEAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcB1978
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-01 20:43
Excusez als newbie. Maar wat is daar nou precies het voordeel van? Ik heb mijn ada's bij bitvavo staan en krijg daar fixed 5%. Krijg je meer via die stakepools? Ugh, moet me daar echt eens wat meer inverdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Mighty schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:53:
[...]

Tweaker Oli4 heeft ook een ADA stakepool genaamd IDEAL.
Heb ik toen even naar gekeken, maar zodra ik op de vrij summiere site dit las, was ik weer weg:
"Is there a risk [...]? No, there is NO risk."

Are you serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

MarcB1978 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:56:
[...]

Excusez als newbie. Maar wat is daar nou precies het voordeel van? Ik heb mijn ada's bij bitvavo staan en krijg daar fixed 5%. Krijg je meer via die stakepools? Ugh, moet me daar echt eens wat meer inverdiepen.
Het voordeel van de ADA stakepools is vooral decentralisatie. Voor de maximale opbrengsten moet je inderdaad alle pools vergelijken met de exchanges. Maar de pools helpen vooral om de macht van de exchanges te beperken. Die krijgen namelijk stemrecht op hoeveel ADA er bij hun gestaked wordt en die (Bitvavo/Kraken/Binance) hoeven niet altijd in lijn met de gebruikers te stemmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
[...]

Lol via CHZ stemmen op welk kapsel ronaldo straks heeft of wat voor dansje gdaan wordt bij het vieren van een doelpunt..

Ik zie dit nog wel gebeuren eerlijk gezegd, al die sporters kunnen gewoon alles verkopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6YZcn8MnuMz0sCaH1BoNK3MPe-Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zT9m9koOUGu2SZWVyFNMKH0C.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:45:
Maar dan wel alle alts die ik heb in de TOP10 graag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[...]

Ja, maar die worden dus in CHZ verhandeld. En sluiten steeds meer clubs aan. Dat vond ik er wel interessant aan. Zal nu wel weer ff stagneren.

Dit is wel een beetje een crypto ‘meh’ dagje he? Een beetje als 0-0 bij De Graafschap-RKC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
readytoflow schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:06:
[...]

Ja, maar die worden dus in CHZ verhandeld. En sluiten steeds meer clubs aan. Dat vond ik er wel interessant aan. Zal nu wel weer ff stagneren.

Dit is wel een beetje een crypto ‘meh’ dagje he? Een beetje als 0-0 bij De Graafschap-RKC.
Ik ben serieus oprecht benieuwd waar CHZ heen zal gaan, kan zomaar in eens op 25 cent staan over twee weken als bv grotere clubs aangesloten zijn. Met de huidige crisis hebben ze toch extra inkomsten nodig, dus zal mij niets verbazen als de boel straks ontploft.

Ik persoonlijk heb weinig interesse in zo'n token, maar ach ja, ACM deed het ook niet slecht volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16
Mighty schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:00:
[...]

Het voordeel van de ADA stakepools is vooral decentralisatie. Voor de maximale opbrengsten moet je inderdaad alle pools vergelijken met de exchanges. Maar de pools helpen vooral om de macht van de exchanges te beperken. Die krijgen namelijk stemrecht op hoeveel ADA er bij hun gestaked wordt en die (Bitvavo/Kraken/Binance) hoeven niet altijd in lijn met de gebruikers te stemmen.
Voor wie een Stakepool zoekt, is deze wel aan te raden: http://pooltool.io

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Ok bedankt!

Mijn Ada zit nu in een stakepool.
Nu maar afwachten :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb zojuist wat ADA gestaked bij Binance. 9,32% APY, 90 dagen locked. https://www.binance.com/en/pos

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:42
Is het gezichtsbedrog of gaat alles toch traagjes terug omhoog?

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
2021 is de nieuwe 2018 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
In 2017/2018 zakte BTC in 1 week van 20k naar 10k. Daar lijkt dit toch helemaal niet op?

Trouwens in januari dacht men ook dat hij veel verder ging zakken. Toen eind januari kwam die #Bitcoin in Elon's twitter bio, dat zorgde voor een pump en hierna was het sentiment weer positief. Een week later was er weer een pump omdat bekend werd dat Tesla 1.5mld aan BTC gekocht had. Niet gek dat we nu in een kleine correctie zitten. Als je kijkt naar de daily en weekly charts ziet het er nog prima uit wat mij betreft.

Edit: nog zo'n leuk nieuwsartikel of Tweetje zou natuurlijk wel welkom zijn :9

[ Voor 8% gewijzigd door Raaafie op 05-03-2021 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
[...]

De waarde van CR7 alleen is wellicht groter dan veel van de clubs die nu een token hebben dus wie weet 😅

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Raaafie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:44:
In 2017/2018 zakte die in 1 week van 20k naar 10k. Daar lijkt dit toch helemaal niet op?

Trouwens in januari dacht men ook dat hij veel verder ging zakken. Toen eind januari kwam die #Bitcoin in Elon's twitter bio, dat zorgde voor een pump en hierna was het sentiment weer positief. Een week later was er weer een pump omdat bekend werd dat Tesla 1.5mld aan BTC gekocht had. Niet gek dat we nu een kleine correctie hebben. Als je kijkt naar de daily en weekly charts ziet het er nog prima uit.
klopt en ook de dagen voor de dump waren in 2017 totaal anders. Maar dat probeer ik al 3 maanden mensen duidelijk te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:42
Eens kijken of het weer vaste prik is voor de koers rond deze tijd. Je zou bijna je orders er op gaan afstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Lol van wachtrij nummer: 10600 nu naar 3606 in de support queue van Binance. Duurt lang.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/4d2EBCEkh4Y/maxresdefault.jpg

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bananeman schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:24:
Ik heb zojuist wat ADA gestaked bij Binance. 9,32% APY, 90 dagen locked. https://www.binance.com/en/pos
Waarom bij Binance en niet bijvoorbeeld via een Yoroi wallet?

Gewoon nieuwsgierig ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Qunix schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:36:
[...]

2021 is de nieuwe 2018 :Y
Eind 2021 hoop ik dan

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 05-03-2021 14:21 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik lees steeds meer dat Binance moeilijk vindt om withdraw acties uit te voeren?
Hebben ze echt geen fiat meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
Qunix schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:23:
Ik lees steeds meer dat Binance moeilijk vindt om withdraw acties uit te voeren?
Hebben ze echt geen fiat meer?
Mmmm, daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Mijn opname afgelopen week stond dezelfde dag nog op mijn rekening.

Had wel wat moeite om een margin te starten, omdat ze te weinig usdt hadden om uit te lenen. (Hoe jammer ook, vond ik dat wel positief eigenlijk. Dan is het niet alleen een papieren excercitie dus, maar zit er echt iets van backing achter). Uiteindelijk na 4x toen toch gelukt om te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door mjjveldt op 05-03-2021 14:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nr6RDi4TyDE7GbpneQzyRMWnRU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ybp5aMgndfbQXnxEtwdULv5r.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Bananeman schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:24:
Dat staken lijkt echt een joke. als ik bv 90 ADA wil staken voor 90 dagen krijg ik uiteindelijk 2+ ADA terug.
Ik denk dat ik sneller 2 ada verdien in 15 minuten daytraden dan dit staken.
Kan iemand mij antwoord geven waarom mensen denken dat dit viable is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
nemesis2212 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:28:
[...]

Dat staken lijkt echt een joke. als ik bv 90 ADA wil staken voor 90 dagen krijg ik uiteindelijk 2+ ADA terug.
Als je toch ADA hodled dan heb je extra inkomsten zonder risico's te lopen met trading.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samba80
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 12:01
[...]

Omdat daytraden helemaal niet zo werkt. Meer dan 90% maakt uiteindelijk verlies. Maar indien je standaard tot de kleine 10% hoort zou ik zeker niet staken. Sterker nog, je bent dan in mum van tijd zo rijk dat je niets meer hoeft te doen dan genieten.
Je kunt staken denk ik beter vergelijken met beleggen en dividend of geld uitlenen en rente. Je loopt echter een groter risico dat de onderliggende asset (Ada in dit geval) veranderd in waarde (positief of negatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Qua grotere bedragen kan dit anders prima passief inkomen zijn. Vooral als je nu instapt, lekker DCA'D en hodlen. Nu is het inderdaad nog niks maar je moet even op de lange termijn denken ;)

Kleinere bedragen inderdaad lekker traden. Loop je natuurlijk wel meer risico mee, je kunt ook sneller die 2 ada verliezen ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Alweer wat gedateerd, maar ik denk niet dat Chamath hierin van mening veranderd is;

Heerlijk, lekker droog. "Do you like ETH or any other alt?" Nope

Bow to the king folks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
[...]

En hoeveel rente krijg je op een bank? 9,32% vind ik toch niet slecht klinken.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik weet niet of ik een dubbelpost doe nu maar onderstaande is wel een goeie publiciteitsstunt!

https://www.cbsnews.com/n...oy-art-digital-token/#app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Hopen dat we strakjes wel door die 50k heen komen, anders wordt dit een hele vervelende schouder-hoofd-schouder vrees ik zo :(

Durf er sowieso weinig lijntjes meer op te trekken eigenlijk. Doe maar weer omhoog met die zooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:58:
Hopen dat we strakjes wel door die 50k heen komen, anders wordt dit een hele vervelende schouder-hoofd-schouder vrees ik zo :(

Durf er sowieso weinig lijntjes meer op te trekken eigenlijk. Doe maar weer omhoog met die zooi :P
welke schaal zie je die? ik zie hem niet zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
De Amerikanen zijn al aan de VrijMiBo zie ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
anti elppa schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:03:
[...]

welke schaal zie je die? ik zie hem niet zo snel
1h:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOAJZf54yL1-L0TABrGIadatt6Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4AGvjr8tz5CgW9TCeRZv0zm1.png?f=fotoalbum_large

Hopen dat het anders loopt :P so far lopen behoorlijk wat H&S niet zo uit zoals het 'zou moeten', for what that's worth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:09:
[...]

1h:

[Afbeelding]

Hopen dat het anders loopt :P so far lopen behoorlijk wat H&S niet zo uit zoals het 'zou moeten', for what that's worth.
thanks, geen idee waarom ik die niet zag.....combi vrijdag.....en tegelijk in een teams meeting hangen gok ik

Pagina: 1 ... 47 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!