Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Waarom is inflatie slecht voor BTC?Tja101 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:57:
Toespraakje van Powell (Fed), iets over inflatie. Alles rood en dat sentiment kan dan wel even aanhouden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ConfuTDnf34ZWRF9YFyl0nME.png?f=user_large)
Zo maar even een ING'er die wordt gequote in een (toch wel vrij belangrijk) artikel in de Financial Times
En zoals altijd.... elke poep of scheet die J. Pow laat resulteert in een sell-off, terwijl er in feite niks onverwachts werd genoemd

Stop toch eens met die 2017-onzin. Begin 2018 was NEO ook opeens spotgoedkoop: slechts $20 in plaats van $200 op ATH. Paar maanden later stond je op -75% als je was ingestaptHet Fantoom schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:25:
Sowieso nog steeds spotgoedkoop.
In december van dit jaar sla je jezelf voor je kop waarom je niet meer ADA kocht toen het nog onder de 5 dollar stond, of zelfs onder de 2.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Scientia Potentia Est
zucht zucht zuchtEvilTurkey schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:07:
Wow ADA gaat nu weer keihard omhoog. Net €0,89 en binnen een paar minuten nu €0,95 en zaterdag to the moon!

Ik heb hetzelfde gedaan, de te hoge prijs zat me ff niet lekker. Nu eerder winst en meer ADA.Khaelos schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:59:
hah! op 0,96 m'n halve ADA verkocht en op 0,895 euro weer terug gekocht
Wel apart om te zien idd als je bijv de Nasdaq erbij pakt, loopt bijna 1-op-1 met de BTC koersTominatie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:51:
Jaa, beurs heeft t lastig. Crypto reageert er wederom extreem op.
Bizar correlated wel
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
And REKT on the sunday dip?EvilTurkey schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:07:
Wow ADA gaat nu weer keihard omhoog. Net €0,89 en binnen een paar minuten nu €0,95 en zaterdag to the moon!
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Pelox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:51:
[...]
Die doet weldegelijk onder voor de jaapio babes..

Fair enough

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Als de bond market rammelt schut de rest ook. De repo market tikte -4% aan wat wil zeggen dat je moet betalen om geld overnight te stallen. De onrust op de repo market zorgde in het verleden ook voor shit op de beurzen.Chaes schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:05:
[Afbeelding]
Zo maar even een ING'er die wordt gequote in een (toch wel vrij belangrijk) artikel in de Financial Times.
En zoals altijd.... elke poep of scheet die J. Pow laat resulteert in een sell-off, terwijl er in feite niks onverwachts werd genoemd
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nu afgelopen paar uur zijn ze allemaal gehit...
We zullen zien, het kan zeker nog verder zaken maar voldoende marge erin denk ik. En een weekje afwachten eventueel is ook niet erg
Echt geduld en relativeren blijft zo belangrijk.
Nogmaals
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QUbCUDtJ2v5xRchHS6AtRW3X.jpg?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door brnbtc op 04-03-2021 20:56 ]
Verwijderd
Klopt. Maar ook:brnbtc schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:54:
Na de laatste stijging met ADA een aantal dagen geleden had ik orders voor mijn gevoel extreem laag ingezet op Nano, DOT, Bake, DODO, en CAKE. Op dat moment lijkt dat echt extreem onrealistisch. Maar dan relativeer je even en bedacht ik dat de koers nog een week daarvoor ook op dat punt stond...
Nu afgelopen paar uur zijn ze allemaal gehit...
We zullen zien, het kan zeker nog verder zaken maar voldoende marge erin denk ik. En een weekje afwachten eventueel is ook niet erg
Echt geduld en relativeren blijft zo belangrijk.
Nogmaals[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DhB5zCQVExb7DUxPcbABvLkf.jpg?f=user_large)
Inderdaad, buffet kocht als anderen verkochten
Zero.
Dit dus, er zit totaal geen enkele support achter iets. We zien het allemaal, coins die 50% op een dag doen kunnen prima -90% in een maand doen. Juist dat trage kan steeds voor valse hoop zorgen.TomTorquay schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:06:
[...]
Stop toch eens met die 2017-onzin. Begin 2018 was NEO ook opeens spotgoedkoop: slechts $20 in plaats van $200 op ATH. Paar maanden later stond je op -75% als je was ingestapt
Maar goed, ik heb ook persoonlijk gemerkt dat weinig geduld ook je PF met -25% laten doen in een week.
Ergens zit er een gulden middenweg.
PF bestaat dan nog uit BTC, Fiat, Ada
[ Voor 38% gewijzigd door AMARONE op 04-03-2021 21:44 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je kan je eth2.s omwisselen naar eth in de trade (eth2.s/eth pair).Joey112 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:33:
Hoezo kan je op Kraken je ethereum niet unstaken? Zit er nou al een half jaar maar nog steeds kan ik mijn 20 eth niet unstaken? Moet ik echt wachten tot eth. 2.0? Iemand die hier meer van weet?
Edit: Vandaar doe je wat je wil, zo kan je ook staken zonder die 20 dagen verification delay trouwens
[ Voor 15% gewijzigd door Tiepfoud op 04-03-2021 22:36 ]
lekker man....St@m schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:06:
ENJ ook aan het pompen, boot een keertje niet gemist..
Zat er de laatste dagen ook in te klieren, alleen gisteravond winst gepakt en uitgestapt.
Vandaag de hele dag geen tijd gehad voor crypto, kijk ik net op Binance...... dag ENJ trein.....

Op welk punt was je ingestapt?
Ja en ik heb ze door, ik HODL totdat de whales echt helemaal gek worden omdat ze mijn ADA willen en maar blijven kopen. Man wat zal ik rijk worden straks!
1.19.. maar zit er alweer te lang in, had gewoon moeten uitbetalen op 1.40. Nu blijf ik wel zittenSupershiva schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:39:
[...]
lekker man....
Zat er de laatste dagen ook in te klieren, alleen gisteravond winst gepakt en uitgestapt.
Vandaag de hele dag geen tijd gehad voor crypto, kijk ik net op Binance...... dag ENJ trein.....ff gemist
Op welk punt was je ingestapt?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ach, koop je één lambo in plaats van twee. Leergeld en zo.St@m schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:47:
[...]
1.19.. maar zit er alweer te lang in, had gewoon moeten uitbetalen op 1.40. Nu blijf ik wel zittenlesje weer geleerd.
Volgens mij is het bijna niet te doen om op het echte hoogtepunt te verkopen, je wil toch altijd even zien of hij na een dipje nog een nieuwe klim gaat maken lijkt me. Maar goed, dat is meteen ook de reden dat ik het voor mijzelf totaal niet zie zitten om te daytraden
LolYES schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:55:
[...]
Ach, koop je één lambo in plaats van twee. Leergeld en zo.
Ik denk ook niet dat het een full time job voor mij wordt neeVolgens mij is het bijna niet te doen om op het echte hoogtepunt te verkopen, je wil toch altijd even zien of hij na een dipje nog een nieuwe klim gaat maken lijkt me. Maar goed, dat is meteen ook de reden dat ik het voor mijzelf totaal niet zie zitten om te daytraden
nu eruit met 1.32 is toch ook lekker ?St@m schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:47:
[...]
1.19.. maar zit er alweer te lang in, had gewoon moeten uitbetalen op 1.40. Nu blijf ik wel zittenlesje weer geleerd.
Of verwacht je vannacht nog MOOOON
Leuke rente met het staken van beiden sinds januari (daedalus wallet voor ada en kraken voor de dots) en zit er met deze in voor de long term play dus dan maar bijkopen en staken.
Voor de short term al de inleg + winst naar fiat omgezet maar er nog niet afgehaald.
Oco ingesteld, ik zie wel wat eerst komt. Nu naar bed.Supershiva schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:58:
[...]
nu eruit met 1.32 is toch ook lekker ?
Of verwacht je vannacht nog MOOOON
Echt? Ik kijk 's ochtends wel even hoe ik de nacht doorgekomen ben, en 's avonds als ik weer vrij ben of overdag als het qua werk rustig is kijk ik ook zo nu en dan wel eens. Maar ik voel echt niet de drang om alsmaar te traden. Doordat ik er niet teveel naar kijk is HODL ook makkelijker vol te houden, mocht ik de flash-crash missen dan is het toch al te laat en kan ik beter gewoon een paar jaar gaan wachten. Hoe noemen ze zoiets, slapend rijk worden?Mr.Nash schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:59:
Merk dat ik alleen wellicht de apps moet verwijderen van m'n phone, lijkt de verveling te zijn ofzo haha. Voor ik het door heb zit ik weer te traden. Nu dan rustig op de bank m'n enige voorraad BTC te traden naar een rits Ada en DOT.
Leuke rente met het staken van beiden sinds januari (daedalus wallet voor ada en kraken voor de dots) en zit er met deze in voor de long term play dus dan maar bijkopen en staken.
Voor de short term al de inleg + winst naar fiat omgezet maar er nog niet afgehaald.
Da's Gronings.
we only make way for the man who boldly pushes past us

Slecht van mezelf vind ik eigenlijk. Moet weer een hobby hebben hahah. Heb de meeste crypto op een hardware wallet staan maar heb toch een beetje aan 'playcoins' zogezegd voor dit soort free trading. Het was initieel vrij weinig maar door de ontwikkelingen afgelopen maanden toch aardig omhoog gesprongen.YES schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:03:
[...]
Echt? Ik kijk 's ochtends wel even hoe ik de nacht doorgekomen ben, en 's avonds als ik weer vrij ben of overdag als het qua werk rustig is kijk ik ook zo nu en dan wel eens. Maar ik voel echt niet de drang om alsmaar te traden. Doordat ik er niet teveel naar kijk is HODL ook makkelijker vol te houden, mocht ik de flash-crash missen dan is het toch al te laat en kan ik beter gewoon een paar jaar gaan wachten. Hoe noemen ze zoiets, slapend rijk worden?
Qua 'playcoins' had ik alle nieuwe dingen omgezet naar BTC (in de afgelopen weken) en dat nu dus naar longterm ADA en DOT. Heb op de exchanges vrij diverse dingen, van XLM to UNI en CEL, maar ook bijv AAVE en KSM toen deze nog veel minder waar waren. Ik zet dit waarschijnlijk over een tijd allemaal om naar BTC en haal ze dan ook offline voor een paar jaar.
Mocht het allemaal crashen dan accepteer ik dat ook. Zit er ook in voor de longterm.

Je kan niet unstaken totdat ETH 2.0 uitkomt. Dat kan over een jaar zijn of misschien wel nooit. Als je ETH gaat staken word je daar ook voor gewaarschuwd met uitroeptekens en een gekleurd venster. Ook is er een blog door Kraken geschreven waar het in staat beschreven. Je kan er dus idd niks mee totdat 2.0 uitkomt.Joey112 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:33:
Hoezo kan je op Kraken je ethereum niet unstaken? Zit er nou al een half jaar maar nog steeds kan ik mijn 20 eth niet unstaken? Moet ik echt wachten tot eth. 2.0? Iemand die hier meer van weet?
https://blog.kraken.com/p...-upgrade-to-ethereum-2-0/
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Volgens mij alleen euro.readytoflow schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:19:
Kan je de bitvavo app ook in dollars laten weergeven? Of enkel euro’s?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
En ik heb het zelf al gedaan.. (kan zo ook voordelig staken door de trading pair verhouding soms)
Can I trade staked ETH?OneTimer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:27:
[...]
Je kan niet unstaken totdat ETH 2.0 uitkomt. Dat kan over een jaar zijn of misschien wel nooit. Als je ETH gaat staken word je daar ook voor gewaarschuwd met uitroeptekens en een gekleurd venster. Ook is er een blog door Kraken geschreven waar het in staat beschreven. Je kan er dus idd niks mee totdat 2.0 uitkomt.
https://blog.kraken.com/p...-upgrade-to-ethereum-2-0/
As a courtesy to clients who may wish to exchange their staked ETH for unstaked ETH,
Kraken intends to provide a trading pair for this purpose, with two important caveats
https://support.kraken.co...-Ethereum-2-0-staking-FAQ
[ Voor 15% gewijzigd door Tiepfoud op 04-03-2021 23:38 ]
100% zeker dat dit alleen in euro's kan. Het is tenslotte een platform welke alleen Euro als fiat accepteert En daarnaast zou het ook nog eens ontzettend onlogisch zijn om de prijzen in USD te laten zien.
Bij de AH staan de prijzen van de Jumbo ook niet naast het prijskaartje
Ik ben het met je eens. Maar ben je niet van mening dat we de piek nog bereikt hebben van deze hype? Zit er daar niet nog teveel vermogen in bitcoin? Noem me een gek, maar het lijkt mij absoluut niet onmogelijk dat alles deze maand zo hard over de kop gaat dat het verbeelding verbleektTomTorquay schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:06:
[...]
Stop toch eens met die 2017-onzin. Begin 2018 was NEO ook opeens spotgoedkoop: slechts $20 in plaats van $200 op ATH. Paar maanden later stond je op -75% als je was ingestapt

Moet ik wel zeggen, ADA raak ik met een hele lange stok nog niet aan.
Ik ben te slow voor deze slowchat
Nou, zie het meer als dat USD beetje de standaard is. Dus als bitvavo eur bovenin zet en je de keuze geeft hoe je je PF wil weergeven zou dat toch niet zo gek zijn?paul-s83 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:35:
[...]
100% zeker dat dit alleen in euro's kan. Het is tenslotte een platform welke alleen Euro als fiat accepteert En daarnaast zou het ook nog eens ontzettend onlogisch zijn om de prijzen in USD te laten zien.
Bij de AH staan de prijzen van de Jumbo ook niet naast het prijskaartje
Behalve Amerikanen blijkbaar. Bizar? En uiteraard kan wisselen onverwacht duur uitpakken.wimpie1234 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 22:34:
[...]
Je kan je eth2.s omwisselen naar eth in de trade (eth2.s/eth pair).
Edit: Vandaar doe je wat je wil, zo kan je ook staken zonder die 20 dagen verification delay trouwens
Thanks to @wimpie1234
Welke USD voor het omrekenen is dan de standaard? De prijs op Binance, Coinbase, Kraken, XE.com, wisselkoers.nl, ECB...readytoflow schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:47:
[...]
Nou, zie het meer als dat USD beetje de standaard is. Dus als bitvavo eur bovenin zet en je de keuze geeft hoe je je PF wil weergeven zou dat toch niet zo gek zijn?
Afijn, je snapt hopelijk waar ik naartoe wilt. Je trade op Bitvavo in euro's, dus dan wil je je winst/verlies op basis van de Bitvavo euro koers zien.
Mocht je toch de waarde in USD willen inzien, dan zou ik adviseren om bijvoorbeeld Blockfolio te installeren. Hierin zet je dan je transacties die je in euro hebt gedaan.
In de app stel je in onder settings dat USD de standaard currency is. Stel dat je coins 100 euro waard zijn volgens de Bitvavo koers, dan toont de app netjes +- 120 USD.
Bitcoin kan dit jaar nog naar $120.000 gaan. Maar het kan ook zijn dat we de top al gehad hebben. Op basis van TA interpreteer ik gemixte signalen, dus ik kan je niet vertellen welke kant we opgaan. Sommigen zullen elke voorspelling op basis van TA trouwens sowieso afdoen als bullshit, wat overigens hun goed recht is.StrongArmLance schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:37:
Ik ben het met je eens. Maar ben je niet van mening dat we de piek nog bereikt hebben van deze hype?
En wat betreft ADA: we zijn ondertussen al ver genoeg gezakt sinds eind vorige week dat een bounce op korte termijn (binnen de 24 uur) zeker tot de mogelijkheden behoort. Maar of je daar op de middellange termijn wil op inzetten? Mogelijk wel, misschien ook niet. Maar er zomaar vanuit gaan dat ADA richting $5 zal gaan is aantoonbaar quatsch.
[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 04-03-2021 23:59 ]
The first casualty in war is always the truth...
Een simpele x10 zegt ie danJumpiefox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:59:
Aangezien nft's best wel hot zijn neem ik maar een "high risk" gokje. Ff wat onderzoek gedaan en "Wax" gevonden. lage marketcap. niet overal te koop nog. En vond het wel dope dat je gewoon street fighter trading cards op het platform kan kopen..ziek toch? Dat capcom dat gewoon doet. Heb er 1500e tegen aan gegooid en zien wel wat het doet. een simpele x10 zou al leuk zijn.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
nothing stops this train
Ik moet zeggen dat ik TA niet per sé als voorspelling zie, maar meer om te begrijpen wat de markt op het moment doet, maar inderdaad. Ik kan me dit als top dan wel echt slecht voorstellen, als ik uit ga van een herhaling van de bubbels en de crashes, dan is het alt season nog niet aangebroken en komt er best een mooie aan (en misschien wel 2).TomTorquay schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:57:
[...]
Bitcoin kan dit jaar nog naar $120.000 gaan. Maar het kan ook zijn dat we de top al gehad hebben. Op basis van TA interpreteer ik gemixte signalen, dus ik kan je niet vertellen welke kant we opgaan. Sommigen zullen elke voorspelling op basis van TA trouwens sowieso afdoen als bullshit, wat overigens hun goed recht is.
Maar goed, andere scenarios kunnen zich even goed uitspelen, dat probeer ik niet te vergeten, maar ik ontsnap niet aan het gevoel dat het dan gewoon iets langer wachten is.
[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 05-03-2021 00:49 ]
Gaan we lager is 6 cent een reële optie. Goodluck iedereen, stay safe.
sorry voor de meeste denk, stay safe!! anders koop een lambo van Lego deze week

[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2021 01:20 ]
nothing stops this train
Tominatie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 01:15:
47.5K broken. 43-44.5K next lijkt mij en anders 40-41,5K.
Gaan we lager is 6 cent een reële optie. Goodluck iedereen, stay safe.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DyJpkqnmFYaL246SWIqvvL1Z.jpg?f=user_large)
Zo.
Nog vroag'n?
ALT coins >>> BTC voor mij --> meer profit ^^
[ Voor 80% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2021 01:33 ]
nothing stops this train
Als het zo doorgaat wordt het voor een hoop “Goodbye”
De meeste slapen, oei wordt niet leuk wakker worden voor ze
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 05-03-2021 01:57 ]
nothing stops this train
Hoho, ik heb Theta. Maak me nergens druk omKol Nedra schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 01:56:
wil naar bed maar blijft zakken..... ik wil instappen maar moet eerst weer beetje groeien voor het vertrouwen ^^
De meeste slapen, oei wordt niet leuk wakker worden voor ze
Voorlopig nog geen enkel aanstalten om terug om hoog te kruipen..Kol Nedra schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 01:56:
wil naar bed maar blijft zakken..... ik wil instappen maar moet eerst weer beetje groeien voor het vertrouwen ^^
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Jep, deze dude doet rustig zijn dingetje en is niet schreeuwerig zoals anderen.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 00:45:
Op youtube volg ik Coin Bureau en Sheldon Evans voor de daily nodige info over Crypto, zijn er nog enkele zeer goed youtubers die zich dagelijks bezighouden over crypto?
YouTube: YouTube
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 05-03-2021 07:06 ]
Zero.
Verwijderd
Zulke issues heb ik ook gehad met mijn bed, ik heb uiteindelijk een hoogslaper gekocht.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 01:56:
Ik een andere vriendin. Geen last meer van zakken en of vertrouwen.Verwijderd schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:39:
[...]
Zulke issues heb ik ook gehad met mijn bed, ik heb uiteindelijk een hoogslaper gekocht.
Zero.
vandaag maar weer eens een ritje doen, vind hem sowieso erg sterk, doet gewoon zijn eigen ding en de koers van BTC heeft weinig invloed er op.JohnW1 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 02:34:
CHZ is erg sterk terug aan het komen
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Dan lig je toch ook weer dichter bij MOON te pitten, dus ik snap het wel.Verwijderd schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:39:
[...]
Zulke issues heb ik ook gehad met mijn bed, ik heb uiteindelijk een hoogslaper gekocht.
Zo is het! We nemen er gewoon een extra vrouw erbij kun je gelijk voor de Lambo Urus gaan.Mighty schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:51:
Kom op allemaal. Laten wij niet bij een dip alle vriendinnen opeens gaan inruilen omdat ze nu lastige vragen stellen over Sushi, Cakes en Chilliz!
Lambo life!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Inderdaad, het is de krans om de nek of de krans op de kistMrFX schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:00:
[...]
Zo is het! We nemen er gewoon een extra vrouw erbij kun je gelijk voor de Lambo Urus gaan.
Lambo life!
#ADAisLIFE #ADApowerrrr
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KebFn6gCWdSBKktJW68Id5uD.gif?f=user_large)
[ Voor 37% gewijzigd door EvilTurkey op 05-03-2021 08:09 ]
Scientia Potentia Est
Vandaag ook maar eens chiliz kweken hopelijk trekt deze mijn PF een beetje recht weermannowlahn schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:51:
[...]
vandaag maar weer eens een ritje doen, vind hem sowieso erg sterk, doet gewoon zijn eigen ding en de koers van BTC heeft weinig invloed er op.
Verwijderd
EvilTurkey schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:07:
Vanochtend om 4:30 nog een serieus aantal ADA gekocht voor €0,88 en nu al 10ct omhoog 🚀🚀🚀 en dit gaat zeker nog verder vliegen.
#ADAisLIFE #ADApowerrrr
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ATm3x4LZGsIixqNmbygRY8kc.gif?f=user_large)
En weer 4 cent naar beneden! Welcome to the club, broke motherfuckerEvilTurkey schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:07:
Vanochtend om 4:30 nog een serieus aantal ADA gekocht voor €0,88 en nu al 10ct omhoog 🚀🚀🚀 en dit gaat zeker nog verder vliegen.
#ADAisLIFE #ADApowerrrr
[Afbeelding]
Maar, had je winst?Rayaxi schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:05:
En de ADA rollercoaster is vertrokken.
Waarom ben er dan ook uitgestapt gisteren.
XRP = trash
Ach, het kan nog erger. Ik ben in Oktober al uitgestapt. Wel met winst, dus dat is dan wel weer goed toch?Pelox schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:26:
[...]
Precies, ik zou willen dat ik gisteren pas was uitgestapt ipv een maand geleden.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik heb trouwens een Yoroi Wallet aangemaakt zodat ik ADA kan staken, #free money adaEvilTurkey schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:07:
#ADAisLIFE #ADApowerrrr
[Afbeelding]
😆 - Denk ook eens om ;)
Wordt jij in ADA uitbetaald voor je promo-activiteiten?Mighty schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:50:
Ik kijk nu gewoon naar de 1w of de 1M grafieken bij ADA en dan is het een gezonde en verstandige pas op de plaats voordat wij weer m00n3n!!!!!!!!
Gelukkig niet. Het is meer een warm gevoel! 😅fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:51:
[...]
Wordt jij in ADA uitbetaald voor je promo-activiteiten?
Maar het helpt echt om die periodes wat langer te kiezen hoor. Voel me gelijk minder rekt.
Oeh...gewaagd. Heb er lekker op verdient en heb de winst afgeroomd tot initiële inleg. Zou zelf nu er niet snel op instappen denk.corneedebruin schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:19:
[...]
Vandaag ook maar eens chiliz kweken hopelijk trekt deze mijn PF een beetje recht weer
Ik vind dit heel mooi. Laten we dat maar gewoon doen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb je de roadmap niet gezien?Daacuso schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:18:
Het zou toch groene vrijdag worden?
We moeten van @toilet_paper eerst nog een stukje d'r in voordat we d'r uut gaan.
Das gebeurt pas na 13u17.Daacuso schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:18:
Het zou toch groene vrijdag worden?
Zero.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!