[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.157 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
hah! op 0,96 m'n halve ADA verkocht en op 0,895 euro weer terug gekocht :D

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Tja101 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:57:
Toespraakje van Powell (Fed), iets over inflatie. Alles rood en dat sentiment kan dan wel even aanhouden.
Waarom is inflatie slecht voor BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:15

Chaes

#HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pqvQq7FPf8md5Oxyxi8pyENQV10=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ConfuTDnf34ZWRF9YFyl0nME.png?f=user_large

Zo maar even een ING'er die wordt gequote in een (toch wel vrij belangrijk) artikel in de Financial Times 8).

En zoals altijd.... elke poep of scheet die J. Pow laat resulteert in een sell-off, terwijl er in feite niks onverwachts werd genoemd :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Het Fantoom schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:25:
Sowieso nog steeds spotgoedkoop.
In december van dit jaar sla je jezelf voor je kop waarom je niet meer ADA kocht toen het nog onder de 5 dollar stond, of zelfs onder de 2.
Stop toch eens met die 2017-onzin. Begin 2018 was NEO ook opeens spotgoedkoop: slechts $20 in plaats van $200 op ATH. Paar maanden later stond je op -75% als je was ingestapt :+

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Wow ADA gaat nu weer keihard omhoog. Net €0,89 en binnen een paar minuten nu €0,95 en zaterdag to the moon!

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
EvilTurkey schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:07:
Wow ADA gaat nu weer keihard omhoog. Net €0,89 en binnen een paar minuten nu €0,95 en zaterdag to the moon!
zucht zucht zucht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

-Sander-

///M Powerrrrrr

Khaelos schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:59:
hah! op 0,96 m'n halve ADA verkocht en op 0,895 euro weer terug gekocht :D
Ik heb hetzelfde gedaan, de te hoge prijs zat me ff niet lekker. Nu eerder winst en meer ADA. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tja101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-12-2023
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:04:
[...]

Waarom is inflatie slecht voor BTC?
Ook edelmetalen gaan onderuit, zou je je hetzelfde over kunnen afvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Tominatie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:51:
Jaa, beurs heeft t lastig. Crypto reageert er wederom extreem op.
Bizar correlated wel
Wel apart om te zien idd als je bijv de Nasdaq erbij pakt, loopt bijna 1-op-1 met de BTC koers :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:42
EvilTurkey schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:07:
And REKT on the sunday dip?

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUluJOwfUhFHUaAaS4CVLwrc7ao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QN8XIo8fN9puVh2NfkMQcu15.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Pelox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:51:
[...]

Die doet weldegelijk onder voor de jaapio babes..
_O-

Fair enough _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3aq1qqncYt61HzQ4OMCbrQk2mQo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XHPIOvhkLVXHXjW3UOqCrSgF.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 16-09 09:38
Maar de lijntjes goochelaars (want ik snap daar nog weinig van hoe dat werkt), hadden toch allang voorspeld dat we nadat we de higher high van gisteren een retest zouden gaan doen aan de onderkant rond de 48k?

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35
Chaes schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:05:
[Afbeelding]

Zo maar even een ING'er die wordt gequote in een (toch wel vrij belangrijk) artikel in de Financial Times 8).

En zoals altijd.... elke poep of scheet die J. Pow laat resulteert in een sell-off, terwijl er in feite niks onverwachts werd genoemd :F
Als de bond market rammelt schut de rest ook. De repo market tikte -4% aan wat wil zeggen dat je moet betalen om geld overnight te stallen. De onrust op de repo market zorgde in het verleden ook voor shit op de beurzen.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ocCh7vbv9YBYsswxMBUfCGgLCvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dxxb2RrxJIXhg1oXCwSgsxV1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40
Na de laatste stijging met ADA een aantal dagen geleden had ik orders voor mijn gevoel extreem laag ingezet op Nano, DOT, Bake, DODO, en CAKE. Op dat moment lijkt dat echt extreem onrealistisch. Maar dan relativeer je even en bedacht ik dat de koers nog een week daarvoor ook op dat punt stond...

Nu afgelopen paar uur zijn ze allemaal gehit...

We zullen zien, het kan zeker nog verder zaken maar voldoende marge erin denk ik. En een weekje afwachten eventueel is ook niet erg

Echt geduld en relativeren blijft zo belangrijk.

NogmaalsAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_VflKqrwaJhc_U6hmyhGn-zLKE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QUbCUDtJ2v5xRchHS6AtRW3X.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door brnbtc op 04-03-2021 20:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

brnbtc schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:54:
Na de laatste stijging met ADA een aantal dagen geleden had ik orders voor mijn gevoel extreem laag ingezet op Nano, DOT, Bake, DODO, en CAKE. Op dat moment lijkt dat echt extreem onrealistisch. Maar dan relativeer je even en bedacht ik dat de koers nog een week daarvoor ook op dat punt stond...

Nu afgelopen paar uur zijn ze allemaal gehit...

We zullen zien, het kan zeker nog verder zaken maar voldoende marge erin denk ik. En een weekje afwachten eventueel is ook niet erg

Echt geduld en relativeren blijft zo belangrijk.

Nogmaals[Afbeelding]
Klopt. Maar ook:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSh-HW6KoZ2s-jnZDJb27bPNiOU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DhB5zCQVExb7DUxPcbABvLkf.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40
Inderdaad, buffet kocht als anderen verkochten

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 20:06

rda

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRVMA_9phB1_PUaqBGYeEXzIFdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w9YtSQqBbYmpvqfyt2pcvb0z.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Wederom donderdag dipdag.. 9 van de 10x. Gelukkig is het bijna vrijdag. Kunnen we weer even 2.5 dag omhoog.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
TomTorquay schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:06:
[...]

Stop toch eens met die 2017-onzin. Begin 2018 was NEO ook opeens spotgoedkoop: slechts $20 in plaats van $200 op ATH. Paar maanden later stond je op -75% als je was ingestapt :+
Dit dus, er zit totaal geen enkele support achter iets. We zien het allemaal, coins die 50% op een dag doen kunnen prima -90% in een maand doen. Juist dat trage kan steeds voor valse hoop zorgen.

Maar goed, ik heb ook persoonlijk gemerkt dat weinig geduld ook je PF met -25% laten doen in een week.

Ergens zit er een gulden middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:29
Uni gaat lekker. Winst en inleg pakken en eruit zo.

PF bestaat dan nog uit BTC, Fiat, Ada :'), eth en neogod3

[ Voor 38% gewijzigd door AMARONE op 04-03-2021 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
THETA + UNI 💪🏻

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

ENJ ook aan het pompen, boot een keertje niet gemist..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey112
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-04-2021
Hoezo kan je op Kraken je ethereum niet unstaken? Zit er nou al een half jaar maar nog steeds kan ik mijn 20 eth niet unstaken? Moet ik echt wachten tot eth. 2.0? Iemand die hier meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
Joey112 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:33:
Hoezo kan je op Kraken je ethereum niet unstaken? Zit er nou al een half jaar maar nog steeds kan ik mijn 20 eth niet unstaken? Moet ik echt wachten tot eth. 2.0? Iemand die hier meer van weet?
Je kan je eth2.s omwisselen naar eth in de trade (eth2.s/eth pair).

Edit: Vandaar doe je wat je wil, zo kan je ook staken zonder die 20 dagen verification delay trouwens ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Tiepfoud op 04-03-2021 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42
St@m schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:06:
ENJ ook aan het pompen, boot een keertje niet gemist..
lekker man....

Zat er de laatste dagen ook in te klieren, alleen gisteravond winst gepakt en uitgestapt.
Vandaag de hele dag geen tijd gehad voor crypto, kijk ik net op Binance...... dag ENJ trein..... ;w ff gemist

Op welk punt was je ingestapt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 22:24

YES

Moderator General Chat
Ja en ik heb ze door, ik HODL totdat de whales echt helemaal gek worden omdat ze mijn ADA willen en maar blijven kopen. Man wat zal ik rijk worden straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Supershiva schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:39:
[...]

lekker man....

Zat er de laatste dagen ook in te klieren, alleen gisteravond winst gepakt en uitgestapt.
Vandaag de hele dag geen tijd gehad voor crypto, kijk ik net op Binance...... dag ENJ trein..... ;w ff gemist

Op welk punt was je ingestapt?
1.19.. maar zit er alweer te lang in, had gewoon moeten uitbetalen op 1.40. Nu blijf ik wel zitten :p lesje weer geleerd.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
St@m schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:47:
[...]

1.19.. maar zit er alweer te lang in, had gewoon moeten uitbetalen op 1.40. Nu blijf ik wel zitten :p lesje weer geleerd.
Ach, koop je één lambo in plaats van twee. Leergeld en zo.

Volgens mij is het bijna niet te doen om op het echte hoogtepunt te verkopen, je wil toch altijd even zien of hij na een dipje nog een nieuwe klim gaat maken lijkt me. Maar goed, dat is meteen ook de reden dat ik het voor mijzelf totaal niet zie zitten om te daytraden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

YES schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:55:
[...]

Ach, koop je één lambo in plaats van twee. Leergeld en zo.
Lol
Volgens mij is het bijna niet te doen om op het echte hoogtepunt te verkopen, je wil toch altijd even zien of hij na een dipje nog een nieuwe klim gaat maken lijkt me. Maar goed, dat is meteen ook de reden dat ik het voor mijzelf totaal niet zie zitten om te daytraden :+
Ik denk ook niet dat het een full time job voor mij wordt nee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
St@m schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:47:
[...]

nu eruit met 1.32 is toch ook lekker ?

Of verwacht je vannacht nog MOOOON }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Merk dat ik alleen wellicht de apps moet verwijderen van m'n phone, lijkt de verveling te zijn ofzo haha. Voor ik het door heb zit ik weer te traden. Nu dan rustig op de bank m'n enige voorraad BTC te traden naar een rits Ada en DOT.

Leuke rente met het staken van beiden sinds januari (daedalus wallet voor ada en kraken voor de dots) en zit er met deze in voor de long term play dus dan maar bijkopen en staken.

Voor de short term al de inleg + winst naar fiat omgezet maar er nog niet afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Supershiva schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:58:
[...]

nu eruit met 1.32 is toch ook lekker ?

Of verwacht je vannacht nog MOOOON }:O
Oco ingesteld, ik zie wel wat eerst komt. Nu naar bed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mr.Nash schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:59:
Merk dat ik alleen wellicht de apps moet verwijderen van m'n phone, lijkt de verveling te zijn ofzo haha. Voor ik het door heb zit ik weer te traden. Nu dan rustig op de bank m'n enige voorraad BTC te traden naar een rits Ada en DOT.

Leuke rente met het staken van beiden sinds januari (daedalus wallet voor ada en kraken voor de dots) en zit er met deze in voor de long term play dus dan maar bijkopen en staken.

Voor de short term al de inleg + winst naar fiat omgezet maar er nog niet afgehaald.
Echt? Ik kijk 's ochtends wel even hoe ik de nacht doorgekomen ben, en 's avonds als ik weer vrij ben of overdag als het qua werk rustig is kijk ik ook zo nu en dan wel eens. Maar ik voel echt niet de drang om alsmaar te traden. Doordat ik er niet teveel naar kijk is HODL ook makkelijker vol te houden, mocht ik de flash-crash missen dan is het toch al te laat en kan ik beter gewoon een paar jaar gaan wachten. Hoe noemen ze zoiets, slapend rijk worden? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16
Da's Gronings.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ik maak me niet zo’n zorgen om een flash-crash. Dan was het allang gebeurd met de streep omhoog die we hebben gehad. Waar ik me meer druk om maak is dat ik weer in dezelfde val ben getrapt, door all-in te gaan zonder fiat om bij te kopen. Fomo. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan je de bitvavo app ook in dollars laten weergeven? Of enkel euro’s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

YES schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:03:
[...]

Echt? Ik kijk 's ochtends wel even hoe ik de nacht doorgekomen ben, en 's avonds als ik weer vrij ben of overdag als het qua werk rustig is kijk ik ook zo nu en dan wel eens. Maar ik voel echt niet de drang om alsmaar te traden. Doordat ik er niet teveel naar kijk is HODL ook makkelijker vol te houden, mocht ik de flash-crash missen dan is het toch al te laat en kan ik beter gewoon een paar jaar gaan wachten. Hoe noemen ze zoiets, slapend rijk worden? 8)
Slecht van mezelf vind ik eigenlijk. Moet weer een hobby hebben hahah. Heb de meeste crypto op een hardware wallet staan maar heb toch een beetje aan 'playcoins' zogezegd voor dit soort free trading. Het was initieel vrij weinig maar door de ontwikkelingen afgelopen maanden toch aardig omhoog gesprongen.

Qua 'playcoins' had ik alle nieuwe dingen omgezet naar BTC (in de afgelopen weken) en dat nu dus naar longterm ADA en DOT. Heb op de exchanges vrij diverse dingen, van XLM to UNI en CEL, maar ook bijv AAVE en KSM toen deze nog veel minder waar waren. Ik zet dit waarschijnlijk over een tijd allemaal om naar BTC en haal ze dan ook offline voor een paar jaar.

Mocht het allemaal crashen dan accepteer ik dat ook. Zit er ook in voor de longterm. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Joey112 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:33:
Je kan niet unstaken totdat ETH 2.0 uitkomt. Dat kan over een jaar zijn of misschien wel nooit. Als je ETH gaat staken word je daar ook voor gewaarschuwd met uitroeptekens en een gekleurd venster. Ook is er een blog door Kraken geschreven waar het in staat beschreven. Je kan er dus idd niks mee totdat 2.0 uitkomt.

https://blog.kraken.com/p...-upgrade-to-ethereum-2-0/

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:55
readytoflow schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:19:
Kan je de bitvavo app ook in dollars laten weergeven? Of enkel euro’s?
Volgens mij alleen euro.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
Bij Kraken kan het wel degelijk. Lees de blogpage eens door en daarna de support page :+
En ik heb het zelf al gedaan.. (kan zo ook voordelig staken door de trading pair verhouding soms)
OneTimer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:27:
[...]

Je kan niet unstaken totdat ETH 2.0 uitkomt. Dat kan over een jaar zijn of misschien wel nooit. Als je ETH gaat staken word je daar ook voor gewaarschuwd met uitroeptekens en een gekleurd venster. Ook is er een blog door Kraken geschreven waar het in staat beschreven. Je kan er dus idd niks mee totdat 2.0 uitkomt.

https://blog.kraken.com/p...-upgrade-to-ethereum-2-0/
Can I trade staked ETH?
As a courtesy to clients who may wish to exchange their staked ETH for unstaked ETH,
Kraken intends to provide a trading pair for this purpose, with two important caveats

https://support.kraken.co...-Ethereum-2-0-staking-FAQ

[ Voor 15% gewijzigd door Tiepfoud op 04-03-2021 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:33
100% zeker dat dit alleen in euro's kan. Het is tenslotte een platform welke alleen Euro als fiat accepteert En daarnaast zou het ook nog eens ontzettend onlogisch zijn om de prijzen in USD te laten zien.

Bij de AH staan de prijzen van de Jumbo ook niet naast het prijskaartje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:29

StrongArmLance

Endless flow

TomTorquay schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:06:
[...]

Ik ben het met je eens. Maar ben je niet van mening dat we de piek nog bereikt hebben van deze hype? Zit er daar niet nog teveel vermogen in bitcoin? Noem me een gek, maar het lijkt mij absoluut niet onmogelijk dat alles deze maand zo hard over de kop gaat dat het verbeelding verbleekt O-)

Moet ik wel zeggen, ADA raak ik met een hele lange stok nog niet aan.

Ik ben te slow voor deze slowchat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
paul-s83 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:35:
[...]

100% zeker dat dit alleen in euro's kan. Het is tenslotte een platform welke alleen Euro als fiat accepteert En daarnaast zou het ook nog eens ontzettend onlogisch zijn om de prijzen in USD te laten zien.

Bij de AH staan de prijzen van de Jumbo ook niet naast het prijskaartje :)
Nou, zie het meer als dat USD beetje de standaard is. Dus als bitvavo eur bovenin zet en je de keuze geeft hoe je je PF wil weergeven zou dat toch niet zo gek zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
wimpie1234 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:34:
[...]

Je kan je eth2.s omwisselen naar eth in de trade (eth2.s/eth pair).

Edit: Vandaar doe je wat je wil, zo kan je ook staken zonder die 20 dagen verification delay trouwens ;)
Behalve Amerikanen blijkbaar. Bizar? En uiteraard kan wisselen onverwacht duur uitpakken.
Thanks to @wimpie1234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:33
readytoflow schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:47:
[...]

Nou, zie het meer als dat USD beetje de standaard is. Dus als bitvavo eur bovenin zet en je de keuze geeft hoe je je PF wil weergeven zou dat toch niet zo gek zijn?
Welke USD voor het omrekenen is dan de standaard? De prijs op Binance, Coinbase, Kraken, XE.com, wisselkoers.nl, ECB...

Afijn, je snapt hopelijk waar ik naartoe wilt. Je trade op Bitvavo in euro's, dus dan wil je je winst/verlies op basis van de Bitvavo euro koers zien.

Mocht je toch de waarde in USD willen inzien, dan zou ik adviseren om bijvoorbeeld Blockfolio te installeren. Hierin zet je dan je transacties die je in euro hebt gedaan.

In de app stel je in onder settings dat USD de standaard currency is. Stel dat je coins 100 euro waard zijn volgens de Bitvavo koers, dan toont de app netjes +- 120 USD.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
StrongArmLance schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:37:
Ik ben het met je eens. Maar ben je niet van mening dat we de piek nog bereikt hebben van deze hype?
Bitcoin kan dit jaar nog naar $120.000 gaan. Maar het kan ook zijn dat we de top al gehad hebben. Op basis van TA interpreteer ik gemixte signalen, dus ik kan je niet vertellen welke kant we opgaan. Sommigen zullen elke voorspelling op basis van TA trouwens sowieso afdoen als bullshit, wat overigens hun goed recht is.

En wat betreft ADA: we zijn ondertussen al ver genoeg gezakt sinds eind vorige week dat een bounce op korte termijn (binnen de 24 uur) zeker tot de mogelijkheden behoort. Maar of je daar op de middellange termijn wil op inzetten? Mogelijk wel, misschien ook niet. Maar er zomaar vanuit gaan dat ADA richting $5 zal gaan is aantoonbaar quatsch.

[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 04-03-2021 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Aangezien nft's best wel hot zijn neem ik maar een "high risk" gokje. Ff wat onderzoek gedaan en "Wax" gevonden. lage marketcap. niet overal te koop nog. En vond het wel dope dat je gewoon street fighter trading cards op het platform kan kopen..ziek toch? Dat capcom dat gewoon doet. Heb er 1500e tegen aan gegooid en zien wel wat het doet. een simpele x10 zou al leuk zijn.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Jumpiefox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:59:
Aangezien nft's best wel hot zijn neem ik maar een "high risk" gokje. Ff wat onderzoek gedaan en "Wax" gevonden. lage marketcap. niet overal te koop nog. En vond het wel dope dat je gewoon street fighter trading cards op het platform kan kopen..ziek toch? Dat capcom dat gewoon doet. Heb er 1500e tegen aan gegooid en zien wel wat het doet. een simpele x10 zou al leuk zijn.
Een simpele x10 zegt ie dan _O- Maar hoop voor je dat het lukt. Zelf zie ik momenteel ook de interesse wat meer verschuiven van defi naar nft.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Iemand trouwens nog in Wasp? Ikzelf nog wel met een flufje, maar er zit laatste tijd weinig beweging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Op youtube volg ik Coin Bureau en Sheldon Evans voor de daily nodige info over Crypto, zijn er nog enkele zeer goed youtubers die zich dagelijks bezighouden over crypto?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:29

StrongArmLance

Endless flow

TomTorquay schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:57:
[...]

Bitcoin kan dit jaar nog naar $120.000 gaan. Maar het kan ook zijn dat we de top al gehad hebben. Op basis van TA interpreteer ik gemixte signalen, dus ik kan je niet vertellen welke kant we opgaan. Sommigen zullen elke voorspelling op basis van TA trouwens sowieso afdoen als bullshit, wat overigens hun goed recht is.
Ik moet zeggen dat ik TA niet per sé als voorspelling zie, maar meer om te begrijpen wat de markt op het moment doet, maar inderdaad. Ik kan me dit als top dan wel echt slecht voorstellen, als ik uit ga van een herhaling van de bubbels en de crashes, dan is het alt season nog niet aangebroken en komt er best een mooie aan (en misschien wel 2).

Maar goed, andere scenarios kunnen zich even goed uitspelen, dat probeer ik niet te vergeten, maar ik ontsnap niet aan het gevoel dat het dan gewoon iets langer wachten is.

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 05-03-2021 00:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
47.5K broken. 43-44.5K next lijkt mij en anders 40-41,5K.

Gaan we lager is 6 cent een reële optie. Goodluck iedereen, stay safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Gaat weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zakken, zakken, zakken!! gogo fiat staat klaar ^^
sorry voor de meeste denk, stay safe!! anders koop een lambo van Lego deze week

Afbeeldingslocatie: https://cdn.rebrickable.com/media/thumbs/mocs/moc-34645.jpg/1000x800.jpg?1602115964.2368042

[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2021 01:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
Tominatie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 01:15:
47.5K broken. 43-44.5K next lijkt mij en anders 40-41,5K.

Gaan we lager is 6 cent een reële optie. Goodluck iedereen, stay safe.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xnKE8lKXY4dcz98WvqSuG_mg93w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DyJpkqnmFYaL246SWIqvvL1Z.jpg?f=user_large
Zo.
Nog vroag'n?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ALT coins >>> BTC voor mij --> meer profit ^^

[ Voor 80% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2021 01:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03QSgtjM7xQBprB3mPXbJZS6dGs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oZGd2T4dN92w7boNVAmqAuN1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daacuso
Als het zo doorgaat wordt het voor een hoop “Goodbye”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wil naar bed maar blijft zakken..... ik wil instappen maar moet eerst weer beetje groeien voor het vertrouwen ^^

De meeste slapen, oei wordt niet leuk wakker worden voor ze

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2021 01:57 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 01:56:
wil naar bed maar blijft zakken..... ik wil instappen maar moet eerst weer beetje groeien voor het vertrouwen ^^

De meeste slapen, oei wordt niet leuk wakker worden voor ze
Hoho, ik heb Theta. Maak me nergens druk om 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Voorlopig nog geen enkel aanstalten om terug om hoog te kruipen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EZu2xVrcNiQtTC8osPihKo37RKk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S7oggciLKioBxGAxPaOACamY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Wel opvallend dat de NFT’s wederom weinig tot geen last van de dip hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
REKT

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
CHZ is erg sterk terug aan het komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Goddamn.. REKT..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 00:45:
Op youtube volg ik Coin Bureau en Sheldon Evans voor de daily nodige info over Crypto, zijn er nog enkele zeer goed youtubers die zich dagelijks bezighouden over crypto?
Jep, deze dude doet rustig zijn dingetje en is niet schreeuwerig zoals anderen.
YouTube: YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Laten we hopen op een voorzichtig herstel, de donderdag is bijna overal voorbij.. op naar een groen weekend. Anders dubbel rekt.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 05-03-2021 07:06 ]

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Zulke issues heb ik ook gehad met mijn bed, ik heb uiteindelijk een hoogslaper gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:39:
[...]

Zulke issues heb ik ook gehad met mijn bed, ik heb uiteindelijk een hoogslaper gekocht.
Ik een andere vriendin. Geen last meer van zakken en of vertrouwen.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:16
JohnW1 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 02:34:
CHZ is erg sterk terug aan het komen
vandaag maar weer eens een ritje doen, vind hem sowieso erg sterk, doet gewoon zijn eigen ding en de koers van BTC heeft weinig invloed er op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Kom op allemaal. Laten wij niet bij een dip alle vriendinnen opeens gaan inruilen omdat ze nu lastige vragen stellen over Sushi, Cakes en Chilliz!

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:39:
[...]

Dan lig je toch ook weer dichter bij MOON te pitten, dus ik snap het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35
Mighty schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:51:
Kom op allemaal. Laten wij niet bij een dip alle vriendinnen opeens gaan inruilen omdat ze nu lastige vragen stellen over Sushi, Cakes en Chilliz!
Zo is het! We nemen er gewoon een extra vrouw erbij kun je gelijk voor de Lambo Urus gaan.

Lambo life!

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:56
Yieldwatch zie je nu tussen de apps in trustwallet of je kunt naar hun site. Leuk om een overzicht te zien van je yields. Heb zelf Beefy en bij PanCakeSwap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
MrFX schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:00:
[...]

Zo is het! We nemen er gewoon een extra vrouw erbij kun je gelijk voor de Lambo Urus gaan.

Lambo life!
Inderdaad, het is de krans om de nek of de krans op de kist }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ada is al wakker, nu de rest nog.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayaxi
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-08-2022
En de ADA rollercoaster is vertrokken.
Waarom ben er dan ook uitgestapt gisteren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
BNB is ook op tijd wakker hoor

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Vanochtend om 4:30 nog een serieus aantal ADA gekocht voor €0,88 en nu al 10ct omhoog 🚀🚀🚀 en dit gaat zeker nog verder vliegen.

#ADAisLIFE #ADApowerrrr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ntZi1alj9PcfY-A_FOXTBi9FL1A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KebFn6gCWdSBKktJW68Id5uD.gif?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door EvilTurkey op 05-03-2021 08:09 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
mannowlahn schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:51:
[...]

vandaag maar weer eens een ritje doen, vind hem sowieso erg sterk, doet gewoon zijn eigen ding en de koers van BTC heeft weinig invloed er op.
Vandaag ook maar eens chiliz kweken hopelijk trekt deze mijn PF een beetje recht weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

EvilTurkey schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:07:
Vanochtend om 4:30 nog een serieus aantal ADA gekocht voor €0,88 en nu al 10ct omhoog 🚀🚀🚀 en dit gaat zeker nog verder vliegen.

#ADAisLIFE #ADApowerrrr

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tAsEe28ph3SJmnc6Uco-WUGpIH4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ATm3x4LZGsIixqNmbygRY8kc.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:42

#ADAisLIFE #ADApowerrrr

[Afbeelding]
En weer 4 cent naar beneden! Welcome to the club, broke motherfucker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Rayaxi schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:05:
En de ADA rollercoaster is vertrokken.
Waarom ben er dan ook uitgestapt gisteren :(.
Maar, had je winst?

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Precies, ik zou willen dat ik gisteren pas was uitgestapt ipv een maand geleden.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:26:
[...]

Precies, ik zou willen dat ik gisteren pas was uitgestapt ipv een maand geleden.
Ach, het kan nog erger. Ik ben in Oktober al uitgestapt. Wel met winst, dus dat is dan wel weer goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Xem heeft trouwens ook best wat ingeleverd zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik kijk nu gewoon naar de 1w of de 1M grafieken bij ADA en dan is het een gezonde en verstandige pas op de plaats voordat wij weer m00n3n!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

#ADAisLIFE #ADApowerrrr

[Afbeelding]
Ik heb trouwens een Yoroi Wallet aangemaakt zodat ik ADA kan staken, #free money ada 8) :7

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Mighty schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:50:
Ik kijk nu gewoon naar de 1w of de 1M grafieken bij ADA en dan is het een gezonde en verstandige pas op de plaats voordat wij weer m00n3n!!!!!!!!
Wordt jij in ADA uitbetaald voor je promo-activiteiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:51:
[...]

Wordt jij in ADA uitbetaald voor je promo-activiteiten?
Gelukkig niet. Het is meer een warm gevoel! 😅
Maar het helpt echt om die periodes wat langer te kiezen hoor. Voel me gelijk minder rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
corneedebruin schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:19:
[...]

Vandaag ook maar eens chiliz kweken hopelijk trekt deze mijn PF een beetje recht weer :)
Oeh...gewaagd. Heb er lekker op verdient en heb de winst afgeroomd tot initiële inleg. Zou zelf nu er niet snel op instappen denk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Ik vind dit heel mooi. Laten we dat maar gewoon doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Het zou toch groene vrijdag worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:42
Daacuso schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:18:
Heb je de roadmap niet gezien?
We moeten van @toilet_paper eerst nog een stukje d'r in voordat we d'r uut gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
Daacuso schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:18:
Das gebeurt pas na 13u17.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
En toch lijkt het op 2018.. just saying.. piek, kleine recovery en down met die handel.. Ik hoop van niet.

Zero.

Pagina: 1 ... 46 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!